Een eerste pil ervaar je altijd beter doordat het nieuw is....dus een goede pil van nu zal op iemand die het niet gewend is waarschijnlijk net zo goed werken als de pillen van vroegah !!
bij de meeste pillen klopt het wel dat ze eerder beter waren
Maar er worden ook nieuwe pillen gemaakt en natuurlijk kunnen ze dan nooit beter zijn als eerder want toen bestonden ze nog niet
maar ook pillen die er eerder waren worden nu ook nog wel goed gemaakt ligt eraan waar je ze vandaan haalt
oudere gebruikers die zeiken dat de pillen van vroeger veel beter waren dan nu... en dan doelen ze zeker op de pillen die ze de eerste paar keer hebben gebruikt, geen toeval naar mijn idee en bla
scheld er op los of toch maar niet?
Punt 2. De pillen van 12 jaar geleden waren ècht wel vet beter als die van nu...geen twijfel over mogelijk...
Punt 3. Heb je überhaubt wel es goeie pille gehad...???
Punt 4. Waarom denk je dat bijna ieder "langdurig" gebruiker hetzelfde zegt...???
wel leven toch in 2007?
Alles was vroeger beter..
Punt 1. Als je zo een uitspraken doet zet dan om te beginnen es je eige leeftijd op je flock...
Punt 2. De pillen van 12 jaar geleden waren ècht wel vet beter als die van nu...geen twijfel over mogelijk...
Punt 4. Waarom denk je dat bijna ieder "langdurig" gebruiker hetzelfde zegt...???
Wij danken u hartelijk voor t aansluiten in de rij van ervaren "gebruikers"...
Uitspraak van tukkers trots op donderdag 22 februari 2007 om 03:34:
gabbertonnetjes
Als ik aan die dingen denk heb ik spontaan weer nekhaar...
Wat waren die goed....
vroeger werd je van pillen blij en zweverig en wou je iedereen knuffelen
was vroeger was de combi 75%tripshit 25%pep
20 tot 25 gulden
oudere gebruikers die zeiken dat de pillen van vroeger veel beter waren dan nu...
vroeger werd je van pillen blij en zweverig en wou je iedereen knuffelen..heb dat niet meer zo.
Wat ik wel weet is dat 8 jaar geleden een pil 15 gulden kostte, en nu zo'n 2 euro...
Is dan ook het enige wat na de komst van de euro goedkoper is geworden.
Punt 1. Als je zo een uitspraken doet zet dan om te beginnen es je eige leeftijd op je flock...
Dat komt omdat je lichaam en hersenen er aan wennen....je ervaart het anders naarmate je het vaker doet.
Dat komt omdat je lichaam en hersenen er aan wennen....je ervaart het anders naarmate je het vaker doet
Maar veel mensen met hun eerste keren bij elkaar is natuurlijk hemels. Vele hebben nu een vertte tolerantie en slikken geeft geen schim meer van de eerste rush en euforie. Daarom zijn de pillen volgens hun nu slecht
Laat ik een ander voorbeeld noemen:
Mijn eerste pilletje 1992, een tonnetje a 40 gulden, helemaal het einde maar we waren nog zeker bij de les.
Een vriend die onlangs voor het eerst een vlindertje nam, ca 125 MG MDMA. Compleet van het pad af, geen land meer mee te bezeilen, kon rechtstreeks door naar huis...
Een duidelijker voorbeeld kan ik niet noemen denk ik..
elk persoon regaeert anders op pillen..dus die vergelijking kan naar de prullebak
er toch wel wat anders in zit
ik heb eigenlijk maar 1 punt, dat ik met idioten geen discussie begin
ben voor maatschappelijke vorming geslaagd met t hoogste praktijk en theoriepunt haalbaar)..Een 8,5...Mijn gekozen thema: drugs... Aan de hand van t werkstuk kreeg je een gesprek, wat het praktijkpunt vormde...
Ik verdiep me nog steeds in t thema, en dat blijf ik ook doen...dus over drugs hoef JIJ me niks uit te leggen...
Ik verdiep me nog steeds in t thema, en dat blijf ik ook doen...dus over drugs hoef JIJ me niks uit te leggen...
ik ben diep onder de indruk wijsneus. autoriteitsargumenten van iemand met 'terror' in zijn nickname neem ik helaas niet serieus.
vroeger had je pmk
Dat komt dus omdat de pillen vroeger beter waren
Die superpillen van vroeger kosten toen ook 20 tot 25 gulden. Heb ik van horen zeggen.
Die superpillen van vroeger kosten toen ook 20 tot 25 gulden. Heb ik van horen zeggen
vele malen sterker
en het zal vast zo zijn dat er vroeger minder rotzooi te vinden was, maar ik geloof niet dat ze sterker waren laatste aanpassing 27 maart 2007 19:23
j denkt dus dat de drugswetenschappen steeds verder achteruit gaat?
Ik spreek alleen uit eigen ervaringen die is mijns inziens erg waardevol
Uitspraak van Crispy op vrijdag 30 maart 2007 om 16:18:
onmogelijk
MDMA is MDMA, boeit niet hoe je het maakt..
teleurstellend dat mensen dat nog steeds denken
maar jij kan toch ook niet echt oordelen? de pillen van vroeger zullen ongeveer jouw eerste pillen zijn geweest, en de eerste keren zijn sowieso veel beter, leuker, anders.. naarmate je meer hebt gebruikt wordt de werking steeds minder.
dan waren het sowieso geen mdma-pillen
dat gehalte ligt tegenwoordig hoger dan ooit
ja.. mensen beweren ook dat je er vroeger maar 1 nodig had
je er geen scheve bek van krijgt
daar moest je dus echt ff een uurtje van gaan zitten omdat ze simpelweg te zwaar waren
net zo groot als een peppermuntje.
ik had vroeger driehoekies,diamantjes zo werden ze ook wel genoemd daar moest je dus echt ff een uurtje van gaan zitten omdat ze simpelweg te zwaar waren,beetje weg draaiende ogen kreeg je er van,en na een uurtje 1,5 stond gewoon strak zonder gekke muilen te trekken
pillen boven de 200mg zijn onzin. Deze komen gewoon niet voor. Er zijn echt wel zware pillen geweest de laatste tijd,
jaja ik vertel onzin
capsules..
zondag middag was ik nog steeds helemaal van de kaart
het is echt zo, dat ze beter waren
Volgens staan de letters in MDMA voor een bepaalde samenstelling van moleculen. Net als H2o en zo. Dus daar kan je idd weinig aan verbeteren. Behalve de puurheid natuurlijk, maar dat heeft weinig te maken met de stof zelf.
ik had vroeger driehoekies,diamantjes zo werden ze ook wel genoemd daar moest je dus echt ff een uurtje van gaan zitten omdat ze simpelweg te zwaar waren,beetje weg draaiende ogen kreeg je er van,en na een uurtje 1,5 stond gewoon strak zonder gekke muilen te trekken
het is echt zo, dat ze beter waren .
ze waren beter!
Wiiiiiiiiiii ik weet die Sammies nog (anno 1995)
Tja de pillen van nu zijn ook veel zuiverder en daar zit het hem juist in.
Vroeger zaten er nog andere stoffen in dat kon je duidelijk merken omdat de uitwerking heel anders was zat toen soms ook vaak zwaar te halucineren enz heb ik nu nooit meer
Verschillende pillen hadden toen ook verschillende effecten tegewoordig is het bijna alleen maar mdma wat er in zit misschien in de 1 meer als de ander maar uit eindelijk komt het op hetzelfde neer.
Maar het is ook wel in combi. met de magic van vroeger die krijg je gewoon niet meer terug en logische men was toen 15 en ja zo,n pilletje heeft nou eenmaal wat meer effect op de maagdelijke hersentjes van een 15 jarige dan op die van een door gewinterde drugsgebruiker.
En wat nat. altijd zo is met alles wat je veel doet het wordt minder kwa beleving je weet precies wat je er van moet verw8 enzo.
Maar toch blijft het nog wel wat magie hebben WANT ZE BLIJVEN LEKKER
ik had laastse de DVD gezien van hellraiser 1992 e.d
Zo, wat zagen die mensen eruit en wat gingen die hard
ik zou het niet weten, maar wat ik zag was wel erg
Kan ook omdat ze het toen nog niet kende...
MDMA is MDMA, boeit niet hoe je het maakt..
Klopt nu heet het ctx
je bent 18 kind, waar lul je oveR?
verschilende kwaliteiten mdma haalt uit ieder grondstof;
end aar gaa thet uiteindelijk om dez uiverheid en niet om de hoeveelheid..
(tis ook bruin, zuiver mdma.hcl is wit
Tis dus onzin dat de MDMA vroeger beter was, die is al eeuwen hetzelfde.. manieren van synthese verschillen misschien, maar het eindprodukt is hetzelfde..
zuuuuuuucht............ vroeger haalden ze eeen bestands deel van
XTC uit china...
Laat ik het zo stellen , ik nam mijn eerste pilletje in 1993 , het gevoel dat ik daar bij kreeg was , Ik bruiste van energie , was super blij euforisch zou je kunnen zeggen ik vond iedereen lief en voelde met alles mee .
de laatste keer dat ik dat gevoel van een schijfje gehad heb was in 1996
Meestal wordt ik er meer wazig van , praat ik minder en zit ik meer binnen me zelf ,helemaal in mijn eigen wereldje
En dat kan leuk zijn maar het zou me wel een keer über lijken om dat oude gevoel weer te ervaren.
Vergelijking :
Afgelopen Koninginnedag ben ik met iemand mee gegaan die voor het eerst een schijf nam , een halve blauwe mitsubischi ,die had wel een hele vette avond naar eigen zeggen , maar ik zag dat er eerlijk gezegd niet vanaf ,ook in zich zelf gekeerd .
Ik kan me niet anders voor stellen dat dat aan de kwaliteit ligt(wat ook niet zo vreemd is ivm onze Unit Synthetische Drugs die er toen nog niet was)
dat komt denk ik om da in de meeste pille van nu voort mdea zit inplaats van mdma
Laat ik het zo stellen , ik nam mijn eerste pilletje in 1993 , het gevoel dat ik daar bij kreeg was , Ik bruiste van energie , was super blij euforisch zou je kunnen zeggen ik vond iedereen lief en voelde met alles mee .
de laatste keer dat ik dat gevoel van een schijfje gehad heb was in 1996
Meestal wordt ik er meer wazig van , praat ik minder en zit ik meer binnen me zelf ,helemaal in mijn eigen wereldje
een halve blauwe mitsubischi ,die had wel een hele vette avond naar eigen zeggen , maar ik zag dat er eerlijk gezegd niet vanaf ,ook in zich zelf gekeerd
toe betaalde je nog 30 a 35 euro voor een pil en kon je op 1 snoepje heel de nacht doorgaan.
1,5 euro voor een snoepje, maar mot er dan wel 4 of 5 nemen
of jij ervaarde het toen een stuk intenser en leuker dan nu..
hebben dan wel erg veel mensen last van
de kwaliteit is gewoon stukken minder geworden, omdat het nu een massa product is
wat een lulkoek. Niemand speelt er 400mg mdma naar binnen dan ga je kapot. Je gaat toch geen 4 doppen ineens slikken zonder tussenpauze.
Dus jullie zullen wel andere stoffen naar binnen gewerkt hebben, of het is toch de tolerantie + loss of magic.
50 cent om te maken ? Ben je gek ? Veel minder man
Uitspraak van Real-Lunatic op zaterdag 19 mei 2007 om 15:16:
kon je op 1 snoepje heel de nacht doorgaan
is dan sowieso geen MDMA, dat werkt maar een uurtje of 2-4..
verklaar u nader, aangezien je zo zeker van je zaak bent !
Hier spreekt 14 jaar ervaring: De eerste keer dat ik een pilletje pakte (1990) heb ik er meteen 3 gehad. Het werkte toen veel beter, maar vind je het gek! Het was compleet nieuw voor me. Het eerste jaar was het nog leuk, maar daarna voelde ik er niet veel meer van. En dat was toch echt de salmies tijd!
kan allemaal wel zijn, maar feit blijft dat je van 1 MDMA pil niet een hele nacht kan spacen. En "Voor een knaak en een bosje konthaar" is van jouw generatie, en die zegt ook dat het komt doordat het z'n eerste keren waren..
sorry deel toch echt je mening niet
kan ook nog zijn dat er vroeger wel speed doorheen zat, dat werkt wel langer dan MDMA.. maar dat wordt zelden aangetroffen in pillen..
is 20 gulden een eurootje of 8, dus zo duur is het nou ook weer nie..
kwestie van vraag en aanbod denk ik..
ja vroeger zal het wel moeilijker geweest om aan je zooi te komen.. tegenwoordig verkoopt iedereen zowat
Hehe inderdaad ik had met de vader van mn vriend een discussie over drugs (hij werkte bij de drugsbrigade), ik vroeg wat kost zo'n pilletje nou? Hij zei nou rond de 20 euro.
Khad maar niet gezegd dat ik t voor 2 euro al kan krijgen
ik zeg altijd: vroeger was bier 2 gulden en eem pil 10 gulden, nu andersom.
Uitspraak van mirako26 op zaterdag 19 mei 2007 om 16:10:
dus iedereen lost the magic volgens jou?
ja
of wou je zeggen dat je elke keer weer dezelfde ervaring hebt als je eerste keer?
Al dat gelul over dat het vroeger beter was . Dan is het hoog tijd dat jullie eens een paar maandjes stoppen met gebruiken . Dan zul je zien dat het niks is verandert . Scoor gewoon goed spul .
Vroeger waren de pillen beter als nu! Als je vroeger een pil kocht dan was je altijd van de kop af
Dit kan vooral gevaarlijk zijn als je meerdere van deze pillen slikt. Weet daarom wat en hoeveel je slikt en laat je pillen testen. Als je niet weet wat er in je pil zit, slik dan nooit gelijke een hele, maar begin met minder en wacht zeker een uur het effect af.
Ik heb nog ooit 40 gulden betaald voor een stanley