Partyflock

Forumonderwerp · 932527

Waarschuw beheerder
oudere gebruikers die zeiken dat de pillen van vroeger veel beter waren dan nu... en dan doelen ze zeker op de pillen die ze de eerste paar keer hebben gebruikt, geen toeval naar mijn idee en bla

scheld er op los of toch maar niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind ze nog steeds goed,vroeger en nu :yes:
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 17:50:
kan ook nog zijn dat er vroeger wel speed doorheen zat, dat werkt wel langer dan MDMA.. maar dat wordt zelden aangetroffen in pillen..

Speed verneukt het hele MDMA gevoel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de perre op woensdag 23 mei 2007 om 13:05:
wacht zeker een uur het effect af.

beter 2 uur...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 16:11:
Uitspraak van mirako26 op zaterdag 19 mei 2007 om 16:10:
dus iedereen lost the magic volgens jou?

ja (Y)
of wou je zeggen dat je elke keer weer dezelfde ervaring hebt als je eerste keer :xtc: ?

Crisp, hier is ie weer:

Je hebt gelijk. Al stopte ik een half jaar, hetzelfde gevoel kwam nooit meer terug. Ook dit is al een paar keer onderzocht. Men noemt dit effect The brain change. Bepaalde structuren in je hersenen blijven onomkeerbaar gewijzigd, zodat je hetzelfde gevoel nooit meer krijgt. Bij de ene treedt dit effect eerder op dan bij de ander.

Tada, wat zelfstudie al niet kan doen: http://www.cognitiveliberty.org/shulgin/adsarchive/tolerance.htm

Uitspraak van Demolisher op maandag 28 mei 2007 om 21:36:
Al dat gelul over dat het vroeger beter was . Dan is het hoog tijd dat jullie eens een paar maandjes stoppen met gebruiken . Dan zul je zien dat het niks is verandert . Scoor gewoon goed spul .

Niet dus, even een paar maanden stoppen zal het effect wel verbeteren, maar nooit meer zoals de eerste paar keren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vroeger waren de pillen beter als nu! Als je vroeger een pil kocht dan was je altijd van de kop af en dat is nu niet meer! Maar dat betekent niet dat er nu helemaal geen goede meer zijn! Alleen die goede daar moet je naar zoeken maar ze zijn er nog steeds!

Blauwe volkswagens en mitsubishi's zijn nog goed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dieterdubbel op zondag 19 augustus 2007 om 20:55:
Vroeger waren de pillen beter als nu! Als je vroeger een pil kocht dan was je altijd van de kop af

Je zegt het verkeerd. Wat ik vroeger ook kocht, het was altijd goed. Dat ze nu soms minder zwaar gedoseerd zijn is een feit. En we hebben het over vroeger he, toen jij 7 was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou om nu goeije te krijge is ook niet meer zo snel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biomek op zaterdag 9 juni 2007 om 17:27:
Speed verneukt het hele MDMA gevoel.

behalve je van speed rustig wordt, dan is het juist veel minder lekker als er géén speed in zit :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de perre op woensdag 23 mei 2007 om 13:05:
Dit kan vooral gevaarlijk zijn als je meerdere van deze pillen slikt. Weet daarom wat en hoeveel je slikt en laat je pillen testen. Als je niet weet wat er in je pil zit, slik dan nooit gelijke een hele, maar begin met minder en wacht zeker een uur het effect af.

testen moet je doen om te kijken of er gevaarlijke stoffen in zitten! Voor een overdosis MDMA moet je wel èrg ver gaan... Okal heb je 140mg snoepers, ervaren gebruikers starten tegenwoordig niet meer met een halve
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 14:48:
dan zijn ze wel genaaid dan vroeger want ik had ergnes gelzen dat ze vroeger iets van 25 gulden voor een pil wegtelden :p

25gulden?
ik heb meegemaakt dat je gewoon 40/45 gulden moest neer leggen.
dit was ergens rond 1990/1992
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 23 mei 2007 om 21:27:
Ik heb nog ooit 40 gulden betaald voor een stanley

yesssssss dat bedoel ik dus.
die dingen waren echt lekker!!

Waarschuw beheerder
Tegen woordig word je er bij genaaied want ik betaal hier in beverwijk 5 euro voor een ketser en ik ga naar limburg betaal 2.50 en die zijn 3 keer zo sterk dusz ouwe of nieuwe troep maaktniet uit want het ligt er aan maar de prijs is afe en toe niet leuk