Was zojuist op de regionale radio alhier. Wat vinden jullie ervan?
Werklozen moeten hun bek houden en aan het werk gaan, uitgezonderd de mensen die in zo`n positie zitten dat ze niet kunnen werken.
Vuile uitkeringstrekkers.
Een trap onder hun reet moeten ze hebben.
gewoon de uitkeringen afpakken, dan moeten ze wel
luie donders
whehe lol
ben gewoon los in de mond, meer nie
maar heb toch gelijk? toch?
1. we weten niet om welke mensen het gaat, als deze mensen allemaal ECHT ziek zijn.. kan ik het me nog wel voorstellen
maar heel veel laten zich afkeuren terwijl ze niets hebben, en iedereen trapt er in
keuring veel strenger maken
mensen die echt niet kunnen werken daar kan ik in komen, maar dr is altijd nog LICHT werk, zoals op kantoor
en dat willen ze niet
bij mij op ut werk is dr 1 die 4 uur werkt, ze kan niet lang staan, krijgt ze pijn in dr been, 50% afgekeurd maar wel elk weekend in de stad uuuuuuuuuuuuuuren shoppen.
en wat is dat dan?
Wat vinden jullie ervan?
n dan hard hopen dat jou binnenkort wat overkomt waardoor je niet meer kan werken
Dan ben je niet werkeloos, maar arbeidsongeschikt
Wat ik ook niet begrijp is dat ze snel zeggen "ik kan niet werken, want ik heb.... (last van mijn grote teen meestal)"
,terwijl de meeste geestelijk/verstandelijk/lichamelijk gehandicapten volle dagen kunnen draaien in aangepaste werkplaatsen, waarin volop werk te vinden is.
Ik ben vanochtend ontslagen, gelijk langs het arbeidsbureau gegaan om me eige in te schrijven, maar daarna ook gelijk langs het uitzendbureau, want een uitkering gaat hem echt niet worden!
Moet gewoon werk hebben, sowieso omdat ik geen zin heb om thuis te zitten en ten 2e omdat ik ook gewoon normaal centen wil hebben. Van een uitkering kan je echt niet leven
Ik ben vanochtend ontslagen, gelijk langs het arbeidsbureau gegaan om me eige in te schrijven, maar daarna ook gelijk langs het uitzendbureau, want een uitkering gaat hem echt niet worden!
Moet gewoon werk hebben, sowieso omdat ik geen zin heb om thuis te zitten en ten 2e omdat ik ook gewoon normaal centen wil hebben. Van een uitkering kan je echt niet leven.
Het moet niet gekker worden zeg!
Een kennis van ons heeft een baby en een eigenhuisje in de binnenstad van adam! (huisje word betaald op 150 euro na door de gemeente)
ze volgt 2 dagen in de week een opleiding en krijgt 1295 euro netto in de maand!
mijn mening is dat dit te makkelijk verdiend is en dat ze over haar kind had moetten nadenken.
ieder mens moet voor zijn eigen leven en de gevolgen daar van werken en een uitkering stimuleerd je daar niet erg bij..........
School enzo ook geprobeerd maar probeer als HBO student maar eens een passende stage te vinden als je bent afgekeurd...
maar heel veel laten zich afkeuren terwijl ze niets hebben,
sinds anderhalf jaar keuren ze bijna iedereen goed, zelfs mensen die terminaal kanker hebben of zwaar gehandicaped zijn.
ga maar werken
ze volgt 2 dagen in de week een opleiding en krijgt 1295 euro netto in de maand!
dr is werk zat
en wat is dr mis met een fabriek?
Wat vinden jullie ervan?
de vraag is: WIL je werken
omdat je hele leven te gaan doen lijkt me geen fuck aan..
ja werk waar je met tegenzin heen gaat
of waar je een week kan werken en weer kan optyfen
Volk moet niet zeuren werken dat moeten ze
Ik werk me helemaal scheel om belasting te betalen en die figuren profiteren ervan
Zeikerds zijn het
dan moet je een opleiding dr bij gaan doen savonds
dus alles moet altijd maar geweldig zijn voor iedereen?
en dan moet je je best er ook voor doen, maar dat gebeurd niet.
en de mensen die niet kunnen werken omdat ze lichamelijke problemen hebben doen dr een moord voor
Uitspraak van lindaaatje op maandag 19 februari 2007 om 11:08:
n dan hard hopen dat jou binnenkort wat overkomt waardoor je niet meer kan werken
Dan ben je niet werkeloos, maar arbeidsongeschikt
Wat ik ook niet begrijp is dat ze snel zeggen "ik kan niet werken, want ik heb.... (last van mijn grote teen meestal)"
,terwijl de meeste geestelijk/verstandelijk/lichamelijk gehandicapten volle dagen kunnen draaien in aangepaste werkplaatsen, waarin volop werk te vinden is.
jij als fabrieksarbeider profiteert van de kennis die mensen die wel gestudeerd hebben, met hard werk hebben op gedaan.
Tis een systeem dat mekaar in stand houdt.
Daarbij: van een slim iemand die ook nog eens is opgeleid kan je idd niet verwachten om in een fabriek te gaan werken. Het maakt hem/haar net zo ongelukkig als wanneer jij ineens de personeelsadministratie zou moeten gaan doen ipv aan de lopende band te staan...
Hoe kan je nou staken als je niet eens werkt.. komop he
mensen hebben te veel te makkelijk met een uitkering. ze krijgen overal vergoedingen voor en dan willen ze ook nog een verhoging ? pfff laat ze maar aan het werk gaan.
maar je moet toch ergens beginnen, dus ook al heb je zo,n goede opleiding gehad, je moet ergens beginnen, of ut nu in een fabriek is of ergens anders, maar ga dan geen eisen stellen
ervaring moet je opdoen, toch?
Hoe kan je nou staken als je niet eens werkt.. komop he
Tja dat snappen ze hier niet zo goed volgens mij ? en trouwens het bericht is fake maar ach half pf staat op zn achterste poten, een stukje leedvermaak kan geen kwaad
ga dan geen opleiding doen waar ze bijna geen werk in hebben.
Dat is niet altijd jaren vantevoren te voorspellen hè...
maar je kunt wel een beetje inzien waar wel wat is en waar niet
Dat is niet altijd jaren vantevoren te voorspellen hè...
jij snapt niet dat je van onze centen profiteerd
jij als fabrieksarbeider profiteert van de kennis die mensen die wel gestudeerd hebben, met hard werk hebben op gedaan.
Daarbij: van een slim iemand die ook nog eens is opgeleid kan je idd niet verwachten om in een fabriek te gaan werken. Het maakt hem/haar net zo ongelukkig als wanneer jij ineens de personeelsadministratie zou moeten gaan doen ipv aan de lopende band te staan...
Werk wat iemand dood ongelukkig van wordt is niet passend en daarom vind ik dat mensen met een HBO opleiding ofzo niet verplicht moeten worden, als ze ff zonder werk zitten, om in een fabriek of op de bouw te gaan werken. Des te meer omdat de meeste werklozen laag zijn opgeleid en die voorrang moeten krijgen omdat dat werk voor hun WEL passend is
maar je kunt wel een beetje inzien waar wel wat is en waar niet
waarom werkt dan de helft die een goeie opleiding gehad heeft in een fabriek?
Tja dat snappen ze hier niet zo goed volgens mij ? en trouwens het bericht is fake maar ach half pf staat op zn achterste poten, een stukje leedvermaak kan geen kwaadlaatste aanpassing 19 februari 2007 17:43
omdat dat zo is
ik heb in zoveel fabrieken gewerkt waarvan de mensen allemaal een goede opleiding hadden
die werken dr omdat ze geen werk krijgen voor de oleiding die ze hebben gedaan
dr is geen werk voor
dus zijn ze daar maar gaan werken
ik heb regelmatig vakantiewerk in verschillende fabrieken gedaan en ben nooit mensen tegengekomen die een goede opleiding hebben
omdat de meesten die een goede opleiding hebben liever thuis lui op de bank zitten wachten tot het geld aan komt waaien
ahaa, nu komt de aap uit de mouw. het is kift van jou. Ik ken geen mensen (met goede opleiding) die thuis lui op de bank zitten. weer zo'n verzinsel van jou.
ik ken dr genoeg die dan wel in een fabriek werken, maar dat weten jullie niet omdat jullie niet willen werken
maar jij zegt net dat alle mensen met een goede opleiding lui op de bank zitten. Je zegt ook dat je heel veel mensen kent met een goede opleiding die in een fabriek werken. Wat klopt er niet aan jouw verhaal? Snap jij het zelf nog wel?
ga dr dan zelf staan, neeeeeeeeeeeeeeeeeej word je moe van
ben nooit mensen tegengekomen die een goede opleiding hebben en geen passend werk kunnen vinden. Dus...........
ik werk vanaf mijn 16e en ben nog nooit bij de deur geweest.
heb nog nooit een uitkering gehad.
maar dat weten jullie niet omdat jullie niet willen werken
maar jij zegt net dat alle mensen met een goede opleiding lui op de bank zitten. Je zegt ook dat je heel veel mensen kent met een goede opleiding die in een fabriek werken. Wat klopt er niet aan jouw verhaal?Snap jij het zelf nog wel?
en weet je waarom?
omdat ik niet te beroerd ben om te werken
aar dat weten jullie niet omdat jullie niet willen werken
ik snap dat jij een beetje jaloers bent op mensen die niet in een fabriek hoeven te werken. Nergens voor nodig hoor. Die mensen moeten ook gewoon hard werken.
en weet je waarom?
omdat ik niet te beroerd ben om te werken
jij moet alles ff lezen dan zie je ook wat er gezegd is
Wat vinden jullie ervan?
maar je moet toch ergens beginnen, dus ook al heb je zo,n goede opleiding gehad, je moet ergens beginnen, of ut nu in een fabriek is of ergens anders, maar ga dan geen eisen stellen
ervaring moet je opdoen, toch?
Wanneer je ambitie hebt en na 4 a 8 jaar gericht gestudeert te hebben, heb je natuurlijk weinig zin om meteen in een fabriek te beginnen
Werk wat iemand dood ongelukkig van wordt is niet passend en daarom vind ik dat mensen met een HBO opleiding ofzo niet verplicht moeten worden, als ze ff zonder werk zitten, om in een fabriek of op de bouw te gaan werken. Des te meer omdat de meeste werklozen laag zijn opgeleid en die voorrang moeten krijgen omdat dat werk voor hun WEL passend is
Werklozen gaan misschien staken voor hogere uitkeringen?????
ook al is het iets simpels
ook al is het iets simpels
Laat staan dat ze dan bv nog eens 2 kids hebben met een derde op komst.
En dan moeten die mensen genoegen nemen met een loon van 2x niks?
ja dat moeten ze! werken met je luie reet!
shit..ga gewoon werke stelletje werkeloze
iedereen kan werken . ook al is het iets simpels
http://www.werkschuw.nl/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=34
"Budgettips;
Bier drinken levert geld op. Per fles/krat die u drinkt krijgt u een bedrag 'statiegeld'. Investeert u dat statiegeld weer in bier, dan levert het dubbel op en drinkt u gratis of misschien zelfs tegen betaling, afhankelijk van hoeveel u drinkt.
In geval van 3 halen/2 betalen acties in de supermarkt: neem alleen het derde gratis exemplaar mee van de unit die u koopt...."
dus als iemand na 20 jaar werken ineens op straat komt te staan omdat bv het bedrijf failiet is gegaan en diegene dus 2o jaar premies en etc heeft afgedragen, ineens genoegen moet nemen met een hongerloontje???
hoop dat jezelf nooit in een uitkering komt!!
als je dat zo erg vind , ga je werken . werk is er altijd en overal . alleen veel mensen vinden het een ramp als het opeens beneden hun stand is . werk is werk , wat en hoe maakt niet uit . ik werk wel voor dat luie volk die te beroerd zijn om hun kont af te vegen
Dr moet uiteraard wel onderschijt worden gemaakt
EEy Marc, morgen ook weer gaan staken voor het bureautje.
Ik vind dat ik wel een extra pilsje verdien van de uitkeringsinstantie, na al die dagen niet werken.![]()
ik werk wel voor dat luie volk die te beroerd zijn om hun kont af te vegen
maar dan kan je desnoods op een sosiale werkplaats gaan werken
als je dat zo erg vind , ga je werken . werk is er altijd en overal . alleen veel mensen vinden het een ramp als het opeens beneden hun stand is . werk is werk , wat en hoe maakt niet uit . ik werk wel voor dat luie volk die te beroerd zijn om hun kont af te vegen
Dr moet uiteraard wel schijt worden gemaakt...
die te beroerd zijn om hun kont af te vegen
Deze lui zitten ook in de Regering te teren op hun wachtgeld, die vele malen hoger ligt, ook al hebben ze maar 1 dag gewerkt...
Maar daar horen we niemand over?
Uitspraak van Simster op dinsdag 20 februari 2007 om 20:43:
die te beroerd zijn om hun kont af te vegen
Nah je mag de mijne echt niet afvegen! Gatver!!
1) Ik heb een baan
2) verdien (nooit)genoeg om alles te kunnen betalen.
Eten Hypotheek gas licht water internet telefoon tv
alle belastingen en sociale lasten draag ik af.
Ik hou nog "over" voor kleding en stappen sparen en vakantie.
Als ik ontslagen wordt ga ik ECHT niet een baan aannemen voor minder zodat ik weer alles kan weggooien wat ik heb geprobeerd op te bouwen.
Ik ga dan lekker de uitkering in.....
tot ik bijna hetzelfde of een betere betaalde baan hebt gevonden.
En dat zelfde geld voor
Uitspraak van No Problem op maandag 19 februari 2007 om 19:11:
Deze lui zitten ook in de Regering te teren op hun wachtgeld, die vele malen hoger ligt, ook al hebben ze maar 1 dag gewerkt...
Maar daar horen we niemand over?
En als de meeste van deze topic het daar niet mee eens is zetten ze d'r ouwe moer maar met haar Rollator achter een lopende band...want die kan ook nog werken
Ze staken toch sowieso al de hele dag
Ze staken toch sowieso al de hele dag
Ze staken toch sowieso al de hele dag?
dus als iemand na 20 jaar werken ineens op straat komt te staan omdat bv het bedrijf failiet is gegaan en diegene dus 2o jaar premies en etc heeft afgedragen, ineens genoegen moet nemen met een hongerloontje???
hoop dat jezelf nooit in een uitkering komt!!
als ze geld wille gaan ze maar lekker werken zoals iedereen
en heb nog geen passende baan gevonden dan blijf ik nog steeds "genieten" van een uitkering..en het verlies vul ik wel aan.
Als jij op je 56ste ontslagen wordt, kom je never nooit meer aan een baan heur. En dan heb je het grootste deel van je leven gewerkt en dan komt er ******** zoals jij ook nog ff vertellen dat je te lui bent om je reet af te vegen. Laat me niet lachen
likker op man , wat dacht je van schoonmaken , bollen pellen , asperges steken , tomaten plukken . nee dat laat je liever over aan een pool of ander alochtoon . omdat die die ouwe dat te min vind . sorry hoor GEENvoor zulke
gevallen
ik hoop dat jij op je 56e bollen gaat pellen of asperges gaat steken
en waarschijnlijk willen ze jou daar niet eens voor hebben omdat je te duur bent en te traag door je leeftijd
dus het is allemaal wel makkelijk gezegt maar kom maar eens in zo`n situatie
en waarschijnlijk willen ze jou daar niet eens voor hebben omdat je te duur bent en te traag door je leeftijd
Gaan ze staken met werkeloos zijn en ineens allemaal werken??
wat nou passende baan
durf wat te doen waar je niet voor geleeerd
durf wat te doen waar je niet voor geleeerd hebt
en je laat zien dat je niet thuis wil zitten
dan zal je uitgaven patroon moeten veranderen
MIJN werk
Wat vinden jullie ervan?
daklozen krant verkoper
. Dus ik afrekenen en weer naar buiten , staat ie weer krantjes te verkopen . Toen was ik het zat en die kranten af gepakt en weg gegooid .Komt er een man bij staan en heeft zijn geld ook ff terug gepakt
ik ga er niet aan mee doen want dan weet ik het wel weer dan moet je vroeg je bed uit,[b]die uitkering is alleen een extra zakcentje[/]
Was zojuist op de regionale radio alhier. Wat vinden jullie ervan?
alsof die lui het nog niet druk genoegn hebben
stelletje lamstralen zijn het
aangezien ik zelf ook stratenmaker ben .
dan ja dan zal ik dat doen
opleiding gevolgd bij je vader ze
Toen was ik het zat en die kranten af gepakt en weg gegooid
Idd waarom vroeg je nest uitgaan heb wel wat beters te doen
dat extra zakcentje is wel lekker
nee we gaan met grote groep collega's vanaf het wed in utrecht over de oude gracht lopen naar het stadhuis in utrecht. Daar zullen we met veel kabaal aandacht vragen voor onze zaak. Ik hoop dat het allemaal een beetje rustig gaat want sommigen opperen om een echte jaren 60 demonstratie uit te voeren. Toen er vaak Mobiele Eenheid aan te pas kwam. Ik denk dat we het eerst moeten proberen gewoon rustig te houden. Hardere acties kan altijd nog
Dat ze godverdomme is gaan werken of toch moeite doen om werk te zoeken
dan krijgen ze wel wat meer geld dus dan moetten ze niet gaan staken voor meer geld
dan krijgen ze wel wat meer geld dus dan moetten ze niet gaan staken voor meer geld
ik heb een paar jaar gewerkt en ik durf te wedden dat ik in die paar jaar meer heb betaald dan jij je hele leven ooit zal betalen. mag ik nu van mijn oude dag genieten
die gasten moet een trap onder hun reet krijgen, dat wil je niet weten...
hoe kan een werkloze staken? blijft ie dan langer in bed liggen ofzo?
Ga werk zoeken
Werk zat hier,, oh nee wacht daar zijn die gasten te min voor.
Laat die kut polen het maar opknappen hea
Hoe kan ik toch zo dom zijn door te zeggen werk zat laatste aanpassing 7 maart 2007 07:17
Wat vinden jullie ervan?
Goede zaak! Ook werklozen verdienen het recht op geld op grond van hun bestaan!
Ah joh onzin je krijgt je geld ken er van rond komen moet je niet zien hoe maar het wil wel!!!
Okee geen luxe en ja dan nog als je wat nodig bent extra dan vraag je bijzonder bijstand aan,
Zo kwam ik ook aan me fiets
Doegieeee
het lijkt wel of niemand er meer respect voor heeft
werkloos = werkloos tog?
Je kan niet in elke gemeente meer een fiets via de bijzondere bijstand krijgen.
Zelfs voor een wasmachine of meubilair moet je via de gemeente soms een lening afsluiten ipv dat je het zo in je handje krijgt.
En bovendien: diegene die kan werken zal daar verplicht aan mee moeten werken in de toekomst, verwacht ik! En anders is het einde uitkering! En terecht!!!
oja. dus hun denken dat als ze overlast gaan veroorzaken ze meer geld gaan krijgen. damn lijkt veel op de taktiek die die koopt-u-mijn-boekje-zwervers bij de albert heijn gebruiken. hoe harder ze bleren en aan je kop zeuren hoe meer ze denken te verkopen.. zo werkt het dus niet..
nee hoor. wij willen geen geld van voorbijgangers. alleen aandacht voor onze zaak
wees blij dat we in een vrij land leven waar een ieder vrij is om te protesteren!
maar die stakkers die gewoon 10 jaar thuis zitten te teren op het geld van de hard werkende Nederlanders
Allemaal leger in schoppen luie wezens
oja. dus hun denken dat als ze overlast gaan veroorzaken ze meer geld gaan krijgen. damn lijkt veel op de taktiek die die koopt-u-mijn-boekje-zwervers bij de albert heijn gebruiken. hoe harder ze bleren en aan je kop zeuren hoe meer ze denken te verkopen.. zo werkt het dus niet..
Moet ik soms op mijn hoofd gaan staan???
voor het gemeentehuis staan en veel lawaai maken. jammer dat so weinig mensen er begrip voor hebben.
Ze gaan dus stoppen met niet werken???
Net zo als ik een enorm voorstander ben van prestatieloon, ben ik dat ook voor een prestatie uitkering. Hoe meer je solliciteert hoe hoger je uitkering, en na een half jaar solliciteren nog geen baan? Terwerkstelling verplichten in bv de zorgsector of andere hulp verlenende beroepen. Wil men dat niet? Dan maar verkeersborden schoonmaken langs de weg oid..... maar die stakkers die gewoon 10 jaar thuis zitten te teren op het geld van de hard werkende Nederlanders..........geen goed woord voor over!!!laatste aanpassing
ik werd nu vorig jaar werkloos wist ik bepaalde regels niet van de uwv word ik bestraft om dat ik die regels niet wist jaaa loogies toch als je altijd heb gewerkt maar daar kijken ze niet naar, ze kijken in het dikke boek artikel blabla en artikel nog is bla bla voor mij dan he ik ken die artikels niet dus ben ff paar 100 euro gekort per maand
Ja, ze kunnen geen uitzondering voor jou maken omdat jij niet goed leest of informeert natuurlijk. Jan Doedelzak die het geen zak interesseert vult ook zn papieren niet goed in, en die moet dan wel zn centen volledig blijven ontvangen?
heb me de teering gewerkt van af me 15e, ik werd nu vorig jaar werkloos wist ik bepaalde regels niet van de uwv word ik bestraft om dat ik die regels niet wist jaaa loogies toch als je altijd heb gewerkt
lees ff goed jij leest niet goed
Ik ben het alleen niet eens met je stelling, indirect zeg je "ik wist dingen niet, ik heb dingen verkeerd of helemaal niet ingevuld en ze hebben me gekort..maar het is de schuld van UWV want die moeten zich maar in mijn achtergrond verdiepen zodat ze voor mij een uitzondering kunnen maken, want omdat ik zolang heb gewerkt weet ik hun regels niet"
Kan toch niet?
ik heb dingen verkeerd of helemaal niet ingevuld
nee geen spandoeken. wel veel kabaal.
tja. je kan er mee leven. maar ook werkelozen hebben recht op een leuke vakantie. ik kan nu wel ieder jaar naar de kanarische eilanden. maar ik wil graag een keer naar thailand of mexico.
Zo er zijn mensen zonder uitkering die werken en zich niet eens een vakantie naar de kanarische eilanden kunnen veroorloven. Deze stakingen zijn wel weer typisch iets voor die profiteurs
jij snapt mijn stelling niet ze geven geen informatie boekjes mee anders had ik het wel geweten
Die regels zullen toch wel ergens beschreven staan ......
Het is jou taak je daarin te verdiepen (om ze te lezen dus)
En het is inderdaad zo dat die papieren vaak behoorlijk ingewikkeld zijn en dat de gemiddelde Nederlander er geen wijs uitkomt,
tja. je kan er mee leven. maar ook werkelozen hebben recht op een leuke vakantie. ik kan nu wel ieder jaar naar de kanarische eilanden. maar ik wil graag een keer naar thailand of mexico
meisje van 16 wat weet jij er nou van
Werklozen gaan misschien staken voor hogere uitkeringen
Wie weet
Dus.... ik snap je punt. Het is alleen niet "hun schuld" (vind ik) dat je gekort bent .....dat is écht je eigen verantwoording hoor. Als je denkt dat dit écht aan CWI ligt dan zou iedereen net als jij gekort zijn, en dat is niet zo. Sommige hebben alles goed voorbereid, andere wat minder en die vallen dan door de mand.
Heb je gelijk in, hun gaan jou niet alles op en presenteerblaadje aanbieden inderdaad.
tja. je kan er mee leven. maar ook werkelozen hebben recht op een leuke vakantie. ik kan nu wel ieder jaar naar de kanarische eilanden. maar ik wil graag een keer naar thailand of mexico.
kom maar weer met tegen woord ik lul je plat
maar als ze je rond de 350 euro korte per maand heb je het heeeeeel slecht
tegen wie is dit, tegen je zelf papieren zijn makkelijk,als je het tegen mij heb, zeer duidelijk intevullen,volgens mijn heb jij lees problemen
heb nog minder dan bijstand
Slachthuis kun je áltijd terecht, schoonmaak gooien ze je dood mee. Ik noem maar wat hoor, misschien had je er zelf nog niet aan gedacht, vandaar mijn tip.
dus ze nemen liever iemand van 20 jaar
Ow,nu ben ik ineens degene met een probleem, nouja....ik had een dusdanig leesprobleem dat ik wél alle regeltjes heb kunnen lezen en dus nóóit gekort ben.
Never argue with an idiot, they drag you own to their level and then beat you with experience.
Je mag altijd bij gaan werken hoor, zonder dat ze je korten.
Reden temeer om snel weer aan de slag te gaan...zet hem op hè
Slachthuis kun je áltijd terecht, schoonmaak gooien ze je dood mee. Ik noem maar wat hoor, misschien had je er zelf nog niet aan gedacht, vandaar mijn tip.
kijk dit zei je nou had ik geen last vanlaatste aanpassing 2 april 2007 18:29
ga zelf lekker slachten wil jij dat,daar werken nu allemaal polen
Ik hoef niet te slachten,
Rook er tevens nog 1,
80 berichten te typen
ken je die reclame HALLO HALLO 1 dag in de week leren 4 dagen werken via cwi nou joh zal wel
praat niet zo tuurlijk zijn er mensen die er misbruik van maken
jij ben echt stom wist je dat,heb ik allemaal al gedaan toen ik jong was weet nu wat ik wil maar moet papieren hebben ik ben heel goed in dat werk wat ik WIL, dus kom niet met van die achtelijke idee`n wat ik zou allemaal kunnen doen
Je hebt geen diploma's? Waarom niet?
of ze willen niet werken omdat het niet precies is dat wat zei zoeken, zelke ken ik er ook ...
Wat vinden jullie ervan?
Wat vinden jullie ervan?
Wat vinden jullie ervan?