Ah joh onzin je krijgt je geld ken er van rond komen moet je niet zien hoe maar het wil wel!!!
Okee geen luxe en ja dan nog als je wat nodig bent extra dan vraag je bijzonder bijstand aan,
Zo kwam ik ook aan me fiets
Doegieeee
het lijkt wel of niemand er meer respect voor heeft
werkloos = werkloos tog?
Je kan niet in elke gemeente meer een fiets via de bijzondere bijstand krijgen.
Zelfs voor een wasmachine of meubilair moet je via de gemeente soms een lening afsluiten ipv dat je het zo in je handje krijgt.
En bovendien: diegene die kan werken zal daar verplicht aan mee moeten werken in de toekomst, verwacht ik! En anders is het einde uitkering! En terecht!!!
oja. dus hun denken dat als ze overlast gaan veroorzaken ze meer geld gaan krijgen. damn lijkt veel op de taktiek die die koopt-u-mijn-boekje-zwervers bij de albert heijn gebruiken. hoe harder ze bleren en aan je kop zeuren hoe meer ze denken te verkopen.. zo werkt het dus niet..
nee hoor. wij willen geen geld van voorbijgangers. alleen aandacht voor onze zaak
wees blij dat we in een vrij land leven waar een ieder vrij is om te protesteren!
maar die stakkers die gewoon 10 jaar thuis zitten te teren op het geld van de hard werkende Nederlanders
Allemaal leger in schoppen luie wezens
oja. dus hun denken dat als ze overlast gaan veroorzaken ze meer geld gaan krijgen. damn lijkt veel op de taktiek die die koopt-u-mijn-boekje-zwervers bij de albert heijn gebruiken. hoe harder ze bleren en aan je kop zeuren hoe meer ze denken te verkopen.. zo werkt het dus niet..
Moet ik soms op mijn hoofd gaan staan???
voor het gemeentehuis staan en veel lawaai maken. jammer dat so weinig mensen er begrip voor hebben.
Ze gaan dus stoppen met niet werken???