als je dat zo erg vind , ga je werken . werk is er altijd en overal . alleen veel mensen vinden het een ramp als het opeens beneden hun stand is . werk is werk , wat en hoe maakt niet uit . ik werk wel voor dat luie volk die te beroerd zijn om hun kont af te vegen
Dr moet uiteraard wel schijt worden gemaakt...
die te beroerd zijn om hun kont af te vegen
Deze lui zitten ook in de Regering te teren op hun wachtgeld, die vele malen hoger ligt, ook al hebben ze maar 1 dag gewerkt...
Maar daar horen we niemand over?
Uitspraak van Simster op dinsdag 20 februari 2007 om 20:43:
die te beroerd zijn om hun kont af te vegen
Nah je mag de mijne echt niet afvegen! Gatver!!
1) Ik heb een baan
2) verdien (nooit)genoeg om alles te kunnen betalen.
Eten Hypotheek gas licht water internet telefoon tv
alle belastingen en sociale lasten draag ik af.
Ik hou nog "over" voor kleding en stappen sparen en vakantie.
Als ik ontslagen wordt ga ik ECHT niet een baan aannemen voor minder zodat ik weer alles kan weggooien wat ik heb geprobeerd op te bouwen.
Ik ga dan lekker de uitkering in.....
tot ik bijna hetzelfde of een betere betaalde baan hebt gevonden.
En dat zelfde geld voor
Uitspraak van No Problem op maandag 19 februari 2007 om 19:11:
Deze lui zitten ook in de Regering te teren op hun wachtgeld, die vele malen hoger ligt, ook al hebben ze maar 1 dag gewerkt...
Maar daar horen we niemand over?
En als de meeste van deze topic het daar niet mee eens is zetten ze d'r ouwe moer maar met haar Rollator achter een lopende band...want die kan ook nog werken
Ze staken toch sowieso al de hele dag
Ze staken toch sowieso al de hele dag
Ze staken toch sowieso al de hele dag?
dus als iemand na 20 jaar werken ineens op straat komt te staan omdat bv het bedrijf failiet is gegaan en diegene dus 2o jaar premies en etc heeft afgedragen, ineens genoegen moet nemen met een hongerloontje???
hoop dat jezelf nooit in een uitkering komt!!
als ze geld wille gaan ze maar lekker werken zoals iedereen
en heb nog geen passende baan gevonden dan blijf ik nog steeds "genieten" van een uitkering..en het verlies vul ik wel aan.
Als jij op je 56ste ontslagen wordt, kom je never nooit meer aan een baan heur. En dan heb je het grootste deel van je leven gewerkt en dan komt er ******** zoals jij ook nog ff vertellen dat je te lui bent om je reet af te vegen. Laat me niet lachen
likker op man , wat dacht je van schoonmaken , bollen pellen , asperges steken , tomaten plukken . nee dat laat je liever over aan een pool of ander alochtoon . omdat die die ouwe dat te min vind . sorry hoor GEENvoor zulke
gevallen
ik hoop dat jij op je 56e bollen gaat pellen of asperges gaat steken
en waarschijnlijk willen ze jou daar niet eens voor hebben omdat je te duur bent en te traag door je leeftijd
dus het is allemaal wel makkelijk gezegt maar kom maar eens in zo`n situatie
en waarschijnlijk willen ze jou daar niet eens voor hebben omdat je te duur bent en te traag door je leeftijd
Gaan ze staken met werkeloos zijn en ineens allemaal werken??
wat nou passende baan
durf wat te doen waar je niet voor geleeerd
durf wat te doen waar je niet voor geleeerd hebt
en je laat zien dat je niet thuis wil zitten
dan zal je uitgaven patroon moeten veranderen
MIJN werk