Wat vinden jullie ervan?
daklozen krant verkoper
. Dus ik afrekenen en weer naar buiten , staat ie weer krantjes te verkopen . Toen was ik het zat en die kranten af gepakt en weg gegooid .Komt er een man bij staan en heeft zijn geld ook ff terug gepakt
ik ga er niet aan mee doen want dan weet ik het wel weer dan moet je vroeg je bed uit,[b]die uitkering is alleen een extra zakcentje[/]
Was zojuist op de regionale radio alhier. Wat vinden jullie ervan?
alsof die lui het nog niet druk genoegn hebben
stelletje lamstralen zijn het
aangezien ik zelf ook stratenmaker ben .
dan ja dan zal ik dat doen
opleiding gevolgd bij je vader ze
Toen was ik het zat en die kranten af gepakt en weg gegooid
Idd waarom vroeg je nest uitgaan heb wel wat beters te doen
dat extra zakcentje is wel lekker
nee we gaan met grote groep collega's vanaf het wed in utrecht over de oude gracht lopen naar het stadhuis in utrecht. Daar zullen we met veel kabaal aandacht vragen voor onze zaak. Ik hoop dat het allemaal een beetje rustig gaat want sommigen opperen om een echte jaren 60 demonstratie uit te voeren. Toen er vaak Mobiele Eenheid aan te pas kwam. Ik denk dat we het eerst moeten proberen gewoon rustig te houden. Hardere acties kan altijd nog
Dat ze godverdomme is gaan werken of toch moeite doen om werk te zoeken
dan krijgen ze wel wat meer geld dus dan moetten ze niet gaan staken voor meer geld
dan krijgen ze wel wat meer geld dus dan moetten ze niet gaan staken voor meer geld
ik heb een paar jaar gewerkt en ik durf te wedden dat ik in die paar jaar meer heb betaald dan jij je hele leven ooit zal betalen. mag ik nu van mijn oude dag genieten
die gasten moet een trap onder hun reet krijgen, dat wil je niet weten...
hoe kan een werkloze staken? blijft ie dan langer in bed liggen ofzo?
Ga werk zoeken
Werk zat hier,, oh nee wacht daar zijn die gasten te min voor.
Laat die kut polen het maar opknappen hea
Hoe kan ik toch zo dom zijn door te zeggen werk zat laatste aanpassing 7 maart 2007 07:17
Wat vinden jullie ervan?
Goede zaak! Ook werklozen verdienen het recht op geld op grond van hun bestaan!