1868x bekeken
| Betreft: | evenement: Pinkpop, zaterdag 26 mei 2007 om 15:15 |
Queen
donateur
jimi hendrix
the doors
Pearl Jam
Bart Skils
Prodigy
Faithless
Dan voeg ik daar zelf Jack Johnson nog aan toe
Dan ga ik wel
laatste aanpassing
Herman Brood
Prodigy
Faithless
Pearl Jam
Faith no more
Queen
carlos santana
Lenny Kravitz
jimi hendrix
the doors
jannis joplin
Herman Brood
Dat zou een perfecte pinkpop zijn..
laatste aanpassing
Prodigy
Faithless
K's Choise
Kaiserchiefs
Lenny Kravitz
Greenday
hier sluit ik me helemaal bij aan
..zou leuk zijn als Bono ook even The Saints are commin meezingt met Greenday
Muse mag er nog bij en Aerosmith
[quote element=message id=28578787]{element is niet toegankelijk}Herman Brood
Prodigy
Faithless
Pearl Jam
Faith no more
Queen
carlos santana
Lenny Kravitz
jimi hendrix
the doors
jannis joplin
Herman Brood
Dat zou een perfecte pinkpop zijnDoe er dan ook meteen Nirvana, Metallica de OUDE GnR en black Sabath bij

en Blind Melon ook ff (beetje rust na dat alles)
Prodigy
Faithless
Pearl Jam
Faith no more
Queen
carlos santana
Lenny Kravitz
jimi hendrix
the doors
jannis joplin
Herman Brood
Dat zou een perfecte pinkpop zijnDoe er dan ook meteen Nirvana, Metallica de OUDE GnR en black Sabath bij
en Blind Melon ook ff (beetje rust na dat alles)
laatste aanpassing
KoRn
prodigy
lijkt me ook niet verkeerd
prodigy
Moby
lijkt me ook niet verkeerd
stystem of a down 
David Gray
MUSE
Faith no more
Prodigy
Jack Johnson
Pete Murray
The Kooks
Pearl Jam
Red hot Chili Peppers
system of a down
en de artic monkeys ook natuurlijk
laatste aanpassing
I Wish For:
- Atric Monkeys
- Snowpatrol
- The kooks
Prodigy, mag van mij altijd,.. Dag&Nacht
Coldplay alleen in 't plaatje: Gras, zon, liggen, liefde!
alleen mooie naakte sushi serveersters.. AUB!
anders smaakt mij de sushi toch iets minder..
- Atric Monkeys
- Snowpatrol
- The kooks
Prodigy, mag van mij altijd,.. Dag&Nacht
Coldplay alleen in 't plaatje: Gras, zon, liggen, liefde!
Naakte Sushi serveersters!!!!
alleen mooie naakte sushi serveersters.. AUB!
anders smaakt mij de sushi toch iets minder..
Partysquad met Yes R en Ali B
Pearl Jam. Dan ben ik erbij. 
Idem voor Depeche Mode
Idem voor Depeche Mode
Depeche Mode
Indd dat zouw ik ook graag es zien
Underworld, toch wel!
Coldplay ook leuk .. Greenday zou ook gezellig zijn!
Coldplay ook leuk .. Greenday zou ook gezellig zijn!
Underworld, toch wel!
Coldplay ook leuk .. Greenday zou ook gezellig zijn!
Underworld viel heel erg tegen op Lowlands.. totaal geen hoogtepunt in het hele optreden!!
Coldplay, in het gras liggend...zonnetje erbij!
Greenday zou echt Ultime zijn als die komen... (maar betwijfel het.. aangezien ik iets hoorde over een nieuw album dat ze nu opnemen)..
wat dacht je van een nieuwe dance/ trance/ club/ techno tent(of gewoon in de tent waar opgezwolle stond afgelopen editie(het was toch opgezwolle?) in iedergeval kunnen ze beter weg blijven en mogen ze van mij de volgende artiesten boeken 
Faithless
Moby
ATB
Fatboy Slim
Chemical Brothers
Chicane
Benjamin Bates
Chris Liebing
Don Diablo
Franky Jones
Josh Wink
Lacroix
Marco V
Mauro Picotto
Monika Kruse
Paul Oakenfold
Paul van Dyk
Randy Katana
Ricky Rivaro
Roog
Sidney Samson
Sven Vath
Tiesto
Tom Harding
Victor Coral
Bjork
verspreid over 3 dagen natuurlijk
en een goa act als verassing Dark Soho of Infected Mushroom ofzo
deze artiesten zou ik ook echt graag willen zien
Godsmack
Rage Against the Machine
Korn
Linkin Park
Rammstein
Hoobastank
Live
Racoon
Foo Fighters
Radiohead ?
Prodigy
Green Lizard
Audio Bullys
U2
Pink Floyd
Osdorp Posse
Lenny Kravitz
en een tribute to Nirvana waarbij verschillende artiesten nummers van curt spelen
Blof mogen ze gewoon voor 2007 nog eens boeken
en Placebo ook (maar dan moeten ze wel beter spelen)
Blood Hound Gang mogen ook terug komen. Red Hot chili Peppers trouwens ook
Snap dat een aantal van deze artiesten ontbetaalbaar zijn, of gewoon niet meer spelen.... iemand enig idee of Radiohead nog actief in de muziek industrie???
en dat Godsmack, Rage Against the Machine, Rammstein eerder op Lowlands zullen staan als op pinkpop.
Vorig jaar was mijn eerste bezoek aan PP (3dagen camping ticket) vond het echt geweldig !!!
nog nooit ergens zo een fantastische sfeer mogen ervaren als op pinkpop, probeer (als de artiesten me aanspreken) er weer bij te zijn 
Faithless
Moby
ATB
Fatboy Slim
Chemical Brothers
Chicane
Benjamin Bates
Chris Liebing
Don Diablo
Franky Jones
Josh Wink
Lacroix
Marco V
Mauro Picotto
Monika Kruse
Paul Oakenfold
Paul van Dyk
Randy Katana
Ricky Rivaro
Roog
Sidney Samson
Sven Vath
Tiesto
Tom Harding
Victor Coral
Bjork
verspreid over 3 dagen natuurlijk
deze artiesten zou ik ook echt graag willen zien
Godsmack
Rage Against the Machine
Korn
Linkin Park
Rammstein
Hoobastank
Live
Racoon
Foo Fighters
Radiohead ?
Prodigy
Green Lizard
Audio Bullys
U2
Pink Floyd
Osdorp Posse
Lenny Kravitz
en een tribute to Nirvana waarbij verschillende artiesten nummers van curt spelen
Blof mogen ze gewoon voor 2007 nog eens boeken
en Placebo ook (maar dan moeten ze wel beter spelen)
Blood Hound Gang mogen ook terug komen. Red Hot chili Peppers trouwens ook
Snap dat een aantal van deze artiesten ontbetaalbaar zijn, of gewoon niet meer spelen.... iemand enig idee of Radiohead nog actief in de muziek industrie???
en dat Godsmack, Rage Against the Machine, Rammstein eerder op Lowlands zullen staan als op pinkpop.
Vorig jaar was mijn eerste bezoek aan PP (3dagen camping ticket) vond het echt geweldig !!!
laatste aanpassing
Uitspraak van DLNY L5™ op donderdag 21 december 2006 om 02:51:
David Gray
Uitspraak van DLNY L5™ op donderdag 21 december 2006 om 02:51:
MUSE
Uitspraak van Total Destruction op donderdag 21 december 2006 om 08:11:
Faith no more
Uitspraak van Androuxa D'Arauxa op donderdag 21 december 2006 om 09:07:
Prodigy
Uitspraak van Valentijn! op donderdag 21 december 2006 om 09:50:
Jack Johnson
Uitspraak van luckyBastard13 op donderdag 21 december 2006 om 09:51:
Pete Murray
The Kooks
Pearl Jam
Uitspraak van inZanity op zondag 31 december 2006 om 15:40:
Red hot Chili Peppers
Uitspraak van Phreakin Electronic op zondag 31 december 2006 om 17:41:
system of a down
en de artic monkeys ook natuurlijk
The Offspring
En dan bier gooien als ze nieuwere nummers spelen
Live
Racoon
Foo Fighters
Radiohead
miss kitten nog wel een keer vond ik wel indrukwekkend
of was dat nouw op lowlands
ach boeiend

of was dat nouw op lowlands
ach boeiend
Roots Creation
So, ik zit nu op de site, lekkere muziek zeg!
Super On Topic:
Jamie Lidell vond ik vet vorig jaar!
de höhner !
Muse
Artic Monkeys
Faithless
The Prodigy
The Strokes
Wolfmother
The Automatic
Cypres Hill
The Killers
The Kooks
The View
Kasabian
The Young Knives
Red Hot Chilly Peppers
Pearl Jam
Oasis
Keane
Nerd
Coldplay
Greenday
Offspring
Rage Against The machine
Live
R.E.M.
Lenny Kravitz
Razorlight
Radiohead
Foo Fighters
in me dromen
ik weet het 
Artic Monkeys
Faithless
The Prodigy
The Strokes
Wolfmother
The Automatic
Cypres Hill
The Killers
The Kooks
The View
Kasabian
The Young Knives
Red Hot Chilly Peppers
Pearl Jam
Oasis
Keane
Nerd
Coldplay
Greenday
Offspring
Rage Against The machine
Live
R.E.M.
Lenny Kravitz
Razorlight
Radiohead
Foo Fighters
in me dromen
Muse
Artic Monkeys
Faithless
The Prodigy
The Strokes
Wolfmother
The Automatic
Cypres Hill
The Killers
The Kooks
The View
Kasabian
The Young Knives
Red Hot Chilly Peppers
Pearl Jam
Oasis
Keane
Nerd
Coldplay
Greenday
Offspring
Rage Against The machine
Live
R.E.M.
Lenny Kravitz
Razorlight
Radiohead
Foo Fighters
in me dromen ik weet het
Zo zo, nou voor Rock Werchter zou het niet zo gek klinken
donateur
Offspring 
Pearl Jam
Metallica
The Prodigy
Oasis
Greenday
Rammstein
Wanneer worden er trouwens wat namen bekend gemaakt?
Pearl Jam
Metallica
The Prodigy
Oasis
Greenday
Rammstein
Wanneer worden er trouwens wat namen bekend gemaakt?
en als afsluiter MUSE
Muse...
Muse
Muse
Nou Mensen jullie natte droom komt uit en daarmee ook de mijne, Want MUSE is zojuist bevestigt voor zondag.
En BTW de geruchten over Iggy & The Stooges blijken ook te kloppen. Mensen die hem op Lowlands hebben gemist krijgen een herkansing
MUSE op PINKPOP
IGGY POP & THE STOOGES en LOSTPROPHETS ook bevestigd voor Pinkpop 2007
Pinkpop heeft weer een stadion-act te pakken want deze Britse band verkocht in pakweg een uur het nieuwe Wembley Stadion in London uit. Door velen "een van de beste live bands ter wereld" genoemd. MUSE trad in december vorig jaar nog op voor een uitverkochte Brabanthal en dat betekende 14.000 uitzinnige fans. Op verzoek van MUSE zal de groep headliner zijn op de zondag. Dat betekent tevens dat Pinkpop weer dagkaarten zal verkopen voor alle dagen. MUSE was ook de winnaar van de jaarlijkse GOUDEN TIP. Niet minder dan 9.693 Pinkpopfans gaven drie namen op en MUSE deelde de eerste plaats met Pearl Jam. Met veel van de meest gevraagde groepen is Pinkpop in onderhandeling. Aangezien er een nieuw record is gevestigd qua deelname aan de GOUDEN TIP zal op de website een dezer dagen een top 20 ! verschijnen.
Er kunnen overigens nu nog twee acts bevestigd worden die al langer in het geruchtencircuit de ronde deden. De Amerikaan IGGY POP zal na 20 jaar weer terugkomen naar Pinkpop en als IGGY POP & THE STOOGES op het affiche aangekondigd worden. De groep kende veel succes op Lowlands 2006 en onlangs had de VPRO een indrukwekkende reportage van een bezoek dat Leon Verdonschot bracht aan de zanger in Amerika. Eindelijk zal de Welshe formatie LOSTPROPHETS naar Pinkpop komen. Een vorige keer moest de groep wegens reisproblemen op het laatste moment afzeggen. De groep gaf in december vorig jaar nog een zinderend optreden in 013.
Het programma van de 38ste editie van Pinkpop wordt bekendgemaakt op woensdag 28 februari in Paradiso te Amsterdam. De 38ste editie van Pinkpop zal plaatsvinden in het Pinksterweekend van zaterdag 26, zondag 27 en maandag 28 mei 2007. Het eerste festival vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar het festival 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf en zal daar in 2007 voor de 20ste keer plaatsvinden. Er valt meer te vieren want dit jaar bestaat de gemeente Landgraaf 25 jaar en zal Cor van Wees zijn 30ste poster voor Pinkpop ontwerpen. De start van de voorverkoop is gepland op zaterdag 3 maart.
Landgraaf, 22 januari 2007
Jan Smeets
IGGY POP & THE STOOGES en LOSTPROPHETS ook bevestigd voor Pinkpop 2007
Pinkpop heeft weer een stadion-act te pakken want deze Britse band verkocht in pakweg een uur het nieuwe Wembley Stadion in London uit. Door velen "een van de beste live bands ter wereld" genoemd. MUSE trad in december vorig jaar nog op voor een uitverkochte Brabanthal en dat betekende 14.000 uitzinnige fans. Op verzoek van MUSE zal de groep headliner zijn op de zondag. Dat betekent tevens dat Pinkpop weer dagkaarten zal verkopen voor alle dagen. MUSE was ook de winnaar van de jaarlijkse GOUDEN TIP. Niet minder dan 9.693 Pinkpopfans gaven drie namen op en MUSE deelde de eerste plaats met Pearl Jam. Met veel van de meest gevraagde groepen is Pinkpop in onderhandeling. Aangezien er een nieuw record is gevestigd qua deelname aan de GOUDEN TIP zal op de website een dezer dagen een top 20 ! verschijnen.
Er kunnen overigens nu nog twee acts bevestigd worden die al langer in het geruchtencircuit de ronde deden. De Amerikaan IGGY POP zal na 20 jaar weer terugkomen naar Pinkpop en als IGGY POP & THE STOOGES op het affiche aangekondigd worden. De groep kende veel succes op Lowlands 2006 en onlangs had de VPRO een indrukwekkende reportage van een bezoek dat Leon Verdonschot bracht aan de zanger in Amerika. Eindelijk zal de Welshe formatie LOSTPROPHETS naar Pinkpop komen. Een vorige keer moest de groep wegens reisproblemen op het laatste moment afzeggen. De groep gaf in december vorig jaar nog een zinderend optreden in 013.
Het programma van de 38ste editie van Pinkpop wordt bekendgemaakt op woensdag 28 februari in Paradiso te Amsterdam. De 38ste editie van Pinkpop zal plaatsvinden in het Pinksterweekend van zaterdag 26, zondag 27 en maandag 28 mei 2007. Het eerste festival vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar het festival 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf en zal daar in 2007 voor de 20ste keer plaatsvinden. Er valt meer te vieren want dit jaar bestaat de gemeente Landgraaf 25 jaar en zal Cor van Wees zijn 30ste poster voor Pinkpop ontwerpen. De start van de voorverkoop is gepland op zaterdag 3 maart.
Landgraaf, 22 januari 2007
Jan Smeets
bron: PP mailing list
Lost prophets & Muse erg vet
ik ben aanwezig, maar had natuurlijk het liefste Linkin park gehad.. tegen die tijd is ook weer het nieuwe album uit van hun
of System of a Down, maar heb vernomen dat die wel binnenkort spijtig uit elkaar zullen gaan 
laatste aanpassing
Heeaayy ik zoe zeer graag de sheer en racoon zien verschijnen op pinkpop
zeker wel Racoon
op Love you more en Laugh about na vind ik Another Day (het laatste album, als ik me niet vergis) echt steengoed!
helaas is Working class hero nog niet op cd uitgebracht maar het is echt een geweldig nummer
vroeger uitgevoerd door John Lennon ook nog eens door Marianne Faithfull
The Streets zou ook wel graag een keer live willen zien.
laatste aanpassing
Faithless
Moby
ATB
Fatboy Slim
Chemical Brothers
Chicane
Benjamin Bates
Chris Liebing
Don Diablo
Franky Jones
Josh Wink
Lacroix
Marco V
Mauro Picotto
Monika Kruse
Paul Oakenfold
Paul van Dyk
Randy Katana
Ricky Rivaro
Roog
Sidney Samson
Sven Vath
Tiesto
Tom Harding
Victor Coral
Whahaha, Tis wel Pinkpop he en geen Mystery Land
Uitspraak van Johny Flint op dinsdag 16 januari 2007 om 13:03:
Faithless
Moby
ATB
Fatboy Slim
Chemical Brothers
Chicane
Benjamin Bates
Chris Liebing
Josh Wink
Marco V
Mauro Picotto
Monika Kruse
Paul Oakenfold
Paul van Dyk
Sven Vath
Whahaha, Tis wel Pinkpop he en geen Mystery Land
Hier kan ik me ook wel in vinden! Als extra podium erbij ofzo
laatste aanpassing
afsluiter is smahing pumkins
wat n kutzooi
http://www.metropoint.com/ftp/20070213_MetroHolland.pdf
nix mis mee toch???
lekker punken met Sum41...als die nog bestaan..!!
inderdaad super bandje
laatste aanpassing
System of a Down
Mariyn manson
Korn
Muse
Linkin park
Wolfmother ook bevestigt
Muse
Iggy & The Stooges
The Smashing Pumpkins
Linkin Park
Snow Patrol
Marilyn Manson
Korn
Arctic Monkeys
Wolfmother
The Kooks
Queens Of The Stone Age
The Lost Prophets
The Fratellis
Mooie lijstje, tot zover dacht ik zolaatste aanpassing 15 februari 2007 17:29
mooi lijstje trouwens <3
ach boeje wie er komt .. het gaat om het pinkpop gevoel 
Zaterdag 26 mei:
- Marilyn Manson
- Within Temptation
- Juliette & The Licks
- Wir Sind Helden
- Good Charlotte
- C-mon & Kypski
- Stevie Ann
- Viberider
Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose
Maandag 28 mei:
- Smashing Pumpkins
- Linkin Park
- Arctic Monkeys
- Scissor Sisters
- Wolfmother
- The Fratellis
- Evanescence
- Dave Matthews Band
- Korn
- Stone Sour
- 30 Seconds To Mars
- The Kooks
- The Magic Numbers
- Macy Gray
- Maria Mena
- Marilyn Manson
- Within Temptation
- Juliette & The Licks
- Wir Sind Helden
- Good Charlotte
- C-mon & Kypski
- Stevie Ann
- Viberider
Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose
Maandag 28 mei:
- Smashing Pumpkins
- Linkin Park
- Arctic Monkeys
- Scissor Sisters
- Wolfmother
- The Fratellis
- Evanescence
- Dave Matthews Band
- Korn
- Stone Sour
- 30 Seconds To Mars
- The Kooks
- The Magic Numbers
- Macy Gray
- Maria Mena
Zaterdag 26 mei:
- Marilyn Manson (nee)
- Within Temptation (ok)
- Juliette & The Licks (geen idee)
- Wir Sind Helden (ok)
- Good Charlotte (nee)
- C-mon & Kypski (geen idee)
- Stevie Ann (geen idee)
- Viberider (ok)
Zondag 27 mei:
- Muse (vet)
- Snow Patrol (ok)
- Iggy & the Stooges (ok)
- Razorlight (ok)
- Gabriel Rios (mwah.. op bospop gezien, vind er weinig aan)
- Lostprophets (vet)
- Ilse Delange (ok)
- Gogol Bordello (geen idee?)
- Ozark Henry (geen idee)
- Amy Winehouse (geen idee)
- Maximo Park (geen idee)
- Paolo Nutini (geen idee)
- Goose (vet)
Maandag 28 mei:
- Smashing Pumpkins (mwah)
- Linkin Park (vet)
- Arctic Monkeys (ok)
- Scissor Sisters (nee)
- Wolfmother (vet)
- The Fratellis (ok)
- Evanescence (ok)
- Dave Matthews Band (geen idee)
- Korn (ik wil vet zeggen, maar live zijn ze niet zo sterk)
- Stone Sour (
- 30 Seconds To Mars (ok)
- The Kooks (ok)
- The Magic Numbers (geen idee)
- Macy Gray (geen idee)
- Maria Mena (hehe)
dit is volgens graz, en dus niet de officiele line up, maar veel zal iig kloppen...
ik hoop zelf nog altijd op the prodigy of een andere act van formaat...
good charlotte mag thuisblijven
laatste aanpassing
donateur
Hell yeah!
Linkin Park, ga ik alleen al voor
En dat word zondag ook gaan voor Lost Prophets zie ik wel
Linkin Park, ga ik alleen al voor
En dat word zondag ook gaan voor Lost Prophets zie ik wel
laatste aanpassing
cultureel dieptepunt van Landgraafse geschiedenis jah
fuck off, opgezwolle is kwaliteit... helden
vorig jaar ook het beste optreden op heel pinkpop
geniaal!
hoezo
omdat het de grootste kinderlijkste kutbagger is die er is
omdat het de grootste kinderlijkste kutbagger is die er is
weer een pubert die zich te oud voelt en stuff
Ik ben niet in staat opgezwolle te beoordelen, dit omdat het niet mijn genre is en ik dus geen vergelijkingen kan maken. Wat ik wel kan doen is Good Charlotte beoordelen. Drums, stem en gitaarspel dik in orde. En dan de lyrics die best pakkend zijn.. wederom kwestie van smaak
weer een pubert die zich te oud voelt en stuff maargoed ik had je zeker boos gemaakt door opgezwolle af te kraken.. kwestie van smaak.
Ik ben niet in staat opgezwolle te beoordelen, dit omdat het niet mijn genre is en ik dus geen vergelijkingen kan maken. Wat ik wel kan doen is Good Charlotte beoordelen. Drums, stem en gitaarspel dik in orde. En dan de lyrics die best pakkend zijn.. wederom kwestie van smaak
nee een pubert met verstand van muziek..
heel ander punt
hiphop/rap is ook mijn stijl niet, verre van zelfs...
en toch kan ik zoiets beoordelen op kwaliteit.. bovendien geven ze een strakke show en zijn ze live erg sterk, dus sowieso al geen cultureel dieptepunt
good charlotte is echt weer zo'n typisch myspace-bandje waar alle ik-volg-de-trend-alto-meisjes helemaal leip van worden... 1-dags-vliegen die muzikaal echt niks bijbrengen..
zoek bands met een eigen sound en iets vernieuwends, niet weer een 13 in 1 dozijn-bandje...
Gerucht : System of a Down
sta ik niet zo om te springen..aangezien dit bij mij niet onder ''muziek'' valt!
gerucht the doors met zanger van the cure
good charlotte is echt weer zo'n typisch myspace-bandje waar alle ik-volg-de-trend-alto-meisjes helemaal leip van worden... 1-dags-vliegen die muzikaal echt niks bijbrengen..
zoek bands met een eigen sound en iets vernieuwends, niet weer een 13 in 1 dozijn-bandje... dat dacht ik tog niet ze hebben volgens mij al 3 cds dussuh
laatste aanpassing
Zaterdag 26 mei:
- Marilyn Manson
- Within Temptation
- Juliette & The Licks
- Wir Sind Helden
- Good Charlotte
- C-mon & Kypski
- Stevie Ann
- Viberider
Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose
Maandag 28 mei:
- Smashing Pumpkins
- Linkin Park
- Arctic Monkeys
- Scissor Sisters
- Wolfmother
- The Fratellis
- Evanescence
- Dave Matthews Band
- Korn
- Stone Sour
- 30 Seconds To Mars
- The Kooks
- The Magic Numbers
- Macy Gray
- Maria Mena
dat is wel de lijst die er is hoor








































![Bevert ][](/images/user/147040_2081700.jpg)













