| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00 |
een vage gast door de poortjes springt die malloot zo naar beneden
omdat ie geen kaartjes kon krijgen
een wijf (op de mannen wc) in de prullenbak zag schijten
Maar weer lekker veel echte gabbers
mensen die alleen van nieuwe stijl houden en soms niet eens weten wat er gedraaid word en dan chagarijnig gaan kijken.erg jammer.
Pfff, waar was je nou?
Bij de barren werd ik elke keer snel geholpen.
Wat is het toppunt van domheid?
Bij Metrostation Zuidplein naar beneden springen omdat je geen kaart hebt voor Nightmare en er na 6 maanden revalidatie achterkomen dat er ook deurverkoop was.
Eerst begint tie met sexy back
Yeah right. Die geruchten altijd. Ik geloof het pas als het in de krant staat. Er was deurverkoop dus beetje lullig als dat echt de reden was. En over die andere dooie, je weet hoe het gaat op Flock. Het begint ermee dat iemand door zijn voet gaat en aan het einde van het verhaal is hij neergestoken door 15 man en in een grote plas bloed overleden
omdat je een vrouw bent met een leuk koppie. Daar moet je niks achter zoeken ofzo, maar zo denken die uitsmijters.
is ook gebeurt...wij kwamen net met metro aan...hoop gegil..rende een vage gast door de poortjes springt die malloot zo naar beneden... beneden lag die beetje vaag te bewegen.. was ook een aardig hoge sprong maja gingen al aardig wat mensen heen en RET was ook aanwezig... we wilden graag naar binnen dus zijn maar doorgelopen..5 minuten later ambulance gehoord.. (was vast niet om een kaartje..stond eerst op een deur ofzo te bonken.. en toen ging die opeens rennen...en springen ja..)
klopt ook,stond volgens mij kei strak ,en liep eerst op een deur te bonzen doe open ,doe open heel vaag en iedereen liep de trap af ,en opeens hoorde we een klap en lag daar die gozer op de grond, hij probeerde op te staan maar t zag er vreselyk eng uit.
feestje was wel super alleen het wachten overal was een beetje jammer..
maar hoorde ook dat er iemand dood gegaan was ? is het nou waar of niet??? wie weet het?
Op Nightmare hing altijd al een agressief sfeertje, dat was al in '94 en dat is nu nog steeds.
Gabber is nou eenmaal een agressief muziekje dus dan krijg je dat mensen hun ego nog weleens overschatten
amen
Waar is ie eigenlijk precies gesprongen? Het is toch zo afgesloten dat je niet kan springen of vallen, en staat het trouwens ook nog ergens in de krant ofzo?laatste aanpassing 18 december 2006 18:17
een wijf (op de mannen wc) in de prullenbak zag schijten
Uitspraak van Dougster op maandag 18 december 2006 om 14:33:
door Bodylotion en alle nog aanwezigen gezongen
Ik baal zo dat ik hun heb moeten missen..
ik denk niet dattie iets te maken heeft gehad met nightmare...of wel?
De rest van de avond en nacht was geweldig, stukken beter dan vorig jaar...maar dat zal persoonlijk zijn
enigste min puntje vond ik de toiletten was maar 1 dames toilet!
Uitspraak van basedrum op maandag 18 december 2006 om 19:26:
dat vind ik zo gek nog niet als ze bij de dames wc had moeten wachten had ze allang in de broek gescheten!
was jij het niet dan..
was jij het niet dan..
Nou je hebt er niks aan gemist!! wat draaide hun KUT zeg sloeg helemaal nergens op. lekkere afluiting, gaan ze met ze 3e overleggen wat ze moeten gaan draaien, omdat het totaal niet aansloeg bij de meeste die er nog stonden.. nou hoe triest ben je dan