Partyflock

Forumonderwerp · 919877
1 volger · 11893x bekeken
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
wegens omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn, dus hoe was het?

(ja dit topic is aan de vroege kant)

Waarschuw beheerder
feestje was wel super alleen het wachten overal was een beetje jammer..
maar hoorde ook dat er iemand dood gegaan was ? is het nou waar of niet??? wie weet het?
Waarschuw beheerder
Zeer goed vermaakt en lekker los gegaan!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rijnie op maandag 18 december 2006 om 15:39:
een vage gast door de poortjes springt die malloot zo naar beneden

Uitspraak van Alet op maandag 18 december 2006 om 15:17:
omdat ie geen kaartjes kon krijgen

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 12:23:
een wijf (op de mannen wc) in de prullenbak zag schijten

Misschien kon hij het niet hebben dat z'n vriendin wel binnen was :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cocinero de los Pollos op maandag 18 december 2006 om 00:59:
Maar weer lekker veel echte gabbers

zeker weten gappie,die gestaan nog steeds!!
Waarschuw beheerder
Ik vond het een geslaagd feessie. Ze hadden wat meer poortjes bij de ingang mogen maken, maar we waren nog redelijk snel binnen. Jammer van de camera bij de ingang, maar dat zal wel met het voetbal te maken hebben. Bij de wc's had ik later door, dat ze boven ook waren zonder wachtrijen. Hadden ze wel wat duidelijker aan mogen geven.
Bij de barren werd ik elke keer snel geholpen. Geen vechtpartijen gezien, alleen wat mensen die werden weggevoerd door de security.
Van Paul vs Neophyte ben ik het meest uit mijn dak gegaan. Marc Acardipane vond ik het meest tegenvallen, terwijl het wel een van mijn favorieten is. Podium en de aankleding was top en dat er maar 1 zaal was vond ik prima.

Volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eljocho op maandag 18 december 2006 om 16:18:
Marc Acardipane vond ik het meest tegenvallen, terwijl het wel een van mijn favorieten is.

Dat vind ik ook maar dat komt door die Ultimate MC, dat is een droplul eerste klas.
...helaas echt laat besloten nog te feesten, maar moest niet in de rij staan, zo doorlopen om half vier, hehe :P

naar laatste Nightmare geweest in..ahm..'95 ;)
vond het niet echt veranderd sinds toen, sfeer was normaal voor een feest in R'dam. gezellig :)

dus niet veel gehoord van de sets maar Charly Lownoise en Mental Theo vond ik toen al niks en dat blijvt ook zo :P

vechtpartij hoort erbij:) een bijna gezien maar die was al opgelost toen ik wilde toekijken, haha...en er is niemand dood gebleven, echt stom zoiets te verzinnen...

leuk feest dus ;)

Waarschuw beheerder
Ik zal ook maar even een verslagje plaatsen.

We waren tegen kwart voor 10 vanuit Stadskanaal vertokken,en kwamen tegen uur of 2 pas aan omdat we nog iemand uit de Rotterdamse haven moesten oppikken!

Eenmaal aangekomen was er nog genoeg parkeermogelijkheid,verder was de rij om 2 uur nog lang,dus dat beloofde wel een lekker druk feestje te worden.

Dat bleek later ook wel het geval te zijn,veel aardige mensen en veel oude gabbers uit Rotterdam.
Dus zaal was mooi,tribunes leuk,dansvloer gezellig gevuld.

Sets en deejays,waren ook goed.
En ik vond het WEL gaaf dat charly en Theo er waren,live at Londen,Riot in Ny,was gewoon erg lekker,vond dat er op dat moment veel gezichten omlaag gingen,mensen die alleen van nieuwe stijl houden en soms niet eens weten wat er gedraaid word en dan chagarijnig gaan kijken.erg jammer.
Wat ik heel grappig vond is dat toen de name of the dj gedraaid werd,er 2 rotterdamse gabbers stonden te twijfelen of ze nou wel of niet los gingen,hahahahaha!!!
Ze gingen wel een beetje los.hahahahaha!!!

Wat ik ook altijd raar vind is dat sommigen het vol kunnen houden om een hele nacht op een tribune te zitten.

Verder mijn complimenten aan het publiek,dat door ging tot het einde en volgens mij waren dat toch wel de echten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 16:32:
mensen die alleen van nieuwe stijl houden en soms niet eens weten wat er gedraaid word en dan chagarijnig gaan kijken.erg jammer.

Komt omdat ze niet kunnen hakken. Als het bij chagarijnig kijken blijft, valt de schade nog mee trouwens. Soms zie je ze ook weleens ongecontroleed en agressief tegen elkaar opspringen :lol:
Waarschuw beheerder
Dat vind ik ook maar dat komt door die Ultimate MC, dat is een droplul eerste klas.

idd, wat was dat een lul. Eerst begint tie met sexy back wat ik al niet om aan te horen vind en vervolgens gaat tie mee lopen gillen bij six million ways to die..dan doe je het voor mij echt helemaal fout..jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
MC: TMC had zijn plek beter op kunnen vullen.
Waarschuw beheerder
Vond het jammer dat er zo'n rij stond bij de toiletten.
Verder prima feestje. Lekker beuken!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op maandag 18 december 2006 om 16:21:
Pfff, waar was je nou?

:D heb redelijk veel linksvoor staan hakken en verders steeds rondes door de zaal gehakt, kon echt niet stil staan op al het lekkers wat ik hoorde :bounce:

Waar was jij dan? ;-)

Uitspraak van Eljocho op maandag 18 december 2006 om 16:18:
Bij de barren werd ik elke keer snel geholpen.

Was inderdaad perfect, heb echt geen enkele keer langer dan 1 minuut hoeven wachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik heel grappig vond is dat toen de name of the dj gedraaid werd,er 2 rotterdamse gabbers stonden te twijfelen of ze nou wel of niet los gingen,hahahahaha!!!

:roflol: Tering, kan je nagaan waar sommige mensen wel niet over nadenken. :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 18 december 2006 om 15:55:
Wat is het toppunt van domheid?

Bij Metrostation Zuidplein naar beneden springen omdat je geen kaart hebt voor Nightmare en er na 6 maanden revalidatie achterkomen dat er ook deurverkoop was.

Hehe :respect:

Blijf erbij dat het een super vet feest was!

XXL
Waarschuw beheerder
was zeker een geslaagd feessie!! :jaja:

Waarschuw beheerder
de railing achter de tribunes had niet schuin moeten zijn,kon me bier nie kwijt :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 18 december 2006 om 15:35:
Yeah right. Die geruchten altijd. Ik geloof het pas als het in de krant staat. Er was deurverkoop dus beetje lullig als dat echt de reden was. En over die andere dooie, je weet hoe het gaat op Flock. Het begint ermee dat iemand door zijn voet gaat en aan het einde van het verhaal is hij neergestoken door 15 man en in een grote plas bloed overleden

Hoorde het niet alleen hier, maar ook op het feest zelf.
Een vriend van mij vertelde het, die kwam uit de metro toen het net gebeurd was. En zulke dingen komen vaak niet in een krant, dat houden ze liever discreet om te voorkomen dat het feest een slechte naam krijgt.

Uitspraak van Remco op maandag 18 december 2006 om 15:35:
omdat je een vrouw bent met een leuk koppie. Daar moet je niks achter zoeken ofzo, maar zo denken die uitsmijters.

Nee hoor, zelfde is ook wel eens gebeurd bij een vriend van mij, en die kwam uiteindelijk ook nog binnen.
Denk dat het eerder komt omdat ze het sneu vinden dat je zoveel geld uitgeeft aan een kaartje en waarschijnlijk echt wel de leeftijd hebt om binnen te komen en ze echt wel snappen dat iedereen wel eens zijn id kaart vergeet. Als je er maar gewoon een beetje normaal uit ziet en niet als zo'n wazi erbij loopt die in de rij al bekken trekt alsof ie 30 pillen op heeft.

Uitspraak van rijnie op maandag 18 december 2006 om 15:39:
is ook gebeurt...wij kwamen net met metro aan...hoop gegil..rende een vage gast door de poortjes springt die malloot zo naar beneden... beneden lag die beetje vaag te bewegen.. was ook een aardig hoge sprong maja gingen al aardig wat mensen heen en RET was ook aanwezig... we wilden graag naar binnen dus zijn maar doorgelopen..5 minuten later ambulance gehoord.. (was vast niet om een kaartje..stond eerst op een deur ofzo te bonken.. en toen ging die opeens rennen...en springen ja..)

Uitspraak van Ruben010 op maandag 18 december 2006 om 15:57:
klopt ook,stond volgens mij kei strak ,en liep eerst op een deur te bonzen doe open ,doe open heel vaag en iedereen liep de trap af ,en opeens hoorde we een klap en lag daar die gozer op de grond, hij probeerde op te staan maar t zag er vreselyk eng uit.

Oké, vaag verhaal dus... Hij zal wel een flinke foute pil opgehad hebben ofzo, zo'n ding wat je zo paranoia als een gek maakt. Lijkt me iig stug dat het om een kaartje ging, met zo'n verhaal en aangezien er genoeg kaartjes te verkrijgen waren.

Waar is ie eigenlijk precies gesprongen? Het is toch zo afgesloten dat je niet kan springen of vallen, en staat het trouwens ook nog ergens in de krant ofzo?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 16:04:
feestje was wel super alleen het wachten overal was een beetje jammer..
maar hoorde ook dat er iemand dood gegaan was ? is het nou waar of niet??? wie weet het?

zou me niks verbazen als het waar was..
er werd een gast op de trap aardig bewerkt door aantal man
laatste nightmare voor mij, eerste feest waar ik het niet meer naar mn zin had halverwege de avond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 10:05:
Op Nightmare hing altijd al een agressief sfeertje, dat was al in '94 en dat is nu nog steeds.
Gabber is nou eenmaal een agressief muziekje dus dan krijg je dat mensen hun ego nog weleens overschatten

denk eerder dat dat aan het testosteron gehalte ligt, dan aan de muziek.
vet feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Echt gek dat ik na elke keer weer negatieve verhalen lees over de sfeer op Nightmare....

Ik denk met een :lief: terug aan dit lekkere feest, en heb dat na elke Nightmare gehad :yes:

Dit was voor mij de beste indoor editie tot nu toe, vond de afwisseling tussen early en present ook genieten maar dat komt dan waarschijnlijk door mn brede smaak ;-)

Echt 1 vd beste feesten voor mij dit jaar :respect:

Waarschuw beheerder
ik wil toch ook nogeens vermelden
dat het hendig vet was !!!!:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van forbidden paradise op maandag 18 december 2006 om 18:39:
amen

Ja Toch!!

Ik had het al toen ik binnen kwam, 1 zaal en allemaal voor 1 ding gaan>> genieten van alles wat Hardcore allemaal in zicht heeft>> van mooie zweef/hak momenten tot gewoon blijven hakken op stevige sets, ben bijna niet op de tribune geweest(tsjaa kan niet stilstaan/zitten op zulke geweldige platen) maar de keer dat ik op de tribune was heb ik echt genoten van het volk dat WEL los ging op de lekkere sounds :yes:

Ik vind het ook vaak jammer dat er aardig wat mensen stil staan maar denk dan altijd bij mezelf>> iedereen geniet op zijn of haar manier, ik hou van non stop losss gaan en dansen maar misschien geniet iemand anders wel op n andere manier van de heerlijke Style die Hardcore heet :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op maandag 18 december 2006 om 18:11:
Waar is ie eigenlijk precies gesprongen? Het is toch zo afgesloten dat je niet kan springen of vallen, en staat het trouwens ook nog ergens in de krant ofzo?laatste aanpassing 18 december 2006 18:17

dat vind ik dus ook raar als er iets is gebeurd dan zou
het wel op rijnmond.nl staan of ad.nl maar niks gelezen.
Waarschuw beheerder
Ja Toch!!

Ja joh! Ik geef je helemaal gelijk..dat was het voor mij ook!

heb ik echt genoten van het volk dat WEL los ging op de lekkere sounds

Duidelijk! Dat was echt geweldig om te zien..voor mij was het zowel beneden als van bovenaf geweldig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat vind ik dus ook raar als er iets is gebeurd dan zou
het wel op rijnmond.nl staan of ad.nl maar niks gelezen.

ach laat het toch los..hij zal wel spierpijn hebben vandaag maar dat doet tie toch zelf? Zoals al eerder werd vermeld wordt van de mug een olifant gemaakt dus zou er niet te zwaar over nadenken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 16:17:
Uitspraak van Cocinero de los Pollos op maandag 18 december 2006 om 00:59:
Maar weer lekker veel echte gabbers

zeker weten gappie,die gestaan nog steeds!!

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GerardAM op maandag 18 december 2006 om 18:45:
iedereen geniet op zijn of haar manier, ik hou van non stop losss gaan en dansen maar misschien geniet iemand anders wel op n andere manier van de heerlijke Style die Hardcore heet :respect:

Niks aan toe te voegen (y)
Waarschuw beheerder
Wat die zuidplein jumper betreft, ik denk niet dattie iets te maken heeft gehad met nightmare...of wel? Ook ik zag m vliegen toen ik net op de roltrap stond. Toen ik er naartoe wilde lopen omdat die meid die ernaast stond riep dat er iemand moest bellen, zei zo'n RET figuur tegen mij dat er al gebeld was en dat die kerel psychiatrisch patient is...dus niet te dichtbij komen...Blijkbaar konden ze hem al? Dus wellicht geen nightmare bezoeker?

En nee, hij is niet overleden, althans niet op straat daar, want hij probeerde nog een beetje op te staan hetgeen niet lukte door waarschijnlijk zijn gebroken benen(?)...

Volgens mij is het ook niet dezelfde figuur als die eerst op die deur liep te bonken...meen ik me te herinneren aan de kleur jas.

Om de topicstarter te beantwoorden: De rest van de avond en nacht was geweldig, stukken beter dan vorig jaar...maar dat zal persoonlijk zijn :)
Waarschuw beheerder
voelde me niet lekker dus ben eerder na huis gegaan, maar wat ik van het feest meegemaakt heb was goed te doen! mooie decoraties, goed hard geluid en het sfeertje was wel owkee. enigste min puntje vond ik de toiletten was maar 1 dames toilet!
Uitspraak van Remco op maandag 18 december 2006 om 16:15:
een wijf (op de mannen wc) in de prullenbak zag schijten

dat vind ik zo gek nog niet als ze bij de dames wc had moeten wachten had ze allang in de broek gescheten!8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 december 2006 om 15:12:
Uitspraak van Dougster op maandag 18 december 2006 om 14:33:
door Bodylotion en alle nog aanwezigen gezongen

Ik baal zo dat ik hun heb moeten missen..

Nou je hebt er niks aan gemist!! wat draaide hun KUT zeg sloeg helemaal nergens op. lekkere afluiting, gaan ze met ze 3e overleggen wat ze moeten gaan draaien, omdat het totaal niet aansloeg bij de meeste die er nog stonden.. nou hoe triest ben je dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op maandag 18 december 2006 om 19:26:
dat vind ik zo gek nog niet als ze bij de dames wc had moeten wachten had ze allang in de broek gescheten!

was jij het niet dan..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChrisN op maandag 18 december 2006 om 19:23:
ik denk niet dattie iets te maken heeft gehad met nightmare...of wel?

:no: er lopen nou eenmaal gekke mensen rond in ons mooie stadje en ach eigenlijk overal wel in heel de wereld maar deze sprong zonder elastiek heeft niks met nightmare te maken ;-)

Uitspraak van ChrisN op maandag 18 december 2006 om 19:23:
De rest van de avond en nacht was geweldig, stukken beter dan vorig jaar...maar dat zal persoonlijk zijn

Wat mij betreft niet persoonlijk, gewoon een kwestie van n goeie smaak hebben :respect:

enigste min puntje vond ik de toiletten was maar 1 dames toilet!

Hier kan ik niet over oordelen, ik ben n paar keer geweest en grootste rij was 3 personen voor mij, dus ook op dat gebied niks te klagen...

Nog 1 ding wil ik wel even kwijt>> :respect: FOR Panic, wat kan die man draaien zeg!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van master of puppets op maandag 18 december 2006 om 19:36:
dat vind ik zo gek nog niet als ze bij de dames wc had moeten wachten had ze allang in de broek gescheten!

was jij het niet dan..

:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op maandag 18 december 2006 om 19:36:
was jij het niet dan..

was ik het ma wel, waren we niet zow vroeg na huis gegaan!8-)weet ik het voor de volgende x.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Babs! op maandag 18 december 2006 om 19:36:
Nou je hebt er niks aan gemist!! wat draaide hun KUT zeg sloeg helemaal nergens op. lekkere afluiting, gaan ze met ze 3e overleggen wat ze moeten gaan draaien, omdat het totaal niet aansloeg bij de meeste die er nog stonden.. nou hoe triest ben je dan

Wel vreemd dan dat ze de hele zaal mee kregen en dat bijna iedereen wel ff 'hun liedje' meezong :/
Waarschuw beheerder
Ik ben wel benieuwd hoe Macr Acardipane & The ultimate Mc waren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Babs! op maandag 18 december 2006 om 19:36:
met ze 3e overleggen wat ze moeten gaan draaien

Das onderdeel van de show, soort spelen met het publiek. Af en toe lullen misschien wat teveel, maar het zou pas echt triest zijn als hun er niet stonden.

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy:bye: op maandag 18 december 2006 om 19:58:

ja ik vond ze wel weer vet :)

Waarschuw beheerder
We waren tegen kwart voor 10 vanuit Stadskanaal vertokken,en kwamen tegen uur of 2 pas aan omdat we nog iemand uit de Rotterdamse haven moesten oppikken!

mja ik vertrok om 20u al uit assen :D
Waarschuw beheerder

het kon mij echt niet boeien..alleen bij six million ways to die..toen zong iedereen mee..dat was wel ff kippevelmoment maar verder..nee
Waarschuw beheerder
was echt een heerlijk feestje!

alles in 1 zaal was echt helemaal geweldig!! ik had er opzich na de 1-zaal-ervaring op qlimax beetje een hard hoofd in, maaarja dat krijgje met hardstyle en dagjesmensen, hier was teminste echt feestvolk en heerlijk die early en present afwisseling!

de sfeer was echt top, veel vrolijke mensen, en heb geen vechtpartijen gezien, stond alleen keer midden in het pad van 6 rennende security :S

een keer kort op de tribune geweest, dat was echt een mooooi gezicht, die hele zaal stond te hakken :D moest dus ook meteen weer terug naar beneden!!

van de drukke wc's ook niet veel last gehad, ben maar 2x naar de wc geweest, rest lekker hakkend uit staan zweten :)
maar volgende keer wat meer wc's voor de dames lijktme beter, die waren gewoon half uur weg met een wc bezoekje..
je zal maar 8x moeten pissen joh, hebje halve feest gemist ;)

beter 2 barren aan de zijkant volgende keer, die hele wandeling van voren naar achter om drinken te halen, heeft flink wat halflege glazen opgeleverd..

maar verder nix dan lof voor de organisatie! vette aankleding, en op elke set lekker los gegaan met zen allen!
helemaal naar de klote hakke op at war :respect:

oja nog vraagje:

heb 2x een nummer voorbij horen komen, met die sample erin van melody mc - dum da dum maar dan dus snoeihard :D
iemand een titel voorme?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy:bye: op maandag 18 december 2006 om 19:58:
Ik ben wel benieuwd hoe Macr Acardipane & The ultimate Mc waren

hij draaide niet goed, viel me eigenlijk erg tegen! en die mc ken zn bek maar niet houden, verneukt al die nummers met zn gejank.
Artiest Reset1
Waarschuw beheerder
*RisS* citeer 18 december 2006 19:54

donateur! Uitspraak van Babs! op maandag 18 december 2006 om 19:36:

Wel vreemd dan dat ze de hele zaal mee kregen en dat bijna iedereen wel ff 'hun liedje' meezong

Zijn setje zal wel niet helemaal naar iedereen zijn verwachtingen zijn geweest , maar die gasten hebben helden platen gemaakt .!
Je kan zo ongeveer een van Godfathers van hardcore noemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op maandag 18 december 2006 om 20:05:
hij draaide niet goed, viel me eigenlijk erg tegen! en die mc ken zn bek maar niet houden, verneukt al die nummers met zn gejank.

Op Ghostown vond ik ze echt vet! Zo was het dus deze x niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy:bye: op maandag 18 december 2006 om 20:15:
Op Ghostown vond ik ze echt vet! Zo was het dus deze x niet?

Mwah dat was juist ook maar een set die nooit losging. En altijd maar hetzelfde, ok At war blijft leuk om te horen maar de rest :gaap: