| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00 |
Real Lunatic> In de e-hal was het vaak nog veel gekker qua rellen hoor. Ik snap wel wat je bedoelt, maar gisteren was gewoon dik in orde.
wc's.... ja zeg maar zo, ben blij om een vent te zijn. Mijn maat kwam met het verhaal dat hij een wijf (op de mannen wc) in de prullenbak zag schijten helaas moest hij dan ook concluderen dat hij dat beeld nooooit meer zal vergeten hahaahahaha
topfeest!!!
geluid was snoeien, sets waren heftig en geen vechten gezien, vond het juist supergezellig!!
Ik vond het 100x beter dan vorig jaar in ieder geval.
Helden waren Traxtorm en zoals altijd...evil activities...in-in-in invasion!!
Real Lunatic> In de e-hal was het vaak nog veel gekker qua rellen hoor. Ik snap wel wat je bedoelt, maar gisteren was gewoon dik in orde.
En mensen die zeuren over de wc's...moest je ff de trap op lopen, boven kon je in 1 keer pissen
wc's.... ja zeg maar zo, ben blij om een vent te zijn. Mijn maat kwam met het verhaal dat hij een wijf (op de mannen wc) in de prullenbak zag schijten helaas moest hij dan ook concluderen dat hij dat beeld nooooit meer zal vergeten hahaahahaha
www.confuzion.nl
www.cyberfactory.be
was wel leuk alleen die sfeer van vroeger zal nooit meer komen
anderhalf uur wachten voordat we binnen waren, security was veeeel te streng
Niet komen?? Die was der!!! Echt met iedereen lullen... geen boze gezichten als je iets zei!! Echt super!!!
heb me best vermaakt vannacht , alleen alles in een zaal vond ik best een domper , ben zelf niet zo'n hele fan van earley rave en dan die earley rave setjes iedere x tussendoor ,best vervelend te noemen
Heb toch liever early en present gescheiden
ik denk dat je bedoeld dat er een hele goede sfeer
Nou als er iemand op een feest wordt doodgeslagen kunnen je het toch moeilijk een geweldige sfeer noemen.
Ik heb het aan het begin van de avond gezien, hoorde pas aan het eind van de avond dat die dood was
pogo action natuurlijk
Het was ook niet bekend he???
Enter the timemachine.....early vs present!!!!????
Dan had je thuis moeten blijven!!
Ik bedoel daarmee dat ik liever 2 zalen heb!! Dat je nog een beetje heen en weer kan lopen...
En geloof dat er ook op partyflock stond dat er 2 area's zouden zijn, dus ik zou zeker thuis blijven als ik al een kaartje heb
Kwam er pas achter dat t in 1 zaal was toen ik daar aankwam!
willen de mensen die niet zijn geweest ff ophouden met zeuren?
dank u.
willen de mensen die niet zijn geweest ff ophouden met zeuren?
dank u.