Partyflock

Forumonderwerp · 919877
1 volger · 11853x bekeken
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
wegens omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn, dus hoe was het?

(ja dit topic is aan de vroege kant)
Waarschuw beheerder
tja ik ben er dan welniet geweest maar heb best veel feestjes in rotterdam meegemaakt en altijd maar dan ook altijd zijn er meerder vechtpartijtjes ik snap het niet maar ja zal er wel bij horen dan

Waarschuw beheerder
ben blij dat ik niet geweest ben

NIGHTMARE = ENERGIEHAL = R.I.P
Waarschuw beheerder
topfeest!!!
geluid was snoeien, sets waren heftig en geen vechten gezien, vond het juist supergezellig!!

Ik vond het 100x beter dan vorig jaar in ieder geval.
Helden waren Traxtorm en zoals altijd...evil activities...in-in-in invasion!!

Real Lunatic> In de e-hal was het vaak nog veel gekker qua rellen hoor. Ik snap wel wat je bedoelt, maar gisteren was gewoon dik in orde.

En mensen die zeuren over de wc's...moest je ff de trap op lopen, boven kon je in 1 keer pissen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb het super naar me zin gehad. Meestal blijf ik altijd wat aan de zijkant zodat ik lekker gek kan doen en geen gedonder heb met rellentjes. Heb er dus ook geen gezien... wel 1 keer een stoet met gorrilla's die blijkbaar een rel gingen opbreken :D

aankledind en muziek (niveau) was veel veel veel beter dan vorig jaar. Die poort waar ze door naar binnen kwamen was tof gedaan :jaja:

wc's.... ja zeg maar zo, ben blij om een vent te zijn. Mijn maat kwam met het verhaal dat hij een wijf (op de mannen wc) in de prullenbak zag schijten :S helaas moest hij dan ook concluderen dat hij dat beeld nooooit meer zal vergeten hahaahahaha

denk na 4 uur naar huis gegaan... was vet moe omdat ik ook nog de dag zelf gewerkt had.

binnen komen was idd een ramp, blij dat ik om 2330 in de rij stond want toen duurde het al ruim een half uur :s . Ze waren idd erg streng, maar naar mijn idee niet vervelend of irritant tegen je (het duurde alleen veel te lang natuurlijk)

bar personeel was gezellig en de bar bij de ingang had je echt binnen 2 min een drankje.

zeer goede ouwe shit werd er gedraaid :jaja:

ja, dit jaar was top!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 17 december 2006 om 12:22:
Real Lunatic> In de e-hal was het vaak nog veel gekker qua rellen hoor. Ik snap wel wat je bedoelt, maar gisteren was gewoon dik in orde.

gaat me niet alleen om de rellen, maar ook om een bepaald publiek wat er tegenwoordig rond loopt ;)

ben de 1ste 2x geweest in ahoy en vond dat al tegen vallen, alleen de outdoors vond ik goed maar dat kwam omdat er een tent van O.G was ;)
Waarschuw beheerder
heb weer geen opstootjes gezien :D

geluid was wel goed en het decor was zeker vet :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op zondag 17 december 2006 om 13:21:
heb weer geen opstootjes gezien

geluid was wel goed en het decor was zeker vet

dus toch nog geweest?

Werkzaam bij Housetime
Waarschuw beheerder
heb weer geen opstootjes gezien

geluid was wel goed en het decor was zeker vet

Anders was jij er ook :|

Ik heb het super naar mn zin gehad (y)
Jammer van de opstootjes :/ en lange rijen bij de wc...

Maar dat mag de pret niet drukken :cheer:

Artiest The Smoker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 12:23:
wc's.... ja zeg maar zo, ben blij om een vent te zijn. Mijn maat kwam met het verhaal dat hij een wijf (op de mannen wc) in de prullenbak zag schijten helaas moest hij dan ook concluderen dat hij dat beeld nooooit meer zal vergeten hahaahahaha

wtf:o:9 kan echt niet!!!:vaag:

Waarschuw beheerder
Op zich een geweldig feest. Goede harde muziek. Lekker.
Jammer dat er alleen zo'n mongool dacht mij om ver te moeten beuken en me een trap in mijn gezicht te geven. Door de koppijn daarna om 5 uur moeten afhaken. Helaas
Waarschuw beheerder
pfff net wakker en nog steeds moe...damn wat een feest. Wat een setjes werden er gedraaid, sfeer top, aankleding top, geluid top, groepje top..ik kan niet anders zeggen dat het voor mij een mooie afsluiter is geweest voor het jaar!
Ik heb geen rellen gezien(stond zeker op het goeie plekje) en het uitzicht over de zaal was echt mega...het is lang geleden dat ik een hardcore publiek tot het einde zo heb zien staan springen. En volgend jaar ga ik alleen als ze het weer in het sportpaleis doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 17 december 2006 om 12:22:
topfeest!!!
geluid was snoeien, sets waren heftig en geen vechten gezien, vond het juist supergezellig!!

Ik vond het 100x beter dan vorig jaar in ieder geval.
Helden waren Traxtorm en zoals altijd...evil activities...in-in-in invasion!!

En mensen die zeuren over de wc's...moest je ff de trap op lopen, boven kon je in 1 keer pissen

Je haalt de woorden uit me mond ;)
En als je voor half 12 bij Ahoy was, was je binnen 10 minuten binnen :)
Waarschuw beheerder
donateur
De avond begon slecht door de lange wachtrij. Meer dan een uur in de rij gestaan zeg...daar word ik echt chagerijnig van :nocheer:
Toen ik eindelijk binnen was, moest ik even inkomen, maar...het chagerijnige was er gelukkig snel af bij mij. Wat een topfeest zeg tot het einde toe :woep: !! Wat een geluid, had ik niet op gerekend na de domper van vorig jaar. Aangezien ik een early-fan ben heb ik wél genoten van Charly en Theo. Wat een set zeg, was niet te stoppen :D :respect: hoor, mannen (Y)
T.G.A. was ook helemaal leuk en over de andere dj's klaag ik ook niet. Kortom qua muziek echt een superavond gehad.

Minpuntje waren de WC's, beetje heel weining voor de dames, die erom bekend staan dat ze altijd en allemaal minimaa 5x per avond naar de plee moeten 8)
Vechtpartijen tja wat moet ik daar nou over zeggen, is gewoon irritant. Ben zelf nog onder het bloed van iemand anders gekomen die op z'n bek geslagen was en tegen mij aanknalde met een hard stromende bloedneus :S Echt smerig zeg...maar ja, ik zie het maar als een gedeelte van de nachtmerrie van gister.

Om 7.15 uur met me zwager en kreupele vriendje (was 2 keer onderuit gegaan) weer huiswaarts gekeerd. Heb nu heerlijk gevoel in me spiertjes, maar ja, das alleen maar een goed teken: heb een zeer goede work-out gehad 6 uur lang :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veel beter dan vorig jaar vip was lache met de traxtorm gangsterss :respect:

ook voor mij helden van deze nightmare !!

over menthal theo en char leuk dat ze present er door heen draaide ik hou meer van present maar als je op de early staat... denk dat t vooral was om naam te zuiveren toch vond ik het beter dan ik had verwacht :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 12:23:
wc's.... ja zeg maar zo, ben blij om een vent te zijn. Mijn maat kwam met het verhaal dat hij een wijf (op de mannen wc) in de prullenbak zag schijten helaas moest hij dan ook concluderen dat hij dat beeld nooooit meer zal vergeten hahaahahaha

waaaaaaaaaaaaaaaa dat is echt het toppunt van ranzigheid, gadverdamme :dood: moet je daar je hele leven aan terugdenken als je naar de wc gaat op een feest en een prullenbak ziet 8) wheehheheheh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pigmans op zondag 17 december 2006 om 11:26:
Traxtorm Gangstaz Allied , wie zatten hier achter??

Mad dog stunned guys en aof :)
Waarschuw beheerder
Relaxt feestje .....idd beetje kut van de plee's ...tyfus lange rijen.....ook had er wel een bar extra bij gemogen....als ju nu voorin stond kon je weer helemaal terug naar voren om wat te zuipen te halen.....maar toch een zeer goede avond gehad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 17 december 2006 om 09:25:
Waar komen de foto's allemaal te staan?

ben ook aantal kaartjes kwijt geraakt :S

www.confuzion.nl
www.cyberfactory.be

zijn de enige die k nog weet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuroFist op zondag 17 december 2006 om 10:47:
dan weet jij niet wat vettn early is geloof ik
die gasten zetten een heerlijk setje neer

zekers te weten,ouderwets hakkuh
Waarschuw beheerder
In 1 woord geweldig :yes: Was goed geluid, ik vond alleen dat ze soms een beetje zuinig met de lasers omgingen maarja. (y) Volgende keer zeker weer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tess///M5 op zondag 17 december 2006 om 14:38:

gaast, hoever was die maat van je? haha
maar heb het gisteren erg goed naar mijn zin gehad, lekkere setjes, mooie aankondigingen, in mijn ogen lekkere sfeer. minpunt wel de wc's, en maar 1 kant met eettoko's. had die andere kant dan ook gedaan? Maarja, volgend jaar wel weer van de partij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van noxious op zondag 17 december 2006 om 14:43:
www.confuzion.nl
www.cyberfactory.be

ik kreeg kaartjes van:

www.djpartyraiser.nl
www.technolusion.com
www.core-c.nl
Waarschuw beheerder
was goed feestje, jammer van de lange rij van 1,5 uur

en juist aardig wat vechtpartijen, een gegeven moment werden er 2 voor me neus k.o. geslagen en afgevoerd, en een groep van 30 man gingen ff los tegen elkaar, beetje jammer van de aggressie maar ja verder toppie.(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja was weer een leuk feessie :woop:
Waarschuw beheerder
let niet op het baggergeluid, maar wat een moment :D

Hardcore!

http://www.megaupload.com/nl/?d=Z8USCBNL

Waarschuw beheerder
Prima naar mn zin gehad. Goede sfeer, geen vechpartijen gezien. Hoewel die er helaas wel waren. Mooi decor en goed geluid. Volgend jaar weer in het sportpaleis zeker? Alleen jammer van die lange rij bij de ingang. Al met al leuk feessie werderom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIVAL 010 en ook 06 op zondag 17 december 2006 om 08:33:
was wel leuk alleen die sfeer van vroeger zal nooit meer komen

Niet komen?? Die was der!!! Echt met iedereen lullen... geen boze gezichten als je iets zei!! Echt super!!!

Uitspraak van Dutch Flamma op zondag 17 december 2006 om 10:13:
anderhalf uur wachten voordat we binnen waren, security was veeeel te streng

Ik was in een kwartier binnen!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 16:12:
Niet komen?? Die was der!!! Echt met iedereen lullen... geen boze gezichten als je iets zei!! Echt super!!!

ik heb die ouwe tijd dan niet meegemaakt, maar ik denk dat je bedoeld dat er een hele goede sfeer. Nou als er iemand op een feest wordt doodgeslagen kunnen je het toch moeilijk een geweldige sfeer noemen.
Ik heb het aan het begin van de avond gezien, hoorde pas aan het eind van de avond dat die dood was.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=[0317]=-daantje op zondag 17 december 2006 om 11:04:
heb me best vermaakt vannacht , alleen alles in een zaal vond ik best een domper , ben zelf niet zo'n hele fan van earley rave en dan die earley rave setjes iedere x tussendoor ,best vervelend te noemen

Uitspraak van Dutch Flamma op zondag 17 december 2006 om 10:13:
Heb toch liever early en present gescheiden

Het was ook niet bekend he???
Enter the timemachine.....early vs present!!!!????
Dan had je thuis moeten blijven!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zondag 17 december 2006 om 16:21:
ik denk dat je bedoeld dat er een hele goede sfeer

Ja dat bedoel ik inderdaad, echt super!

Nou als er iemand op een feest wordt doodgeslagen kunnen je het toch moeilijk een geweldige sfeer noemen.
Ik heb het aan het begin van de avond gezien, hoorde pas aan het eind van de avond dat die dood was

Was dat bij de heren wc's gebeurt, bij de trap?
Daar heb ik wel ehbo gezien, bij iemand die op de grond lag, maar dacht dat ie out gegaan was, verder niks van mee gekregen eigenlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het super naar me zin gehad alleen jammer dat de vloer zo glad was ben geloof ik 2 x op me bek gegaan wat niet echt fijn is de mensen waren erg behulpzaam en geen enkele vechtpartij gezien---> De muziek was heerlijk hard want me oren klapperen nog na
Waarschuw beheerder
hoorde pas aan het eind van de avond dat die dood was.

bRON????

Waarschuw beheerder
panic & vince :respect:, thnx dat je de neo031 A2 draaide ;)

acardipane live was helemaal gek! :D :respect:... zo af en toe een vage break en je zag al die speed-core figuren gelijk hun middelvinger in de lucht steken hahahaha prachtig :D:D:D!

viper en partyraiser, gewaagde set, maar erg vet (Y) openen met citrus :respect:

paul & neophyte :respect: erg vet! er zit 1 nieuwe track van paul bij met een kick WHOW! :vaag: té vet

de taxxtorm-boys live act was ook érg cool :respect:

geen vechten gezien, decor was erg mooi, geen lange wachtrij meegemaakt, al met al een top feest (Y)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van halvar op zondag 17 december 2006 om 13:28:
dus toch nog geweest?

zeker :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 13:54:
Anders was jij er ook :|

jammer dat ik je niet gezien heb :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van azeks op zondag 17 december 2006 om 16:42:
hoorde pas aan het eind van de avond dat die dood was

jaaaaaaa hoor
Waarschuw beheerder
super feestje :yes:
heb me prima vermaakt en de dj's draaiden lekker!
1e en zeker niet de laatste nightmare ;)
Waarschuw beheerder
k von het goed te doen
tjah die ruzies da was minder maargoed ik heb me goed vermaakt. iemand filmpjes of sites waar fotos op staan?

Waarschuw beheerder
leuk feestje en zeker goed vermaakt, nu spierpijn B)
idd sfeertje af en toe ff wat minder helaas :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 17 december 2006 om 14:51:
pogo action natuurlijk

Houd je muil nou is kneus alles en iedereen wat niet jouw smaak is zit je af te kraken :looser:

Deze Nightmare was veel beter dan de vorige :yes:

Partyraiser & The Viper
Promo & Dana
Predator & Nosferatu

:respect:

PCP viel zoals altijd weer zwaar tegen, wanneer komt ie is met andere platen met zn live act?

En Charly Lownoise & Mental Theo was echt een kutset, heb ze wel is beter horen draaien :yes:

Afsluiten met Bodylotion was ook gek :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb trouwens helemaal geen problemen met die wc's gehad je had aan beide kanten boven ook wc's kon je zo doorlopen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 13:08:
maar ook om een bepaald publiek wat er tegenwoordig rond loopt

opgerolde broekspijpen en houthakkers figuren komen dr:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 16:30:
Het was ook niet bekend he???
Enter the timemachine.....early vs present!!!!????
Dan had je thuis moeten blijven!!

Ik bedoel daarmee dat ik liever 2 zalen heb!! Dat je nog een beetje heen en weer kan lopen...
En geloof dat er ook op partyflock stond dat er 2 area's zouden zijn, dus ik zou zeker thuis blijven als ik al een kaartje heb :s
Kwam er pas achter dat t in 1 zaal was toen ik daar aankwam!
Waarschuw beheerder
willen de mensen die niet zijn geweest ff ophouden met zeuren?

dank u.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dutch Flamma op zondag 17 december 2006 om 17:13:
Ik bedoel daarmee dat ik liever 2 zalen heb!! Dat je nog een beetje heen en weer kan lopen...
En geloof dat er ook op partyflock stond dat er 2 area's zouden zijn, dus ik zou zeker thuis blijven als ik al een kaartje heb
Kwam er pas achter dat t in 1 zaal was toen ik daar aankwam!

Moet je beter leren lezen want t was gewoon duidelijk aangegeven vantevoren allemaal..

Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 17 december 2006 om 17:18:

dank u.

Amen
Waarschuw beheerder
Het viel me iets tegen, had er meer van verwacht. Decor vond ik matig, tot 3 uur vond ik de sets ronduit slecht en de sfeer was erg individueel weer (N)

Na 3 uur werd er eindelijk wat prettiger gedraaid, maar de sfeer bleef slecht :/

Goddank heb ik me uiteindelijk wel prima vermaakt, maar het was geen topfeestje voor mij :(

Nu nog wachten op de setjes en tracklisten B)

Waarschuw beheerder
no more hardcore? fuck that we wont have it :worship:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had best wel spijt dat ik niet gegaan was,maar ergens heb ik ook weer het idee dat ik niet iets heel boeiends heb gemist :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 17 december 2006 om 17:18:

dank u.

bepaal jij dat dacht het niet :[
Waarschuw beheerder
ik was der om 10 uur en kon zo doorlopen naar binnen :P
geen rij en geen rel gezien goed sfeertje :D
leuk feessie gehad :yes: