Partyflock

Forumonderwerp · 919877
1 volger · 11893x bekeken
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
wegens omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn, dus hoe was het?

(ja dit topic is aan de vroege kant)
Waarschuw beheerder
het was gewoon mega en udc heeft het zeker weer goedgemaakt na dat fiasco van vorig jaar. En ik snap niet dat mensen zeggen dat het een kutsfeer was..heb daar echt niets van meegekregen! Zeer weinig Lonsdale gezien en heel veel ausies..super!

Waarschuw beheerder
een half uurtje moeten wachten voordat we binnen waren omdat die mensen overdreven langzaam moesten fouilleren en werd je nog gefilmd door de neuzen-brigade die er was

eenmaal binnen werd het kick, de decoratie vond ik wel lachen, de tribunes waren zeer relaxed, lekker sfeertje wel. 1relpartijtje gezien maar daar bleef het ook wel bij. heb het gezellig gehad met de mensen met wie ik was en die ik tegenkwam.

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
gezellig (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op zondag 17 december 2006 om 17:52:
wel tering veel leipe lui zien rondlopen :vaag:

ja dat houd je he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op zondag 17 december 2006 om 17:52:
wel tering veel leipe lui zien rondlopen

nachtmerrie gehad?

Waarschuw beheerder
Helemaal top! goeie sfeer, goeie sets, mooie stage...wat wil je nog meer:D
Waarschuw beheerder
Ik vond dit zeker een lekker feestje, ik was binnen 5 minuten binnen (iets voor 10 uur) en heb eigenlijk geen opstootjes gezien ( alleen een paar die mensen die voor de grap elkaar aan het "duwen" waren).

Het decor was wel netjes, niet super bijzonder, maar ze hadden er in ieder geval hun best voor gedaan. De lasers enzo zagen er ook goed uit en de DJ's draaiden goed. Ik vond zelf Traxtorm Gangstaz Allied wel lekker draaien. Paar keer dezelfde nummers gehoord, maar ja, als je 9,5 uur hardcore luistert, dan komt er vast wel een nummertje dubbel voorbij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 17 december 2006 om 17:18:
willen de mensen die niet zijn geweest ff ophouden met zeuren?

dank u.

Hehehehe :respect:

Ik ga nu ook dus niet zeuren, heb het alleen moeten missen vanwege werk maar komt volgende keer weer helemaal goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zondag 17 december 2006 om 16:21:
ik heb die ouwe tijd dan niet meegemaakt, maar ik denk dat je bedoeld dat er een hele goede sfeer. Nou als er iemand op een feest wordt doodgeslagen kunnen je het toch moeilijk een geweldige sfeer noemen.
Ik heb het aan het begin van de avond gezien, hoorde pas aan het eind van de avond dat die dood was.

ja is die dood ja? ik had wel gezien dat een paar van die anabolen henken op zo'n kerel in stonden te schoppen en meppen en dat waren geen kinderachtige tikken, en een vriend ook nog bij de ijsco kraam.. maar is die gast overleden ja?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 17 december 2006 om 17:07:
PCP viel zoals altijd weer zwaar tegen, wanneer komt ie is met andere platen met zn live act?

tegenvallen? :/

dat is gewoon een brok geschiedenis man :O

Waarschuw beheerder
donateur
De avond begon voor ons lekker vaag, komen we aan op zuidplein lopen we naar beneden waar we af hadden gesproken met de rest van de groep.. Pleurt er in eens iemand van boven naar beneden :|
hij probeerde nog op te staan tot 2 x toe maar dat lukte toch niet echt.
het duurde niet lang of de politie en een ambulance arriveerde, super vaag allemaal volgens mij had die gozer al zn botten gebroken :vaag:

best lang in de rij gestaan, en weinig wc s voor zo veel mensen maar opzich was het wel een puik feestje :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 18:17:
De avond begon voor ons lekker vaag, komen we aan op zuidplein lopen we naar beneden waar we af hadden gesproken met de rest van de groep.. Pleurt er in eens iemand van boven naar beneden :|
hij probeerde nog op te staan tot 2 x toe maar dat lukte toch niet echt.
het duurde niet lang of de politie en een ambulance arriveerde, super vaag allemaal volgens mij had die gozer al zn botten gebroken :vaag:

zo dan :|

nu maar hopen dat ie voldoende melk in zn leven heeft gedronken :|
Waarschuw beheerder
Het was gewoon een goed feest, erg gezellig, goeie sets :kwijl: en mooi decor.
Waarschuw beheerder
tegenvallen?

dat is gewoon een brok geschiedenis man

Klopt ik heb ook zwaar respect voor zn platen

Maar elke live act van m is t zelfde, A New Mind, Stereo Murder, Six Million Ways To Die

Hij heeft zoveel vette platen gemaakt en elke keer draait ie die klote nummers van m :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Supermooi feest, binnen 5 minuten binnen, zelfs geen booskijkend figuur tegengekomen, laat staan rellen.

Geluid stond perfect, lichten waren erg goed geregeld, decor was stuk mooier dan afgelopen jaren, sets waren allemaal erg goed. Alleen Arcadipane viel wat tegen.

Relaxt dat de wc's gratis waren, en ja met Nederlanders zijn ze dan wat drukker dan normaal, maar 5 minuutjes wachten is ook wel te overleven.

Bar ging ook lekker snel, allemaal goed geregeld. Vooral de RedBull was niet duur (2 muntjes voor een blikje)

Kortom alleen maar lichtpunten deze avond.
Verreweg mijn beste feest ooit. Thunderdome a Decade was er niks bij.

:respect: Evil Activities :respect:
:respect: Traxtorm :respect:
:respect: Promo & Dana :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op zondag 17 december 2006 om 17:20:
Het viel me iets tegen, had er meer van verwacht. Decor vond ik matig, tot 3 uur vond ik de sets ronduit slecht en de sfeer was erg individueel weer

Na 3 uur werd er eindelijk wat prettiger gedraaid, maar de sfeer bleef slecht

Waar ben jij geweest??? :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op zondag 17 december 2006 om 18:32:
Relaxt dat de wc's gratis waren,

dat idd zeker.... ik vind het trouwens sowieso asso als je er voor moet dokken. Ik bedoel, ooit ergens op een feest geweest waar je een super schone wc had??

de smoes, je moet betalen voor het schoonhouden slaat naturlijk nergens op want dat gebeurd nooit!

(ze zijn er vast en zeker vandaag met een brandslang in gegaan, gelijk wat half dode mensen eruit kunnen spuiten :9 )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op zondag 17 december 2006 om 18:35:
Waar ben jij geweest???

vast en zeker in de twee zalen waar het gegeven zou worden :9
Waarschuw beheerder
donateur
Was gewoon superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nightmare In Rotterdam was vett was binnen 15 min binnen :D heb nog geen 3 min staan wachten bij de wc's en drinken duurden misschien 1 min dus al met al was echt geslaagd

heb nog wel paar opstootjes gezien maar ja je blijft altijd van die lijpos hebben die stoer willen doen
Waarschuw beheerder
Ik vond het een geweldig feest. De sfeer vond ik zeer goed, heb met veel onbekende staan praten. En het blijft elke keer weer leuk om zoveel reacties te krijgen op het Forze, Wanna play shirt. Ik heb zelf helemaal geen vechten gezien, wel jammer om dan achteraf weer te lezen dat er wel degelijk gevochten is. Al geloof ik dat van die dode niet!
Hoogtepunten waren voor mij: Paul Vs Neopyte Charly & Theo en Traxtorm Live.
Pcp viel me zwaar tegen, teveel breaks en weer de standaard platen inderdaad. Van het decor had ik wel wat meer verwacht, waarom is het decor nooit meer zo vet geweest als bij The Legend Returns?

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 16:44:
paul & neophyte erg vet! er zit 1 nieuwe track van paul bij met een kick WHOW! té vet

Ik denk dat je dat nummer met die sample van Drummachine erin bedoelt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op zondag 17 december 2006 om 18:32:
Thunderdome a Decade was er niks bij.

Lijkt me erg sterk, maar ik ben niet op Nightmare geweest:D En helemaal geen spijt volgens mij, want ik had soieso voor Pcp gegaan en t schijnt dat ie bagger was dus ik heb niks gemist:d

De rest vd line up was ook niks naar mijn mening.. niet veel bijzonders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.stIP :) [djstiba] op zondag 17 december 2006 om 18:41:
heb nog geen 3 min staan wachten bij de wc's

Er waren momenten dat de rij toch echt tot buiten de wcs was, er gingen zelfs meiden in de mannenwc omdat het bij de meiden nog langer bleek te duren dan bij de mannenwc.
Waarschuw beheerder
ik vond de sfeer ook goed hoor, check het filmpje wat ik eerder neerzette. De hele zaal ging gewoon los!

en al dat geknok altijd tja, lijkt erbij te horen helaas.
Ik laat mijn feest er in elk geval niet door verpesten.
Waarschuw beheerder
donateur
Pleurt er in eens iemand van boven naar beneden

:|
Waarschuw beheerder
je kon ook de trap oplopen, daar waren ook wc's
Maar gelukkig wist 80% vd mensen dat niet :P
Waarschuw beheerder
Wel minder dat je binnen niet kon pinnen normaal kan zoiets wel bij de meeste feesten. Vond ik toch wel een minpunt want ff snel naar buiten kon je ook niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 17 december 2006 om 18:28:
Klopt ik heb ook zwaar respect voor zn platen

Maar elke live act van m is t zelfde, A New Mind, Stereo Murder, Six Million Ways To Die

Hij heeft zoveel vette platen gemaakt en elke keer draait ie die klote nummers van m :/

ja nou ja

daar zit wat in

hij kan best wel wat veranderen in zn sets ja
Waarschuw beheerder
Vet feest
Evil Activities, Traxtorm Gangstaz Allied: supersets :respect:

Dana & Promo en Charlie Lownoise & Mental Theo ook erg goed te doen :respect:
Waarschuw beheerder
dat snelle plaatje was wel ff lekker van PCP

fuck fuck fuck fuck fuck you motherfuckers....come on!
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Wat een topnacht heb ik gehad :bounce:

Hoop echt dat het volgende keer weer in het Sportpaleis is, voelde me helemaal thuis daar.

Geluid was echt helemaal perfect!!

Iedereen bedankt voor dit onvergetelijke feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 17 december 2006 om 18:50:
dat snelle plaatje was wel ff lekker van PCP

fuck fuck fuck fuck fuck you motherfuckers....come on!

At war (y)
Waarschuw beheerder
heerlijk feestje :yes: (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss-B100 op zondag 17 december 2006 om 18:54:
heerlijk feestje :yes: (y)

was jij er ook? :|
Waarschuw beheerder
ik vond het wel vet... Geluid was vet ik heb geen opstootjes gezien
line up was vet alleen vond jammer dat charlie en theo niet echt hard draaien t was opzich wel cool maar niet voor 1 voor laatste set en toen tot overmaat van ramp liep het allemaal uit en was bodylotion maar kort:(

Ik heb geen 1 keer moeten wachten bij een plee liep alleen een trappetje op:P

En we waren er om half 1 en moesten ook lang wachten voor we naar binnenkonden maar kwamen uiteindelijk binnen met dl paul en neo lekkere binne komer.

En voor een keer was het drinken niet aso duur...

Al met al een super strak feest gehad :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 18:58:
was jij er ook?

:D ja ! waar was jij dan? tribune? :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss-B100 op zondag 17 december 2006 om 19:04:
:D ja ! waar was jij dan? tribune? :9

nee meestal links of rechts vooraan :P

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com

Deel 2 (andere fotograaf met dikke Spiegelreflex!) met een enorm aantal foto's (!!!) zal ook zsm volgen!

Waarschuw beheerder
limo staat meestal op de wc ze pakje leeg te snatzen:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 19:07:
imo staat meestal op de wc ze pakje leeg te snatzen:yes:

ghehehhe :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 19:07:
limo staat meestal op de wc ze pakje leeg te snatzen:yes:

ha pepsletje :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 19:06:
andere fotograaf met dikke Spiegelreflex!)

dat zegt niks he ;)
Waarschuw beheerder
was wel leeeuukk.. ben nog steeds wakker en dat zonder drugs..jeeeeeeej

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 19:08:
ha pepsletje

Al een jaar gestopt:9
Waarschuw beheerder
Feest was wel te doen nadat ik eindelijk binnen was. 1,5 uur in de rij is echt niet meer normaal hoor!! Verder lekkere ouwe plaatjes gedraaid :P