| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00 |
opgerolde broekspijpen en houthakkers figuren komen dr
willen de mensen die niet zijn geweest ff ophouden met zeuren?
dank u.
ik heb die ouwe tijd dan niet meegemaakt, maar ik denk dat je bedoeld dat er een hele goede sfeer. Nou als er iemand op een feest wordt doodgeslagen kunnen je het toch moeilijk een geweldige sfeer noemen.
Ik heb het aan het begin van de avond gezien, hoorde pas aan het eind van de avond dat die dood was.
PCP viel zoals altijd weer zwaar tegen, wanneer komt ie is met andere platen met zn live act?
De avond begon voor ons lekker vaag, komen we aan op zuidplein lopen we naar beneden waar we af hadden gesproken met de rest van de groep.. Pleurt er in eens iemand van boven naar beneden
hij probeerde nog op te staan tot 2 x toe maar dat lukte toch niet echt.
het duurde niet lang of de politie en een ambulance arriveerde, super vaag allemaal volgens mij had die gozer al zn botten gebroken
Ik had best wel spijt dat ik niet gegaan was,maar ergens heb ik ook weer het idee dat ik niet iets heel boeiends heb gemist
tegenvallen?
dat is gewoon een brok geschiedenis man
Het viel me iets tegen, had er meer van verwacht. Decor vond ik matig, tot 3 uur vond ik de sets ronduit slecht en de sfeer was erg individueel weer
Na 3 uur werd er eindelijk wat prettiger gedraaid, maar de sfeer bleef slecht
Relaxt dat de wc's gratis waren,
Waar ben jij geweest???
paul & neophyte erg vet! er zit 1 nieuwe track van paul bij met een kick WHOW! té vet
Thunderdome a Decade was er niks bij.
heb nog geen 3 min staan wachten bij de wc's
Klopt ik heb ook zwaar respect voor zn platen
Maar elke live act van m is t zelfde, A New Mind, Stereo Murder, Six Million Ways To Die
Hij heeft zoveel vette platen gemaakt en elke keer draait ie die klote nummers van m
dat snelle plaatje was wel ff lekker van PCP
fuck fuck fuck fuck fuck you motherfuckers....come on!