Ik heb me wel vermaakt. Jammer dat we ruim 1 uur in de rij hebben staan wachten terwijl binnen 6 man beveiliging stond toe te kijken hoe hun collega's het beneden deden.

Er zat totaal geen schot in die rij, we stonden gewoon echt stil.

Binnen was het wel goed geregeld. Jammer dat ze alleen aan de achterkant een bar hadden, wij hebben de hele nacht voorin gestaan en moesten elke keer een pokkestuk lopen om wat te drinken te halen. Gelukkig geen wachtrij, kon zo doorlopen. Bij de toiletten hetzelfde. Boven kon je zowat meteen doorlopen. Geluid stond echt hard. Echt vaag dat je buiten in de rij nog niet eens een bass hoorde.

Vechtpartijen heb ik gelukkig niet meegekregen. Wel een aantal mensen eruit zien zetten. Was wel echt heel veel beveiliging zeg, nog nooit op een feest zoveel mensen zien lopen. Netjes! Viel me ook op dat veel mensen zaten. Tribunes puilde zowat uit terwijl er op de dansvloer lekker veel ruimte was. Leuk dat er om en om early en present gedraaid werd. Houdt het spannend.

Helaas was ik niet helemaal fit doordat ik vorige week ziek was geweest dus ik kon niet helemaal losgaan maar heb me aardig vermaakt met de meiden.
Syl heel erg bedankt voor een leuke avond! Je bent een schat.

Meike en Doris bedankt voor de gezelligheid.