| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00 |
Charly en Theo draaide vlak voor het einde van hun set een nummer met een bekend non-hardcorenummer erin, en toen ineens een dikke beat erin. Kan alleen niet meer herinneren welke het was. Iemand miss idee? Lekker vaag btw
Syl heel erg bedankt voor een leuke avond! Je bent een schat.
ik dacht toch eindelijk wel eens indruk gemaakt te hebben op biancje
ik dacht dat ik dat allang had gemaakt
nee ik heb dat stinkjong ook al jaren neit meer gezien
*ahum*
of ben je de korte periode met medic en mij op de tribune alweer vergeten?
Iemand enig idee hoe dat nummer heet waar een stukje van Michael jackson in gedraaid werd, van they don't really care about us.. ofzoiets
ik dacht toch eindelijk wel eens indruk gemaakt te hebben op biancje
ik dacht dat ik dat allang had gemaakt
Dat weet ik toch meis wie goed doet, die goed ontmoet
Toch beter je best gaan doen heren en bij Bi moet je de juiste knopjes zien te vinden
Toch beter je best gaan doen herenen bij Bi moet je de juiste knopjes zien te vinden
![]()
1 ding scheelt, je mist er weinig aan.
Jij wel maar dat durf ik niet te laten blijken.
ah, biancje met der grote mond
dat is waar
naja je kan het wel altijd zo lekker slaan en zo
hoezo niet?
Wordt er helemaal stil van. Ik betaal je een keer terug. En dat moet ja dus niet zeiken.
Syl, je moet niet al onze geheimen online zetten
ach dat moet te doen zijn
Maar uhmmm wie waren onze twee hele "oude" mannetjes die op het podium stonden
Nou op Sensation heeft het mij de set van The Prophet gekost om dat kreng te vinden aangezien hij mij liet lopen.![]()
Durf er nog niet zo goed voor uit te komen.
Limo...waar was je nou?
Had me er zo op verheugd je die hele Ahoy door te schoppen![]()
waarom ga je zo laat dan
Ik zeik nooit ik ben gewoon lastig en zou niet weten wat je me moet terugbetalen ben toevallig ook af en toe erg blondt
Tja, ze weten toch niet over welke knopjes wij het hebben
En over die wachtrij: waarom ga je zo laat dan, wij waren er pas tegen elven door die klote NS, en toen was het nog super rustig idd, in een kwartier binnen. Waarom komt iedereen zo laat en gaat zo vroeg weg, je legt toch geen 40 euro neer voor een paar uurtjes
Haha als je de foto's ziet dan weet je iig waarom hij jou niet heeft kunnen vinden
Doe ik toch?
Zie je, weet nu al niet meer waar jij het over hebt
tjek
was eerste feest waar all1 hardcore werd gedraaid en moet zeggen is prima bevallen.
+ vond de sfeer redelijk, veel lachende gezichten
- door de opbouw wisselde die nogal eens, de mensen hadden denk wat moeite met omschakelen, voor de afwisseling vond ik het wel erg tof
+ een aantal lekkere sets gehoord, zowel early als present
- gelukkig was het niet extreem druk, want anders was het echt nog chaos geworden bij toiletten, bar, etc.
maar al met al een goed feest, heb het zeker naar mijn zin gehad
Wel minder dat je binnen niet kon pinnen normaal kan zoiets wel bij de meeste feesten. Vond ik toch wel een minpunt want ff snel naar buiten kon je ook niet.
Was een geweldig feestje!!!
De afwisseling van zeer smakelijke Early Rave en extreem vernietigende Present vond ik juist erg!!!
geen vechtpartijen gezien, alleen non stop staan hakkûh, en van de de drukte bij de WC's is onzin, meeste mensen moeten gewoon beter kijke, plays beneden stonden giga rijden, maar als je via de tribune ging, kwam je ook nog bij plays waar dan hooguit 10man waren
Maar die sfeer die er hing, echt zo'n sfeer van je stompt iemand aan en gelijk krijg je een grote bek terug.
Je hoorde die 1 van Evil Actities al zeggen, zaal is top, geluid is top. Maar de sfeer is echt kut. Zag je ook wel toen hij vroeg iedereen handen in de lucht misschien 10% van de zaal deed mee, beter jammer vind ik dat