Partyflock

Forumonderwerp · 919877
1 volger · 12910x bekeken
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
wegens omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn, dus hoe was het?

(ja dit topic is aan de vroege kant)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjorre op zondag 17 december 2006 om 20:43:
Charly en Theo draaide vlak voor het einde van hun set een nummer met een bekend non-hardcorenummer erin, en toen ineens een dikke beat erin. Kan alleen niet meer herinneren welke het was. Iemand miss idee? Lekker vaag btw

Haha, ik denk dat je de remix van In the air Tonight (Phil Collins) bedoeld:

Chosen Few - In da air. Was een vet moment, ging aardig los toen :d.

Feest was goed te doen, 1e keer Nightmare voor mij, het moest er eens van komen :p. Geluid was dik in orde, heel zuiver! Sfeer was ok maar niet meer dan dat, jezus wat staan veel mensen toch heel het feest stil zeg! Je komt toch om te feesten en los te gaan, en niet als een zoutzak voor je uit te staren. En dan heb je nog het loopvolk, wat de hele tijd tegen je aan beukt terwijl je los staat te gaan :s.

Maargoed, muziek was ook wel ok, jammer van die present tussendoor, maar dat was bekend van tevoren. Haalde steeds het tempo eruit, maargoed. Viper & Partyraiser :respect: FASCINATION.

Promo & Dana waren ook goed bezig, Predator/Nosferatu ook. PCP was niet veel. Maar overdreven om dan met je middelvingers omhoog te gaan staan, beetje respect graag! En dan het drama van de avond: CL & MT. Ze stonden als early geboekt, nou misschien 1 op de 3 platen die ze draaiden was van voor 1999. Tempo te laag voor dat tijdstip, platen veels te lang laten aflopen. Ze kunnen toch wel een beetje doormixen lijkt me, of is dat teveel gevraagd?

Ohja Bodylotion nog :respect: :p haha was wel lache daar vooraan. Alleen de geluidmannen begonnen moeilijk te doen :d MAARJA, IK HEB GEEN BANANEN!

Maar was dus wel een (Y) feestje, leuke warming-up voor komende zaterdag :).

Hoe heet het laatste plaatje wat Viper/Partyraiser draaiden???

Waarschuw beheerder
donateur
Zo en ik ben weer eens thuis :D

Nightmare was, in mijn ogen, veel beter dan de andere edities :yes: alleen de wachtrij was balen. Dat hadden ze beter kunnen regelen. En schijnbaar heb ik een lief koppie dus mocht ook nog zo doorlopen ook met fouilleren :O hebben ze weer geluk dat ik niets gebruik ;)

Binnen snel jassen in een kluisje en muntjes gehaald en hoppa naar voren. Daar geen vechtpartij gezien :NO: en was ruimte genoeg om lekker los te kunnen gaan :D en ook het decor enzovoort was goed gemaakt :D Werd ook heerlijk gedraaid en vooral de early :kwijl: alleen wel wat dubbele nummers gehoord, terwijl er zoveel leuke zijn gemaakt :O
Maar al met al een superleuke nacht gehad :D

Maar uhmmm wie waren onze twee hele "oude" mannetjes die op het podium stonden :O

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 17 december 2006 om 20:12:
Syl heel erg bedankt voor een leuke avond! Je bent een schat.

Dat weet ik toch meis :P ;) wie goed doet, die goed ontmoet ;)

Uitspraak van **Tim** op zondag 17 december 2006 om 21:18:
ik dacht toch eindelijk wel eens indruk gemaakt te hebben op biancje

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 21:23:
ik dacht dat ik dat allang had gemaakt

Toch beter je best gaan doen heren :P en bij Bi moet je de juiste knopjes zien te vinden :P:P:P:P ;d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 20:31:
nee ik heb dat stinkjong ook al jaren neit meer gezien

1 ding scheelt, je mist er weinig aan. :P

Uitspraak van **Tim** op zondag 17 december 2006 om 20:38:
*ahum*

of ben je de korte periode met medic en mij op de tribune alweer vergeten?

Oh ja, sorry. Medic was gezellig. (F) Bedankt voor de herinnering Tim! O:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 20:54:
Iemand enig idee hoe dat nummer heet waar een stukje van Michael jackson in gedraaid werd, van they don't really care about us.. ofzoiets

:O Is die gedraaid? :(

Uitspraak van **Tim** op zondag 17 december 2006 om 21:18:
ik dacht toch eindelijk wel eens indruk gemaakt te hebben op biancje

:roflol: Toch nog iets beter je best doen. :aai: :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 21:23:
ik dacht dat ik dat allang had gemaakt

Jij wel maar dat durf ik niet te laten blijken. :bloos:

Uitspraak van actief op zondag 17 december 2006 om 21:47:
Dat weet ik toch meis wie goed doet, die goed ontmoet

:bloos: Wordt er helemaal stil van. :hug: Ik betaal je een keer terug. En dat moet ja dus niet zeiken. :[

Toch beter je best gaan doen heren en bij Bi moet je de juiste knopjes zien te vinden

:O Syl, je moet niet al onze geheimen online zetten. :P
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ah, biancje met der grote mond :aai: :9

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Toch beter je best gaan doen heren :P en bij Bi moet je de juiste knopjes zien te vinden :P:P:P:P ;d

ach dat moet te doen zijn b)

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 17 december 2006 om 21:49:
1 ding scheelt, je mist er weinig aan. :P

dat is waar :P

naja je kan het wel altijd zo lekker slaan en zo 8)

Jij wel maar dat durf ik niet te laten blijken. :bloos:

hoezo niet? :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op zondag 17 december 2006 om 21:50:
ah, biancje met der grote mond

Zie je voorlopig toch niet. 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 21:52:
dat is waar

naja je kan het wel altijd zo lekker slaan en zo

Nou op Sensation heeft het mij de set van The Prophet gekost om dat kreng te vinden aangezien hij mij liet lopen. :[ :p

hoezo niet?

Durf er nog niet zo goed voor uit te komen. :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wordt er helemaal stil van. Ik betaal je een keer terug. En dat moet ja dus niet zeiken.

Ik zeik nooit :O ik ben gewoon lastig ;d en zou niet weten wat je me moet terugbetalen :NO: ben toevallig ook af en toe erg blondt :P

Syl, je moet niet al onze geheimen online zetten

Tja, ze weten toch niet over welke knopjes wij het hebben :P

ach dat moet te doen zijn

Dan wens ik je veel succes ;)

Waarschuw beheerder
Heb het zwaar naar mn zin gehad :D :bier:

Limo...waar was je nou? :S
Had me er zo op verheugd je die hele Ahoy door te schoppen :devil: O:)
Waarschuw beheerder
Maar uhmmm wie waren onze twee hele "oude" mannetjes die op het podium stonden

Ohja dat was ook lache, 2 opa-gabbers :d.

En over die wachtrij: waarom ga je zo laat dan, wij waren er pas tegen elven door die klote NS, en toen was het nog super rustig idd, in een kwartier binnen. Waarom komt iedereen zo laat en gaat zo vroeg weg, je legt toch geen 40 euro neer voor een paar uurtjes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 17 december 2006 om 21:54:
Nou op Sensation heeft het mij de set van The Prophet gekost om dat kreng te vinden aangezien hij mij liet lopen. :[ :p

bins? :|

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 17 december 2006 om 21:54:
Durf er nog niet zo goed voor uit te komen. :bloos:

dat doe je nu toch ook al? :$

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 21:56:
Limo...waar was je nou? :S
Had me er zo op verheugd je die hele Ahoy door te schoppen :devil: O:)

ik had danny nog gesmst

en doe een lief :|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram1985 op zondag 17 december 2006 om 21:58:
waarom ga je zo laat dan

In ons geval was het omdat we nog ergens kaartjes moesten ophalen waardoor we later waren als geplanned.

Maar dan nog weten ze inmiddels op grotere feesten dat rond 12 uur de meeste mensen aankomen. Daar dien je als organisatie rekening mee te houden. Daarbij ook nog het feit dat er genoeg man stil stond dus hadden ze op dat moment best de ingangen kunnen vergroten als ze dat van te voren hadden ingecalculeerd ;) en dan was de wachtrij zo weggeweest.
Waarschuw beheerder
Vond het een zeer vet feestje :bounce:

Mun eerste Nightmare, (Y)

Kwa zaal (geluid, aankleding) niks op aan te merken.
Maar die sfeer die er hing, echt zo'n sfeer van je stompt iemand aan en gelijk krijg je een grote bek terug.
Je hoorde die 1 van Evil Actities al zeggen, zaal is top, geluid is top. Maar de sfeer is echt kut. Zag je ook wel toen hij vroeg iedereen handen in de lucht misschien 10% van de zaal deed mee, beter jammer vind ik dat :)
Als mensen komen om het feest te verzieken blijf dan thuis.. en laat de echte gewoon feesten :bounce:

maar de Dj's hebben echt heerlijk gedraaid :kwijl: (Y)

De set van de avond vond ik toch wel Dana vs Promo. Heerlijk allemaal bekende nummers van me, ben ef flink los gegaan toen!

Heb niks meer van Bodylotion mee gekregen, vrienden van me en ik hadden er geen kracht meer voor om het laatste half uurtje nog ef los te gaan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 22:00:
ik had danny nog gesmst

Haha als je de foto's ziet dan weet je iig waarom hij jou niet heeft kunnen vinden :lol:

en doe een lief

Doe ik toch? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 17 december 2006 om 21:56:
Ik zeik nooit ik ben gewoon lastig en zou niet weten wat je me moet terugbetalen ben toevallig ook af en toe erg blondt

Gelukkig hou ik daar rekening mee en zorg ik dat je weinig keus hebt. 8)

Uitspraak van actief op zondag 17 december 2006 om 21:56:
Tja, ze weten toch niet over welke knopjes wij het hebben

Das waar.

Uitspraak van Bram1985 op zondag 17 december 2006 om 21:58:
En over die wachtrij: waarom ga je zo laat dan, wij waren er pas tegen elven door die klote NS, en toen was het nog super rustig idd, in een kwartier binnen. Waarom komt iedereen zo laat en gaat zo vroeg weg, je legt toch geen 40 euro neer voor een paar uurtjes

Ik ben er altijd pas rond 12 uur en weet dat het dan de drukste tijd is maar daar hou ik rekening mee. Gisteren was het gewoon te erg, heb nog nooit ruim 1 uur moeten wachten. De reden dat ik pas laat ga is omdat ik op zo'n avond altijd nuchter blijf en dat dan niet red om de hele avond vol te maken. Dan blijf ik liever tot het eind dan dat ik vroeg ga.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 22:02:
Haha als je de foto's ziet dan weet je iig waarom hij jou niet heeft kunnen vinden :lol:

ok :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 22:02:
Doe ik toch? O:)

niet :|

weet iig nu wel dat het beter was dat ik jou niet ben tegen gekomen 8)

mja al kan je me niet ontnemen dat mn foto met danny op hard bass te koel is b)
Waarschuw beheerder
donateur
bins?

:jaja:

dat doe je nu toch ook al?

Dat is waar. Heb al die maanden mijn moed bij elkaar gekregen. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 17 december 2006 om 22:02:
Gelukkig hou ik daar rekening mee en zorg ik dat je weinig keus hebt.

Zie je, weet nu al niet meer waar jij het over hebt O:) :P

Waarschuw beheerder
tjek :P

[img]https://album.partyflock.nl/779055.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 17 december 2006 om 22:06:
Zie je, weet nu al niet meer waar jij het over hebt

Maakt niet uit, je komt er vanzelf achter wanneer het zover is. :devil:

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 22:06:
tjek

Heb die foto idd weleens gezien jah. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 17 december 2006 om 22:08:
Maakt niet uit, je komt er vanzelf achter wanneer het zover is

Als wat zover is :O :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 17 december 2006 om 22:08:
Heb die foto idd weleens gezien jah. 8)

tja zo zie ik het graag :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 17 december 2006 om 22:10:
Als wat zover is

Niets. O:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 22:12:
tja zo zie ik het graag

Ken nog wel een andere foto van hem die ik leuker vindt. :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 17 december 2006 om 22:20:
Niets

Mooi is dat ook weer geregeld ;) :P

Waarschuw beheerder
donateur
Feessie was echt wel vet, schijnen veel vechtpartijen te zijn geweest? ik heb er geen 1 gezien... helemaal noppes... in mijn ogen was de sfeer er wel!

Waarschuw beheerder
Lekkere foto:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 22:33:
Lekkere foto:9

oud de goede oude tijd :9
Waarschuw beheerder
ff kort mijn nightmare-verhaal

was eerste feest waar all1 hardcore werd gedraaid en moet zeggen is prima bevallen.
+ vond de sfeer redelijk, veel lachende gezichten :-)
- door de opbouw wisselde die nogal eens, de mensen hadden denk wat moeite met omschakelen, voor de afwisseling vond ik het wel erg tof
+ een aantal lekkere sets gehoord, zowel early als present
- gelukkig was het niet extreem druk, want anders was het echt nog chaos geworden bij toiletten, bar, etc. :bier:

maar al met al een goed feest, heb het zeker naar mijn zin gehad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op zondag 17 december 2006 om 23:10:
was eerste feest waar all1 hardcore werd gedraaid en moet zeggen is prima bevallen.
+ vond de sfeer redelijk, veel lachende gezichten
- door de opbouw wisselde die nogal eens, de mensen hadden denk wat moeite met omschakelen, voor de afwisseling vond ik het wel erg tof
+ een aantal lekkere sets gehoord, zowel early als present
- gelukkig was het niet extreem druk, want anders was het echt nog chaos geworden bij toiletten, bar, etc.

maar al met al een goed feest, heb het zeker naar mijn zin gehad

Hier kan ik me wel redelijk in vinden. De afwisseling tussen Early en Present vond ik echt minder, maar daar vreesde ik op voorhand al voor. Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik kan me goed voorstellen dat anderen het voor de verandering wel een keer tof vinden..:)

Wta ik trouwens ook hatelijk vond is dat steeds het laatste nummer ineens werd uitgezet, vaak op de momenten dat het nummer de qlimax bereikte.. Wilde je net nog ff helemaal los gaan, werd het volume omlaag gedaan.:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 22:26:
Feessie was echt wel vet, schijnen veel vechtpartijen te zijn geweest? ik heb er geen 1 gezien... helemaal noppes... in mijn ogen was de sfeer er wel!

Idd :yes:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Voor een verslag over alle artiesten en veel platentitels, check het mijne O:)

Oh ja, en laat dan ook maar wat achter :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Tim** op zondag 17 december 2006 om 07:56:
op het moment dat deze topic geopend werd, ging ik net naar binnen, terwijl we al om 24.00 uur in de rij stonden :/ ... bijna 1,5 uur dus :S...

Laat je iedereen voorgaan ofzo? :lol:
Waarschuw beheerder
Damn, gelukkig waren wij wat vroeger, wij waren toch wel zo binnen eigenlijk, we stonden meteen aan de hekken :P
Waarschuw beheerder
Nightmare was weer super!!
goede muziek, perfect geluid
beetje jammer van het wachten bij de ingang!!
Maar weer lekker veel echte gabbers!
En een super zaal, Fransje nogmaals dank je wel!!
Waarschuw beheerder
Pictures can find you @www.partypix-nrw.de
Waarschuw beheerder
Was een geweldig feestje!!!
De afwisseling van zeer smakelijke Early Rave en extreem vernietigende Present vond ik juist erg!!!

Marc Acardipane :respect: At War!!!

Partyraiser & The Viper waren de beste van de avond!! :D:D

Evil Activities was weer lekker hard zoals altijd..

En mensen zeuren egt om Charly en Theo en denken alleen maar aan die happy platen van ze.. Maar dit was gewoon een ziek setje hor..!!! :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychisch op zondag 17 december 2006 om 18:46:
Wel minder dat je binnen niet kon pinnen normaal kan zoiets wel bij de meeste feesten. Vond ik toch wel een minpunt want ff snel naar buiten kon je ook niet.

je kon wel pinne als je de in uitgang had ging je naar boven de trap op links en dan aan het einde rechts ;)
Waarschuw beheerder
Nightmare was goed georganiseerd, heb partyflock er NIET gezien tussen de 15000 mensen die er toch wel aanwezig zouden zijn en naar mijn mening ook waren (zie foto's album)
alleen er waren best wel veel skinheads en andere whitepower liefhebbers en veel agressieve gabbers (uit Rotterdam vooral)

Dit was mn 1e Nightmare mn maat heeft iedere vorige party van Nightmare al meegemaakt. en hoop dat ik bij de volgende wat minder agressieve pannekoeken tegenkom daar. gelukkig waren er ook veel vriendelijke en spontane mensen, ennuh ...DAMN er liepen zelfs meiden in latex en ondergoed ik heb er fotos van maar die staan op mn telefoon (ghehehe)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was er 08:40 en 09:05 was ik binnen, helemaal tot het einde gebleven, geen vechtpartijen gezien, alleen non stop staan hakkûh, en van de de drukte bij de WC's is onzin, meeste mensen moeten gewoon beter kijke, plays beneden stonden giga rijden, maar als je via de tribune ging, kwam je ook nog bij plays waar dan hooguit 10man waren :| voor de rest mocht er wel een bar bij, en het vreten wat goedkoper :P voor de rest werd er geweldig gedraait, geluid was goed, airco was goed veel aussies nahjah besteeeee :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Extreem-Knif op maandag 18 december 2006 om 02:00:
Was een geweldig feestje!!!
De afwisseling van zeer smakelijke Early Rave en extreem vernietigende Present vond ik juist erg!!!

Vond t ook boven verwachting goed te doen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van teQuila op maandag 18 december 2006 om 06:41:
geen vechtpartijen gezien, alleen non stop staan hakkûh, en van de de drukte bij de WC's is onzin, meeste mensen moeten gewoon beter kijke, plays beneden stonden giga rijden, maar als je via de tribune ging, kwam je ook nog bij plays waar dan hooguit 10man waren

Helaas waren die er wel, bij de uitgang (waar de pinautomaat stond heeft iemand een klap op zn neus gehad, er waren een aantal jongens die ruzie zochten en tegen anderen expres aanstootte om een reactie uit te lokken. en er was een moment waarop de WC was overgelopen, en toen zelfs de beneden verdieping afgesloten werd zodat je vet moest omlopen. en ook bij de WC's was er iemand die een trap in zn rug kreeg, ondanks dit allemaal heb ik toch nog een vette party gehad met mn maat.

Waarschuw beheerder
donateur
Op Nightmare hing altijd al een agressief sfeertje, dat was al in '94 en dat is nu nog steeds.
Gabber is nou eenmaal een agressief muziekje dus dan krijg je dat mensen hun ego nog weleens overschatten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F.B.I op maandag 18 december 2006 om 06:05:
15000 mensen

denk het niet zo te zien aan de foto's

rond de 7000 denk ik

ma goed wat maakt het uit

Waarschuw beheerder
Heb me zeker vermaakt zaterdag!eigenlijk nog wel, krijg t feest niet uit me kop...

De sfeer was goed(geen knokkuh gezien)de bassen bulderden lekker :p

NIGHTMARE!!!:respect:
Waarschuw beheerder
Tsja.. Muziek was zeker goed :yes:

Maar verder kan ik er weinig positiefs over zeggen helaas..
Waarschuw beheerder
ik schat rond de 11000.

vond het een zeer geslaagd feestje.

Waarschuw beheerder
Dik een uur in de rij gestaan bij de ingang, en bij zowel de wc, muntverkoop en bar lang moeten wachten..
erg slecht.

Geen last gehad van vechtpartijen, misschien dat ik het om 04.00 uur al gezien had..

Vorig jaar vond ik met twee zalen en de de 'tussenruimte' met eettentjes e.d. stukken beter.

Voor mij geen Nightmare meer.. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willybob op zondag 17 december 2006 om 22:01:
Maar die sfeer die er hing, echt zo'n sfeer van je stompt iemand aan en gelijk krijg je een grote bek terug.
Je hoorde die 1 van Evil Actities al zeggen, zaal is top, geluid is top. Maar de sfeer is echt kut. Zag je ook wel toen hij vroeg iedereen handen in de lucht misschien 10% van de zaal deed mee, beter jammer vind ik dat

Ik ben geloof ik in de twilight-zone op een nightmare geweest dan. Die 20% die niet met de poten in de lucht stonden hadden bier in de handen :-P

Ben diverse keren tegen mensen opgebotst, niks dan duimen, lachen en "sorry! goed feest he'".

Rellen? Opstootjes? Wij zijn erg veel op de tribunes geweest, met goed uitzicht op de zaal, en niet 1 keer een zooi mensen uit elkaar zien rennen, geen security zien rennen, en geen 1x de muziek uit. En idd, een paar klieren, en zo nu en dan een klap, dat heb je in iedere club ook.

Heb wel meteen toen we binnenkwamen een gast hardhandig door de politie afgevoerd zien worden, maar dat was ook volkomen terecht.

Heb 1 of 2 keer kisten gezien met opstroopte broek, maar dat was 't wel.

Beste nightmare vd afgelopen jaren, en vond t zo veel beter dan 2 zalen.

Wel jammer vind ik weinig bankjes, want naast elkaar op de tribune geeft toch minder 'mixen en gezelligheid'.
Waarschuw beheerder
Feest was echt kick....Dit was wel de beste Nightmare indoor in Ahoy....

Beetje jammer van de rijen. Wij waren er rond kwart over 11 om de drukte een beetje voor te zijn, konden we nog een half uur wachten. En dan staat de politie ook nog te filmen alsof we criminelen zijn.....De bar was ook kut. Helemaal achterin de zaal. Het is me niet gelukt om met volle glazen weer terug te lopen. Muziek was wel goed....Predator draaide echt goed....

En wat die vechtpartijtjes betreft...Wie gaat er dan ook ajax, ajax...kanker rotterdam lopen roepen op Nightmare? Eigen schuld dikke bult....Ik heb er 2 gezien maar die waren dan ook snel weer over....Lekker boeie....dat maak je overal wel mee op een gemiddelde zaterdagavond.....
Waarschuw beheerder
Zo te lezen was ik net op tijd binnen (rond 23:30) want heb nog geen half uur in de rij gestaan.

Geluid was gewoon goed. Hard en zuiver, natuurlijk mag het altijd nóg iets harder :)

Sfeer vond ik vanaf het begin al niet zo best maar dat lag denk ik ook aan mezelf (een van de eerste parties dat ik écht nuchter was). Ik kwam er dus niet zo goed in. Vooral na 5:00 uur ging de sfeer had achteruit door een aantal vechtpartijen. Toen ik om 07:00 naar huis ging liep er zelfs zo'n kale mongool met z'n riem boven z'n hoofd te zwaaien!

De set waar ik het meeste naar uit zag had ook alles waar ik op gehoopt had......Nos en da predator......WERELDS :respect::respect: Dit was early rave zoals het bedoeld is......en iedereen die loopt te kankeren dat ze early rave kut vinden, moet je je van te voren maar bedenken naar wat voor feest je gaat.

Met de bar had ik ook niet veel problemen binnen no-time had je telkens weer te drinken.

Al met al een leuk feessie door het goede geluid en de goeie sets.......jammer dat er zo veel mongolen het nodig vinden om op een feest iedereen uit te dagen en te gaan lopen vechten....
laatste aanpassing