Partyflock

Forumonderwerp · 919877
1 volger · 11828x bekeken
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
wegens omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn, dus hoe was het?

(ja dit topic is aan de vroege kant)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Snip' pa op maandag 18 december 2006 om 11:07:
en iedereen die loopt te kankeren dat ze early rave kut vinden, moet je je van te voren maar bedenken naar wat voor feest je gaat.

kneuzen zijn het, zelfs de gabbertjes van nu zijn toch opgegroeid met de ouwe Thunderdome CD's of wat?

Eraly rave blijft in mijn optiek de enige echte hardcore
Waarschuw beheerder
feessie vonk top. af en toe beetje moeite met omschakelen. maar de aankondigingen waren dan wel weer vet.

weet iemand trouwens waar die fotograaf in da witte shirt van was. confusion.nl ofzo.maar die site doet ut niet. was een gezet ventje.

heb het in ieder geval wel naar me zin gehad.

Waarschuw beheerder
Vind dat gezeik over die knokpartijen ook zo overdreven. Dat er een aantal knokpartijen waren wil niet meteen betekenen dat de sfeer kut was. ik heb genoeg toffe, lachende, en gezellige mensen gezien, ondanks de behoorlijke matpartij die ik heb gezien. En dan nog.. Nightmare is geen theekransje, dus je weet dat de kans groot is dat er geknokt wordt8)

Waarschuw beheerder
hier ook nog n zooitje foto's
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 10:05:
Gabber is nou eenmaal een agressief muziekje

Wat een bullshit zeg. Ik bezoek al jaren hardcore feesten en het enige wat het bij mij opwekt is een blij gezicht en kippevel. In elke groepering heb je gasten die ruzie zoeken dus ook bij de hardcore. Die grijpen nou eenmaal alles aan om maar te kunnen vechten en door dat soort mensen krijgt hardcore de naam agressief te zijn. Echt onzin! (n)

Uitspraak van Klooij op maandag 18 december 2006 om 11:49:
confusion.nl ofzo

Fotograaf ken ik niet maar wel www.confuzion.nl (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klooij op maandag 18 december 2006 om 11:49:
confusion.nl

tis www.confuzion.nl :)

Waarschuw beheerder
het was ckers een top feessie
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 11:46:
Eraly rave blijft in mijn optiek de enige echte hardcore

Dat vind ik onzin, maar early rave hoort er zeer zeker bij :yes:

Maar verder een geslaagd feesjte, en had ik al gezegd dat mijn verslag online staat? O:)

:respect: Nos & Predator, Marc Acardipane en Traxtorm Gangstaz Allied :respect:
Waarschuw beheerder
nice foto's:)

and more Pictures !!
Waarschuw beheerder
Was me weer een mooi feestje.

Super geluid.
Mooi decor.
Leuke licht/laser show.

Er werd goed gedraaid en early, present en live lekker afgewisseld.
Kortom je kon iig. niks missen.
En als je het ff zat was, dan lekker zitten op de tribune.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 18 december 2006 om 12:25:
Wat een bullshit zeg

och jee, heb ik op je politiek correcte kut getrapt?

Ik bezoek al jaren hardcore feesten

:yawn: wat leuk, ik al 13 jaar

het enige wat het bij mij opwekt is een blij gezicht en kippevel

dat is jouw probleem, dat het dat bij jou opwekt wil niet zeggen dat hardcore geen agressieve muziek is... :S

Het wekt juist kippevel op bij mij omdat het agressief is, net zoals dat agressieve metal en hip-hop dat ook doen bij mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 13:27:
och jee, heb ik op je politiek correcte kut getrapt?

:nee: hoor ik geef alleen mijn mening.

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 13:27:
dat het dat bij jou opwekt wil niet zeggen dat hardcore geen agressieve muziek is...

Ik vind het echt onzin om te zeggen dat de agressie door de muziek komt. Op elk feest, wat voor style dan ook, komt agressie voor. Maar omdat hardcore hard is wordt daar altijd naar gewezen. Ik ben in het verleden een keer naar een club/trance feest in de Jaarbeurs geweest en ik kon constant weglopen omdat de pleuris weer is uitbrak. Dus naar mijn mening heeft het niets met de muziek te maken maar meer met wat mensen gebruiken (teveel drugs, te veel zuipen) of bijvoorbeeld de drukte die irritatie oproept. Ook lopen er gewoon mensen rond die moedwillig gaan uitlokken.
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest!

Jammer van de slechte organisatie qua binnenkomst en toiletten. Maar muziek en sfeer maakte alles goed.

Zou niet zo snel meer naar een feestje met nieuwe hardcore gaan, maar de afwisseling was erg lekker juist. Nosferatu :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Stelletje pieperts :[
Waarschuw beheerder
donateur
Vond t heeeeel slecht geregeld allemaal. Zonde voor de mensen diej er ruim 42 euro voor overhadden. Je mag toch wel iets beters verw88.
Verder was t qua sfeer en vechten beter dan ik had ged8 aan het begin. (y)
Geluid was ook best goed te doen, alleen vond de muziek omschakeling wat minder.

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 11:01:
Rellen? Opstootjes? Wij zijn erg veel op de tribunes geweest, met goed uitzicht op de zaal, en niet 1 keer een zooi mensen uit elkaar zien rennen, geen security zien rennen, en geen 1x de muziek uit. En idd, een paar klieren, en zo nu en dan een klap, dat heb je in iedere club ook.

Ik heb r ongeveer 20min gezeten: en pss genoeg om 3 redelijke vechtpartijen gezien te hebben en 1 heel irritant mannetje aan het begin vd trap diej alles en iedereen om zich heen uitlokte.

En dan n btje op t einde met zn allen n ventjee is zn 1tje meppen, jeetje julliej zijn écht stoer :looser:

Maar ik weet niej of ik er €42,25 voor over zou hebben gehad :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was er ook nieuwe hardcore? whahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het weer eens een super feestje, jammer alleen van die set van Charlie en Theo, teveel present terwijl ze early moesten draaien en ik ben echt veel beter gewend.

En een beetje jammer dat ik om een uur of 4 al zo'n pijn in mijn rug en poten had dat ik daarna bijna de hele nacht heb gezeten, maar goed dat heeft mijn feestje niet verpest, al zittend kan je ook genieten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op maandag 18 december 2006 om 14:00:
maar goed dat heeft mijn feestje niet verpest, al zittend kan je ook genie

Wel goed dat er nu ook de ruimte was om te zitten. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op maandag 18 december 2006 om 14:03:
Wel goed dat er nu ook de ruimte was om te zitten.

Zeker, eindelijk eens een keer de mogelijkheid om te zitten zonder dat je meteen het hele feest moet missen.

Ik ben trouwens nog op de foto gezet door een site iets met confusion heette het ofzo, heeft iemand misschien enig idee welke dit geweest kan zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op maandag 18 december 2006 om 13:47:
Ik heb r ongeveer 20min gezeten: en pss genoeg om 3 redelijke vechtpartijen gezien te hebben en 1 heel irritant mannetje aan het begin vd trap diej alles en iedereen om zich heen uitlokte.

owja die probeerde t ook bij mij :/ lachte m uit en liep door.
dat soort mannetjes van pakweg 17 jaar mogen ze van mij weigeren

charly en theo vond ik echt heel vet:D ze kunnen t nog steeds:D
was n tof nachtje en de treinreis van 2.5 uur helemaal waard:D
Waarschuw beheerder
ehhh... door welke sites zijn der eigenlijk allemaal foto's gemaakt?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een kaartje gekregen van www.hardcore4life.us. Voor de rest zou ik het niet weten.
Waarschuw beheerder
Was echt een heel geslaagd feest, goede muziek, goed geluid en goede sfeer. (Y)

:respect: Maar de baas zei ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag heb radijsjes hele mooie, witte en rooie :D

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een beetje tegenvallen..

Uitspraak van BJK op maandag 18 december 2006 om 14:09:

Ik iig voor partyvibes.nl (komen z.s.m online)

En ik weet www.djguide.nl (die staan al online
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 18 december 2006 om 14:07:
www.confuzion.nl

Ja idd, las het net, stond een paar posts eerder al, beetje stom :p

Maar bedankt iig :)

Uitspraak van BJK op maandag 18 december 2006 om 14:09:

iig ook:
http://cyberfactory.be
www.eardamage.nl
www.lwden.nu

Je kan er vanuit gaan dat Core Connexion (core-c.nl) en Terror World Magazine (tw-magazine.nl) ook foto's hebben gemaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgende keer weer alles in één zaal. Precies deze en de eerste in Ahoy waren het beste, lijkt me duidelijk dan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dougster op maandag 18 december 2006 om 14:17:
Maar de baas zei ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag heb radijsjes hele mooie, witte en rooie

:O Is die wel gedraaid? Fuck, toch te vroeg weggegaan. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 18 december 2006 om 14:29:
Is die wel gedraaid? Fuck, toch te vroeg weggegaan

Nee door de geluidsoverlast mochten ze die niet meer doen, maar hij is wel gezongen door de heren :)

En als je voor het einde weg bent ben je altijd te vroeg weggegaan :p

Uitspraak van lindaaatje op maandag 18 december 2006 om 14:28:
Volgende keer weer alles in één zaal.

idd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 18 december 2006 om 14:29:
Is die wel gedraaid? Fuck, toch te vroeg weggegaan.

Niet gedraaid, door Bodylotion en alle nog aanwezigen gezongen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn eerste Nightmare feestje, en zeker niet de laatste!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 18 december 2006 om 14:13:
Ik heb een kaartje gekregen van www.hardcore4life.us. Voor de rest zou ik het niet weten.

Uitspraak van actief op maandag 18 december 2006 om 14:22:
Ik iig voor partyvibes.nl (komen z.s.m online)

En ik weet www.djguide.nl (die staan al online

Uitspraak van Alet op maandag 18 december 2006 om 14:24:
iig ook:
http://cyberfactory.be
www.eardamage.nl
www.lwden.nu

Je kan er vanuit gaan dat Core Connexion (core-c.nl) en Terror World Magazine

Daammn we zijn op de foto gekomen maar weet me god niet door welke fotograaf niet meer me gekregen:roflol:
Artiest {SHOWLIST artist 126423, 36436}
Waarschuw beheerder
nou de meningen zijn nogal verdeeld...

hier de mijne:

idd de rij bij de ingang ging veel te sloom en dat kwam omdat er een paar stonden te foejere alsof er toch maar 20 man stond te w88:S

de wc was ook slecht, zeker toen er een fkkn laag water stond en wc's over sploelde, nog nooit zo iets gezien! maar boven was het idd beter.

muziek/geluid was goed! ik wist niet dat er 1 zaal zou zijn maar achteraf was dat goed te doen! zo mis je nix...

locatie was heel vet, heel andere sfeer en je kon lekker chill vanaf de tribune de zaal en t podium checke. teminste, dat vond mijn vriendin, ik kon niet stil blijven zitten en heb nou blauwe kuiten van het hakken op, tegen, naast en onder de stoeltjes:[

ik vond haast alle djs zeer strak hun ding doen, was alleen te daaps dat de playah zo vroeg moest! en ik vond charly en theo nou ook niet echt een toegevoegde waarde hebben, kwa nummers niet en kwa mixen niet... had mij maar een uur tha playah gedaan!! 100%

rellen? vechten? niet veel gezien! eigelijk nix, wel een paar toegetakelde hoofden...

verder nog wat vragies:

een dooie??

hoe heten de nummers die paul draaide met:
- i'm hardcore till i die sample.(zal wel zo heten...)
- nieuwe break out the casio, drummachine mix.

oja, fuck de geluidsmensen op t einde! stelletje bananen...

oooooooooooooooooooooi! volgende keer weer! :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dougster op maandag 18 december 2006 om 14:33:
door Bodylotion en alle nog aanwezigen gezongen

Ik baal zo dat ik hun heb moeten missen..

IK MOET DIE LIVE SET HEBBEN :[ :[ :[

Help?? O:)

Uitspraak van Radic_L op maandag 18 december 2006 om 15:01:
een dooie??

zoiets hoorde ik ook :s
zal wel weer zo'n lekker rel verhaal geweest zijn :/
Waarschuw beheerder
donateur
de wc was ook slecht, zeker toen er een fkkn laag water stond en wc's over sploelde, nog nooit zo iets gezien! maar boven was het idd beter.

Als iedereen zijn pep zakjes en coke sealtjes niet in de plee zou gooien zou dat ook niet gebeuren.
Heb het trouwens eigenlijk wel op elk feest gezien waar ze vaste toiletten gebruiken.
Maar de rijen waren idd niet normaal, het is wel eens beter geregeld geweest in Ahoy.

idd de rij bij de ingang ging veel te sloom en dat kwam omdat er een paar stonden te foejere alsof er toch maar 20 man stond te w88

Dat kwam omdat er zo nodig politie aanwezig moest zijn die vanaf boven af aan het filmen was. Ze moesten dus nu alles volgens de regeltjes doen.
Bij mij hebben ze alleen niet gekeken wat er in mijn tasje zat en ik had mijn id kaart vergeten me waar ze wel om vroegen en mocht toch naar binnen, dus niet alles ging volgens de regeltjes :)

een dooie??

Idd, bronnen?
Hoorde wel dat iemand van het Zuidplein afgesproken was omdat ie geen kaartjes kon krijgen, beetje vaag verhaal aangezien er overal nog kaartjes te krijgen waren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alet op maandag 18 december 2006 om 14:32:
maar hij is wel gezongen door de heren

:( Dat had ik mee willen maken.

Uitspraak van Alet op maandag 18 december 2006 om 14:32:
En als je voor het einde weg bent ben je altijd te vroeg weggegaan

Nou vond het al heel wat dat ik het tot 7.15 uitgehouden heb aangezien ik vorige week ziek was geweest en me nog niet helemaal fit voelde. Moest zelfs een asperientje halen tegen de hoofdpijn. :O

Uitspraak van Alet op maandag 18 december 2006 om 15:17:
Dat kwam omdat er zo nodig politie aanwezig moest zijn die vanaf boven af aan het filmen was

Toen wij in de rij stonden stond er dik 6 man boven toe te kijken hoe het beneden toeging. Heb idd iemand zien filmen maar dat was niet een van die gasten van de beveiliging. In plaats dat hun hun vingers uit hun neus haalde en is effe wat gingen doen voor hun geld. :[

Hoorde wel dat iemand van het Zuidplein afgesproken was omdat ie geen kaartjes kon krijgen, beetje vaag verhaal aangezien er overal nog kaartjes te krijgen waren.

Yeah right. Die geruchten altijd. Ik geloof het pas als het in de krant staat. Er was deurverkoop dus beetje lullig als dat echt de reden was. En over die andere dooie, je weet hoe het gaat op Flock. Het begint ermee dat iemand door zijn voet gaat en aan het einde van het verhaal is hij neergestoken door 15 man en in een grote plas bloed overleden. :P
Waarschuw beheerder
donateur
de rij bij de ingang ging veel te sloom en dat kwam omdat er een paar stonden te foejere alsof er toch maar 20 man stond te w88:S

Ze hadden gewoon meer mensen aan moeten nemen.

ik had mijn id kaart vergeten me waar ze wel om vroegen en mocht toch naar binnen

omdat je een vrouw bent met een leuk koppie. Daar moet je niks achter zoeken ofzo, maar zo denken die uitsmijters.

Echt, ik word er soms zo moe van dat je op een feest eerst langs een stel geile gorilla's moet die teveel klappen op hun kop hebben gehad, voordat je binnen bent....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leuk feestje
alleen vond ik de zaal te klein en te druk
maar verder wel (Y)
en rellen? het is niet echt goed los gegaan ofzo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

is ook gebeurt...wij kwamen net met metro aan...hoop gegil..rende een vage gast door de poortjes springt die malloot zo naar beneden... beneden lag die beetje vaag te bewegen.. was ook een aardig hoge sprong :D maja gingen al aardig wat mensen heen en RET was ook aanwezig... we wilden graag naar binnen dus zijn maar doorgelopen..5 minuten later ambulance gehoord.. (was vast niet om een kaartje..stond eerst op een deur ofzo te bonken.. en toen ging die opeens rennen...en springen ja..)

maja Nightmare was te errug :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rijnie op maandag 18 december 2006 om 15:39:
rende een vage gast door de poortjes springt die malloot zo naar beneden

:vaag:
Waarschuw beheerder
whahaha omdat ie geen kaartje voor nightmare kon krijgen...

geestig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 december 2006 om 15:12:
Ik baal zo dat ik hun heb moeten missen..

IK MOET DIE LIVE SET HEBBEN

Help??

Moeten missen? Als in? Je wou wel blijven tot het eind maar de rest niet?

Zodra ik een livesetje gevonden heb paas ik de link wel ;)
Waarschuw beheerder
oja, fuck de geluidsmensen op t einde! stelletje bananen...

ja idd beetje belachelijk dat bodylotion moest kappen vond het echt jammer wou het laatste uurtje nog ffe raggen

een dooie??

Ik heb der niks over gehoord in de krant niet en op inet ook niks gezien of gelezen...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is het toppunt van domheid?

Bij Metrostation Zuidplein naar beneden springen omdat je geen kaart hebt voor Nightmare en er na 6 maanden revalidatie achterkomen dat er ook deurverkoop was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 15:36:
alleen vond ik de zaal te klein en te druk

Te klein? :O Waar ben jij geweest joh? :vaag: Achterin schijnt het druk geweest te zijn maar voorin was alle ruimte. Hoe later het werd hoe meer ruimte je er kreeg.

Uitspraak van rijnie op maandag 18 december 2006 om 15:39:
we wilden graag naar binnen dus zijn maar doorgelopen.

Denk ook dat dat het beste is. Niet echt goed voor je humeur om te gaan bekijken hoe die er beneden bij ligt. Er werd voor hem gezorgd dus dan loop ik door hoor.
Waarschuw beheerder
Idd, bronnen?

klopt ook,stond volgens mij kei strak ,en liep eerst op een deur te bonzen doe open ,doe open heel vaag en iedereen liep de trap af ,en opeens hoorde we een klap en lag daar die gozer op de grond, hij probeerde op te staan maar t zag er vreselyk eng uit.

Feest was superkick trouwens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 december 2006 om 14:22:
Ik vond het wel een beetje tegenvallen..

Nooit meer komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 18:17:
dat is gewoon een brok geschiedenis man

hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op maandag 18 december 2006 om 14:28:
Volgende keer weer alles in één zaal. Precies deze en de eerste in Ahoy waren het beste, lijkt me duidelijk dan!

:respect:

Niks aan toe te voegen :bounce: