| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00 |
en iedereen die loopt te kankeren dat ze early rave kut vinden, moet je je van te voren maar bedenken naar wat voor feest je gaat.
Gabber is nou eenmaal een agressief muziekje
confusion.nl ofzo
Eraly rave blijft in mijn optiek de enige echte hardcore
Wat een bullshit zeg
Ik bezoek al jaren hardcore feesten
het enige wat het bij mij opwekt is een blij gezicht en kippevel
och jee, heb ik op je politiek correcte kut getrapt?
dat het dat bij jou opwekt wil niet zeggen dat hardcore geen agressieve muziek is...
Rellen? Opstootjes? Wij zijn erg veel op de tribunes geweest, met goed uitzicht op de zaal, en niet 1 keer een zooi mensen uit elkaar zien rennen, geen security zien rennen, en geen 1x de muziek uit. En idd, een paar klieren, en zo nu en dan een klap, dat heb je in iedere club ook.
Wel goed dat er nu ook de ruimte was om te zitten.
Ik heb r ongeveer 20min gezeten: en pss genoeg om 3 redelijke vechtpartijen gezien te hebben en 1 heel irritant mannetje aan het begin vd trap diej alles en iedereen om zich heen uitlokte.
ehhh... door welke sites zijn der eigenlijk allemaal foto's gemaakt?
www.confuzion.nl
ehhh... door welke sites zijn der eigenlijk allemaal foto's gemaakt?
Is die wel gedraaid? Fuck, toch te vroeg weggegaan
Volgende keer weer alles in één zaal.
Ik heb een kaartje gekregen van www.hardcore4life.us. Voor de rest zou ik het niet weten.
Ik iig voor partyvibes.nl (komen z.s.m online)
En ik weet www.djguide.nl (die staan al online
iig ook:
http://cyberfactory.be
www.eardamage.nl
www.lwden.nu
Je kan er vanuit gaan dat Core Connexion (core-c.nl) en Terror World Magazine
door Bodylotion en alle nog aanwezigen gezongen
een dooie??
de wc was ook slecht, zeker toen er een fkkn laag water stond en wc's over sploelde, nog nooit zo iets gezien! maar boven was het idd beter.
idd de rij bij de ingang ging veel te sloom en dat kwam omdat er een paar stonden te foejere alsof er toch maar 20 man stond te w88
een dooie??
maar hij is wel gezongen door de heren
En als je voor het einde weg bent ben je altijd te vroeg weggegaan
Dat kwam omdat er zo nodig politie aanwezig moest zijn die vanaf boven af aan het filmen was
Hoorde wel dat iemand van het Zuidplein afgesproken was omdat ie geen kaartjes kon krijgen, beetje vaag verhaal aangezien er overal nog kaartjes te krijgen waren.
de rij bij de ingang ging veel te sloom en dat kwam omdat er een paar stonden te foejere alsof er toch maar 20 man stond te w88
ik had mijn id kaart vergeten me waar ze wel om vroegen en mocht toch naar binnen
Hoorde wel dat iemand van het Zuidplein afgesproken was omdat ie geen kaartjes kon krijgen, beetje vaag verhaal aangezien er overal nog kaartjes te krijgen waren.
oja, fuck de geluidsmensen op t einde! stelletje bananen...
een dooie??
alleen vond ik de zaal te klein en te druk
we wilden graag naar binnen dus zijn maar doorgelopen.
Idd, bronnen?
Volgende keer weer alles in één zaal. Precies deze en de eerste in Ahoy waren het beste, lijkt me duidelijk dan!