| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00 |
een set die nooit losging
Inderdaad. Dat eeuwige gekloot met knoppen en dat geschreeuw van die malloot door ging ook daar door merg en been. Net als op Digital Overdose en Mindcontroller.
Nou je hebt er niks aan gemist!! wat draaide hun KUT zeg sloeg helemaal nergens op. lekkere afluiting, gaan ze met ze 3e overleggen wat ze moeten gaan draaien, omdat het totaal niet aansloeg bij de meeste die er nog stonden.. nou hoe triest ben je dan
Echt, ik word er soms zo moe van dat je op een feest eerst langs een stel geile gorilla's moet die teveel klappen op hun kop hebben gehad, voordat je binnen bent....laatste aanpassing 18 december 2006 15:37
Die rmx van Holy Noise - Nightmare die Charly & Theo draaide was ook super vet. Ik denk dat hun die zelf hebben gemaakt, ben benieuwd of die uitkomt. Hopelijk komt de set van Charly & Theo op 1 van de live cd's te staan!
dat vind ik zo gek nog niet als ze bij de dames wc had moeten wachten had ze allang in de broek gescheten!
ach laat het toch los..hij zal wel spierpijn hebben vandaag maar dat doet tie toch zelf? Zoals al eerder werd vermeld wordt van de mug een olifant gemaakt dus zou er niet te zwaar over nadenken
Dat is een voetbalkwestie,voor hun heel belangrijk.
Ik associeer die 2 niet samen als ik feest
Op Ghostown vond ik ze echt vet! Zo was het dus deze x niet
een set die nooit losging.
oja nog vraagje:
heb 2x een nummer voorbij horen komen, met die sample erin van melody mc - dum da dum maar dan dus snoeihard
iemand een titel voorme?
Spierpijn?? Die gozer heeft gewoon volop z'n poten gebroken. Ik stond beneden op een paar maten te wachten en hoorde een knal waarna ik hem zag liggen op de grond. Eerst probeerde hij op te staan maar hij flikkerde gelijk in elkaar en lag toen een tijdje op de grond te spartelen. Dit was echt geen mugje laatste aanpassing 18 december 2006 21:46
Nou ja ik heb totaal niets met voetbal maar ik vind het maar onzin. Ben zelf Amsterdammer maar heb echt dikke voor de Rotterdamse hardcore. Jammer dat dat niet altijd samen gaat.
Laatste feest in de PBH Hallen in Zuidlaren zat achter een gordijn iemand met een riem om z'n arm en een spuit in bek te zoeken naar een ader
Heb je hem niet ff geholpen dan?
Hopelijk komt de set van Charly & Theo op 1 van de live cd's te staan!
Wel vreemd dan dat ze de hele zaal mee kregen en dat bijna iedereen wel ff 'hun liedje' meezong
Zijn setje zal wel niet helemaal naar iedereen zijn verwachtingen zijn geweest , maar die gasten hebben helden platen gemaakt .!
Je kan zo ongeveer een van Godfathers van hardcore noemen
Nou ja ik heb totaal niets met voetbal maar ik vind het maar onzin. Ben zelf Amsterdammer maar heb echt dikkevoor de Rotterdamse hardcore. Jammer dat dat niet altijd samen gaat.
ach en die vechters mogen tegenwoordig niet meer naar het voetbal dus gaan ze op feestjes onschuldige mensen tikken. vinden ze stoer
haha ik heb jou wel gezien dus jij bent bianca
Ik heb geen gevecht gezien, maar werd wel ene keer uitgedaagd.
Hij keek me aan, ik keek terug en lachte, maar dat was te veel van het goede. Hij zegt wat moet je dan joh?! Dus ik zeg, stil is en loop door... Die wilde duidelijk vechten, maar dat doettie maar lekker ergens anders!