Partyflock

Forumonderwerp · 919877
1 volger · 11905x bekeken
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
wegens omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn, dus hoe was het?

(ja dit topic is aan de vroege kant)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram1985 op maandag 18 december 2006 om 20:19:
een set die nooit losging

Inderdaad, maar dat kwam ook door dat eeuwige gekloot met knoppen. Feit is wel dat ook daar het geschreeuw van die malloot, net als op Digital Overdose en Mindcontroller :x door merg en been ging.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 18 december 2006 om 20:23:
Inderdaad. Dat eeuwige gekloot met knoppen en dat geschreeuw van die malloot door ging ook daar door merg en been. Net als op Digital Overdose en Mindcontroller.

Tja, het is gewoon allemaal te lange breaks enzo. Ze hadden wel wat nieuwe live-dingetjes erin zitten zaterdag, maar met wat loopjes enzo zet je nog geen goede liveset neer.

Maar die MC is echt overdreven, het is geen rap feest :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram1985 op maandag 18 december 2006 om 20:26:
Maar die MC is echt overdreven, het is geen rap feest

haha ja ofniet :P

voor de rest flink lope Ragge daar :p
ging weer meer als te X

Greettzz Wiggy
Waarschuw beheerder
donateur
Met Digital Overdose stond de steiger op ongeveer dezelfde hoogte als het podium en zat er een paar meter tussen. Het kan hem niet ontgaan zijn dat we iedere keer als hij meer als 2/3 zinnen zei, gebaarden dat hij beter z'n bek kon houden.

Waarschuw beheerder
iemand al livesets kunnen vinden?
Artiest {SHOWLIST artist 126423, 36436}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Babs! op maandag 18 december 2006 om 19:36:
Nou je hebt er niks aan gemist!! wat draaide hun KUT zeg sloeg helemaal nergens op. lekkere afluiting, gaan ze met ze 3e overleggen wat ze moeten gaan draaien, omdat het totaal niet aansloeg bij de meeste die er nog stonden.. nou hoe triest ben je dan

WHAHAHAHAHAHA dan hou je er niet van want ik, en iedereen om me heen, ginge helemaal loszzz!

banaan...:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 18 december 2006 om 15:35:
Echt, ik word er soms zo moe van dat je op een feest eerst langs een stel geile gorilla's moet die teveel klappen op hun kop hebben gehad, voordat je binnen bent....laatste aanpassing 18 december 2006 15:37

Ja dat is wel minder,ze voelen zich

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 18 december 2006 om 16:44:
ongecontroleed en agressief tegen elkaar opspringen

Komt ook voor ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 18 december 2006 om 17:03:
Tering, kan je nagaan waar sommige mensen wel niet over nadenken.

Dat is een voetbalkwestie,voor hun heel belangrijk. :)
Ik associeer die 2 niet samen als ik feest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 18:08:
de railing achter de tribunes had niet schuin moeten zijn,kon me bier nie kwijt

Kom op zeg,dit is toch geen serieus argument

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 20:01:
mja ik vertrok om 20u al uit assen

Die tijd heb ik gehad,nee lekker binnenkomen als het in volle gang is. ;)
Waarschuw beheerder
Die rmx van Holy Noise - Nightmare die Charly & Theo draaide was ook super vet. Ik denk dat hun die zelf hebben gemaakt, ben benieuwd of die uitkomt. Hopelijk komt de set van Charly & Theo op 1 van de live cd's te staan!

Waarschuw beheerder
Werd serious damage nou met first rebirth versneld afgespeeld ofzo???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheWhiteraver op maandag 18 december 2006 om 21:16:
Die rmx van Holy Noise - Nightmare die Charly & Theo draaide was ook super vet. Ik denk dat hun die zelf hebben gemaakt, ben benieuwd of die uitkomt. Hopelijk komt de set van Charly & Theo op 1 van de live cd's te staan!

Is dat niet heel misschien de nieuwe nightmare plaat??
Waarschuw beheerder
Valt me wel tegen dat dit feest geen geweldig als beoordeling heeft. Nu is de beoordeling hetzelfde als Wonderland terwijl dat echt een slechte editie was.

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:13:
Die tijd heb ik gehad,nee lekker binnenkomen als het in volle gang is. ;)

hahaha

mja kwam van mn vriendin af

en wou toch wel op tijd zijn

en tja ik mist nooit veel van een feeswt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:21:

Nee die was het niet volgens mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op maandag 18 december 2006 om 19:26:
dat vind ik zo gek nog niet als ze bij de dames wc had moeten wachten had ze allang in de broek gescheten!

nou op die dames wc boven zat gewoon een gozer zich af te trekken in de plee :O zat ie zo met het deurtje half open :LOL: heb me echt rot gelachen wat een debiel

Waarschuw beheerder
Soooowwwwwwwwwwww,die schaamde zich diep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:31:
nou op die dames wc boven zat gewoon een gozer zich af te trekken in de plee :O zat ie zo met het deurtje half open :LOL: heb me echt rot gelachen wat een debiel

dat meen je niet 8)

Waarschuw beheerder
Maarja,de vrouwen lopen er ook wel erg kort bij hoor,dan krijg je dat,je ziet de laatste tijd ook wel mensen neuken in de zaal.
Mensen kunnen zich ook niet inhouden blijkbaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:35:
Soooowwwwwwwwwwww,die schaamde zich diep

nou blijkbaar kickte hij erop want hij ging gewoon door :LOL: met de deur op een kiertje :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van forbidden paradise op maandag 18 december 2006 om 19:00:
ach laat het toch los..hij zal wel spierpijn hebben vandaag maar dat doet tie toch zelf? Zoals al eerder werd vermeld wordt van de mug een olifant gemaakt dus zou er niet te zwaar over nadenken

Spierpijn?? Die gozer heeft gewoon volop z'n poten gebroken. Ik stond beneden op een paar maten te wachten en hoorde een knal waarna ik hem zag liggen op de grond. Eerst probeerde hij op te staan maar hij flikkerde gelijk in elkaar en lag toen een tijdje op de grond te spartelen. Dit was echt geen mugje ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:06:
Dat is een voetbalkwestie,voor hun heel belangrijk.
Ik associeer die 2 niet samen als ik feest

Nou ja ik heb totaal niets met voetbal maar ik vind het maar onzin. Ben zelf Amsterdammer maar heb echt dikke :respect: voor de Rotterdamse hardcore. Jammer dat dat niet altijd samen gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy:bye: op maandag 18 december 2006 om 20:15:
Op Ghostown vond ik ze echt vet! Zo was het dus deze x niet

Uitspraak van Bram1985 op maandag 18 december 2006 om 20:19:
een set die nooit losging.

dat is de perfecte omschrijving van de set van p.c.p! waar ik me aan ergerde was vooral de remix van six million way,s to die! draait hij heel de intro en dan stop hij dr ineens mee, na 10minuten kreeg ik pas de rest te horen in versnelde versie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 18 december 2006 om 21:57:
heb echt dikke :respect: voor de Rotterdamse hardcore.

ik ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:37:
je ziet de laatste tijd ook wel mensen neuken in de zaal

dat zie ik nou nooit :\

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was een dik feesje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiewoef op maandag 18 december 2006 om 20:04:
oja nog vraagje:

heb 2x een nummer voorbij horen komen, met die sample erin van melody mc - dum da dum maar dan dus snoeihard
iemand een titel voorme?

The Lawyer - Yo DJ misschien????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M1EKSTE op maandag 18 december 2006 om 22:32:
dat zie ik nou nooit :\

Laatste feest in de PBH Hallen in Zuidlaren zat achter een gordijn iemand met een riem om z'n arm en een spuit in bek te zoeken naar een ader :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op maandag 18 december 2006 om 21:45:
Spierpijn?? Die gozer heeft gewoon volop z'n poten gebroken. Ik stond beneden op een paar maten te wachten en hoorde een knal waarna ik hem zag liggen op de grond. Eerst probeerde hij op te staan maar hij flikkerde gelijk in elkaar en lag toen een tijdje op de grond te spartelen. Dit was echt geen mugje laatste aanpassing 18 december 2006 21:46

Godsgloeiende tyfus,wat heb ik een medelijden met die knakker!!

Waarschuw beheerder
Nou ja ik heb totaal niets met voetbal maar ik vind het maar onzin. Ben zelf Amsterdammer maar heb echt dikke voor de Rotterdamse hardcore. Jammer dat dat niet altijd samen gaat.

Ik snap wat je bedoeld hoor,ik zag een Amsterdammer uitgedaagd worden in de rij,maar ze hadden het vriendschappelijk op hem gemunt blijkbaar want ze konden samen lachen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 18 december 2006 om 22:43:
Laatste feest in de PBH Hallen in Zuidlaren zat achter een gordijn iemand met een riem om z'n arm en een spuit in bek te zoeken naar een ader

Dat heb ik nog nooit gespot zoiets,kan me wel indenken dat er wel paar van die lui rondlopen die dat doen.
Waarschuw beheerder
Was echt een goed feest.

Was erg vroeg binnen omdat we graag mad dog wouden horen. Toen we binnen kwammen er veel KUT volk(Lees irritante rot kleuters in lonsdale shirtjes en kisten die nog steeds niet door hebben dat je POGOËN op rock feesten doet). Later op de avond kwam er gelukkig genoeg normaal volk waardoor het uiteindelijk een erg vet feest werd. Eigenlijk geen slechte set gehoord, wel een paar mixfoutjes maar wanneer er vetten nummers gedraait worden maakt dat niet zoveel uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:38:
nou blijkbaar kickte hij erop want hij ging gewoon door met de deur op een kiertje laatste aanpassing 18 december 2006 21:38

Heb je hem niet ff geholpen dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 18 december 2006 om 23:54:
Heb je hem niet ff geholpen dan?

nee daar was jij toch mee bezig?
Waarschuw beheerder
Was weer een heerlijk feestje zaterdag!

Jammer dat de entree zo bagger geregeld was. We stonden rond 1u in de rij en waren, met wat gerat, na 40min pas binnen. Security was wel een lachertje.

Het kuthumeur van dat wachten was wel meteen weg met die set van Paultje&Neo. Het geluid was *censuur* goed en ik heb eigenlijk non-stop dierlijk hard lopen stampen tot en met Evil Activities.
C.Lownoise en M.Theo mogen het wat mij betreft bij die Loveparade sheit houden, want wat waren die slecht... :( verklaard meteen waarom het zo rustig was op het eind. Bodylotion viel ook vies tegen, maar dat had meer met m'n zware kletser-dip te maken.

De sfeer was erg goed. Veel leuke lul-kicks gehad met wildvreemde mensen. :D En dat van die rellen viel ook wel mee. Ik heb maar 1 klein relletje bij de ijskraam gezien, that's all.
Wachttijden bij de bar waren goed te doen, allen een pokke eind lopen vanaf de voorkant vd zaal. En op die wc's rechtsachter was het pootje baden.

Paar minpuntjes, maar toch zwaar genoten (y)

Graag op taalgebruik letten
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:20:
Werd serious damage nou met first rebirth versneld afgespeeld ofzo???

Dat was volgens mij een Minimix van Nosferatu. The dreamer zat daar ook in, en nog een paar meer maar weet niet meer precies welke.
Waarschuw beheerder
donateur
Predator was gewoon ut beste :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van teQuila op dinsdag 19 december 2006 om 10:03:
Predator was gewoon ut beste

Pcies!!! samen met Nossie dan he!!! super setje!

Waarschuw beheerder
Super feestje :yes:

Sfeer was prima (y) en geen rellen gezien...idd wel jammer van de rij bij de ingang en toiletten :(
Waarschuw beheerder

:K

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheWhiteraver op maandag 18 december 2006 om 21:16:
Hopelijk komt de set van Charly & Theo op 1 van de live cd's te staan!

en dit is de domste uitspraak van het hele topic...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:21:

nee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 21:31:
nou op die dames wc boven zat gewoon een gozer zich af te trekken in de plee zat ie zo met het deurtje half open heb me echt rot gelachen wat een debiel

hahaha wat een gek!
Waarschuw beheerder
It was a very cool Party!!! We had much fun - Holland, you`re the best partypeople ever ;-)

Partyraiser and Viper :respect: :respect: - my legs are still painfull :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reset1 op maandag 18 december 2006 om 20:11:
Wel vreemd dan dat ze de hele zaal mee kregen en dat bijna iedereen wel ff 'hun liedje' meezong

Zijn setje zal wel niet helemaal naar iedereen zijn verwachtingen zijn geweest , maar die gasten hebben helden platen gemaakt .!
Je kan zo ongeveer een van Godfathers van hardcore noemen

precies:yes: kippevel met die gitaar:D

ach en die vechters mogen tegenwoordig niet meer naar het voetbal dus gaan ze op feestjes onschuldige mensen tikken. vinden ze stoer:yes:

Nou ja ik heb totaal niets met voetbal maar ik vind het maar onzin. Ben zelf Amsterdammer maar heb echt dikke :respect: voor de Rotterdamse hardcore. Jammer dat dat niet altijd samen gaat.

haha ik heb jou wel gezien:D dus jij bent bianca:D mooi feestje:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op dinsdag 19 december 2006 om 13:41:
ach en die vechters mogen tegenwoordig niet meer naar het voetbal dus gaan ze op feestjes onschuldige mensen tikken. vinden ze stoer

Simpele zielen... sommige mensen weten nog niet wat feesten nou precies inhoud...

Ik heb geen gevecht gezien, maar werd wel ene keer uitgedaagd.
Hij keek me aan, ik keek terug en lachte, maar dat was te veel van het goede. Hij zegt wat moet je dan joh?! Dus ik zeg, stil is en loop door... Die wilde duidelijk vechten, maar dat doettie maar lekker ergens anders!

Voor de rest hing er naar mijn idee een topsfeertje! (jaaa ok heb wel is beter gezien ;) ).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op dinsdag 19 december 2006 om 13:41:
haha ik heb jou wel gezien dus jij bent bianca

:O

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:52:
Ik heb geen gevecht gezien, maar werd wel ene keer uitgedaagd.
Hij keek me aan, ik keek terug en lachte, maar dat was te veel van het goede. Hij zegt wat moet je dan joh?! Dus ik zeg, stil is en loop door... Die wilde duidelijk vechten, maar dat doettie maar lekker ergens anders!

Hier heb ik nou dikke :respect: voor. (y)

Waarschuw beheerder
idd ik ook :respect: