| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00 |
wil je in de handen vliegen van je zus, springt er zo'n beveiligerswijsneus tussen omdat ik over zijn 'denkbeeldige' lijn heen stapte.
ik heb het super naar me zin gehad. Meestal blijf ik altijd wat aan de zijkant zodat ik lekker gek kan doen en geen gedonder heb met rellentjes. Heb er dus ook geen gezien... wel 1 keer een stoet met gorrilla's die blijkbaar een rel gingen opbreken
ik heb trouwens helemaal geen problemen met die wc's gehad je had aan beide kanten boven ook wc's kon je zo doorlopen
Deze Nightmare van afgelopen zaterdag kwam het dichtst in de buurt van 'die goeie ouwe tijd'. De locatie was top, het geluid was goed en ik heb alleen maar blije feestende mensen gezien. Ik ging dan ook met een voldaan gevoel weer naar huis.
Ik vond de combinatie van early en present juist wel geslaagd. Early is lekker gewoon gaan op de bekende oude rauwe sounds, maar present vind ik ook lekker, dat is wat agressiever en knalt harder de speakers uit.
Natuurlijk zijn er altijd wel wat opstootjes, maar die waren er in de E-hal ook en geloof me, die waren soms nog wel een stukkie heftiger. Niet dat ik het goedkeur trouwens.
Respect voor de oude garde, maar ik heb gelukkig ook veel 'nieuwe generatie' gabbers gezien die het allemaal ook erg konden waarderen.
wheheh je bent goed op de hoogte!!! fransie zou daar een concert geven, maar heeft last van zijn keel(en moest ie janken en daarom mochten wij in die zaal.......laatste aanpassing 20 december 2006 10:58
die ff wou dat we een bedankliedje voor fransie gingen zingen
Ja dat is inderdaad een beetje jammer, ik mis voornamelijk het aanstekers moment . Maar goed kwaliteit van dit filmpje is in ieder geval stukken beter dan die filmpjes die gemaakt zijn met mobiele telefoons.
IddBeetje jammer dat ik me aansteker niet kon vinden