Partyflock

Forumonderwerp · 919877
1 volger · 11895x bekeken
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 16 december 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
wegens omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn, dus hoe was het?

(ja dit topic is aan de vroege kant)
Waarschuw beheerder
super feest hoor! dat gezeik over en charly en theo hier snap ik echt niet. er had idd wel wat minder present in gemogen, maar er werd stevig doorgehakt.

en ook :respect: voor bodylotion, viper, de tribunes en de sfeer.

voor de mensen die zeiken over de plee. kijk eens verder dan je neus lang is, boven hoefde je niet lang te wachten om te kunnen zeiken, poepen of wat dan ook...

minpunten: geen kermisattractie :( maar jah waar hadden ze die neer moeten zetten ;)
plisie had wel wat minder duidelijk aanwezig mogen zijn en de bewakers ook. wil je in de handen vliegen van je zus, springt er zo'n beveiligerswijsneus tussen omdat ik over zijn 'denkbeeldige' lijn heen stapte. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van waakschaap op dinsdag 19 december 2006 om 14:54:
wil je in de handen vliegen van je zus, springt er zo'n beveiligerswijsneus tussen omdat ik over zijn 'denkbeeldige' lijn heen stapte. :S

haha 8) ik had dat bij n aantal maatjes die vlak achter "de lijn"stonden, heb m meteen ff gevraagd of zn moeder trots was op m :x ( op zulke momenten denk ik niet na:/)

Waarschuw beheerder
Was weer een geslaagde editie na de wat mindere editie van vorig jaar!!
De sfeer was echt top!! en er werd lekker gedraaid!!
En wat een gezeur over charly & theo.
Ik vond het gewoon een lekker setje. En ondanks dat mijn benen echt niet meer mee wilde werken, ben ik tot het eind los gegaan.

Waarschuw beheerder
jammer van de logistiek: wc's, 1 bar en kluisjes vol :S

maar verder een topfeest!!! wat werd er heerlijk gedraaid, elke set weer!!! en de sffer was ook echt ok hoor :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram1985 op dinsdag 19 december 2006 om 07:39:
Dat was volgens mij een Minimix van Nosferatu. The dreamer zat daar ook in, en nog een paar meer maar weet niet meer precies welke

Hmmm,geinig stukje wel,miss wel op vinyl :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:52:
heb geen gevecht gezien, maar werd wel ene keer uitgedaagd

Werd ook eens uitgedaagd op digital overdose in het fec door paar van die nazi's was toen 15,ze durven altijd wel die stoere dombo's

Waarschuw beheerder
Owja ik heb nog wel wat mafs meegemaakt in de zaal,liep daar gewoon met smile op me gezicht wat rond te lopen,kom ik opeens een wat oudere vrouw tegen,ze begon opeens een beetje uitdagend met me te dansen,toen trok ze me aus uit en me t shirt omhoog,daarna was ze snel weg,blijkbaar was ik niet gespierd voor haar ofzo??hahahahaha
En me maat zag het allemaal weer gebeuren jajaja

Waarschuw beheerder
Wat een giller:nosmile:

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 12:23:
ik heb het super naar me zin gehad. Meestal blijf ik altijd wat aan de zijkant zodat ik lekker gek kan doen en geen gedonder heb met rellentjes. Heb er dus ook geen gezien... wel 1 keer een stoet met gorrilla's die blijkbaar een rel gingen opbreken

hahaha ja idd mee eens wij stonden links vooraan en heb ook nix gezien!! wel de bewakertjes paar keer voorbij zien hollen:P

Uitspraak van DaantjuhJazzlynn op zondag 17 december 2006 om 17:11:
ik heb trouwens helemaal geen problemen met die wc's gehad je had aan beide kanten boven ook wc's kon je zo doorlopen

ja en je kon ook nog bij de invalide toilet die was toch niet bezet!! (en ik ken heel snel pissen:P, dus als er iemand nodig moest was ik zo weer weg!)

maar wij moesten ook bekant een uur wachten voordat we binnen waren.. dat verpest op dat moment toch wel ff je humeur!! maar binnen was dat zo weer over:D prima vermaakt!!!
en een LEUK feesie moet je ZELF make he!!:cheer:
Waarschuw beheerder
Nog 2 foto-kaartjes die ik net vond:

www.eardamage.nl (nog niet online)
www.lwden.nu (online)

Waarschuw beheerder
oh ja en er is maar liefst 2 keer citrus-fascination gedraaid :lief: :D dat was ook eeeerg vet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 16:27:
Hmmm,geinig stukje wel,miss wel op vinyl

Haha denk het niet, dat is gewoon een cd-tje wat alleen onder DJ's rondgaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 18:20:
citrus-fascination

:yes:
Waarschuw beheerder
Aardig feestje dat moet gezegd worden.

Aankleding,geluid platenkeuze goed :yes:

Tjah sfeer, dat kan niet in Rotterdam blijkbaar ;) Ik heb geen relle gezien dat moet ook gezegd worden.

Charly Lownoise&Mental Theo De laatste paar nr`s :P :yes:
Traxtorm Gangstaz Allied :respect:
Bodylotion :respect:
Waarschuw beheerder
Nou, ik ook maar ff dan. Ik heb al een lange party geschiedenis achter de rug en heb alle Nightmares in de Energiehal ook meegemaakt, ik heb dus vergelijkingsmateriaal in mijn hoofd (dus niet om stoer te doen). Deze Nightmare van afgelopen zaterdag kwam het dichtst in de buurt van 'die goeie ouwe tijd'. De locatie was top, het geluid was goed en ik heb alleen maar blije feestende mensen gezien. Ik ging dan ook met een voldaan gevoel weer naar huis.

Ik vond de combinatie van early en present juist wel geslaagd. Early is lekker gewoon gaan op de bekende oude rauwe sounds, maar present vind ik ook lekker, dat is wat agressiever en knalt harder de speakers uit.

Natuurlijk zijn er altijd wel wat opstootjes, maar die waren er in de E-hal ook en geloof me, die waren soms nog wel een stukkie heftiger. Niet dat ik het goedkeur trouwens.

Respect voor de oude garde, maar ik heb gelukkig ook veel 'nieuwe generatie' gabbers gezien die het allemaal ook erg konden waarderen.

Waarschuw beheerder
Het was een prima feestje.
Beetje jammer van de lange wachtrij maarja dat had ik er wel voor over. En dom dat het niet beter stond aangegeven dat er meerdere wc's waren.
Geen problemen bij de bar gehad, die mensen waren echt supersnel haha.
Ook geen vechtpartijen gezien. En vond de sfeer opzich wel goed, had inderdaad wel iets beter gekund.
Alleen als ik even rustig aan het staan was had ik het gewoon echt koud! Terwijl het op de plee's net een sauna was, als je langs de muur in de zaal stond of op de tribune zat voelde je gewoon koude lucht langskomen. Stond de airco een beetje te hard of niet? Best vaag. Maar ach het heeft pret niet mogen drukken. Prima naar me zin gehad.

Heeft trouwens iemand een idee, van welke site de fotograaf hele smalle strookjes (als kaartje zeg maar) gaf als je op de foto was geweest.

En er was er nog 1 die alleen foto's maakte van stelletjes?
Enig idee iemand?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het wel een top feesje...

Idd wel ff in de rij staan...:S mjaa we moeten er wat voor over hebben he!

Maar dat geruzie,overal waren ze aant vechten of werd er weer een gast tot moes geslagen niet te geloven!:S:S:S

Maar voor de rest:heb er nu nog spierpijn van :bounce:

Waarschuw beheerder
ik vond het echt super de super!!!
dan maar ff wachten in de rij, dat was het wel waard:P:P

Waarschuw beheerder
was een goed feest.
alleen de ingang was een beetje jammer bijna 1,5 uur in die kut rij gestaan:s
voor de rest was het een goed feest heb me weer goed vermaakt.
alleen een beetje jammer van die knok party op de trap maar jah het heet niet voor niks nightmare:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radic_L op dinsdag 19 december 2006 om 11:52:
en dit is de domste uitspraak van het hele topic...

Pff net of ik de enige ben die dat een goede set vond!
Waarschuw beheerder
was gewoon een ouwerwets rotterdams feesie
(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was echt een vet feest...

Heb er nog steeds spierpijn van :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wat was dat nou met dat nummer van frans bouwer wat ze gingen zingen? iets van heb je even voor mij ofzo of een parodie? weet iemand dat nog? kan me niet echt meer herinderen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 20:35:
Heeft trouwens iemand een idee, van welke site de fotograaf hele smalle strookjes (als kaartje zeg maar) gaf als je op de foto was geweest.

Heb ik ook gehad was van http://www.buddaproductions.com
;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VTECMannetje op dinsdag 19 december 2006 om 20:34:
Deze Nightmare van afgelopen zaterdag kwam het dichtst in de buurt van 'die goeie ouwe tijd'. De locatie was top, het geluid was goed en ik heb alleen maar blije feestende mensen gezien. Ik ging dan ook met een voldaan gevoel weer naar huis.

Ik vond de combinatie van early en present juist wel geslaagd. Early is lekker gewoon gaan op de bekende oude rauwe sounds, maar present vind ik ook lekker, dat is wat agressiever en knalt harder de speakers uit.

Natuurlijk zijn er altijd wel wat opstootjes, maar die waren er in de E-hal ook en geloof me, die waren soms nog wel een stukkie heftiger. Niet dat ik het goedkeur trouwens.

Respect voor de oude garde, maar ik heb gelukkig ook veel 'nieuwe generatie' gabbers gezien die het allemaal ook erg konden waarderen.

:respect: voor deze tekst, dit was echt n Nightmare om nooit meer te vergeten, vond het n lekker ouderwets sfeertje en heb echt veel mensen zien genieten, wat mij betreft over n maandje weer ;-p

En de DJ's die toch elke keer weer n top set weggeven in het mooie Ahoy, diep :respect: voor jullie, ik geniet hier zeker nog weken van na :bounce:
Waarschuw beheerder
De dvd moet zker snel uitkomen.. :):):)
Waarschuw beheerder
ik vond dat er een agressieve sfeer was. wij waren nog maar 10 min. binnen of een reisgenoot had het bijna aan de stok met een groepje,gewoon omdat ie even naar hem keek. heel leuk als je net binne bent.
veel dj's stelde mij teleur met early te draaien.
ik hou wel van early maar ik heb bijna niets anders gehoord
en ik heb een hekel aan die kut pogoers.
echt debiele die iedereen lastig valle met rond hun nek te springe. dit is de 2de indoor voor mij. 1ste keer was de 1ste in ahoy en die vond ik veel beter.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Slager™ op dinsdag 19 december 2006 om 23:11:
weet iemand dat nog?

wheheh je bent goed op de hoogte!!! fransie zou daar een concert geven, maar heeft last van zijn keel(en moest ie janken :lol: en daarom mochten wij in die zaal.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GerardAM op maandag 18 december 2006 om 17:03:
Waar was jij dan?

Ben ergens in het midden-rechts terecht gekomen en niet meer vandaan geweest. Had graag nog wat meer van de zaal willen zien, maar feest was zo snel alweer afgelopen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 20 december 2006 om 10:58:
wheheh je bent goed op de hoogte!!! fransie zou daar een concert geven, maar heeft last van zijn keel(en moest ie janken en daarom mochten wij in die zaal.......laatste aanpassing 20 december 2006 10:58

dat bedoelt ie niet...Was volgens mij jeroen die ff wou dat we een bedankliedje voor fransie gingen zingen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram1985 op dinsdag 19 december 2006 om 07:39:
Dat was volgens mij een Minimix van Nosferatu.

ja kan wel kloppen, die draaide hij ook op thunderdome......
Waarschuw beheerder
Zijn er al livesetjes van Nightmare open gesteld?
Waarschuw beheerder
Check it --> http://www.zapperz.nl/tvdetail.php?tvo_id=740
Waarschuw beheerder
VET filmpje:D kippevel :O
Waarschuw beheerder
Alleen jammer dat er zo veel aand8 aan Mental Theo en Charly word besteed
Waarschuw beheerder
Ja dat is inderdaad een beetje jammer, ik mis voornamelijk het aanstekers moment :). Maar goed kwaliteit van dit filmpje is in ieder geval stukken beter dan die filmpjes die gemaakt zijn met mobiele telefoons.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TernTerror op woensdag 20 december 2006 om 15:27:
die ff wou dat we een bedankliedje voor fransie gingen zingen

oh whehehe, sorry ik doe nie mee, k mag die fransie niet zo:(
Waarschuw beheerder
donateur
is inderdaad vet filmpje! kan niet wachten op de dvd :D
Artiest Reset1
Waarschuw beheerder
Laggen filmpjes
van Charley & Theo
Het is idd geen 1993&1994 Charley & Theo :)

Toen Menthal Theo , alleen moest draaien liep hij gewoon kloten met knoppen wat bij zijn karakter past , maar klonk wel komische

En ik heb er meer zien dansen op de muziek van die 2 zoals hier gezegt word in forum !

Waarschuw beheerder
komt er een live set cd uit of gewoon een compilatie cd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van erik-m op woensdag 20 december 2006 om 18:12:
Ja dat is inderdaad een beetje jammer, ik mis voornamelijk het aanstekers moment . Maar goed kwaliteit van dit filmpje is in ieder geval stukken beter dan die filmpjes die gemaakt zijn met mobiele telefoons.

Idd (Y) Beetje jammer dat ik me aansteker niet kon vinden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' Laurraaa op woensdag 20 december 2006 om 20:19:
Idd (Y) Beetje jammer dat ik me aansteker niet kon vinden :P

We waren nie op t concert van Frans Bauer hor!
Waarschuw beheerder
met die aanstekers zat ik op de tribune.. heerlijk gewoon om dat tezien vanuit daar (L)

vond het een super feessie..moet het tog ff zegge maar die set van mentale theo.. nee sorry niet mijn ding!
maarja goed... sfeer was ook super
veel leuke blije mensen gezien !!!
Waarschuw beheerder
Nee gelijk heb je .

Ik zou liefst 1993 & 1994 setje horen van ze waar ze zwaar op hebben geoefend, maar goed schijnbaar was het niet anders. Ik ben toch niet geweest scheelt weer .

Ben benieuwd wat ze op MOH presteren , want daar ga ik zoiezo wel heen .
Waarschuw beheerder
zeg, mijn filmpje is met de aanstekers!!
Wel belabberde kwaliteit natuurlijk, maar toch :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel filmpje van goeie kwaliteit met de aanstekers tijdens Butterfly VIP :) check mn verslag ff anders (staat ook wel op youtube)

Waarschuw beheerder
donateur
Geheel tegen de varwachting in heeft www.confuzion.nl de foto's ook al online staan! Hellaas wel beun kwaliteit maar ze deden er gelukkig niet een maand over zoals meestal...

Je moet je wel aanmelden om ze te zien..