| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 25 november 2006 om 22:00 |
geen hit team dit keer ?
Absoluut wel het stikte van de undercover jute......Werd drie keer aan mij gevraagd of ik pilletjes had door duidelijk undercover jute
Afsluiter van BMB was Public Energy - 303
Absoluut wel het stikte van de undercover jute......Werd drie keer aan mij gevraagd of ik pilletjes had door duidelijk undercover jute......tsja het was wel overduidelijk hoor.......toch veel mensen afgevoerd zien worden.....
BMB namen eerst wat gas terug en later ging het gas er weerr heeeeeel erg goed op!!! Ze hebben ook nog beukplaatjes van bissmire gedraaid!!! Afsluiter van BMB was Public Energy - 303Stampen dus!
BMB vond ik matig, knalde niet zoals de voorgaande dj's
Was inderdaad Edge of motion! haha ik haal die 2 kutplaten altijd door elkaar!
met welke plaat opende Markantonio & Cerrone?
Bij het Amsterdamse dancefeest Awakenings hield de politie ruim 80 personen aan.
Werd drie keer aan mij gevraagd of ik pilletjes had door duidelijk undercover jute....
ben eigenlijk best fit nog na die slijtage slag van gister
Maar hoeveel stillen waren er nu eigenlijk? Voor mijn gevoel waren het er toch zeker een stuk of 80 - 100. De mensen waar ik mee was geloofden er geen drol van. Maar ik zag echt overal van die mensen heel de avond op dezelfde plek staan, allemaal met een glasje water of cola de hele nacht.
uhh
Idd jah,zag er ook een paar steeds op de tafel bij te wc zitten,denk kijk ze ff vrolijk aan maare kreeg een paar zuure gezichten terug
Preach vond ik zoals verwacht echt belabberd
Uitspraak van Gekke Gijs op zondag 26 november 2006 om 10:02:
Afsluiter van BMB was Public Energy - 303 Stampen dus!
volgens mij was het Edge of Motion - set up 707
met welke plaat opende Markantonio & Cerrone? Was echt een vette plaat bij het vuurwerk!
en zag ik ineens een Wignomy Brother achter de draaitafels kruipen. Sorry hoor, maar daar had ik echt geen zin in. Ik ben niet voor niets naar AWAKENINGS en niet naar Static gegaan. Ik hoopte op nog een rollende plaat maar dat gebeurde helaas niet. Van de 3-4 platen die hij nog gedraaid heeft tot een uur of 7.25 vond ik er 1tje wel te doen..
Wie kunnen zich nog platen herinneren uit de set van Markantonio en Rino Cerrone? Ik weet het, het is moeilijk na zo'n slachtveld, maar die set was te gruwelijk. Alloy Mental - Alloy Mental zat er in ieder geval in. Die rollende Techno is echt zo gruwelijk vet om op los te gaan.
http://video.google.nl/videopl ... 6&q=Awakenings+25-11-2006
Opening Markantonio (fire fire!)
Heb hem geupload bij google, maar weet niet hoe ik aan de url kom
Alleen beetje jammer dat een van de WighnomyBrothers de laatste paar platen mocht draaien,was een beetje een dooddoener na 5 uurtjes uptempo techno.
raar om te lezen dat mensen BMB niet zo vet vonden
Niet iedereen snapt die shit Len
zat niet zoveel energie in als de voorgangers. Het knalde niet en was best wel 'vlak'.
zat weinig opbouw in.
das is voor velen juist klote
velen verwachten van een afsluiter dat die boven alles uit knalt en niet tempo terug
dat het hard MOET eindigen...en dat er altijd qua hardheid en bpm een stijgende lijn naar het einde zijn moet.
hoorde van iedereen BMB word knallen
dan verwacht je dat
Tsjah, van mij hoeft dat ook niet zo nodig! Vorig jaar @ Awake Drumcode draaide Skoog als laatste, na Lekebusch, en Skoog bouwde ook af.. heerlijk!
hoorde van iedereen BMB word knallen
dan verwacht je dat
afgelopen februari zag ik ze nog in de ostgut/begrhain in berlijn. dat ging echt opzekers 135 a 140 BPM knallend een uur of 5 a 6 door. af en toe een offbeat uitstapje en weer lnallen...bambambambam!
Minimal kan ook knallen
zat niet zoveel energie in als de voorgangers. Het knalde niet en was best wel 'vlak'.
zat weinig opbouw in.
schande dat elk feest daarin altijd in meegaat..
dat het hard MOET eindigen...en dat er altijd qua hardheid en bpm een stijgende lijn naar het einde zijn moet.
kben het daar totaal niet mee eens.
op HCfeesten en zo oke.....
maar techno hoeft niet harder en sneller om mijn te boeien..
van hard naar meeslepende diepe platen is ook heerlijk!
Hakkuh, flippuh, terror
altijd dat tempo...pffff
maar dit vlak???
vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga
afgelopen februari zag ik ze nog in de ostgut/begrhain in berlijn. dat ging echt opzekers 135 a 140 BPM knallend een uur of 5 a 6 door. af en toe een offbeat uitstapje en weer lnallen...bambambambam!
Ben ik het voledig mee eens, vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga
Wil nog even kwijt dat ik Preach echt DE man van de avond vindt
Hij draaid ook elke keer weer anders maar toch met zijn eigen unieke sound!
Komt mischien ook wel dat hij ong op dezelfde lijn zit als mijn held CC!
ik vond t prima afwisselend, die tempo's, en ook ik vond t jammer dat als je op de tribune was dat je niemand écht zag bewegen.. iedereen was m waarschijnlijk aan het spacen ofzo.. en al die mensen die door iedereen heen willen.. die hebben t moeilijk omdat niemand beweegt, anders is het wat makkelijker door heen wurmen, vind ik zelf... haha
Zijn niet te vergelijken imo, maar goed. Carl Cox heeft toch een veel bredere draaistijl, en veel meer ervaring. Is technisch ook een stukje begaafder!
muziek fuck it kan je thuis ook luisteren maar je gaat toch voor het totaal plaatje anders is het voor mij niet compleet.. is er nu niemand die dit is opgevallen..??/
afsloot met windowlicker van alter ego. die plaat was toen voor mij nog onbekend
Wil nog even kwijt dat ik Preach echt DE man van de avond vindt. Hij draaid ook elke keer weer anders maar toch met zijn eigen unieke sound!
muziek fuck it kan je thuis ook luisteren maar je gaat toch voor het totaal plaatje anders is het voor mij niet compleet.. is er nu niemand die dit is opgevallen..??/
serieus?! vaag zeg! die is tog al best oud
dat gebeurd niet in nederland hoor
niet zo raar
zat niet zoveel energie in als de voorgangers.
niks mis met offbeat en diepe techno
maar doe het dan niet na een aantal knallende uren
Niet iedereen snapt die shit Len
sfeer bepaal je zelf, mijn eigen sfeer was perfect,
jou sfeer wel maar waar was de atmosphere?? het was niet zo van jongens met z'n allen wat je heel vaak terug ziet zeker in het laatste uurtje... iedereen op zijn tandvlees maar met z'n alle doen we het nog even.
WAT IS ANDERS HET AWAKE GEVOEL
Ik heb vrijwel vooraan gestaan en daar ging het prima los! Niets mis met de sfeer daar.
Zullen allemaal wel stillen zijn geweest
de muziek was gewoon heerlijk en er waren meer dan genoeg relaxte mensen aanwezig die wel uit hun dak stonden te gaan
waarom altijd opzoek gaan naar de mensen die 'stil' staan, gebieden waar 'geen' sfeer is? bedoel, ik heb ze ook wel gezien hoor, maar dat heeft echt geen enkele invloed gehad op hoe ik dit feest heb ervaren
tja begrijp opzich wel wat he bedoeld. ik zie het liever ook zo maja die echte uitgelaten sfeer zie ik al tijden niet meer op awake.
wat is volgens jou dan de oorzaak dat je die uitgelaten sfeer niet meer ziet op awake?
Heb bijna het gehele weekend vooraan gestaan maar daar ging iedereen toch echt wel los!
Vooral de vrijdag was het flink vlammen!!!
tsja dat kan ik natuurlijk niet verklaren.
ik ben 1 van de 3500 mensen die daar staan en ik ga iig altijd los dat weet ik wel.
Krijg je eerst DDR en aansluitend heerlijke spaghetti techno, kom Preach het "verpesten"!
niks mis met offbeat en diepe techno
maar doe het dan niet na een aantal knallende uren
juuuiist
BMB beter tot zn recht op vroeger tijdstip.
Ik heb vrijwel vooraan gestaan en daar ging het prima los! Niets mis met de sfeer daar.
jou sfeer wel maar waar was de atmosphere?? het was niet zo van jongens met z'n allen wat je heel vaak terug ziet zeker in het laatste uurtje... iedereen op zijn tandvlees maar met z'n alle doen we het nog even.
WAT IS ANDERS HET AWAKE GEVOEL
GA AAN DIE FUCKING FRONTLINE STAAN
de tering denk dat de meeste mensen het wel met mij eens is dat het voorraan als we ff los klappen met zijn allen de sfeer dan ook altijd grandioos is
Uitspraak van ali - M op maandag 27 november 2006 om 14:27:
mischien moet ik dan ook wel vooraan gaan staan. Vind meestal net iets te druk
druk
vind t altijd de beste spot die er is
gast....lul niet...jij gaat NOOIT los....jij staat de hele nacht met je pootje omhoog met je ogen dicht te spacen als een MF!
dan mis je dus ook de sfeer
druk
vind t altijd de beste spot die er is
Uitspraak van T-waus op maandag 27 november 2006 om 15:31:
dan mis je dus ook de sfeer
ik miste de algehele sfeer het Awake gevoel!!
Zeurpieten als jij zorgen ervoor dat er minder sfeer is. Loop niet zo te mekkeren joh. Gewoon niet zo storen aan mensen die niet 'los' gaan. Gewoon verstand op nul en genieten van hetgeen je krijgt (wat overigens helemaal niet verkeerd was). pffff......
't Was weer een erg geslaagde avond. Muzikaal zeker één van de sterkste edities waar ik geweest ben.
Vond Magda al vrij stevig draaien voor haar doen: lekkere inkomtechno. Der Dritte Raum ook dik in orde: Hale Bopp blijft vet.
Rino Cerrone & Markantonio schroefden het tempo ineens een heel stuk omhoog. Had zo'n abrupte omschakeling echt niet verwacht, wat een explosie van energie!
Preach daarna vond ik wat tegenvallen, maar daar heb ik sowieso nooit veel aan gevonden, dus had ik al ingecalculeerd.
The Advent daarentegen was weer fenomenaal. Stelt me echt nooit teleur deze man; zijn titel als mijn all-time hero wederom geprolongeerd.
The British Murder Boys waren echt een geweldige afsluiter. Gevarieerde, duistere, pompende set, perfect om de avond af te sluiten.
Monumental, wederom bedankt voor een ontzettend gave avond! laatste aanpassing 27 november 2006 16:43
Nog meer mensen die ik kan strikken met een ijsje?
..het is oooooooook zooooooooooooo belangrijk dat ik andere mensen los zie gaan want anders ga ik niet los en dan heb ik het heeeeeeeeeeelemaaaaaaal geeeeeeeeen zin meer in het feest en dan vermaaak ik me totaaaaaaaal niet...
Preach vond ik iets minder maar Advent en BMB maakten de avond geweldig af. Zeker een van de betere edities voor mij
Maar monumental een verzoekje... volgende keer toch echt liever weer perenijsjes (de banaantjes waren trouwens wel écht geniaal, kreeg ik wel weg en zorgden net even voor wat extra energie om nog even lekker door te knallen).
Uitspraak van AWuitK op maandag 27 november 2006 om 18:23:
..het is oooooooook zooooooooooooo belangrijk dat ik andere mensen los zie gaan want anders ga ik niet los en dan heb ik het heeeeeeeeeeelemaaaaaaal geeeeeeeeen zin meer in het feest en dan vermaaak ik me totaaaaaaaal niet...
niet helemaal maar t bepaalt wel voor een deel,hoe ik een feest beleef
zoals bijvoorbeeld de paar laatste extrema feestjes wat ik heb bezocht,daar bleef t zelfs aan de frontlinie nog vrij rustig
ik weet niet met wat voor een instelling die mensen naar een feest gaan,maar duidelijk is dat t een andere is dan de mijne
ik heb op Awake geen last gehad van niet losgaande mensen want t ging motherfucking tekeer naar mijn beleving
ik frequente awake bezoeker vond deze editie dood (qua sfeer) met tegendeel van vorige drumcode editie.
preach en eigen sound...hier klopt iets niet! bas eruit,bas erin..slechte trance breaks. wat makkelijk zeg. begreep niet wat die gast in de lineup deed. doe dan DDR en advent met een langere liveact en laat die backstreetboy lekker thuisblijven
Dan wel een PEREN-ijsje
GA AAN DIE FUCKING FRONTLINE STAAN
de tering denk dat de meeste mensen het wel met mij eens is dat het voorraan als we ff los klappen met zijn allen de sfeer dan ook altijd grandioos is
Frank Biazzi - Turbulence
Heb de foto's gezien vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, Rekorder 15 december zal zeker de moeite waard worden (www.rekorder.nl)
een ijsje?
als je de afgelopen keren je niet hebt vermaakt: kom dan niet.
AWAKE is and always will be SUPURB!
nieuwe ijsjes bijv.
gewoon de oude vertrouwde peren-ijsjes
www.3voor12.nl ?
kwaliteit van awake sets is meestal niet zo heel goed
En aangezien ik nooit op 3 voor 12 kom, heb ik geen idee waar ik ze moet vinden
'sets van zaterdag staan op 3voor12.nl
het losgaan team
mag ik ook ??
Iedereen die in z'n/haar uppie naar awakenings en zich goed kan vermaken mag sowieso mee doen lijkt me!
zijn er echt niet meer mensen die er alleen heen zijn gegaan of ben ik echt een uitzondering?
zijn er echt niet meer mensen die er alleen heen zijn gegaan
T was waanzinnig!!!!!!!!!! Heb gelukkig wat opgenomen op mijn mobiel. Ken ik af en toe nog ff genieten. Heb nog een smile op mijn gezicht!
wat?! nog zeiken ook?
Damn woman..
hebben ze ook
maar dan mag Rocco, 600 karten minder verkopen
hoe moet je anders 600 man meer kwijt
Ach, niet dat ze zoveel ruimte innamen door lekker los te gaan
Hoorde net dat er 600 man politie liep
beetje jammer!
kuddedieren
zijn er echt niet meer mensen die er alleen heen zijn gegaan of ben ik echt een uitzondering?
doeg!
een top party nadat onze homy door de politie eruit was gezet ivm snoepgoed toen hebben we met ze alle een kaartje gelapt
van een handelaar voor 5 tientjes en 10 min later stond hij weer binnen te knallen helemaal goed!!
007 was er ook (hing aan het dak)
kan iemand me aan de sets van markantonio helpen
weet wel dat Maren een decibel meting heeft gedaan
114 DB
Gisteren Markantonio en Cerrone geluisterd om BMB lekker als toetje te doen
Kijk hier ff
nog een maandje en dan weer awake. \o/ en wat voor 1...
vind de MDMA wel een toffe lokat
dit moet iedereen die hier geweest is en overal heeft gestaan beamen
maar vind hem bij nader inzien zelfs nog beter als van die 2 italianen
ook bij nader luisteren vind ik de set van de BMB heel slecht te pruimen
Vind 'm bij nader luisteren alleen maar beter en beter worden!
Uitspraak van T-waus op donderdag 30 november 2006 om 13:20:
Jep, heeft iets meer diepgang.
Mensen, kent iemand die rechter kerel? Ik heb ff met m staan ouwehoeren met deze pic als resultaat. En ik vind dat hij deze ook zou moeten hebben, want hij vind m vast ook dik!
Dus ken je m? zorg dat ie m te zien krijgt. Dank
Beau Mot Plage is toch die populaire plaat van die ineens zo massaal gehypede Isolée?
ik hoor liever 100 keer beau mot plage op een feest dan dat ik 100 man de shuffle-polonaise zie doen
Mensen, kent iemand die rechter kerel? Ik heb ff met m staan ouwehoeren met deze pic als resultaat. En ik vind dat hij deze ook zou moeten hebben, want hij vind m vast ook dik!
Dus ken je m? zorg dat ie m te zien krijgt. Dank
WTF is shuffle eigenlijk? Hoor het hier en daar om me heen, maar ik heb geen idee waar het over gaat.
WTF is shuffle eigenlijk?
tis een dansje
ik heb zin in o&n!
zonder geshuffel AUB.
Zal ik me dan ook maar een keertje aan het Shuffelen gaan wagen?
Doen we
dit is shufflen:
In eenzelfde gradatie kansloos als jumpen.
Trouwens wat een liveset zeg....meestal als ik setjes twerugluister vind ik het ietsje minder als op het feest. Maar dit vind ik gewoon erg lekker is natuurlijk ook echt monsterlijke vette techno! Stampt lekker door lekker ouderwets
Half uurtje van de set van The Advent @ Awake nu te beluisteren op www.3voor12.nl.