Partyflock

Forumonderwerp · 915531
Waarschuw beheerder
En dames en heren.....was het weer net zo'n spektakel als deze vrijdageditie?? Nog veel (wan)optredens gezien van de overheid??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Totaal geen last van die stille gehad.
Voor de rest goeie sets gehoord van Rino en Markantio,Preach enz.....
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
Vond het een mooi feesje!
heerlijk uit men dak gegaan (L)

Waarschuw beheerder
met stip terug op nummer 1: de zaterdag!

Waarschuw beheerder
Heerlijk feesje
Echt genoten!
Waarschuw beheerder
k vond het vetter dan de vrijdag editie.
kwam binnen bij magda..beetje bonnen halen enz dus niet echt wat van meegekregen..DDR daarna erg vet. lekker diepe sound om mee in te komen..
gelukkig knalde rino en markantonio meteen techno erin vanaf de eerste plaat. meteen los.
preach tja niet echt mijn ding. vond het een beetje simpel allemaal maja opzich ook nog wel op vermaakt.
advent en BMB echt dikke techno zoals het hoort..diep,duister en stevig..

Waarschuw beheerder
Ik wil niet overdrijven, maar volgens mij heb ik echt 100 tot 200 man politie gezien. In de chill-out zat het vol, langs alle ingangen stonden ze, van de lockers tot aan de plays. Snap niet waarom ze al 4 avonden op rij Awakenings zo streng aanpakken, en andere feesten totaal niet.

Maar goed, hoop dat dit de laatste keer was. Zo zonde van zo'n vette avond wat betreft muziek. Die Marc Antonio en Rino Cerrone gingen echt te hard los. Geniaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 09:26:

Ik vraag me af wat je daar gezongen hebt, stoere jongen :aai:
Waarschuw beheerder
Vette Vingers citeer 26 november 2006 08:03
En dames en heren.....was het weer net zo'n spektakel als deze vrijdageditie?? Nog veel (wan)optredens gezien van de overheid??laatste aanpassing 26 november 2006 08:18

in 1 woord bruut!!!

DDR was ook erg vet en daarna dus die italianen...ik wist niet wat ik moest verwachten maar gelijk de beuk erin stoomtrein was absoluut aanwezig!!!!! Preach tjah...vette stukken zaten erin maar ook schrale!!

The Advent was gewoon te leip voor woorden Dikke stamptechno met snerpende hihats ideaal dus!

BMB namen eerst wat gas terug en later ging het gas er weerr heeeeeel erg goed op!!! Ze hebben ook nog beukplaatjes van bissmire gedraaid!!! Afsluiter van BMB was Public Energy - 303 :O:O Stampen dus!
Waarschuw beheerder
donateur
ge-wel-dig

beste vond ik vanaf 2 uur Marc Antonio & Rino Cerrone
tot de afsluiter

BMB vond ik matig, knalde niet zoals de voorgaande dj's
Waarschuw beheerder
geen hit team dit keer ? ik kon er dus helaas niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLIVER op zondag 26 november 2006 om 11:31:
geen hit team dit keer ?

Absoluut wel het stikte van de undercover jute......Werd drie keer aan mij gevraagd of ik pilletjes had door duidelijk undercover jute......tsja het was wel overduidelijk hoor.......toch veel mensen afgevoerd zien worden.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoToi op zondag 26 november 2006 om 11:42:
Absoluut wel het stikte van de undercover jute......Werd drie keer aan mij gevraagd of ik pilletjes had door duidelijk undercover jute

Politie: :loser:

Hoop zo dat die lijers wegblijven met O&N.
Uitspraak van Gijssie! op zondag 26 november 2006 om 10:02:
Afsluiter van BMB was Public Energy - 303

Wow, wat vet. :respect:
ik kon er dus helaas niet bij zijn :(

Waarschuw beheerder
donateur
echt een hele vette editie, terwijl ik er met lage verwachtingen heen ging. Magda, the Advent en vooral BMB absolute helden. Der Dritte Raum vond ik echt hele mooie muziek maar wat mij betreft niet echt geschikt voor in de westergas. Preach vond ik zoals verwacht echt belabberd en dat begon al gelijk bij die qlimax-achtige intro.

Al met al ben ik als een gelukkiger mens de westergas uitgekomen. Nu maar hopen dat de setjes snel online komen
Waarschuw beheerder
Absoluut wel het stikte van de undercover jute......Werd drie keer aan mij gevraagd of ik pilletjes had door duidelijk undercover jute......tsja het was wel overduidelijk hoor.......toch veel mensen afgevoerd zien worden.....

Op de vrijdag waren er in ieder geval weinig stille! De politie pakte daar ook rond 5 uur de biezen en toen ging de "politie-uitgang" ook dicht.

Het doel is om mensen paranoïde te maken zodat ze niet durven te dealen en alleen voor eigen gebruik meenemen. Zo blijft duidelijk dat het illegaal is en je je aan grenzen moet houden. Heb ook vaak gezien dat als ik iemand iets drugs-gerelateerd vroeg dat hij/zij dacht dat ik undercover was (althans zo leek het).

Extra-gratis-tip: Juten hebben zwarte schoenen aan, kijk maar is bij een politie-agent wat voor schoenen ie aan heeft (ze hebben allemaal dezelfde), dan weet je wat ik bedoel. Dat hebben die stille ook 9 van de 10 keer aan hun voeten zitten.

Waarschuw beheerder
Dr is twee keer zo'n randdebiel naar me toe gekomen :[
Ik vroeg aan 'm of ie eerst ruim vooruit wilde betalen, dan zou ik 'm een half uur daarna weer komen opzoeken 8)
Daar trapte ze niet in. Het waren duidelijk geen feestgangers, maar blauwe kneuzen die een feestje proberen te verzieken :frusty:

Al met al zorgden (vooral) The Advent en BMB voor een heeele goeie editie van deze Awakenings. Rauw en stevig, oftewel: zoals het bedoeld is! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:no:

Nee, deze keer kon het mij helemaal niet boeien. Saai, dodelijke techno, lichtshow wat nergens over ging (Lightjockey: probeer het es op de ritme van de muziek!) publiek wat helemaal niet los kwam en vooral irritante gasten die dwars door je heen willen lopen, omdat ze geen manieren hebben geleerd.

Ben ook weer snel weggegaan. Jammer :no:
Waarschuw beheerder
blij om te horen dat je niet meer komt! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Afsluiter van BMB was Public Energy - 303 :O:O Stampen dus!

volgens mij was het Edge of Motion - set up 707

met welke plaat opende Markantonio & Cerrone? Was echt een vette plaat bij het vuurwerk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
topfeest..alleen jammer van die smeris......
Waarschuw beheerder
Heb totaal niks gemerkt van enige politie :no:

Overigens was het geweldig gisteren
:respect:

Volgende keer weer :cheer:

b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jay Kay op zondag 26 november 2006 om 12:19:
publiek wat helemaal niet los kwam en vooral irritante gasten die dwars door je heen willen lopen

typisch awakenings :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik heb een geweldige avond gehad, kan niet anders zeggen :bounce:

Uitspraak van Jay Kay op zondag 26 november 2006 om 12:19:
irritante gasten die dwars door je heen willen lopen, omdat ze geen manieren hebben geleerd.

Dan moet je ook niet in de weg gaan staan :[
Waarschuw beheerder
jaja hij was weer meer dan gezellig....de overheid wat minder :(
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk feestje
Mooie licht/laser/vuurwerk show :D
Maar wat een vervelende mensen zeg, Bah ben nog nooit zoveel lastig gevallen! :no:
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Een goed georganiseerd technofeest in een bijpassende locatie (y)

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: :respect: :respect:

Heb me echt gruwelijk vermaakt, en dat was best lang geleden ;P
Helemaal top... sfeer was ook super (Y)
Wel een beetje warm... B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het vreselijk saai, wat een matte stemming :gaap:
ben daardoor vroeg weggegaan. Misschien dat het daarna nog los gegaan is, maar ik kwam er niet in en volgens mij een hoop anderen ook niet.

En het botsgehalte was weer eens erg hoog. Hoe moeilijk is het om door publiek heen te lopen zonder iedereen zijn drankje uit z'n handen te stoten of proberen dwars door hem heen te lopen (hoe breder ze zijn hoe harder ze dat altijd proberen lijkt wel :S )
en ik ben echt niet klein ofzo 8)

locatie, lasers en geluid waren (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
top nacht, beter nog dan de vrijdag... after was ook nog wel ff leuk in de Twstd met de Italianen achter de draaitafels
Waarschuw beheerder
wat was het een meesterlijke avond kan niet anders zeggen the Advent en britisch murder boys waren mega!!!!!!

wat een party afterparty is nog steeds aan de gang haha.....
Waarschuw beheerder
donateur
echt een heerlijke editie op de zaterdag :lief:

mijn laatste stukkie energie wat ik had er tering hard uitgeknald,vond de sfeer op vrijdag wel beter maar muzikaal was t de zaterdag dik in orde:kwijl:

klapper van de avond toch zeker Cerrone,echt te lekker wat ie draaide :9

Waarschuw beheerder
magda was vet! de italianen draaiden vet! en gingen zelf ook totaal los, mooi om te zien. preach draait erg simpel, leuk voor de q-base/climaxers maar voor liefhebbers is het anders..

mooi feestje.
Waarschuw beheerder
BMB namen eerst wat gas terug en later ging het gas er weerr heeeeeel erg goed op!!! Ze hebben ook nog beukplaatjes van bissmire gedraaid!!! Afsluiter van BMB was Public Energy - 303 :O:O Stampen dus!

klinkt heftig (Y)

Erg jammer dat zij de vrijdag niet afsloten.. Space Dj's was zoals verwacht echt een debakel :frusty:
Waarschuw beheerder
ik heb volgens mij weinig smeris gezien :vaag:

was meer met mezelf bezig vannacht 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 26 november 2006 om 10:46:
BMB vond ik matig, knalde niet zoals de voorgaande dj's

vond ik juist heeerrlijk!!! Lekker diep, duister en pompend. Hoopte na de vrijdag dat de zaterdag wat dieper zou gaan, en hoe. Magda was heerlijk, daarna de benen wat rust gegeven bij DDR, lekker spacen, en vanaf de italianen was t gewoon los. Lekkere napoli, geen minimalplaat gehoord. Preach was wel oke, alleen van die stukken hardhousetechno erdoor. Werd ruimschoots goedgemaakt door een advent in supervorm en geniale afsluiting van BMB.
Sfeer was super, licht en geluid top! Superavond. Vond dit de beste gaseditie van t jaar

Waarschuw beheerder
wat n prachtig feessie weer :respect: Echt stukken beter als de oktober editie! Sfeer zat er beter in en de baco's vloeide weer rijkelijk :D

Ga me nu eerst maar ff alles laten bezinken.. en proberen nuchter te worden 8)

Top (Y)

Waarschuw beheerder
140 stampertjes gepakt climax!

''De Arnhemse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag 140 bezoekers van het dancefeest Qlimax aangehouden wegens bezit van harddrugs. Het evenement had plaats in stadion Gelredome.

Van de gearresteerden werden tachtig feestgangers met een dagvaarding of geldboete naar huis gestuurd. Zij hadden overwegend xtc bij zich. Eén persoon liep tegen de lamp met negentig xtc-pillen plus enkele zakjes GHB. Deze persoon is ingesloten, aldus de politie. Van de rest van de aangehouden personen nam de politie alleen de drugs in beslag Verder is Qlimax rustig verlopen. Het dancefestijn trok 25.000 bezoekers.''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 15:55:
140 stampertjes gepakt climax!

wat heeft dat te maken met awa?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 15:55:
enkele zakjes GHB

:vaag:
Waarschuw beheerder
Meneer de Burgemeester citeer 26 november 2006 12:41

donateur! Uitspraak van Gekke Gijs op zondag 26 november 2006 om 10:02:
Afsluiter van BMB was Public Energy - 303 Stampen dus!

met welke plaat opende Markantonio & Cerrone? Was echt een vette plaat bij het vuurwerk!laatste aanpassing 26 november 2006 14:09

Was inderdaad Edge of motion! ;) haha ik haal die 2 kutplaten altijd door elkaar! :P

Opener van markantonio en cerrone weet geen idee maar wel erg lekker inderdaad! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 26 november 2006 om 16:01:
wat heeft dat te maken met awa?

wat was er vorige editie awake ook alweer gebeurd?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest weer, muziekaal veel beter dan de vorig keer.
Tering vette live set van Der Dritte Raum :respect: en ik dacht we hebben hem al in de 6e versnelling zitten :P maar neej hoor...
De heren Markantonio & Rino Cerrone hadden er echt zin in, wat een explosieve set :respect: :bounce:

Ik denk dat ik niemand stil heb zien staan (alleen een paar mensen waaraan je kon zien die het tempo niet meer trokken :D)

Preach was ook weer heerlijk bezig, lekker pompen en The Advent was ook zeker niet verkeerd. En toen was ik echt op voor de British Murder Boys, heb ze maar een half uur gehoord ofzo :vaag: Volgens konden ze de tempo niet meer bijhouden!!

Al met al was het echt een fantastisch feest weer!! :respect: Op naar Oud&Nieuw!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het begon slecht, werd TOP, en eindigde op een manier waar ik niet graag meer aan terug wil denken...

Anyway, 11 uur binnen, nog gaar van de nacht ervoor want ik had belabberd geslapen. Een middagdutje wilde ook niet lukken, naja. De muziek die ik hoorde van Piet van Dongen en Magda maakte mij alleen nog maar vermoeider helaas. Mooi moment om eens een keer op de tribune te zitten enzo. Een vriend ging me ff rondleiden langs alle stillen, damn wat waren het erg veel! Op een gegeven moment ging ik 2 uur na ''de rondleiding'' wat geld uit mn kluisje halen, stond iedereen nog exact op dezelfde plek, chagrijnig te wezen. Maakte toen een praatje met een stille, vroeg waar hij van hield enzo. Hij hield van Digweed, fijn, wat doe je dan hier vroeg ik? "mensen kijken..." :nee:
Vanaf DDR ging het al een stuk beter, en om 2 uur ging het helemaal los met Markantonio en Cerrone!!! Wat een energie explosie toen zij begonnen, en terecht. Dit was het moment waar ik op had gewacht, lekkere techno..en vanaf toen ging de tijd erg snel.
Die vlammenwerpers zijn echt superbruut in combinatie met de lasers, de visuals, de rookdingen etc etc..
Preach wel oke, het ging goed los tijdens zijn set maar d'r mochten wel wat minder lange breaks in...
The Advent ook HEEL vet, alleen af en toe hoorde ik het geluid heel slecht, ''voem voem voem voem'' hoorde ik alleen maar. Dus maar ff mn Filterz uit gedaan en toen klonk het al een stuk beter:S BMB nooit gezien, maar vond dat een heerlijke afsluiter, zo veel vette platen gehoord (L) Veel visuals en vlammenwerpers erbij, super!
En toen stopte het abrupt...en zag ik ineens een Wignomy Brother achter de draaitafels kruipen. Sorry hoor, maar daar had ik echt geen zin in. Ik ben niet voor niets naar AWAKENINGS en niet naar Static gegaan. Ik hoopte op nog een rollende plaat maar dat gebeurde helaas niet. Van de 3-4 platen die hij nog gedraaid heeft tot een uur of 7.25 vond ik er 1tje wel te doen..

Anyway, van half 2 tot 7 echt perfect vermaakt en het publiek ging naar mijn idee nog meer los dan de vrijdag (Y)

Uitspraak van Gijssie! op zondag 26 november 2006 om 16:18:
Was inderdaad Edge of motion! haha ik haal die 2 kutplaten altijd door elkaar!

In de zaal zei je nog wel dat het Edge of motion was :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oww hahaha ja dat bedoel ik nou! De ene keer noem ik die plaat zo en de andere keer weer zus! :P

Ik heb trouwens ook nog gameform gehoord van beltramdat was ook wel erg leip!
Waarschuw beheerder
Veel arrestaties bij dancefeesten

Uitgegeven: 26 november 2006 14:15
Laatst gewijzigd: 26 november 2006 16:27

ARNHEM - De Arnhemse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag 140 bezoekers van het dancefeest Qlimax aangehouden wegens bezit van harddrugs. Het evenement had plaats in stadion Gelredome. Bij het Amsterdamse dancefeest Awakenings hield de politie ruim 80 personen aan.

Van de gearresteerden in Arnhem werden tachtig feestgangers met een dagvaarding of geldboete naar huis gestuurd. Zij hadden overwegend xtc bij zich. Eén persoon liep tegen de lamp met negentig xtc-pillen plus enkele zakjes GHB. Deze persoon is ingesloten, aldus de politie. Van de rest van de aangehouden personen nam de politie alleen de drugs in beslag.

Verder is Qlimax rustig verlopen. Het dancefestijn trok 25.000 bezoekers.

Awakenings

Bij het tweedaagse dancefeest Awakenings in Amsterdam pakte de politie in totaal 82 mensen mensen op wegens drugsbezit. Bij een vorige editie van het festijn arresteerde de politie al 131 personen.

De controles zijn volgens de gemeente nodig bij het dancefeest in de Gashouder op het Westergasfabriekterrein "Bij eerdere edities van Awakenings is gebleken dat het niet meer gaat om een onschuldig pilletje op een feestje, maar dat de hoeveelheden tegen handelwaar aangaan. Dat is te veel." De woordvoerder benadrukte dat de controles niet gericht zijn tegen de dancescene als geheel.

www.nu.nl

Heb er zelf weinig van gemerk dat er zoveel mensen zijn aangehouden en dat er zo`n controle was :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 26 november 2006 om 16:59:
maar die's wel vet "fire, fire"

Alloy Mental, nog wel een hitje geweest vorig jaar!
Waarschuw beheerder
sodemieters heb de 2 nachten overleefd, op naar het bikkelweekend van volgend jaar!

Voor mij geldt dat ik 2 topavonden gehad heb maar de zaterdag beetje eentoning vond qua muziek. Die afsluitende act kon me ook echt niet boeien; 2 van die latop-nerdo's die beetje matig gebeuk ten tonele spreiden, nee, dan vond vrijdag zeker leuker (lekkere radicale afsluiter!)

En voor diegene die gepakt zijn door de politie; kut joh, volgende keer sneakyer gebruiken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart B op zondag 26 november 2006 om 17:02:
Bij het Amsterdamse dancefeest Awakenings hield de politie ruim 80 personen aan.

wat een trieste bedoeling, 80 mensen aangehouden... dan hebben ze er waarschijnlijk allemaal 1-tje aangehouden, want totaal waren er denk ik ook wel 80 politie-knakkers aanwezig

en daar gaan dan onze belastingcenten heen (Y) Ga leker extra patrouilles houden in probleemwijken ofzo, ipv nutteloos mensen lastig voelen die alleen maar positief komen feesten :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Werd drie keer aan mij gevraagd of ik pilletjes had door duidelijk undercover jute....

Dat is toch gewoon uitlokking dan? Mag helemaal niet volgens mij... :no:

Verder heb ik een geweldig feest beleefd gister, topsets gehoord en compleet uit mn dak gegaan

:respect: Awakenings :respect:
Waarschuw beheerder
Ik blijf erbij... Awakenings in de Westergas roeleert gewoon.. Vette muziek, vette lasers, leuke show en fijn gezelschap.. Wat wil je nog meer??

GE-WEL-DIG !!

Wederom een topper in 'the temple of Techno'!!!

Waarschuw beheerder
donateur
was weer een geweldig feessie

gasfabriek uber alles :respect:

Waarschuw beheerder
Wat hebben we met zn allen geknald zeg!!!....echt last van knikkende knietjes...de tering wat was het gister weer een vette shit in de Gas!1 HULDE
Waarschuw beheerder
donateur
ben eigenlijk best fit nog na die slijtage slag van gister :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op zondag 26 november 2006 om 17:33:
ben eigenlijk best fit nog na die slijtage slag van gister

ik ook
behalve me rechter schouder. Die zit helemaal in de knoop :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 26 november 2006 om 17:35:
:(

Ben ik blij dat ik jou niet gezien heb 8)

;)
vet feessie.. alleen erg vroeg weg.. maar ook dat was geen ramp:D

Awake:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..Mike op zondag 26 november 2006 om 17:38:
Ben ik blij dat ik jou niet gezien heb

eens gelijks ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..Mike op zondag 26 november 2006 om 17:45:
vet feessie gehad?

:yes:

zekers wel

2 ge-wel-dige nachten :bounce:
Waarschuw beheerder
dit was echt techno zoals ik ervan hou. lekkere opbouw in de avond, rino en mark lekker opbouwend. en afsluiten zoals et hoort. setup 707, helemaal los!
Waarschuw beheerder
Hahaha ja sander was echt niet normaal meer! :P grapig dat we je nog tegenkwam vlakbij centraal stomtoevallig! :)
Waarschuw beheerder
haha ja joh, ik helemaal leip snapte er niets meer van haha.hoezo moesten jullie langsa centraal rijden dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 26 november 2006 om 17:48:
2 ge-wel-dige nachten :bounce:

Allebei geweest.. sjo sjo:D
ik alleen maar vrijdag.. :D

was al om 3u weg.. tes voelde zich niet zo cool:D
Waarschuw beheerder
Sanderos citeer 26 november 2006 17:57
haha ja joh, ik helemaal leip snapte er niets meer van haha.hoezo moesten jullie langsa centraal rijden dan?

IK heb leslie en anouk even thuis afgezet.:) :P
Waarschuw beheerder
ah op zon manier :) ik pakte tax. 8,- eu en was ook zo weer thuis met de trein.
Waarschuw beheerder
haha, ik tikte tegen het raam aan, jij vrolijk kijken Sander, en pas daarna zag je dat wij het waren :D

Uitspraak van Gijssie! op zondag 26 november 2006 om 18:04:
IK heb leslie en anouk even thuis afgezet.

(Y) (K)
onder het genot van wat fijne platen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was mn eerste keer Awake , vond het vet , niet stil gestaan !! wel beetje brakjes vandaag ,volgende keer zeker weer aanwezig . Idd wel veel politie maar ja die gasten willen ook gewoon een lekker feestje!! Ze weten wel waar ze heen gaan toch. Op een R&B feest komen ze niet opzoek naar bolletjes .Geef ze eens ongelijk (-:
Waarschuw beheerder
Was weer ouderwets gezellig! Muziek was veel beter dan de vorige editie.. FIRE FIRE!
Waarschuw beheerder
(y) :D
Waarschuw beheerder
Anoukforza citeer 26 november 2006 18:08
haha, ik tikte tegen het raam aan, jij vrolijk kijken Sander, en pas daarna zag je dat wij het waren

Uitspraak van Gekke Gijs op zondag 26 november 2006 om 18:04:
IK heb leslie en anouk even thuis afgezet.

onder het genot van wat fijne platen..laatste aanpassing 26 november 2006 18:09

Haha jah die jerome plaatjes waren wel ff lekker!!! Maar toen ik naar breda ging heb ik even het plus mix cdtje van shin nishimura opgezet haha ff lekker doorgaan dus! :P
Waarschuw beheerder
goed vermaakt..
laatste deel van van dongen was niet zo best en magda vond ik ook matigjes.. DDR bracht eindelijk de eerste echt lekkere techno1
goed vermaakt tot uurtj of kwart voor 7 :yes:
leuke mensen gesproken weer (Y)
Waarschuw beheerder
zaterdag vond ik beter dan de vrijdag
Waarschuw beheerder
Vond het weer super. Kwam rond 12.15u binnen bij Magda, lekker om even rustig in de sfeer te komen. Daarna begon pas het echte knalwerk. Ik moet bekennen dat ik al snel niet meer echt bezig was met welke dj er nou stond te draaien op welk moment. Ik was veel te druk bezig met genieten van de muziek, de sfeer, de mensen. :lief:
Ben om half 7 naar huis gegaan, vond de muziek net iets teveel inkakken op het laatst (of ik storte zelf enorm in, zou ook zomaar eens kunnen....)

Politie wel gezien, maar ik had niet echt de indruk dat die een heel negatieve invloed hadden op de sfeer op het feest. Het ging gewoon LOS als vanouds. :bounce:

Nu maar wachten tot April...... hoop dat de tijd tot dan net zo snel blijft gaan als de tijd afgelopen nacht.

Waarschuw beheerder
Ik moet echt weten wat de openingsplaat was van marc antonio en rino cerrone... wat een monsterplaat was dat zeg!

Waarschuw beheerder
Maar hoeveel stillen waren er nu eigenlijk? Voor mijn gevoel waren het er toch zeker een stuk of 80 - 100. De mensen waar ik mee was geloofden er geen drol van. Maar ik zag echt overal van die mensen heel de avond op dezelfde plek staan, allemaal met een glasje water of cola de hele nacht.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 19:24:
Ik moet echt weten wat de openingsplaat was van marc antonio en rino cerrone

alloy mental - alloy mental
(thanks Anouk)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 19:26:
Maar hoeveel stillen waren er nu eigenlijk? Voor mijn gevoel waren het er toch zeker een stuk of 80 - 100. De mensen waar ik mee was geloofden er geen drol van. Maar ik zag echt overal van die mensen heel de avond op dezelfde plek staan, allemaal met een glasje water of cola de hele nacht.

Idd jah,zag er ook een paar steeds op de tafel bij te wc zitten,denk kijk ze ff vrolijk aan maare kreeg een paar zuure gezichten terug :)
Waarschuw beheerder
eerste keer, gelijk geslaagd(Y)!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 19:24:

http://www.youtube.com/watch?v=9NeTTuhMLqQ
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Nexus op zondag 26 november 2006 om 21:06:
http://www.youtube.com/watch?v=9NeTTuhMLqQ

vet hoor

had net iets langer moeten zijn
begon net 't nummertje "fire, fire" :9
Waarschuw beheerder
Wie weet hoe die geniale plaat heet van tijdens de vuurpijlen (1e plaat rino cerrone). Idd Fire Fire vocaaltje.

grt

Uitspraak van xantrex op zondag 26 november 2006 om 21:14:
vet hoor

had net iets langer moeten zijn
begon net 't nummertje "fire, fire"

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ClubR op zondag 26 november 2006 om 21:16:
Wie weet hoe die geniale plaat heet van tijdens de vuurpijlen

uhh ;)
Uitspraak van xantrex op zondag 26 november 2006 om 19:29:
alloy mental - alloy mental
(thanks Anouk)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 26 november 2006 om 21:20:
uhh

ghehe lezen is nog best moeilijk! ;) Ben vorig jaar echt doodgegooid met die plaat maar vond het wel ff leuk om hem weer te horen :D

't is trouwens ook Markantonio, en niet marc antonio ofzoiets :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 20:18:
Idd jah,zag er ook een paar steeds op de tafel bij te wc zitten,denk kijk ze ff vrolijk aan maare kreeg een paar zuure gezichten terug

jaa ze hebben echt een topbaan!

Jezus wat een bruut filmpje idd! i want more :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha idd :P, hoewel ik de vorig weekend meer vond opvallen dan eergister en gister. kep er eerlijk gezegt helemaal geen last van gehad!

Waarschuw beheerder
Dik feestje gehad, bacootjes knalde er goed in :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psycho69 op zondag 26 november 2006 om 17:25:
en fijn gezelschap.. Wat wil je nog meer?

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geweldig feest, gelukkig nog een stuk Der Dritte Raum kunnen binnen pakken bij binnenkomst, zware beuktechno de gehele avond gehoord, zelfs met een blessure aan mn knie nog een topavond gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, het was weer eens wat anders. Lichtshow was wel ok, vuurwerk totaal overbodig, maar goed! Geluid was wederom dramatisch! 8) Vooraan was iig goed vertoeven, het deed me goed om al die blije mensjes weer eens te zien!! (L)
Helaas is m'n lichaam schijnbaar niets meer gewend; heb vanaf 2.00u vrijwel de hele tijd spierkrampaanvallen gehad! :S(N)
En ik had toen nog amper gedanst.. :vaag: Waarschijnlijk een blessure die ik in Maart heb opgelopen, die terug is gekeerd, want ik heb er nu nog last van!! Helaas had dit als gevolg dat ik mijn draai totaal niet kon vinden, ben gewend om uberhard los te gaan als een gek en alleen maar te ouwehoeren, ik was helaas "genoodzaakt" lekker saai te doen! :9

En helaas werd een maatje van me er nog uitgezet, dit was gelukkig pas na half 6, maar toch blijft het een fucking kansloos beleid (N) Al met al heb ik me zeer goed vermaakt, zeker omdat ik zeer onverwachts toch nog gegaan ben. Alleen had ik me de beleving ervan toch heel anders in gedachten!

Waarschuw beheerder
Wie kunnen zich nog platen herinneren uit de set van Markantonio en Rino Cerrone? Ik weet het, het is moeilijk na zo'n slachtveld, maar die set was te gruwelijk. Alloy Mental - Alloy Mental zat er in ieder geval in. Die rollende Techno is echt zo gruwelijk vet om op los te gaan.

En in die set van Magda zat ook al zo'n zieke plaat. Met allemaal van die scratch geluidjes. Tony Rohr draait die plaat ook al... erg benieuwd hoe dat nummer heet.

Waarschuw beheerder
Ja die site ken ik wel. Maar dan moet je wel weten welke DJs dit soort rollende techno draaien. Anders is het echt zoeken naar een naald in een hooiberg.
Waarschuw beheerder
ooit gehoord van tracklists?
Waarschuw beheerder
Wat een feest..er werd echt goed gedraait!
Was mijn eerste Awakenings fesst, maar zeker niet mijn laatste.
En nog veel mooie vrouwen ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 26 november 2006 om 19:29:
alloy mental

stonden vorig jaar nog op innercity zelfs. beetje net niet underworld achtige shit. Wel vette plaat trouwens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Meneer de Burgemeester op zondag 26 november 2006 om 12:41:
Uitspraak van Gekke Gijs op zondag 26 november 2006 om 10:02:
Afsluiter van BMB was Public Energy - 303 Stampen dus!

met welke plaat opende Markantonio & Cerrone? Was echt een vette plaat bij het vuurwerk!

hehe idd Set up 707

die opener was Alloy mental - alloy mental
*edit* ten overvloedde

GEWELDIG !! :D met vuurwerk en alles he-le-maal los! (l) :bounce: :respect:
niet verwacht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anouk op zondag 26 november 2006 om 16:35:
en zag ik ineens een Wignomy Brother achter de draaitafels kruipen. Sorry hoor, maar daar had ik echt geen zin in. Ik ben niet voor niets naar AWAKENINGS en niet naar Static gegaan. Ik hoopte op nog een rollende plaat maar dat gebeurde helaas niet. Van de 3-4 platen die hij nog gedraaid heeft tot een uur of 7.25 vond ik er 1tje wel te doen..

:o das pas anticlimax :/
Waarschuw beheerder
donateur
vond het geweldig!! :D

pas tegen 1en binnen maar hoefde die mnml toch niet te horen dus
nice inkomen met der dritte raum, was genieten :)
hale Bopp (l)

en ja bij Cerrone en Markantonio DAK ERAF !! :D Woohoo!
wat een vette set! stoomtrein techno :woop: doorgassen! mannen vd avond ! :respect:
Preach vonk erg vet (l) heerlijke platen en wat een meesterlijk mixer is hij toch :respect:
The advent ook erg dik! erg energiek, veel opzwepend hoog en highhats B)
BMB te mat als afsluiter na al deze energie..
wel vette platen B)

het ging ook heel erg los, sfeer zat er goed in!

maat nog meegenomen omdat ie 2 muntjes aan me gaf :s kwartier later was ie terug:/ mis je dan hale bopp :s
gaat echt nergens over kutpolitie! :[

geluid erg goed en vol! (als je op goeie plek stond)
al met al beter dan vrijdag :)

after in TWSTd was chill :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 22:43:
Wie kunnen zich nog platen herinneren uit de set van Markantonio en Rino Cerrone? Ik weet het, het is moeilijk na zo'n slachtveld, maar die set was te gruwelijk. Alloy Mental - Alloy Mental zat er in ieder geval in. Die rollende Techno is echt zo gruwelijk vet om op los te gaan.

wat ik me nog heug
Nitzer Ebb - Murderous (Phil Kieran rmx)
Marc Etienne - walking on sunshine (eric sneo dub rmx) :respect:
pff geheugen laat me in de steek
tging ook zo rap, ze draaiden zoveel platen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was een zeer vette avond. Ik was pas binnen net voor het begin van Rino en MarkAntonio. Wat een vette plaat draaide ze als eerste plaat, ook zeer vet in combinatie met het vuurwerk, de hele zaal ging los. Ze hielden de rollende lijn goed vast in hun set ondanks een aantal groffe mixfouten. Daarna DJ Preach. Beter dan ik verwacht had,maar niet helemaal mijn ding, naar mijn idee toch iets te veel trancy climaxxen. Toen voor mij het hoogtepunt van de avond, The Advent, wat een dikke liveset. Drie kwartier lang rockende techno. BMB vond ik wat tegenvallen,maar al met al toch waardige afsluiters.Alleen beetje jammer dat een van de WighnomyBrothers de laatste paar platen mocht draaien,was een beetje een dooddoener na 5 uurtjes uptempo techno. Daarna nog naar TWSTD gegaan om Rino en MarkAntonio nogmaals te beluisteren. In het begin veel te druk en daardoor heel erg warm, maar naarmate de ochtend vorderde gingen er meer mensen weg en kwam er wat meer ruimte om te kunnen dansen. Ook van Rino te horen gekregen dat hij komende zomer op het AW festival staat en deze keer in z'n eentje. Na die mededeling kon mijn avond/ochtend niet meer stuk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Opening Rino Cerrone & Markantonio !

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-5928815232287207306}

mob filmpje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat was het superrr!!! Da's alles wat ik er nu over kan zeggen... :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5928815232287207306&q=Awakenings+25-11-2006

Opening Markantonio (fire fire!)

Heb hem geupload bij google, maar weet niet hoe ik aan de url kom :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van markk op maandag 27 november 2006 om 03:02:
Ook van Rino te horen gekregen dat hij komende zomer op het AW festival staat en deze keer in z'n eentje

dit zijn de betere mededelingen!!

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest! Hing een supersfeer voor zover ik weet, heb iig geen nare mensen gezien! (heb alleen maar rechts vooraan gestaan ook ;))

Muziek was top, alleen BMB vond ik tegenvallen... vond ze heel "experimenteel" draaien... anders kan ik het niet noemen! :D Toch tot 6.45 gebleven :D

Thanks iedereen, voor de superavond!!!!

Waarschuw beheerder
Sooow, eindelijk weer eens een lekkere Awakenings editie nadat het mij de laatste keren iedere keer een klein beetje tegen viel.

Extra thuis op de bank blijven hangen omdat ik geen zin had in gesufkut van P van Dongen of Magda. Dus laat binnen rond een uurtje of half 2 en begonnen gelijk bij DDR met Hale Bop. Deed het wel lekker in de ton. En toen om 2 uur die Italianen ipv Preach begreep ik later. Wat ging het ging dat alle jezus hard van start zeg, Gas denderde echt op zijn grondvesten. Kakte daarna ook wel weer flink in later..

Advent was gewoon lekker als altijd en BMB draaide lekkere plaatjes maar er zat verder weinig lijn in, niet dat dat nog wat uitmaakte op dat moment.

Zoals zaterdag mogen ze van mij vaker zijn!!
Hulde!
Waarschuw beheerder
de foto's zijn goed gelukt :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 09:44:
http://video.google.nl/videopl ... 6&q=Awakenings+25-11-2006

Opening Markantonio (fire fire!)

Heb hem geupload bij google, maar weet niet hoe ik aan de url kom :|

Dat was zooo gruwelijk goed op dat moment! Dacht dat de hele tent afgebroken werd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 10:10:
Dat was zooo gruwelijk goed op dat moment! Dacht dat de hele tent afgebroken werd.

Ja, inderdaad!
Ging echt helemaal los. Was mooi kippenvel momentje! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van markk op maandag 27 november 2006 om 03:02:
Alleen beetje jammer dat een van de WighnomyBrothers de laatste paar platen mocht draaien,was een beetje een dooddoener na 5 uurtjes uptempo techno.

ja he :/
hij draaide op een gegeven moment 1 waardeloze plaat en toen liep de zaal wel erg snel leeg :S
Waarschuw beheerder
raar om te lezen dat mensen BMB niet zo vet vonden! ik vond dat juist echt gruwelijk vet. samen met the advent verreweg het beste
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 10:27:
raar om te lezen dat mensen BMB niet zo vet vonden

niet zo raar
zat niet zoveel energie in als de voorgangers. Het knalde niet en was best wel 'vlak'.
zat weinig opbouw in.

zag ook aan de mensen in de zaal, die gingen minder los en liep zelfs achterin helemaal leeg.
Waarschuw beheerder
lennart, the advent en bmb achter elkaar. wat wil je nog meer?:D ik ging echt zwaar uit me plaat! eerst lekkere rollende advent en daarna door met de diepe donkere shit. echt geweldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 27 november 2006 om 10:31:
zat niet zoveel energie in als de voorgangers. Het knalde niet en was best wel 'vlak'.
zat weinig opbouw in.

heheh weinig opbouw yeah right! ze begonnen juist veel langzamer dan the advent wat ook normaal is bij een liveact..alles kwam aan bot. dikke vette breaks,offbeat,diepe techno. Geniaal!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 10:57:
begonnen juist veel langzamer

das is voor velen juist klote
velen verwachten van een afsluiter dat die boven alles uit knalt en niet tempo terug

niks mis met offbeat en diepe techno
maar doe het dan niet na een aantal knallende uren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 27 november 2006 om 11:01:

Precies, ik vond er niet echt wat mis mee, maar als afsluiter vond ik het net ff niet genoeg knallen.

Waarschuw beheerder
Wat weer een ongelofelijk vet feest......Zelfs de Minimal van Magda pompte al aardig.....en daarna ging echt compleet het dak er af...
Waarschuw beheerder
Leuk feestje, weer es wat anders dan hardcore.

Vond de muziek ook best aardig ook al is techno niet echt mijn muziek, geluid was ook goed. Alleen jammer dat je niet echt los kan gaan op deze muziek, er werd ook niet zo uitbundig gedanst. Voordeel is dat ik deze keer geen spierpijn in mn poten heb ;-)
Waarschuw beheerder
brainiac, kom volgende x vooraan staan dan ;)
Waarschuw beheerder
Persoonlijk ben ik meer van de minimalere klanken maar dat heeft nooit invloed gehad op het besluit om te gaan..
Want je ging tenslotte naar Awakenings Ja Ja dat stond altijd voor sfeer, gezelligheid, dolle pret, gejuich, spontaan applaus en nog meer gejuich
Ik vond het een kouwe kille bende...
Twee gasten vooraan tripped van de LSD met een zacht gepiep(wat gejuich had moeten zijn) tonen hun belangstelling voor de licht set-up. Achterin een dansend meisje met een houten been wat klinkt als en half geklap.

Ik weet niet wat jullie hebben gemerkt maar ik vond het niks ...kwam het door de politie? de drugs? de drank? of dat het het zoveelste Awake feest was van dit jaar? dramatische zo kil vannaf de tribune was het niet om aan te zien gewoon dood!!

Awakening was Awakenings met het licht en het geluid dezelfde lokatie dat was allemaal weer top we waren ook binnen net toen Magda was begonnen. Zwaar dampende bass met melodieus gepling-plong. halverwegen haar set zag ik het sfeertje al wel komen.Daarna DDR wat er zeker op aansloot.. maar veel te kort was!! Het begin van Markantonio en Rino Cerrone was naar mijn idee het laatse hoogtepuntje van de avond. Heb natuurlijk wel de hele avond nog staan housen maar dit keer in een lege natte koude stille sfeerlozen ton.
deze editie was het niet ONZE ton
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tof feest hoor, ik heb me weer uitstekend vermaakt. Vond zoals verwacht preach wat minder, maar de rest was prima! (y)
Waarschuw beheerder
Chrizz citeer 27 november 2006 10:02
Sooow, eindelijk weer eens een lekkere Awakenings editie nadat het mij de laatste keren iedere keer een klein beetje tegen viel.

Extra thuis op de bank blijven hangen omdat ik geen zin had in gesufkut van P van Dongen of Magda. Dus laat binnen rond een uurtje of half 2 en begonnen gelijk bij DDR met Hale Bop. Deed het wel lekker in de ton. En toen om 2 uur die Italianen ipv Preach begreep ik later. Wat ging het ging dat alle jezus hard van start zeg, Gas denderde echt op zijn grondvesten. Kakte daarna ook wel weer flink in later..

Advent was gewoon lekker als altijd en BMB draaide lekkere plaatjes maar er zat verder weinig lijn in, niet dat dat nog wat uitmaakte op dat moment.

Zoals zaterdag mogen ze van mij vaker zijn!!
Hulde!

Haha Chris lachuh dat ik jullie nog even tegenkwam!!! :D (Y)
Waarschuw beheerder
nou ik heb me super vermaakt hoor, iedereen was lief voor me enzo, geen last gehad van de politie, heerlijke muziek, kortom, alleen naar awake is ook geen punt :)
Waarschuw beheerder
Lennart! citeer 27 november 2006 10:57
zat weinig opbouw in.

heheh weinig opbouw yeah right! ze begonnen juist veel langzamer dan the advent wat ook normaal is bij een liveact..alles kwam aan bot. dikke vette breaks,offbeat,diepe techno. Geniaal!!!!

IK vond BMB ook wel erg vet! Eerst even wat gas voor mezelf ook wel lekker want was bij The Advent wel heel hard gegaan hahaha :D En na ee tijdje begonnen ook hun weer te beuken :D
Waarschuw beheerder
ook leuk om een aantal mensen hier van het forum gesproken te hebben, xantrex, gekke gijs, ms volttrash :D
Waarschuw beheerder
hahaha ja was wel grappig jah! :D

Waarschuw beheerder
das is voor velen juist klote
velen verwachten van een afsluiter dat die boven alles uit knalt en niet tempo terug

schande dat elk feest daarin altijd in meegaat..

dat het hard MOET eindigen...en dat er altijd qua hardheid en bpm een stijgende lijn naar het einde zijn moet.

kben het daar totaal niet mee eens.
op HCfeesten en zo oke.....
maar techno hoeft niet harder en sneller om mijn te boeien..
van hard naar meeslepende diepe platen is ook heerlijk!

kheb toch een beetje spijt dat ik niet gegaan heb.....de lijn omhoog was zeker niet verkeerd!

wie weet volgende keer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:14:
meeslepende diepe platen is ook heerlijk

idd
als je daarop ingsteld ben

hoorde van iedereen BMB word knallen
dan verwacht je dat
Waarschuw beheerder
donateur
dat het hard MOET eindigen...en dat er altijd qua hardheid en bpm een stijgende lijn naar het einde zijn moet.

Tsjah, van mij hoeft dat ook niet zo nodig! Vorig jaar @ Awake Drumcode draaide Skoog als laatste, na Lekebusch, en Skoog bouwde ook af.. heerlijk! (L)

Uitspraak van xantrex op maandag 27 november 2006 om 12:18:
dan verwacht je dat

Minimal kan ook knallen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 27 november 2006 om 12:21:
Tsjah, van mij hoeft dat ook niet zo nodig! Vorig jaar @ Awake Drumcode draaide Skoog als laatste, na Lekebusch, en Skoog bouwde ook af.. heerlijk!

dat vond dus juist ook heel erg vet! ff stapje terug maar heeel diep maja de meeste mensen willen altijd maar harder harder harder. kan leuk zijn hoor, maar als het niet zo is, vind ik het niet oer definitie minder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 27 november 2006 om 12:18:
dan verwacht je dat

errug vaag dat ze "rustig gedraaid hebben, kvraag me dan ook af wat jij rustig vind. hardtechno hoef je natuurlijk niet te verwachtten bij surgeon en regis.
maar wel echte beuk rollende funky knallende techno.

afgelopen februari zag ik ze nog in de ostgut/begrhain in berlijn. dat ging echt opzekers 135 a 140 BPM knallend een uur of 5 a 6 door. af en toe een offbeat uitstapje en weer lnallen...bambambambam!

vaag dat ze op awake gaan experimenteren en daar draaien wat men van ze verwacht. experimenteren doe je meestal in een (underground) club.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:24:
afgelopen februari zag ik ze nog in de ostgut/begrhain in berlijn. dat ging echt opzekers 135 a 140 BPM knallend een uur of 5 a 6 door. af en toe een offbeat uitstapje en weer lnallen...bambambambam!

zo was het ook maja blijkbaar te zacht :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 27 november 2006 om 12:21:
Minimal kan ook knallen

ook zoiets idd.

altijd dat tempo...pffff

op 150 bpm knal je heus niet harder dan 120 bpm hoor!

alleen de hardheid nvan een beat vind ik dan weer wel belangrijk.

hardste ooit hoorde ik op Liberty One....na 5 minuten van verstrooid ouwehoeren op zn tr 909 en co gooide starlight van zombie nation de eerste bassline erin. alsof en constant en frontale botsing voor je neus klapte.

VET

Waarschuw beheerder
zat weinig opbouw in.

het knalde niet kan ik begrijpen, maar dit vlak??? Was juist blij met een afsluiter met een beetje diepgang. Het tempo lag iets lager, vond t best prettig eigenlijk. Ik vond ze persoonlijk meesterlijk.

Werkzaam bij MAR Productions
Artiest Mr. Devoted
Waarschuw beheerder
Awakenings was zeker vet! Vond deze editie btr als die van okt. Geluid stond ook lekker hard(heb gewoon mensen achteruit zien lopen van de bas), en ook de show er omheen was netjes en meeslepend. Bedank hierbij ook gelijk ff iedereen die deze mooie nacht tot een niet te vergeten nacht hebben gemaakt. Tot de volgende gas editie!

schande dat elk feest daarin altijd in meegaat..

kben het daar totaal niet mee eens.
op HCfeesten en zo oke.....
maar techno hoeft niet harder en sneller om mijn te boeien..
van hard naar meeslepende diepe platen is ook heerlijk!

Ben ik het voledig mee eens, vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 27 november 2006 om 12:25:
Hakkuh, flippuh, terror

:lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:26:
altijd dat tempo...pffff

dat hoeft niet

bijvoorbeeld begin plaat van makantoni knalde
vette enrgie
alloy mental
heerlijk

ik miste de energie in de muziek
wighmony brothers op SMS 2005, knalde zekers wel, minimal

dus tja
daar ging 't mij niet om

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:28:
maar dit vlak???

weinig tot geen nummers waarbij 't rustig was en dan juig/schreeuw/fluit momenten. Lekker uitzinnig uit je dak.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:31:
vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga

:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

dit was t gewoon. alleen t tempo van advent lag iets hoger hiervoor. Was niks mis mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:31:
Ben ik het voledig mee eens, vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga

sowieso ook ...de keren dat ze afsloten met rammers.....zoals laatste keer met mulero als afsluiter....
dan stuiter ik echt die toko uit en heb ik niet genoeg gehad...(heb ik eigenlijk nooit maargoed)

beter dat ragwerk van 2 tot 6 en dan afbouwen met melodieuze platen. zeker als het een dikke nacht is geweest geeft zoiets echt een samenhorig gevoel. mooi voorbeeld was ook AWFS 2003 of 2004, toen beyer afsloot met windowlicker van alter ego. die plaat was toen voor mij nog onbekend, maar jezus wat was dat genieten......dan loop je echt vredig en voldaan weg van het feest...ipv hyper de hyper, stuiterend en vuurrood(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:35:
dit was t gewoon. alleen t tempo van advent lag iets hoger hiervoor. Was niks mis mee.

zoiets dacht ik al:)
Waarschuw beheerder
ik vond t prima afwisselend, die tempo's, en ook ik vond t jammer dat als je op de tribune was dat je niemand écht zag bewegen.. iedereen was m waarschijnlijk aan het spacen ofzo.. en al die mensen die door iedereen heen willen.. die hebben t moeilijk omdat niemand beweegt, anders is het wat makkelijker door heen wurmen, vind ik zelf... haha

Waarschuw beheerder
Wij waren er al vroeg, maar ik vond het op magda al flink knallen :D

Waarschuw beheerder
Wil nog even kwijt dat ik Preach echt DE man van de avond vindt. Hij draaid ook elke keer weer anders maar toch met zijn eigen unieke sound!

Komt mischien ook wel dat hij ong op dezelfde lijn zit als mijn held CC! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:44:
Wil nog even kwijt dat ik Preach echt DE man van de avond vindt

Die mening deel ik dus niet! 8)

Hij draaid ook elke keer weer anders maar toch met zijn eigen unieke sound!

Nounou, wat een unieke sound, pfft..
Krijg je eerst DDR (L) en aansluitend heerlijke spaghetti techno, kom Preach het "verpesten"! ;)
Ik trek het nog wel, maar ik vind het eigenlijk veels te simpel hoe hij draait..

Komt mischien ook wel dat hij ong op dezelfde lijn zit als mijn held CC!

Zijn niet te vergelijken imo, maar goed. Carl Cox heeft toch een veel bredere draaistijl, en veel meer ervaring. Is technisch ook een stukje begaafder!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:37:
met windowlicker van alter ego.

Aphex Twin bedoel je;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D'lectronique op maandag 27 november 2006 om 12:38:
ik vond t prima afwisselend, die tempo's, en ook ik vond t jammer dat als je op de tribune was dat je niemand écht zag bewegen.. iedereen was m waarschijnlijk aan het spacen ofzo.. en al die mensen die door iedereen heen willen.. die hebben t moeilijk omdat niemand beweegt, anders is het wat makkelijker door heen wurmen, vind ik zelf... haha

Mee eens :jaja:

Daarom bouw ik mijn eigen feestje wel, sfeer moet je criëren toch?. Lekker los gaan en wat communiceren brengt al snel meer mensen in beweging :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 27 november 2006 om 12:48:
Zijn niet te vergelijken imo, maar goed. Carl Cox heeft toch een veel bredere draaistijl, en veel meer ervaring. Is technisch ook een stukje begaafder!

Ja dat is wel waar, maar als je techno verdeeld in subgroepen past hij er wel degelijk in die groep waar CC ook in zit. Maarja meningen verschillen :)
Waarschuw beheerder
maar sfeer was er niet of lag het aan mij ik voelde en proefde en zag geen sfeer niet zoals voorgaande edities

muziek fuck it kan je thuis ook luisteren maar je gaat toch voor het totaal plaatje anders is het voor mij niet compleet.. is er nu niemand die dit is opgevallen..??/

citaat devoy: Daarom bouw ik mijn eigen feestje wel, sfeer moet je criëren toch?. ...Ook dat. Sfeer creer je zelf klopt ook.. Maar waarom is de westergas dan sfeer voller dan ndsm. SFEER is er!! een hoger level om niet te zweverig te worden ik ben niet naar huis gegaan met een voldaan gevoel inderdaad saamhorigheid vette muziek vette dj's vette licht show lekkere vrouwen maar niet verhogend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op maandag 27 november 2006 om 12:48:
Aphex Twin bedoel je

uiteraard..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 12:52:
muziek fuck it kan je thuis ook luisteren maar je gaat toch voor het totaal plaatje anders is het voor mij niet compleet.. is er nu niemand die dit is opgevallen..??/

Ben van mening dat als je er echt op gaat letten hoe de sfeer nou werkelijk is, je je gaat concentreren op wie er nou los gaan en wie niet, dat je al snel uitkomt bij de mensen die maar een beetje staan te staan.

Natuurlijk ontbrak er wat sfeer maar als je gewoon je eigen ding doet en oog contact maakt met anderen mensen zie je al snel verbetering.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:37:
afsloot met windowlicker van alter ego. die plaat was toen voor mij nog onbekend

serieus?! vaag zeg! die is tog al best oud
Wil nog even kwijt dat ik Preach echt DE man van de avond vindt. Hij draaid ook elke keer weer anders maar toch met zijn eigen unieke sound!

preach en eigen sound...hier klopt iets niet! bas eruit,bas erin..slechte trance breaks. wat makkelijk zeg. begreep niet wat die gast in de lineup deed. doe dan DDR en advent met een langere liveact en laat die backstreetboy lekker thuisblijven ;)

je kan ook overdrijven..denk je nou echt dat iedereen non stop losgaat. dat gebeurd niet in nederland hoor :)

Waarschuw beheerder
is er nu niemand die dit is opgevallen..??/

sfeer bepaal je zelf, mijn eigen sfeer was perfect, en die van de mensen om me heen ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 13:02:
serieus?! vaag zeg! die is tog al best oud

klopt.....maar ik kende em toen nog niet:)
hij was iig nooit eerder op een feest gedraaid.
dat gebeurd niet in nederland hoor

nouuuuuu.....
Waarschuw beheerder
tsja oke alleen in clubs,illegale of afters met alleen maar liefhebbers.
Waarschuw beheerder
donateur
niet zo raar
zat niet zoveel energie in als de voorgangers.

juist

juuuiist (y)

BMB beter tot zn recht op vroeger tijdstip.

Uitspraak van Dynamic Reflection op maandag 27 november 2006 om 10:43:
Niet iedereen snapt die shit Len ;)

hoorde dat je ineens weg was? ;p had je wel op het laatst verwacht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 13:02:
sfeer bepaal je zelf, mijn eigen sfeer was perfect,

jou sfeer wel maar waar was de atmosphere?? het was niet zo van jongens met z'n allen wat je heel vaak terug ziet zeker in het laatste uurtje... iedereen op zijn tandvlees maar met z'n alle doen we het nog even.

WAT IS ANDERS HET AWAKE GEVOEL
Waarschuw beheerder
donateur
surgeon en regis.
maar wel echte beuk rollende funky knallende techno.

nee dat was vóór surgeon en regis.
dit was duister diep en ook offbeat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 13:10:
jou sfeer wel maar waar was de atmosphere?? het was niet zo van jongens met z'n allen wat je heel vaak terug ziet zeker in het laatste uurtje... iedereen op zijn tandvlees maar met z'n alle doen we het nog even.

tja begrijp opzich wel wat he bedoeld. ik zie het liever ook zo maja die echte uitgelaten sfeer zie ik al tijden niet meer op awake.
maja als die atmosphere er niet is, is het hele feest niet meteen kut en dat is bij jou wel het geval volgens mij.
dat vind ik echt overdreven

Waarschuw beheerder
donateur
wel leuk gehad, maar vond het geluid op veel plaatsen niet bepaald goed...veel galm en echo helaas.

ook veels te weinig toeters daar :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 27 november 2006 om 13:32:
maar vond het geluid op veel plaatsen niet bepaald goed...veel galm en echo helaas.

Dat hou je altijd daar..
Waarschuw beheerder
de muziek was gewoon heerlijk en er waren meer dan genoeg relaxte mensen aanwezig die wel uit hun dak stonden te gaan
waarom altijd opzoek gaan naar de mensen die 'stil' staan, gebieden waar 'geen' sfeer is? bedoel, ik heb ze ook wel gezien hoor, maar dat heeft echt geen enkele invloed gehad op hoe ik dit feest heb ervaren :lief:
Waarschuw beheerder
Quote Lennart: tja begrijp opzich wel wat he bedoeld. ik zie het liever ook zo maja die echte uitgelaten sfeer zie ik al tijden niet meer op awake.
maja als die atmosphere er niet is, is het hele feest niet meteen kut en dat is bij jou wel het geval volgens mij.
dat vind ik echt overdreven

oke oke eindelijk iemand die mij begrijpt was al bang dat ik de country en slager classic van tel-sell moest gaan bestellen.
Het hele feest was ook niet kut wat ik zeg muziek licht en dj's zeker niet onaardig maar de sfeer zorg er voor dat ik (denk met vele anderen)Met een voldaan gevoel naar huis ga

ik frequente awake bezoeker vond deze editie dood (qua sfeer) met tegendeel van vorige drumcode editie. Awakenings legt de lat hoog entourage licht en dj's aan sfeer kan monumental weinig doen dat is meer de zaak van de bezoeker.
wat is volgens jou dan de oorzaak dat je die uitgelaten sfeer niet meer ziet op awake?
vond tot nu toe bijna elke keer dat ik ben geweest echt geestverhogend deze keer jammer genoeg niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarijN op maandag 27 november 2006 om 13:41:
mensen die 'stil' staan

Zullen allemaal wel stillen zijn geweest ;-)

Ik heb vrijwel vooraan gestaan en daar ging het prima los! Niets mis met de sfeer daar. :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op maandag 27 november 2006 om 13:53:
Ik heb vrijwel vooraan gestaan en daar ging het prima los! Niets mis met de sfeer daar.

precies!

Zullen allemaal wel stillen zijn geweest

neh, die liepen net zoals de security in een strakke lijn achter elkaar het publiek door, maar dan in normale kleding ;)
Waarschuw beheerder
Het was weer geweldig vooraan! Gezellige lieve vrolijke mensen waarmee je je ijsje kan delen en een sigaretje terugkrijgt. 1 voor allen en allen vooraan :D
Prima sfeer, thanks cool partypeepz! Love ya all!
En die security kan inderdaad beter werken aan hun "blending-in techniek". Net iets te nuchtere polonaise lopers. Maar ook hun deden hun werk ok.
Kortom, tot de volgende x!
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarijN op maandag 27 november 2006 om 13:41:
de muziek was gewoon heerlijk en er waren meer dan genoeg relaxte mensen aanwezig die wel uit hun dak stonden te gaan
waarom altijd opzoek gaan naar de mensen die 'stil' staan, gebieden waar 'geen' sfeer is? bedoel, ik heb ze ook wel gezien hoor, maar dat heeft echt geen enkele invloed gehad op hoe ik dit feest heb ervaren

Is sfeer alleen bepalend door jezelf? of die paar mensen die om je heen staan? of wordt het bepaald en geschept als je al naar de gas loopt, de zachte bas die door de muren komt, de hele dag dat rare gevoel, de controles, en de bevestiging als je weer binnen komt.
Dat plaatje klopte precies maar binnen miste er iets.
Iets wat er de anderen keren wel was als je dat niet heb gezien kan je net zo goed thuis blijven volume op 8 drie pillen in je mik en gaan. nogmaals het awake gevoel heb ik weinig tot bijna niet gevoeld!
Waarschuw beheerder
preach en eigen sound...hier klopt iets niet! bas eruit,bas erin..slechte trance breaks. wat makkelijk zeg

ja he!

Ik vond BMB echt het beste van de avond, met Rino en Markantonio er vlak achter!!
Waarschuw beheerder
mischien moet ik dan ook wel vooraan gaan staan. Vind meestal net iets te druk. Maar weet wel dat daar het enthousiasten level wel wat hoger ligt. maar daar sta ik nooit!! en ook achterin was de anderen keren de sfeer goed sfeer is niet plaats bepalend!

uitspraak xantrex:
weinig tot geen nummers waarbij 't rustig was en dan juig/schreeuw/fluit momenten. Lekker uitzinnig uit je dak.

kan mij meer momenten herrineren dat er werd gesmeekt naar wat reactie van hetvan het publiek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 13:23:
tja begrijp opzich wel wat he bedoeld. ik zie het liever ook zo maja die echte uitgelaten sfeer zie ik al tijden niet meer op awake.

Heb bijna het gehele weekend vooraan gestaan maar daar ging iedereen toch echt wel los!
Vooral de vrijdag was het flink vlammen!!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Awakenings was echt fuckin' te gek!!!
Super sfeer en hele lieve vrolijke mensen! Wel 10 keer drinken over me heen, maar ik kon alleen maar lachen! Lasers waren echt dope, ik ben op een gegeven moment onderuit gedoken omdat het licht op me neer kwam, whoehahaha!
Vlammen waren ook leuk, werd er alleen nog warmer door. Het was echt een te gekke avond, thanks everyone!

LANG LEVE AWAKENINGS, met of zonder controle. Niks van gemerkt trouwens, fouillering (? schrijf je dat zo? nee he?!) was ook wel een beetje ruk hoor!

Tot snel maar weer!
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een heel leuk feestje! Alleen had ik inderdaad ook wat meer mensen verwacht die echt los gingen.(voornamelijk vooraan:$:S) Verder waren de muziek en het licht geweldig! (alleen vond ik het al vrij vroeg hard gaan, had van mij part iets langer lekkere spacey techno mogen zijn :$) De politiecontrole stelde gelukkig niks voor, maar heb wel een paar keer binnen gedacht; goh, zou er dat 1 zijn... waardoor je toch constant oppast, maargoed alles bij elkaar opgeteld toch zeker een dikke voldoende! En zeker wel voor herhaling vatbaar!;)8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 13:53:
wat is volgens jou dan de oorzaak dat je die uitgelaten sfeer niet meer ziet op awake?

tsja dat kan ik natuurlijk niet verklaren. :)
ik ben 1 van de 3500 mensen die daar staan en ik ga iig altijd los dat weet ik wel.
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 14:28:
Heb bijna het gehele weekend vooraan gestaan maar daar ging iedereen toch echt wel los!
Vooral de vrijdag was het flink vlammen!!!

het gaat om de hele zaal ipv 50 mensen vooraan goos ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 14:54:
tsja dat kan ik natuurlijk niet verklaren.
ik ben 1 van de 3500 mensen die daar staan en ik ga iig altijd los dat weet ik wel.

ja los gaan altijd maar (check overzicht :techno is dood)
als je naar de kerk gaat en je hebt de dominee niet begrepen en met 3 anderen staan zingen heb je ook geen fijne zondag!!;-)

Waarschuw beheerder
ik ga iig altijd los dat weet ik wel.

gast....lul niet...jij gaat NOOIT los....jij staat de hele nacht met je pootje omhoog met je ogen dicht te spacen als een MF!:[

whehehehe

:hug:
Waarschuw beheerder
haha flikker op met je preach man

Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 27 november 2006 om 12:48:
Krijg je eerst DDR en aansluitend heerlijke spaghetti techno, kom Preach het "verpesten"!

:yes: en gelukkig was ik toen ook ff aan het flyeren.

Uitspraak van Martyro op maandag 27 november 2006 om 13:07:

juuuiist

BMB beter tot zn recht op vroeger tijdstip.

haha en wil jij dan preach laten afsluiten ofzo?
Ik heb vrijwel vooraan gestaan en daar ging het prima los! Niets mis met de sfeer daar.

juist! en mensen maar lullen dat het vooraan druk is haha. in het midden is het druk, vooraan is echt meer dan genoeg ruimte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 13:10:

gast ik zeg 1 ding:

GA AAN DIE FUCKING FRONTLINE STAAN 8)

de tering denk dat de meeste mensen het wel met mij eens is dat het voorraan als we ff los klappen met zijn allen de sfeer dan ook altijd grandioos is (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 14:27:
mischien moet ik dan ook wel vooraan gaan staan. Vind meestal net iets te druk

druk:/

vind t altijd de beste spot die er is :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 15:28:
GA AAN DIE FUCKING FRONTLINE STAAN

de tering denk dat de meeste mensen het wel met mij eens is dat het voorraan als we ff los klappen met zijn allen de sfeer dan ook altijd grandioos is

Uitspraak van technowaus op maandag 27 november 2006 om 15:31:
Uitspraak van ali - M op maandag 27 november 2006 om 14:27:

druk

vind t altijd de beste spot die er is

idd, vooraan is echt zat ruimte!

Waarschuw beheerder

dan mis je dus ook de sfeer (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.telegraaf.nl/anptelevideo/binnenland/article54297661.ece

Waarschuw beheerder
het gaat om de hele zaal ipv 50 mensen vooraan goos

Ok Goos..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 15:02:
gast....lul niet...jij gaat NOOIT los....jij staat de hele nacht met je pootje omhoog met je ogen dicht te spacen als een MF!

gast lul niet! :) ik sta misschien niet naar het dak te springen zoals jij, ben ook geen shuffle-idioot, maar swingen doe ik zeker! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op maandag 27 november 2006 om 15:39:
http://www.telegraaf.nl/anptelevideo/binnenland/article54297661.ece

krijg error on page

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 15:50:
gast lul niet! ik sta misschien niet naar het dak te springen zoals jij, ben ook geen shuffle-idioot, maar swingen doe ik zeker!

whehe loortje :hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 14:27:
uitspraak xantrex:

ik ben het met xantrex eens hoor, veel juig, schreeuw, gil momenten e.d. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 15:35:
dan mis je dus ook de sfeer

Onzin. Ik heb overal gestaan, en heb overal mensen volledig los zien gaan, zelfs achteraan, op de tribune, bij de bar (Y)

En het feit dat anderen het niet leuk vinden en niet los gaan wil niet zeggen dat jij dat dan ook niet mag ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 15:52:
whehe loortje

:hug: :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het jammer dat er nog zoveel mensen zijn die het op een of andere manier WEER niet naar hun zin hebben. Bij deze nodig ik jullie allemaal uit om gezellig samen met mij los te gaan vooraan!
(en vind je het niet tof, prop ik een ijsje in je smoel!)
Waarschuw beheerder

druk

vind t altijd de beste spot die er is

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 15:35:
Uitspraak van T-waus op maandag 27 november 2006 om 15:31:

dan mis je dus ook de sfeer

kan natuurlijk niet alleen maar lopen zeiken. en ik kom dan ook zeker volgende x VOORAAN staan!!! maar mischien moet het je hele verhaal lezen. Niet elk feest kan helemaal te gek zijn maar bij Awake moet dat wel!! ik miste de algehele sfeer het Awake gevoel!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vind het niet tof

*wacht op een ijsje* 8)
Waarschuw beheerder
ach ik vind het gezeur ook allemaal overdreven. en heb zaterdag de hele avond achteraan bij de tribune gestaan..ik heb me prima vermaakt hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 16:00:
ik miste de algehele sfeer het Awake gevoel!!

Zeurpieten als jij zorgen ervoor dat er minder sfeer is. Loop niet zo te mekkeren joh. Gewoon niet zo storen aan mensen die niet 'los' gaan. Gewoon verstand op nul en genieten van hetgeen je krijgt (wat overigens helemaal niet verkeerd was). pffff......
Waarschuw beheerder
Ben blij dat XantreX de volgende keer gaat proberen om zich niet te vermaken vooraan. Dat ijsje krijg je als je het niet naar je zin hebt. Dus das pech hebben vrees ik :D
Nog meer mensen die ik kan strikken met een ijsje?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op maandag 27 november 2006 om 15:51:
krijg error on page

error in je hoofd misschien :D

Geen idee de link is precies hetzelfde en bij mij werkt ie gewoon. Zo nog een keer proberen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op maandag 27 november 2006 om 16:03:
Zeurpieten als jij zorgen ervoor dat er minder sfeer is. Loop niet zo te mekkeren joh. Gewoon niet zo storen aan mensen die niet 'los' gaan. Gewoon verstand op nul en genieten van hetgeen je krijgt (wat overigens helemaal niet verkeerd was). pffff......

oke oke denk nou niet dat ik niet geniet ik drink lach dans er nietminder op maar achter af vond ik dit gwoon het minstLEUKE awake feest en het klopt dat ik nog niet veel meestanders heb gezien;-)
Waarschuw beheerder
't Was weer een erg geslaagde avond. Muzikaal zeker één van de sterkste edities waar ik geweest ben.

Vond Magda al vrij stevig draaien voor haar doen: lekkere inkomtechno. Der Dritte Raum ook dik in orde: Hale Bopp blijft vet.
Rino Cerrone & Markantonio schroefden het tempo ineens een heel stuk omhoog. Had zo'n abrupte omschakeling echt niet verwacht, wat een explosie van energie!
Preach daarna vond ik wat tegenvallen, maar daar heb ik sowieso nooit veel aan gevonden, dus had ik al ingecalculeerd.
The Advent daarentegen was weer fenomenaal. Stelt me echt nooit teleur deze man; zijn titel als mijn all-time hero wederom geprolongeerd. (L)
The British Murder Boys waren echt een geweldige afsluiter. Gevarieerde, duistere, pompende set, perfect om de avond af te sluiten.

Monumental, wederom bedankt voor een ontzettend gave avond! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 16:25:
denk nou niet dat ik niet geniet

Oh oké :) Gelukkig maar...... ;)
Waarschuw beheerder
Lennart! citeer 27 november 2006 15:50
Uitspraak van *MilosH* DG! op maandag 27 november 2006 om 15:02:
gast....lul niet...jij gaat NOOIT los....jij staat de hele nacht met je pootje omhoog met je ogen dicht te spacen als een MF!

gast lul niet! ik sta misschien niet naar het dak te springen zoals jij, ben ook geen shuffle-idioot, maar swingen doe ik zeker!

haha ik doe ook niet aan dat gekke geshuffel mij te ingewikkeld :D IK heb wel wat verschillende manier om te bouncen anders is het ook zo irritant als je telkens maar hetzelfde beweegt! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 27 november 2006 om 16:35:
't Was weer een erg geslaagde avond. Muzikaal zeker één van de sterkste edities waar ik geweest ben.

Vond Magda al vrij stevig draaien voor haar doen: lekkere inkomtechno. Der Dritte Raum ook dik in orde: Hale Bopp blijft vet.
Rino Cerrone & Markantonio schroefden het tempo ineens een heel stuk omhoog. Had zo'n abrupte omschakeling echt niet verwacht, wat een explosie van energie!
Preach daarna vond ik wat tegenvallen, maar daar heb ik sowieso nooit veel aan gevonden, dus had ik al ingecalculeerd.
The Advent daarentegen was weer fenomenaal. Stelt me echt nooit teleur deze man; zijn titel als mijn all-time hero wederom geprolongeerd.
The British Murder Boys waren echt een geweldige afsluiter. Gevarieerde, duistere, pompende set, perfect om de avond af te sluiten.

Monumental, wederom bedankt voor een ontzettend gave avond! laatste aanpassing 27 november 2006 16:43

sluit me hier volledig bij aan ;)
Waarschuw beheerder
Ik ook! Vraag me niet wie wanneer draaide, maar t was top!
Waarschuw beheerder
Zaterdag was Geweldig, zkr beter dan vrijdag!!!
En in de frontlinie ging het helemaal los!!! Gekkewerk:D:D
Voornamelijk set van BMB geniaal:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MonkeywaxX op maandag 27 november 2006 om 16:09:
Nog meer mensen die ik kan strikken met een ijsje?

Dan wel een PEREN-ijsje, vond de raketjes toch wel het grootste (en enige - op de in overvloede aanwezige politie na -) minpunt van dit feest. Bij Awake horen perenijsjes! Mijn ietwat overgestimuleerde smaakpapillen konden die vieze veel te zoete raketjes niet echt aan. 2x een raketje gehaald, 2x datzelfde raketje grotendeels uitgedeeld aan gretige voorbijgangers en vrienden :D :lief:

Heb verder helemaal niets te zeuren over het feest, inderdaad, vooraan ging het flink los. Maar monumental een verzoekje... volgende keer toch echt liever weer perenijsjes :P (de banaantjes waren trouwens wel écht geniaal, kreeg ik wel weg en zorgden net even voor wat extra energie om nog even lekker door te knallen).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
..het is oooooooook zooooooooooooo belangrijk dat ik andere mensen los zie gaan want anders ga ik niet los en dan heb ik het heeeeeeeeeeelemaaaaaaal geeeeeeeeen zin meer in het feest en dan vermaaak ik me totaaaaaaaal niet... :loser:

:bye:

Mind Desire Mind Action
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AWuitK op maandag 27 november 2006 om 18:23:
..het is oooooooook zooooooooooooo belangrijk dat ik andere mensen los zie gaan want anders ga ik niet los en dan heb ik het heeeeeeeeeeelemaaaaaaal geeeeeeeeen zin meer in het feest en dan vermaaak ik me totaaaaaaaal niet...

niet helemaal maar t bepaalt wel voor een deel,hoe ik een feest beleef

zoals bijvoorbeeld de paar laatste extrema feestjes wat ik heb bezocht,daar bleef t zelfs aan de frontlinie nog vrij rustig :/

ik weet niet met wat voor een instelling die mensen naar een feest gaan,maar duidelijk is dat t een andere is dan de mijne 8)

ik heb op Awake geen last gehad van niet losgaande mensen want t ging motherfucking tekeer naar mijn beleving :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was weer fantastisch :k

Magda was een heerlijke binnenkomer! DDR was ook lekker maar de toppers waren ook voor mij Markantonio en Cerrone. Ondanks dat het vuurwerk meestal op hetzelfde neerkomt was t weer een kippevelmoment van 5 minuten :D. Een geweldige set van die gasten. Ik heb ook Acid Storm geloof ik nog ff gehoord :k
Super ook dat Cerrone op Awake Festival staat volgend jaar!

Preach vond ik iets minder maar Advent en BMB maakten de avond geweldig af. Zeker een van de betere edities voor mij. Ook de licht- en lasershow waren weer super, beter nog dan de oktober editie. Ook de sfeer was trouwens weer een stuk beter als in oktober vond ik.

Al met al weer fantastisch gehad, hulde weer voor Monumental!

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Wat een feest! :cheer:

In het begin zwaar geirriteerd aan het geluid, nadat we besloten hadden om 6 meter voor de dj te gaan staan ging het stukken beter! :bounce:

Echt weer zoals van ouds vermaakt!

Heerlijk Westergasme gehad!

Moet morgen maar is naar huis, we zijn nog steeds aan het afteren :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Princepolley op maandag 27 november 2006 om 19:45:
Preach vond ik iets minder maar Advent en BMB maakten de avond geweldig af. Zeker een van de betere edities voor mij

voor mij was preach toch wel de man van de avond, advent zwaar bruut soms iets te veel breaks voor die 45 minuten...

BMB :respect:

Rocco :respect:

Wat een feest :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op maandag 27 november 2006 om 18:12:
Maar monumental een verzoekje... volgende keer toch echt liever weer perenijsjes (de banaantjes waren trouwens wel écht geniaal, kreeg ik wel weg en zorgden net even voor wat extra energie om nog even lekker door te knallen).

ghehehe..

ik heb de lekkere broodjes gemist?! Vorige keren waren er toch ook heerlijke broodjes met kaas, ham enzo te krijgen? Heb nu 2 dagen maar wat hotdogs gegeten..
Waarschuw beheerder
Princepolley citeer 27 november 2006 19:45
Het was weer fantastisch

Magda was een heerlijke binnenkomer! DDR was ook lekker maar de toppers waren ook voor mij Markantonio en Cerrone. Ondanks dat het vuurwerk meestal op hetzelfde neerkomt was t weer een kippevelmoment van 5 minuten . Een geweldige set van die gasten. Ik heb ook Acid Storm geloof ik nog ff gehoord
Super ook dat Cerrone op Awake Festival staat volgend jaar!

Preach vond ik iets minder maar Advent en BMB maakten de avond geweldig af. Zeker een van de betere edities voor mij. Ook de licht- en lasershow waren weer super, beter nog dan de oktober editie. Ook de sfeer was trouwens weer een stuk beter als in oktober vond ik.

Acid storm heb je inderdaad gehoord! ;) :D
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Ik heb genoten (vrijdag) Jammer dat ik er zaterdag niet bij kon zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op maandag 27 november 2006 om 18:43:
Uitspraak van AWuitK op maandag 27 november 2006 om 18:23:
..het is oooooooook zooooooooooooo belangrijk dat ik andere mensen los zie gaan want anders ga ik niet los en dan heb ik het heeeeeeeeeeelemaaaaaaal geeeeeeeeen zin meer in het feest en dan vermaaak ik me totaaaaaaaal niet...

niet helemaal maar t bepaalt wel voor een deel,hoe ik een feest beleef

zoals bijvoorbeeld de paar laatste extrema feestjes wat ik heb bezocht,daar bleef t zelfs aan de frontlinie nog vrij rustig

ik weet niet met wat voor een instelling die mensen naar een feest gaan,maar duidelijk is dat t een andere is dan de mijne

ik heb op Awake geen last gehad van niet losgaande mensen want t ging motherfucking tekeer naar mijn beleving

oke ik heb mijn standpunt gegeven geluk zijn er nog mensen die het wel begrijpen..

zal naar mijn belevenis wel wat minder leuk zijn geweest maar geluk bevestige jullie dat toch een toppetje was!!
zal volgende keer ook maaar eens in "de frontline" gaan rondscharrelen. want zeker weten dat ik er de volgende keer ook zeker weer bij zal zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 13:53:
ik frequente awake bezoeker vond deze editie dood (qua sfeer) met tegendeel van vorige drumcode editie.

:o ik vond de sfeer in vergelijking met vorige xen er behoorlijk inzitten (de zaterdag dan) en zeker betere sfeer dan de laatste drumcode ?!
Waarschuw beheerder
donateur
preach en eigen sound...hier klopt iets niet! bas eruit,bas erin..slechte trance breaks. wat makkelijk zeg. begreep niet wat die gast in de lineup deed. doe dan DDR en advent met een langere liveact en laat die backstreetboy lekker thuisblijven ;)

twas geen Dance Valley set hoor ;)
hij draaide weer broken inside ja, dat zijn de type platen waar je op doelt denk ik? maar dat was een enkele plaat..

die superlange mix met Frank Biazzi - Turbulence :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op maandag 27 november 2006 om 15:03:
haha en wil jij dan preach laten afsluiten ofzo?

nee dat zeg ik niet, preach ergens midden op de avond. (y)
DJ Murphy als afsluiter lijkt me top! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op maandag 27 november 2006 om 21:10:
Ik heb genoten (vrijdag) Jammer dat ik er zaterdag niet bij kon zijn!

jij moet vast en zeker op de uiteindelijke film komen (Y) (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 16:00:
laatste aanpassing 27 november 2006 16:01

hij heeft de quote button gevonden :respect: 8)

Uitspraak van MonkeywaxX op maandag 27 november 2006 om 15:58:
(en vind je het niet tof, prop ik een ijsje in je smoel!)

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Chievous op maandag 27 november 2006 om 18:12:
Dan wel een PEREN-ijsje

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 15:28:
GA AAN DIE FUCKING FRONTLINE STAAN

de tering denk dat de meeste mensen het wel met mij eens is dat het voorraan als we ff los klappen met zijn allen de sfeer dan ook altijd grandioos is

daar gaat idd flink los !! :bounce:
Waarschuw beheerder
Heb de foto's gezien vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, Rekorder 15 december zal zeker de moeite waard worden :-) (www.rekorder.nl)
Waarschuw beheerder
Was een top feestje was zeker voor herhaling vatbaat!!!!

Waarschuw beheerder
Was zo lekker, hele avondje lekker op de flow meegegaan van al die lekkere beats...ben nu aantal keer geweest maar was echt vet aan het knallen op mn bacootjes deze editie jezus t was echt phat!..om 0730 zette ik mn laaste danspasjes....hulde monumental peepz!!..peace out n
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op maandag 27 november 2006 om 23:21:
Frank Biazzi - Turbulence

die plaat kan me ook niet boeien hoor. was 3 jaar geleden een hitje :)
Uitspraak van *JZ op maandag 27 november 2006 om 23:41:
Heb de foto's gezien vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, Rekorder 15 december zal zeker de moeite waard worden (www.rekorder.nl)

flikker eens op met je gespam in een Hoe was awakenings topic...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op maandag 27 november 2006 om 11:51:
Haha Chris lachuh dat ik jullie nog even tegenkwam!!! :D (Y)

Haha, was zeker cool! :D
Was lang geleden.

Waarschuw beheerder
en ooh vooraan is het het bete loszz gaan en ooh wat een gezellige mensen kom ze elke editie weer tegen :D

Waarschuw beheerder
stond ook vooraan zaterdag en heb me uitstekend vermaakt :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 28 november 2006 om 09:16:

kbegin me dr nu ook goed aan te irriteren...
Artiest M10
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 10:12:

kbegin me dr nu ook goed aan te irriteren...

Mee eens en ben niet de enige :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op maandag 27 november 2006 om 23:29:
jij moet vast en zeker op de uiteindelijke film komen

Want?? Goed je nog even te hebben gezien anouk!! Ik weet niet dat ik een heerlijke klap op mijn arm van je heb gekregen! :hug: An E Ways See you soon!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MonkeywaxX op maandag 27 november 2006 om 16:09:
een ijsje?

je stijgt op mn waarderings ladder :)

ja en over dat hele sfeer gezeik:

als je de afgelopen keren je niet hebt vermaakt: kom dan niet.

als je dat wel hebt gedaan; op naar het volgende gezellige awakeningsje!!

anders moet je gewoon niet de moeite doen om te komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D'lectronique op dinsdag 28 november 2006 om 11:29:
als je de afgelopen keren je niet hebt vermaakt: kom dan niet.

klopt als een bus:)
Waarschuw beheerder
Volgens mij moet er maar een groot ijsjes forum komen waar alle mensen die niet net als wij (fun going always smiling party peepz)hun ei kwijt en een ijsje krijgen om af te koelen.
Het zijn immers net kleine kinderen.
Dus, raketje? perenijsje? banaantjes? cornetto? U name it!
Zolang ik je mee kan slepen in mijn vibe vind ik het best. Daar heb ik wel een ijsje voor over hoor kids!
AWAKE is and always will be SUPURB!
Kan niet wachten tot de volgende x!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MonkeywaxX op dinsdag 28 november 2006 om 12:03:
AWAKE is and always will be SUPURB!

als iedereen zo dacht....dan had rocco het wel heel makkelijk:)
Waarschuw beheerder
donateur
Awake moet wel blijven vernieuwen

niet alleen de lichtshow ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 15:50:
ik sta misschien niet naar het dak te springen zoals jij, ben ook geen shuffle-idioot, maar swingen doe ik zeker!

Jij doet het Haagse Hopje! (nu we toch in "de ban van de Sint" zijn.. :9 )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WAT een ongelooflijk sick partytje was dit zeg whoehoeee

de sfeer was top, muziek echt heerlijk, en de rest zoals lasers, stoom,lichteffecten enz maakten dit feest echt tot een waanzinnige beleving!

zeker mijn beste (indoor) awakenings!!!!

Party on!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kierewietje op dinsdag 28 november 2006 om 13:14:
nieuwe ijsjes bijv.

Nee gewoon de oude vertrouwde peren-ijsjes... Het ijsjes experiment op Awakefest vond ik ook al niet geslaagd! Die vieze energy ijsjes. Bah!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op dinsdag 28 november 2006 om 13:30:
gewoon de oude vertrouwde peren-ijsjes

10 years Awakenings, back to the roots! b)

Waarschuw beheerder
donateur
wie weet wat er aan de hand is met lockerbox? kom de pagina niet op!
Waarschuw beheerder
....misschien is het een idee voor organisatoren een promoteam in te zetten als ; het losgaan team! Want misschien zijn er wel bezoekers die niet meer komen want ze zijn beïnvloedbaar door de nietlosgaande menigte... :loser:

Mind Desire Mind Action
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AWuitK op dinsdag 28 november 2006 om 14:32:
het losgaan team!

:bounce: 'En nu die voetjes van de VLOER!' :bounce:

Waarschuw beheerder
'sets van zaterdag staan op 3voor12.nl
Waarschuw beheerder
Ben nu Markantonio & Rino Cerrone aan het luisteren. Lekker hard opgenomen ook, is wel eens anders geweest.

Puur genieten. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gustav op dinsdag 28 november 2006 om 14:43:
Ben nu Markantonio & Rino Cerrone aan het luisteren. Lekker hard opgenomen ook, is wel eens anders geweest.

Linkje O:)
Waarschuw beheerder
kwaliteit van awake sets is meestal niet zo heel goed... ben wel benieuwd... als ik thuis ben maar eens checken dan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kierewietje op dinsdag 28 november 2006 om 14:48:
www.3voor12.nl ?

(Y) :rot:

Nu moet ik nog zoeken ;P
En aangezien ik nooit op 3 voor 12 kom, heb ik geen idee waar ik ze moet vinden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
komt goed wie zoekt zal vinden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kierewietje op dinsdag 28 november 2006 om 14:47:
kwaliteit van awake sets is meestal niet zo heel goed

Inderdaad. Setje van de Italianen is in ieder geval dik in orde. Stukken beter dan doorgaans het geval is.(Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 14:52:
En aangezien ik nooit op 3 voor 12 kom, heb ik geen idee waar ik ze moet vinden

Gewoon naar "kijk en luister", vervolgens naar "DJ-sets".
Appeltje eitje. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gustav op dinsdag 28 november 2006 om 15:02:
Gewoon naar "kijk en luister", vervolgens naar "DJ-sets".
Appeltje eitje.

Heb 'em
Thanx (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gustav op dinsdag 28 november 2006 om 14:43:
Lekker hard opgenomen ook, is wel eens anders geweest.

jaa! 3voor12 was altijd zo zacht, laatste sets zijn eindelijk op volume ! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 14:38:

oe :9
wil de sets zeker thuis hebben :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 28 november 2006 om 10:56:
Want??

ik filmde met de camera van Joey en heb je flink losgaand gefilmd. Dus als hij losgaand publiek in zn filmpje wil hebben kom je wel in het eindfilmpje van 1-2-3 minuten denk ik :flower: :bounce:
Waarschuw beheerder
Las ik dat nou goed?
Het losgaan promotieteam?
:D Geweldig idee!
Mag ik dan een big bag of ice-cream om al die zure smoeltjes vol te proppen? :D
I'm in! Waar kan ik me inschrijven?
Waarschuw beheerder
hmz... piet ken arie niet..
2bad :D
Waarschuw beheerder
het losgaan team!! mag ik ook ?? ik ben VOOR!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 14:38:

Rino Cerrone & Markantonio net gehad, echt heel erg gaaf, precies zoals techno in de Gas moet klinken. :k

Zit nu op een half uur van de BMB, klinkt ook heerlijk tot dusver. :respect:

Uitspraak van AWuitK op dinsdag 28 november 2006 om 14:32:
het losgaan team

Count me in. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D'lectronique op dinsdag 28 november 2006 om 16:48:
mag ik ook ??

Iedereen die in z'n/haar uppie naar awakenings en zich goed kan vermaken mag sowieso mee doen lijkt me! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kierewietje op dinsdag 28 november 2006 om 16:58:
Iedereen die in z'n/haar uppie naar awakenings en zich goed kan vermaken mag sowieso mee doen lijkt me! :yes:

hihi

zijn er echt niet meer mensen die er alleen heen zijn gegaan of ben ik echt een uitzondering?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'lectronique op dinsdag 28 november 2006 om 17:12:
zijn er echt niet meer mensen die er alleen heen zijn gegaan of ben ik echt een uitzondering?

Als met z'n 2'en ook telt... dan zijn er meer mensen O:)
Waarschuw beheerder
wij zijn uitzonderingen!
Waarschuw beheerder
zijn er echt niet meer mensen die er alleen heen zijn gegaan

Ben met zn tweetjes gegaan, maar in mn uppie weer terug... had wel een paar bekenden geregeld om samen mee terug te gaan, maar die ben ik toch vrolijk weer kwijt geraakt aan het eind :vaag: vriend van me was mee, maar moest zondag nog stukjes schrijven en is om een uur of 4 weer vertrokken... ik ben ook al wel eens in mn uppie geweest naar awake, heb daar niet zo veel moeite mee, reis wat minder gezellig maar op awake zelf genoeg leuke mensen (y)

Nog bedankt aan de jongens uit Purmerend, wiens taxi mij op de terugweg op het CS hebben afgezet! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
iemand nog gevonden setje britisch murder boys @ awake 25e???

Waarschuw beheerder
Zo, ben eindelijk weer terug op aarde, wat een heerlijke Awake was dat zeg! Jammie jammie, give me more. Op naar de volgende!! :D
Waarschuw beheerder
T was waanzinnig!!!!!!!!!! Heb gelukkig wat opgenomen op mijn mobiel. Ken ik af en toe nog ff genieten. Heb nog een smile op mijn gezicht!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Alexandra- op dinsdag 28 november 2006 om 18:57:
T was waanzinnig!!!!!!!!!! Heb gelukkig wat opgenomen op mijn mobiel. Ken ik af en toe nog ff genieten. Heb nog een smile op mijn gezicht!

uploaden! (Y)

die van mij staat er al
Waarschuw beheerder
ik hou van jullie allemaal :) en dat is niet de drugs die nog in mn lichaam resteert :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:O
Waarschuw beheerder
ik..? zeiken..? Damn woman.. you love us! without drugs...!!
See me smiling?!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'lectronique op dinsdag 28 november 2006 om 19:59:
wat?! nog zeiken ook?

Ik zeik niet...
Ik deed gewoon m'n mond open :$

Ofzo... ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MonkeywaxX op dinsdag 28 november 2006 om 20:24:
Damn woman..

haha :D

op naar oud en nieuw! (mits ik op tijd kaartjes kan regelen haha)

Waarschuw beheerder
erg leuke avond gehad, magda vond ik toch wel het beste draaien(Y)

hoop alleen dat de volgende keer de shuffle/kuddedieren thuis blijven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 21:18:
shuffle/kuddedieren

:vaag:
Waarschuw beheerder
was niet awakeningswaardig. Geen goede sfeer op paar kleine momentjes na, geen gejoel, gejuich, geklap, handjes in de lucht op een paar kleine groepjes nagelaten natuurlijk. Geen echte opbouw gedurende de avond. Overgang van Der Dritt Raum naar de Italianen was heel groot. Ik dacht dat toen de hel los ging breken, goddelijke opening, maar toch werd het na een half uur weer wat matter. Preach deed zijn uiterste best met tergend lange breaks om het publiek op te jutten, maar dat had geen effect. We zeiden met groep constant: "Hij probeert het wel, hij wacht gewoon, maar er gebeurt niks." BMB was wel weer wat vetter. Zelfs The Advent viel me tegen. Volgende keer pas weer in april, misschien is het een overkill aan awakenings dat ik het dit keer niet bijzonder vond.
Wel vet trouwens: de vlammenwerpers, erg vet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
magda vond ik toch wel het beste draaien(Y)

whehhh ik heb mn heldin dus gemist :'( ik kwam net om kwart over 1 binnen.. moest eerst dus auftritten in utrecht.. wel gewonnen though

Waarschuw beheerder
Heb erg genoten! Kwamen pas rond half 2 binnen, haast geen moment stil gestaan!

Hoorde net dat er 600 man politie liep :|
En dat ze dat bij elk feest willen gaan doen..beetje jammer!
Maar niets van gemerkt, het was heerlijk!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 22:19:
Hoorde net dat er 600 man politie liep

geen wonder dat het zo snel was 'uitverkocht' :roflol:

rond half 2 binnen

mooi tijdstip
net voor Markantonio :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 28 november 2006 om 22:23:
geen wonder dat het zo snel was 'uitverkocht' :roflol:

die hebben hun kaartje toch aan hun jasje hangen? glimmend en wel?
Waarschuw beheerder
donateur
hebben ze ook

maar dan mag Rocco, 600 karten minder verkopen ;)

hoe moet je anders 600 man meer kwijt ;p

Waarschuw beheerder
Ach, niet dat ze zoveel ruimte innamen door lekker los te gaan 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 28 november 2006 om 22:30:
hebben ze ook

maar dan mag Rocco, 600 karten minder verkopen ;)

hoe moet je anders 600 man meer kwijt

duidelijk

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 22:34:
Ach, niet dat ze zoveel ruimte innamen door lekker los te gaan 8)

als ik die shit zou beveiligen zou ik alle drugs die ik afpakte doorverkopen.. ken iemand die dat deed :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Martyro op dinsdag 28 november 2006 om 15:15:
aa! 3voor12 was altijd zo zacht, laatste sets zijn eindelijk op volume ! :bounce:

en inmiddels over op windowsmedia
kan ik ook op school luisteren, waar ze standaard geen realplayer hebben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoorde net dat er 600 man politie liep :|

Als dat zo is...:s
beetje jammer!

...klinkt dit als een gigantische understatement.
kuddedieren

Beau Mot Plage is toch die populaire plaat van die ineens zo massaal gehypede Isolée? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op dinsdag 28 november 2006 om 15:52:
ik filmde met de camera van Joey en heb je flink losgaand gefilmd. Dus als hij losgaand publiek in zn filmpje wil hebben kom je wel in het eindfilmpje van 1-2-3 minuten denk ik

Zou vet zijn! Joey draaide zo heerijk!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder

Ik ben er ook alleen heen gegaan (net als in oktober), maar kom altijd wel vrienden/vriendinnetjes tegen en anders nieuwe vriendjes/vriendinnetjes hihi.
Count me in as well. ;-)
Waarschuw beheerder
donateur

had iig met niemand iets concreets afgesproken
bekenden zat toch
Waarschuw beheerder
nou waarschijnlijk niet zoveel als jullie, maar ik kwam uiteraard een aantal bekenden tegen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kwam helemaal niemand tegen :(
Waarschuw beheerder

Haha, vraag me af hoeveel mensen van hen hun baan kunnen houden?:S 87 mensen opgepakt, das ongeveer 90, dus per 6 2/3 man hebben ze er wel 1 opgepakt!! Haha... terwijl het gemiddelde ook ongeveer op 5 per persoon had kunnen liggen...

Trieste bedoeling, bewijst wel weer hoe goed deze smurfen zijn...:S Laten ze alsjeblieft wat nuttigs gaan doen en tegelijk iets waar ze goed in zijn! Want deze vertoning leek helemaal nergens op! :(
Waarschuw beheerder

Hoe kom je daar nou weer bij? Lijkt me wel heeeeeeeel errug veel.
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens! Gooi er dan 400 gezellige partypeepz in en 200 GOEDE smurfjes. Zal het feest erg goed doen. Kost me ook meteen minder ijsjes ;)

Waarschuw beheerder
600 man politie?! Volgens mij was iedereen, op mij na van de politie hoor! :yes:

Tskkk... als je dat gelooft... :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ja doei :bye: :D

VOlgens mij had Awake minder kaarten in de verkoop gedaan dan in oktober. Oktober editie vond ik uiteindelijk wel leuker dan de november editie, maar ook wat drukker.
Meer mensen die het minder druk dan oktober editie vonden? (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Van een jongen die voor 3voor12 werkt, hij moest ze ook interviewen enzo

Tja, heb het ook maar gehoord..zoals ik al zei, ook niets van gemerkt ;P

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Zin in oud&nieuw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 11:05:
Volgens mij was iedereen, op mij na van de politie hoor!

dat zat ik ook nog te ouwehoeren met een vriend van me, zei dat ik niet te ver vooraan moest gaan staan, omdat magda me dan zou arresteren/ 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kierewietje op woensdag 29 november 2006 om 11:27:
doeg!

600 man politie, dat is aanwezig bij Ajax-Feyenoord ofzo (volgens mij 1000 trouwens, maar ff voor het idee;) maar niet in de Gas waar 3000-3500 mensen zijn..
Waarschuw beheerder
600 is idd wel een extreme overkill... ik had wel steeds het idee dat ik er een zag, maar dacht dat dat maar aan mij lag... 600 lijkt me ook te stug, 60 vind ik al veel

Waarschuw beheerder
nee, het waren er 1500! en nog 300 man AIVD, 70 FBI en 714 DEA! en een handjevol van de kabouterPTT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 11:47:
nee, het waren er 1500! en nog 300 man AIVD, 70 FBI en 714 DEA! en een handjevol van de kabouterPTT

007 was er ook (hing aan het dak)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op woensdag 29 november 2006 om 11:07:
Meer mensen die het minder druk dan oktober editie vonden?

Voor mijn gevoel was het ook minder druk en heet dan in Oktober(vrijdag).....Anouk, heb je nog een temperatuur meting gedaan...????:D
Waarschuw beheerder
Awak is zeer zeker veranderd maar dit x was het zeer zeker

een top party nadat onze homy door de politie eruit was gezet ivm snoepgoed toen hebben we met ze alle een kaartje gelapt

van een handelaar voor 5 tientjes en 10 min later stond hij weer binnen te knallen helemaal goed!!

Tot oud en nieuw AWAKENINGS adios
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Techno Tom op woensdag 29 november 2006 om 12:51:
een top party nadat onze homy door de politie eruit was gezet ivm snoepgoed toen hebben we met ze alle een kaartje gelapt

van een handelaar voor 5 tientjes en 10 min later stond hij weer binnen te knallen helemaal goed!!

strakke aktie (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoToi op woensdag 29 november 2006 om 12:27:
heb je nog een temperatuur meting gedaan...????

weet wel dat Maren een decibel meting heeft gedaan
114 DB b)
Waarschuw beheerder
Kijk! Zoals het hoort! 1 voor allen en allen voor 1!
Love that! En dan nog een geweldig feest hebben.
Helemaal top gasten!
Waarschuw beheerder
Zuur dat je de British Murder Boys niet meer kan luisteren op www.3voor12.nl. :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kierewietje op woensdag 29 november 2006 om 12:01:
007 was er ook (hing aan het dak)

ooooh was hij dat! Dacht al, wat is de kerstman vroeg dit jaar
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
kan iemand me aan de sets van markantonio en BMB helpen?>?????????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van boertje van buiten op woensdag 29 november 2006 om 14:22:
kan iemand me aan de sets van markantonio helpen

Markantonio@ Awakenings 25-11-2006 Gashouder (Amsterdam)

(thanx to FunkYou)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
En bij deze Preach:
Preach @ Awakenings 25-11-2006 Gashouder (Amsterdam)

(thanx to FunkYou)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoop van harte dat iemand de set van BMB heeft geript voordat-ie van 3voor12 werd geflikkerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op woensdag 29 november 2006 om 13:10:
weet wel dat Maren een decibel meting heeft gedaan
114 DB

op vrijdag of zaterdag?
Vrijdag ging het namelijk vanaf 12 uur een tandje harder dan de zaterdag ooit geweest is geloof ik :)

@gustav, ik hoop met je mee. Gisteren Markantonio en Cerrone geluisterd om BMB lekker als toetje te doen.. verkeerde keuze zo blijkt achteraf :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anouk op woensdag 29 november 2006 om 15:36:
op vrijdag of zaterdag?

zaterdag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op woensdag 29 november 2006 om 15:36:
Gisteren Markantonio en Cerrone geluisterd om BMB lekker als toetje te doen

Zo heb ik het ook gedaan, was nog wel op tijd om de BMB als toetje nemen. :p

Wilde ze gisteravond alleen weer ff luisteren, lukte het niet meer. Baal er goed van eigenlijk, vond die set zeker net zo vet als die van de Italianen.
Waarschuw beheerder
ik had ook de indruk inderdaad dat het wat rustiger en minder warm was de de zaterdageditie van oktober..

markantionio en cerrone set is goed te doen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk you!! op woensdag 29 november 2006 om 17:41:
Kijk hier ff

Had 'm al gevonden op ls.com. Nogmaals bedankt!

Waarschuw beheerder
Vaag... Ik luister nu de set van BMB op 3voor12 online...
Bij mij doet ie het gewoon.

Meesterlijke set trouwens! (y)

Waarschuw beheerder
Wat raar.... het is gewoon alweer bijna een week geleden :nocheer:... Ik heb nu al weer feestdrang! :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 10:00:
het is gewoon alweer bijna een week geleden

:(
Waarschuw beheerder
nog een maandje en dan weer awake. \o/ en wat voor 1...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op donderdag 30 november 2006 om 11:00:

Just can't wait B)
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
heb daar al een kaartje voor :9
Waarschuw beheerder
vorig jaar zo'n leuk illegaal feestje gehad, dat we die dit jaar weer gaan proberen met nieuw jaar...
Waarschuw beheerder

inderdaad he :9

neem je ook een petje voor mij mee? ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Nou, zo bijzonder was het 3 jaar geleden niet hoor!! Ik ging er vol verwachtingen heen, maar het was uiteindelijk niet meer dan een aardige Awake! Ik heb me er prima vermaakt hoor, maar de sfeer was toen verre van bijzonder (dit moet iedereen die hier geweest is en overal heeft gestaan beamen, tenzij je alleen maar met eigen vrienden bezig bent, nooit naar feesten gaat en/of alleen maar op de tribune hebt gezeten :9)
Er was ook nog eens een speaker kapot, en aan het einde was het dramatisch geregeld bij de jassen, waarbij er haast mensen fijn gedrukt werden in het gedrang.. Het feest had ook zijn charmes, vind de MDMA wel een toffe lokatie, en de overocht was ook wel leuk.

Ik weet zeker dat het dit jaar 100x toffer wordt, zeker nu iedereen elkaar al zit op te hypen op o.a. pf, maar dit wordt het hem niet voor mij! :)
Waarschuw beheerder
Op naar oud en nieuw :woop: ...Kan alweer niet wachten !hehe..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op donderdag 30 november 2006 om 11:11:
heb daar al een kaartje voor

me 2
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ed ter Bak op donderdag 30 november 2006 om 12:41:
vind de MDMA wel een toffe lokat

:lol:

gisteren dus ff weer de setjes terug geluisterd en moet zeggen die BMB is echt rete dik,t dak ging er bijna weer af thuis :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op donderdag 30 november 2006 om 12:41:
dit moet iedereen die hier geweest is en overal heeft gestaan beamen

Waarschuw beheerder
donateur
2 & 4 jaar geleden was Awake vet :9
Waarschuw beheerder
ook bij nader luisteren vind ik de set van de BMB heel slecht te pruimen.. valt dit onder de noemer techno?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van acco op donderdag 30 november 2006 om 13:18:
ook bij nader luisteren vind ik de set van de BMB heel slecht te pruimen.. valt dit onder de noemer techno?

serieus ??
natuurlijk smaken verschillen

maar vind hem bij nader inzien zelfs nog beter als van die 2 italianen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
achteraf

dan luister je aandachtig

op 't feest . . . . .

genoeg erover :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op donderdag 30 november 2006 om 13:20:
maar vind hem bij nader inzien zelfs nog beter als van die 2 italianen

ja dat sowieso!

ik ben ook 2x op awake O&N geweest,2002 en 2003. 1e x was wel tof omdat het mn eerste awake was. maja ik vond niet echt dat er O&N sfeer hing. het was gewoon zoals het normaal ook is.

daarom ga ik liever in een wat knussere kring O&N vieren met veel vrienden. denk eerst lekker buiten vuurwerk/champagne enz en dan uurtje of 2 a 3 richting een club
Waarschuw beheerder
achter luister je met meer aandacht naar de technische kanten inderdaad..

maar op awake zelf stond ik automatisch stil omdat ik de muziek niet echt vermakelijk vond opeens, dus niet echt mijn ding wat ze aan het doen waren.. normaal sta ik eigenlijk nooit stil :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op donderdag 30 november 2006 om 13:18:
ook bij nader luisteren vind ik de set van de BMB heel slecht te pruimen

Vind 'm bij nader luisteren alleen maar beter en beter worden!

Uitspraak van technowaus op donderdag 30 november 2006 om 13:20:

Jep, heeft iets meer diepgang.
Waarschuw beheerder
haha wie die set vind sucken kan ik niet begrijpen... en dan ook nog vragen of het techno is... haha

ik was in 2004 naar awake o&n en toen was et echt 1 van de leukere awakenings.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 30 november 2006 om 14:25:
haha wie die set vind sucken kan ik niet begrijpen... en dan ook nog vragen of het techno is... haha

ach zal vast wel van simpel raggen houden..dit is misschien iets te moeilijk voor em?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op donderdag 30 november 2006 om 14:22:
Vind 'm bij nader luisteren alleen maar beter en beter worden!

Uitspraak van T-waus op donderdag 30 november 2006 om 13:20:

Jep, heeft iets meer diepgang.

Vind ik ook! En vond het tempo bij de Italianen toch soms net ff te hard. Dit is gewoon mijn stijl :)

Ik hoop dat de heren nog een keer komen (Y)

Waarschuw beheerder
set by Cerrone & Markantonio is really great :respect:

now gonna download British Murder Boys 8)

Waarschuw beheerder
Mensen, kent iemand die rechter kerel? Ik heb ff met m staan ouwehoeren met deze pic als resultaat. En ik vind dat hij deze ook zou moeten hebben, want hij vind m vast ook dik!

Dus ken je m? zorg dat ie m te zien krijgt. Dank

[img width=640 height=480 cacheid=0000002300141685a21954a31a01ad3a23]http://pic4.picturetrail.com/VOL765/2616971/11845748/208701216.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 18:05:
Mensen, kent iemand die rechter kerel? Ik heb ff met m staan ouwehoeren met deze pic als resultaat. En ik vind dat hij deze ook zou moeten hebben, want hij vind m vast ook dik!

Hehe die gast stond de hele tijd voor me... Wat een figuur... Echt gelachen daaro (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op dinsdag 28 november 2006 om 23:38:
Beau Mot Plage is toch die populaire plaat van die ineens zo massaal gehypede Isolée?

ik hoor liever 100 keer beau mot plage op een feest dan dat ik 100 man de shuffle-polonaise zie doen
Waarschuw beheerder
Aan het einde draaide ze een vette plaat, alleen geen flauw idee welke dat was. Het laatste nummer voor het 7 uur werd...iemand enig idee nog welke dit was?
Waarschuw beheerder
Dat was Edge of motion - Set up 707 hehehe ;)
Waarschuw beheerder
Paulito citeer 30 november 2006 18:05

Ik ken hem niet maar het is wel een zalige foto!! :D (Y)
Waarschuw beheerder
die meid linksachter ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gijssie! op donderdag 30 november 2006 om 21:09:
Edge of motion - Set up 707

(l)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 20:21:
100 keer beau mot plage op een feest

:nocheer:
de shuffle-polonaise

:nocheer:
Waarschuw beheerder
Anoukforza citeer 30 november 2006 21:22
die meid linksachter ook

Haha ja die gaat wel lekker hard! :D

Waarschuw beheerder
ik hoor liever 100 keer beau mot plage op een feest dan dat ik 100 man de shuffle-polonaise zie doen

blijft een dikke plaat!

evenals 1 goeie shuffelaar!

vaker die plaat draaien zuigt.
teveel shuffle probeerende mannetjes zuigen al helemaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 18:05:

hahaha, volgens mij heet ie Johan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 22:10:
shuffle

WTF is shuffle eigenlijk? Hoor het hier en daar om me heen, maar ik heb geen idee waar het over gaat. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op vrijdag 1 december 2006 om 22:57:
WTF is shuffle eigenlijk? Hoor het hier en daar om me heen, maar ik heb geen idee waar het over gaat.

tis een dansje, net zoals hakken bij hardcore hoort hahaha

Waarschuw beheerder
dit is shufflen:

en dit:

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 19:46:
dit is shufflen:

en dit:

is niet echt zoals je velen ziet shufflen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'lectronique op zaterdag 2 december 2006 om 14:33:
tis een dansje

In eenzelfde gradatie kansloos als jumpen. :x
Uitspraak van D'lectronique op vrijdag 1 december 2006 om 20:30:
ik heb zin in o&n!

:jaja:
Robuust het nieuwe jaar in, zonder geshuffel AUB.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Audionysos op zaterdag 2 december 2006 om 20:26:
zonder geshuffel AUB.

gelukkig kan ik 't niet zo goed O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zaterdag 2 december 2006 om 20:51:
gelukkig kan ik 't niet zo goed O:)

Ik moet eerst m'n workshop jumpen afmaken voordat ik me aan deze hippe dans waag.8)
Waarschuw beheerder
Audionysos citeer 2 december 2006 20:26

donateur! Uitspraak van .Ms Volttrash___ op zaterdag 2 december 2006 om 14:33:
tis een dansje

In eenzelfde gradatie kansloos als jumpen.

Sander (Sanderos) doet ook weleens zo maf met zijn voeten! :D haha maar ik vind het er wel altijd grappig uitzien!Lijkt wel of hij zweeft :P(Y)

ik vind jumpen dus ook wel een stuk schraler.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shuffelen is leuk man, en dan net doen alsof t totaal geen moeite kost!

als je maar los gaat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op donderdag 30 november 2006 om 21:09:
Dat was Edge of motion - Set up 707 hehehe ;)

dankje dankje dankje!!!!
dat was echt dat nummer wat ik zocht :D
Waarschuw beheerder
Vind het er supergrappig uitzien eigenlijk.

Ben ook stiekem wel een beetje jump-fan, ook omdat het er zo lollig uitziet. De bijbehorende muziek doet me niks hoor, don't worry! Zal ik me dan ook maar een keertje aan het Shuffelen gaan wagen? ;-) Dan maar kansloos :P Als je maar lol hebt, toch? :bounce: (vrees dat het talent me toch een beetje ontbreekt, maar goed, wat ik al zei... als je maar lol hebt.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op zondag 3 december 2006 om 20:36:
Doen we :cheer:

Dan beginnen we de V.V.S.D.O.W.S.

vereniging voor shuffelaars die ongestoord willen shuffelen

DANCE LIKE NO ONES WATCHING!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 19:46:
dit is shufflen:

die 2e is erg tof:)(Y)

jammer dat er misschien maar 3 a 4 shuffelaars zijn waarbij het echt gruwelijk is om te zien. Alleen DAN is het tof. tegenwoordig lopen er zoveel mensen wild omzich heen te schoppen en proberen het te doen, gewoon niet tof meer.
kdoe het zelf dus ook nauwelijks meer.

gheghe kmoest hard lachen. benny rodriques zei zaterdag nog tegen me dat ik de eerste ooit was die hij het in nederland heeft zien doen een jaar of 3 a 4 terug...:D
en het klopte wel een beetje....ik kende toen maar 1 iemand anders die dat deed en kging wekelijks naar de technofeestjes.

nu doet de helft het lijkt wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 12:38:
nu doet de helft het lijkt wel.

niks voor mij hahahahaha
Waarschuw beheerder
ik vind het ook vet toy!
Waarschuw beheerder
dank je lennart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op zaterdag 2 december 2006 om 20:26:
In eenzelfde gradatie kansloos als jumpen.

ik weet niet hoe jij dans maar zon opmerking slaat natuurlijk nergens op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 4 december 2006 om 13:09:
ik vind het ook vet toy!

...je vadah...DIE is toy!
Waarschuw beheerder
toy king, et lijkt dd wel hiero
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 13:50:
je vadah...DIE is toy

hou juh smoel met juh hoeahmoeah! ;)
Waarschuw beheerder
door jou opmerking meteen het hele forum dood. :P
Waarschuw beheerder
Half uurtje van de set van The Advent @ Awake nu te beluisteren op www.3voor12.nl.

Is afgelopen zaterdag uitgezonden op 3FM tijdens Whitenoise, het wekelijkse radioprogramma van Dave Clarke, nu dus te horen op 3voor12. :)

-edit- http://rapidshare.com/files/5864815/the_advent-live_at_awakenings_2006-11-25-2006-mnkbt.mp3
thnx 2 mnkbt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thnx voor de linK!!! (Y)
Waarschuw beheerder
Trouwens wat een liveset zeg....meestal als ik setjes twerugluister vind ik het ietsje minder als op het feest. Maar dit vind ik gewoon erg lekker is natuurlijk ook echt monsterlijke vette techno! Stampt lekker door lekker ouderwets (Y)

Toch jammer dat het maar 3 kwartier was en dit stukje maar een half uur is :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 5 december 2006 om 12:29:
Trouwens wat een liveset zeg....meestal als ik setjes twerugluister vind ik het ietsje minder als op het feest. Maar dit vind ik gewoon erg lekker is natuurlijk ook echt monsterlijke vette techno! Stampt lekker door lekker ouderwets

Had het zelf niet beter kunnen zeggen. (Y) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gustav op maandag 4 december 2006 om 15:38:
Half uurtje van de set van The Advent @ Awake nu te beluisteren op www.3voor12.nl.

ik zie het weer es niet staan :nocheer:
heb je de link?
Waarschuw beheerder
Ik heb hem ook niet zien staan hoor maar waarom download je hem niet gewoon via de link!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op woensdag 6 december 2006 om 01:14:
heb je de link?

http://3voor12.vpro.nl/programmas/afleveringen/30324166

Maar inderdaad,
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 6 december 2006 om 09:57:
waarom download je hem niet gewoon via de link!?

Waarschuw beheerder
donateur
thnx (y)

maar als stream online staat luister ik die liever. m'n HD space is nogal schaars zie je.