| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 25 november 2006 om 22:00 |
ik vond t prima afwisselend, die tempo's, en ook ik vond t jammer dat als je op de tribune was dat je niemand écht zag bewegen.. iedereen was m waarschijnlijk aan het spacen ofzo.. en al die mensen die door iedereen heen willen.. die hebben t moeilijk omdat niemand beweegt, anders is het wat makkelijker door heen wurmen, vind ik zelf... haha
Zijn niet te vergelijken imo, maar goed. Carl Cox heeft toch een veel bredere draaistijl, en veel meer ervaring. Is technisch ook een stukje begaafder!
muziek fuck it kan je thuis ook luisteren maar je gaat toch voor het totaal plaatje anders is het voor mij niet compleet.. is er nu niemand die dit is opgevallen..??/
afsloot met windowlicker van alter ego. die plaat was toen voor mij nog onbekend
Wil nog even kwijt dat ik Preach echt DE man van de avond vindt. Hij draaid ook elke keer weer anders maar toch met zijn eigen unieke sound!
muziek fuck it kan je thuis ook luisteren maar je gaat toch voor het totaal plaatje anders is het voor mij niet compleet.. is er nu niemand die dit is opgevallen..??/
serieus?! vaag zeg! die is tog al best oud
dat gebeurd niet in nederland hoor
niet zo raar
zat niet zoveel energie in als de voorgangers.
niks mis met offbeat en diepe techno
maar doe het dan niet na een aantal knallende uren
Niet iedereen snapt die shit Len
sfeer bepaal je zelf, mijn eigen sfeer was perfect,
jou sfeer wel maar waar was de atmosphere?? het was niet zo van jongens met z'n allen wat je heel vaak terug ziet zeker in het laatste uurtje... iedereen op zijn tandvlees maar met z'n alle doen we het nog even.
WAT IS ANDERS HET AWAKE GEVOEL
Ik heb vrijwel vooraan gestaan en daar ging het prima los! Niets mis met de sfeer daar.
Zullen allemaal wel stillen zijn geweest
de muziek was gewoon heerlijk en er waren meer dan genoeg relaxte mensen aanwezig die wel uit hun dak stonden te gaan
waarom altijd opzoek gaan naar de mensen die 'stil' staan, gebieden waar 'geen' sfeer is? bedoel, ik heb ze ook wel gezien hoor, maar dat heeft echt geen enkele invloed gehad op hoe ik dit feest heb ervaren
tja begrijp opzich wel wat he bedoeld. ik zie het liever ook zo maja die echte uitgelaten sfeer zie ik al tijden niet meer op awake.
wat is volgens jou dan de oorzaak dat je die uitgelaten sfeer niet meer ziet op awake?
Heb bijna het gehele weekend vooraan gestaan maar daar ging iedereen toch echt wel los!
Vooral de vrijdag was het flink vlammen!!!
tsja dat kan ik natuurlijk niet verklaren.
ik ben 1 van de 3500 mensen die daar staan en ik ga iig altijd los dat weet ik wel.
Krijg je eerst DDR en aansluitend heerlijke spaghetti techno, kom Preach het "verpesten"!
niks mis met offbeat en diepe techno
maar doe het dan niet na een aantal knallende uren
juuuiist
BMB beter tot zn recht op vroeger tijdstip.
Ik heb vrijwel vooraan gestaan en daar ging het prima los! Niets mis met de sfeer daar.
jou sfeer wel maar waar was de atmosphere?? het was niet zo van jongens met z'n allen wat je heel vaak terug ziet zeker in het laatste uurtje... iedereen op zijn tandvlees maar met z'n alle doen we het nog even.
WAT IS ANDERS HET AWAKE GEVOEL
GA AAN DIE FUCKING FRONTLINE STAAN
de tering denk dat de meeste mensen het wel met mij eens is dat het voorraan als we ff los klappen met zijn allen de sfeer dan ook altijd grandioos is
Uitspraak van ali - M op maandag 27 november 2006 om 14:27:
mischien moet ik dan ook wel vooraan gaan staan. Vind meestal net iets te druk
druk
vind t altijd de beste spot die er is
gast....lul niet...jij gaat NOOIT los....jij staat de hele nacht met je pootje omhoog met je ogen dicht te spacen als een MF!
dan mis je dus ook de sfeer
druk
vind t altijd de beste spot die er is
Uitspraak van T-waus op maandag 27 november 2006 om 15:31:
dan mis je dus ook de sfeer
ik miste de algehele sfeer het Awake gevoel!!