Partyflock

Forumonderwerp · 915531
Waarschuw beheerder
En dames en heren.....was het weer net zo'n spektakel als deze vrijdageditie?? Nog veel (wan)optredens gezien van de overheid??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 22:43:
Wie kunnen zich nog platen herinneren uit de set van Markantonio en Rino Cerrone? Ik weet het, het is moeilijk na zo'n slachtveld, maar die set was te gruwelijk. Alloy Mental - Alloy Mental zat er in ieder geval in. Die rollende Techno is echt zo gruwelijk vet om op los te gaan.

wat ik me nog heug
Nitzer Ebb - Murderous (Phil Kieran rmx)
Marc Etienne - walking on sunshine (eric sneo dub rmx) :respect:
pff geheugen laat me in de steek
tging ook zo rap, ze draaiden zoveel platen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was een zeer vette avond. Ik was pas binnen net voor het begin van Rino en MarkAntonio. Wat een vette plaat draaide ze als eerste plaat, ook zeer vet in combinatie met het vuurwerk, de hele zaal ging los. Ze hielden de rollende lijn goed vast in hun set ondanks een aantal groffe mixfouten. Daarna DJ Preach. Beter dan ik verwacht had,maar niet helemaal mijn ding, naar mijn idee toch iets te veel trancy climaxxen. Toen voor mij het hoogtepunt van de avond, The Advent, wat een dikke liveset. Drie kwartier lang rockende techno. BMB vond ik wat tegenvallen,maar al met al toch waardige afsluiters.Alleen beetje jammer dat een van de WighnomyBrothers de laatste paar platen mocht draaien,was een beetje een dooddoener na 5 uurtjes uptempo techno. Daarna nog naar TWSTD gegaan om Rino en MarkAntonio nogmaals te beluisteren. In het begin veel te druk en daardoor heel erg warm, maar naarmate de ochtend vorderde gingen er meer mensen weg en kwam er wat meer ruimte om te kunnen dansen. Ook van Rino te horen gekregen dat hij komende zomer op het AW festival staat en deze keer in z'n eentje. Na die mededeling kon mijn avond/ochtend niet meer stuk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Opening Rino Cerrone & Markantonio !

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-5928815232287207306}

mob filmpje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat was het superrr!!! Da's alles wat ik er nu over kan zeggen... :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5928815232287207306&q=Awakenings+25-11-2006

Opening Markantonio (fire fire!)

Heb hem geupload bij google, maar weet niet hoe ik aan de url kom :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van markk op maandag 27 november 2006 om 03:02:
Ook van Rino te horen gekregen dat hij komende zomer op het AW festival staat en deze keer in z'n eentje

dit zijn de betere mededelingen!!

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest! Hing een supersfeer voor zover ik weet, heb iig geen nare mensen gezien! (heb alleen maar rechts vooraan gestaan ook ;))

Muziek was top, alleen BMB vond ik tegenvallen... vond ze heel "experimenteel" draaien... anders kan ik het niet noemen! :D Toch tot 6.45 gebleven :D

Thanks iedereen, voor de superavond!!!!

Waarschuw beheerder
Sooow, eindelijk weer eens een lekkere Awakenings editie nadat het mij de laatste keren iedere keer een klein beetje tegen viel.

Extra thuis op de bank blijven hangen omdat ik geen zin had in gesufkut van P van Dongen of Magda. Dus laat binnen rond een uurtje of half 2 en begonnen gelijk bij DDR met Hale Bop. Deed het wel lekker in de ton. En toen om 2 uur die Italianen ipv Preach begreep ik later. Wat ging het ging dat alle jezus hard van start zeg, Gas denderde echt op zijn grondvesten. Kakte daarna ook wel weer flink in later..

Advent was gewoon lekker als altijd en BMB draaide lekkere plaatjes maar er zat verder weinig lijn in, niet dat dat nog wat uitmaakte op dat moment.

Zoals zaterdag mogen ze van mij vaker zijn!!
Hulde!
Waarschuw beheerder
de foto's zijn goed gelukt :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 09:44:
http://video.google.nl/videopl ... 6&q=Awakenings+25-11-2006

Opening Markantonio (fire fire!)

Heb hem geupload bij google, maar weet niet hoe ik aan de url kom :|

Dat was zooo gruwelijk goed op dat moment! Dacht dat de hele tent afgebroken werd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 10:10:
Dat was zooo gruwelijk goed op dat moment! Dacht dat de hele tent afgebroken werd.

Ja, inderdaad!
Ging echt helemaal los. Was mooi kippenvel momentje! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van markk op maandag 27 november 2006 om 03:02:
Alleen beetje jammer dat een van de WighnomyBrothers de laatste paar platen mocht draaien,was een beetje een dooddoener na 5 uurtjes uptempo techno.

ja he :/
hij draaide op een gegeven moment 1 waardeloze plaat en toen liep de zaal wel erg snel leeg :S
Waarschuw beheerder
raar om te lezen dat mensen BMB niet zo vet vonden! ik vond dat juist echt gruwelijk vet. samen met the advent verreweg het beste
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 10:27:
raar om te lezen dat mensen BMB niet zo vet vonden

niet zo raar
zat niet zoveel energie in als de voorgangers. Het knalde niet en was best wel 'vlak'.
zat weinig opbouw in.

zag ook aan de mensen in de zaal, die gingen minder los en liep zelfs achterin helemaal leeg.
Waarschuw beheerder
lennart, the advent en bmb achter elkaar. wat wil je nog meer?:D ik ging echt zwaar uit me plaat! eerst lekkere rollende advent en daarna door met de diepe donkere shit. echt geweldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 27 november 2006 om 10:31:
zat niet zoveel energie in als de voorgangers. Het knalde niet en was best wel 'vlak'.
zat weinig opbouw in.

heheh weinig opbouw yeah right! ze begonnen juist veel langzamer dan the advent wat ook normaal is bij een liveact..alles kwam aan bot. dikke vette breaks,offbeat,diepe techno. Geniaal!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 10:57:
begonnen juist veel langzamer

das is voor velen juist klote
velen verwachten van een afsluiter dat die boven alles uit knalt en niet tempo terug

niks mis met offbeat en diepe techno
maar doe het dan niet na een aantal knallende uren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 27 november 2006 om 11:01:
niks mis met offbeat en diepe techno
maar doe het dan niet na een aantal knallende uren

Precies, ik vond er niet echt wat mis mee, maar als afsluiter vond ik het net ff niet genoeg knallen.

Waarschuw beheerder
Wat weer een ongelofelijk vet feest......Zelfs de Minimal van Magda pompte al aardig.....en daarna ging echt compleet het dak er af...
Waarschuw beheerder
Leuk feestje, weer es wat anders dan hardcore.

Vond de muziek ook best aardig ook al is techno niet echt mijn muziek, geluid was ook goed. Alleen jammer dat je niet echt los kan gaan op deze muziek, er werd ook niet zo uitbundig gedanst. Voordeel is dat ik deze keer geen spierpijn in mn poten heb ;-)
Waarschuw beheerder
brainiac, kom volgende x vooraan staan dan ;)
Waarschuw beheerder
Persoonlijk ben ik meer van de minimalere klanken maar dat heeft nooit invloed gehad op het besluit om te gaan..
Want je ging tenslotte naar Awakenings Ja Ja dat stond altijd voor sfeer, gezelligheid, dolle pret, gejuich, spontaan applaus en nog meer gejuich
Ik vond het een kouwe kille bende...
Twee gasten vooraan tripped van de LSD met een zacht gepiep(wat gejuich had moeten zijn) tonen hun belangstelling voor de licht set-up. Achterin een dansend meisje met een houten been wat klinkt als en half geklap.

Ik weet niet wat jullie hebben gemerkt maar ik vond het niks ...kwam het door de politie? de drugs? de drank? of dat het het zoveelste Awake feest was van dit jaar? dramatische zo kil vannaf de tribune was het niet om aan te zien gewoon dood!!

Awakening was Awakenings met het licht en het geluid dezelfde lokatie dat was allemaal weer top we waren ook binnen net toen Magda was begonnen. Zwaar dampende bass met melodieus gepling-plong. halverwegen haar set zag ik het sfeertje al wel komen.Daarna DDR wat er zeker op aansloot.. maar veel te kort was!! Het begin van Markantonio en Rino Cerrone was naar mijn idee het laatse hoogtepuntje van de avond. Heb natuurlijk wel de hele avond nog staan housen maar dit keer in een lege natte koude stille sfeerlozen ton.
deze editie was het niet ONZE ton
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tof feest hoor, ik heb me weer uitstekend vermaakt. Vond zoals verwacht preach wat minder, maar de rest was prima! (y)
Waarschuw beheerder
Chrizz citeer 27 november 2006 10:02
Sooow, eindelijk weer eens een lekkere Awakenings editie nadat het mij de laatste keren iedere keer een klein beetje tegen viel.

Extra thuis op de bank blijven hangen omdat ik geen zin had in gesufkut van P van Dongen of Magda. Dus laat binnen rond een uurtje of half 2 en begonnen gelijk bij DDR met Hale Bop. Deed het wel lekker in de ton. En toen om 2 uur die Italianen ipv Preach begreep ik later. Wat ging het ging dat alle jezus hard van start zeg, Gas denderde echt op zijn grondvesten. Kakte daarna ook wel weer flink in later..

Advent was gewoon lekker als altijd en BMB draaide lekkere plaatjes maar er zat verder weinig lijn in, niet dat dat nog wat uitmaakte op dat moment.

Zoals zaterdag mogen ze van mij vaker zijn!!
Hulde!

Haha Chris lachuh dat ik jullie nog even tegenkwam!!! :D (Y)
Waarschuw beheerder
nou ik heb me super vermaakt hoor, iedereen was lief voor me enzo, geen last gehad van de politie, heerlijke muziek, kortom, alleen naar awake is ook geen punt :)
Waarschuw beheerder
Lennart! citeer 27 november 2006 10:57
zat weinig opbouw in.

heheh weinig opbouw yeah right! ze begonnen juist veel langzamer dan the advent wat ook normaal is bij een liveact..alles kwam aan bot. dikke vette breaks,offbeat,diepe techno. Geniaal!!!!

IK vond BMB ook wel erg vet! Eerst even wat gas voor mezelf ook wel lekker want was bij The Advent wel heel hard gegaan hahaha :D En na ee tijdje begonnen ook hun weer te beuken :D
Waarschuw beheerder
ook leuk om een aantal mensen hier van het forum gesproken te hebben, xantrex, gekke gijs, ms volttrash :D
Waarschuw beheerder
hahaha ja was wel grappig jah! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 27 november 2006 om 11:01:
das is voor velen juist klote
velen verwachten van een afsluiter dat die boven alles uit knalt en niet tempo terug

schande dat elk feest daarin altijd in meegaat..

dat het hard MOET eindigen...en dat er altijd qua hardheid en bpm een stijgende lijn naar het einde zijn moet.

kben het daar totaal niet mee eens.
op HCfeesten en zo oke.....
maar techno hoeft niet harder en sneller om mijn te boeien..
van hard naar meeslepende diepe platen is ook heerlijk!

kheb toch een beetje spijt dat ik niet gegaan heb.....de lijn omhoog was zeker niet verkeerd!

wie weet volgende keer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:14:
meeslepende diepe platen is ook heerlijk

idd
als je daarop ingsteld ben

hoorde van iedereen BMB word knallen
dan verwacht je dat
Waarschuw beheerder
donateur
dat het hard MOET eindigen...en dat er altijd qua hardheid en bpm een stijgende lijn naar het einde zijn moet.

Tsjah, van mij hoeft dat ook niet zo nodig! Vorig jaar @ Awake Drumcode draaide Skoog als laatste, na Lekebusch, en Skoog bouwde ook af.. heerlijk! (L)

Uitspraak van xantrex op maandag 27 november 2006 om 12:18:
dan verwacht je dat

Minimal kan ook knallen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 27 november 2006 om 12:21:
Tsjah, van mij hoeft dat ook niet zo nodig! Vorig jaar @ Awake Drumcode draaide Skoog als laatste, na Lekebusch, en Skoog bouwde ook af.. heerlijk!

dat vond dus juist ook heel erg vet! ff stapje terug maar heeel diep maja de meeste mensen willen altijd maar harder harder harder. kan leuk zijn hoor, maar als het niet zo is, vind ik het niet oer definitie minder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 27 november 2006 om 12:18:
dan verwacht je dat

errug vaag dat ze "rustig gedraaid hebben, kvraag me dan ook af wat jij rustig vind. hardtechno hoef je natuurlijk niet te verwachtten bij surgeon en regis.
maar wel echte beuk rollende funky knallende techno.

afgelopen februari zag ik ze nog in de ostgut/begrhain in berlijn. dat ging echt opzekers 135 a 140 BPM knallend een uur of 5 a 6 door. af en toe een offbeat uitstapje en weer lnallen...bambambambam!

vaag dat ze op awake gaan experimenteren en daar draaien wat men van ze verwacht. experimenteren doe je meestal in een (underground) club.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:24:
afgelopen februari zag ik ze nog in de ostgut/begrhain in berlijn. dat ging echt opzekers 135 a 140 BPM knallend een uur of 5 a 6 door. af en toe een offbeat uitstapje en weer lnallen...bambambambam!

zo was het ook maja blijkbaar te zacht :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 27 november 2006 om 12:21:
Minimal kan ook knallen

ook zoiets idd.

altijd dat tempo...pffff

op 150 bpm knal je heus niet harder dan 120 bpm hoor!

alleen de hardheid nvan een beat vind ik dan weer wel belangrijk.

hardste ooit hoorde ik op Liberty One....na 5 minuten van verstrooid ouwehoeren op zn tr 909 en co gooide starlight van zombie nation de eerste bassline erin. alsof en constant en frontale botsing voor je neus klapte.

VET

Waarschuw beheerder
zat weinig opbouw in.

het knalde niet kan ik begrijpen, maar dit vlak??? Was juist blij met een afsluiter met een beetje diepgang. Het tempo lag iets lager, vond t best prettig eigenlijk. Ik vond ze persoonlijk meesterlijk.

Werkzaam bij MAR Productions
Artiest Mr. Devoted
Waarschuw beheerder
Awakenings was zeker vet! Vond deze editie btr als die van okt. Geluid stond ook lekker hard(heb gewoon mensen achteruit zien lopen van de bas), en ook de show er omheen was netjes en meeslepend. Bedank hierbij ook gelijk ff iedereen die deze mooie nacht tot een niet te vergeten nacht hebben gemaakt. Tot de volgende gas editie!

schande dat elk feest daarin altijd in meegaat..

kben het daar totaal niet mee eens.
op HCfeesten en zo oke.....
maar techno hoeft niet harder en sneller om mijn te boeien..
van hard naar meeslepende diepe platen is ook heerlijk!

Ben ik het voledig mee eens, vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 27 november 2006 om 12:25:
Hakkuh, flippuh, terror

:lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:26:
altijd dat tempo...pffff

dat hoeft niet

bijvoorbeeld begin plaat van makantoni knalde
vette enrgie
alloy mental
heerlijk

ik miste de energie in de muziek
wighmony brothers op SMS 2005, knalde zekers wel, minimal

dus tja
daar ging 't mij niet om

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:28:
maar dit vlak???

weinig tot geen nummers waarbij 't rustig was en dan juig/schreeuw/fluit momenten. Lekker uitzinnig uit je dak.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:31:
vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga

:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:24:

dit was t gewoon. alleen t tempo van advent lag iets hoger hiervoor. Was niks mis mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:31:
Ben ik het voledig mee eens, vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga

sowieso ook ...de keren dat ze afsloten met rammers.....zoals laatste keer met mulero als afsluiter....
dan stuiter ik echt die toko uit en heb ik niet genoeg gehad...(heb ik eigenlijk nooit maargoed)

beter dat ragwerk van 2 tot 6 en dan afbouwen met melodieuze platen. zeker als het een dikke nacht is geweest geeft zoiets echt een samenhorig gevoel. mooi voorbeeld was ook AWFS 2003 of 2004, toen beyer afsloot met windowlicker van alter ego. die plaat was toen voor mij nog onbekend, maar jezus wat was dat genieten......dan loop je echt vredig en voldaan weg van het feest...ipv hyper de hyper, stuiterend en vuurrood(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:35:
dit was t gewoon. alleen t tempo van advent lag iets hoger hiervoor. Was niks mis mee.

zoiets dacht ik al:)
Waarschuw beheerder
ik vond t prima afwisselend, die tempo's, en ook ik vond t jammer dat als je op de tribune was dat je niemand écht zag bewegen.. iedereen was m waarschijnlijk aan het spacen ofzo.. en al die mensen die door iedereen heen willen.. die hebben t moeilijk omdat niemand beweegt, anders is het wat makkelijker door heen wurmen, vind ik zelf... haha

Waarschuw beheerder
Wij waren er al vroeg, maar ik vond het op magda al flink knallen :D

Waarschuw beheerder
Wil nog even kwijt dat ik Preach echt DE man van de avond vindt. Hij draaid ook elke keer weer anders maar toch met zijn eigen unieke sound!

Komt mischien ook wel dat hij ong op dezelfde lijn zit als mijn held CC! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:44:
Wil nog even kwijt dat ik Preach echt DE man van de avond vindt

Die mening deel ik dus niet! 8)

Hij draaid ook elke keer weer anders maar toch met zijn eigen unieke sound!

Nounou, wat een unieke sound, pfft..
Krijg je eerst DDR (L) en aansluitend heerlijke spaghetti techno, kom Preach het "verpesten"! ;)
Ik trek het nog wel, maar ik vind het eigenlijk veels te simpel hoe hij draait..

Komt mischien ook wel dat hij ong op dezelfde lijn zit als mijn held CC!

Zijn niet te vergelijken imo, maar goed. Carl Cox heeft toch een veel bredere draaistijl, en veel meer ervaring. Is technisch ook een stukje begaafder!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 12:37:
met windowlicker van alter ego.

Aphex Twin bedoel je;)