| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 25 november 2006 om 22:00 |
Wie kunnen zich nog platen herinneren uit de set van Markantonio en Rino Cerrone? Ik weet het, het is moeilijk na zo'n slachtveld, maar die set was te gruwelijk. Alloy Mental - Alloy Mental zat er in ieder geval in. Die rollende Techno is echt zo gruwelijk vet om op los te gaan.
http://video.google.nl/videopl ... 6&q=Awakenings+25-11-2006
Opening Markantonio (fire fire!)
Heb hem geupload bij google, maar weet niet hoe ik aan de url kom
Alleen beetje jammer dat een van de WighnomyBrothers de laatste paar platen mocht draaien,was een beetje een dooddoener na 5 uurtjes uptempo techno.
raar om te lezen dat mensen BMB niet zo vet vonden
Niet iedereen snapt die shit Len
zat niet zoveel energie in als de voorgangers. Het knalde niet en was best wel 'vlak'.
zat weinig opbouw in.
das is voor velen juist klote
velen verwachten van een afsluiter dat die boven alles uit knalt en niet tempo terug
dat het hard MOET eindigen...en dat er altijd qua hardheid en bpm een stijgende lijn naar het einde zijn moet.
hoorde van iedereen BMB word knallen
dan verwacht je dat
Tsjah, van mij hoeft dat ook niet zo nodig! Vorig jaar @ Awake Drumcode draaide Skoog als laatste, na Lekebusch, en Skoog bouwde ook af.. heerlijk!
hoorde van iedereen BMB word knallen
dan verwacht je dat
afgelopen februari zag ik ze nog in de ostgut/begrhain in berlijn. dat ging echt opzekers 135 a 140 BPM knallend een uur of 5 a 6 door. af en toe een offbeat uitstapje en weer lnallen...bambambambam!
Minimal kan ook knallen
zat niet zoveel energie in als de voorgangers. Het knalde niet en was best wel 'vlak'.
zat weinig opbouw in.
schande dat elk feest daarin altijd in meegaat..
dat het hard MOET eindigen...en dat er altijd qua hardheid en bpm een stijgende lijn naar het einde zijn moet.
kben het daar totaal niet mee eens.
op HCfeesten en zo oke.....
maar techno hoeft niet harder en sneller om mijn te boeien..
van hard naar meeslepende diepe platen is ook heerlijk!
Hakkuh, flippuh, terror
altijd dat tempo...pffff
maar dit vlak???
vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga
afgelopen februari zag ik ze nog in de ostgut/begrhain in berlijn. dat ging echt opzekers 135 a 140 BPM knallend een uur of 5 a 6 door. af en toe een offbeat uitstapje en weer lnallen...bambambambam!
Ben ik het voledig mee eens, vind het juist wel lekker om even bij te komen voordat ik naar huis ga
Wil nog even kwijt dat ik Preach echt DE man van de avond vindt
Hij draaid ook elke keer weer anders maar toch met zijn eigen unieke sound!
Komt mischien ook wel dat hij ong op dezelfde lijn zit als mijn held CC!