Partyflock

Forumonderwerp · 915531
Waarschuw beheerder
En dames en heren.....was het weer net zo'n spektakel als deze vrijdageditie?? Nog veel (wan)optredens gezien van de overheid??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrisje op maandag 27 november 2006 om 16:03:
Zeurpieten als jij zorgen ervoor dat er minder sfeer is. Loop niet zo te mekkeren joh. Gewoon niet zo storen aan mensen die niet 'los' gaan. Gewoon verstand op nul en genieten van hetgeen je krijgt (wat overigens helemaal niet verkeerd was). pffff......

oke oke denk nou niet dat ik niet geniet ik drink lach dans er nietminder op maar achter af vond ik dit gwoon het minstLEUKE awake feest en het klopt dat ik nog niet veel meestanders heb gezien;-)
Waarschuw beheerder
't Was weer een erg geslaagde avond. Muzikaal zeker één van de sterkste edities waar ik geweest ben.

Vond Magda al vrij stevig draaien voor haar doen: lekkere inkomtechno. Der Dritte Raum ook dik in orde: Hale Bopp blijft vet.
Rino Cerrone & Markantonio schroefden het tempo ineens een heel stuk omhoog. Had zo'n abrupte omschakeling echt niet verwacht, wat een explosie van energie!
Preach daarna vond ik wat tegenvallen, maar daar heb ik sowieso nooit veel aan gevonden, dus had ik al ingecalculeerd.
The Advent daarentegen was weer fenomenaal. Stelt me echt nooit teleur deze man; zijn titel als mijn all-time hero wederom geprolongeerd. (L)
The British Murder Boys waren echt een geweldige afsluiter. Gevarieerde, duistere, pompende set, perfect om de avond af te sluiten.

Monumental, wederom bedankt voor een ontzettend gave avond! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 16:25:
denk nou niet dat ik niet geniet

Oh oké :) Gelukkig maar...... ;)
Waarschuw beheerder
Lennart! citeer 27 november 2006 15:50
Uitspraak van *MilosH* DG! op maandag 27 november 2006 om 15:02:
gast....lul niet...jij gaat NOOIT los....jij staat de hele nacht met je pootje omhoog met je ogen dicht te spacen als een MF!

gast lul niet! ik sta misschien niet naar het dak te springen zoals jij, ben ook geen shuffle-idioot, maar swingen doe ik zeker!

haha ik doe ook niet aan dat gekke geshuffel mij te ingewikkeld :D IK heb wel wat verschillende manier om te bouncen anders is het ook zo irritant als je telkens maar hetzelfde beweegt! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 27 november 2006 om 16:35:
't Was weer een erg geslaagde avond. Muzikaal zeker één van de sterkste edities waar ik geweest ben.

Vond Magda al vrij stevig draaien voor haar doen: lekkere inkomtechno. Der Dritte Raum ook dik in orde: Hale Bopp blijft vet.
Rino Cerrone & Markantonio schroefden het tempo ineens een heel stuk omhoog. Had zo'n abrupte omschakeling echt niet verwacht, wat een explosie van energie!
Preach daarna vond ik wat tegenvallen, maar daar heb ik sowieso nooit veel aan gevonden, dus had ik al ingecalculeerd.
The Advent daarentegen was weer fenomenaal. Stelt me echt nooit teleur deze man; zijn titel als mijn all-time hero wederom geprolongeerd.
The British Murder Boys waren echt een geweldige afsluiter. Gevarieerde, duistere, pompende set, perfect om de avond af te sluiten.

Monumental, wederom bedankt voor een ontzettend gave avond! laatste aanpassing 27 november 2006 16:43

sluit me hier volledig bij aan ;)
Waarschuw beheerder
Ik ook! Vraag me niet wie wanneer draaide, maar t was top!
Waarschuw beheerder
Zaterdag was Geweldig, zkr beter dan vrijdag!!!
En in de frontlinie ging het helemaal los!!! Gekkewerk:D:D
Voornamelijk set van BMB geniaal:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MonkeywaxX op maandag 27 november 2006 om 16:09:
Nog meer mensen die ik kan strikken met een ijsje?

Dan wel een PEREN-ijsje, vond de raketjes toch wel het grootste (en enige - op de in overvloede aanwezige politie na -) minpunt van dit feest. Bij Awake horen perenijsjes! Mijn ietwat overgestimuleerde smaakpapillen konden die vieze veel te zoete raketjes niet echt aan. 2x een raketje gehaald, 2x datzelfde raketje grotendeels uitgedeeld aan gretige voorbijgangers en vrienden :D :lief:

Heb verder helemaal niets te zeuren over het feest, inderdaad, vooraan ging het flink los. Maar monumental een verzoekje... volgende keer toch echt liever weer perenijsjes :P (de banaantjes waren trouwens wel écht geniaal, kreeg ik wel weg en zorgden net even voor wat extra energie om nog even lekker door te knallen).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
..het is oooooooook zooooooooooooo belangrijk dat ik andere mensen los zie gaan want anders ga ik niet los en dan heb ik het heeeeeeeeeeelemaaaaaaal geeeeeeeeen zin meer in het feest en dan vermaaak ik me totaaaaaaaal niet... :loser:

:bye:

Mind Desire Mind Action
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AWuitK op maandag 27 november 2006 om 18:23:
..het is oooooooook zooooooooooooo belangrijk dat ik andere mensen los zie gaan want anders ga ik niet los en dan heb ik het heeeeeeeeeeelemaaaaaaal geeeeeeeeen zin meer in het feest en dan vermaaak ik me totaaaaaaaal niet...

niet helemaal maar t bepaalt wel voor een deel,hoe ik een feest beleef

zoals bijvoorbeeld de paar laatste extrema feestjes wat ik heb bezocht,daar bleef t zelfs aan de frontlinie nog vrij rustig :/

ik weet niet met wat voor een instelling die mensen naar een feest gaan,maar duidelijk is dat t een andere is dan de mijne 8)

ik heb op Awake geen last gehad van niet losgaande mensen want t ging motherfucking tekeer naar mijn beleving :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was weer fantastisch :k

Magda was een heerlijke binnenkomer! DDR was ook lekker maar de toppers waren ook voor mij Markantonio en Cerrone. Ondanks dat het vuurwerk meestal op hetzelfde neerkomt was t weer een kippevelmoment van 5 minuten :D. Een geweldige set van die gasten. Ik heb ook Acid Storm geloof ik nog ff gehoord :k
Super ook dat Cerrone op Awake Festival staat volgend jaar!

Preach vond ik iets minder maar Advent en BMB maakten de avond geweldig af. Zeker een van de betere edities voor mij. Ook de licht- en lasershow waren weer super, beter nog dan de oktober editie. Ook de sfeer was trouwens weer een stuk beter als in oktober vond ik.

Al met al weer fantastisch gehad, hulde weer voor Monumental!

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Wat een feest! :cheer:

In het begin zwaar geirriteerd aan het geluid, nadat we besloten hadden om 6 meter voor de dj te gaan staan ging het stukken beter! :bounce:

Echt weer zoals van ouds vermaakt!

Heerlijk Westergasme gehad!

Moet morgen maar is naar huis, we zijn nog steeds aan het afteren :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Princepolley op maandag 27 november 2006 om 19:45:
Preach vond ik iets minder maar Advent en BMB maakten de avond geweldig af. Zeker een van de betere edities voor mij

voor mij was preach toch wel de man van de avond, advent zwaar bruut soms iets te veel breaks voor die 45 minuten...

BMB :respect:

Rocco :respect:

Wat een feest :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op maandag 27 november 2006 om 18:12:
Maar monumental een verzoekje... volgende keer toch echt liever weer perenijsjes (de banaantjes waren trouwens wel écht geniaal, kreeg ik wel weg en zorgden net even voor wat extra energie om nog even lekker door te knallen).

ghehehe..

ik heb de lekkere broodjes gemist?! Vorige keren waren er toch ook heerlijke broodjes met kaas, ham enzo te krijgen? Heb nu 2 dagen maar wat hotdogs gegeten..
Waarschuw beheerder
Princepolley citeer 27 november 2006 19:45
Het was weer fantastisch

Magda was een heerlijke binnenkomer! DDR was ook lekker maar de toppers waren ook voor mij Markantonio en Cerrone. Ondanks dat het vuurwerk meestal op hetzelfde neerkomt was t weer een kippevelmoment van 5 minuten . Een geweldige set van die gasten. Ik heb ook Acid Storm geloof ik nog ff gehoord
Super ook dat Cerrone op Awake Festival staat volgend jaar!

Preach vond ik iets minder maar Advent en BMB maakten de avond geweldig af. Zeker een van de betere edities voor mij. Ook de licht- en lasershow waren weer super, beter nog dan de oktober editie. Ook de sfeer was trouwens weer een stuk beter als in oktober vond ik.

Acid storm heb je inderdaad gehoord! ;) :D
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Ik heb genoten (vrijdag) Jammer dat ik er zaterdag niet bij kon zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op maandag 27 november 2006 om 18:43:
Uitspraak van AWuitK op maandag 27 november 2006 om 18:23:
..het is oooooooook zooooooooooooo belangrijk dat ik andere mensen los zie gaan want anders ga ik niet los en dan heb ik het heeeeeeeeeeelemaaaaaaal geeeeeeeeen zin meer in het feest en dan vermaaak ik me totaaaaaaaal niet...

niet helemaal maar t bepaalt wel voor een deel,hoe ik een feest beleef

zoals bijvoorbeeld de paar laatste extrema feestjes wat ik heb bezocht,daar bleef t zelfs aan de frontlinie nog vrij rustig

ik weet niet met wat voor een instelling die mensen naar een feest gaan,maar duidelijk is dat t een andere is dan de mijne

ik heb op Awake geen last gehad van niet losgaande mensen want t ging motherfucking tekeer naar mijn beleving

oke ik heb mijn standpunt gegeven geluk zijn er nog mensen die het wel begrijpen..

zal naar mijn belevenis wel wat minder leuk zijn geweest maar geluk bevestige jullie dat toch een toppetje was!!
zal volgende keer ook maaar eens in "de frontline" gaan rondscharrelen. want zeker weten dat ik er de volgende keer ook zeker weer bij zal zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 13:53:
ik frequente awake bezoeker vond deze editie dood (qua sfeer) met tegendeel van vorige drumcode editie.

:o ik vond de sfeer in vergelijking met vorige xen er behoorlijk inzitten (de zaterdag dan) en zeker betere sfeer dan de laatste drumcode ?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 13:02:
preach en eigen sound...hier klopt iets niet! bas eruit,bas erin..slechte trance breaks. wat makkelijk zeg. begreep niet wat die gast in de lineup deed. doe dan DDR en advent met een langere liveact en laat die backstreetboy lekker thuisblijven ;)

twas geen Dance Valley set hoor ;)
hij draaide weer broken inside ja, dat zijn de type platen waar je op doelt denk ik? maar dat was een enkele plaat..

die superlange mix met Frank Biazzi - Turbulence :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op maandag 27 november 2006 om 15:03:
haha en wil jij dan preach laten afsluiten ofzo?

nee dat zeg ik niet, preach ergens midden op de avond. (y)
DJ Murphy als afsluiter lijkt me top! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op maandag 27 november 2006 om 21:10:
Ik heb genoten (vrijdag) Jammer dat ik er zaterdag niet bij kon zijn!

jij moet vast en zeker op de uiteindelijke film komen (Y) (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dufrain op maandag 27 november 2006 om 16:00:
laatste aanpassing 27 november 2006 16:01

hij heeft de quote button gevonden :respect: 8)

Uitspraak van MonkeywaxX op maandag 27 november 2006 om 15:58:
(en vind je het niet tof, prop ik een ijsje in je smoel!)

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Chievous op maandag 27 november 2006 om 18:12:
Dan wel een PEREN-ijsje

:D

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 15:28:
GA AAN DIE FUCKING FRONTLINE STAAN

de tering denk dat de meeste mensen het wel met mij eens is dat het voorraan als we ff los klappen met zijn allen de sfeer dan ook altijd grandioos is

daar gaat idd flink los !! :bounce:
Waarschuw beheerder
Heb de foto's gezien vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, Rekorder 15 december zal zeker de moeite waard worden :-) (www.rekorder.nl)
Waarschuw beheerder
Was een top feestje was zeker voor herhaling vatbaat!!!!

Waarschuw beheerder
Was zo lekker, hele avondje lekker op de flow meegegaan van al die lekkere beats...ben nu aantal keer geweest maar was echt vet aan het knallen op mn bacootjes deze editie jezus t was echt phat!..om 0730 zette ik mn laaste danspasjes....hulde monumental peepz!!..peace out n
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op maandag 27 november 2006 om 23:21:
Frank Biazzi - Turbulence

die plaat kan me ook niet boeien hoor. was 3 jaar geleden een hitje :)
Uitspraak van *JZ op maandag 27 november 2006 om 23:41:
Heb de foto's gezien vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, Rekorder 15 december zal zeker de moeite waard worden (www.rekorder.nl)

flikker eens op met je gespam in een Hoe was awakenings topic...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op maandag 27 november 2006 om 11:51:
Haha Chris lachuh dat ik jullie nog even tegenkwam!!! :D (Y)

Haha, was zeker cool! :D
Was lang geleden.

Waarschuw beheerder
en ooh vooraan is het het bete loszz gaan en ooh wat een gezellige mensen kom ze elke editie weer tegen :D

Waarschuw beheerder
stond ook vooraan zaterdag en heb me uitstekend vermaakt :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 28 november 2006 om 09:16:

kbegin me dr nu ook goed aan te irriteren...
Artiest M10
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 10:12:

kbegin me dr nu ook goed aan te irriteren...

Mee eens en ben niet de enige :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op maandag 27 november 2006 om 23:29:
jij moet vast en zeker op de uiteindelijke film komen

Want?? Goed je nog even te hebben gezien anouk!! Ik weet niet dat ik een heerlijke klap op mijn arm van je heb gekregen! :hug: An E Ways See you soon!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MonkeywaxX op maandag 27 november 2006 om 16:09:
een ijsje?

je stijgt op mn waarderings ladder :)

ja en over dat hele sfeer gezeik:

als je de afgelopen keren je niet hebt vermaakt: kom dan niet.

als je dat wel hebt gedaan; op naar het volgende gezellige awakeningsje!!

anders moet je gewoon niet de moeite doen om te komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D'lectronique op dinsdag 28 november 2006 om 11:29:
als je de afgelopen keren je niet hebt vermaakt: kom dan niet.

klopt als een bus:)
Waarschuw beheerder
Volgens mij moet er maar een groot ijsjes forum komen waar alle mensen die niet net als wij (fun going always smiling party peepz)hun ei kwijt en een ijsje krijgen om af te koelen.
Het zijn immers net kleine kinderen.
Dus, raketje? perenijsje? banaantjes? cornetto? U name it!
Zolang ik je mee kan slepen in mijn vibe vind ik het best. Daar heb ik wel een ijsje voor over hoor kids!
:D
AWAKE is and always will be SUPURB!
Kan niet wachten tot de volgende x!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MonkeywaxX op dinsdag 28 november 2006 om 12:03:
AWAKE is and always will be SUPURB!

als iedereen zo dacht....dan had rocco het wel heel makkelijk:)
Waarschuw beheerder
donateur
Awake moet wel blijven vernieuwen

niet alleen de lichtshow ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 27 november 2006 om 15:50:
ik sta misschien niet naar het dak te springen zoals jij, ben ook geen shuffle-idioot, maar swingen doe ik zeker!

Jij doet het Haagse Hopje! (nu we toch in "de ban van de Sint" zijn.. :9 )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WAT een ongelooflijk sick partytje was dit zeg whoehoeee

de sfeer was top, muziek echt heerlijk, en de rest zoals lasers, stoom,lichteffecten enz maakten dit feest echt tot een waanzinnige beleving!

zeker mijn beste (indoor) awakenings!!!!

Party on!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kierewietje op dinsdag 28 november 2006 om 13:14:
nieuwe ijsjes bijv.

Nee gewoon de oude vertrouwde peren-ijsjes... Het ijsjes experiment op Awakefest vond ik ook al niet geslaagd! Die vieze energy ijsjes. Bah!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op dinsdag 28 november 2006 om 13:30:
gewoon de oude vertrouwde peren-ijsjes

10 years Awakenings, back to the roots! b)

Waarschuw beheerder
donateur
wie weet wat er aan de hand is met lockerbox? kom de pagina niet op!
Waarschuw beheerder
....misschien is het een idee voor organisatoren een promoteam in te zetten als ; het losgaan team! Want misschien zijn er wel bezoekers die niet meer komen want ze zijn beïnvloedbaar door de nietlosgaande menigte... :loser:

:bye:

Mind Desire Mind Action
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AWuitK op dinsdag 28 november 2006 om 14:32:
het losgaan team!

:bounce: 'En nu die voetjes van de VLOER!' :bounce:

Waarschuw beheerder
'sets van zaterdag staan op 3voor12.nl