Partyflock

Forumonderwerp · 914028

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag 26 Januari 2007

@ Doornroosje Nijmegen

Smackdown! Fierce Beats ‘n Breakz

Area 1: Beats: Deathchant / UK Hardcore & Tekno
Hellfish LIVE (gb) (Deathchant Records)
Bryan Fury (gb) (Pacemaker)
Simon Underground (gb) (Underground Music)
Supply Module (Zero71 Recordings)
Element:ÐestructioN vs Zaagum
Nekompromat

Area 2: Breakz: Uch Uch Breakie Breakie: Peace Off!
Rotator 🇫🇷 (Peace Off)
Krumble 🇫🇷 (Peace Off)
Simon Underground (gb) (Breakcore set)
Apzolut (Lomechanik)
Bart Hard
Berry Straw

Op vrijdag 26 Januari 2007 staat Smackdown! Fierce Beatz ’n Breaks op het programma, een nieuw UK-Hardcore / Tekno & Breakcore concept in Doornroosje Nijmegen!

Deze avond zullen beide zalen in gebruik genomen worden, één zaal gevuld met UK-Hardcore & Tekno, de andere zaal staat deze avond in het teken van harde Drum&Bass & Breakcore.

De hoofdzaal zal in het teken staan van UK-Hardcore & Tekno. Zo zal Hellfish, de man achter Deathchant Records een exclusief 1 uur durend live optreden verzorgen gevuld met zijn typische UK-Hardcore kickdrums, duistere breaks en innovatieve geluiden op een juist tempo. Daarnaast zal Bryan Fury een DJ set komen spelen. Bryan Fury, de man achter Pacemaker Records en met producties op labels als Rebelscum & Deathchant zal zorgen voor wat Bluntz & Beatz (Straight Outta Deathchant!). Tevens zal Simon Underground uit de UK overkomen vliegen. Simon Underground, hoofdfiguur achter de Engelse Underground Music zal deze avond twee sets doen, een UK-Hardcore set en een harde Drum&Bass & Breakcore set, wie wilt dat nou niet zien? Solide mixtechnieken, gruwlijke scratches en uitstekende platenkeuze zullen dit een memorabele set laten worden. Naast het Verenigd Koninkrijk gedeelte van de line-up zal Supply Module, opkomende producers uit Nederland voor hun eigen Zero71 Recordings deel uit maken van de line-up. Met de gerespecteerde en veel gespeelde plaat door bekende DJ’s in de Underground Scene beloofd dit ook een gruwlijk optreden te worden. Tot slot zullen Element:ÐestructioN, Zaagum & Nekompromat, lokale DJ’s, allen lekkere uptempo sets weggeven gevuld met vele stijlen zoals UK-Hardcore, Frenchcore & Tekno.

De tweede zaal zal gehost worden door Uch Uch Breakie Breakie. Deze Breakcore zaal zal in het teken staan van het Franse Breakcore label Peace Off! Zo zullen ROTATOR & Krumble beide overkomen uit Frankrijk om twee exclusieve live optredens te komen verzorgen. De perfecte duistere harde innovatieve doch toegankelijke Franse Breakcore stijl van Rotator en de wat minder toegankelijke doch sublieme stijl van Krumble zorgen ervoor dat dit een must see is voor elke Breakcore liefhebber. Ze staan niet zo vaak in Nederland, dus zorg dat je het niet mist!
Naast het Peace Off gedeelte zal niemand minder dan Simon Underground een exclusieve Drum&Bass & Breakcore set komen draaien, wat een memorabel optreden beloofd te worden! Tevens zullen Apzolut (Lomechanik), bekend om zijn spraakmakende optredens en vette producties, Bart Hard & Berry Straw deel uit maken van de line-up van de Breakcore zaal.

Dit alles zal ervoor zorgen dat het een gruwlijk nacht zal worden vol met afwisselende Beats ’n Breakz. Smackdown vindt van 22:00 – 04:00 plaats en kaarten kosten 12,50 € in de voorverkoop (via Doornroosje.nl) en tevens ook 12,50 € aan de deur. Hopelijk allen tot 26 Januari 2007 @ Smackdown!

Peace Off!

[img width=344 cacheid=000d2f660025e2bf903b3fd01a01a941e5]https://vip.partyflock.nl/images/upload/86170_original.jpg[/img] [img width=344 height=480 cacheid=000d2f680025e2c20d34dea61a01a941e5]https://vip.partyflock.nl/images/upload/86171_original.jpg[/img]
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Hmmmzz ... ben benieuwd naar de line up ...

Keep us informed ... :P

Waarschuw beheerder
aanwezig.. line up is vet 8)

Waarschuw beheerder
benieuwd :)
Waarschuw beheerder
ik heb ook al een stukje line up gezien :9

Waarschuw beheerder
goed bezig wah :9

Waarschuw beheerder
kp?
edit: ooohhh snap em al haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zie wel of ik aanwezig ben :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 17:07:
kp?
edit: ooohhh snap em al haha

;)

anders weet iedereen het dalijk :P

Waarschuw beheerder
hehe wel als iedereen weet waar de kp voor staat :P

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe of gewoon kraakpiep (voor degene die willen speuren)

Anyway kunnen hier natuurlijk ook alvast wat weggeven, zo kan ik melden dat Hellfish iig een LIVE set komt spelen B)

Waarschuw beheerder
2 x s u ook nog :)

Waarschuw beheerder
donateur
Simon wie?!

Waarschuw beheerder
Kennen we die?!

Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeeeeeel saai.. wil der nog niet dood gevonden worden :roflol:
Waarschuw beheerder
Knallen, aanwezig !

En die Fransoos mag wel eens wat van zich laten horen

Waarschuw beheerder
Haha ja das echt een slome

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Zeer tof concept!

Waarschuw beheerder
[img width=250 height=271]http://www.opzoomeren.nl/mediazomer/aanwezig.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(y) Denk ook wel aanwezig.. de namen die bekend zijn liegen er niet om b)

Waarschuw beheerder
[img width=344 height=425 cacheid=0013ed0f0025e3d5cc2252ca1a01a95fc4]http://artfiles.art.com/images/-/Triple-H-Photograph-C12187676.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
heel veel duidelijk aanwezig dus! :D

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
AAnwezig

namen die ik gehoord heb zijn erg vet!

Waarschuw beheerder
Misschien wel aanwezig :D moet toch een goed alternatief hebben dit weekend aangezien de rest van m'n groep wellicht naar Xqlusive Zany gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Nog één bevestiging die we ook wel hier bekend kunnen maken:

Simon Underground komt twee sets doen! Een UK-Hardcore etc set een harde Drum&Bass/Breakcore set :)

De rest van de line-up wordt z.s.m. aankomende week bekend gemaakt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 00:04:
Simon Underground komt twee sets doen! Een UK-Hardcore etc set een harde Drum&Bass/Breakcore set

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 17:39:
2 x s u ook nog

HIHI
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kom ook ff hakken natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 00:04:
De rest van de line-up wordt z.s.m. aankomende week bekend gemaakt!

schiet op!
Waarschuw beheerder
ben waarschijnlijk ook aanwezig....er zijn idd namen bekend die er niet om liegen....heb ze al gehoord maar wil ze nog wel een keer horen........PEACE/off!
Waarschuw beheerder
Kan jij Rotator wel waarderen Bas, ondanks dat je niet zo van de breakie break core bent :)>??
Waarschuw beheerder
ik weet de (bijna) complete line up ;-)
Waarschuw beheerder
Me 3, maar was meer gewoon algemene vraag eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
denk dat iedereen het wel weet aangezien Luuk toch z'n bek niet kan houden :P

Waarschuw beheerder
hahahaha :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op dinsdag 21 november 2006 om 16:40:
Me 3, maar was meer gewoon algemene vraag eigenlijk

ah ok. dan heb ik geen idee. rotator nooit gezien namelijk.
Waarschuw beheerder
Ik vertrouw er wel op dat ie vet is als jullie het zeggen ;)
Waarschuw beheerder
trust me, rotator is ook wat toegankelijker....krumble zal daarintegen niet iedereen kunnen waarderen denk ik...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deja-V op dinsdag 21 november 2006 om 18:23:
trust me, rotator is ook wat toegankelijker....krumble zal daarintegen niet iedereen kunnen waarderen denk ik...

Ik doelde trouwens op de line-up

Rotator nog niet gezien maar wel een livesetje van en die is vet!
Krumble op wood gezien en vond ik ook vet.. dus dat zit wel goed :)

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe idd dus mensen

Breakcore zaal: Peace Off MUSIC!

ROTATOR 🇫🇷
KRUMBLE 🇫🇷

B)

Morgen rest van de line-up online :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nekompromat op dinsdag 21 november 2006 om 18:07:
frustie?

Nee hoor,vind het alleen een beetje kinderachtig om te gaan zeggen dat je de line up al weet (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op dinsdag 21 november 2006 om 18:52:
Nee hoor,vind het alleen een beetje kinderachtig om te gaan zeggen dat je de line up al weet

was een antwooord op justin (manga) mbt de lijn. aangezien hij weet dat ik niet erg van BC hou. dus niks kinderachtig, of poggerig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=[-FaaB-]=- op dinsdag 21 november 2006 om 19:27:
Lijn up is gruwelijk

Euhm ... ligt het aan mij ... of is de line up al bekend ?

Waarschuw beheerder
donateur
Een deel ;)

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
Hellfish
Simon underground..?

:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als de line up een beetje met leuke verrassingen zit, ben ik denk wel present :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Cool! We hebben ons best gedaan iig, ikzelf vindt dat er erg leuke verrassingen tussen zitten :)

Morgen dus!

Waarschuw beheerder
erg benieuwd b) nu al een heldenfeest met deze namen o/

Waarschuw beheerder
donateur
De totale line-up laten we toch nog even op zich wachten, we wachten nog op één bevestiging :P Maar dat houd het wel spannend toch?!

Hier alvast een aantal officiële bevestigingen (3 per zaal) om jullie niet teleur te stellen:

Area 1: Deathchant / UK-Hardcore / Tekno

HELLFISH LIVE (Deathchant, UK)
The man behind Deathchant Records will be there to deliver a bad ass live set. What’s it gonna be? Ultraviolence! Doing a LIVE set, Hellfish is going to deliver his typical uptempo pounding UK-Hardcore kickdrums, dark breaks and inventious sounds.

http://www.deathchant.com

SIMON UNDERGROUND (Underground Music, UK)
Head man behind the Underground Music in the United Kingdom, Simon Underground will be doing two sets this night! One in this room, which will be a UK-Hardcore set and one in the Breakcore room, which will be a hard Drum&Bass / Breakcore set. Prepare for some solid beats ‘n breakz combined with superb skills behind the turntables. Prepare for some bad ass Scratches!

http://www.undergroundmusic.co.uk

SUPPLY MODULE (Zero71 Recordings, NL)
Upcoming artists from the Netherlands releasing on their own label Zero71 Recordings. Superb tracks with a lot of beats ‘n breaks, widely over the world appreciated by a lot of well known artists in the scene, with tracks like Issue of Alliance and more, standing for quality fast Dutch underground music. Supply Module will be doing a DJ Set.

http://www.zero71recordings.nl

Area 2: Uch Uch Breakie Breakie: PEACE OFF! http://www.peaceoff.org

ROTATOR (Peace Off, FR)
Head man behind Peace Off Records, also one of the biggest names in the (French) Breakcore scene. Rotator stands for that Dark French Breakcore sound and will be coming straight outta France to perform a massive live set this night. His style is massive, vicious, fresh containing superb dark sounds, breaks and more. Must see for every Breakcore lover!

http://www.myspace.com/mrkillakarotator

KRUMBLE (Peace Off, FR)
Releasing on Peace Off, Jungle Therapy and more, Krumble will be coming together with Rotator from France to play at Smackdown! Superb releases, intelligent music, intervening powerfull style, Breakcore to the max!

http://www.myspace.com/thediscobreaker

SIMON UNDERGROUND (Breakcore Set, UK)
Who doesn’t want to see that? Simon Underground will also be performing a hard Drum&Bass / Breakcore set, wicked tunes, superb skills as said before, this set is going to be a reminder!

:)

De andere 6 namen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
damn ziet dr vet uit waarom zie k dit nu pas:S:S
mgoed zeer waarschijnlijk aanwezig!!!!
Waarschuw beheerder
De andere 6 namen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt

mooi 8)
en hoop op nog een paar vette namen.

ziet er leuk uit :yes: vooral Rotator!!
Waarschuw beheerder
Van de partij!!!!! Hellfish en simon underground in doornroosje! beter kan het niet worde :D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo zo hele dikke shit, leuke line-up en een zwaar goede lokatie(y)
heb er al weer zin in, moet er maar snbel bij zijn met de kaarten:D
:respect: organisatie
Waarschuw beheerder
Ja dit gaat cool worden.
Waarschuw beheerder
Zeker vette line up, maybe aanwezig :)
Werkzaam bij Hardblast Events
Artiest {SHOWLIST artist 36773, 60431, 33916}
Waarschuw beheerder
Zover k de line up gehooort eb Wordt ut smulle diee avond :yes: zkrsss aanwezig...
Top lokatie altijd gezzellig (Y)
eb derrr zinnn in :P
Waarschuw beheerder
De line up is tot nu toe al heerlijk en hij is nog niet eens compleet :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 14:44:
Area 2: Uch Uch Breakie Breakie: PEACE OFF!

Vettteee shittt :respect:

Waarschuw beheerder
aanwezig :yes: line up staat weer garant voor heldeshit:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ook wel aanwezig:D
Waarschuw beheerder
donateur
als ze hier ook gratis bier uitdelen dan wordt het helemaal geweldig

ach ja ik koop mijn bier wel en dan genieten van de herrie
Waarschuw beheerder
Het kan niet overal gratis bier zijn he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Sowieso aanwezig B)

Wordt wederom helden-feest :yes: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -=[-FaaB-]=- op zaterdag 25 november 2006 om 17:57:
Het kan niet overal gratis bier zijn he

was het maar zo gratis is goed

Waarschuw beheerder
ja maar dan moet je wel rechtop blijven staan :)
Waarschuw beheerder
donateur
en het liefst ook niet hoeven werken de volgende dag ;)

Waarschuw beheerder
dit feest gaat em wel worden :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook wel bij

tegen de tijd ben ik wel weer miljonair :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 14:49:
ja maar dan moet je wel rechtop blijven staan

ik kan ook goed naar muziek luisteren terwijl ik omval hoor lukte op haancrew ook wel aardig dacht ik zo
Waarschuw beheerder
en buiten op de fiets viel je nog een keer om

Artiest Basztard
Waarschuw beheerder
helden-feest

For sure !
Waarschuw beheerder
ziet er tot nu toe heel vet uit... grote kans dat ik hier aanwezig ga zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:| mewj wat dik (Y)

Waarschuw beheerder
schiet op met die line up Luuk
Waarschuw beheerder
donateur
Godverdomme, dacht dat het een zaterdag was:nosmile:
Vrijdag moet ik werken:\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op vrijdag 1 december 2006 om 13:38:
Godverdomme, dacht dat het een zaterdag was
Vrijdag moet ik werken

:"(, ach ja, dan maar alleen naar ODW.

Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal vrijvragen! tijd zat nog voor ;)

update voor de line-up:

BRYAN FURY (Pacemaker, UK)
Owner of Pacemaker Records, will be doing a DJ-set with his view on UK-Hardcore. Solid skills behind the desks, Bryan Fury will give you some Bluntz & Beatz (Straight Outta Deathchant!). With releases on Deathchant, Rebelscum, his own Pacemaker Records and more!

Waarschuw beheerder
Als dj nóg vetter dan live, vind ik ! Nu al line-up om van te smullen ! Hoeveel namen volgen er nog ongeveer? Neem aan van een ander kaliber, Element Destruction ook :D ?

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehehe onder andere :P Ff denken, nog 5 namen :)

Hopelijk volledige line-up maandag online!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 16:38:
Allemaal vrijvragen!

Strak plan:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 16:54:
Hopelijk volledige line-up maandag online!

Benieuwd !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 14:44:
Who doesn’t want to see that? Simon Underground will also be performing a hard Drum&Bass / Breakcore set, wicked tunes, superb skills as said before, this set is going to be a reminder!

:respect: ... ZEER benieuwd naar B)
Waarschuw beheerder
donateur
Dit wordt pas knallen B)
Ga gewoon vragen of ik op de zaterdag kan werken ipv de vrijdag:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jah

Waarschuw beheerder
donateur
Istie dan, de officiële line-up voor Smackdown vrijdag 26 Januari 2007:

SMACKDOWN! Fierce Beats ‘n Breakz

AREA 1: Beats: Deathchant / UK-Hardcore / Tekno

HELLFISH LIVE (Deathchant, UK)
The man behind Deathchant Records will be there to deliver a bad ass live set. What’s it gonna be? Ultraviolence! Doing a LIVE set, Hellfish is going to deliver his typical uptempo pounding UK-Hardcore kickdrums, dark breaks and inventious sounds.

BRYAN FURY (Pacemaker, UK)
Owner of Pacemaker Records, will be doing a DJ-set with his view on UK-Hardcore. Solid skills behind the desks, Bryan Fury will give you some Bluntz & Beatz (Straight Outta Deathchant!). With releases on Deathchant, Rebelscum, his own Pacemaker Records and more!

SIMON UNDERGROUND (Underground Music, UK)
Head man behind the Underground Music in the United Kingdom, Simon Underground will be doing two sets this night! One in this room, which will be a UK-Hardcore set and one in the Breakcore room, which will be a hard Drum&Bass / Breakcore set. Prepare for some solid beats ‘n breakz combined with superb skills behind the turntables. Prepare for some bad ass Scratches!

SUPPLY MODULE (Zero71 Recordings, NL)
Upcoming artist from the Netherlands releasing on his own label Zero71 Recordings. Superb tracks with a lot of beats ‘n breaks, widely over the world appreciated by a lot of well known artists in the scene, with tracks like Issue of Alliance and more, standing for quality fast Dutch underground music. Supply Module will be doing a DJ Set.

ELEMENT:ÐESTRUCTION
The two guys behind Haancrew Events, and also from Nijmegen, responsible for throwing this party together with the Doornroosje crew. Element:ÐestructioN will be opening this gig, providing you with a warming up UK-Hardcore set influenced by their taste. They will do a battle with Zaagum.

ZAAGUM
Local DJ, standing for fast quality uptempo music.

NEKOMPROMAT
Allways present nowadays to play at a Haancrew Event, Nekompromat will be doing a DJ set with his taste on good quality uptempo music. This man stands for quality fast hardcore, influenced by a lot of styles.

AREA 2: Breakz: Uch Uch Breakie Breakie presents: PEACE OFF!

ROTATOR (Peace Off, FR)
Head man behind Peace Off Records, also one of the biggest names in the Breakcore scene. Rotator will be coming straight outta France to perform a massive live set this night. His style is massive, vicious, chaotic, fresh, containing superb sounds, breaks and more. Must see for every Breakcore lover!

KRUMBLE (Peace Off, FR)
Releasing on Peace Off, Jungle Therapy and more, Krumble will be coming together with Rotator from France to play at Smackdown! Superb releases, interventious vicious style, Breakcore to the max!

APZOLUT (Lomechanik, NL)
Local breakcore hero, great style and solid live performance. Representin’ Lomechanik, Apzolut will give you his vision on Breakcore!

BART HARD
Bart Hard, also from Nijmegen city, will be doing the closure performance. Prepare for violent breaks, this set will be rough and tough!

BERRY STRAW
There is not so much info about this guy, except that he really loves Strawberries. Will be doing the warm up with some fresh Drum&Bass and Breakcore tunes.

[img width=350 height=397]http://s3.bilder-hosting.de/img/7XZEC.jpg[/img]

B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
geniaal :respect:

erg tof voor homie Ome Leen (Y)

Waarschuw beheerder
Juuuuiiiiistemmmmmm!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gotverdoemmme wat een lijn-omhoog! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 18:18:
BERRY STRAW
There is not so much info about this guy, except that he really loves Strawberries. Will be doing the warm up with some fresh Drum&Bass and Breakcore tunes.

Hell yeah !!

Waarschuw beheerder
Vééhéét. Aanwezig !
Waarschuw beheerder
Deze avond kan niet meer stuk :woepwoep:

Waarschuw beheerder
vies hoor
Waarschuw beheerder
wat zie ik nou de vis live in roosje :kwijl:
Waarschuw beheerder
Dat zie jij mooi goed jongeman :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals aanwezig:D
Waarschuw beheerder
zal wel aanwezig zijn ofzo denk ik :rot:
Waarschuw beheerder
wat een fokking vette lineup :D ..
hier ben ik wel verplicht om aanwezig te zijn :bier:
Waarschuw beheerder
alvast vrij gevraagd en dit weekend niet veel gedaan om maar een beetje te sparen denk..
Waarschuw beheerder
Za vrij nemen (y)

Die lineup :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
nice :D

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
heel misschien aanwezig, even kijken of de auto beschikbaar is :p
Waarschuw beheerder
Weer een goed excuus voor rosse in roosje :D
Waarschuw beheerder
zeker aanwezig :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op woensdag 6 december 2006 om 17:10:
Flyer is on it's way

Schiet es op man ;)

Waarschuw beheerder
btw..

voor iedereen die een voorproefje wilt..en geen vinylverzamelaar is :o

voor optimale support ;)

check:

http://www.ngm-online.com/

en down 320 kbps tunes van de reeds gereleasde vinyls van Supply Module: z71.01 & z71.02 voor een habbekratsch!

:bier:

Waarschuw beheerder
massive!
Waarschuw beheerder
donateur
wat een herrie ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb hier echt zin in

Waarschuw beheerder
Zozo, Rastafragian heeft eens niks te zeiken? :devil:

Waarschuw beheerder
Opvallende uitspraak voor iemand als B.A.L. :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 17:53:
Opvallende uitspraak voor iemand als B.A.L.

Vollop ja, zon uitspraak kan ook niemand anders dan bal maken..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 17:53:
Opvallende uitspraak voor iemand als B.A.L. :devil:

:roflol: :X

Waarschuw beheerder
Hehe, touché!

Maar goed, ik zeik niet, ik bekritiseer.:) B)

Waarschuw beheerder
donateur
Voorproefje Smackdown

http://www.youtube.com/watch?v=mIibzAWVUjw

:P

Waarschuw beheerder
wicked! b)

hehehe :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 16:41:
ik zeik niet, ik bekritiseer.:) B)

Maargoed dat doet rastafragian ook ;).. Alleen jij vind het zeiken dus ga niet er omheen draaien bal :P

Waarschuw beheerder
Maargoed dat doet rastafragian ook

Daar ga je de fout in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 16:41:
Hehe, touché!

Maar goed, ik zeik niet, ik bekritiseer.

;)
ik ouwehoer maar

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 20:49:
http://www.youtube.com/watch?v=mIibzAWVUjw

vet

Waarschuw beheerder
ik ouwehoer maar

Weet ik, maar happen is leuk.

Waarschuw beheerder
Als je honger hebt wel ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 22:54:
Daar ga je de fout in.

Hoe kun jij beoordelen of Rastafragian bekritiseerd en jij niet?

Wat een onzin bal, mensen reageren niet voor nix zo sarcastisch op jouw opmerking maar dat zul jij wel beter weten ;)

Waarschuw beheerder
Door z'n reply's te lezen.

En nee, ik weet het niet beter, mensen reageren idd sarcastisch, maar dat betekent niet dat het niet leuk is om er serieus tegenin te gaan.

Nog even een ;) smiley om te laten zien dat ik hier zojuist een zeer sterke reply heb neergezet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De flyer is inmiddels af en is erg mooi geworden vindt ik zelf :) Voor optimaal resultaat ff in je browser openen ;)

Flyer Front
[img width=469 height=654]http://s3.bilder-hosting.de/img/T4TMZ.jpg[/img]
http://s3.bilder-hosting.de/img/T4TMZ.jpg

Flyer Back
[img width=469 height=654]http://s3.bilder-hosting.de/img/T7MQT.jpg[/img]
http://s3.bilder-hosting.de/img/T7MQT.jpg

:) Will be hitting the streets starting from coming Friday B)

Kaarten zijn inmiddels ook verkrijgbaar via http://www.doornroosje.nl en kosten slechts 12,50 € in de VVK!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vette flyer :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 17:32:
slechts 12,50 €

netjes :yes:

flyer is vet indd.. héél goed Stefan ;P
Artiest {SHOWLIST artist 64189, 62107, 28441}
Waarschuw beheerder
fuck.. het is een vrijdag zie ik nu.. kijken of ik vrij kan krijgen dan zaterdag
Waarschuw beheerder
ik moet idd ook nog ff vrij vragen.. dat zal ik deze keer maar op tijd doen, om gezeik te voorkomen
Waarschuw beheerder
heb de zaterdag al vrij :O

kan m'n mattie Luuk niet in de steek laten natuurlijk :P

Waarschuw beheerder
donateur
Goed bezig B)

Doen we een bier!
Waarschuw beheerder
ik moet mijn kupke hier natuurlijk ook vertonen?

:p

Waarschuw beheerder
donateur
Zow, http://www.haancrew.nl is up gedate :)

Alle info daar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 20:20:
Alle info daar!

b)

maar mis alleen nog een route naar de shoarmaboer
Waarschuw beheerder
ook zeer belangrijk
Waarschuw beheerder
In het centrum is er een ruim aanbod aan shoarma b)

Waarschuw beheerder
shoarma pizza roelt ook vrij hard

kan ws geen vrij krijgen :cry:
dan mis maar een paar uurtjes aanwazig

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer jammer, maar je bent er iig toch ff :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistorized op dinsdag 5 december 2006 om 10:24:
alvast vrij gevraagd

Idem :P

Mooi concept..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Een fijne jaarwisseling aan allen gewenst en tot in 2007! :P
Waarschuw beheerder
Een fijne jaarwisseling aan allen gewenst en tot in 2007!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 23:58:
kan ws geen vrij krijgen
dan mis maar een paar uurtjes aanwazig

je zorgt maar dat je komt :[

;)
Waarschuw beheerder
ook ik heb de dag erna niet vrij.....maar zal vast wel aanwezig zijn.....alsk de vis live en rotator en krumble maar kan zien, alhoewel simon een breakcore setje lijkt me ook wel vetjes

Waarschuw beheerder
beter allebei de zalen los:-D
word lekker rossen in in mn stadjuhhh
Waarschuw beheerder
alhoewel simon een breakcore setje lijkt me ook wel vetjes

zekers, en zijn "gewone" set ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Koele positieve reacties

Wij hebben er ook nu al erg zin in hehe

We zullen ervoor zorgen dat de timetable zo goed mogelijk in elkaar steekt zodat iedereen zijn of haar helden kan zien!

prieper forsum viers bietsnbreekz! ;)

Waarschuw beheerder
Zo zeker een zeer nette line up :respect:

Zou wel moeite hebben met zaal kiezen, maar goed.

Helaas moet ik op zaterdag overdag werken :(

Veel plezier voor diegene die gaan!
Waarschuw beheerder
Mwah, Rotator, Krumble en Simon U 2x wil ik sowieso zien, rest ff op timetable wachten, maar je zal altijd wel iets tofs missen.
Waarschuw beheerder
Hehe Rotator, Simon u (2x) en Hellfish Live wil ik wel zien..
Hoop dat het beetje gaat lukken :)
Zoniet jammer dan! Lijkt me dat de localz ook goed losgaan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat gaat wel lukken :) (voor beide)

Waarschuw beheerder
Ik heb hier echt zin in (Y).

Moet ook wel, ik laat PORN voor dit feest vallen :9.

Kan niet alles hebben hè
Waarschuw beheerder
Ja ik geef andere feesten deze maand ook de voorkeur boven Porno.
Waarschuw beheerder
Best wel al zin in dit feestje eigenlijk :D!

Waarschuw beheerder
donateur
Bij deze voor degene die Doornroosje niet kennen, wat foto's van de buitenkant van de lokatie die de sfeer kenmerken!:

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/4150251.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/4150255.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/4150263.jpg[/img]

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/4150271.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/4150294.jpg[/img]

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/4150287.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/4150301.jpg[/img]

(L)

Voor de binnenkant moeten jullie 26 Januari Smackdown maar bezoeken ;)

Kaarten zijn nog steeds verkrijgbaar via http://www.doornroosje.nl en zijn 12,50 in de voorverkoop, en tevens 12,50 aan de deur :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 11:31:
Kaarten zijn nog steeds verkrijgbaar via http://www.doornroosje.nl en zijn 12,50 in de voorverkoop, en tevens 12,50 aan de deur :)

dan is doorsale eens een keertje goedkoper gehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Even goedkoop :P
Waarschuw beheerder
presale-fee?

Waarschuw beheerder
roosje (L)
Waarschuw beheerder
heb hier zo fucking veel zin an :D

zal merendeels in de UK Tekno zaal staan maar Rotator en Simon wil ik ook zeker niet missen in de andere zaal!
hoe dan ook dit word een feesie op top niveau! dikke line up, goed publiek en top locatie!

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe koel

Uitspraak van Jlls op maandag 8 januari 2007 om 18:30:
presale-fee?

Geen presale fee bij Doornroosje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 23:03:
Geen presale fee bij Doornroosje :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gaat al goed met het aantal bezoekers:D
Hoeveel passen er eiglijk in?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg fake :P
Waarschuw beheerder
aantal van mn piecjes (L)

rara, voor een zeg ik "breakcore"
en de ander een andere hint
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/4148440.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 17:22:
Ik zeg fake

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 januari 2007 om 13:10:
Hoeveel passen er eiglijk in?

Nou?
Waarschuw beheerder
kan helaas niet aanwezig zijn heb verjaardag misschien een volgende editie....
Waarschuw beheerder
[NL]Pogoterreur aka Neophyte4Life[CSR]

Mooie naam :\

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.youtube.com/watch?v=EfejgbOyHWA

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
heb er onwijs zin in!!
doornroosje ben er 1x geweest... ziet er tof uit :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 09:25:
http://www.youtube.com/watch?v=EfejgbOyHWA

Je had eigenlijk een echte Smackdown flyer moeten laten maken, :lol:.
Met die grote kerels die net een dikke stoot aan t uitdelen is ofzo 8).

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehehe misschien voor de volgende? 8)

Zow zojuist nog de laatste 5000 flyers binnen gekregen, soon ook on the streetsz :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:35:
ehe misschien voor de volgende?

hehe, ja leuk idee! Smashende hellfish en producer op de voorkant :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:35:
Zow zojuist nog de laatste 5000 flyers binnen gekregen, soon ook on the streetsz

Spread the word dude (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk al uit naar smekneer:D
Nekompromat draaide op PORN hard!:O Zal deze keer wel anders zijn:p
Waarschuw beheerder
Neej luuk, niet nog meer flyers k kom ze al bijna dagelijks tegen en iedere keer word ik weer teleur gesteld dat het nog niet de 26e is :P

Waarschuw beheerder
zag ze vandaag indd ook overal liggen :)

Waarschuw beheerder
filmpje is voor helden
Waarschuw beheerder
Nja, in zeeland heb ik ze nog niet zien liggen :P
Beter hou je er nog een paar apart ofzo, vind ik altijd wel koel om te bewaren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 17:22:
Ik zeg fake

ik mag het hopen luuk :D
Waarschuw beheerder
neem die flyers mee naar crack beats vanavond..

onzinnige opm. want dat was je toch wel van plan
Waarschuw beheerder
heb nog geen flyer gesien hier in de buurt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal 3 uur moeten wachten op de trein als het afgelopen is, suggesties?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op zaterdag 13 januari 2007 om 11:56:
Ik zal 3 uur moeten wachten op de trein als het afgelopen is, suggesties?

3 uur? Het is op vrijdag he dan rijden de treinen eerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knaller :bier: op zaterdag 13 januari 2007 om 20:15:
3 uur? Het is op vrijdag he dan rijden de treinen eerder

Staat toch echt dat de eerste trein om 7 uur vertrekt:(

Waarschuw beheerder
donateur
Aantal mogelijke opties:

Voordat je Doornroosje uit bent en in de stad bent is het n uur of 4:30 a 5:00, vervolgens zijn de volgende gelegenheden nog open, denk ik:

- After Shoarma / Kebab (donerkebabnijmegen, centrum tegenover de Molenpoortpassage, is open tot 6:00, Corona in de 2e Walstraat, ook Centrum is zeker open tot 7:00)
- Poolen in een Poolcafe met bier
- Naar een alcoholistenkroeg (bv. het Keldertje)
- Naar de Coffeeshop
- Naar de hoeren :P

Moet te doen zijn toch ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zie nu pas dat het feest tot 04:00 duurt, ikke neem optie 1 Luuk. Hoor teveel goede verhalen over die shoarmaboer daar.
Waarschuw beheerder
ik neem lekker optie 6 :$
met de auto naar huis

Waarschuw beheerder
donateur
De Shoarma/kebab boer daaro is de beste van Nederland B) Ook awardz gehad 'n shit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 19:26:
Naar de hoeren

Gezellig:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 19:43:
De Shoarma/kebab boer daaro is de beste van Nederland B) Ook awardz gehad 'n shit :)

Die roelt hard idd B)

Luuk > Amsterdam-Noord goed be-flyert (Y) ... en weer wat potentiële gasten erbij :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=[-FaaB-]=- op zaterdag 13 januari 2007 om 13:21:
After shoarma

after tuniniën??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha Clown op zondag 14 januari 2007 om 22:00:
Uitspraak van -LuUk- op zondag 14 januari 2007 om 19:43:
De Shoarma/kebab boer daaro is de beste van Nederland Ook awardz gehad 'n shit

Die roelt hard idd

Luuk > Amsterdam-Noord goed be-flyert ... en weer wat potentiële gasten erbij

Thanks mate, wordt mad-ly appreciated... en dat zet zich om in bier B)

Btw... eind deze week maken we de timetable bekend :)
Waarschuw beheerder
Zit nog steeds te twijfelen, vroeg afgelopen en niet superveel vriendjes heen...
AD andere kant weet ik gewoon dat t meesterlijk wordt, wordt laatste moment beslissing denk ik

Zijn er nog veel kaartjes of begint t al nijpend te worden als je er nu nog geen 1 hebt (eerlijk :p )?
Waarschuw beheerder
Niet superveel vriendjes is toch al genoeg ?

Zijn daar zat aardige/relaxte lui etc.

Vroeg afgelopen = chillen in de shoarmatent = meer sociale contacten doen = voortaan meer vriendjes op feesten = minder twijfel !

Doen doen doen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje aan de deur gaat wel goed komen hoor, zeker als je vroeg bent :)
Waarschuw beheerder
Je opdracht is verwerkt.

Je hebt de door jou geselecteerde kaarten nu gekocht.
:woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Loopt lekker dat 'aantal bezoekers':D
Waarschuw beheerder
kaartjes besteld! (Y)

ernstig veel zin hier in! B)

tot hoelaat is de Coffeeshop open trouwens ??
Waarschuw beheerder
mmmm in nijmegen is dat niet laat.....denk dat het een uur of 12, half 1 is..........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 392: LX.8 op woensdag 17 januari 2007 om 11:43:

met een beetje geluk 1 uur

In Doornroosje is de handel in soft- en harddrugs in verboden, evenals het gebruik van harddrugs. (www.doornroosje.nl)

neem dus de rest maar mee van wat je over hebt uit de shop mee naar binne ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jopski op woensdag 17 januari 2007 om 17:15:
neem dus de rest maar mee van wat je over hebt uit de shop mee naar binne

mag je er dus blowen binne ofnie?

Waarschuw beheerder
Fuck Sgijtmege ..!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jopski op woensdag 17 januari 2007 om 17:15:
neem dus de rest maar mee van wat je over hebt uit de shop mee naar binne

vroeg het eigenlijk met het idee dat ik na Smackdown nog ff een lekker paffie kan roken in de shop en vervolgens weer mn eerste trein kan pakken maar dat zit er niet in zo te horen!
Waarschuw beheerder
nee hoor, in doornroosje mag je zekers blowen.....en de shops in nijmegen gaan ook pas redelijk laat open....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 392: LX.8 op woensdag 17 januari 2007 om 11:43:
kaartjes besteld!

ernstig veel zin hier in!

coffeeshop alledagen geopend vanaf 9 uur desmorgens tot 1 s'avonds

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien valt er daarna nog wel te blowen in een of ander poulecafé in de stad?! :)

Iig in Doornroosje mag je idd blowen ja
Waarschuw beheerder
is "het keldertje" een beetje in de buurt van doornroosje?
Als rechtgeaarde alcoholist heb ik het niet zo op al te ver lopen voor een biertje..

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistorized op donderdag 18 januari 2007 om 08:45:
is "het keldertje" een beetje in de buurt van doornroosje?
Als rechtgeaarde alcoholist heb ik het niet zo op al te ver lopen voor een biertje..

nej das een takke eind lopen

Waarschuw beheerder
indd ff lopen
maar als je toch onderweg bent voor een aftershoarma kan dat stuk er ook nog wel bij :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op woensdag 17 januari 2007 om 18:36:
Jij niet!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 01:36:
in Doornroosje mag je idd blowen ja

:D (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
In het kader van laatste info verschaffing!:

Reminder: Hellfish LIVE, Simon Underground, ROTATOR e.a. @ Smackdown Vrijdag 26 Januari 2007!

Intro
Op Vrijdag 26 Januari staat het nieuwe concept Smackdown! op het programma, een verfrissende combinatie tussen Beats & Breakz in Doornroosje Nijmegen. Wat kunnen jullie verwachten? Een underground night vol UK-Hardcore, Frenchcore, Tekno & Breakcore.

Beats
De grote zaal zal deze avond voor een groot gedeelte in het teken staan van UK-Hardcore, de rest van de avond zal bestaan uit Frenchcore & Tekno. Het hoofdprogramma in deze zaal bestaat uit Hellfish live, Simon Underground & Bryan Fury. Een complete Engelse line-up!
Hellfish, de man achter [label=159]{element is niet toegankelijk}, zal deze avond een exclusieve live-set ten gehore gaan brengen, iets wat niet vaak voorkomt. Speciaal voor Smackdown is Hellfish gevraagd om in zijn liveset ook zijn oudere platen/stijl te verwerken, dus dit beloofd een speciale set te worden. Bereid je eventueel voor op Hardcore Body Harvest, Turntable Savage, Head Grit, The Uridium Project, The Ripper, Bring on the Hurricane Pain, Rebelbass, Toilet Wars maar ook platen als Ultraviolence, Rip The Cut, Daft Cunt én meer!
Naast Hellfish zal Bryan Fury een DJ set komen doen. Bryan Fury staat tegenwoordig bekend om zijn groffe harde UK-styled sets met doorklinkende kickdrums met vette edits, dit alles in combinatie met zeer solide mixtechnieken! It’s Pacemaker time.
Simon Underground zal deze avond afsluiten met een stevige up-tempo DJ-set, van deze man kun je deze avond alles verwachten wat betreft de stijl! Geen concessies! Een echte skilled-turntablist to the max.
Tevens zullen artiesten als Element: Destruction, Nekompromat, Zaagum & Supply Module (Zero71 Recordings), de mannen achter de internationaal gewaardeerde platen als Issue of Alliance, Insomnia, A Comprehensive Collection of Several Wars en meer, deze avond hun kunsten vertonen. De stijlen: Breakcore, Tekno, Frenchcore & UK-Hardcore!

Breakz
Het hoofdprogramma van de kleine zaal bestaat deze avond uit Rotator & Krumble, de mannen achter een groot deel van de (duistere) Breakcore uit Frankrijk. Rotator, de man achter het Franse label Peace Off, zal deze avond afsluiten met een live-set van een uur in zijn compleet eigen uptempo snoeiende oorverdovende Breakcore stijl, een vette combinatie tussen Beats ’n Breakz. Ook Krumble, releasend op Jungle Therapy, Damage, Peace Off & meer, zal deze avond een live-set ten gehoren gaan brengen. Krumble heeft een stijl die wat minder toegankelijk is dan die van Rotator qua bijvoorbeeld beats, maar desalniettemin subliem en heerlijk breakend.
Naast dit hoofdprogramma zal ook Simon Underground nog zijn heerlijke scratch & mix kunsten komen vertonen met een harde Drum&Bass & Breakcore set, een exclusief optreden in deze stijlen! Dus zorg dat je dit ook niet mist.
Verder zullen artiesten als Berry Straw (Drum&Bass), Bart Hard (Breakcore) & Apzolut (Lomechanik), de man met heerlijk verfrissende breakcore & spraakmakende optredens deze avond er ook voor zorgen dat er flink gebreakt wordt.

Timetable
Dit complete programma resulteerd zich in de volgende timetable:

Grote zaal: Beats
22:00 - 22:30 - Element: Destruction
22:30 - 23:00 - Zaagum
23:00 - 00:00 - Nekompromat
00:00 - 01:00 - Supply Module
01:00 - 02:00 - Bryan Fury
02:00 - 03:00 - Hellfish LIVE
03:00 - 04:00 - Simon Underground

Kleine zaal: Breakz
22:00 - 23:00 - Berry Straw
23:00 - 00:00 - Bart Hard
00:00 - 00:45 - Apzolut LIVE
00:45 - 02:00 - Simon Underground (Breakcore set)
02:00 - 03:00 - Krumble LIVE
03:00 - 04:00 - ROTATOR LIVE

Dit alles natuurlijk in combinatie met een heerlijk geluidje.

Bereikbaarheid, Route & Parkeren
Doornroosje is goed bereikbaar voor mensen die met het OV komen en mensen die met de auto komen. Doornroosje ligt in principe op loopafstand van het centraal station, maar ook de volgende bussen rijden richting / langs doornroosje:
Vanaf het centraal station rijden bussen 3, 6, 25, 53, 54, 55 en 83 richting Doornroosje.
Stap uit bij bushalte Groenestraat. Loop naar het volgende kruispunt, ongeveer 100 meter verderop.
De eerste straat links is de Groenewoudseweg. Steek vóór de stoplichten over.
Doornroosje ligt na 125 meter aan de linkerkant. Ook de Taxi’s bij centraal station behoren natuurlijk tot een vervoersmogelijkheid.

Voor de route met de auto verwijzen we je graag door naar http://www.doornroosje.nl -> info -> route & parkeren. Of een routeplanner als http://www.routenet.nl of http://www.map24.nl

Er zijn in de woonwijk rondom Doornroosje genoeg parkeervakken aanwezig om je auto in te parkeren.

Tickets
Kaarten voor Smackdown! zijn zowel in de voorverkoop als bij de deurverkoop verkrijgbaar en kosten in beide situaties € 12,50 (ook geen presale fee). Kaarten zijn verkrijgbaar via http://www.doornroosje.nl

Tot slot
Smackdown vindt plaats op Vrijdag 26 Januari 2007 van 22:00 – 04:00 in Doornroosje Nijmegen. Doornroosje is gelegen aan de Groenewoudseweg 322. Prepare for some Fierce Beats ’n Breakz!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Word op het einde nog ff switchen tussen Simon U en Rotator..
Mooie timetable voor de rest en heb er duidelijk zin in B)
Waarschuw beheerder
Minder...

Wil duidelijk een keer Krumble LIVE zien maar wil nix van Hellfish LIVE missen...wil ROTATOR LIVE zien maar wil nix van Simon missen....

AAARRGH!!!
Waarschuw beheerder
[Moens] Word op het einde nog ff switchen tussen Simon U en Rotator.

Ik hou gewoon Rotator aan !

Simon zie ik daarvoor wel
Waarschuw beheerder
Ja denk dat ik ook wel voor Rotator ga
Maar we zullen zien!

Waarschuw beheerder
of je gaat in het cafetje zitten in het midden :P dan krijg je van beide wat mee hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op vrijdag 19 januari 2007 om 14:26:
Ik hou gewoon Rotator aan !

:nee: Simon U. 2x zien :D

Waarschuw beheerder
sowiezo zien:

Supply Module
Simon Underground in zaal 2 (al mis ik wel 15 min)
Hellfish LIve
Rotator

misschien af en toe switchen maar dit wil ik sowiezo zien
Waarschuw beheerder
jezus... ik moet me in 2en splitzzzzzzen :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 19:29:
sowiezo zien:

Supply Module
Simon Underground in zaal 2 (al mis ik wel 15 min)
Hellfish LIve
Rotator

Daar stem ik mee in :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk de hele tijd aan Rioteer ipv Rotator:p

Waarschuw beheerder
gelukkig niet Rioteer maar Rotator :D:D
Waarschuw beheerder
even zo tussendoor:
denken jullie dat dit concept nog een keer opnieuw gegeven wordt in de toekomst?
Waarschuw beheerder
rioteer zou ook ontzettend op zn plaats zijn..

B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
luisterend naar simon u. @ club r_AW

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op zaterdag 20 januari 2007 om 13:11:
denken jullie dat dit concept nog een keer opnieuw gegeven wordt in de toekomst?

Als et druk en gezellig wordt... vast wel.

Waarschuw beheerder
gewoon druk worden ja zodat er meer gegeven kunnen worden, niet verwend zeuren of excusus. concepten als deze zijn er maar weinig
Waarschuw beheerder
donateur
En na smackdown zitten we met 400 man bij de shoarmatent B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op zaterdag 20 januari 2007 om 13:11:

:jaja: maar dan wel later dan 4 u ;)

Waarschuw beheerder
Tot 00:00 zal ik wel wat heen en weer lopen.

03:00 - 04:00 - Simon Underground/03:00 - 04:00 - ROTATOR LIVE

Voor de rest dit ongeveer.
Waarschuw beheerder
Zo denk ik er ook over :), maar ben nu toch ook wel benieuwd naar die shoarmatent :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:56:

Dit gaat hem worden voor mij.

Bard (Hard) wat kunnen we van jou verwachten deze avond?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 22 januari 2007 om 10:23:
Bard (Hard) wat kunnen we van jou verwachten deze avond?

Ja, maak je weer een tracklist vooraf?! :p

Waarschuw beheerder
23:00 - 00:00 – Nekompromat / 23:00 - 00:00 - Bart Hard
00:00 – 00:45 - Supply Module

Dit wordt 'm voor mij O:).

Waarschuw beheerder
01:00 - 02:00 - Simon Underground (Breakcore set)

Mijnes denk ik :)

Waarschuw beheerder
'T gaat nog druk worden joh :o.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Garibaldi op maandag 22 januari 2007 om 09:54:
maar ben nu toch ook wel benieuwd naar die shoarmatent

Dat ben ik al 3 weken:9:p
Waarschuw beheerder
gvd waarom zo ver weg :(
maja misschien volgende editie (tog? (Y)) wel aanwezig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op maandag 22 januari 2007 om 11:56:
gvd waarom zo ver weg

er komen mensen van verder.. niks gewend die hollanders ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 13:10:
niks gewend die hollanders

IDD! Wij uit 't Zuiden moeten minstens 2,5 uur treinen om een vet feest mee te maken, normaal gesproken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 13:40:
Zuiden moeten minstens 2,5 uur treinen om een vet feest mee te maken, normaal gesproken.

In het zuiden heb je ook vaak genoeg leuke buurthuuuuuus feestjes :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op maandag 22 januari 2007 om 11:56:
gvd waarom zo ver weg

mja daar had ik me al overheen gezet, maja nu ik me realiseer dat het om 4 uur afgelopen is en de eerste trein richting huis pas om 6:40 gaat heb ik zo m'n bedenkingen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op maandag 22 januari 2007 om 13:44:
dat het om 4 uur is

wat is er om 4 uur?

Waarschuw beheerder
Het einde.

Waarschuw beheerder
Niet lettend op eventuele after's etc.?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 13:52:
after's

mja als die er zijn is het een ander verhaal..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op maandag 22 januari 2007 om 14:02:
mja als die er zijn is het een ander verhaal..

er is voor zover ik weet geen after. Ik snap ook niet waarom roosje vrijdags nooit langer doorgaat dan 4 uur. Scheelt toch een hoop bezoekers die afhankelijk zijn van de trein. Beetje jammer.

Als ik een grotere kamer had of een eigen huis zou ik het wel ter beschikking willen stellen maar helaas.. ;)
Waarschuw beheerder
Haal je rijbewijs mensen, dat maakt alles een hoop makkelijker.
Heb er zelf ook heel lang tegen aan zitten te hikken en nu ik hem eenmaal heb ben ik erg blij mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 22 januari 2007 om 14:27:
Haal je rijbewijs mensen, dat maakt alles een hoop makkelijker.
Heb er zelf ook heel lang tegen aan zitten te hikken en nu ik hem eenmaal heb ben ik erg blij mee

Tjah dat betekent weer geen alcohol

Magoed ik laat um schieten denk, heb al een leuk alternatief gevonden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op maandag 22 januari 2007 om 14:34:
Magoed ik laat um schieten denk, heb al een leuk alternatief gevonden

Ga je spijt van krijgen .. ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 13:43:
In het zuiden heb je ook vaak genoeg leuke buurthuuuuuus feestjes

Als je van pogo en Paul Elstak houd wel ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 14:48:

Haha, jij hebt et over nog zuidelijker. Daar is het idd doffe ellende..
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg maar dikke crisis:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op maandag 22 januari 2007 om 14:34:
Tjah dat betekent weer geen alcohol

Dus?

Liever geen alcohol dan zo'n feestje missen vanwege vervoertechnische "problemen".

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 14:48:

:lief:

Uitspraak van Edutainment op maandag 22 januari 2007 om 15:05:
Liever geen alcohol dan zo'n feestje missen vanwege vervoertechnische "problemen".

U heeft gelijk, (y). Maar goed men heeft af en toe andere financiële prioriteiten ;).

Waarschuw beheerder

Zoals overal ligt het er maar net aan naar welke feesten je gaat. Genoeg tekno festivalletjes, breakcore feesten en goa onzin daar int zuiden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 15:25:
Zoals overal ligt het er maar net aan naar welke feesten je gaat. Genoeg tekno festivalletjes, breakcore feesten en goa onzin daar int zuiden.

Als ik strict naar Limburg kijk niet... Misschien rondom Nijmegen/Oss ofzo.

Waarschuw beheerder
Dan reis je een stukje. Of misschien zijn ze er wel, maar hoor je er niets over.
Waarschuw beheerder
Ze zijn er altijd.
Maar van feesten in limburg heb ik ook al een tijd niks gehoord.
Paar jaar geleden wel errug leuk feestje in de grotten:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er zijn iedere week wel een stuk of 4 á 5 illegale feestjes door het land heen.
Ook in de "uithoeken" van ons land, je moet ze alleen weten te vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 13:10:
er komen mensen van verder.. niks gewend die hollanders ;P

mja ik wil best wat reizen (ook met auto, maja dan geen drank :p) maar probleem is niemand die ik ken wil dan mee

is niet makkelijk mensen te vinden die soieso van deze muziek houden + daarvoor 3+ uur (woon nou niet bepaald vlakbij een station in dit gehucht :p) + kosten daarvoor willen betalen / reizen :(

maar goed, misschien volgende editie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 16:01:
Dan reis je een stukje

Ik reis genoeg voor leuke feestjes. Alleen ik kan je verzekeren dat op 2/3 illegale feestjes in Limburg, hier amper wat te doen is, qua mijn smaak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op maandag 22 januari 2007 om 16:16:
maar probleem is niemand die ik ken wil dan mee

Dan ga je toch alleen?

Moet zeggen dat ik daar vroeger eerst ook idd wel een beetje tegen op keek, maar toen ik het eenmaal gedaan had vond ik het ideaal. Je hoeft met niemand rekening te houden, kunt doen en laten wat je wil, gaat naar huis wanneer je wil, etc. Daarnaast als je wat vaker naar feestje gaat zijn er uiteindelijk toch wel bekenden binnen. Enige is het alleen reizen dan, maarja gewoon lekker muziekje op, jointje erbij en ook dat is goed te door staan.
Waarschuw beheerder
en geen geouwehoer over wie er drank gaat halen, in welke zaal je wilt gaan kijken, en mensen die eerder weg willen of later naar het feest willen vertrekken:D

Waarschuw beheerder
Ik reis genoeg voor leuke feestjes. Alleen ik kan je verzekeren dat op 2/3 illegale feestjes in Limburg, hier amper wat te doen is, qua mijn smaak.

Tsja dan wordt het wat lastiger idd. Maar ik zie tekno bij je favo stijlen staan, en die feestjes zijn er iig genoeg.

Over alleen reizen: als er geen echte vrienden van me gaan (wat vaak genoeg gebeurt) spreek ik gewoon af met mensen in de trein. Ga tegenwoordig vaak met Manga Corps van het forum hier, altijd erg gezellig, gewoon op Amsterdam afspreken ofzo, en gezellig verder reizen. Kun jij toch ook gewoon doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 16:29:
Over alleen reizen: als er geen echte vrienden van me gaan (wat vaak genoeg gebeurt) spreek ik gewoon af met mensen in de trein. Ga tegenwoordig vaak met Manga Corps van het forum hier, altijd erg gezellig, gewoon op Amsterdam afspreken ofzo, en gezellig verder reizen. Kun jij toch ook gewoon doen?

Soms doe ik dat wel ja :). Maar ben ook wel eens alleen gegaan. Ik zit af en toe wat krap qua financiën, omdat ik tussen studeren en part time werken in zweef, dus ga niet naar heel veel feestjes. Manga Corps lijkt me een relaxte gast idd. Toffe smaak ook. Ken 'm van KP ook een beetje, nooit gemeet trouwens. Jou ook niet. Binnekort misschien eens doen.
Waarschuw beheerder
Manga corps is een geboren struikrover, je moet niet al teveel tegen em lullen op een feest voor de rest issie erg relaxt jah :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben er nog steeds niet uit of k nou hierheen ga of naar Drop
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 15:21:
U heeft gelijk, . Maar goed men heeft af en toe andere financiële prioriteiten .

Met wie ga jij erheen Farid?

Waarschuw beheerder
Jou ook niet. Binnekort misschien eens doen.

Lijkt me Smackdown een goede aangelegenheid toch?
Waarschuw beheerder
Gewoon hier heen gaan lijkt me duidelijk tog :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 22 januari 2007 om 16:21:
Moet zeggen dat ik daar vroeger eerst ook idd wel een beetje tegen op keek, maar toen ik het eenmaal gedaan had vond ik het ideaal. Je hoeft met niemand rekening te houden, kunt doen en laten wat je wil, gaat naar huis wanneer je wil, etc. Daarnaast als je wat vaker naar feestje gaat zijn er uiteindelijk toch wel bekenden binnen. Enige is het alleen reizen dan, maarja gewoon lekker muziekje op, jointje erbij en ook dat is goed te door staan.

precies mijn mening :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 19:46:
https://partyflock.nl/party/79561.html

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 19:46:
Stond al in m'n agenda

Waarschuw beheerder
Manga Corps is de tofste gast ooit ! En hij is er Vrijdag ook, kan echt niet wachten tot ik hem ontmoet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op maandag 22 januari 2007 om 22:17:
Manga Corps is de tofste gast ooit ! En hij is er Vrijdag ook, kan echt niet wachten tot ik hem ontmoet

Hoop niet dat ik 'm tegenkom dan.

Waarschuw beheerder

8)
Waarschuw beheerder
Hoor ook wel goeie verhalen over die gast idd
Waarschuw beheerder
middelpunt van aandacht is waar hij op zit te wachten :jaja: :D
Waarschuw beheerder

hopelijk weigeren ze hem aan de deur met z'n lucky 13 shirt
Waarschuw beheerder
dan kom ik er ook niet in :(

Waarschuw beheerder
donateur
Woei en toen was het nog maar een paar daagjes B) Heb er zelf al erg zin in!!! :)

UKcoremtfFRbreakz

Waarschuw beheerder
Beter gaat het sneeuwen

SNOWBALLFIIIIIIIIIIIGHT
Waarschuw beheerder
Slecht idee, wil nog wel ff heel thuis komen die nacht/ochtend :p

Waarschuw beheerder
donateur
Idd! Doe maar gewoon een zonnetje ofzeuwz met aangename nachttemperaturen :P
Waarschuw beheerder
donateur
22 graden 's nachts lijkt me wel aangenaam

Waarschuw beheerder
Nou, mij lijkt het ook wel wat met Arctische omstandigheden. Gletsjers, ijsbergen, ijsberen, walrussen, sneeuw, ijs, sneeuw, ijs, ijs. En sneeuw enzo.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook :cheer:

maar al die homo's willen niet met me mee..

probleem :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op woensdag 24 januari 2007 om 10:39:
Neem alle lekkere wijven mee dan

Kijk, die zegt eens iets verstandigs hier:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op woensdag 24 januari 2007 om 12:52:
Kijk, die zegt eens iets verstandigs hier

Niet te vroeg juichen, het blijft een Tukker hé.
Waarschuw beheerder
donateur
Owww... :nosmile:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan er helaas toch niet bij zijn ivm werk.......have fun gasten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 13:48:
Niet te vroeg juichen, het blijft een Tukker hé.

Zegt de Limburger ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehehe :P

Ff een paar kleine wijzigen met betrekking tot de line-up & timetable:

Grote zaal: Beats
23:00 - 00:00 - Nekompromat
00:00 - 01:00 - Supply Module LIVE
01:00 - 02:00 - Hellfish LIVE
02:00 - 03:00 - Bryan Fury (210 bpm kickoff and burn it set)
03:00 - 04:00 - Simon Underground

Kleine zaal: Breakz
22:00 - 23:00 - Berry Straw

Hellfish is voor Bryan Fury geplaatst om de opbouw van de avond ideaal/beter te laten verlopen, en nu hoeft niemand meer te twijvelen tussen Hellfish en Krumble (Maar wel tussen Hellfish en Simon Underground whehehe) :P

En speciaal voor Smackdown dan toch een LIVE optreden van Supply Module ipv een DJ set, met veel nieuw meteriaal (en oude hits) voor 2007 aangezien de mannen binnekort met een CD Album komen, hier op Smackdown dus alvast een voorproefje van B)

Tot vrijdag!

Waarschuw beheerder
Nou moet ik kiezen tussen Fish en Simon !! Verdomme !

:(

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry! :P
Waarschuw beheerder
ok fuck.. hij is nu kutter geworden eigenlijk voor mij :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 22:50:
En speciaal voor Smackdown dan toch een LIVE optreden van Supply Module ipv een DJ set, met veel nieuw meteriaal (en oude hits) voor 2007 aangezien de mannen binnekort met een CD Album komen, hier op Smackdown dus alvast een voorproefje van B)

Wel jammer dat Vis en Simon nu tegelijk zijn ... wordt heen en weer rennen dan maar B)

Waarschuw beheerder
donateur
Simon start ook nog een kwartierke voor Fish :P

Waarschuw beheerder
ik ga maar eens veel baco's drinken hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 24 januari 2007 om 23:36:
ik ga maar eens veel baco's drinken hier

doe ook een wodka voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:39:
doe ook een wodka voor mij

wel opdrinken deze keer hè O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op woensdag 24 januari 2007 om 23:13:

b)
Waarschuw beheerder
en nu hoeft niemand meer te twijvelen tussen Hellfish en Krumble (Maar wel tussen Hellfish en Simon Underground whehehe)

Grrrr! Krumble is voor mij te weinig chaos.
Waarschuw beheerder
Damn nou wordt het nog sneller rennen!

Denk dat ik lekker in zaal 1 blijf hangen! Vind het zo kut altijd om halverwege een set binnen te komen! Alsof je halverwege een film de bioscoop instapt...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe gewoon maar wat, pas me wel aan, aan de muziek:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iig zojuist een kaartje aangeschaft.
Waarschuw beheerder
word gezellig!!!

zojuist ook maar een week vakantie er aan vastgeplakt:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op donderdag 25 januari 2007 om 13:36:
Iig zojuist een kaartje aangeschaft.

Gaan ze uitverkopen?

Meestal als er van partyflock meer dan 200 mensen naar roosje gaan zit de toko vol.
Waarschuw beheerder
Nog een nachtje slape !! kunnen we weer lekker stronke rosse in roosje!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen kaartje, niet dat ik dadelijk na een treinreis van anderhalfuur niet binnenkom!:O

Waarschuw beheerder
gewoon op tijd erbij zijn mensen, om teleurstellingen te voorkomen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op donderdag 25 januari 2007 om 17:44:
Ik heb geen kaartje, niet dat ik dadelijk na een treinreis van anderhalfuur niet binnenkom!

zou et risico niet nemen. Online bestellen is vrij simpel.

Waarschuw beheerder
Sta gewoon om 10 uur bij die fuckin' deur B).

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 18:05:
Sta gewoon om 10 uur bij die fuckin' deur B).

:yes: ... cker weten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat sowieso, als we er niet in mogen, dan stormen we naar binnen! B)
Waarschuw beheerder
Ben er 11 uur denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Toch nog kaartjes besteld B)
Waarschuw beheerder
kan je met een gerust hart gaan slapen:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ZIN, eerst morgen laatste toets maken van 2 toetsweken en dan eindelijk LOS b)
Waarschuw beheerder
ja ik morgen eerst nog even werken
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen 3e herkansing van de 4 Joehoe! Kaddekedeng:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Jooooow mensen ik heb er zin in!

De ticketservice van Doornroosje werkt inmiddels alweer :)

Maar kaarten aan de deur zullen geen probleem zijn!

See ya tomorrow!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 22:58:

goed nieuws...
komen er waarschijnlijk meer tilburgers die kant op

B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 22:58:

Had ik wellicht toch niet dat kaartje hoeven kopen:p
Waarschuw beheerder
Uiteindelijk moet je er toch 1 kopen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op donderdag 25 januari 2007 om 23:07:
Had ik wellicht toch niet dat kaartje hoeven kopen

Ach ja boeiend B). Morgen ff werken, flink eten en de trein in rollen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 23:14:
de trein in rollen

Zoveel hoef je nou ook weer niet te eten!:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 23:14:
de trein in rollen.

zat bij mij pas in de planning voor na afloop, de eerste terug ofzo

Waarschuw beheerder
En speciaal voor Smackdown dan toch een LIVE optreden van Supply Module ipv een DJ set, met veel nieuw meteriaal (en oude hits) voor 2007 aangezien de mannen binnekort met een CD Album komen, hier op Smackdown dus alvast een voorproefje van

heel dik! :D ben benieuwd b) al baal ik verder wel van de terugreis, 4 uur en treinen :/
Waarschuw beheerder
Jammer dat Simon en Vis nu tegelijk draaien ja...
Waarschuw beheerder
Toch aanwezig :)

Denk zoiets:

00:00 - 01:00 - Supply Module LIVE
02:00 - 03:00 - Bryan Fury
03:00 - 04:00 - ROTATOR LIVE / Simon Underground

hoeiiii

Waarschuw beheerder
donateur
Cool Cool :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistorized op donderdag 25 januari 2007 om 23:37:
zat bij mij pas in de planning voor na afloop, de eerste terug ofzo

Tja, d'r gaat ook een trein heen.
Waarschuw beheerder
Rotator heb ik echt zin, maar Simon op snelheid is ook de bom, naja ik zie het daar wel, maar denk Rotator.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op vrijdag 26 januari 2007 om 10:56:
Rotator heb ik echt zin, maar Simon op snelheid is ook de bom, naja ik zie het daar wel, maar denk Rotator

Ik zit daar ook hard over na te denken, maar denk dat k dan toch aardig verdwaasd :bier: rondloop, dus dat k t allemaal wel prima vind, is ook allebei supervet

zin!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo mega veel zin in Rotator b-)

Laatste x heeft tie me zo onwijs afgemat met z'n set (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog ff:)
Waarschuw beheerder
Ik ga absoluut voor Rotator. Die gast is zo vet live.

Daarom is het kut dat Simon is omgewisseld, nu ga ik zijn beide sets missen.

Waarschuw beheerder
donateur
Onze excuses daarvoor, zie hier de reden:

hi luuk
maybe its better if i play before fury man
i will start slow and hard at 175bpm and work my way up
(fury usually kicks off 210 and burns it)

can we do it like this?
if everyone has entered the club, it would be better this way

peas
fish

Simon gaat alle remmen losgooien het laatste uurtje!!! All out, no compromises!

Waarschuw beheerder
Laatste uurtje simon hangt ervanaf hoe die opent, meestal opbouwend maar als ie al uptempo begint blijf ik daar denk, anders naar rotator :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 13:58:
Onze excuses daarvoor, zie hier de reden

Begrijp het ook wel, komt alleen kut uit zegmaar.

Uitspraak van Garibaldi op vrijdag 26 januari 2007 om 14:04:
meestal opbouwend maar als ie al uptempo begint blijf ik daar denk, anders naar rotator

Denk niet dat Simon het gesnoei van Rotator kan benaderen.

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond ook beelden van diverse Wrestling Matches in de 2e zaal B)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha dat verwachte ik al ja B)
Ik ga nog ff plat:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 26 januari 2007 om 14:21:
Denk niet dat Simon het gesnoei van Rotator kan benaderen.

Wat draait Rotator vooral?

Als et uur breakcore is ga ik liever naar simon :)

Waarschuw beheerder
Ach, wat is breakcore...

Rotator doet iig veel Rotator style
Waarschuw beheerder
kijk das zinvolle info, en klopt als 1 bus.....zinHEID !!! :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op vrijdag 26 januari 2007 om 15:46:
Wat draait Rotator vooral?

Als et uur breakcore is ga ik liever naar simon

Rotator is gewoon snoeiharde en snelle Breakcore met veel "rave kicks en stabs".

Ik zou ff die Mr. Kill - Haters Want War van hem downen op Bang A Rang, dan krijg je een goed idee.

Waarschuw beheerder
Present vanavond natuurlijk, deze wil ik niet missen :D
Waarschuw beheerder
Rotator bevat ook enorm veel 4/4 stukken ala Hellfish alleen dan ff iets sneller. Tis 1 van de vettere live-acts die ik ken iig.
Waarschuw beheerder
Heb ooit n routebeschrijving gezien... iemand??
Waarschuw beheerder
Staat gewoon op de site van Roosje zelf.

Ik laat me leiden door een Tom-Tom. b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 26 januari 2007 om 16:00:
Mr. Kill - Haters Want War

Ja ken dat nr wel maar noem et niet echt breakcore...

Wel vet jah :), goed simon heb ik al vaker gehoord en Rotator nog niet daar maar kijkje nemen dan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gvd,ben al de hele dag ziek en begin te twijfelen of ik nog wel ga vanavond :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op vrijdag 26 januari 2007 om 17:34:
Gvd,ben al de hele dag ziek en begin te twijfelen of ik nog wel ga vanavond

word je alleen maar beter van vanavond

B)

Waarschuw beheerder
donateur
Routebeschrijving: http://www.doornroosje.nl -> Info -> Route & Parkeren :)

Ff 2 kleine updates voor vanavond:

1) Bryan Fury zal een uurtje plaatjes komen verkopen, de stand zal bij het cafe / de foyer plaatsvinden (iets verder dan de entree), met o.a. nieuwe Pacemakers etc

2) De 2e zaal zal deze avond in het teken staan van Hulk Hogan - The Ultimate Anthology Tribute!
Waarschuw beheerder
Zit nog te denken Simon u/Hellfish maar Rotator ga ik gewoon bij zijn!
Daarnet in de auto nog ff een setje op gezet van rotator en heb er zin in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 13:58:
Simon gaat alle remmen losgooien het laatste uurtje!!! All out, no compromises!

Tjah...dan weet ik het wel hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=336 height=475 cacheid=000d7d700026b64515b17c0c1a01bf741b]http://images.amazon.com/images/P/B000096IAD.01.LZZZZZZZ.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
effe showeren en de bende bij elkaar trommelen, bodempje leggen en een keer richting nijmegen

b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 17:40:
Bryan Fury zal een uurtje plaatjes komen verkopen, de stand zal bij het cafe / de foyer plaatsvinden (iets verder dan de entree), met o.a. nieuwe Pacemakers etc

Heb nog wel wat tegoed van dat stuk sjachrijn :P
Waarschuw beheerder
Zinheid Volop! :D
Waarschuw beheerder
iemand die weet of er nog genoeg kaarten aan de deur te krijgen zijn?

Waarschuw beheerder
donateur
Jep er zijn genoeg kaarten aan de deur verkrijgbaar :)

Waarschuw beheerder
de zin begint al te komen, bodem is gelegd, straks aan de baco, dan Berry Straw ophalen en dan half 8/8 uur richting Nijmegen B)

see you there people!
Waarschuw beheerder
oke relaxt :D

ben iets over 10 op Nijmegen centraal
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah over uurtje naar station:D

Waarschuw beheerder
donateur
Zo off to the location with Krumble & Mr. Kill!

Tot vanavond mensen!
Waarschuw beheerder
was bijna geniaal!!
alleeen jammer dat de nijmegenaren niet zo gastvrij waren met betrekking tot het ons (11 man) onderdak en evt. alcoholische versnaperingen verschaffen tot het vertrek van de eerste trein richting tilburg..

verder niets dan lof!!

Luuk en consorten :respect:

hetzelfde geld voor supply module, simon U., brian fury,
Bart (bert&ernie vervelen zich nooit) Hard, en iedereen die eraan heeft bijgedragen dat afgelopen avond zeer relaxed is verlopen!!

B)
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk feest :) Godver ik haal bier, en nog meer bier, wil ik dansen/swingen/daldijen, ja kut, bier in de hand .. Bier opgedronken, jeuj! Nou weer pissen.. na het pissen meteen weer bier halen en zo maar door..! :x

Oja en Hulk Hogan :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nano.strike op zaterdag 27 januari 2007 om 08:59:
Hulk Hogan

Daar heb ik nou een schijthekel aan gekregen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nano.strike op zaterdag 27 januari 2007 om 08:59:
Leuk feest Godver ik haal bier, en nog meer bier, wil ik dansen/swingen/daldijen, ja kut, bier in de hand .. Bier opgedronken, jeuj! Nou weer pissen.. na het pissen meteen weer bier halen en zo maar door..!

je haalt me de woorden uit de mond!!

Op de terugseg naar het station tijdens het wildplassen nog een digitale camera gevonden:D

check de fotos in mn album
niet van het feest zelf dus, en de flitser kreeg ik nie aan het werk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op zaterdag 27 januari 2007 om 09:01:
Daar heb ik nou een schijthekel aan gekregen

en sergeant D.?
mag die wel blijven

B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistorized op zaterdag 27 januari 2007 om 09:09:
en de flitser kreeg ik nie aan het werk..

had er dan ook nie overheen gezeken...

weet iemand trouwens voor wat er gefilmd is

of wasda een hobbykip?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op zaterdag 27 januari 2007 om 09:01:
Hulk Hogan

op wood wassie ookal hee

mijn idee is een rembo & rembo teep de next time
Waarschuw beheerder
donateur
Op de terugseg naar het station tijdens het wildplassen nog een digitale camera gevonden

Damn ik zoek nog zo'n ding! In welke struik heb je hem gevonden dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zaterdag 27 januari 2007 om 06:44:
geniaal feest :respect:

-Element Destruction lekkere binnenkomer met dikke UK-hardcore (L)

-Nekompromat met onder andere oud Kotzaak-spul heerlijke opwarmer :D

-Supply Module schopte hard kont met ratelende breaks en furieuze kicks :respect: en die Lion Girl-remix :kwijl:

-Hellfish Live was een genot :D wat een geweld van hip hop-breaks, dikke kicks op een wisselend tempo :respect: en natuurlijk Daft Cunt (L)

-Bryan Fury's set was genadeloos :D een uur lang raggende UK-stijl zonder compromissen (L) UK Scumbags :D

-Simon Underground was gewoon Simon Underground, dikke platen, vet mixwerk. beginnen met Times Like Thes van Hidden (L)

Roosje is gewoon een toplocatie voor dit soort feestjes :D

publiek was gevarieerd, sfeer was top, geluid was dik, alles was prima in orde :D

deze gaat hoog eindigen bij de beste feesten van 2007 :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debolah :kots: op zaterdag 27 januari 2007 om 09:12:
had er dan ook nie overheen gezeken...

scheelde niet veel inderdaad, dacht even dat het aan de batterijen lag maar meteen nieuwe gekocht bij desbetreffende texaco en nog steeds niks....
straks eens kijken als ik nuchter ben en heb geslapen

Uitspraak van nano.strike op zaterdag 27 januari 2007 om 09:20:
In welke struik heb je hem gevonden dan?

Bij de texaco aan de zijkant..

geeft meteen een heel ander cachet aan de avond.
sowieso veel te vaag.... 1 of andere mafkees die gewoon 10 euro wil geven voor die 2 pillen die ik toevallig nog over heb...
ik zeg: ALSTUBLIEFT!!! veel plezier ermee :D
Waarschuw beheerder
donateur
En Bal die eruit gegooid was niet te vergeten :lol: ..

Hij was te mainstream voor het feest :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zaterdag 27 januari 2007 om 09:55:
En Bal die eruit gegooid was niet te vergeten ..

ja joh?

niks van meegekregen..
das kut!

op station nijmegen was ie iig nie chagrijnig.
Toch??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Transistorized op zaterdag 27 januari 2007 om 10:01:
op station nijmegen was ie iig nie chagrijnig.

kweenie ...wij zaten al lang en breed in de trein toen 'ie een keer aan kwam hobbelen op t station :lol:

had je nou nog last van je voet BAL ?? 8)
Waarschuw beheerder
hoe laat was dat dan?
wij hebbe tot 06.23 mogen wachten...staat me iets van bij dat ie op moest schieten......
die groep uit noord-holland lag er ook lekker bij toen...

B)

btw, ik ben te bed, vrouw word ongeduldig en wil pitten en stilte :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Transistorized op zaterdag 27 januari 2007 om 10:10:
hoe laat was dat dan?

wij zaten om half 6 al in de trein B)
leve de zij-ingang van het station :9

BAL, Justin en de rest kwamen om 6 uur ofzo een keer aanwaggelen
Waarschuw beheerder
is het je ook opgevallen dat ze zout hadden gestrooid op het overdekte gedeelte van het perron??

Wij hadden voor we de trein inmochten strengere controle als bij doornroosje en toen we goed en wel in de trein zaten moesten we er weer uit omdat het achterste treinstel in nijmegen achterbleef...

ik dacht ook van wat wil je nou???
ik wil naar huis of ergens aangenamers van temp.

maar ik ga moeders de vrouw maar even gezelschap houden denk nadat ik mn biertje heb gefinished...

tot laterzz
en voor de aangesprokene... weltruste!!
Waarschuw beheerder
Was ik er ook maar :(

maar gelukkig volgende week wel naar hof ter loo :lief:

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Dit feest weer zeeeer goed te doen :D Volgende keer zeker weer een kijkje nemen :)

Waarschuw beheerder
check de fotos in mn album

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/4891176.jpg[/img]

Die ken ik 8)...

Supply Module, Bryan Fury en Rotator deden 't 'm wel zeg. Tering B) !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 12:49:
Supply Module, Bryan Fury en Rotator deden 't 'm wel zeg. Tering B) !

Vond Rotator beetje tegenvallen :/ ... Had wat meer breaks en wat minder ééntonige UK verwacht :X

Maar goed, Simon was lekker op dreef in de main, dus daar maar loos gegaan B) :bounce:

Waarschuw beheerder
vraag me af wat ik weer uitgevreten heb, m'n knie is opgezwollen en versierd met een mooi paars motiefje :lief: :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zaterdag 27 januari 2007 om 13:02:
Vond Rotator beetje tegenvallen ... Had wat meer breaks en wat minder ééntonige UK verwacht

Had m nog nooit gehoord, en vond persoonlijk, als Hellfish-fanaat, Fish dus een beetje tegenvallen. Rotator was gewoon lekker dansbare breakcore, lekker tempo. Ja leuk :).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:04:
vraag me af wat ik weer uitgevreten heb, m'n knie is opgezwollen en versierd met een mooi paars motiefj

Zoiets is ook bij mij de vraag, hertog jan en simon underground :respect:

BAL lag op een gegeven moment nog naast me te maffen, dat weet ik nog wel :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:24:
Zoiets is ook bij mij de vraag, hertog jan en simon underground

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:24:
BAL lag op een gegeven moment nog naast me te maffen, dat weet ik nog wel

die heeft mij nog een keer op de grond gegooid, dus hij zal de oorzaak wel zijn :yes:
je moet echt oppassen met die gangster!
Waarschuw beheerder
hellfish is een lul
ons afschepen met zo'n gare DCLP 7 en dan in een live act zo ontzettend teringvet nieuw spul draaien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:31:
Uitspraak van Lowlander [ZGU] op zaterdag 27 januari 2007 om 13:24:
BAL lag op een gegeven moment nog naast me te maffen, dat weet ik nog wel

die heeft mij nog een keer op de grond gegooid, dus hij zal de oorzaak wel zijn :yes:
je moet echt oppassen met die gangster!

van kerels kan ie t nie winnen, dus dan gaat ie maar met meisjes moshen
WEAK :P ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Waaaaaaaa het was echt super vet :D

Misschien ben ik enigzinds bevooroordeeld maar:
- Sfeer was tof! Relaxt publiek aanwezig! :) Veel mensen tot het allerlaatst gebleven :D
- Het geluid was dik
- Vette sets (modderdikke set van Hellfish live, Bryan Fury die flink los ging, en het vette werk van Simon Underground, megaset ook, Krumble, Rotator en de rest was ook helemaal tof :))
- Het bier was weer lekker

Heb zelf echt staan genieten, een van de tofste ervaringen tot nu toe voor mij dit feest, was echt super om te mogen organiseren :)

Bij deze wil ik iedereen bedanken die aanwezig is geweest en voor de toffe sfeer heeft gezorgd :) Thnx! B)

Ohja
- De sets uit de hoofdzaal zijn opgenomen
- Er is gefilmd en foto's komen later online :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:46:
- Er is gefilmd en foto's komen later online

Luuk = held

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:49:
Luuk = held

ik wacht eerst die foto's af voor ik dit soort uitspraken doe :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:46:

:respect: .. :kwijl:

Simon, Bryan, Vis, Supply Module :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:51:
ik wacht eerst die foto's af voor ik dit soort uitspraken doe

Nja erger kan toch niet meer, lig je op 't station, uitgerekend naast Meef en Epox, en wordt je gefotografeerd door iemand uit Tilburg, die een camera gevonden heeft :no:.

Waarschuw beheerder
tsja anders word je ef ziek kkzooi:-(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jlls op zaterdag 27 januari 2007 om 13:31:
hellfish is een lul
ons afschepen met zo'n gare DCLP 7 en dan in een live act zo ontzettend teringvet nieuw spul draaien

ik vond idd dat ik al zo verdacht weinig spul kende :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zaterdag 27 januari 2007 om 14:02:
ik vond idd dat ik al zo verdacht weinig spul kende

Jij kent alleen maar Raise Your Fist, ErnieFist.
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat we door het lange zoeken Angerfist hebben gemist he:(

Waarschuw beheerder
vraag me af wat ik weer uitgevreten heb, m'n knie is opgezwollen en versierd met een mooi paars motiefje

ik heb weer een pogo filmpje van je voor de collectie :lol:

Erg dikke avond, Berry Straw met een heldendebuut, verder genoten van Supply Module en Fish live :respect:
Backstage was tof geregeld en erg gezellig, lekker veel bekenden, en sowieso weer aardig veel gezopen :D

Luuk :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 14:20:
en sowieso weer aardig veel gezopen :D

WaCo? :lol:
Waarschuw beheerder
pfff eindelijk thuis haha 14.10 :lol: after @ Mr GAZE :respect: en wat een feest was dit :D maximale chaos!!!

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 14:04:
Jij kent alleen maar Raise Your Fist, ErnieFist.

wie ben jij ook alweer?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 14:20:
ik heb weer een pogo filmpje van je voor de collectie

wat dan? :|
stureng!
Waarschuw beheerder
zo maar eens ff paar uurtjes slapen :rot:

Waarschuw beheerder
mensen die Berry Straw nog aanschouwd hebben? ik vond em erg goed bezig voor zijn debuut :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zaterdag 27 januari 2007 om 14:43:
wie ben jij ook alweer?

Haha was te verwachten of niet Bas:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 15:13:
mensen die Berry Straw nog aanschouwd hebben? ik vond em erg goed bezig voor zijn debuut

z'n gestreepte merchandisetrui was ook geliefd daar (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op zaterdag 27 januari 2007 om 15:16:
Haha was te verwachten of niet Bas

Tja, 't blijft Ernie hé.

mensen die Berry Straw nog aanschouwd hebben? ik vond em erg goed bezig voor zijn debuut

Ech wel, draaide leuke plaatjes. Lekker diepe dnb.
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die Berry Straw nog aanschouwd hebben? ik vond em erg goed bezig voor zijn debuut :respect:

Yep ... heb 'm gezien (Y)
Lekker openingssetje in zaal 2 ... wist niet dat 't zijn debuut was ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 15:18:
z'n gestreepte merchandisetrui was ook geliefd daar

die heeftie speciaal voor de fans laten maken ;)
Ech wel, draaide leuke plaatjes. Lekker diepe dnb.

zeker, erg dik op het laatst: Paul Blackout - Legions of the Dead :kwijl:
Uitspraak van Tha Clown op zaterdag 27 januari 2007 om 15:19:
wist niet dat 't zijn debuut was ...

jep, erg goed gedaan vond ik
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, 't blijft Ernie hé.

shut up :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 15:22:
die heeftie speciaal voor de fans laten maken

ik wil er ook een kopen, hij is mijn idool :respect:
Waarschuw beheerder
ik vond de treinreis wel geniaal :lol:

Laurens lastig vallen met me mooie toeter 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 15:25:
ik wil er ook een kopen

roze?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 15:22:
Paul Blackout - Legions of the Dead

Misschien wel dé release van 't afgelopen jaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 15:49:
Misschien wel dé release van 't afgelopen jaar.

dat zei ik ook al tegen me maat, wat een heldentrack zeg, heerlijk op dat volume ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 15:53:
dat zei ik ook al tegen me maat, wat een heldentrack zeg, heerlijk op dat volume ook

Inderdaad man, DNB zoals 't hoort te zijn !
Waarschuw beheerder
z'n gestreepte merchandisetrui was ook geliefd daar

haha prachtig
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 15:25:
ik wil er ook een kopen, hij is mijn idool

je mag mijn zelf gedragen, naar zweet ruikende trui wel hebben hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Berry Straw op zaterdag 27 januari 2007 om 16:10:
je mag mijn zelf gedragen, naar zweet ruikende trui wel hebben hoor.

omg, een collectors item :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zaterdag 27 januari 2007 om 15:33:
Laurens lastig vallen met me mooie toeter 8)

Haha was jij dat :D kkdroog, die bal altijd de lul :P..

Feesje verder was erg cool, Supply module en simon met zn dnb plaatjes waren erg dik b), Hertog jan werd in overvloed naar binnen gegoten :D, after in de shoarma was meer dan lekker :D, Appels en kiwi's door de vip en al die andere fratsen waren weer droog :D en zoals gezegd hebben we de treinreis weer kunnen lachen haha kkbal :D droog die toeter :lol:
Uitspraak van Tha Clown op zaterdag 27 januari 2007 om 13:02:
ond Rotator beetje tegenvallen :/

Die vond ik dus ook echt geen moer aan :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Garibaldi op zaterdag 27 januari 2007 om 16:24:
after in de shoarma was meer dan lekker

Niet kunnen vinden:( daarom maar wat gekloot op ut tankstation:p

Waarschuw beheerder
donateur
Rotator ging wel goed los het laatste half uur B)

Misschien eens een keer in de main zetten... Dan komt die overdreven dosis laag in zijn tracks beter tot zijn recht over dat soundsystem :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 16:35:
Dan komt die overdreven dosis laag in zijn tracks beter tot zijn recht over dat soundsystem

dat laag mistte ik een beetje in zaal 2 :( zeker met D&B is veel laag wel erg dik

Waarschuw beheerder
heel tof feest, relaxt publiek niet te vol en wat was Supply Module weer gruwlijk :respect: beste set van de avond zonder twijfel. Zat weer echt alles in! Hellfish viel tegen, Simon draaide superplaten in zaal 2 alleen lagen zijn skills nog in het vliegtuig. Rotator was droevig verder heel vet allemaal en alweer zin in de volgende, alleen dan P3 purmerend :p
Waarschuw beheerder
Post Reply with quote Edit/Delete this post
Koel feestje !

Bij binnenkomst rond half 12 ging het er al gelijk zwaar op los!
Nekompromat legde er net een Kotzaak op en damn ik zat er gelijk al in Very Happy

Vanaf toen ben ik ff rondjes gaan lopen en heb stukjes van de Apzolut (denk ik) meegekregen
en Supply Module wat er goed klonk !

Rond iets voor 1 naar de break zaal gegaan en Simon U gaan checken
Wat een vette set b)
Dik Drum n Bass geweld en ik was die zaal op dat moment niet meer uit te slaan!
Hij draaide oa wat Current Value spul, Paul Blackout - Fkn Mtlhds, wat Limewax (als ik het goed heb)
En eindigen met Player - Angel Of Theft
Damn dit was echt de set van de avond voor mij!

Toen Bryan Fury gaan kijken en die ging zoals gewoonlijk weer lekker los!
oa Dolphin - Soul Cannibal, UK Scumbags en nog wat bekend UK spul maar kan het ff niet voor me halen hehe

Toen Simon U in de Main
Opende met Hidden - Times like these lekker nummertje maar hij haald het tempo wel ff flink naar beneden
FF naar Rotator kijken en die was lekker bezig daar! tot 10 voor 4 gebleven tot de zaal dicht ging
Simon U nog zien afsluiten en vond het echt al jammer dat het 4u was, want had namelijk nog wel zin om ff door te gaan!

Ik vond het een koel feest en de drum n bass set van Simon U vond ik echt te vet Cool en was dus ook de set vd avond
Dat mag hij duidelijk vaker doen!

-LuUk- en crew ik mag jullie feliciteren met een geslaagd feest en hoop snel op een vervolg dat wat langer duurt (y)

Amen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 16:35:
Dan komt die overdreven dosis laag in zijn tracks beter tot zijn recht over dat soundsystem

Rotator heeft recht op goed geluid!

Waarschuw beheerder
vraag me af wat ik weer uitgevreten heb, m'n knie is opgezwollen en versierd met een mooi paars motiefje

dat komt door onze pogo, chicky (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zaterdag 27 januari 2007 om 14:33:
WaCo?

:D

oh ja en ik ben blij met wwc :D
Waarschuw beheerder
Triqo citeer 27 januari 2007 16:24
Haha was jij dat kkdroog, die bal altijd de lul ..

en zoals gezegd hebben we de treinreis weer kunnen lachen haha kkbal droog die toeter

:yes: :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 17:56:
dat komt door onze pogo, chicky

dat ging er weer ruig aan toe :lief: :lol:
Waarschuw beheerder
Vanavond lekker weer dicht bij huis feesten..

Micro dixo @ 013

Nog meer mensen daar naar toe?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistorized op zaterdag 27 januari 2007 om 18:40:

denk het niet, weet niet eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Transistorized op zaterdag 27 januari 2007 om 18:40:

Gister al gedaan O:) ...

Vanavond iets verder weg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het blijft voor mij gewoon ver weg :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:38:
dat ging er weer ruig aan toe

was ultiem hoor :lol:

vanavond naar raw night @ wageningen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:50:
was ultiem hoor

ik heb het op film O:)
Waarschuw beheerder
DARKEST HOUR citeer 27 januari 2007 18:40

Micro dixo @ 013

:no:
vanavond Awakenings als ik het trek aangezien ik nog steeds niet geslapen heb :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:50:

nee he :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:56:
ik heb het op film

is het lachwekkend :$

Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zaterdag 27 januari 2007 om 18:58:
nee he

kom jij ook angernie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:31:
die heeft mij nog een keer op de grond gegooid, dus hij zal de oorzaak wel zijn

Aha, dat was jij dus. Dat was in het gangetje naar de kleine zaal?

Feestje was cool, gezellig en toffe locatie.
Vreemde was dat alles wel ongeveer tegengesteld verliep aan hoe ik de avond van tevoren had ingedeeld. Zo'n beetje alle dj's die ik wilde zien heb ik uiteindelijk niet gezien en andersom.

Kwam binnen bij Nekrokompat, die het tempo er al goed in had zitten. Ondanks dat het niet verkeerd klonk toch ff bij Bard Hard gaan kijken die lekker smerig aan het draaien was, riot beats lijkt me de juist benaming. En afsluiten met een dikke wanted van me, die Eitherherd op Praxis/Widerstand.
Toen moest Apzolut draaien, begin wat lauwtjes maar hoe verder in zijn set hoe vetter het werd, maar wilde ook ff Supply Module zien, dus daar ff gaan kijken, en dat klonk ondanks dat het volgens mij niet allemaal naar planning liep erg leuk, hoorde nog wat spul van de Z71.01.
Toen naar Simon, voor wat naderhand de vetste set van de avond bleek. Meneer zette al gelijk de toon door te beginnen met FIST31. Tussendoor toch ff naar Hellfish omdat hij schijnbaar oud spul ten gehore zou gaan brengen, maar dat bleek dus niet zo. Allemaal nieuw spul, wat mij een beetje tegenviel, hoorde wel nog ff My Style, dus halverwege zijn set weer terug naar Simon. Die gewoon nog steeds alleen maar smerig harde D'n'B aan het draaien was. Erg lekker, en idd eindigen met Player - Angel Of Theft. b)
Tijdens Krumble en Bryan Fury eigenlijk voornamelijk slap staan ouwehoeren met Tristan. En zijn jointje moeten draaien want meneer was zo lam als een tak. (En dus Cindy tegen de grond zien gaan, hehe.)
Toen was het tijd voor Rotator. Je moet wss van zijn stijl houden om het wat te vinden, en ik hou er wel van. Heerlijk tempo houdt hij erin en af toe flink ratelen.

Yup, was een leuk feestje. Locatie uitermate geschikt ook.
Veel oude bekende gezien en weer wat nieuwe gezichten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:59:
is het lachwekkend

best wel :roflol:

Uitspraak van Edutainment op zaterdag 27 januari 2007 om 19:00:
Aha, dat was jij dus. Dat was in het gangetje naar de kleine zaal?

wat een kennismaking weer dan :lol: :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:00:
wat een kennismaking weer dan

Hehe, je kon er weinig aan doen d8 ik zo.
Zal de volgende keer wel een handje komen geven (/helpen), hehe!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:56:
ik heb het op film

is het toch gelukt? ;)

Waarschuw beheerder
ik moet het filmpje ook nog hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op zaterdag 27 januari 2007 om 19:04:
Hehe, je kon er weinig aan doen d8 ik zo.

het kwam dit keer (:x) als een verrassing ja :lol:

Uitspraak van Edutainment op zaterdag 27 januari 2007 om 19:04:
Zal de volgende keer wel een handje komen geven (/helpen), hehe!

dank u 8)

Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 19:05:
is het toch gelukt?

ja :rot:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:08:
ik moet het filmpje ook nog hebben

you've got mail :lief:

Waarschuw beheerder
neem aan op msn dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:59:
kom jij ook angernie?

uhuh, ik ga ook ja :jaja:

Waarschuw beheerder
nu de koprolfilm nog :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:16:
nu de koprolfilm nog

is dat gefilmd? :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zaterdag 27 januari 2007 om 18:58:

Lijkt me een vet feestje, maar dat trek ik niet meer:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:09:
you've got mail

Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 19:10:
neem aan op msn dan

thnx:D
hilarisch

Uitspraak van POW! op zaterdag 27 januari 2007 om 19:19:
Lijkt me een vet feestje, maar dat trek ik niet meer

n3rd

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:16:
nu de koprolfilm nog

hehe bal had nog een koprol gemaakt op nymnyr vorige week

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 19:18:
is dat gefilmd?

behoorlijk ja :lol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:24:
hilarisch

:x

die mannen bakten er niks van, alleen ik heb een degelijk staaltje gymnastiek neergezet daar B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:27:
een degelijk staaltje gymnastiek

jij kan dat als de beste (L) ;P
Waarschuw beheerder
donateur

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/4738826.jpg[/img]
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:27:
die BAL bakt er niks van

O:)
Waarschuw beheerder
Haha denk ik ook ja.

Vreemde was dat alles wel ongeveer tegengesteld verliep aan hoe ik de avond van tevoren had ingedeeld. Zo'n beetje alle dj's die ik wilde zien heb ik uiteindelijk niet gezien en andersom.

had ik ook beetje ja.

Tof feest, was net voor 12-en binnen.

Supply Module: Dansvloerspul, klonk cool. Aan het begin viel het geluid volgens mij ff paar keer weg, maar daarna stond het goed hard en ratelde het flink.

Simon U: wat een heldenset: Counterstrike, Current Value, Paul Blackout & Limewax vormden de ingrediënten, het scratchwerk was het sausje. Echt een onwijs geile set, jammer dat deze set niet in zaal 1 was, daar was het geluid namelijk een stuk beter en hadden die subs echt smerig goed tot hun recht gekomen.

Bryan Fury: Swingen als een gek, zijn draaiskills worden echt steeds beter, hulde daarvoor. Set met tonnen energie, ook die Knowlegde gehoord die op Scum 20 gaat komen en verder weer lekker Fury werk. Goed tempo, spijkerharde kicks en een zaal die op zijn kop staat.

Simon U.: de 2e set van Simon was een beetje langs me heen gegaan eigenlijk, had gewoon bij Rotator moeten gaan kijken aangezien hij live de bom is, maar het geluid in zaal 1 vond ik na die knalset van Fury te lekker om weg te gaan. Simon had sneller moeten draaien.

Conclusie: erg goed feest, ondanks de korte duur, maarja daar kon de crew dit keer weinig aan doen. Verder hing er een goede sfeer en was het gezellig. Geluid in beide zalen ook goed, zaal 1 wel beter, maar daar is ook niks aan te doen.

Waarschuw beheerder
Kwam binnen rond 12 uur, nog ff een stukje flink gebeuk van Nekompromat gehoord, heerlijk, en daarna luisteren naar Supply Module.

En ze zijn echt vet geworden Neutral Heerlijk openen met een mooie melodie (fuck jou en je neo classical industrial:P), daarna begon de typische SM stijl, oftewel veel breakbeats, harde kicks, ''stoere'' hiphop samples etc., tot een heerlijk dansbaar, funky geheel verwerkt. Mooie melodiën hier en daar, maar vooral veel snoeien, all the way trough. Vond het echter wel wat eentonig worden na een tijdje, maar dat neemt niet weg dat deze set gewoon ernstig vet was.

Toen wou ik toch nog ff een stukje van Hellfish live meemaken, maar dat werd al gauw saai, dus snel richting Simon waar mij door Justin werd verteld dat ik net The Number en Knife remix had gemist Sad Maar toch daar gebleven, geen breakcore maar gewoon DnB, maar wel extreme DnB. En heerlijk spul, goed gescratch uiteraard tussendoor, bij Player Of Theft de hele kamer rondspringen, en toen kwam Krumble.

En daar begon de misselijkheid Razz Aan het begin ging het nog wel maar later echt niet lekker, beetje verdwaasd rondgelopen, en toen maar gaan ''hangen'' op de tribune in zaal 2. Na een tijdje chillen snoeide Rotator blijkbaar zo hard dat m'n maag het niet aankon, waardoor ik 2x moest kotsen. Gelukkig had een bewaker dit gezien, welke mij vriendelijk doch dringen richting uitgang exporteerde. Niets ten nadele van het personeel overigens, keurig mn jas laten ophalen enzo, vriendelijke vent, hij had totaal gelijk. Buiten nog ff brak op een stoepje gaan zitten, mensen smsen en bellen enzo, even later kwam ik manga, bjorn, ratborg en gilz tegen, en toen brak naar de trein enzo gelopen

Conclusie: Vet feest voor zover ik er nog wat vanaf weet, Supply Module en Simon Underground ownden de avond, leuk georganiseerd allemaal, maar ik was zelf niet helemaal in de stemming zeg maar Razz

Waarschuw beheerder
donateur
Al met al is het feest zeer geslaagd :)

Dus zeer spoedig (hopelijk deze week) nieuws over de volgende editie B) We zullen ons best doen op weer een snoeiende en breakende line-up :)
Waarschuw beheerder
ja het was dik luuk.. zeker de moeite om naar nijmegen te gaan.

de eind tijd vond ik ook helemaal geen probleem eigenlijk. ik zat op de trein voor ik er erg in had
Waarschuw beheerder
Deze week al nieuws over de volgende b) zou tof zijn
Waarschuw beheerder
net terug van microdixo....

was ok maar smackdown was de shit!!

Snel maar weer denk..

B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sooowww..

dik feest! leuke sets gehoord.. tevens keihard staat snoeien met Hulk Hogan in zaal 2 op t scherm.. al heb ik nu wel een nek hernia van het naar boven kijken.. volgende keer ff combi met K1 & MMA dvd's :P die dudes zijn ook erg hardQoor
toffe locatie verder, relaxt publiek.. veel bekenden, set met homie stanez ging naar mijn mening erg lekkerdt ondanks dat mijn sound als mono op de mainmixer binnen kwam :roll: best weird want mijn mixert gaf geweaun stereo aan.. maarja.. na mijn duitse attitude getoond te hebben fixte de medewerkers van Doornroosje het probleem half dus al met al ging ie wel lekker! erg relaxt personeel btw!
....ik zeg HERTOG JAN BIER!!! b) en tevens uit de fles waardoor ik tenslotte een grote jongen ben geworden.. verder ja.. kan meer slap ouwehoeren maar komt erop neer da ja.. allemaal erg positief! heel tof om hier hebben te mogen spelen! respect naar -Luuk- & Faab! heldenfeest! benieuwd naar de volgende editie..

get the drop on..
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 8096, 2955}
Artiest {SHOWLIST artist 37071, 13364, 42445, 38096, 75255}
Waarschuw beheerder
playlist Bart Hard:

Fringeli - Fuel For The Fire
FFF - Empty The Clip
Etschaberry - B'jour R'dam
Bong-Ra - Kick Out The Jams
Warst - Mutha Fuckin Noize Show
Doormouse - Zanzi Remix
Urban Disturbance & Kable - Ways Of The Wicked
Shangoe - Army Of Darkness
Venetian Snares - Befriend A Childkiller
Low Entropy - The Agony Of Everyday Life
MVFS - Midi Received
Abelcain - Forsaken (Remix)
Hecate vs Lustmord - Heresy Resurrected
Hecate - Gilles De Rais pt. 1
Cassandra Datakill - Piss
Skelton 93 - Against Sensless Names pt. 2
I:gor -End Of Days
Society Suckers Sound Systems - Pussycat
Acid Enema - Fucking Blurb
Fotzengelekke - Eiderfickzeit
Eiterherd - Taktik

Over het feest zelf: ik heb echt genoten van dit feest!! Abnormaal goede sfeer weer :yes: kortom: geweldig!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja toen ik kwam kijken bij je was je al zwaar aan het ratelen
Waarschuw beheerder
ratelen: waarschijnlijk Fucking Blurb of Eiderfickzeit geweest :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Legion of the Lost op zondag 28 januari 2007 om 19:28:
Wat draaiden Berry Straw en Bart Hard?

1 N-Vitral - This Soap Stings In Your Eye
2 Dj Hidden - Radio silence
3 SPL - Grey Dream
4 Catacomb - Trashmouth
5 Noisia - End Game
6 SPL - Denied
7 Dylan - The Whorror
8 Current value - Full Spectrum Warrior
9 Krusha - Room 101
10 Current value - Unpardenable Deeds
11 Limewax & SPL - The Spirits
12 Counterstrike - Snuff
13 Paul Blackout - Legions Of The Dead

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Berry Straw op zondag 28 januari 2007 om 20:16:

en toen kwam ik binnen gewandelt.. ultiem nummer (L)

Waarschuw beheerder
3 SPL - Grey Dream
4 Catacomb - Trashmouth
5 Noisia - End Game
6 SPL - Denied
7 Dylan - The Whorror
9 Krusha - Room 101
12 Counterstrike - Snuff

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer komen de sets online?
Waarschuw beheerder
Vette sjit dat de sets zijn opgenomen

zie dat sommigen Rotator tegen vonden vallen, wtf, die gast ramde de hele tent kort en klein (y)

Simon Underground drum n bass set :lief: Player Of Theft pogoterreur jwt, Vis btje saai, Bryan Fury heerlijk, maar vooral Rotator, oi oi oi hoe vet :respect:
Waarschuw beheerder
ja verdomme ik had gewoon naar Rotator moeten gaan.

Waarschuw beheerder
opzich wel typerend dat ik net bekenden moest tegenkomen als ik met me handen vol baco's sta :D

Waarschuw beheerder
Uhm wil niet veel zeggen, maar ik ken je niet zonder baco in je hand?????

Waarschuw beheerder
ok schat bedankt voor de bevestiging van het vooroordeel (K)

;)

Waarschuw beheerder
your welcome babe ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 28 januari 2007 om 22:12:
opzich wel typerend dat ik net bekenden moest tegenkomen als ik met me handen vol baco's sta

waar heb jij je de hele nacht verschanst???
Waarschuw beheerder
Rotator was erg vet idd, Zaterdag weer :D
Waarschuw beheerder
grrr daar had ik gewono moeten blijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op zondag 28 januari 2007 om 22:30:
waar heb jij je de hele nacht verschanst???

haha heel vaak backstage waar de flessen Bacardi stonden, en verder gewoon de zalen afgestruind, Berry Straw gezien, Supply Module, Fury en een stukje break set van Simon, de rest is me fucking ontschoten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 28 januari 2007 om 22:34:
haha heel vaak backstage waar de flessen Wacardi stonden

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gilz op zondag 28 januari 2007 om 21:17:
zie dat sommigen Rotator tegen vonden vallen, wtf, die gast ramde de hele tent kort en klein (y)

Tja, dat op zich wel ... maar als afsluiter van de breakcore-zaal verwacht ik toch ook wat meer breakcore ;)

En tja:
Uitspraak van actief op zondag 28 januari 2007 om 22:12:
opzich wel typerend dat ik net bekenden moest tegenkomen als ik met me handen vol baco's sta :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:16:
ik ken je niet zonder baco in je hand

Hoewel ik ook zelf nauwelijks zonder te vinden was dit weekend :9 B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zondag 28 januari 2007 om 23:10:
Hoewel ik ook zelf nauwelijks zonder te vinden was dit weekend

zoals het hoort _O_

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal morgen ff de foto's online gooien van Smackdown :)

De film zal binnen 1 a 2 weekjes komen af zijn ofzo

En de sets moet ik nog ff toestemming voor vragen... Iig zal de set van Simon Underground ws uitgezonden worden op hardcoreregime binnekort! B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 23:35:
Ik zal morgen ff de foto's online gooien van Smackdown

sta ik er ook op met mijn fotogenieke kwaliteiten? :/

Waarschuw beheerder
Anders lees je dit nog even:

" Viel me tegen..., had toch gehoopt op wat meer 'Di­k Hakkuh' plaatjes, en dan hoor je de tekst van de­ plaat 'HC will never die' en dan draait die um ni­et meer, Gelukkig draaide Simon Underground nog­ wel een paar vette plaatjes van o.a. Razor Edge :­respect: "

lol 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 28 januari 2007 om 23:13:
zoals het hoort _O_

ja, totdat jij die fles leeg had gemaakt :[
en WaCo is best lekker, maar 't is geen BaCo hè O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op zondag 28 januari 2007 om 21:17:
wtf, die gast ramde de hele tent kort en klein (y)

Sja maar rammen is bij mij toch niet perse kwaliteit :no:

En Rotator klonk hard, ratelend en veel 4/4 maat maar boeiend bvondk et allerminst.. Zal best dat ie dan ook breakcore ervan maakt maar om te boeien zal ie toch echt zn samplesvoorraad ietsjes uit moeten breiden :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op maandag 29 januari 2007 om 01:25:
ja, totdat jij die fles leeg had gemaakt

:D ik heb een naam hoog te houden he :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 29 januari 2007 om 01:28:
:D ik heb een naam hoog te houden he :D

Zit wat in 8) ...
Maar iets meer delen met andere liefhebbers maakt je imago wel sympathieker hè O:) :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op maandag 29 januari 2007 om 01:33:
Maar iets meer delen met andere liefhebbers maakt je imago wel sympathieker hè

ik deel heel veel hoor, ik ben het Leger des Heils in de baco scene, maar je moet wel hoog bij me in het vaandel staan B)

er was gewoon een fles te weinig aanwezig...ofzo :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 29 januari 2007 om 01:36:
er was gewoon een fles te weinig aanwezig...ofzo :9

hmm .. ik dacht dat er toch minimaal 2 flessen te weinig waren B) ...
En teveel bier, appels en mosterd :lol:

Maar ja, zo kan ik wel blijven zoeken naar minpunten van dit feest ... whehehe ... wordt er echt niet minder vet om B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond B.A.L. wel een minpuntje.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 02:40:
Ik vond B.A.L. wel een minpuntje.

Toen de rest daar achterkwam, is dat minpuntje dan ook direct verwijderd 8)
Waarschuw beheerder
En Rotator klonk hard, ratelend en veel 4/4 maat

Rotator op zijn best dus.

Die I:gor plaatjes klonken ook lekker in de main
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op maandag 29 januari 2007 om 10:09:
Rotator op zijn best dus.

Dat zal best, ik vind zn sound alleen zo beperkt ach tis gwoon niet mn ding die rotator :)
Waarschuw beheerder
3 SPL - Grey Dream
4 Catacomb - Trashmouth
5 Noisia - End Game
6 SPL - Denied
7 Dylan - The Whorror
9 Krusha - Room 101
12 Counterstrike - Snuff

nette tracklist! helaas nog niet binnen toen
Waarschuw beheerder
Idd, volgende keer kom ik ook wat vroeger.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 januari 2007 om 01:36:
ik deel heel veel hoor, ik ben het Leger des Heils in de baco scene, maar je moet wel hoog bij me in het vaandel staan

ik voel me vereerd nu :lol:

Uitspraak van Manga Corps op maandag 29 januari 2007 om 10:09:
Die I:gor plaatjes klonken ook lekker in de main

idd :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op maandag 29 januari 2007 om 11:14:
Idd, volgende keer kom ik ook wat vroeger.

met een slaapzak voor de deur liggen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 23:55:

" Viel me tegen..., had toch gehoopt op wat meer 'Di­k Hakkuh' plaatjes, en dan hoor je de tekst van de­ plaat 'HC will never die' en dan draait die um ni­et meer, Gelukkig draaide Simon Underground nog­ wel een paar vette plaatjes van o.a. Razor Edge :­respect: "

Ja dat wilde ik ook nog zeggen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Shit! Tis een Limburger! Veel van onze Limburgse reputatie blijft er niet over tegenwoordig 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op maandag 29 januari 2007 om 01:26:
Sja maar rammen is bij mij toch niet perse kwaliteit

En Rotator klonk hard, ratelend en veel 4/4 maat maar boeiend bvondk et allerminst.. Zal best dat ie dan ook breakcore ervan maakt maar om te boeien zal ie toch echt zn samplesvoorraad ietsjes uit moeten breiden

kan niet ontkennen dat het redelijk straightforward rammen en ratelen was, maar op dat moment op de avond (lees: :rot: ) had ik me geen relaxter setje kunnen wensen persoonlijk, en zag dat er toch aardig wat mensen nog flink losgingen (y)

Ik had van Rotator ook geen uber complexe breakcore verwacht, gewoon snoeihard geratel, en dat heeft ie waargemaakt :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op maandag 29 januari 2007 om 12:35:
! Tis een Limburger! Veel van onze Limburgse reputatie blijft er niet over tegenwoordig

Shhht. Niet verklappen dat wij Limburgs zijn !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 12:12:
ik voel me vereerd nu

Waarschuw beheerder
3 SPL - Grey Dream
4 Catacomb - Trashmouth
5 Noisia - End Game
6 SPL - Denied
7 Dylan - The Whorror
9 Krusha - Room 101
12 Counterstrike - Snuff

Damn, heb ik gewoon "Radio Silence" gemist :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 23:55:

" Viel me tegen..., had toch gehoopt op wat meer 'Dik Hakkuh' plaatjes, en dan hoor je de tekst van de plaat 'HC will never die' en dan draait die um niet meer, Gelukkig draaide Simon Underground nog wel een paar vette plaatjes van o.a. Razor Edge :respect: "

lol

Laat iedereen fijn z'n mening geven ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Legion of the Lost op dinsdag 30 januari 2007 om 00:50:
Laat iedereen fijn z'n mening geven

1. 't is een bekende van jou, dus zou je 't anders ook voor 'm opnemen ?
2. als je met zo'n instelling naar een feest als dit komt, dan ben je gewoon op de verkeerde plek. Hier werd gewoon veel breaks en shit gedaan.
Waarschuw beheerder
donateur
3. HC will never die is wel een nummer van Hellfish:p

Waarschuw beheerder
Ja, maar:
4. De andere kant van die vinyl, "Rip the cut" is veel vetter.
Waarschuw beheerder
5. Gelukkig deedt Bryan Fury die

Waarschuw beheerder
6. Fury was de man van de avond
Waarschuw beheerder
7. lul niet dat was simon u met zijn dnb set
Waarschuw beheerder
8. vond ze allebei nie verkeerd...als een droppie rondlopen en praktisch in iedere zaal wel goede geluiden hoorde :honger: naar meer...
Waarschuw beheerder
donateur
9. Kan daarom niet wachten op de sets
Waarschuw beheerder
10. Als er toestemming is van de artiesten om ze online te dumpen

Waarschuw beheerder
12. HAHA

Waarschuw beheerder
waarom was een geen muziek in de VIP room? :cry:

Waarschuw beheerder
13. jullie vergeten 11.
Waarschuw beheerder
donateur
15. We gaan dus door vanaf 16 :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 22:25:
waarom was een geen muziek in de VIP room?

het gekletter van de Bacardi in me glas klonk anders als muziek in de oren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Waar lag de VIP room?:P
Waarschuw beheerder
Dommelsch uit de koelkast daar :D
Waarschuw beheerder
donateur
en WaCo's B)
Waarschuw beheerder
weer lekker bezig hier haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Waarschuw beheerder
Simons overheerlijke DnB set al online ???

kan niet wachten hem velenmalen terug te luisteren! (Y)
Waarschuw beheerder
Die komt niet online :( 2e zaal is niks opgenomen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moens op woensdag 31 januari 2007 om 19:56:
2e zaal is niks opgenomen

:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen 1ste zaal werd gezegd!
Maar waar lag nou die
Uitspraak van POW! op dinsdag 30 januari 2007 om 23:36:
VIP room?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van POW! op woensdag 31 januari 2007 om 20:26:
Maar waar lag nou die

Uitspraak van Exilizt op dinsdag 30 januari 2007 om 23:36:
VIP room?

die zat rechts vooraan bij het podium in de hoofdzaal, maar moest je code van de deur hebben (6)
Waarschuw beheerder
donateur
:p

Waarschuw beheerder
volgens mij 1324 :9

Waarschuw beheerder
donateur
Shhhhhhh :P
Waarschuw beheerder
hey luuk

ben jij een M4L?
Waarschuw beheerder
De VIP waar de appels en kiwi's in het rond vlogen :D
Waarschuw beheerder
dat die livesets maar snel online komen.....
simon u. @ raw begint te vervelen :D
line-up van crack beats is bekend..(off-topic, btw)
www.013web.nl

neemt niet weg dat smackdown in tilburg een behoorlijke impact heeft veroorzaakt voor diegene die er niet waren :D

hell yeah

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 20:38:
bijna goed

9898
Waarschuw beheerder
donateur
8899

Waarschuw beheerder
donateur
Hier dan eindelijk de fototjes:

zie https://partyflock.nl/album/54003/492000 :)

Er is eigenlijk niet zoveel gefotografeerd, meer gefilmd, met name het tweede deel van de avond!

Voor degene die de DVD willen hebben moeten mij maar ff een PBtje sturen voor de details, gaat alleen nog wel 2-3 weken duren denk ik :P Editen kost echt veel tijd hehe maar er is zeker 45 minuten effectief film materiaal B) En is vet geworden, hehe

Over de opgenomen sets na dit weekend meer info (alleen zaal 1 :)

Ohwja, de volgende editie is op Zaterdag 24 Maart 2007, en het zal dan zeker langer doorgaan B)

Tot dan?!
Waarschuw beheerder
sooow...nog nooit na een uurtje draaien zoveel complimenten gehad...en dan de week erna zoveel slechte waarderingen. van geweldig naar waardeloos in 4 dagen. whahahaha.....tis maar goed dat het anoniem kan, hehehe...
maar t was een kenkervet feessie!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 16:28:
Zaterdag 24 Maart 2007, en het zal dan zeker langer doorgaan

:woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
de volgende editie is op Zaterdag 24 Maart 2007

:nocheer: ... damn, tegelijk met Promo @ HMH ...

Wordt lastige keus denk ik :/
Waarschuw beheerder
was zeker vet feestje in m'n ouwe stekkie Roosje!
hoop dat de sets snel online komen...
Waarschuw beheerder
de volgende editie is op Zaterdag 24 Maart 2007

:cheer:

Uitspraak van Tha Clown op vrijdag 2 februari 2007 om 17:00:
Wordt lastige keus denk ik

niet echt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op vrijdag 2 februari 2007 om 17:11:
Wordt lastige keus denk ik

niet echt

nee B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 20:38:
waar staan die walgelijke kiekjes btw?

Gewoon, in mijn album :)
Waarschuw beheerder
Wordt lastige keus denk ik :/

lijkt me niet... :p
Waarschuw beheerder
24 maart alweer :D zeker aanwezig en als jullie nog DJ's of een live act zoeken moet je maar ff PMen [img width=15 height=15 cacheid=0000532700000b056646cf4a1a01c1d56d]http://forum.kraakpiep.nl/images/smiles/icon_mrgreen.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Hier dan eindelijk de fototjes:

walgelijk was een prima typering zeg :rot: