Partyflock

Forumonderwerp · 914028

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag 26 Januari 2007

@ Doornroosje Nijmegen

Smackdown! Fierce Beats ‘n Breakz

Area 1: Beats: Deathchant / UK Hardcore & Tekno
Hellfish LIVE (gb) (Deathchant Records)
Bryan Fury (gb) (Pacemaker)
Simon Underground (gb) (Underground Music)
Supply Module (Zero71 Recordings)
Element:ÐestructioN vs Zaagum
Nekompromat

Area 2: Breakz: Uch Uch Breakie Breakie: Peace Off!
Rotator 🇫🇷 (Peace Off)
Krumble 🇫🇷 (Peace Off)
Simon Underground (gb) (Breakcore set)
Apzolut (Lomechanik)
Bart Hard
Berry Straw

Op vrijdag 26 Januari 2007 staat Smackdown! Fierce Beatz ’n Breaks op het programma, een nieuw UK-Hardcore / Tekno & Breakcore concept in Doornroosje Nijmegen!

Deze avond zullen beide zalen in gebruik genomen worden, één zaal gevuld met UK-Hardcore & Tekno, de andere zaal staat deze avond in het teken van harde Drum&Bass & Breakcore.

De hoofdzaal zal in het teken staan van UK-Hardcore & Tekno. Zo zal Hellfish, de man achter Deathchant Records een exclusief 1 uur durend live optreden verzorgen gevuld met zijn typische UK-Hardcore kickdrums, duistere breaks en innovatieve geluiden op een juist tempo. Daarnaast zal Bryan Fury een DJ set komen spelen. Bryan Fury, de man achter Pacemaker Records en met producties op labels als Rebelscum & Deathchant zal zorgen voor wat Bluntz & Beatz (Straight Outta Deathchant!). Tevens zal Simon Underground uit de UK overkomen vliegen. Simon Underground, hoofdfiguur achter de Engelse Underground Music zal deze avond twee sets doen, een UK-Hardcore set en een harde Drum&Bass & Breakcore set, wie wilt dat nou niet zien? Solide mixtechnieken, gruwlijke scratches en uitstekende platenkeuze zullen dit een memorabele set laten worden. Naast het Verenigd Koninkrijk gedeelte van de line-up zal Supply Module, opkomende producers uit Nederland voor hun eigen Zero71 Recordings deel uit maken van de line-up. Met de gerespecteerde en veel gespeelde plaat door bekende DJ’s in de Underground Scene beloofd dit ook een gruwlijk optreden te worden. Tot slot zullen Element:ÐestructioN, Zaagum & Nekompromat, lokale DJ’s, allen lekkere uptempo sets weggeven gevuld met vele stijlen zoals UK-Hardcore, Frenchcore & Tekno.

De tweede zaal zal gehost worden door Uch Uch Breakie Breakie. Deze Breakcore zaal zal in het teken staan van het Franse Breakcore label Peace Off! Zo zullen ROTATOR & Krumble beide overkomen uit Frankrijk om twee exclusieve live optredens te komen verzorgen. De perfecte duistere harde innovatieve doch toegankelijke Franse Breakcore stijl van Rotator en de wat minder toegankelijke doch sublieme stijl van Krumble zorgen ervoor dat dit een must see is voor elke Breakcore liefhebber. Ze staan niet zo vaak in Nederland, dus zorg dat je het niet mist!
Naast het Peace Off gedeelte zal niemand minder dan Simon Underground een exclusieve Drum&Bass & Breakcore set komen draaien, wat een memorabel optreden beloofd te worden! Tevens zullen Apzolut (Lomechanik), bekend om zijn spraakmakende optredens en vette producties, Bart Hard & Berry Straw deel uit maken van de line-up van de Breakcore zaal.

Dit alles zal ervoor zorgen dat het een gruwlijk nacht zal worden vol met afwisselende Beats ’n Breakz. Smackdown vindt van 22:00 – 04:00 plaats en kaarten kosten 12,50 € in de voorverkoop (via Doornroosje.nl) en tevens ook 12,50 € aan de deur. Hopelijk allen tot 26 Januari 2007 @ Smackdown!

Peace Off!

[img width=344 cacheid=000d2f660025e2bf903b3fd01a01a941e5]https://vip.partyflock.nl/images/upload/86170_original.jpg[/img] [img width=344 height=480 cacheid=000d2f680025e2c20d34dea61a01a941e5]https://vip.partyflock.nl/images/upload/86171_original.jpg[/img]
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jopski op woensdag 17 januari 2007 om 17:15:
neem dus de rest maar mee van wat je over hebt uit de shop mee naar binne

mag je er dus blowen binne ofnie?

Waarschuw beheerder
Fuck Sgijtmege ..!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jopski op woensdag 17 januari 2007 om 17:15:
neem dus de rest maar mee van wat je over hebt uit de shop mee naar binne

vroeg het eigenlijk met het idee dat ik na Smackdown nog ff een lekker paffie kan roken in de shop en vervolgens weer mn eerste trein kan pakken maar dat zit er niet in zo te horen!
Waarschuw beheerder
nee hoor, in doornroosje mag je zekers blowen.....en de shops in nijmegen gaan ook pas redelijk laat open....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 392: LX.8 op woensdag 17 januari 2007 om 11:43:
kaartjes besteld!

ernstig veel zin hier in!

tot hoelaat is de Coffeeshop open trouwens ??

coffeeshop alledagen geopend vanaf 9 uur desmorgens tot 1 s'avonds

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien valt er daarna nog wel te blowen in een of ander poulecafé in de stad?! :)

Iig in Doornroosje mag je idd blowen ja
Waarschuw beheerder
is "het keldertje" een beetje in de buurt van doornroosje?
Als rechtgeaarde alcoholist heb ik het niet zo op al te ver lopen voor een biertje..

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistorized op donderdag 18 januari 2007 om 08:45:
is "het keldertje" een beetje in de buurt van doornroosje?
Als rechtgeaarde alcoholist heb ik het niet zo op al te ver lopen voor een biertje..

nej das een takke eind lopen

Waarschuw beheerder
indd ff lopen
maar als je toch onderweg bent voor een aftershoarma kan dat stuk er ook nog wel bij :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op woensdag 17 januari 2007 om 18:36:
Jij niet!

:roflol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 01:36:
in Doornroosje mag je idd blowen ja

:D (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
In het kader van laatste info verschaffing!:

Reminder: Hellfish LIVE, Simon Underground, ROTATOR e.a. @ Smackdown Vrijdag 26 Januari 2007!

Intro
Op Vrijdag 26 Januari staat het nieuwe concept Smackdown! op het programma, een verfrissende combinatie tussen Beats & Breakz in Doornroosje Nijmegen. Wat kunnen jullie verwachten? Een underground night vol UK-Hardcore, Frenchcore, Tekno & Breakcore.

Beats
De grote zaal zal deze avond voor een groot gedeelte in het teken staan van UK-Hardcore, de rest van de avond zal bestaan uit Frenchcore & Tekno. Het hoofdprogramma in deze zaal bestaat uit Hellfish live, Simon Underground & Bryan Fury. Een complete Engelse line-up!
Hellfish, de man achter [label=159]{element is niet toegankelijk}, zal deze avond een exclusieve live-set ten gehore gaan brengen, iets wat niet vaak voorkomt. Speciaal voor Smackdown is Hellfish gevraagd om in zijn liveset ook zijn oudere platen/stijl te verwerken, dus dit beloofd een speciale set te worden. Bereid je eventueel voor op Hardcore Body Harvest, Turntable Savage, Head Grit, The Uridium Project, The Ripper, Bring on the Hurricane Pain, Rebelbass, Toilet Wars maar ook platen als Ultraviolence, Rip The Cut, Daft Cunt én meer!
Naast Hellfish zal Bryan Fury een DJ set komen doen. Bryan Fury staat tegenwoordig bekend om zijn groffe harde UK-styled sets met doorklinkende kickdrums met vette edits, dit alles in combinatie met zeer solide mixtechnieken! It’s Pacemaker time.
Simon Underground zal deze avond afsluiten met een stevige up-tempo DJ-set, van deze man kun je deze avond alles verwachten wat betreft de stijl! Geen concessies! Een echte skilled-turntablist to the max.
Tevens zullen artiesten als Element: Destruction, Nekompromat, Zaagum & Supply Module (Zero71 Recordings), de mannen achter de internationaal gewaardeerde platen als Issue of Alliance, Insomnia, A Comprehensive Collection of Several Wars en meer, deze avond hun kunsten vertonen. De stijlen: Breakcore, Tekno, Frenchcore & UK-Hardcore!

Breakz
Het hoofdprogramma van de kleine zaal bestaat deze avond uit Rotator & Krumble, de mannen achter een groot deel van de (duistere) Breakcore uit Frankrijk. Rotator, de man achter het Franse label Peace Off, zal deze avond afsluiten met een live-set van een uur in zijn compleet eigen uptempo snoeiende oorverdovende Breakcore stijl, een vette combinatie tussen Beats ’n Breakz. Ook Krumble, releasend op Jungle Therapy, Damage, Peace Off & meer, zal deze avond een live-set ten gehoren gaan brengen. Krumble heeft een stijl die wat minder toegankelijk is dan die van Rotator qua bijvoorbeeld beats, maar desalniettemin subliem en heerlijk breakend.
Naast dit hoofdprogramma zal ook Simon Underground nog zijn heerlijke scratch & mix kunsten komen vertonen met een harde Drum&Bass & Breakcore set, een exclusief optreden in deze stijlen! Dus zorg dat je dit ook niet mist.
Verder zullen artiesten als Berry Straw (Drum&Bass), Bart Hard (Breakcore) & Apzolut (Lomechanik), de man met heerlijk verfrissende breakcore & spraakmakende optredens deze avond er ook voor zorgen dat er flink gebreakt wordt.

Timetable
Dit complete programma resulteerd zich in de volgende timetable:

Grote zaal: Beats
22:00 - 22:30 - Element: Destruction
22:30 - 23:00 - Zaagum
23:00 - 00:00 - Nekompromat
00:00 - 01:00 - Supply Module
01:00 - 02:00 - Bryan Fury
02:00 - 03:00 - Hellfish LIVE
03:00 - 04:00 - Simon Underground

Kleine zaal: Breakz
22:00 - 23:00 - Berry Straw
23:00 - 00:00 - Bart Hard
00:00 - 00:45 - Apzolut LIVE
00:45 - 02:00 - Simon Underground (Breakcore set)
02:00 - 03:00 - Krumble LIVE
03:00 - 04:00 - ROTATOR LIVE

Dit alles natuurlijk in combinatie met een heerlijk geluidje.

Bereikbaarheid, Route & Parkeren
Doornroosje is goed bereikbaar voor mensen die met het OV komen en mensen die met de auto komen. Doornroosje ligt in principe op loopafstand van het centraal station, maar ook de volgende bussen rijden richting / langs doornroosje:
Vanaf het centraal station rijden bussen 3, 6, 25, 53, 54, 55 en 83 richting Doornroosje.
Stap uit bij bushalte Groenestraat. Loop naar het volgende kruispunt, ongeveer 100 meter verderop.
De eerste straat links is de Groenewoudseweg. Steek vóór de stoplichten over.
Doornroosje ligt na 125 meter aan de linkerkant. Ook de Taxi’s bij centraal station behoren natuurlijk tot een vervoersmogelijkheid.

Voor de route met de auto verwijzen we je graag door naar http://www.doornroosje.nl -> info -> route & parkeren. Of een routeplanner als http://www.routenet.nl of http://www.map24.nl

Er zijn in de woonwijk rondom Doornroosje genoeg parkeervakken aanwezig om je auto in te parkeren.

Tickets
Kaarten voor Smackdown! zijn zowel in de voorverkoop als bij de deurverkoop verkrijgbaar en kosten in beide situaties € 12,50 (ook geen presale fee). Kaarten zijn verkrijgbaar via http://www.doornroosje.nl

Tot slot
Smackdown vindt plaats op Vrijdag 26 Januari 2007 van 22:00 – 04:00 in Doornroosje Nijmegen. Doornroosje is gelegen aan de Groenewoudseweg 322. Prepare for some Fierce Beats ’n Breakz!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Word op het einde nog ff switchen tussen Simon U en Rotator..
Mooie timetable voor de rest en heb er duidelijk zin in B)
Waarschuw beheerder
Minder...

Wil duidelijk een keer Krumble LIVE zien maar wil nix van Hellfish LIVE missen...wil ROTATOR LIVE zien maar wil nix van Simon missen....

AAARRGH!!!
Waarschuw beheerder
[Moens] Word op het einde nog ff switchen tussen Simon U en Rotator.

Ik hou gewoon Rotator aan !

Simon zie ik daarvoor wel
Waarschuw beheerder
Ja denk dat ik ook wel voor Rotator ga
Maar we zullen zien!

Waarschuw beheerder
of je gaat in het cafetje zitten in het midden :P dan krijg je van beide wat mee hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op vrijdag 19 januari 2007 om 14:26:
Ik hou gewoon Rotator aan !

:nee: Simon U. 2x zien :D

Waarschuw beheerder
sowiezo zien:

Supply Module
Simon Underground in zaal 2 (al mis ik wel 15 min)
Hellfish LIve
Rotator

misschien af en toe switchen maar dit wil ik sowiezo zien
Artiest {SHOWLIST artist 64189, 62107, 28441}
Waarschuw beheerder
jezus... ik moet me in 2en splitzzzzzzen :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 19:29:
sowiezo zien:

Supply Module
Simon Underground in zaal 2 (al mis ik wel 15 min)
Hellfish LIve
Rotator

Daar stem ik mee in :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk de hele tijd aan Rioteer ipv Rotator:p

Waarschuw beheerder
gelukkig niet Rioteer maar Rotator :D:D
Waarschuw beheerder
even zo tussendoor:
denken jullie dat dit concept nog een keer opnieuw gegeven wordt in de toekomst?
Waarschuw beheerder
rioteer zou ook ontzettend op zn plaats zijn..

B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
luisterend naar simon u. @ club r_AW

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op zaterdag 20 januari 2007 om 13:11:
denken jullie dat dit concept nog een keer opnieuw gegeven wordt in de toekomst?

Als et druk en gezellig wordt... vast wel.

Waarschuw beheerder
gewoon druk worden ja zodat er meer gegeven kunnen worden, niet verwend zeuren of excusus. concepten als deze zijn er maar weinig
Waarschuw beheerder
donateur
En na smackdown zitten we met 400 man bij de shoarmatent B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op zaterdag 20 januari 2007 om 13:11:

:jaja: maar dan wel later dan 4 u ;)

Artiest Basztard
Waarschuw beheerder
Tot 00:00 zal ik wel wat heen en weer lopen.

03:00 - 04:00 - Simon Underground/03:00 - 04:00 - ROTATOR LIVE

Voor de rest dit ongeveer.
Waarschuw beheerder
Zo denk ik er ook over :), maar ben nu toch ook wel benieuwd naar die shoarmatent :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:56:
00:00 - 00:45 - Apzolut LIVE

Dit gaat hem worden voor mij.

Bard (Hard) wat kunnen we van jou verwachten deze avond?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 22 januari 2007 om 10:23:
Bard (Hard) wat kunnen we van jou verwachten deze avond?

Ja, maak je weer een tracklist vooraf?! :p

Waarschuw beheerder
23:00 - 00:00 – Nekompromat / 23:00 - 00:00 - Bart Hard
00:00 – 00:45 - Supply Module

Dit wordt 'm voor mij O:).

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
22:00 - 22:30 - Element: Destruction
22:30 - 23:00 - Zaagum
23:00 - 00:00 - Bart Hard
01:00 - 02:00 - Simon Underground (Breakcore set)
02:00 - 03:00 - Krumble LIVE

Mijnes denk ik :)

Waarschuw beheerder
'T gaat nog druk worden joh :o.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Garibaldi op maandag 22 januari 2007 om 09:54:
maar ben nu toch ook wel benieuwd naar die shoarmatent

Dat ben ik al 3 weken:9:p
Waarschuw beheerder
gvd waarom zo ver weg :(
maja misschien volgende editie (tog? (Y)) wel aanwezig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op maandag 22 januari 2007 om 11:56:
gvd waarom zo ver weg

er komen mensen van verder.. niks gewend die hollanders ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 13:10:
niks gewend die hollanders

IDD! Wij uit 't Zuiden moeten minstens 2,5 uur treinen om een vet feest mee te maken, normaal gesproken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 13:40:
Zuiden moeten minstens 2,5 uur treinen om een vet feest mee te maken, normaal gesproken.

In het zuiden heb je ook vaak genoeg leuke buurthuuuuuus feestjes :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op maandag 22 januari 2007 om 11:56:
gvd waarom zo ver weg

mja daar had ik me al overheen gezet, maja nu ik me realiseer dat het om 4 uur afgelopen is en de eerste trein richting huis pas om 6:40 gaat heb ik zo m'n bedenkingen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op maandag 22 januari 2007 om 13:44:
dat het om 4 uur is

wat is er om 4 uur?