Partyflock

Forumonderwerp · 903887
1 volger · 18538x bekeken

Waarschuw beheerder
ik gebruik nu al 2 jaar zo goed als dagelijks pep
ik vind het gewoon zo heerlijk ik kan er geewoon niet vanaf blijve
ik weet dat het zeer ongezond is en schadelijk
maar ik weet gewoon niet hoe het komt
ik zie mezelf niet als verslaafd want ik gebruik nog altyd voor het plezier
maar ik besef meer en meer hoe moeilijk het voor me is om er nee tegen te zeggen
mensen zegge me dat ik er beter mee stop en ik weet ergens wel dat ze gelijk hebben maar toch heb ik zo iets van ik stop wel ooit

zo van ik zal wel ooit op een dag er genoeg van hebben maar voor men 23stewilk er niet mee stoppen
maar ook weet ik dat ik het zoveelste verder ik het blijf doen ikk het moeilijker zal hebben om er dan mee te stoppen
ik maak mensen gek door er veel te veel naar hun zin iver te praten
en overdrijf soms in mijn gebruik
ik heb tijd geleden 10 gr pep er in een nacht door gejaagd 7 gr gesnoven en 3 gr oraal (had 25 gr gehaald en omdatk zo blij was dak trug pep had hebk heel het zakje (wat ik had over gedaan in ander zakje waar dus 25 gr in heeft gezeten uitgelikt en vond het nog lekker ook
en daarna nog 1 gr met een lepel uit men zakje met de ondertusse al 23gr (rest plakte nog in het ander zakje)
toen ben ik 1 dag heeeeeeeel slecht geweest (afkick dus)
en heb ik door zoveel oraal in te nemen =>had ervoor nooit bommetjes genome ofzo)
4 dagen niet kunnen eten en heel veel gal moeten kotsen (dat vieze gele spul in je maag)
op de nacht zelf kreeg ik brandend zuur in de keel (ook door het orale ingenome pep) en evegoed deed ik maar door totk op gegeve moment een hele hoop wit brandende troep uit braakte op het gazon (dag erna was die hoop braaksel een dorre plek in het gras) maar evengoed bleef ik maar door doen
4 dage erna dee ik nog zo gek en vaag dat mensen dachte dat ik was blijve hange (of iets geestelijks had overgehouwe ofzo

toenk de eerste dag erna (toen ik dus afkick had) op een bank lag dacht kameraad dat ik dood aant gaan was
zei hij me achteraf
toen had ik mijn overige 15 gr aan hem gegeven en gezegt ik pak nooit geen pep meer nu stop ik
en 2 dage erna hadk em al trug gevraagt en nog eens 3 a 4 dagen erna was die dan ook weer op
toen benk dan aar weekjes geestopt

en nu :ben ik dus aan het werken (vaste nachtpost)
en gebruik bijna dagelijks op het werk (wel al veeeeeeeeeeel minder als eerst op school

maar vanaf die nacht (10gr) ga ik er heeeeeeeeel snel
suppppeerrr slecht uitzien na 1 nachtje wakker met amper een grammetje al
terwijl ik ervoor veel hele week door deed op pep zonder ook maar tikkeltje walleen te krijgen onder de ogen
maar nu echt 1 gr op een hele nacht hele nacht niets/weinig slapen
=>dag erna rond de ogen zwart ogen heel dip diep in het hoofd hebben staan bovenste ooglid plakt aan verlepte huid van oogkas aan heel de huid totaal verdroogt

kort om kzie er nu na belachlijk weinig te nemen echt superslecht uit (bna zombie zeg maar
ouders zien me zo wel vaak maar durven niet te confronteren omdat ze niet zeker zijn denk ik maar tijd geleden zei men vader wel vaker van volgens mij gebruik jij iets je oge zien er nietuit juist een verslaafde
terwijl ik eig niet verslaafd ben (ik heb wel een probleem met ervan af te blijven ik vind het gewoon zo goddelijk lekker spul dat ik er niet nee tegen kan zeggen
als ik weet van iem dat ie pep bij heeft en ik heb geld of kan aan geld komenzeker en vast dat ik 5 gram koop als ie die kan missen
maar watk ook merk als ik nu 2 a 3 dagen nix heb gehad ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik nuchter zijn haat dat ik hetuitwerk op me pa minste wat ie zegt vlieg ik uit of reageer ik beetje agressief
(klinkt mss verslaving)
maar dat ben ik in mijn ogen echt niet

en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat
en na niet zo veel tijd weer trug is
stoppen wil ik nu nog niet zoals ik al zei
maar als ik zou willen stoppen hou kan ik dat dan best doen want ik ga werken en is niet zo heel zwaar werk maar toch ook niet chill en zoask net zei benk als pep uit me lijf aant gaan is uitgeput dus kan ik niet werken ik zou dus eig alleen kunnen stoppen als ik langere tijd verlof heb

wel ben ik heel blij dat er in europa moeilijk methamfetamine te vinden is aan pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar
maar
nu heb ik dus enkelen vragen
dat ik er sneller slecht uit ga zien na datk eens overdreef in mijn gebruik komt dat omdat mijn lichaam toen een felle klap heeft gekregen van de afkick en zo dergelijk

en hoe komt het dat ik ookal heb ik een dag zwaar afgezien van afkick toch nog wil en met plezier ook zal gebruiken liefst diezelfde week nog of zelfde dag nog

kheb mss wel een probleem geefk toe
maar toch zie ik mezelf niet als verslaafd is dit dan een soort ontkennings fase of heb ik nu gelijk
ik gebruik nooit om de afkick weg te houwen ofzo altyd puur voor lekker hard te gaan strak te staan nuchter vind ik zwaar kut en pep is het enige watkelke dag in de plaats daarvan zou willen
je mag blokken sos gooien naar me zakken met pillen rollen papertrips acid of tonnen ghb kan ik allemaal nee tegen zegge maar zegniet wil je ook lijntje pep want zowiezo zegk ja als ik pep heb kan ik niet zeggen van ik houw wat voor morgen ik moet gewoon nemen tot het op is (kvoel me dan niet depri ofzo wel moe natuurlijk en nog meer honger

en mensen met reacties zoals vind je jezelf nouw stoer of dergelijke uitspattingen die op niets slaan hou ze maar mooi voor jezelf drugs is niets om fier om te zijn en niets om je voor te schamen (hebk et wel over normale drugs niet crack hero meth of ander zwaar verslavende middelen)
maar dus hou ze voor je zelf ik ben hier bloe serieus
en mensen die nog nooit speed hebben gebruikt of drugs in het algemeen (hard drugs dan)

kan je echt beter zou houden ik ben zelf begonnen door ''1 keer'' een pilletje te nemen ''om te kijken hoe het voelt''
deed het ff elke keer ik uitging en toen beegon het saai te woren toen maar eens pep proberen (was slechte pep
(gewoon beetje wakker en actieve kaken maar niet die peprush waarvoor jet doet) en ddag erna had ik zware afkiick (door dat het me eerste keer was dan wrs toen tijdje sos nemen
niet veeel uiteraard (duur spul en ging nog naar school
toch maar eens andere pep kopen en proberen
goeie pep gehaald een keer genomen en kwas verkocht
deed het elke dag op school
(wel goede resultaten beter opletten minder storen (op de praatkicks soms na dan)
beterepunten
betere commentaar van lerkrachten voor die school waar ik begon met pep op school was het altyd :geedraag je let op.....

andere school pep gebruiken :ik heb de indruk dat je hier helemaal opengebloeid bent in deze school je verbaast me (na toetsen waar ik niet voor had geleerd en toch in de 70% haalde goed bezig zo door doen etc

maar nog eens bedankt voor dit te lezen khoop datk er wat goede raad door krijg en dat ik toch een paar mensen die mss als ze pep zoude probere ook eraan verkocht waren nu heb overtuigd om het niet te doen
tfucked vies met je hoofd zeker als je er niet zo goed tege kan (ook als jer goe tegen kan hoor)
en het sloopt je lichaam van binnen naar buiten
maar toch
het blijft gvd hemels spul
nog eens bedankt voor te lezen en eventueel comment die me helpt/raad geeft,....
en geen aandacht voor onozele reacties dit is een bloed serieus geopend topic niet om stoer te doen ruig over te komen of om te stoefen over hoeveel pep ik kan rijten kheb zelfs door para zijn al eens uren gejankt omdat ik mense op drugsforum.nl zag schrijven dat mense die 3 gram per week snuiven verslaaf zijn voort leven omdatk inzag van ik pak er 34 tot 5 en een keer 10gr voelde me toen zwaar kut omdak dacht dak er nooit meer af zou raken en nu voel ik dat ik wel kan stoppen maar kwil het nog niet iedereen krijgt wel op een moment zoiets van nu is het genoeg ik kap ermee
en bij de een zal dat paar jaar langer duren als de ander maar ik zal die dag of dat moment ook wel krijgen denk ik

ookal weetik datk beter nu zou stoppen

Waarschuw beheerder
donateur
pep verneukt ook het vermogen tot het schrijven van een logisch stukje teks zie ik al.
(F) :aai:

Waarschuw beheerder
nja srr nog eens dat het zoveel en beetje doorelkaar is
maar toch bedankt om te lezen
Waarschuw beheerder
't is wat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:

Ik zou zeggen ga gewoon door (y)

Waarschuw beheerder
dat ik er sneller slecht uit ga zien na datk eens overdreef in mijn gebruik komt dat omdat mijn lichaam toen een felle klap heeft gekregen van de afkick en zo dergelijk

Ja, want van veel snuiven ga je er goed uitzien

Waarschuw beheerder
ik gebruik 1 keer per week in het weekend een grammetje en dan merk je al hoe gaar je de dagen erna bent en nergens zin meer in hebt om iets leuks of nuttigs te doen..

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
terwijl ik eig niet verslaafd ben

(ik heb wel een probleem met ervan af te blijven ik vind het gewoon zo goddelijk lekker spul dat ik er niet nee tegen kan zeggen

sorry maar in deze 2 zinnen spreek je jezelf tegen
eerst zeg je dat je niet verslaafd bent
om vervolgens te zeggen dat je er geen nee tegen kan zeggen,

en dat is in mijn ogen : junkie-gedrag
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent gewoon een vieze pepjunk...en ga iemand anders vervelen met die domme praatjes van je.

Waarschuw beheerder
donateur
Hoofdletters zijn niet te vinden op het toetsenbord hè?!?!
Misschien moet je aan het zoeken van die dingen maar eens je tijd gaan besteden, daar wordt een mens beter van :jaja:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
... :/ beetje jammer van je :/
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje kansloze opmerkingen hierboven. Maar als ik jouw was zou ik profesionele hulp gaan zoeken want jij komt me heel verward over.
En je vindt jezelf junk maar eigelijk ook weer niet... Je bent gewoon een junk die hard hulp nodig heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 08:11:
Je bent gewoon een vieze pepjunk...en ga iemand anders vervelen met die domme praatjes van je.

:lol:

wat ben je lief :D

Waarschuw beheerder
en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat

dat je moe bent is te wijten aan het ontzettend grote slaaptekort dat je hebt, ook al voel je je "fit".
pep zorgt ervoor dat je maag verkleind waardoor je geen grote hoeveelheden voedsel meer kan verwerken. Waarschijnlijk had je de gewoonte onmiddellijk na je eten te snuiven, maar wanneer er dan geen pep komt zal je lichaam veel sneller naar voedsel vragen simpelweg omdat de pep je vanbinnen zo kapot heeft gemaakt.

kheb zelfs door para zijn al eens uren gejankt

Langdurig speedgebruik is vaak de aanleiding tot een depressie.

nu voel ik dat ik wel kan stoppen maar kwil het nog niet iedereen krijgt wel op een moment zoiets van nu is het genoeg ik kap ermee
en bij de een zal dat paar jaar langer duren als de ander maar ik zal die dag of dat moment ook wel krijgen denk ik

Je maakt jezelf echt iets wijs wanneer je denkt wel te kunnen stoppen, dit is niet toegeven aan de ernstige verslaving die je hebt. Je uitstelgedrag zal het er zeker niet beter op maken want dag na dag zal moeilijker zijn om te kunnen slagen in het stoppen.

Niet vergeten dat je ouders je doorhebben kerel. Zorg maar dat zij hier niet aan tenonder gaan, in plaats van jijzelf!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 09:15:
wat ben je lief

Ik ben best wel lief, heb gewoon alleen een hekel aan dit soort mensen die hun achterlijke drugsgebruik aan de grote klok gaan hangen, alsof het stoer is ofzo.....vind het gewoon een stumper. Klaar uit! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 09:21:
Ik ben best wel lief, heb gewoon alleen een hekel aan dit soort mensen die hun achterlijke drugsgebruik aan de grote klok gaan hangen, alsof het stoer is ofzo.....vind het gewoon een stumper. Klaar uit!

ach jah iedereen heeft wel eens zo'n fase in zijn leven meegemaakt als hem toch alleen maakt hij het wel een beetje te gek ;)

maar laat je niet gek maken he meis

volgens mij is het een fakertje die z'n lul uit zijn broek lacht om reacties zoals jij die geeft ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb gewoon alleen een hekel aan dit soort mensen die hun achterlijke drugsgebruik aan de grote klok gaan hangen, alsof het stoer is ofzo

Je ziet zelf toch ook wel dat hij naar hulp op zoek is. Ik respecteer je mening ten opzichte van drugs, en deze topic maar hem beledigen zal niemand vooruit helpen.
Waarschuw beheerder
donateur
heb gewoon alleen een hekel aan dit soort mensen die hun achterlijke drugsgebruik aan de grote klok gaan hangen, alsof het stoer is ofzo.....vind het gewoon een stumper. Klaar uit! :[

Volgens mij vind hij het helemaal niet stoer. Als je het verhaal heb gelezen begrijp je het misschien een beetje in plaats van een beetje kansloos te schelden. En waarschijnlijk heb jij alleen de titel gelezen. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
die jongen vind het helemaal niet stoer
vind het jammer van de mensen die hier zitten te schelden!

ik denk dat je beter professionele hulp kan gaan zoeken, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker.
Succes!
Waarschuw beheerder
donateur
wel ben ik heel blij dat er in europa moeilijk methamfetamine te vinden is aan pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar

Het is net waar je van houdt...

Maar ik zou zeggen stop met die troep!

Ga na je ouders en vertel wat je aan doen bent..;)

Ze helpen je wel...

Denk juist dat ze blij zijn dat je ze in vertrouwen neemt,Succes :flower:
Waarschuw beheerder
PandemoniumFreak heeft gelijk, uit je verhaal kan je opmaken dat je een pep-junk bent en je echt hulp moet gaan zoeken, face it, als je er wat aan wilt doen moet je het nu doen anders hoeft het niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:27:
pep verneukt ook het vermogen tot het schrijven van een logisch stukje teks zie ik al.

marko :respect:

verder nogmaals voor de topicopener, ga hulp zoeken ofzo :looser:
Waarschuw beheerder
Veel te lang en saai verhaal, chronologisch niet te volgen, dus ik vat het maar samen met:

Je bent een vieze pepslet, snuif je hersens eruit en rot op van mijn planeet met je gejank (Y)

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Ga alsjeblieft professionele hulp zoeken, want je bent dus wél verslaafd. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:27:

:)

Waarschuw beheerder
ik kan er geewoon niet vanaf blijve

ik zie mezelf niet als verslaafd

ik heb wel een probleem met ervan af te blijven

:/

Waarschuw beheerder
weer zo'n topic :/

Waarschuw beheerder
my god....

wegen de voordelen in dit geval nog op tegen de nadelen, je bent echt bezig jezelf te verwoesten en je zegt zelf dat je het voor je eigen ogen ziet gebeuren?

het is altijd leuker als je iets met mate doet, als het niet 'gewoon' is... met alles!

je weet van jezelf wel hoe het zit, hopelijk doe je er wat mee :flower: succes

Waarschuw beheerder
nou kap dan gewoon...duidelijk toch? Lees je tekst nog eens over en denk gvd na...beetje je leven te verneuken met een chemisch goedje
Waarschuw beheerder
het zal dan niet de echte ouderwetse pep zijn, maar de grondstoffen voor de "speed" pil, of het nieuwe "christal meth", kijk maar uit met wat je haalt, je zit dan onder andere de inhoud van batterijen te snuiven, van de ouderwetse pep kon je slapen, als je het wilde, en de echte pepsnouzerts zullen het met me eens zijn, de echte speed is niet meer, alleen nog voor bedragen die 2 1/2 keer zo hoog zijn, maar toch ik betaal liever meer dan dat ik bloed ga pissen van de cristal meth, en van een goeie snuif 2 nachten nie kan slapen, dat kan niet joh, dus pas op met wat je neeemt, en je kan het zelf makkelijk testen met een glaasje chloor, of het echte pep is of niet, want vertrouw het zeker ziet om de geur alleen, maar het geeft wel een goede indicatie, wan echte pep ruik je(en goed)!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 06:07:
ik gebruik 1 keer per week in het weekend een grammetje en dan merk je al hoe gaar je de dagen erna bent en nergens zin meer in hebt om iets leuks of nuttigs te doen..

KANKERZOOI IS DAT!!Echt 100% cristal meth honderd procent!! je moet amfetamine hebben, de echte speed, wat eigenlijk geen drugs is, maar een "steroide", heel veel wielrenners krijgen het, omdat je er een hele goede conditie van kan opbouwen, en gedoseerd eigenlijk geen kwaad kan. Voorbeeld: Als je in Amerika naar de dokter gaat, omdat je veel moet overwerken en weinig slaap hebt, en daardoor niet normaal fuctioneerd, krijg je het zelfs VOORGESCHREVEN!! (en zeiken over ons softdrugsbeleid)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ziet er uit met jou!!en toch door gaan.Nou nou pepje af.Maar ja je bent jong en je wilt wat he.Zoek een andere hobby.

Waarschuw beheerder
freakerr!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op zaterdag 30 september 2006 om 12:16:
KANKERZOOI IS DAT!!Echt 100% cristal meth honderd procent!!

Haha wat een bullshit.
Van gewoon amfertamine krijg ik ook vaak een lustenloos gevoel de dagen ernaa.
Hangt er maar net vanaf, hoeveel je slaapt, en hoeveel je eet.
En van meth heb ik juist het idee minder verrot te worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op zaterdag 30 september 2006 om 10:07:
die jongen vind het helemaal niet stoer
vind het jammer van de mensen die hier zitten te schelden!

ik denk dat je beter professionele hulp kan gaan zoeken, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker.
Succes!

Idd... Succes kerel (F)
Waarschuw beheerder
donateur

ik spreek je over 1,5jaar over m'n :xtc: verslaving (y)
maar toch zie ik mezelf niet als verslaafd is dit dan een soort ontkennings fase of heb ik nu gelijk

ja geef nou gewoon toe.. doe ik ook, het schiet niks op, maar erkenning van het probleem is al de halve oplossing zegt men :cheer:

een vraagje. stel je bent ergens een week, en je kan er niet aankomen... zou je doordraaien, of zou je die week toch nog wel gewoon kunnen funtioneren ? eerlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bounz™ op zaterdag 30 september 2006 om 13:43:
je bent ergens een week

Deze situaties ken ik wel van mensen die op vakantie gaan naar landen waar het niet te krijgen is of er zo'n beetje de doodstraf op staat. Die draaien niet door, funntioneren steeds minder en gaan uiteindelijk terug naar huis.
Waarschuw beheerder
Pepkonijn: weet je wat jij zou moeten doen? Beginnen met speed spuiten! Dat is namelijk een stuk minder slecht voor je lichaam. Net zoals ons grote voorbeeld: Herman Brood :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 02:34:
nja ik ben nu al ruime tijd singel
gebruik al 2 jaar zogoedals dagelijks pep
maar heb er echt enorm last van dat ik onder invloed echt supppppeerrr geil sta en dus elk stel bene wat onder een rokje uitkomt aanstaar enzo verder

en dus zoals ik al zei single
moet mezelf dus helpen
ik krijg em wel stijf mits niet stoppen met masturbere
maar als ik dan na ruimeeeee tijd klaarkom doet het soms beetje pijn en goed tegelijk zo een heel ander gevoel van in je lul tot diep in je klote trekt het
en daarna heb ik zo een heel leeg gevoel in me klote
pijn is het niet maar soms voelt het toch niet zo best
ik heb dit enkel onder invlod

https://partyflock.nl/topic/903884

https://partyflock.nl/user/341054/openedtopics

Was zeker wel een 'vette' nacht achter de pc :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alvast bedankt aan de mensen die me hier een respectvolle reactie geven

en an alle mense die hier zeiken van stoer
en zielige
ik heb schijt aan jullie
het feit da je denkt dat ik gebruik om erbij te hore wil al zegge dat je me topic niet eens voledig geleze hebt dus ga op een ander keffe:s
Waarschuw beheerder
donateur
Succes met je accuzuur, duracell_konijn :speed:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 15:37:
ik heb schijt aan jullie

Over een tijdje kost jij de maatschappij alleen maar geld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach man daarom werk ik nu in fabriek eh oetlul
verdien mss zelfs meer als jouw:s

Waarschuw beheerder
en euh accuzuur is gewoon water met zwavelzuur vloeibaar
dus loop niet zo te zeveren :s
heb mss nog nooit pep gehad jij en ga je ff een serieus bedoeld topic verknoeie met je wazige onzinne bullshit die je eruit slaat:s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 16:22:
ga je ff een serieus bedoeld topic verknoeie met je wazige onzinne bullshit die je eruit slaat:s

Jij verknoeid een serieus bedoelde site met je wazige onzinne bullshit die je eruit slaat :s

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 16:22:
heb mss nog nooit pep gehad jij

Uitspraak van Remco op vrijdag 13 januari 2006 om 00:21:
De werking bij mij draaide juist om. In plaats van hyperactief was ik voldaan als ik het gebruikt had.

Wij deden het eerst alleen op feesten en later bij alles wat we gingen doen. Bioscoop, dagje strand, etc etc...Dan gaat het mis en is het verstandig om voor jezelf te kiezen.

Met mijn opgefokte houding en daarbij ook agressieve gedrag, heb ik mijn ouders heel veel pijn gedaan....Beloven te stoppen en toch doorgaan bouw je geen vertrouwen mee op. Het vreet al je organen en langzaam maar zeker gaat je hele persoonlijkheid kapot....

Je wordt er niks beter van en neemt er snel een gewoonte van Alleen heb je steeds meer nodig om hetzelfde te voelen....

Coke voel ik geen reet van en van XTC werdt ik veel tevaak veel te vaag, dus dit was (leek) de ideale combinatie. Alleen is het roofbouw op je lichaam, want je leent reserves die je eigenlijk niet hebt....

Laat het niet meer dan de slagroom op je taart zijn...Ik was 17 de eerste keer en nu bijna 25 maar begin je op bijvoorbeeld je 14e (wat tegenwoordig al normaal wordt beschouwd)...ben je nog in de groei en blijf je stil staan in je ontwikkeling. Lijkt vet, maar uiteindelijk ben je 40, heb je het verstand van een puber en verder...heb je niks.....:no:

Tuurlijk zijn er ook leuke dingen...actief, vrolijk, onderling lekker ouwehoeren, 3 dagen doorgaan, 3 feesten die je beleefd als superman...

Alleen betaal je de prijs met je gezondheid en die krijg je maar 1 keer...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou....laat eens ff een foto van jezelf zien. Kunnen we beoordelen of je er idd zo slecht uit ziet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op zaterdag 30 september 2006 om 12:11:
et zal dan niet de echte ouderwetse pep zijn, maar de grondstoffen voor de "speed" pil, of het nieuwe "christal meth", kijk maar uit met wat je haalt, je zit dan onder andere de inhoud van batterijen te snuiven, van de ouderwetse pep kon je slapen,

:roflol: Wat noem jij 'ouderwetse' pep? Die van 10 jaar geleden? Toen kon ik er iig niet van slapen en voelde me echt wel een paar dagen kut.. Maar jij bedoeld de pep van de jaren 60 zeker 8)

Waarschuw beheerder
ik zou maar is proffesionele hulp gaan zoeken anders haal je de 25 niet..:(

Waarschuw beheerder
en ja srr ik heb noch cam noch digi
maar sommige kamerade zien niets aan me terwijl ik zelf verschrik als ik in spiegel kijk (vooral mijn ogen dan)
maar men ouders zien het wel :(

Waarschuw beheerder
btw ik weet dat pep veel jaren van je leven afneeemt
en dus minder lang zal leven
maar ik wil nu nog niet stoppen
en proffesionele hulp gaat niet want dan moet ik me ouders inlichten

Waarschuw beheerder
wat wil je dan als je niet wil stoppen?
Waarschuw beheerder
Nou, gezien het feit dat je 19 jaar bent, hoef je je ouders niet in te lichten wanneer jij hulp zoekt...

Ik ken je probleem, probeer niet overal een excuus voor te verzinnen....

Verder is er ook nog een tussenweg tussen helemaal stoppen en zo blijven doorgaan, je kan het toch ook beperken tot 1 x per maand bijvoorbeeld?

Maar 1 ding is zeker, je MOET hulp zoeken , anders kunnen we dalijk een condoleance-register hier voor je openen....

Succes....
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 09:26:
volgens mij is het een fakertje

Zijn schrijfwijze doet me denken aan onze eigen knuffeljunk...Vage Paul....8)

Waarschuw beheerder
nja ik wil gewoon nu nog niet stoppen
bedoeling van topic was raad en tips
hoe je kan stoppen

Waarschuw beheerder
en wille de onozele mense nu eindelijk is stoppen met hun
kindse uitinge ik heb er geen behoefte aan en schenk er ook geen aandacht naar (behalve dan deze reactie
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer het eens op bepaalde dagen in de week te doen of nog beter per maand.
Als je naar Novadic gaat hoef je volgens mij niet per se je ouders in te lichten
Waarschuw beheerder
Beginnen met accepteren dat je een probleem hebt, als je denkt dat dat er niet is heb je geen probleem.
zodra dat je dat geaccepteerd hebt kun je eraan gaan werken .
Je zal eerst nog dieper moeten gaan om eruit te komen , only the strong survive.(Je bent altijd sterker dan je denkt!)
Ga naar een huisarts , die hebben zwijgplicht . succes!
en wat Knuppel de AA-er zegt is geen slecht idee!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb bijna alles gelezen wat je hebt getypt.. (goed he B) )
Goed van je dat je dr wat aan wil doen! (y)
je kan t beste zoveel mogelijk hulp zoeken en accepteren..
Ik snap niet dat mensen t zolang volhouden aan de pep.. want je sloopt jezelf er echt mee..
Plezier krijg je welweer (veelmeer) in alles zodra je echt afgekickt bent.. (ja ik weet zeker dat je echt verslaafd bent)
Probeer je werk etc zolang mogelijk te houden, maar als je merkt dat t echt een obstakel is om af te kicken zorg dan dat je ergens intern terecht kan..
En kom niet teveel op ditsoort forums.. heeft een averechts effect..
Succes(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pffff....bijna niet te volgen dit verhaal. Heel vermoeiend om te lezen, maar ik maak er uit op dat deze jongen wél een probleem heeft.

Waarschuw beheerder
Bel je huisarts, laat je doorverwijzen naar een verslavingsinstelling, zorg eerst dat je van die troep afkomt, en werk aan jezelf!!
Waarschuw beheerder
ik denk dat je een probleem hebt

Waarschuw beheerder
gewoon niet meer snatsen!

Waarschuw beheerder
Ik zou wel mn ouders in lichten... als ik eerlijk moet zijn zit dr voor jou 1 oplossing op en dat is iemand uit je naaste omgeving om jouw gedwongen opname te laten verzoeken bij de rechter. Dan wordt je tijdelijk wilsonbekwaam verklaard en kunnen ze je laten af kicken.

Want het probleem is dat je in ziet dat je fout zit, maar dat je niet in staat bent om te bedenken wat je dr aan moet doen. Terwijl dat best simpel is. Sterker nog, als ik een vriend van jou was geweest had ik het zelf tegen je ouders verteld.

Je moet gewoon de knoop door hakken, want ik moet zeggen dat ik als persoon die je niet kent wel ff een brok in me keel kreeg van je verhaal... echt triest (als in jammer) dat je jezelf dit aan doet (n)

sterkte dr mee, en hopelijk komen je ouders dr achter doordat ze het van jou of van een vriend van jou horen. En niet van een telefoniste van de IC...

Waarschuw beheerder
ik hoop het eig niet die slaan me de kop in man en gooie me gelijk de deur uit
+ al die tijd dat ze vroege gebruik jij iets enzo heb ik ligge ontkenne

Waarschuw beheerder
Je wilt voor je 23 jaar bent niet stoppen.
Nou neem van mij aan dat je die leeftijd niet eens haalt.
Ik vrees dat je ouders binnenkort een begrafenis hebben.
En ga hier niet zitten roepen dat je niet verslaafd bent, je bent zelfs een héél zwaar geval.
De enige raad die ik je zou kunnen geven, STOP ERMEE !!!
Dit ga je waarschijnlijk toch niet doen, maar das niet mijn probleem.

Waarschuw beheerder
zwaar geval is nu ook veel gezegt
hooguit beetje verslaafd :s
maar wel problematisch geef ik toe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:39:
hooguit beetje verslaafd

2 jaar zo goed als dagelijks pep

10 gr pep er in een nacht door gejaagd

25 gr gehaald

gebruik bijna dagelijks op het werk

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:20:

tja wat is het alternatief op den duur als je zo doorgaat?
je zegt dat je ouders wel iets aan je zien! en zeer wss ook merken enz. enz. ik geloof dat geen enkele ouder het niet ziet, als het kind al jaren gebruikt. want jij wil nog wel ff verder op deze voet zo te lezen :( er komt dus bijna 100% wel dat moment, wil je dat uitstellen tot je het helemaal verneukt?

zwaar geval

en wat zie jij dan als zwaar geval?

Waarschuw beheerder
pep suckz ;-)

Waarschuw beheerder
Ik vond je verhaal echt kut te lezen. Kan uren lang gaan typen wat ik er van vind en wat je zou moeten doen, maar geloof niet dat ik je daar mee help.

Als ik in jou schoenen had gestaan had ik ook gekozen voor uitstel, maar ik geloof niet dat ik na 4 jaar snoeierhard door knallen zou kunnen stoppen. Waarschijnlijk had "ik" dan geroepen dat ik op m'n negentiende nog een kans had gehad, en die optie nu niet meer zou zien zitten.

Je schrijft het niet voor de flauwe kul, je hebt de keus al gemaakt iets te willen verranderen. Alleen daarvoor is al vet veel lef nodig! Heb ik respect voor!

Het verranderen zelf zou ik wel advies bij vragen aan iemand die jou hier mee kan begeleiden. Je ouders hoeven er in de eerste instantie niet eens iets van te weten... (bijv via je huisarst die zwijgplicht heeft)
Al geeft zo'n gast jou meer inzicht in jezelf, je situatie of verteld hij waar je "wel" de juiste hulp kunt krijgen, zodat jij voor jezelf kunt bepalen hoe jij verder wil.

Is het niet eens belangrijk of je stopt of niet, zolang jij maar tevreden bent met de keuzes die "jij" maakt.

De rest heeft jou maar te accepteren, met of zonder pep.

suc6

Waarschuw beheerder
jezus hee wat een kut verhaal!!

:looser: Get A Life!!!! (N)

Waarschuw beheerder
onder het motto van ;

uit je bol ....,wellicht...??

Waarschuw beheerder

Ja lijkt me heel verstandig, maar dat wist je zelf dus ook al ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:20:
+ al die tijd dat ze vroege gebruik jij iets enzo heb ik ligge ontkenne

Tijd om een kerel te worden, je bent 19 jaar, vertel je ouders juist echt alles en laat niks weg en take it like a men....ze reageren nooit zoals jij verwacht, geloof dat maar! Gewoon duidelijk zijn: je verteld ze dit zodat je een stok achter de deur hebt en motivatie om vol te houden, uiteindelijk zullen ze je echt wel steunen...
Waarschuw beheerder
ik ben niet verslaafd maar ik ken geen nee zegge..

:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 20:44:

Als je toch niet wilt stoppen, dan moet je ook geen topics openen voor tips/raad om te kunnen stoppen... :P Je kiest er zelf voor om je lichaam naar de klote te helpen en je ouders heel veel pijn te doen.. Dus dat moet je gewoon lekker zelf weten.. :yes: En als je t allemaal zo goed zelf weet, waarom vraag je dan raad enzo?

Waarschuw beheerder
Je houd je zelf voor dat je niet verslaafd ben maar dat ben je wel..
Ik zou maar is naar de huisarts gaan misschien ken die je wel helpen...
Succes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zonde zonde van het leven...

je verliest al je euforie en en blijheid zo.

alle energie die krijgt door drugs is geleende energie...

heerlijk eens in de zoveel weken/maanden..

maar wekelijks of nog erger dagelijks...dan neemt het af.....en komt het niet snel terug.

kzou maar is naar die gast van dat 7 stappen plan gaan in a'dam.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat deze jongen niet meer te helpen is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 16:56:
zonde zonde van het leven...

je verliest al je euforie en en blijheid zo.

alle energie die krijgt door drugs is geleende energie...

heerlijk eens in de zoveel weken/maanden..

maar wekelijks of nog erger dagelijks...dan neemt het af.....en komt het niet snel terug.

kzou maar is naar die gast van dat 7 stappen plan gaan in a'dam.

Mee eens, dit is geen gebruik meer voor het plezier, maar voor de verslaving. JUNK

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 21:31:
ee wat een kut verhaal!!

:looser: Get A Life!!!!

kut verhaal met een kutreactie van een kutwijf jaa!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:40:
uders heel veel pijn

als je niet weet hoe mijn thuis situatie is
gelieve dan ook geen vooroordele te hebbe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 19:43:

Je verteld in je openingspost dat je af en toe uitvalt naar je ouders en nogal agressief reageerd....

Denk dat ze daarom zegt dat je je ouders verdriet doet....
Niet zo'n gekke conlusie hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon meer snuiven

lijkt me logisch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 00:59:
Je verteld in je openingspost dat je af en toe uitvalt naar je ouders en nogal agressief reageerd....

Denk dat ze daarom zegt dat je je ouders verdriet doet....

:yes:
Waarschuw beheerder
jezus hoe heb je het zover laten komen dan...

zag je het eerder niet al in dat het misschien een beetje teveel was ?

dat je je elke dag erna zwaar naar de klote voelt.. je bakkes van schuurpapier voelt.. je er steeds erger uit gaat zien.. teveel over dingen gaat na lopen te denken...

hopelijk lukt het je maar ik ben bang dat het wel een tijdje duurt om die 2 jaar lange gebruik uit je lijf te krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb tijd geleden 10 gr pep er in een nacht door gejaagd 7 gr gesnoven en 3 gr oraal (had 25 gr gehaald en omdatk zo blij was dak trug pep had hebk heel het zakje (wat ik had over gedaan in ander zakje waar dus 25 gr in heeft gezeten uitgelikt en vond het nog lekker ook

hieruit blijkt toch dat het 1 groot lulkoek verhaal is?

vooral niet te serieus op ingaan :no:

met jullie goeie bedoelingen ;p :D
Waarschuw beheerder
uitgelikt en vond het nog lekker ook

hmmm ja zeker... tanden rotten lekker weg dan...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb tijd geleden 10 gr pep er in een nacht door gejaagd 7 gr gesnoven en 3 gr oraal

:gaap: :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
(ik zet mn PBtje ook hier maar ff neer
altijd leuk, 95% van de reacties die je hierop krijgt :woop: )

is je huid niet helemaal geel dan??
of je bloed beter gezegd

nu ik je openingspost ook maar eens gelezen heb valt me iets in,
ik ken iemand die ook eens belachelijk veel pep heeft gesnoven in 1 avond/nacht en die was helemaal geel, echt van top tot teen, t/m 2 dagen erna
schijnbaar kreeg zn lever het toen ff allemaal niet meer verwerkt

die gast is toen ook een hele week doodziek geweest

als ie zn bed uitkwam moest ie zich altijd ergens aan vastpakken, anders lag ie op de grond
en als ie zn ogen helemaal open deed zag ie alleen maar flitsen en andere rare dingen :vaag:
die was toen ook een hele week ergens ver weg volges mij, niet hier op aarde iig, dat weet ik wel

maar zoiets zie je toch ook aankomen als je >5 gr pep opsnuift in 1 avond? als je een beetje fatsoenlijke pep hebt heet dat

als het goeie pep was waar je die 10gr van hebt gehad, wist je zelf ook al dat dit niet goed kon komen
die gast wat ik ken deed het volgens mij alleen om indruk te maken ofzo
niet omdat het echt fijn vond ofzo
waarom heb je eigenlijk zoveel gepakt dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, mijn complimenten voor je verhaal, fantastisch!!
Ik heb me kapot gelachen, wat een zieke geest hahaha..

Maar ik neem aan dat niet alles op waarheid berust is!!

Daar ga ik ook vanuit dus daarom vind ik het een geweldig verhaal!!!

Mocht het wel echt waar zijn, dan heeft het verder ook niet zoveel nut om tips te geven, want die zullen dan echt niet helpen!!!
Waarschuw beheerder
hooguit beetje verslaafd
maar wel problematisch geef ik toe

Sorry dat ik t zo moet zeggen,
maar ik vind je een aardig triest figuur.
Beetje zielig komen doen dat je een fucking probleem heb,
en dat je tips en advies wil van mensen terwijl je niet wil stoppen.
En kijk je flocknaam Pep__Konijn..!
Aardig zielig dat je er mee te koop loopt :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Brigitte op woensdag 4 oktober 2006 om 14:26:
ik heb tijd geleden 10 gr pep er in een nacht door gejaagd 7 gr gesnoven en 3 gr oraal

Wat zal je moeder trots op je zijn HAHAHA :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 19:43:

Nou die valt wel te raden,
ik heb héél véél medelijden met je ouders.
Maar met jou?
NEE! nog maar een keer.. je bent zielig bezig;)
Waarschuw beheerder
donateur
Schiet weinig op als wij je adviseren en jij onder het genot van een nakkie alle personen met negatieve opmerkingen de grond intrapt en de rest van de reacties laat voor wat het is :S

Bedoel. we zijn nu bijna een week verder....heb je al iets gedaan met alle goedbedoelde adviezen? Van uitsel komt afstel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind je gewoon een loser...
Helemaal van de joker een verhaaltje op pf schrijven, omdat je voor de rest niets te doen hebt...

NOVADIC... das het enige wat ik je kan aanraden...
SUCCES KENKERJUNK!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonike op vrijdag 6 oktober 2006 om 00:27:
Ik vind je gewoon een loser...
Helemaal van de joker een verhaaltje op pf schrijven, omdat je voor de rest niets te doen hebt...

NOVADIC... das het enige wat ik je kan aanraden...
SUCCES KENKERJUNK!

volkomen mee eens
Waarschuw beheerder
donateur
Je ouders betrappen je vanzelf een keer. Dat hoop ik niet voor je, maar je loopt vanzelf tegen de lamp omdat je chaotisch en slordig gaat worden met lege pakkies etc.

Waarschuw beheerder
whahhahahahaha, ik gun het je wel 8)

Waarschuw beheerder
maar ik besef meer en meer hoe moeilijk het voor me is om er nee tegen te zeggen
mensen zegge me dat ik er beter mee stop en ik weet ergens wel dat ze gelijk hebben maar toch heb ik zo iets van ik stop wel ooit

jij bent echt een verslaafd paard
Waarschuw beheerder
haha ja....een verslaafde ben je, alleen ziet t er niet zo uit als je had voorgesteld.

Heel je leven is gebouwd op en/of om die pep.
Logies....goed spul he???

Als je van de pep af wil,zal je bereid moeten zijn om heel anders te leven...je dagen anders in te vullen.

Wat je nodig hebt zijn nieuwe doelen, gezond worden, jezelf onderwijzen over voeding, een favoriete lichaamsbeweging gaan uitzoeken...daardoor misschien anders soort mensen ontmoeten etc.

Stel jezelf gezond voor, met redelijke conditie, gezond lichaam, je voelt je schoon vanbinnen.....je hebt genoeg energie, en die lulkicks heb je ook als je lekker in je vel zit....alleen anderen begrijpen je dan ook beter,omdat dan je makkelijker te volgen bent....succes :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [P.P.T] eagle op vrijdag 6 oktober 2006 om 22:58:
.alleen anderen begrijpen je dan ook beter,omdat dan je makkelijker te volgen bent....succes

ow dus daarom heeft nooit iemand een idee waar ik het over heb (Y)

:D
Waarschuw beheerder
donateur
alleen anderen begrijpen je dan ook beter,omdat dan je makkelijker te volgen bent....succes :flower:

Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op vrijdag 6 oktober 2006 om 23:05:
dus daarom heeft nooit iemand een idee waar ik het over heb (Y)

Ik weet dat je gelooft dat je begrijpt wat je denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of je je realiseert wat je gehoord hebt niet is wat ik bedoelde....

Waarschuw beheerder
die lulkicks heb je ook als je lekker in je vel zit....alleen anderen begrijpen je dan ook beter,omdat dan je makkelijker te volgen bent

Das "met" PEP denk ik??? Zonder volg ik het zelf niet laat staan een ander.

Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op woensdag 4 oktober 2006 om 15:32:
als het goeie pep was waar je die 10gr van hebt gehad

Had je schuimbekkend op de grond liggen stuiteren tot dat de brand blaren ook rond je lippen hadden gestaan. Maar goed, ik ben het natuurlijk ook niet gewend zo veel te nemen.

Heb je nog iets gedaan met de "goeie" tips die je hebt gekregen? Ben je er iets mee opgeschoten?
Waarschuw beheerder
Ik vind dit een treurig verhaal....

Niemand zal dagelijks die zooi gebruiken als die gelukkig is... ik denk dat de TS ernstig op zoek moet gaan naar hulp.

Jongen, speed is niet je vriendje die je op beurt. Het is niet bedoelt als anti depressiva. En inmiddels ben je zijn slaaf...

Als je om jezelf geeft: ga afkicken. Ook al zeg je niet verslaaft te zijn, dagelijks gebruik is verslaving. Als iemand dagelijks rookt, drinkt, snoept, omdat het zo lekker is, is het ook een verslaving.

Ontken het niet, maar help jezelf. Je bent de enige die dit kan, het is jouw lichaam!
Waarschuw beheerder

zo van ik zal wel ooit op een dag er genoeg van hebben maar voor men 23stewilk er niet mee stoppen
maar ook weet ik dat ik het zoveelste verder ik het blijf doen ikk het moeilijker zal hebben om er dan mee te stoppen
en daarna nog 1 gr met een lepel uit men zakje met de ondertusse al 23gr (rest plakte nog in het ander zakje)
en heb ik door zoveel oraal in te nemen =>had ervoor nooit bommetjes genome ofzo)
4 dagen niet kunnen eten en heel veel gal moeten kotsen (dat vieze gele spul in je maag)
op de nacht zelf kreeg ik brandend zuur in de keel (ook door het orale ingenome pep) en evegoed deed ik maar door totk op gegeve moment een hele hoop wit brandende troep uit braakte op het gazon (dag erna was die hoop braaksel een dorre plek in het gras) maar evengoed bleef ik maar door doen
4 dage erna dee ik nog zo gek en vaag dat mensen dachte dat ik was blijve hange (of iets geestelijks had overgehouwe ofzo

toenk de eerste dag erna (toen ik dus afkick had) op een bank lag dacht kameraad dat ik dood aant gaan was
zei hij me achteraf
toen had ik mijn overige 15 gr aan hem gegeven en gezegt ik pak nooit geen pep meer nu stop ik
en 2 dage erna hadk em al trug gevraagt en nog eens 3 a 4 dagen erna was die dan ook weer op

en gebruik bijna dagelijks op het werk (wel al veeeeeeeeeeel minder als eerst op school

terwijl ik ervoor veel hele week door deed op pep zonder ook maar tikkeltje walleen te krijgen onder de ogen
=>dag erna rond de ogen zwart ogen heel dip diep in het hoofd hebben staan bovenste ooglid plakt aan verlepte huid van oogkas aan heel de huid totaal verdroogt

kort om kzie er nu na belachlijk weinig te nemen echt superslecht uit (bna zombie zeg maar
ouders zien me zo wel vaak maar durven niet te confronteren omdat ze niet zeker zijn denk ik maar tijd geleden zei men vader wel vaker van volgens mij gebruik jij iets je oge zien er nietuit juist een verslaafde
terwijl ik eig niet verslaafd ben (ik heb wel een probleem met ervan af te blijven ik vind het gewoon zo goddelijk lekker spul dat ik er niet nee tegen kan zeggen
als ik weet van iem dat ie pep bij heeft en ik heb geld of kan aan geld komenzeker en vast dat ik 5 gram koop als ie die kan missen
maar watk ook merk als ik nu 2 a 3 dagen nix heb gehad ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik nuchter zijn haat dat ik hetuitwerk op me pa minste wat ie zegt vlieg ik uit of reageer ik beetje agressief
(klinkt mss verslaving)

maar als ik zou willen stoppen hou kan ik dat dan best doen want ik ga werken en is niet zo heel zwaar werk maar toch ook niet chill en zoask net zei benk als pep uit me lijf aant gaan is uitgeput dus kan ik niet werken ik zou dus eig alleen kunnen stoppen als ik langere tijd verlof heb

maar

en hoe komt het dat ik ookal heb ik een dag zwaar afgezien van afkick toch nog wil en met plezier ook zal gebruiken liefst diezelfde week nog of zelfde dag nog

ik gebruik nooit om de afkick weg te houwen ofzo altyd puur voor lekker hard te gaan strak te staan nuchter vind ik zwaar kut en pep is het enige watkelke dag in de plaats daarvan zou willen
je mag blokken sos gooien naar me zakken met pillen rollen papertrips acid of tonnen ghb kan ik allemaal nee tegen zegge maar zegniet wil je ook lijntje pep want zowiezo zegk ja als ik pep heb kan ik niet zeggen van ik houw wat voor morgen ik moet gewoon nemen tot het op is (kvoel me dan niet depri ofzo wel moe natuurlijk en nog meer honger

en mensen met reacties zoals vind je jezelf nouw stoer of dergelijke uitspattingen die op niets slaan hou ze maar mooi voor jezelf drugs is niets om fier om te zijn en niets om je voor te schamen (hebk et wel over normale drugs niet crack hero meth of ander zwaar verslavende middelen)
en mensen die nog nooit speed hebben gebruikt of drugs in het algemeen (hard drugs dan)

kan je echt beter zou houden ik ben zelf begonnen door ''1 keer'' een pilletje te nemen ''om te kijken hoe het voelt''
deed het ff elke keer ik uitging en toen beegon het saai te woren toen maar eens pep proberen (was slechte pep
(gewoon beetje wakker en actieve kaken maar niet die peprush waarvoor jet doet) en ddag erna had ik zware afkiick (door dat het me eerste keer was dan wrs toen tijdje sos nemen
(wel goede resultaten beter opletten minder storen (op de praatkicks soms na dan)
beterepunten
betere commentaar van lerkrachten voor die school waar ik begon met pep op school was het altyd :geedraag je let op.....

andere school pep gebruiken :ik heb de indruk dat je hier helemaal opengebloeid bent in deze school je verbaast me (na toetsen waar ik niet voor had geleerd en toch in de 70% haalde goed bezig zo door doen etc

maar nog eens bedankt voor dit te lezen khoop datk er wat goede raad door krijg en dat ik toch een paar mensen die mss als ze pep zoude probere ook eraan verkocht waren nu heb overtuigd om het niet te doen
tfucked vies met je hoofd zeker als je er niet zo goed tege kan (ook als jer goe tegen kan hoor)
maar toch
nog eens bedankt voor te lezen en eventueel comment die me helpt/raad geeft,....
en geen aandacht voor onozele reacties dit is een bloed serieus geopend topic niet om stoer te doen ruig over te komen of om te stoefen over hoeveel pep ik kan rijten kheb zelfs door para zijn al eens uren gejankt omdat ik mense op drugsforum.nl zag schrijven dat mense die 3 gram per week snuiven verslaaf zijn voort leven omdatk inzag van ik pak er 34 tot 5 en een keer 10gr voelde me toen zwaar kut omdak dacht dak er nooit meer af zou raken en nu voel ik dat ik wel kan stoppen maar kwil het nog niet iedereen krijgt wel op een moment zoiets van nu is het genoeg ik kap ermee

Tuurlijk
Waarschuw beheerder
get a life idd of get a line.......
Waarschuw beheerder
donateur
jongen ik wens je heel veel sterkte toe
en als je echt wil kun je stoppen met die
zooi, ongeacht de hoeveelheid die je door
je neus heen hebt gejaagd al die tijd..
vergeet al die negatieve reacties hierboven
en ga op zoek naar een andere hobby dan
drugs gebruiken, dat klinkt vast cliché
maar tis echt zo..als je hulp nodig hebt
PB me dan maar! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou 15 gram in bommetjes nemen, dan ga je nog een stuk harder

Waarschuw beheerder
slotje
Waarschuw beheerder
donateur
Ok dan,

ff gauw een peptalk (om je een beetje op te peppen):

Maak je niet dik, morgen is de eerste dag van de rest van je leven. Je houdt jezelf aan het lijntje...

Neem lekker een blikje Dr.Pepper en denk er eens rustig over na. Je moet er gewoon lijnrecht tegenover staan, anders kun je wel inpakken.

Zo, dat was een pak van mn hart...en nog wel zonder hulplijn te gebruiken ook...!

Succes drmee, je kunt niet langer langs de zijlijn blijven toekijken.

Waarschuw beheerder
Afkicken! Zeker! En wees voorbereid op flinke depressies(spreek helaas uit ervaring). Succes :bloem:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 13:35:
Afkicken! Zeker! En wees voorbereid op flinke depressies(spreek helaas uit ervaring). Succes

100% mee eens.

mijn peptalk:
denk maar zo als je 1 maand zonder kan dan kunne de volgende er makkelijk bij;).
maak je zelf maar wijs dat je het niet nodig hebt.
en je echte vrienden zijn er nu juist voor je, laat je junkie-vriende maar gaan, die zoeken jou nu ook niet op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Afkick kliniek :jaja: (Y) Lijkt me verstandig voor je :)

Want zwaar zal het wel worden hier af te komen en in een kliniek zijn er mensen die je begrijpen, die hetzelfde doormaken als jij..

Succes ermee!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of er gewoon een einde aan maken of afkicken

Waarschuw beheerder
Volgens mij zat je ook vol erop toen je dit verhaal schreef aan de lap tekst te zien.....

Tuurlijk ben je niet verslaafd ! Pak nog een lijntje !
Waarschuw beheerder
hey pep konijn.. we zijn nu al een tijdje verder.. wat ben je aan het doen!? rustig de geintjes en de serieuse berichten lezen en verder nix ondernemen!? of wat..?

Waarschuw beheerder
Drie weken detox bij parnassia in Den haag en daar na aan iets anders verslaafd raaken. sterkte

Waarschuw beheerder
Ben nu ruim 5 maanden gestopt met de speed.
Daarvoor ruim een jaar elke dag gebruikt, geloof me, je gaat eraan kapot.
Niet alleen jij zelf, maar ook je directe omgeving.
Vind het nog steeds moeilijk om geen speed te nemen, omdat ik er zo makkelijk aan kan komen.
Probeer het voor jezelf om te stoppen en nooit voor een ander, dan gaat het nooit goed.
Als je er zelf niet achter staat lukt het niet.
Sterkte ermee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrivateProject op zondag 8 oktober 2006 om 04:26:
Ok dan,

ff gauw een peptalk (om je een beetje op te peppen):

Maak je niet dik, morgen is de eerste dag van de rest van je leven. Je houdt jezelf aan het lijntje...

Neem lekker een blikje Dr.Pepper en denk er eens rustig over na. Je moet er gewoon lijnrecht tegenover staan, anders kun je wel inpakken.

Zo, dat was een pak van mn hart...en nog wel zonder hulplijn te gebruiken ook...!

Succes drmee, je kunt niet langer langs de zijlijn blijven toekijken.

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Kinderachtige reacties altijd :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
zoek hulp (Y)

Waarschuw beheerder
ik heb geen medelijden met zon sukkel

hij heeft het allemaal aan zichzelf te danken.
dan moet je maar met mate leren gebruiken, wat wel kan, maar is niet voor iedereen.
Waarschuw beheerder
donateur
makkelijk praten voor iemand die zelf geen drugsprobleem heeft :gaap:

Waarschuw beheerder
ik weet waar ik over praat, ik heb zelf ook een tijdje aan pep vast gezeten, dus dageljks gebruik

wat deze kerel doet is belachelijk, ik geloof het ook niet echt, maar goed

het is gewoon een stumperd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zaterdag 30 september 2006 om 13:24:
Uitspraak van ritalin A.K.A. POEDER op zaterdag 30 september 2006 om 12:11:
van de ouderwetse pep kon je slapen, als je het wilde

Was je dan niet gewoon genaaid?

Denk het ook hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Als het een lulverhaal is, geef ik je gelijk. Maar als het de waarheid is, vind ik uitgerekend het commentaar van jou belachelijk. Je weet hoe het is zeg je, dan weet je ook dat jouw commentaar op hem nergens op slaat...
Waarschuw beheerder
donateur
dat dan weer wel ja :P

Waarschuw beheerder
verslaafd ben je zeker!!!!!!

Zou zeggen...maak je leven zo leuk dat je die pep niet nodig hebt om je goed te voelen.

dat je je verrotter voelt komt mede omdat je ouder word. Je lijf word door pep nog sneller oud dat zal echt alleen maar erger worden.

Veel sterkte en suc6

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 19:37:
ik weet waar ik over praat, ik heb zelf ook een tijdje aan pep vast gezeten, dus dageljks gebruik

wat deze kerel doet is belachelijk, ik geloof het ook niet echt, maar goed

Uitspraak van pep_konijn op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:

het is gewoon een stumperd.

dan had jij gewoon kutpep niet ik
:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op maandag 16 oktober 2006 om 06:22:
7gr in 1 nacht? dan heb je gewoon kut pep :lol:

nja denk ervan wat je wil ik weet wat mijn spul is
kwaliteit wat jij darvan mag denke
maakt me nix uit

Waarschuw beheerder
je bent echt een verslaafd konijn met een superkleine peppiemel die je nog geen eens in je hand kan houden zo klein
Waarschuw beheerder
maar voor men 23stewilk er niet mee stoppen

heel verstandig! gewoon nog 4 jaar doorgaan zo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 19:38:
maar ik wil nu nog niet stoppen
en proffesionele hulp gaat niet want dan moet ik me ouders inlichten

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 20:44:
bedoeling van topic was raad en tips
hoe je kan stoppen

Ik kan er geen touw aan vastknopen !

Uit je posts blijkt een hele duidelijke hulpvraag, maar toch wil je voor je 23e niet stoppen. je bent nu 19, en je gebruikt al 2 jaar dagelijks. Het valt je nu op hoe verrot je eruit ziet, maar je wil hier toch nog 4 jaar mee doorgaan ????? Gefelciteerd ! Je solliciteert echt tot de kortste weg naar je dood.

Ik begrijp dat je het niet leuk vindt hoe mensen reageren, maar je vraagt er eigenlijk zelf om, omdat je hele bericht vol staat met tegenstellingen. Je spreekt jezelf voortdurend tegen, en dat maakt je er niet geloofwaardiger op.
Houd alsjeblieft op met je kop in het zand steken. Jij vertoont alle kenmerken van een verslaafde. En dat ben je ook.

Stop met gebruiken, voor het te laat is. Want als je zo doorgaat leef je niet lang meer!!!!

Waarschuw beheerder
ben nu al een week nuchter en gaat eig vrij goed
ben nu van plan paar maandjes te stoppen
en dan enkel nog in het weekend
nu voorlopig overgegaan op ghb

voor mense die goeie raad gegeven heb dank je wel
heb deze zeker niet in de wind geslaan

voor mense die kut dede =>geen aandacht voor jullie

voel me wel nog beetje raar nu ben eerst een week dood moe geweest slaap nu nog redelijk veel maar eens uitgeslape ben ik echt super wel ben ik nog wat para als ik alleen ben
kan iemand me dit eve verklare?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 15:26:
ben nu al een week nuchter en gaat eig vrij goed
ben nu van plan paar maandjes te stoppen
en dan enkel nog in het weekend
nu voorlopig overgegaan op ghb

niet het ene gat dichten met het andere, dus geen vervangende drugs gebruiken

volgensmij gebruik je gewoon om te gebruiken, want G is echt wel iets heel anders als speed. ook qua werking is het een wereld van verschil...

sorry dat ik het zeg, maar ik krijg echt een beetje het idee dat dit een aandachtsverhaal is......

Waarschuw beheerder
nja ghb kan je niet vergelijken met pep is ook zo
maar ghb vind ik ook een leuke drugs (ook pak gezonder btw)
en ja denk ervan wat je wil
als het zoals jij denkt een aandachts verhaal zou zijn
zou ik dan zooo een lap text neer gaan planten voor wat aandacht
ik heb ook een leve als ik aandacht zou wille hier op pf deed ik dat wel net ff op een andere manier hoor
maarja zoals ik al zei iedereen is vrij om ervan te denke wat hij/zei zelf wil

als je die dinge denkt en je reageert doe het dan wel op een fansoenlijke manier (zoals jij dus deed)
nogeens bedankt daarvoor
Waarschuw beheerder

jongen! dat kan toch nooit!....
piele drugs moet je gebruiken
en je niet laten bebruiken!!
Waarschuw beheerder
Is ie nou nog de de pijp niet uit?

Waarschuw beheerder
pep_konijn is echt mijn held van de dag

ofniet Pepperick :D?

Waarschuw beheerder
Je moet echt onder ogen zien dat de pep langzaam bezit van je neemt.

Tuurlijk blijft het spul lekker, dat zal het ook blijven. Maar je moet nadenken, kijk hoe verrot je je nu voelt,als je blijft doorgaan wordt dit alleen maar erger.
Zonder pep voel je je moe en lusteloos, met pep niet veel beter. Je uiterlijk gaat achteruit,en zo ook je gezondheid.

En vind je het gek dat je moe en lusteloos bent, dat gaat niet zomaar over, je meot het de tijd gunnen. Je lichaam is op. Je reserves zijn verbruikt. Dit moet je opvullen.
Je gaat je op den duur echt wel beter voelen (na het stoppen met speed) maar je meot niet verwachten dat dit binnen een paar dagen al het geval is.

Misschien is internethulpverlening wat voor jou??

Ik zou echt kappen voordat je spoken begint te zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 19:30:
heeft het allemaal aan zichzelf te danken.

te wijten.. waarom doe je zo, wat heb je eraan om het te zeggen? je kan het toch ook denken? Of wil je laten zien dat je dat wel niet durft te zeggen.. wat heeft die gast eraan.. ik vind het ook niet slim, en hij is ook cker blind want hij is f*cking verslaafd.. hij wil geen hulp zoeken.. en hij vervangt de ene drug met de andere.. maarja.. we zullen zien hoe lang hij het nog trekt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 12:40:

ik denk eerder andersom,10 gram in 1 avond weg werken is gewoon gestooord,het zal dan ook wel hele slechte pep zijn geweest.

Uitspraak van ! jerome ! op maandag 16 oktober 2006 om 23:22:
te wijten.. waarom doe je zo, wat heb je eraan om het te zeggen? je kan het toch ook denken? Of wil je laten zien dat je dat wel niet durft te zeggen.. wat heeft die gast eraan.. ik vind het ook niet slim, en hij is ook cker blind want hij is f*cking verslaafd.. hij wil geen hulp zoeken.. en hij vervangt de ene drug met de andere.. maarja.. we zullen zien hoe lang hij het nog trekt..

ik spreek gewoon uit eigen ervaring, daarom kan ik ook maar niet geloven dat ie zon belachelijke hoeveelheid pep in 1 nacht naar binnen werkt, ok mischien ben ik niet al te aardig voor em ,maar mischien beseft hij hierdoor waar ie nou eigenlijk mee bezig is. hij moet er zelf een punt ;) achter zetten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha krijg je er van loser
Waarschuw beheerder
jonge jonge,, lees je eigenverhaal nog es een keer en denk es goed na waar je mee bezig bent jonge..

latur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 07:24:

ik denk eerder andersom,10 gram in 1 avond weg werken is gewoon gestooord,het zal dan ook wel hele slechte pep zijn geweest.

Uitspraak van ! jerome ! op maandag 16 oktober 2006 om 23:22:

ik spreek gewoon uit eigen ervaring, daarom kan ik ook maar niet geloven dat ie zon belachelijke hoeveelheid pep in 1 nacht naar binnen werkt, ok mischien ben ik niet al te aardig voor em ,maar mischien beseft hij hierdoor waar ie nou eigenlijk mee bezig is. hij moet er zelf een punt ;) achter zetten

denk er van watje wil eh :s

Waarschuw beheerder
Pepperick :D?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 6 oktober 2006 om 00:16:
Schiet weinig op als wij je adviseren en jij onder het genot van een nakkie alle personen met negatieve opmerkingen de grond intrapt en de rest van de reacties laat voor wat het is

Mensen hier,
Schijnen niet door te hebben hoe het ook al weer zat met 'makkelijk praten'

Waarderen of accepteren duidelijk niet wat iemand hier probeerd te doen. in feite accepteerd hij het probleem al.

Voelen zich door zijn verhaal met 3 woordjes af te zeiken geweldig.

De meeste mensen die een verslaving hebben, hebben niet doorgehad dat ze altijd een keuze hebben gehad. De meeste van jullie zullen in het dagelijks leven hetzelfde doen: struisvogelen, je kop in het zand steken voor de waarheid.

pep_konijn, jij hebt idd al lef laten zien door dit hier te posten. Heb inderdaad maar schijt aan al die mensen die er duidelijk de ballen van begrijpen. Maar probeer echt hulp te zoeken, je lichaam is al naar de klote, en dat word er niet beter op elke dag. probeer te stoppen, je maag weer op te rekken etc.
En hoe erg je hier ook tegen opziet en hoe moeilijk dit ook is, Zoek Hulp! want je hoeft bijna niet te dneken dat het je zonder nog lukt. Dit onder ogen zien is heel moeilijk en heel pijnlijk, succes ermee:flower:

Waarschuw beheerder
Heb de reacties niet gelezen, je verhaal wel. Best wel knap dat je je verhaal hier neerzet, dan denk je er in ieder geval over na. Mijn conclusie is wel en ik denk dat dat ook de juiste is dat je als je niet snel helemaal stopt (zonodig met hulp!) met alle drugs dat je leven niet veel soeps zal worden...voorbeelden genoeg in de wereld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RoEL' op dinsdag 17 oktober 2006 om 12:39:
Mensen hier,
Schijnen niet door te hebben hoe het ook al weer zat met 'makkelijk praten'

Waarderen of accepteren duidelijk niet wat iemand hier probeerd te doen. in feite accepteerd hij het probleem al.

Voelen zich door zijn verhaal met 3 woordjes af te zeiken geweldig.

De meeste mensen die een verslaving hebben, hebben niet doorgehad dat ze altijd een keuze hebben gehad. De meeste van jullie zullen in het dagelijks leven hetzelfde doen: struisvogelen, je kop in het zand steken voor de waarheid.

pep_konijn, jij hebt idd al lef laten zien door dit hier te posten. Heb inderdaad maar schijt aan al die mensen die er duidelijk de ballen van begrijpen. Maar probeer echt hulp te zoeken, je lichaam is al naar de klote, en dat word er niet beter op elke dag. probeer te stoppen, je maag weer op te rekken etc.
En hoe erg je hier ook tegen opziet en hoe moeilijk dit ook is, Zoek Hulp! want je hoeft bijna niet te dneken dat het je zonder nog lukt. Dit onder ogen zien is heel moeilijk en heel pijnlijk, succes ermee:flower:

amen :flower:

Waarschuw beheerder
pepkonijn...ZOEK HULP, JIJ SPOORT NIETTT!!!!

Waarschuw beheerder

ben jij dat op die foto???

Dan zou ik maar gelijk gaan stoppen;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 15:26:
voel me wel nog beetje raar nu ben eerst een week dood moe geweest slaap nu nog redelijk veel maar eens uitgeslape ben ik echt super wel ben ik nog wat para als ik alleen ben
kan iemand me dit eve verklare?

Is ontrekking, blijft nog wel een paar weekjes zo. Niks bijzonders, alleen houd je dat wel in stand zolang je af en toe nog wat neemt. Is het misschien ook handig te gaan kijken naar de reden waarom je zo'n behoefte aan een roes hebt?
Als je die reden kunt verranderen, heb je die roes namelijk ook niet meer nodig.

Top te horen trouwens dat je toch die knoop door gehakt hebt. Keep on going m8
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
houd nou eens op met die loze reacties zeg ! moet je als je zo iets op PF zet dan alleen maar reacties van mongolen krijgen?

prima dat je het vindt, maar hou het lekker voor je, voel je je echt zo goed door zon post te plaatsen?

Waarschuw beheerder
hooo es kerel, beter stop je ermee:O

Waarschuw beheerder
Gaat goed hea manneke?

Waarschuw beheerder
nja kga toch trug nog wat hale maar minder er wel mee
kvoel me gewoon veel te kut en moe
en daardoor zit me pa te zeike dat ik een luie hond ben omdat ik niets meer doe dan slape overdag:s

Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 13:31:
niets meer doe dan slape overdag

Vind je het gek. Je moet je oude ritme weer op pakken.
Waarschuw beheerder

dat noemen ze bij ons nou een poly-gebruiker :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
verslaafd,
afkicken lijkt me voor jou een goed idee.
een week geen speed,dan maar ghb.
hoe dom..
Waarschuw beheerder
bizarrr... over een paar jaar ben jij de dorpsgek!
Waarschuw beheerder
Als ik dit zo lees, dan hoop ik voor jou dat de dag dat je besluit te stoppen, de dag dat je kiest om meer om JEZELF te geven dan om de pep of andere destuctieve middelen, gauw komt. De hele wereld, je ouders, je vrienden, partyflockleden op dit form kunnen zeggen wat ze willen, maar die dag komt pas op het moment dat je jezelf voldoende waard vind om een betere weg in te slaan dan dat je nu doet. Vraag jezelf eens af wat nu jouw werkelijke probleem is en waarom je denkt dat gebruiken "beter" voor je is. En probeer het ene gat niet met het andere te vullen, want daar schiet je geen fluit mee op. Begrijp me niet verkeerd, ben geen preker hoor, maar vind het gewoon zonde van jouw leven als ik jouw verhaal lees. Wens je veel succes, konijn! (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oke jongen, hoi eerst ik ben Sim.
En ik was diep onder de indruk van je verhaal omdat er heel veel overeenkomsten zijn met mij nu en met mij vroeger.

Ten eerste wil ik jou mededelen dat ik ook ben een gebruiker van speed en doe dat al jaren lang, zeker al meer dan 5.

Oke om te beginnen heb ik het gevoel dat toen jij je verhaal opschreef was je toen ook onder de invloed van speed, gezien de omvang van je verhaal. Klopt dat? Ik zal je door mijn reactie heen wat vragen stellen en als jij ze dan ook meteen een voor een opschrijft heb je er aan het eind klare reactie aan mij.

Goed jij zegt dat jij weet dat het niet goed is om speed te gebruiken. Als dat zo was waarom ben jij dan niet gestopt? Bv vind jij het ook niet goed om een kind te verkrachten? Als jij het niet goed vind waarom doe je dat dan niet maar speed waarover jij weet ook dat dat niet goed is doe je dan wel?

Dus denk ik dat er wel iets goeds zit in jou speed gebruik omdat als het helemaal niet goed was net als een kind verkrachten zou je dat ook dan niet doen.

Wat is dat goed wat in speed zit? Nou dat vertel jij zelf:
ik gebruik nog altyd voor het plezier

wel goede resultaten beter opletten minder storen (op de praatkicks soms na dan)
beterepunten

Dus je geeft zelf toe dat er waren bepaalde voordelen in jou speed gebruik en daarom is het ook niet gek dat jij ermee niet kan stoppen. Simpel omdat jij er tot zekere hoogte zekere nut kon en kan hebben van speed.

Zo was het ooit dat speed werd gebruikt door heel veel mensen. Scholieren deden het om langer door te kunnen studeren, vrachtwagens chauffeurs om langer te kunnen door rijden, mensen die wilden afvallen om sneller af te vallen, om langer en lekkerder ermee te neuken. Het was nog tot voor paar jaar geleden zelfs legaal verkrijgbaar in België als afslank middel. Hitler kon met speed halve wereld mee veroveren.

Dus je ziet het van speed kan je een hoop nuttige dingen uithalen. Maar toch werd speed verboden en dat heeft ook eigen redenen.

Dat speed jou lijf kapot maakt is helemaal niet bewezen. In tegendeel hoe langer speed bestaat hoe meer er bewijzen komen dat het allemaal onzin is dat schade die door velen wordt geloofd speed aan jou doet. Zo is de dealer waar ik zelf al paar jaar speed haal is nu dik over de 40 en ziet er gewoon goed uit en als ik hem vraag of hij iets mankeert kan die er ook niks van opnoemen, gaat nooit naar ziekenhuis of huisarts omdat ie niet verzekerd is. En dat terwijl hij vanaf zijn 15de speed gebruikt, nu al dik over de 40. En let ook op dat hij de grootste deel van zijn leven heeft speed geshot.

Toch zijn er wel bepaalde verschijnselen die bij speed gebruik kunnen optreden. Maar het zijn allemaal dingen die het gevolg zijn van hoe jij leeft als je speed gebruikt en niet direct gevolgen van speed zelf. Ze treden ook dan wel op als je langdurig gebruikt.

Te beginnen met overdosis. Jij hebt dat zelf goed ervaren en dik er plezier van gehad. Zo heb ik ook een keer de tweede keer dat ik speed gebruikte heb een overdosis gehad. En al heb ik niet gekotst ik heb wel drie uur in het bos gelegen met het idee dat minste of geringste kan mijn hart doen exploderen. Ik was over dood niet aan het denken ik was de dood aan het voelen en elke keer dat er een steek in mijn hart kwam van kleinste beweging voelde ik dat dood aan mij lijf.

Maar ja jij hebt over die keer heen gegaan en heb toen toch niet de schrik van je leven gehad om er eens en voor goed met dat speed te stoppen. En dat zegt weer dat er moet iets in die speed zo erg waardevol zitten dat het jou zo vasthoud. Of het goed is beslis maar zelf over. Ik vertel jou alles wat ik weet en zelf meegemaakt heb, verder laat ik de keus bij jou.

Nadelen dus verder. Overdosis heb ik gehad, dat is wat veroorzaakt speed zelf direct. Nou je lichaam. Het is zo dat mens die speed heeft op heeft geen honger en zo lang hij speed neemt kan ook in principe zonder eten al is het wel zo dat na dagen of twee drie honger komt wel terug. En hoe langer jij niet eet hoe zwaarder jij het krijgt.

Dat is wat betreft wat speed doet met jou honger meteen. Maar nou wat het doet op langdurig termijn. Je kan het zelf al raden dat als je dagelijks speed gebruikt en niet voldoende herstelt ervan dat jij gaat hoe dan ook afvallen. Zo werd speed ook ooit gebruikt. Of het nou is zo slecht om af te vallen is twijfelachtig. Er zijn zat mensen die ergste ziektes hebben uit hun lichamen gekregen door te vasten, oftewel niks eten dagen lang. Ook zijn er veel ziektes bekend die allemaal door de overgewicht komen. En ik heb nog nooit gehoord over programma’s om aan te komen, wel ken ik honderden programma’s om af te vallen.

Maar goed als je afvalt verlies je wel je weerstand gedeeltelijk hoewel dat is ook helemaal niet bewezen en uit mijn eigen gebruik kan ik zeggen dat ik niet vaker ziek ben dan mijn vriendin die helemaal niks gebruikt en zelfs niet rookt en drinkt hooguit eens in twee weken een glaasje wijn. Dus als ik vergelijk hoeveel zij ziek is en ik dan loopt het gelijk op terwijl ik ook ben een zware gebruiker.

Verder dat jij zwarte plekken krijgt onder je ogen heeft meer met slaap te maken dan met eten. Dat is dus volgende gevolg die van speed er optreed maar dan niet van speed zelf maar van het feit dat mens dagen lang achter elkaar kan doorgaan zonder slapen. Hoe erg ik het al dan niet heb geprobeerd maar helemaal zonder slapen was het mij nooit gelukt en eigenlijk helemaal aan niemand. Wel kon ik leven in periodes van 2-3 dagen wakker zijn en 5-6 uurtjes slapen. En dat jaren achter elkaar door. Maar door dingen waarmee ik bezig was en dat is vraag waarom mensen sterven uitzoeken was ik steeds dieper en dieper van overtuigd geraakt dat ik iets moet doen ermee.

En ik ging ermee iets doen en zelfs nu ook doe. Dat leidde destijds tot momenten waaneer ik zo veel druk op andere zette dat ik ging zelfs mensen bedreigen. En daarvoor heb ik ruimschoots voor moeten betalen. Wat er gebeurde is dat ik in de psychose was geraakt, althans zo beweert men al ben ik zelf daar van hele andere mening. Maar goed als je leest mij volgende tekst dan kan je voor zo veel het is nog verstaanbaar in het begin zelf opmaken hoe belangrijk dingen voor mij toen waren. Lees het hier:
http://home.wanadoo.nl/denchik/begining.htm
Merk goed op hoe steeds onleesbaarder wordt mijn eerste in mijn leven tekst die ik ook meteen zet ook internet. Toen ik het probeerde herlezen kon ik zelf nog wel eruit komen wat ik wilde zeggen maar ik zag er dat bijna elke zin had gedachten die maar voor de helft werden verteld en dan weer ging over naar de volgende. Dus gaten in mijn redenering. Let wel op dat gaten waren in de tekst, maar niet in mij zelf. In mij zelf was er gewoon niet de besef dat ik gaten open liet omdat ik het aan een stuk door schreef zonder het te herlezen.

En nu zie of goed of slecht jij deze tekst snapt en hoeveel gaten er nu in zitten!

Goed maar dat was pas later dat ik erachter kwam hoe onleesbaar ik het geschreven heb. En sindsdien was ik daarover gaan werken.

Oke dus er is een gevaar dat jij psychotisch van speed raakt, het is wel zo dat die gevaar pas te voorschijn komt bij de langdurig gebruik. Wat wel jou geval is. En weer psychotisch wordt je niet van speed zelf maar van dag in dag op een bepaalde manier te leven. Hoe? Zo dat jij vaak tot de uiterste gaat en jezelf helemaal opmaakt en ook langzaam opmaakt je reserves. Het is ook zo dat in het begin van de speed gebruik periode jij heel lang aan elkaar kan doorgaan maar met de tijd dat jij het gebruikt daalt die tijd tot de helft of zelfs meer. Enkel omdat je maakt ook op je reserves. Oke dus leven van continu tot je uiterste gaan en dan niet het herstellen terug naar zoals het was kan idd leiden tot een psychose. Zeker het feit dat mens elke keer komt tekort in slaaptijd kan paranoïde manier van denken gaan ontwikkelen. Wannen en los raken van de werkelijkheid behoren ook tot de mogelijkheden.

Maar let dus weer goed op dat het allemaal heeft te maken met de levenswijze die je leidt. Speed zelf doet niks meer en niks minder je energie geven om door te gaan en niet stoppen. Verder zijn effecten niet echt voelbaar bij speed. Het is wel zo dat dingen waarmee je bezig gaat intenser worden en jij er veel dieper erin gaat. Daarom waaneer het tot de problemen komt kan jij ook veel zwaarder op dingen reageren en slechtere indruk over jezelf achterlaten.

Wat nog meer? Ik kan er nou niet exact meer herinneren maar er zijn nog wat bijwerkingen zoals hartkloppingen en nog wat maar dat zijn allemaal kleine dingen en komen meestal door de overdosis aan speed.

Voor meer informatie zie deze site die voor zo ver ik het weet is de grootste site die er is met informatie over drugs.
http://www.erowid.org

Wat er ook optreed bij langdurig speed gebruik zonder jezelf te herstellen na elke sessie(sessie ik noem een periode vanaf mijn eerste lijntje tot dat ik niet meer kan en ga slapen) is tolerantie. Dat wil zeggen dat lichaam went aan speed en reageert niet meer zo sterk zoals je het gewend ben. En dat leidt tot steeds meer nemen van spul om alsnog het gewenste resultaat te bereiken.

Daarom als ik lees dat jij 10 gram in een sessie heb kunnen nuttigen schrik ik een beetje van. Want als ik naar mezelf kijk dan is het bij mij 2-3 gram tijdens een sessie, soms zelfs minder soms meer.

Wat ik nog kan bedenken is dat je door dat je op andere golflengte werkt en namelijk veel sneller en langer dat jij op ten duur kan contact met mensen verliezen omdat ze het simpelweg niet aan kunnen.

Dat is dus weer als je daarover niet oplet. Hoeft helemaal niet per ce te gebeuren.

Tot slot wil ik nog wat tips aan jou geven en dan sluiten mijn tekst omdat ie heeft al 1.851 woorden en uit ervaring weet ik dat het nut van tekst kan verloren gaan door het te groot te maken. Maar als jij reageert dan wil ik zeker nog verder schrijven over wat ik allemaal zelf weet en/of heb ontdekt over speed.

De tips dus.

Ten eerste leer te staan achter de dingen die jij doet en leer te laten dat waar je niet achter kan staan.

Ook geef toe dat iets als jij het niet laten kunt heeft waarschijnlijk bepaalde plus kanten en dat is waarmee je ook rekening moet houden.

Probeer te kijken bij speed wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen en dan kijk wat jou is het meeste waard.

Wees bewust van je eigen gebruik en als je besluit om te stoppen wees ook resoluut daarin. Probeer dan daar achter te gaan staan.

Als je besluit om door te gaan wees altijd op je hoede over nadelen van speed en als je dat doet zal het aan jou ook waarschijnlijk lukken die nadelen te beperken tot de allerkleinste minimum. Mij lukt dat ten miste wel al wil ik er wel bij zeggen dat ik al 3 keer ben in de inrichting geweest en allemaal als gevolg van mij speed gebruik. Maar alles wat ik voor mezelf daaruit gehaald heb is dat ik nou ken zo’n instelling als psychiatrische ziekenhuis en weet precies de weg naar buiten als ik daar nog ooit weer in beland. Mijn eerste keer heb ik erover 3,5 maand gedaan om eruit te komen, tweede 2 maanden en derde maar 1 week. Dus je ziet het - hoe ik uit de inrichting moet komen weet ik wel. En kan ook daarover jou een verhaal schrijven hoe dat moet.

Nog een tip is om je gebruik te bijhouden het makkelijkst in een bestandje op je computer en dan door elke keer als je uit het potje neemt het op te schrijven met precies hoe laat welke dag jaar en precies hoeveel je neemt. Je kan ook opschrijven waar en waaneer jij het gehaald heb en voor hoeveel en zo zal je er nog eens bij een besef zal hebben hoeveel je kwijt bent aan speed en of de prijzen groeien.

En als laatst mocht je besluiten dat je daarmee verder gaat wees dan ook heel bewust dat jou speed gebruik kan mensen van jou afstoten. Als zij ten minste daar achter kunnen komen. Daarom is het verstandig om mensen die daarmee moeite kunnen hebben niet in te lichten over wat jij doet om ze niet van jou te afstoten. Des te beter zal jou verhouding zijn met dat mens.

En als allerlaatste wil ik toevoegen is dat me best wel pijn doet hoe sommigen reageren op jou in deze topic van simpel jou uit te lachen tot zwaarder jou te beledigen. Maar voor hun allemaal wil ik sorry zeggen. Ze zullen het wel niet zo slecht bedoelen al komt het misschien zo over.

Ik zelf heb ook geprobeerd hier op Partyflock ooit met een topic te komen over speed wat veroorzaakte een enorm zee aan gescheld en beledigingen enz. allemaal dingen waardoor mij topic ging uiteindelijk dicht.

Zie zelf hoe het eraan toe ging in de topic met naam:
S1 Wie is hier als Sim trotse speed-freak?
https://partyflock.nl/topic/844601/PAGE/A

Dat is het en dat waren er 2.392 woorden.

Bedankt voor het lezen en als je het niet gelezen hebt dan bemoei jij je niet mee, al heeft het niet veel nut om het aan jou te zeggen want jij doet toch dat waar je in zin hebt. Toch zeg ik het voor de zekerheid omdat ik eenmaal ben een zeikerd.

p.s. Trouwens volgende keer als jij iets gaat schrijven gebruik dan Microsoft Word om de spelling fouten eruit te halen. Als je die niet hebt waarschuw mij in een PBtje en ik help je wel. En herlees je tekst een paar keer en verander het zo lang totdat je een soort perfectie daarin krijgt. Zal alleen jou later veel voldoening geven om het weer te herlezen en zal meer kans hebben om juiste personen te aan trekken die iets nuttigs aan jou kunnen melden.

Over jou bestaan kom ik via Coccinelle achter.

Waarschuw beheerder
ik gebruik graag
en hou van het spul

wat ik het nadeel vind is dat ik nu zo slecht ervan ga uit zien

Waarschuw beheerder
ik gebruik nu 2 jaar en zit 1 jaar thuis zonder werk en eerst gebruikte ik alleen maar in het weekend maar toen ik
thuis kwam te zitte ben ik alleen maar meer gaan gebruiken heb eerst gewoon 3 jaar gewerkt 3 keer een jaar contract kij fijn werk 3 x een jaar contract gekregen en na het 3de jaar contracht zou ik eindelijk vast contrackt krijgen daar was ik Echt wel blij mee maar TOEN kwam er iets waar mischien wel normale mense allang nieuw werk hadde gezocht en zich er overheen gezet hadde dat het wel kut is maar je moet weer verder met je leven daar zat ik toen en nu nog nog mee omdat het slecht ging met het bedrijf en ik er als laaste was bij gekome moesten ze mij ontslaan ik weet zelf ook wel dat je dan weer gewoon ander werk moet gaan zoeken maar ik had er echt VEEL MOEITE mee eindelijk een bedrag in de maand opgebouwd waar ik blij mee ben omdat ik geen Diploma heb gehaalt was eerder van school gegaan omdat ik wilde werken geld gaan verdienen dus was dat een lekkrMaandSalDo omdat ik er al 3 jaar aan een stuk had gewerkt dat had ik opgebouwd en daar was ik zelf trots op en was vlak bij mijn huis had het kij goed ging elke dag met me plezier naar het werk en wist nu dat ik weer helemaal Terug bij af was maar ik weet zelf ook goed dat ik ff doormoest bijte en dat lukte niet ik ben toen ook in het begin op woensdag een lijn gaan pakke en ooit op donderdag en en zag toen ook dat ik niet meer keek of het weekend was of niet als ik zin had ging ik pep Kope
en het gaat ook elke keer wel Suprvet Feeste moop moop nu maak ik 3 a 4 gram in een week op en heb al paar keer hulp gehad maar toch ging ik weer de fout in door mezelf steeds voor de gek te houwden ik ben verslaaft kan er wel 2 dagen afblijve maar dan heb k toch wel weer zin in een lijn das dan wel weer fijn en ik schaam me eigen ervoor om hulp tegaan zoeken want wil me eigen groot houde want ik zie Nu pas in dat ik dat zelf niet kan En zie ook dat ik nu dingen af aan het breken ben die ik zelf heb opgebouwd
Maar wie Kan mij de juiste hulp geven .....
ik zal dan echt ervoor gaan vechte ervanaf tekome maar ik kan het niet alleeen heb prof,hulp nodig maar k weet niet
want ik ben zelf niet sterk genoeg dat klinkt kij Stom maar dat is wel gewoon de hardewaarheid
EN ZEG DIT OMDAT IK ZELF WEET DAT IK ANDERS TOCH OVER 3 JAAR NOG NIX BEN VERRANDEND .omdat ik toch nergens geen kut omgeef maar ja k voel zelf dat ik wel kan ....
die mensen van waar ik nu hulp van heb gehad zeggen allemaal dinge waar ik nix aan heb wat ik al weet wat ik zelf al lang zie maar toch houw ik me eige voor de gek
das kij makkelijk maar voor mij echt Moeilijk

is wel nix vergeleken met pep konijn maar
Maar door pep konijn zijn verhaal ..
moest ik mijn verhaal ook ff kwijt mischien
dat ik dan wel weer beter word
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pep konijn is echt de grootste zieligerd die hier rondloopt met zijn verhalen zeg heb je het nou echt niet in de gaten laat je eigen opnemen en kom de komende paar jaar nietm eer op straat is voor iedreen beter, junk

Waarschuw beheerder
wel raar dat ie helemaal geen fotos op zijn profiel heeft staan ja inderdaad
Waarschuw beheerder
kijk dan hoe je eruit ziet het heeft je helemaal opgevroten.
Je misbruikt de drugs en na zo veel gebruiken zul je ook al wel beste gaten in je maag hebben.... maar ja jouw leven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 07:24:
ik spreek gewoon uit eigen ervaring, daarom kan ik ook maar niet geloven dat ie zon belachelijke hoeveelheid pep in 1 nacht naar binnen werkt, ok mischien ben ik niet al te aardig voor em ,maar mischien beseft hij hierdoor waar ie nou eigenlijk mee bezig is. hij moet er zelf een punt achter zettenlaatste aanpassing 17 oktober 2006 07:25

true..
Waarschuw beheerder
goed bezig ik zou eens gaan spuiten (y)
zo maak je echt wat van je leven(Y) superrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder

vind het gewoon zo heerlijk ik kan er geewoon niet vanaf blijve

hebk heel het zakje waar dus 25 gr in heeft gezeten uitgelikt en vond het nog lekker ook

dacht kameraad dat ik dood aant gaan was

gebruik bijna dagelijks op het werk

en dan deze opmerking:

:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ Indoctrineur [VLP]

hehehehe ja idd..

maar die gast is goed in de war... ik weet niet maar dit onderwerp gaat nu al zo'n 3 maanden ofzo.. wtf bezielt em? wilt ie aand8 of is ie nou echt wat aan zijn probleem aan het doen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:aai:

Waarschuw beheerder
de grift....

mayb vorm van zelfmedicatie ?
Waarschuw beheerder
Waarom gaan mensen hier seri op in...? Waarom geven mensen deze gast advies...?! Hij heeft het hier toch zelf naar gemaakt of ligt het aan mij :S

Hij moet idd hulp zoeken, niet voor ze drugs probleem maar omdat ie geestelijk niet helemaal jofel is!

Mensen steken tijd en engergie in dit forumonderwerp (niet 1 bericht maar vele berichten) terwijl hij 10 min. nadat jij hem advies geeft toch weer aan de shit zit...TIJD VERDOENING DUS!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van $ammie op maandag 6 november 2006 om 00:42:
Waarom gaan mensen hier seri op in...? Waarom geven mensen deze gast advies...?!

Hij moet idd hulp zoeken, niet voor ze drugs probleem maar omdat ie geestelijk niet helemaal jofel is!

waarom dan? :p

TIJD VERDOENING DUS!

juist (Y) :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op maandag 6 november 2006 om 00:44:
Waarom gaan mensen hier seri op in...? Waarom geven mensen deze gast advies...?!

waarom dan?

TIJD VERDOENING DUS!

juist laatste aanpassing 6 november 2006 00:44

en jullie gaan er beide ook op in.. :D

geweldig.. die jongen heeft er wel veel aan hea.. want hij zit nu in de afkick kliniek ofzeau.. al geen weken meer gepost..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 21 oktober 2006 om 20:22:
Ten eerste wil ik jou mededelen dat ik ook ben een gebruiker van speed en doe dat al jaren lang, zeker al meer dan 5.

ht is aan je te zien jah :vaag:

wordt er niet knapper op :rot:
Waarschuw beheerder
Alsofo jij zo lekker bent :S
Waarschuw beheerder
donateur
99 van de 100 mensen die zo over zichzelf praten en zo veel gebruiken denk dat ze niet verslaafd zijn, maar als je steeds de behoefte hebt om het maar weer te nemen is dat een vorm van verslaving...

Het erge is dat veel mensen het probleem blijven onderkennen en maar aangeven dat ze er zo vanaf kunnen stappen, dit zal toch echt in veel geval heel erg veel moeite kosten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! jerome ! op dinsdag 7 november 2006 om 22:03:
en jullie gaan er beide ook op in.. :D

ik ging er op in vanwege haar reactie dat ze het tijdverdoening vindt om erop in te gaan

hoe zinlozer, hoe leuker ik het juist vindt om ergens op in te gaan (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op woensdag 8 november 2006 om 17:33:
Alsofo jij zo lekker bent

hoor je mij dat zeggen dan...het is gewoon een feit dat je bij langdurig drugsgebruik niet mooier wordt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 23:43:
hoor je mij dat zeggen dan...het is gewoon een feit dat je bij langdurig drugsgebruik niet mooier wordt

en zonder gebruik? word je dan wel mooier?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! jerome ! op donderdag 9 november 2006 om 17:45:
en zonder gebruik? word je dan wel mooier?

dat zeg ik ook niet...verslaafden zijn gewoon :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 22:16:
dat zeg ik ook niet...verslaafden zijn gewoon

true... maarja het is wel erg als je het hebt, je hele leven naar de Kl*te.. hij heeft het zelf niet door.. maarja.. dan niet.. alles wat we zeggen is in zijn ogen toch niet waar enzo, en wilt ie toch niets mee doen.. Maar het zijn gewoon hatelijke reacties.. wat heb je eraan om zo'n reactie te geven.
Waarschuw beheerder
Wat heb je er aan steeds te blijven reageren!?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! jerome ! op dinsdag 7 november 2006 om 22:03:
want hij zit nu in de afkick kliniek ofzeau.. al geen weken meer gepost..

Ik hoop t voor em. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $ammie op vrijdag 10 november 2006 om 17:28:
Wat heb je er aan steeds te blijven reageren!?

wat heb jij eraan steeds te kijken of er al gereageerd is om vervolgens zelf de door jouw zo vreemdgevonden reactie te plaatsen?
Waarschuw beheerder
Hahaha lekker VERPEPT verhaal,
ooh ooh :X

:D:D
Waarschuw beheerder
..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fc hendriksen op maandag 23 oktober 2006 om 13:39:
kijk dan hoe je eruit ziet het heeft je helemaal opgevroten.

Dat is hij niet hoor op ze forumfoto.. :S :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
joh gast als ik jou was zou ik er mee stoppen keb et een jaar gebruikt en het is het chemischte drugs van allemaal (behalve hero en crack )
als het zo verslavend is des te kutter

k zou echt stoppen of zoek help gast je gaat eraan kapot

drugsgebruik moet je geestelijk onder controle hebben en niet afhankelijk zijn ik blow al 11 jaar en ken ook niet stoppen maar ik ken niet altijd maar een blow roken (al is dat wel een hele andere werking
allees op zijn tijd alles met mate (niet met je maten :P)
succes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::| op maandag 20 november 2006 om 01:06:
wat heb jij eraan steeds te kijken of er al gereageerd is om vervolgens zelf de door jouw zo vreemdgevonden reactie te plaatsen

Waarschuw beheerder
een voordeel het is een stuk goedkoper als sos,

nee gekkigheid heel knap dat je dit neerzet, maar zoek hulp ook al zie jij jezelf niet all verslaafd je bent het wel of je nou wil of niet, maar als je zo doorgaat haal je de 23 niet eens

Waarschuw beheerder
vind t een beetje jammer van de lullige reacties op het verhaal eigenlijk.. de mensen die lullig reageren snappen er duidelijk nix van en hebben zelf waarschijnlijk nooit of nauwelijks gebruikt. het kost ontzettend veel lef om zoiets op een forum te zetten en dan wil je ook echt geholpen worden, en weet je in principe ook dat je er niet zonder hulp vanaf komt.

Waarschuw beheerder
zie je maar hoe vertyfd je van speed word :vaag:

Waarschuw beheerder
als ik jou was zou ik maar eens goed nadenken wat een verslaving is..
want het enige wat ik uit je verhaal op akn maken si dat je wel degelijk verslaaft bent, maakt niet uit kan idereen gebeuren..
je bent nog jong dus je kan er nog vanaf komen..

wel een beetje jammer dat er weer mensen zijn die niet normaal kunnen reageren..:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 15:48:
wel een beetje jammer dat er weer mensen zijn die niet normaal kunnen reageren..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 15:34:
zie je maar hoe vertyfd je van speed word

van alle drugs ga je naar de klote als je het niet in de hand ken houden

Waarschuw beheerder
Gewoon blijven nemen man!

Waarschuw beheerder
toegeven dat je verslaafd ben is stap 1 van afkicken geloof ik
Waarschuw beheerder
Pfff... en dan ook nog volhouden dat ie niet verslaafd is...

Ik vind het heel rottig voor je, maar je doet het echt allemaal zelf.

Begin hier maar eens mee:

Uitspraak van actief op donderdag 11 januari 2007 om 10:02:
toegeven dat je verslaafd ben is stap 1 van afkicken

Waarschuw beheerder
ik heb je verhaal gelezen en ik snap wel wat je bedoeld.
met ik ben niet verslaafd,ik vind het gewoon lekker en heb gewoon nu nog geen zin om te stoppen..

ik ben ook verslaafd geweest aan de pep en ik hhad het zelfde zoals jij nu zegt... maar dan ben je dus afhankelijk van die troep..

kap er gewoon mee,het verneukt je leven, ookal denk je mischien dat er ook veel voordelen aanzitten..

en af en toe moet ook gewoon kunnen weetje. maar wat jij doet is zoo slecht!!

Waarschuw beheerder
ik heb niet het hele verhaal gelezen maar ik heb ook een verslaving gehad, gewoon met je vader praten erover, maar uiteindelijk moet je zelf de knop omzetten en nee zeggen, ik heb ook af en toe nog wel eens zin in een joint als ik iemand zie die er net een opsteekt. maar dan meot je gewoon zeggen van, jullie moeten mij niet aanbieden en als ik zeg dat ik wil moet je mij gewoon niet geven.

toen ik hoorde dat ik psychose heb moest ik stoppen met blowen en ben pas een jaar daarna uiteindelijk gestopt, het gaat met vallen en opstaan maar uiteindelijk ga je die knop wel vinden!
Waarschuw beheerder
ik zou nog maar een beste lijn nemen en er dan nog eens over nadenken.
Waarschuw beheerder
wat een lulverhaal :/
Waarschuw beheerder
wat een SUKKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom gaan mensen hier seri op in...? Waarom geven mensen deze gast advies...?! Hij heeft het hier toch zelf naar gemaakt of ligt het aan mij

Jammer van je reactie. Geef die gozer (en indirect anderen die zichzelf hierin herkennen) liever wat advies om verder mee te komen ipv afwijzing. Zie jij niet liever dat het goed gaat met mensen, ipv je hoofd ervoor wegdraaien en zeggen dat je het zelf maar moet uitzoeken?

Pep_Konijn; lees het boek 'de verslaving voorbij' van Jan Geurtz eens. Goed leesbaar en bij Bol.com kost 'ie maar 12,50

Misschien een eye opener om verder over na te denken wat je hiermee wil, of het wel of niet een probleem is/wordt

Waarschuw beheerder
Aan je motoriek is het te zien, totaal geen leestekens en in een tempo door. Haha. :D Niet lullig bedoeld hoor... ;)

Lichamelijk zijn speedverslaafde meestal de grootste klos van alle verslaafden, samen met basecoke addicts. Maar ook geestelijk wordt je gek van jezelf na lang gebruik.

Probleem is dat jij niet zomaar kunt stoppen, ook al wil je dat zelf. Dan ben je niet vooruit te branden en is er 0,0% gedrevenheid en iniatief. Je zal een lange tijd uitgeblust zijn.

Btw, misschien een ideetje, probeer in contact te komen met Keith Bakker van Smith & Jones.

[img width=165 height=220 cacheid=0001a4a40003c1821a49415e1a01c35d68]http://media.espace.ch/images/303513_keithbakker.jpg[/img]

Groot respect voor deze man en z'n omgang met anderen. :bows:
Waarschuw beheerder
sja wat zal ik hier is op zeggen....
Waarschuw beheerder
ik ben zelf een hele tijd geleden ook verslaafd aan iets geraakt... niet direct aan pepe maar aan ritalin voor mij gaf dat ook een soort van rush... je zegt dat je neit verslaafd bent, maar in pricinpe ben je dat wel... je ziet het zelf alleen nog neit je ziet dat pas als je er vanaf bent. dat had ik ook.. ik dacht ook ik doe het alleen omdat ik het gewoon geweldig lekker vond, maar toen ik ermee stopt kwam ik er pas achter dat ik verslaafd was.. ik heb toen een heel erge kloet tijd door gemaakt, een soort van kunstmatige anoerxia, depressiviteit en zelfmoordneigingen...

mijn advies voor jou is zoek hulp, dat is misschien wel de beste oplossing. je kunt er wel mee doorgaan maar misschien kon je er dan wel nooit meer vanaf.. sterkte!

Waarschuw beheerder
gaat tog allemaal veel te ver of nie dan..
als je slim ben stop je der gewoon mee,
hoor eens wat je allemaal zegt..
wat het met je lichaam hebt gedaan...

sterkte der mee(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 30 september 2006 om 13:37:
En van meth heb ik juist het idee minder verrot te worden.

minder verrot, 10x zo depri :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van fluffy spacemeisje op donderdag 8 februari 2007 om 11:30:
niet direct aan pepe maar aan ritalin

1 pot nat...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 14:34:
vind t een beetje jammer van de lullige reacties op het verhaal eigenlijk.. de mensen die lullig reageren snappen er duidelijk nix van en hebben zelf waarschijnlijk nooit of nauwelijks gebruikt. het kost ontzettend veel lef om zoiets op een forum te zetten en dan wil je ook echt geholpen worden, en weet je in principe ook dat je er niet zonder hulp vanaf komt.

je hebt helemaal gelijk ..
hij vraagt gewoon om advies :S
laat em gewoon zoals zie is :S
want et kan egt verslavend zijn :S
hij zegt dit niet voor nix..
hij geeft ok tips
laat em gewoon
en hou op met kutte :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 01:28:
je hebt helemaal gelijk ..
hij vraagt gewoon om advies
laat em gewoon zoals zie is
want et kan egt verslavend zijn
hij zegt dit niet voor nix..
hij geeft ok tips
laat em gewoon
en hou op met kutte

ik heb het 10x geprobeerd maar ik zie hier toch echt geen gedicht in... :D

Waarschuw beheerder
Minder gebruiken. :/ Ik snoof eerst ook elke dag. Na een tijdje word het niet leuk meer, geloof mij :lol:
Waarschuw beheerder
je was tog gestopt???
Waarschuw beheerder
pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar

:O
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
heb je nou niet hele dagen last van een pep-pik? :P

wanneer heb je trouwes voor het laatst geslapen dan? :D

en tijdens het typen stond je zeker ook strak? (wat een lap text :|)

Waarschuw beheerder
je bent een junk, face it. bij ontkennen begint het probleem.

Waarschuw beheerder
donateur
Je zult eerst het feit moeten accepteren dat je verslaafd bent voordat je er iets aan kunt doen.
Zolang je blijft volhouden dat je niet verslaafd bent zul je alleen maar achteruit blijven gaan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zet voor jezelf de positieve en negatieve dingen van pep op een rijtje. Denk dat de uitkomst daarvan wel duidelijk zal zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je herhaalt alles;

maar nog eens bedankt voor dit te lezen kh

nog eens bedankt voor te lezen en e

Waarschuw beheerder
BELGIE IS HVD HET HARDSTUUUHHHHH

Nee nu serieus... Tjah... Hoe denk ik erover.......

-ALLES NAAR DE KLOTEN , ALLES KAPOT-

je klinkt ook wel depri volgens mij...
Life Suxx , Then you die , That's it !!!

AFzien... Een gevoel als een ander...
Word je toch gewoon... En zeker als je niets anders gekent hebt...
Verder ja.... Misschien bestaat er wel een reden waarom GOD dat goedje zo goed gemaakt heeft......
Al moet ik wel niet echt iets van dat product hebben...
Dan zeg ik ook altijd...:
als je wil drug gebruik moet je dan wel een Drug Karakter hebben...dwz er met ' verstand' mee kunnen omgaan en bijvoorbeeld niet iedere dag speed nemen...

Verder neem je idd wel drugs als je problemen hebt...maar wat heb je dan ?

ben je autistisch ? ...

En mischien had je allang zelfmoord gepleegt als je pep nooit gekent had en is pep nu je levenskracht in je leven om verder te gaan met je leven..

En dat komt er ook van hé Als je Nog geen meisje gevonden hebt die je mooi vind... en omgekeerd !!!!!!
De wereld zit zo fout in mekkaar...Waar zitten die meisjes als je ze nodig hebt....

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pffffwat een verhaal. ben je niet bang dat je financieel ook helemaal kapot gaat zo.....
heb overigens geen idee wat het allemaal kost hoor
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd of het pep_konijn nog leeft :/
Waarschuw beheerder

zei hij me achteraf

(klinkt mss verslaving)

maar

beterepunten

maar toch

snuif eens een week niet, zul je zien dat je piemel weer teruggroeit(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m en m op vrijdag 2 maart 2007 om 08:35:

pep is coke voor de armen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Meneer de topicopener,

IK weet niet of jij het weet hoor, maar pep behoort tot de échte verslavende shit! Past prima in het rijtje thuis van the real shit... vergis je niet. Dat pep misschien door veel mensen in een bepaalde scene gebruikt wordt, wil nog niet zeggen dat het een onschuldig middel is! Pep is misschien zelfs wel het ALLERverrotste middel wat er maar bestaat! Het is hartstikke verslavend en zo ongelooflijk ongezond. Je wil het niet weten. Je wil niet weten hoe je je dopamine-systeem naar de klote helpt! En om dan nog maar te zwijgen over je lever, je ingewanden, je alles wat daar binnen zit.

Vind het echt erg om dit te lezen gewoon, en dat heb ik niet echt snel met dit soort topics. Meestal raken ze me niet zo, maar dit is echt heel erg jongen...

Hoe kun je ook trouwens denken dat je NIET verslaafd bent? Mijn god, wat leef jij in een vreselijke waanwereld zeg...
Het is ook zo'n gigantisch cliché dat verslaafden zichzelf nooit als verslaafd zien. Dat is nou precies wat zo'n middel met je doet!! Het laat je denken dat je er niet van afhankelijk bent...logisch...als het zo zou zijn dat je een verslaveing heel snel doorhebt, dan zouden er niet zoveel mensen verslaafd zijn.

Je hebt echt een gigantisch probleem in je zelf. Je vlucht voor iets waarvan jezelf volgens niet weet wat. Je zegt dat de realiteit zuigt. Natuurlijk zuigt de realiteit niet. Jouw eigen beeld van de werkelijkheid maakt dat die zuigt. Ga dáár dan iets aan doen. Vind jezelf terug. Je bent jezelf compleet kwijt, zie dat toch in. Vlucht nooit voor de realiteit, want daar is niet voor te vluchten. Hoe langer je blijft vluchten hoe harder de klap op een gegeven moment aankomt. Want in je normale dagelijkse bewustzijn kun je de realiteit misschien verdoezelen, maar je hebt ook nog een onderbewustzijn en in je onder bewustzijn wordt alle emoties, alle gevoelens, alle gebeurtenissen opgeslagen. Het onderbewustzijn vormt de ondergrond van je bestaan; het dagelijkse bewustzijn waarmee we functioneren steunt op het onderbewustzijn. Jouw leven wordt dus gigantisch beïnvloed door wat daar leeft. Zie het als grond waarop eten wordt verbouwd...hoe kan dat eten ooit gezond en lekker zijn wanneer de grond vol met gif en rotzooi zit?... dat onderbewustzijn van jou zit, als ik je verhaal zo lees, vol pijn, leed, verdriet, alles... je denkt dat het er niet is, maar het is er wel degelijk. Je kúnt daar niet voor vluchten. ooit ga je dit allemaal op je bord krijgen en als je niet heel snel ingrijpt zijn de gevolgen denk ik niet te overzien.

En zou je het willen dat bepaalde functies van je lichaam zo ernstig beschadigd worden dat ze werkelijk gewoon kapot gaan voorgoed? Dat bepaalde levensfuncties voor het leven lang beschadigd worden? Zou je dat willen... eigenlijk dus in feite op bepaalde plekken gehandicapt door het leven gaan doordat je pep zogenaamd zo "leuk" vond?

Kap met deze manier van leven, want je helpt jezelf echt vreselijk naar de klote.

Iets heeft macht over jou op dit moment, je bent de slaaf van een chemisch middel dat jou helemaal vernietigt.
Vind je dat een fijne gedachte?

Het leven is zoveel mooier zonder troep dat je hele energiesysteem naar de klote helpt. Het is zoveel mooier om weer écht jezelf te worden en de problemen in je leven daadwerkelijk te gaan oplossen zodat je weer een gelukkig men kunt worden. Een ECHT gelukkig mens.

Werk aan je zelf en verstop je niet langer voor de realiteit.

En ik spreek uit ervaring hoor. Denk niet dat ik niet weet waar ik het over heb. Ik ben ook flink aan de shit geweest. Maar ik zou nooit maar dan ook nooit meer terugwillen naar die zwarte bladzijde van m'n leven. Uiteindelijk is deze zwarte bladzijde de meeste leerzame levensles in m'n leven geworden en heb ik al voor een groot deel om kunnen zetten in zelfkennis en levenswijsheid. Ik hoop dat jij dit ook gaat doen. Je zult zien achteraf dat deze tijd eigenlijk gewoon verschrikkelijk kut was...

Ik wens je veel succes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En dat je er zo verrot uit ziet sinds je die 10 gram in één nacht had opgesnoven is ook niet zo gek. Je hebt je lichaam niet eens de kans gegeven om die gigantische klap te verwerken.

Ik heb echt gewoon medelijde met je lichaam. Wat mishandel jij deze vreselijk zeg. Wat ga jij met weinig respect om voor het voertuig dat jou het leven op deze planeet mogelijk maakt. Het lijkt wel alsof je het niet eens als een levend wezen ziet, maar een apparaat ofzo. Echt pure mishandeling dit.

Ik snap ook niet dat dit zelf niet kon bedenken. Je bent erg zelfbewust jij... maar vergeet niet dat dat je hier nog steeds aan kan werken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
BELGIE IS HVD HET HARDSTUUUHHHHH

[ aanpassings tekst ]

Nee nu serieus... Tjah... Hoe denk ik erover.......

-ALLES NAAR DE KLOTEN , ALLES KAPOT-

je klinkt ook wel depri volgens mij...
Life Suxx , Then you die , That's it !!!

AFzien... Een gevoel als een ander...
Word je toch gewoon... En zeker als je niets anders gekent hebt...
Verder ja.... Misschien bestaat er wel een reden waarom GOD dat goedje zo goed gemaakt heeft......
Al moet ik wel niet echt iets van dat product hebben...
Dan zeg ik ook altijd...:
als je wil drug gebruik moet je dan wel een Drug Karakter hebben...dwz er met ' verstand' mee kunnen omgaan en bijvoorbeeld niet iedere dag speed nemen...

Verder neem je idd wel drugs als je problemen hebt...maar wat heb je dan ?

ben je autistisch ? ...

En mischien had je allang zelfmoord gepleegt als je pep nooit gekent had en is pep nu je levenskracht in je leven om verder te gaan met je leven..

En dat komt er ook van hé Als je Nog geen meisje gevonden hebt die je mooi vind... en omgekeerd !!!!!!
De wereld zit zo fout in mekkaar...Waar zitten die meisjes als je ze nodig hebt....

:flower:
donateur
Geen hoofdletters en geen leestekens, nee, van dit lezen zou ik alleen maar moe worden, ik begin er niet aan..

Waarschuw beheerder
ik vond het wel boeiend stukje tekst... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 2 maart 2007 om 19:33:
Geen hoofdletters en geen leestekens, nee, van dit lezen zou ik alleen maar moe worden, ik begin er niet aan..

het is best grappig hoor:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
ín geen maanden (zo niet jaren!) zó erg de hik gehad als bij 't lezen van de openingspost van dit topic:S Ken nie goed wezen:no:

Waarschuw beheerder
donateur
hik me nog steeds 'n slag in de rondte:S :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
:frusty: en nu ga'k 'r wat aan doen!:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m en m op vrijdag 2 maart 2007 om 08:35:
ben je niet bang dat je financieel ook helemaal kapot gaat zo.....

Waarschuw beheerder
[img width=256 height=376]http://improvive.com/wordpress/wp-content/fotos/2006/09/bergendeelder.jpg[/img]
Ook deze vriend van de Nederlandse literatuur weet zich dagelijks te verzekeren van een portie !!
Waarschuw beheerder
Guest waar je mee bezig bent is echt niet gezond...
ken het wel maar je moet echt meer zelfdiscipline hebben,
je moet af en toe nee kunnen zeggen!!!

Je moet niet alleen denken aan de korte termijn gevolgen (relax gevoel enz), maar ook aan de lange termijn... (hersenschade, leverschade, enz, wie weet wat nog meer??!!

Doe het gewoon af en toe maar niet zo vaak!!

Leer NEE zeggen....

Succes!
Waarschuw beheerder

jaja dat dacht ik ook een jaar of 2 geleden ben blij dat ik er weer vanaf ben!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tijd om te stoppen lijkt me zo....:yes:
Geen wonder dat je altijd moe bent zonder dat spul, je lichaam is vet verslaafd aan die troep....
Laat je opnemen in een afkick-kliniek!!
Waarschuw beheerder
dat krijg je als je de hand schudt van de duivel!!!

je gaat eronder lijden!!! Weet je grenzen te stellen!!
En dan komt het heus wel goed jongen!!!

ik ben er ook nog ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan er geewoon niet vanaf blijve
ik stop wel ooit

voor men 23stewilk er niet mee stoppen

en gebruik bijna dagelijks op het werk

ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik nuchter zijn haat
(klinkt mss verslaving)

WOW...Niet mis dit...Hoop dat je ASAP inziet dat je wel degelijk verslaafd bent....Suc6 met stoppen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 01:40:
tw, misschien een ideetje, probeer in contact te komen met Keith Bakker van Smith & Jones.

Waarschuw beheerder
neem er nog 1 (Y)

Waarschuw beheerder
:s

Waarschuw beheerder
pep op werk kan best verslavend zijn ja.. :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 01:47:
pep op werk kan best verslavend zijn ja..

Waarschuw beheerder
stop maar nu t noch kan

Waarschuw beheerder
Kom in Haarlem wonen, der is hier nu toch geen pep te krijgen :P

Neeh, maar ff serieus...

Ik ken het probleem, heb zelf ook een pep verslaving gehad. De eerste stap is erkennen dat je verslaafd bent. Vervolgens is het het beste om alle contacten te verbreken met drugsgebruikers die je hebt. Want meestal door je vrienden ga je weer gebruiken ;) Voor de rest, neem er je tijd voor, dan ben je maar moe en slaap je maar de hele dag. Toen ik ging stoppen met de pep heb ik ook een week lang elke dag geslapen :P Nu gebruik ik dan wel weer, maar niet meer elke dag ;)
Waarschuw beheerder
Ga gewoon aan je piemel trekken mafkees :D

Zonder Drugs kan je ook kenkerhard genieten van het leven. Ik snap niet waarom dat nou persé nodig is. Of je gaat gewoon Speedfreaken op een andere manier, koop een motor en probeer de 300km/h te halen(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vaak als je zoveel gebruikt zie je de nadelen niet zo en die kleine bij effecten ach ja wat maakt het uit. Maar ik ben bang dat je ernstige psychische en lichamelijke problemen zal krijgen. Dat maakt je nou misschien niks uit maar straks heb je spijt.

Waarschuw beheerder
achja.. prachtig zulke figuren zal ik maar zeggen
Waarschuw beheerder
goed bezig kerel..!

je zal zien,dat t allemaal goed komt met jou,alles
onder controle zeg maar..!

Waarschuw beheerder
Houdt duidelijk niet van zichzelf.:nee:

Waarschuw beheerder

LEKKER :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lijkt me niet nodig... op vrijdag 13 april 2007 om 06:00:
Je bent een vieze junk kerel, face it.

Dit soort dingen helpen die gozer ook echt (y)
Waarschuw beheerder

hoeveel had je gehad toen je die tekst schreef :lol:

Waarschuw beheerder
is er nog geen lampje gaan branden ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 17:18:
is er nog geen lampje gaan branden ?

:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 14:53:
Voor de rest, neem er je tijd voor, dan ben je maar moe en slaap je maar de hele dag. Toen ik ging stoppen met de pep heb ik ook een week lang elke dag geslapen Nu gebruik ik dan wel weer, maar niet meer elke dag

Kijk hier heeft ie wat aan!

Je moet er wat voor over hebben om te stoppen :)
Het gaat wel over je leven en op deze mannier KAN je niet verder gaan, maakt je gek en er gaat een tijd komen dat je wel MOET gebruiken tegen de afkick.. Dus beter ben je dat voor kerel succes (y)
Waarschuw beheerder
hoi hoi hoi ik moet zeggen dat ik je verhaal te lang vind om te lezen want daar sta ik veels te strak voor..:lol:

ik ben iemand die ookal jaren dagelijks pep gebruik en ik zal je zeggen dat het de laatste tijd weer veel minder is, want tis egt waar er komt een dag ook voor jou dat je er gewoon ff geen zin meer in heb het gaat je vervelen of je lichaam trekt het niet meer...

je kan alleen stoppen als je het zelf egt wil wat anderen dan ook zeggen je kan niet stoppen als je er niet voor de volle 100% zelf achterstaat.. en zolang je nog strek hebt gaat het je niet lukken.... geloof me nou heb dit al vaker meegemaakt en opeens zeg je van nee geen trek.... :lol:

dus geniet nog even van je :lijn: en dan komt het vanzelf wel een keertje!!! (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van terror tess op zaterdag 14 april 2007 om 16:48:
tis egt waar er komt een dag ook voor jou dat je er gewoon ff geen zin meer in heb

dus tot die tijd: :coke:

Waarschuw beheerder
hoi hoi hoi ik moet zeggen dat ik je verhaal te lang vind om te lezen want daar sta ik veels te strak voor..:lol:

ik ben iemand die ookal jaren dagelijks pep gebruik en ik zal je zeggen dat het de laatste tijd weer veel minder is, want tis egt waar er komt een dag ook voor jou dat je er gewoon ff geen zin meer in heb het gaat je vervelen of je lichaam trekt het niet meer...

je kan alleen stoppen als je het zelf egt wil wat anderen dan ook zeggen je kan niet stoppen als je er niet voor de volle 100% zelf achterstaat.. en zolang je nog strek hebt gaat het je niet lukken.... geloof me nou heb dit al vaker meegemaakt en opeens zeg je van nee geen trek.... :lol:

dus geniet nog even van je :lijn: en dan komt het vanzelf wel een keertje!!! (K)

Geef ik je wel gelijk in. Ik heb ook zo me momenten gehad dat ik echt zoiets had van : "Pfff, ff niet meer hoor" en dan was ik ook een paar maanden gestopt. Maja, als je dan een paar maanden gestopt bent en je komt weer es iemand tegen die dan pep heeft, dan is de verleiding toch weer groot. Juist omdat je dan zolang niet meer gebruikt heb denk je van : "Hmm, tis toch wel weer es een keertje lekker" en voor je het weet gebruik je weer bijna elke dag ;)
Waarschuw beheerder
hoi hoi hoi ik moet zeggen dat ik je verhaal te lang vind om te lezen want daar sta ik veels te strak voor..

je kan alleen stoppen als je het zelf egt wil wat anderen dan ook zeggen je kan niet stoppen als je er niet voor de volle 100% zelf achterstaat.. en zolang je nog strek hebt gaat het je niet lukken.... geloof me nou heb dit al vaker meegemaakt en opeens zeg je van nee geen trek....

dus geniet nog even van je en dan komt het vanzelf wel een keertje!!!

sure!
Waarschuw beheerder
ik heb het vroeger ook 2 jaar lang gebruikt elke dag weet precies hoe het is maar je moet gewoon blijven eten enzo dan ga je er ook niet slecht uitzien.en als je 1a2 weekende niet gebruikt dan ken je er meteen niet meer zo goed tegen das normaal. maar uiteindelijk kom je erachter dat je er niks mee op schiet en dan ermee stopt dan is het wel genoeg geweest en als je dat niet heb succes

Waarschuw beheerder
Ik vind het erg om te lezen ma ja ik heb ook wel respect voor je dat je dit allemaal durft te vertellen
Je ziet heel goed hoe fout je bezig bent maar toch ken je het niet veranderen je wil het niet.
Cocaine is een geestelijke verslaving maar Speed een lichamelijke verslaving.
En jij maar zeggen dat je door wilt gaan met gebruiken waarom?? is het werkelijk zo leuk. Alles verandert aan je zelf een normaal mens heb voldoende energie de speed maakt daar meer van aan vin je het gek dat als je niet gebruikt alleen maar slaapt
Heb je wel eens over de toekomst nagedacht straks kom je een leuke meid tegen en dan moet ze je niet omdat je junkie bent of vind ze het in het begin ok maar na een tijdje kotst ze erop.
En je persoonlijkheid verandert ook zo erg!!
Uit eigen ervaring ik heb een partner gehad die ook zijn leven lijdde op de speed de gevolgen ik heb heel vaak het huis gezien van voor tot achter ik dacht dat ik die geen kon helpen MISLUKT want jullie zijn niet te helpen... Je denkt alleen maar aan jezelf en hoe je weer speed in bezit krijgt en jullie staan al op (als je uberhaupt geslapen heb) met de gedachte ik ben een lijn nodig anders kom ik niet vooruit. Je bent zwak en dat vind ik echt als je dit allemaal over jezelf durft te zeggen maar er vervolgens niks aan doet. Je zegt het is lekker laat me niet lachen kijken of je het nog zo lekker vind als je dadelijk bloed kotst of van de bene afvalt en je op moet laten nemen. En als je ooit een fatsoenlijk leven wil zal ik er nu ma wat aan gaan doen hulp zoeken ofzo want voor nu ben je al afgeschreven en valt er weinig te redden want jij heb 1 grote kronkel en dat is om te zeggen tot mijn 23ste blijf ik het doen want ik vind het lekker!!!
succes
Waarschuw beheerder
dit verhaal is toch focking niet normaal man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 09:55:

dat lijkt mij ook het beste :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jack you up! op zondag 4 maart 2007 om 05:54:
Leer NEE zeggen....

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 09:55:

precies:JAJA:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 14:53:
Kom in Haarlem wonen, der is hier nu toch geen pep te krijgen :P

Geen pep :P? Gister nog gehad :) whiee.... ik ben een klein gebruiker en dan blijft het nog leuk naar mijn mening. Mijn contact persoon was ook een vaste pep gebruiker, hij vond slapen een nutteloze bezigheid. De tijd kon je veel beter besteden aan iets anders naar zijn mening. Zijn manier van slapen (toch nog de broodnodige rust krijgen) was een bommetje naar binnen gooien en dan gaan slapen... Na ongeveer anderhalf uur begint het bommetje in te werken en werd hij weer wakker. Prima maniervolgens hem.

Ik zou echt helemaal gek worden...

Waarschuw beheerder
bedankt!, door dit soort verhalen wordt je precies weer op de feiten gewezen dat drugs je kapot maakt ( psychisch en fysiek).

ik lees in je verhaal dat je ooit bent begonnen met een pilletje uit nieuwsgierigheid, nu ben ik zelf ook verslavings gevoelig en heb inmiddels ook 2x een pilletje uit nieuwsgierigheid geprobeerd. ik zal door deze verhalen dus ook nooit verder gaan als dat.

ik wens je veel succes om van je verslaving af te komen, want ondanks dat je denkt dat je het niet bent, ben je het wel degelijk!

het leven is zo veel interresanter als het leven in een grote luchtbel die ooit uit elkaar gaat spatten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 21:51:
door dit soort verhalen wordt je precies weer op de feiten gewezen dat drugs je kapot maakt ( psychisch en fysiek).

Generaliceer eens niet zo, niet alle drugs zijn zo debiel als coke en speed

Waarschuw beheerder

Drugs verslaafden weten op een of andere manier altijd goed te praten dat ze gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 15:20:

speed is ook alleen maar geestelijk verslavend en niet lichamelijk :/

10 gr pep er in een nacht door gejaagd

ook best wel knap eigenlijk:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 19:36:
ik vond het wel boeiend stukje tekst... laatste aanpassing 2 maart 2007 19:36

Na een lijntje pep las ik het heeeel snel...

Waarschuw beheerder
Ik sie jou nog een witte toekomst te gemoet.

Waarschuw beheerder
Na je stukje gelezen te hebben denk ik toch echt dat je er wat aan moet doen... Dit houdt je lichaam nooit lang vol. Zo te lezen kun je er in je eentje niet van af komen. Zoek hulp...
Succes...

Waarschuw beheerder
Zoek hulp idd.. :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee, idd, je bent niet verslaafd, hje gebruikt voor je plezier

daarom gaat het stoppen ook zo makkelijk

misschien is een overstap naar wat swaarders (meth-amfi, hero, crack etc) iets voor je

ben je in ieder geval van de snelheid (y)
Waarschuw beheerder
WAT FREEESULUK VOOR EM..
fiest even langs de jelinek ofzo
Waarschuw beheerder
Als mensne niets nuttigs te melden hebben op dit onderwerp, zeg dan ook niks stakkertjes!

Ik hoop dat je door hebt dat je hulp nodig hebt kerel.
Waarschuw beheerder
zoek indd die john bakker ofzo op... Gast dit is te erg en der zullen der teveel van rond lopen na jou verhaal te hebben gelezen is maar 1 ding duidelijk You'r hooked, en je moet echt stoppen je leeft niet eens meer. 23 gr pep weg snuiven in kwestie van dagen dat is gewoon ziek...
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
k zou maar hulp gaan zoeken.
als je dat niet doe geef ik je niet lang meer voordat
je straks helemaal doorflipt of dr kapot aan gaat.

ciao!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 15:20:

? :rot: opiaten zoals bv. hero zijn lichamelijk verslavend (zie: cold turkey) maar spat toch niet :P

on-topic: valt niet veel meer te zeggen dan, get help! :yes:
Waarschuw beheerder
steen om je nek en van de brug springen(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Mr B ! op dinsdag 26 juni 2007 om 01:39:
steen om je nek en van de brug springen

denk niet dat dat nodig is als hij zo door gaat...

Waarschuw beheerder
You are in denial, you sir.. ARE ADDICTED!

face it.
Waarschuw beheerder
gecondoleert
Waarschuw beheerder
overdrijf soms

Herman Brood gebruikte speed intraveneus.

Waarschuw beheerder
2 jaar nog maar...Whahahaha..

't kan altijd erger..
En jah....

Geloof mij maar...eens verslaafd, altijd verslaafd..
J zal nooit meer naar een lijn kunnen kijken zonder dat j de neiging heb om 'm zelf kankerhard op te snuiven...

Dus. Doe d'r wat mee.
Pak aan.
..Tjah..of niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SnelleJelle op vrijdag 13 april 2007 om 11:37:
hoeveel had je gehad toen je die tekst schreef

Haha genoeg waarschijnlijk anders was het nooit zo'n lap text geworden....

ik moet er nie aan denken, zoveel ouwe.....
moet je met die we hier hebben niet doen denk!!!
Ga je recht kapot..... 15 gram amaaaaaaaaaaaiiiii
hoe breek ik mezelf zover mogelijk af binnen zo kort mogelijke tijd.....

van een halve gram ken ik al nie slapen

DEFENITIE VAN HET SNUIVEN!!

het verplaatsen van een witte substantie die door de juiste
handelingen met een of meerdere pasjes van een hoopje harde
korrels danwel natte derrie als rechte lijn en fijn wit poeder
op een snuifbare ondergrond is gestationeerd en deze op zichzelf
staande hoeveelheid door een cilindervormig voorwerp kan worden
verplaatst naar het reukorgaan van de mens waardoor binnen
enkele ogenblikken dit magische doch chemische wondermiddel
zijn krachtige functie zal bewijzen door men te laten veranderen
in een zo genoemde freaker!
Waarschuw beheerder
is toch focking nie normaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Olde Skoele op woensdag 27 juni 2007 om 00:50:
Herman Brood gebruikte speed intraveneus

En aan het eind was ie pep resistent....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuuQske op woensdag 27 juni 2007 om 06:16:
DEFENITIE VAN HET SNUIVEN!!

het verplaatsen van een witte substantie

Dus als het bruin of groen is, is het ook geen snuiven meer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Raisor op donderdag 28 juni 2007 om 08:27:
Dus als het bruin of groen is, is het ook geen snuiven meer?

zolang het maar geen oranje of paars is!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je al dood ?
Waarschuw beheerder
snap best dat er verslaafde zijn van de pep ;) maar dit verhaal klopt voor geen meter ;)

1.hij zegt hij gebruikt al 2 jaar dagelijks maar later zegt die :

of was dat meer dan 2 jaar terug een x 2 a 3 dagen niks gehad ;)

2.als je eruit ziet alsof je uit een zombiefilm ben gewandeld zullen ouders/werk/school nooit of te nimmer ooit eens vragen gaan stellen ...(mag je mij vertellen wa voor ouders je hebt en wa voor baas en leraren je heb gehad ;) )

3.

heb je nog een neus over? heb je nog tanden in je bek?? hoe ziet jou maag eruit?? 10 gram pep in een nacht overleef je toch niet?? lijk mij hoor O:) en kom k weer terug bij je ouders .. wederom merkte ze niks ??

*als je met een verhaal komt maak het dan ook wel even geloofwaardig ofzo ;)*
Waarschuw beheerder
Pep is gewoon kutzooi, maar ja tis zo lekker he.
Ik heb zelf ook wel eens pep genomen en ik zal niet ontkennen dat het lekker is.
Gelukkig of juist niet tis maar hoe je t bekijkt is een hele goede vriend van me naar mijn mening ook verslaafd aan pep.
Zijn gebruik is wel niet zo extreem als dat van de topicstarter maar hij heeft zeker wel een pepprobleem.
En ook hij erkent dat hij een probleem heeft maar stelt het telkens uit om ermee te stoppen, elke keer wel een andere smoes.
Ik begin me er de laatste tijd steeds meer aan te irriteren, bijna elk bezoekje dat ik hem breng neemt hij wel een lijntje.
We kunnen er goed en openhartig over praten maar dat is mischien juist wel het frustrerende, hij weet dat hij een probleem heeft maar hij doet er nix aan.
Hij maakt wel plannen maar er komt weinig van terecht, dan weer een weekje bijna nix gebruiken en dan toch weer terug vallen.
Ik krijg steeds meer t gevoel daT het echt fout moet gaan willen deze mensen van hun verslaving afkomen, en dan is het mischien te laat.
Maar je hoe je t ook went of keert hij blijft een van mn beste vrienden en ik zal altijd voor hem klaar staan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eendje :) op maandag 2 juli 2007 om 09:04:
Uitspraak van pep_konijn op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:

Kan zijn dat je wat issues hebt die je moet verwerken (bijvoorbeeld boos op je pa), eerst ff stoppen met drugs enz
Waarschuw beheerder
Stop met die troep zoek hulp!

Waarschuw beheerder
zijn laatste post was 48 dagen geleden.. slotje :bye:
Waarschuw beheerder

Niet verslaafd??
Waarschuw beheerder
FF voor de mensen die hem niet geloven, ik ken deze jongen persoonlijk en wat hij zegt is niet allemaal gelogen.

Hij heeft bij mij in de klas gezeten :p Goede tijd :)

Kheb er ook een hele tijd fel aangezeten, en ja alsk u was zou ik er een tijdje mee stoppen. Niet ineens want da lukt toch nie. Gewoon minder en minder gebruiken. en dan een tijdje stoppen.

Veel succes kerel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 16:31:
zijn laatste post was 48 dagen geleden.. slotje :bye:

intussen is ie gestopt... voor altijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan Gezellig op maandag 2 juli 2007 om 18:43:
intussen is ie gestopt... voor altijd.

Hij was maar n clown aan zn forum foto te zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :speed: Speedy :speed: op maandag 2 juli 2007 om 17:00:
FF voor de mensen die hem niet geloven, ik ken deze jongen persoonlijk en wat hij zegt is niet allemaal gelogen.

wil bes geloven dat hij er vet aan heeft gezeten .. maarums der kloppen gewoon wat dingen niet ;)

Uitspraak van freggel op dinsdag 3 juli 2007 om 10:41:

gewoon eng plaatje opzoeken :P maar veel verschil zal met hem niet wezen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van freggel op dinsdag 3 juli 2007 om 10:41:

ja, en hij heeft alles gegeven tot de de laatste snuif.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voor men 23stewilk er niet mee stoppen

wie zegt dat je dat haalt

Waarschuw beheerder

:lol: maar ja hoe serieus moet je dit nemen
Waarschuw beheerder
Hehehe :coke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Djerk op maandag 25 juni 2007 om 23:20:
23 gr pep weg snuiven in kwestie van dagen dat is gewoon ziek...

En duur..:S

Ik zou ook hulp gaan zoeken, maat..
Denk ook niet dat je dit alleen voor elkaar krijg...
Denk dat er wel al eens een belletje in je hoofd moet gaan rinkelen van ben ik nog wel normaal bezig..

Zoek hulp...Suc6
Waarschuw beheerder
Ik wil pep konijn voor lunch, scheelt me een hoop snorkelwerk!!!
Waarschuw beheerder
666 "witte Eiland" rulez

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ spitje op maandag 9 juli 2007 om 23:55:
666 "witte Eiland" rulez

echt iets om trots op te zijn (Y)
Waarschuw beheerder
vanaaf om 22:50 op de campingzender SBS6 een ongetwijfeld tendentieuze reportage over speedgebruikers.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van eendje :) op dinsdag 3 juli 2007 om 15:15:
maarums der kloppen gewoon wat dingen niet

als ie aan de zooi zit dag in dag uit zal ie ook nie weten wat ie allemaal zegt of denkt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Olde Skoele op zondag 15 juli 2007 om 12:24:
vanaaf om 22:50 op de campingzender SBS6 een ongetwijfeld tendentieuze reportage over speedgebruikers.

Dit was over METHamfetamine, das tog wel iets anders hoor :)
Je maakt zelf je eigen problemen,dat doen drugs niet, als je gebruikt dan moet je zo hard zijn dat je dat accepteerd en niets eronder laat lijden door zelfmedelijden ! Dan leer je ervan en pas je het geleerde ook sneller toe om jezelf te sparen :) de mensen die dit niet willen opbrengen doen er beter aan om nooit te gaan gebruiken,voor hen en ook alle anderen want een zwakke geest in combi met elke drugs is onbetrouwbaar en leugenachtig!

Waarschuw beheerder
zo dan jij ben pas echt relaxt,maar beter nak je gewoon nog ff door en stop je er gewoon mee later. ik moet zelf een tijdje gaan zitten en gebruik zelf elke dag base en pep dus weet precies wat je bedoel nadat ik vrij kom dan wil ik niks meer gaan gebruiken doe et al 10 jaar. vanaf me twaalfde en ben er nog trots op ook heb egt een te gek leven geleit ben nu nog op vrije voeten en als ik vast zit en vrij kom stop ik met alles hoop dat et met jou ook goed gaat aflopen?

dikke kus 1 of ondere ontsporrieborrie

miaauw

Waarschuw beheerder
WOEF !
Waarschuw beheerder
als je zulke verhalen ophang op pf kan je je zelf betur ophangen aan een stuk floss draad hey spietlijk
Waarschuw beheerder
beter kliniek voor jou ouwe

Waarschuw beheerder

jouw probleem is dat je niks te doen heb,
anders had je ook geen tijd om zo'n lang slap lulverhaal op kunnen hangen
Waarschuw beheerder
je pakt weer zo makkelijk naar de pep, omdat je dan van je kater afbent...das net als met roken..dat is je lichaam die verslaafd is aan die shit...en dat kan een poosje duren voor dat volledig uit je systeem is..suc6
Waarschuw beheerder
Stop je met pep, stop dan ook met het gebruik van alcohol.. En roken en pep zijn geen lichamelijke verslavingen.. It´s all between the ears.. En het is ook zo moeilijk om neej te zeggen he, de maatschappij staat tegenwoordig weer lekker sterk in de schoenen, het is blijkbaar belangrijk om erbij te horen.. Stel je voor dat je niet stoer bent als je niet snuift, drinkt of weet ik ut..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :speed: Speedy :speed: op maandag 2 juli 2007 om 17:00:

Hij heeft bij mij in de klas gezeten Goede tijd

Kheb er ook een hele tijd fel aangezeten, en ja alsk u was zou ik er een tijdje mee stoppen. Niet ineens want da lukt toch nie. Gewoon minder en minder gebruiken. en dan een tijdje stoppen.

Veel succes kerel

Ben ik met je eens maar je het duidelijk een groot probleem al zit je nog een beetje in de ontkenningsfase maar je wil er wel vanaf komen.( als ik het goed begrepen heb)ookal twijvel je daar nog een beetje over heb ik het idee.. maar het is nu echt of nooit, voor t weet bedenk je je weer als het er op aan komt.
Ik zou zeggen ook is het heel moeilijk misschien om over die dremmpel te starten maar je zou nu toch echt actie moeten gaan ondernemen. Geef het aan aan je huisarts en ga met en pysoloog praten, (het is eng maar hij kan je zo goed helpen en tips geven, echt waar dit is een hele belangrijke stap om te doen. De eerste weken zal het echt een hel wezen met de afkickverschijnselen die je al noemde maar daar kom je uiteindelijk doorheen maar met veel doorzettingsvermogen en steun bv van je vrienden die weten hoe jouw situatie is, als je daar behoeften aan hebt (raad ik wel aan om het niet alleen te doen maar met bekenden die jouw situatie begrijpen en je daarin kunnen steunen als je het moeilijk hebt. En zorgen dat je het een stuk moeilijker maakt om de speed/pep te krijgen als je gaat afkicken dan is de drempel nl toch hoger omdat je eerst een aantal keer moet bellen en er toch meer moeite moet doen om eraan te komen, of stop het bv in een kluis van iemand anders want je zult toch geleidelijk moeten afbouwen, en dat een vriend bv het benodigde aantal nodig per dag aan je geeft op advies van de psygioloog en jij, en dat je vriend de telefoon. van je dealer of weet ik het wat in zijnn mob zet en die in jouw mob verwijderd misschien ideeetje? Maar ga aub eerst naar de dokter en die raad jouw dan aan bij welke pysioloog je het beste daarin kan helpen enz.

Heel veel succes ermee en hoop dat je ervoor gaat!!

Ik weet dat ik al een aardig verhaal heb geschreven maar ik wens je er veel succes mee en als ik kan helpen stuur je anders maar en prive sms naar mijn PF.

Hoop dat je er wat aan hebt en dat je er echt van afkomt!! 'tis nl nu of nooit. En als je het gedaan hebt dan voel je je pas echt gewelldig en kan je heel trost op je zelf zijn en dan kijk je ook met een hele andere gedachten naar de wereld en kun je een nieuwe frisse start maken!!

excusus als er mischien dubbelzinnige zinnen in staan maar ben ook bek af en ga nu lekker slapen.

Groetjes karinebin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoop op zondag 5 augustus 2007 om 07:43:
Stop je met pep, stop dan ook met het gebruik van alcohol.. En roken en pep zijn geen lichamelijke verslavingen.. It´s all between the ears.. En het is ook zo moeilijk om neej te zeggen he, de maatschappij staat tegenwoordig weer lekker sterk in de schoenen, het is blijkbaar belangrijk om erbij te horen.. Stel je voor dat je niet stoer bent als je niet snuift, drinkt of weet ik ut..

Eerst eens nadenken wat je zegt. Niet lichamelijk verslavend? Laat me niet lachen, vooral bij speed speelt ook de geestelijke verslaving een hoge rol; omdat je leven niks meer voor stelt en eigelijk gewoon ZWAAR KUT is als je weer nuchter bent.. Maar lichamelijk verslavend is het toch ook zeker wel, kijk bijvoorbeeld eens naar wat miss dee zegt..

Uitspraak van missdee op zondag 5 augustus 2007 om 04:12:
je pakt weer zo makkelijk naar de pep, omdat je dan van je kater afbent...das net als met roken..dat is je lichaam die verslaafd is aan die shit...en dat kan een poosje duren voor dat volledig uit je systeem is..suc6

Klopt precies, en dat weet elke malloot. En of je me gelooft ofnie, ik heb er met mn neus bovenop gestaan hoe pep iemand waar ik veel om gaf de ondergrond in trok.. Dus ik praat echt geen bullshit ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is geen lichamelijke verslaving...

jou lichaam is niet verslaafd...die kan prima zonder die pep...en anders moet je aan de heroïne gaan of de morfine...dan zul je merken wat lichamelijke verslaving is...

of wou je zeggen dat brak zijn een lichamelijk afkickverschijnsel is...laat me niet lachen.

Ik heb altijd gelijk dus discussie gesloten.
Waarschuw beheerder
ik heb dat spul 4 jrlang elke dag genomen.... lichamelijk is t niet verslavend. ik zou eerder n beetje oppassen met je psygiesche gezondheid. enne vergeet niet af en toe n beetje te slapen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 11:09:
Ik heb altijd gelijk dus discussie gesloten.

Jammer dan want ik heb het zelfs als ik het niet heb

En lullen jullie maar een eind heen heb er met mijn neus bovenopgestaan, klaar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 19:53:
En lullen jullie maar een eind heen heb er met mijn neus bovenopgestaan, klaar

ga dan maar achteraan in de rij staan.....
Denkt zeker dat je de enige bent hier.....:no:
Waarschuw beheerder
roken is ook slecht voor je mar ook erg lekker.. omdat t zo lekker is wil je niet stoppen dus ben je verslaafd!!!!

pep kan erg lekker zijn maarja tis fucking kk bende niet op t moment zelf maar de dagen erna zijn vertyfd bekende dinsdag brakheid:P

mijn advies zoek hulp nu t nog kan.. je weet t zelf ook wel anders zet je je laatste noodkreet niet zo op internet succes!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 09:55:
Eerst eens nadenken wat je zegt. Niet lichamelijk verslavend? Laat me niet lachen, vooral bij speed speelt ook de geestelijke verslaving een hoge rol; omdat je leven niks meer voor stelt en eigelijk gewoon ZWAAR KUT is als je weer nuchter bent.. Maar lichamelijk verslavend is het toch ook zeker wel, kijk bijvoorbeeld eens naar wat miss dee zegt..

Dat zware kutte heeft helemaal nix met lichamelijke verslaving te maken, komt omdat je al je reserves verbruikt bij pep gebruik.. Eerst zelf wat dieper naar info graven voor je begint te mekkeren..

Waarschuw beheerder
pepperdiepapskie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Wat klopt hier niet %)

Zoek hulp (y) als je het niet alleen kan
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
Boek hem gewoon naar een land waar het niet te krijgen is en zwaar illegaal. Ga daar lekker met een vlesje rum en je bakkes 3 maanden lang in de zon aan een wit strand liggen. Denk dat je gewoon is van de normale dingen in het leven moet gaan genieten en niet van een illusie die wordt gekweekt door het gebruik.

Kies waar voor je geld, zoek hulp of ga ergens ver weg op vakantie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 19:53:
En lullen jullie maar een eind heen heb er met mijn neus bovenopgestaan, klaar

het heeft je hersenen ook aangetast zo te zien...:aai:

Waarschuw beheerder
gebruik bijna dagelijks op het werk (wel al veeeeeeeeeeel minder als eerst op school

Sooo je boekt progressie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 08:11:

ey jij bent nog trieste joh reageer er dan niet op je leest het zelf

Waarschuw beheerder
Eerst eens nadenken wat je zegt.

Niet lichamelijk verslavend?

ahaha zeg je eerst dat iemand moet nadenken voordat hij wat zegt en het zinnetje erna zeg je dat pep lichamelijk verslavend is :lol: :/

Waarschuw beheerder
deze is al eerder geplaatst geworde.... NEPPERD
Waarschuw beheerder
verbieden die pep
Waarschuw beheerder
pep/speed het is gewoon rotzooi dat weet iedereen zelf toch donders goed.
het zit gewoon tussen je oren!!! ik weet zelf ook donders goed wat het is en wat het met je doet.
veel mensen uit mijn omgeving weten er genoeg over.
de keuze is aan jezelf toch of je het wil doen of niet.
ik kan begrijpen dat mensen bij feesten graag een snoepje of een lijntje nemen om het vol te houden of om gewoon lekker los te gaan maar kijk uit tot hoe ver je het laat gaan!
Waarschuw beheerder
Jij bent echt ver heen!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thingies op zondag 12 augustus 2007 om 22:59:
verbieden die coke

Waarschuw beheerder
zorg bij pep dat je je rust pakt,in je slaap verwerk je de dingen die je overdag hebt meegemaakt, slaap je niet verwerk je dus niets met het resultaat :PARANOIA geen rust nemen betekent tevens roofbouw op je lichaam en daardoor ben je hierna een paar dagen flink naar de kk , maar lichamelijk verslavend is het absoluut niet het zit gewoon in je kop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barbara op maandag 13 augustus 2007 om 10:41:
Jij bent echt ver heen!!!

Ik zal het maar positief opvatten ?.
je moest is weten wat voor een grote rol drugs speelt in ons dagelijks leven.
vrienden verloren maar ook de banden versterkt we houde elkaar kort zodat het niet nog een keer zal gebeuren.
Waarschuw beheerder
maar zoiets zet je gwoon niet op pf :S vertel dit tege un psychiator ;)

mazzel

Waarschuw beheerder
Weer zoon levensmoe persoon, merkte al gauw dat ik steeds meer pep nodig had om actief te blijven, was anders echt een brakke
Waarschuw beheerder
regel voor mij dan ik wil wel veel ik kom uit t oosten hier is die shit helemaal hype weet je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 11:09:
jou lichaam is niet verslaafd...die kan prima zonder die pep...en anders moet je aan de heroïne gaan of de morfine...dan zul je merken wat lichamelijke verslaving is...

en dit is waargebeurd
Waarschuw beheerder
t leven met dope
word soms oncomfortabel
de risicos die je neem
je lichaam opofferen om briljant te zijn
om superman te zijn
en maar lulle die speedfreaks
bekke staan nie stil
je word een deel van andermans vibraties
je bent met elkaar bezig
op een level van gestoorde gevoelens