Partyflock
 
Forumonderwerp · 903887
 
ik gebruik nu al 2 jaar zo goed als dagelijks pep
ik vind het gewoon zo heerlijk ik kan er geewoon niet vanaf blijve
ik weet dat het zeer ongezond is en schadelijk
maar ik weet gewoon niet hoe het komt
ik zie mezelf niet als verslaafd want ik gebruik nog altyd voor het plezier
maar ik besef meer en meer hoe moeilijk het voor me is om er nee tegen te zeggen
mensen zegge me dat ik er beter mee stop en ik weet ergens wel dat ze gelijk hebben maar toch heb ik zo iets van ik stop wel ooit

zo van ik zal wel ooit op een dag er genoeg van hebben maar voor men 23stewilk er niet mee stoppen
maar ook weet ik dat ik het zoveelste verder ik het blijf doen ikk het moeilijker zal hebben om er dan mee te stoppen
ik maak mensen gek door er veel te veel naar hun zin iver te praten
en overdrijf soms in mijn gebruik
ik heb tijd geleden 10 gr pep er in een nacht door gejaagd 7 gr gesnoven en 3 gr oraal (had 25 gr gehaald en omdatk zo blij was dak trug pep had hebk heel het zakje (wat ik had over gedaan in ander zakje waar dus 25 gr in heeft gezeten uitgelikt en vond het nog lekker ook
en daarna nog 1 gr met een lepel uit men zakje met de ondertusse al 23gr (rest plakte nog in het ander zakje)
toen ben ik 1 dag heeeeeeeel slecht geweest (afkick dus)
en heb ik door zoveel oraal in te nemen =>had ervoor nooit bommetjes genome ofzo)
4 dagen niet kunnen eten en heel veel gal moeten kotsen (dat vieze gele spul in je maag)
op de nacht zelf kreeg ik brandend zuur in de keel (ook door het orale ingenome pep) en evegoed deed ik maar door totk op gegeve moment een hele hoop wit brandende troep uit braakte op het gazon (dag erna was die hoop braaksel een dorre plek in het gras) maar evengoed bleef ik maar door doen
4 dage erna dee ik nog zo gek en vaag dat mensen dachte dat ik was blijve hange (of iets geestelijks had overgehouwe ofzo

toenk de eerste dag erna (toen ik dus afkick had) op een bank lag dacht kameraad dat ik dood aant gaan was
zei hij me achteraf
toen had ik mijn overige 15 gr aan hem gegeven en gezegt ik pak nooit geen pep meer nu stop ik
en 2 dage erna hadk em al trug gevraagt en nog eens 3 a 4 dagen erna was die dan ook weer op
toen benk dan aar weekjes geestopt


en nu :ben ik dus aan het werken (vaste nachtpost)
en gebruik bijna dagelijks op het werk (wel al veeeeeeeeeeel minder als eerst op school

maar vanaf die nacht (10gr) ga ik er heeeeeeeeel snel
suppppeerrr slecht uitzien na 1 nachtje wakker met amper een grammetje al
terwijl ik ervoor veel hele week door deed op pep zonder ook maar tikkeltje walleen te krijgen onder de ogen
maar nu echt 1 gr op een hele nacht hele nacht niets/weinig slapen
=>dag erna rond de ogen zwart ogen heel dip diep in het hoofd hebben staan bovenste ooglid plakt aan verlepte huid van oogkas aan heel de huid totaal verdroogt

kort om kzie er nu na belachlijk weinig te nemen echt superslecht uit (bna zombie zeg maar
ouders zien me zo wel vaak maar durven niet te confronteren omdat ze niet zeker zijn denk ik maar tijd geleden zei men vader wel vaker van volgens mij gebruik jij iets je oge zien er nietuit juist een verslaafde
terwijl ik eig niet verslaafd ben (ik heb wel een probleem met ervan af te blijven ik vind het gewoon zo goddelijk lekker spul dat ik er niet nee tegen kan zeggen
als ik weet van iem dat ie pep bij heeft en ik heb geld of kan aan geld komenzeker en vast dat ik 5 gram koop als ie die kan missen
maar watk ook merk als ik nu 2 a 3 dagen nix heb gehad ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik nuchter zijn haat dat ik hetuitwerk op me pa minste wat ie zegt vlieg ik uit of reageer ik beetje agressief
(klinkt mss verslaving)
maar dat ben ik in mijn ogen echt niet

en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat
en na niet zo veel tijd weer trug is
stoppen wil ik nu nog niet zoals ik al zei
maar als ik zou willen stoppen hou kan ik dat dan best doen want ik ga werken en is niet zo heel zwaar werk maar toch ook niet chill en zoask net zei benk als pep uit me lijf aant gaan is uitgeput dus kan ik niet werken ik zou dus eig alleen kunnen stoppen als ik langere tijd verlof heb

wel ben ik heel blij dat er in europa moeilijk methamfetamine te vinden is aan pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar
maar
nu heb ik dus enkelen vragen
dat ik er sneller slecht uit ga zien na datk eens overdreef in mijn gebruik komt dat omdat mijn lichaam toen een felle klap heeft gekregen van de afkick en zo dergelijk

en hoe komt het dat ik ookal heb ik een dag zwaar afgezien van afkick toch nog wil en met plezier ook zal gebruiken liefst diezelfde week nog of zelfde dag nog

kheb mss wel een probleem geefk toe
maar toch zie ik mezelf niet als verslaafd is dit dan een soort ontkennings fase of heb ik nu gelijk
ik gebruik nooit om de afkick weg te houwen ofzo altyd puur voor lekker hard te gaan strak te staan nuchter vind ik zwaar kut en pep is het enige watkelke dag in de plaats daarvan zou willen
je mag blokken sos gooien naar me zakken met pillen rollen papertrips acid of tonnen ghb kan ik allemaal nee tegen zegge maar zegniet wil je ook lijntje pep want zowiezo zegk ja als ik pep heb kan ik niet zeggen van ik houw wat voor morgen ik moet gewoon nemen tot het op is (kvoel me dan niet depri ofzo wel moe natuurlijk en nog meer honger




en mensen met reacties zoals vind je jezelf nouw stoer of dergelijke uitspattingen die op niets slaan hou ze maar mooi voor jezelf drugs is niets om fier om te zijn en niets om je voor te schamen (hebk et wel over normale drugs niet crack hero meth of ander zwaar verslavende middelen)
maar dus hou ze voor je zelf ik ben hier bloe serieus
en mensen die nog nooit speed hebben gebruikt of drugs in het algemeen (hard drugs dan)

kan je echt beter zou houden ik ben zelf begonnen door ''1 keer'' een pilletje te nemen ''om te kijken hoe het voelt''
deed het ff elke keer ik uitging en toen beegon het saai te woren toen maar eens pep proberen (was slechte pep
(gewoon beetje wakker en actieve kaken maar niet die peprush waarvoor jet doet) en ddag erna had ik zware afkiick (door dat het me eerste keer was dan wrs toen tijdje sos nemen
niet veeel uiteraard (duur spul en ging nog naar school
toch maar eens andere pep kopen en proberen
goeie pep gehaald een keer genomen en kwas verkocht
deed het elke dag op school
(wel goede resultaten beter opletten minder storen (op de praatkicks soms na dan)
beterepunten
betere commentaar van lerkrachten voor die school waar ik begon met pep op school was het altyd :geedraag je let op.....

andere school pep gebruiken :ik heb de indruk dat je hier helemaal opengebloeid bent in deze school je verbaast me (na toetsen waar ik niet voor had geleerd en toch in de 70% haalde goed bezig zo door doen etc


maar nog eens bedankt voor dit te lezen khoop datk er wat goede raad door krijg en dat ik toch een paar mensen die mss als ze pep zoude probere ook eraan verkocht waren nu heb overtuigd om het niet te doen
tfucked vies met je hoofd zeker als je er niet zo goed tege kan (ook als jer goe tegen kan hoor)
en het sloopt je lichaam van binnen naar buiten
maar toch
het blijft gvd hemels spul
nog eens bedankt voor te lezen en eventueel comment die me helpt/raad geeft,....
en geen aandacht voor onozele reacties dit is een bloed serieus geopend topic niet om stoer te doen ruig over te komen of om te stoefen over hoeveel pep ik kan rijten kheb zelfs door para zijn al eens uren gejankt omdat ik mense op drugsforum.nl zag schrijven dat mense die 3 gram per week snuiven verslaaf zijn voort leven omdatk inzag van ik pak er 34 tot 5 en een keer 10gr voelde me toen zwaar kut omdak dacht dak er nooit meer af zou raken en nu voel ik dat ik wel kan stoppen maar kwil het nog niet iedereen krijgt wel op een moment zoiets van nu is het genoeg ik kap ermee
en bij de een zal dat paar jaar langer duren als de ander maar ik zal die dag of dat moment ook wel krijgen denk ik

ookal weetik datk beter nu zou stoppen
Uitspraak van fc hendriksen op maandag 23 oktober 2006 om 13:39:
kijk dan hoe je eruit ziet het heeft je helemaal opgevroten.

Dat is hij niet hoor op ze forumfoto.. :S :gaap:
laatste aanpassing
joh gast als ik jou was zou ik er mee stoppen keb et een jaar gebruikt en het is het chemischte drugs van allemaal (behalve hero en crack )
als het zo verslavend is des te kutter

k zou echt stoppen of zoek help gast je gaat eraan kapot

drugsgebruik moet je geestelijk onder controle hebben en niet afhankelijk zijn ik blow al 11 jaar en ken ook niet stoppen maar ik ken niet altijd maar een blow roken (al is dat wel een hele andere werking
allees op zijn tijd alles met mate (niet met je maten :P)
succes
Uitspraak van :|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::| op maandag 20 november 2006 om 01:06:
wat heb jij eraan steeds te kijken of er al gereageerd is om vervolgens zelf de door jouw zo vreemdgevonden reactie te plaatsen

:yes:
 
een voordeel het is een stuk goedkoper als sos,

nee gekkigheid heel knap dat je dit neerzet, maar zoek hulp ook al zie jij jezelf niet all verslaafd je bent het wel of je nou wil of niet, maar als je zo doorgaat haal je de 23 niet eens
 
vind t een beetje jammer van de lullige reacties op het verhaal eigenlijk.. de mensen die lullig reageren snappen er duidelijk nix van en hebben zelf waarschijnlijk nooit of nauwelijks gebruikt. het kost ontzettend veel lef om zoiets op een forum te zetten en dan wil je ook echt geholpen worden, en weet je in principe ook dat je er niet zonder hulp vanaf komt.
 
zie je maar hoe vertyfd je van speed word :vaag:
 
als ik jou was zou ik maar eens goed nadenken wat een verslaving is..
want het enige wat ik uit je verhaal op akn maken si dat je wel degelijk verslaaft bent, maakt niet uit kan idereen gebeuren..
je bent nog jong dus je kan er nog vanaf komen..

wel een beetje jammer dat er weer mensen zijn die niet normaal kunnen reageren..:S
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 15:48:
wel een beetje jammer dat er weer mensen zijn die niet normaal kunnen reageren..

:yes:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 15:34:
zie je maar hoe vertyfd je van speed word

van alle drugs ga je naar de klote als je het niet in de hand ken houden
 
Gewoon blijven nemen man!
 
toegeven dat je verslaafd ben is stap 1 van afkicken geloof ik
Pfff... en dan ook nog volhouden dat ie niet verslaafd is...

Ik vind het heel rottig voor je, maar je doet het echt allemaal zelf.

Begin hier maar eens mee:

Uitspraak van actief op donderdag 11 januari 2007 om 10:02:
toegeven dat je verslaafd ben is stap 1 van afkicken
 
ik heb je verhaal gelezen en ik snap wel wat je bedoeld.
met ik ben niet verslaafd,ik vind het gewoon lekker en heb gewoon nu nog geen zin om te stoppen..

ik ben ook verslaafd geweest aan de pep en ik hhad het zelfde zoals jij nu zegt... maar dan ben je dus afhankelijk van die troep..

kap er gewoon mee,het verneukt je leven, ookal denk je mischien dat er ook veel voordelen aanzitten..

en af en toe moet ook gewoon kunnen weetje. maar wat jij doet is zoo slecht!!
 
ik heb niet het hele verhaal gelezen maar ik heb ook een verslaving gehad, gewoon met je vader praten erover, maar uiteindelijk moet je zelf de knop omzetten en nee zeggen, ik heb ook af en toe nog wel eens zin in een joint als ik iemand zie die er net een opsteekt. maar dan meot je gewoon zeggen van, jullie moeten mij niet aanbieden en als ik zeg dat ik wil moet je mij gewoon niet geven.

toen ik hoorde dat ik psychose heb moest ik stoppen met blowen en ben pas een jaar daarna uiteindelijk gestopt, het gaat met vallen en opstaan maar uiteindelijk ga je die knop wel vinden!
ik zou nog maar een beste lijn nemen en er dan nog eens over nadenken.
wat een lulverhaal :/
wat een SUKKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van $ammie op maandag 6 november 2006 om 00:42:
Waarom gaan mensen hier seri op in...? Waarom geven mensen deze gast advies...?! Hij heeft het hier toch zelf naar gemaakt of ligt het aan mij

Jammer van je reactie. Geef die gozer (en indirect anderen die zichzelf hierin herkennen) liever wat advies om verder mee te komen ipv afwijzing. Zie jij niet liever dat het goed gaat met mensen, ipv je hoofd ervoor wegdraaien en zeggen dat je het zelf maar moet uitzoeken?

Pep_Konijn; lees het boek 'de verslaving voorbij' van Jan Geurtz eens. Goed leesbaar en bij Bol.com kost 'ie maar 12,50

Misschien een eye opener om verder over na te denken wat je hiermee wil, of het wel of niet een probleem is/wordt
 
Aan je motoriek is het te zien, totaal geen leestekens en in een tempo door. Haha. :D Niet lullig bedoeld hoor... ;)

Lichamelijk zijn speedverslaafde meestal de grootste klos van alle verslaafden, samen met basecoke addicts. Maar ook geestelijk wordt je gek van jezelf na lang gebruik.

Probleem is dat jij niet zomaar kunt stoppen, ook al wil je dat zelf. Dan ben je niet vooruit te branden en is er 0,0% gedrevenheid en iniatief. Je zal een lange tijd uitgeblust zijn.

Btw, misschien een ideetje, probeer in contact te komen met Keith Bakker van Smith & Jones.



Groot respect voor deze man en z'n omgang met anderen. :bows:
sja wat zal ik hier is op zeggen....
ik ben zelf een hele tijd geleden ook verslaafd aan iets geraakt... niet direct aan pepe maar aan ritalin voor mij gaf dat ook een soort van rush... je zegt dat je neit verslaafd bent, maar in pricinpe ben je dat wel... je ziet het zelf alleen nog neit je ziet dat pas als je er vanaf bent. dat had ik ook.. ik dacht ook ik doe het alleen omdat ik het gewoon geweldig lekker vond, maar toen ik ermee stopt kwam ik er pas achter dat ik verslaafd was.. ik heb toen een heel erge kloet tijd door gemaakt, een soort van kunstmatige anoerxia, depressiviteit en zelfmoordneigingen...

mijn advies voor jou is zoek hulp, dat is misschien wel de beste oplossing. je kunt er wel mee doorgaan maar misschien kon je er dan wel nooit meer vanaf.. sterkte!
 
gaat tog allemaal veel te ver of nie dan..
als je slim ben stop je der gewoon mee,
hoor eens wat je allemaal zegt..
wat het met je lichaam hebt gedaan...

sterkte der mee(K)
 
Uitspraak van | Alex | :x op zaterdag 30 september 2006 om 13:37:
En van meth heb ik juist het idee minder verrot te worden.

minder verrot, 10x zo depri :s
 
Uitspraak van fluffy spacemeisje op donderdag 8 februari 2007 om 11:30:
niet direct aan pepe maar aan ritalin

1 pot nat...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 14:34:
vind t een beetje jammer van de lullige reacties op het verhaal eigenlijk.. de mensen die lullig reageren snappen er duidelijk nix van en hebben zelf waarschijnlijk nooit of nauwelijks gebruikt. het kost ontzettend veel lef om zoiets op een forum te zetten en dan wil je ook echt geholpen worden, en weet je in principe ook dat je er niet zonder hulp vanaf komt.

je hebt helemaal gelijk ..
hij vraagt gewoon om advies :S
laat em gewoon zoals zie is :S
want et kan egt verslavend zijn :S
hij zegt dit niet voor nix..
hij geeft ok tips
laat em gewoon
en hou op met kutte :S
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 01:28:
je hebt helemaal gelijk ..
hij vraagt gewoon om advies
laat em gewoon zoals zie is
want et kan egt verslavend zijn
hij zegt dit niet voor nix..
hij geeft ok tips
laat em gewoon
en hou op met kutte

ik heb het 10x geprobeerd maar ik zie hier toch echt geen gedicht in... :D
 
Minder gebruiken. :/ Ik snoof eerst ook elke dag. Na een tijdje word het niet leuk meer, geloof mij :lol:
je was tog gestopt???
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar

:O
Artiest Manic
heb je nou niet hele dagen last van een pep-pik? :P

wanneer heb je trouwes voor het laatst geslapen dan? :D

en tijdens het typen stond je zeker ook strak? (wat een lap text :|)
 
je bent een junk, face it. bij ontkennen begint het probleem.
 
Je zult eerst het feit moeten accepteren dat je verslaafd bent voordat je er iets aan kunt doen.
Zolang je blijft volhouden dat je niet verslaafd bent zul je alleen maar achteruit blijven gaan!
 
zet voor jezelf de positieve en negatieve dingen van pep op een rijtje. Denk dat de uitkomst daarvan wel duidelijk zal zijn.
laatste aanpassing
je herhaalt alles;


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
maar nog eens bedankt voor dit te lezen kh

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
nog eens bedankt voor te lezen en e

:lol:
 
BELGIE IS HVD HET HARDSTUUUHHHHH
























Nee nu serieus... Tjah... Hoe denk ik erover.......


-ALLES NAAR DE KLOTEN , ALLES KAPOT-

je klinkt ook wel depri volgens mij...
Life Suxx , Then you die , That's it !!!

AFzien... Een gevoel als een ander...
Word je toch gewoon... En zeker als je niets anders gekent hebt...
Verder ja.... Misschien bestaat er wel een reden waarom GOD dat goedje zo goed gemaakt heeft......
Al moet ik wel niet echt iets van dat product hebben...
Dan zeg ik ook altijd...:
als je wil drug gebruik moet je dan wel een Drug Karakter hebben...dwz er met ' verstand' mee kunnen omgaan en bijvoorbeeld niet iedere dag speed nemen...

Verder neem je idd wel drugs als je problemen hebt...maar wat heb je dan ?

ben je autistisch ? ...

En mischien had je allang zelfmoord gepleegt als je pep nooit gekent had en is pep nu je levenskracht in je leven om verder te gaan met je leven..


En dat komt er ook van hé Als je Nog geen meisje gevonden hebt die je mooi vind... en omgekeerd !!!!!!
De wereld zit zo fout in mekkaar...Waar zitten die meisjes als je ze nodig hebt....

:flower:
laatste aanpassing
pffffwat een verhaal. ben je niet bang dat je financieel ook helemaal kapot gaat zo.....
heb overigens geen idee wat het allemaal kost hoor
Ben benieuwd of het pep_konijn nog leeft :/
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
ik gebruik nu al 2 jaar zo goed als dagelijks pep
ik vind het gewoon zo heerlijk ik kan er geewoon niet vanaf blijve
ik weet dat het zeer ongezond is en schadelijk
maar ik weet gewoon niet hoe het komt
ik zie mezelf niet als verslaafd want ik gebruik nog altyd voor het plezier
maar ik besef meer en meer hoe moeilijk het voor me is om er nee tegen te zeggen
mensen zegge me dat ik er beter mee stop en ik weet ergens wel dat ze gelijk hebben maar toch heb ik zo iets van ik stop wel ooit

zo van ik zal wel ooit op een dag er genoeg van hebben maar voor men 23stewilk er niet mee stoppen
maar ook weet ik dat ik het zoveelste verder ik het blijf doen ikk het moeilijker zal hebben om er dan mee te stoppen
ik maak mensen gek door er veel te veel naar hun zin iver te praten
en overdrijf soms in mijn gebruik
ik heb tijd geleden 10 gr pep er in een nacht door gejaagd 7 gr gesnoven en 3 gr oraal (had 25 gr gehaald en omdatk zo blij was dak trug pep had hebk heel het zakje (wat ik had over gedaan in ander zakje waar dus 25 gr in heeft gezeten uitgelikt en vond het nog lekker ook
en daarna nog 1 gr met een lepel uit men zakje met de ondertusse al 23gr (rest plakte nog in het ander zakje)
toen ben ik 1 dag heeeeeeeel slecht geweest (afkick dus)
en heb ik door zoveel oraal in te nemen =>had ervoor nooit bommetjes genome ofzo)
4 dagen niet kunnen eten en heel veel gal moeten kotsen (dat vieze gele spul in je maag)
op de nacht zelf kreeg ik brandend zuur in de keel (ook door het orale ingenome pep) en evegoed deed ik maar door totk op gegeve moment een hele hoop wit brandende troep uit braakte op het gazon (dag erna was die hoop braaksel een dorre plek in het gras) maar evengoed bleef ik maar door doen
4 dage erna dee ik nog zo gek en vaag dat mensen dachte dat ik was blijve hange (of iets geestelijks had overgehouwe ofzo

toenk de eerste dag erna (toen ik dus afkick had) op een bank lag dacht kameraad dat ik dood aant gaan was
zei hij me achteraf
toen had ik mijn overige 15 gr aan hem gegeven en gezegt ik pak nooit geen pep meer nu stop ik
en 2 dage erna hadk em al trug gevraagt en nog eens 3 a 4 dagen erna was die dan ook weer op
toen benk dan aar weekjes geestopt


en nu :ben ik dus aan het werken (vaste nachtpost)
en gebruik bijna dagelijks op het werk (wel al veeeeeeeeeeel minder als eerst op school

maar vanaf die nacht (10gr) ga ik er heeeeeeeeel snel
suppppeerrr slecht uitzien na 1 nachtje wakker met amper een grammetje al
terwijl ik ervoor veel hele week door deed op pep zonder ook maar tikkeltje walleen te krijgen onder de ogen
maar nu echt 1 gr op een hele nacht hele nacht niets/weinig slapen
=>dag erna rond de ogen zwart ogen heel dip diep in het hoofd hebben staan bovenste ooglid plakt aan verlepte huid van oogkas aan heel de huid totaal verdroogt

kort om kzie er nu na belachlijk weinig te nemen echt superslecht uit (bna zombie zeg maar
ouders zien me zo wel vaak maar durven niet te confronteren omdat ze niet zeker zijn denk ik maar tijd geleden zei men vader wel vaker van volgens mij gebruik jij iets je oge zien er nietuit juist een verslaafde
terwijl ik eig niet verslaafd ben (ik heb wel een probleem met ervan af te blijven ik vind het gewoon zo goddelijk lekker spul dat ik er niet nee tegen kan zeggen
als ik weet van iem dat ie pep bij heeft en ik heb geld of kan aan geld komenzeker en vast dat ik 5 gram koop als ie die kan missen
maar watk ook merk als ik nu 2 a 3 dagen nix heb gehad ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik nuchter zijn haat dat ik hetuitwerk op me pa minste wat ie zegt vlieg ik uit of reageer ik beetje agressief
(klinkt mss verslaving)
maar dat ben ik in mijn ogen echt niet

en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat
en na niet zo veel tijd weer trug is
stoppen wil ik nu nog niet zoals ik al zei
maar als ik zou willen stoppen hou kan ik dat dan best doen want ik ga werken en is niet zo heel zwaar werk maar toch ook niet chill en zoask net zei benk als pep uit me lijf aant gaan is uitgeput dus kan ik niet werken ik zou dus eig alleen kunnen stoppen als ik langere tijd verlof heb

wel ben ik heel blij dat er in europa moeilijk methamfetamine te vinden is aan pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar
maar
nu heb ik dus enkelen vragen
dat ik er sneller slecht uit ga zien na datk eens overdreef in mijn gebruik komt dat omdat mijn lichaam toen een felle klap heeft gekregen van de afkick en zo dergelijk

en hoe komt het dat ik ookal heb ik een dag zwaar afgezien van afkick toch nog wil en met plezier ook zal gebruiken liefst diezelfde week nog of zelfde dag nog

kheb mss wel een probleem geefk toe
maar toch zie ik mezelf niet als verslaafd is dit dan een soort ontkennings fase of heb ik nu gelijk
ik gebruik nooit om de afkick weg te houwen ofzo altyd puur voor lekker hard te gaan strak te staan nuchter vind ik zwaar kut en pep is het enige watkelke dag in de plaats daarvan zou willen
je mag blokken sos gooien naar me zakken met pillen rollen papertrips acid of tonnen ghb kan ik allemaal nee tegen zegge maar zegniet wil je ook lijntje pep want zowiezo zegk ja als ik pep heb kan ik niet zeggen van ik houw wat voor morgen ik moet gewoon nemen tot het op is (kvoel me dan niet depri ofzo wel moe natuurlijk en nog meer honger




en mensen met reacties zoals vind je jezelf nouw stoer of dergelijke uitspattingen die op niets slaan hou ze maar mooi voor jezelf drugs is niets om fier om te zijn en niets om je voor te schamen (hebk et wel over normale drugs niet crack hero meth of ander zwaar verslavende middelen)
maar dus hou ze voor je zelf ik ben hier bloe serieus
en mensen die nog nooit speed hebben gebruikt of drugs in het algemeen (hard drugs dan)

kan je echt beter zou houden ik ben zelf begonnen door ''1 keer'' een pilletje te nemen ''om te kijken hoe het voelt''
deed het ff elke keer ik uitging en toen beegon het saai te woren toen maar eens pep proberen (was slechte pep
(gewoon beetje wakker en actieve kaken maar niet die peprush waarvoor jet doet) en ddag erna had ik zware afkiick (door dat het me eerste keer was dan wrs toen tijdje sos nemen
niet veeel uiteraard (duur spul en ging nog naar school
toch maar eens andere pep kopen en proberen
goeie pep gehaald een keer genomen en kwas verkocht
deed het elke dag op school
(wel goede resultaten beter opletten minder storen (op de praatkicks soms na dan)
beterepunten
betere commentaar van lerkrachten voor die school waar ik begon met pep op school was het altyd :geedraag je let op.....

andere school pep gebruiken :ik heb de indruk dat je hier helemaal opengebloeid bent in deze school je verbaast me (na toetsen waar ik niet voor had geleerd en toch in de 70% haalde goed bezig zo door doen etc


maar nog eens bedankt voor dit te lezen khoop datk er wat goede raad door krijg en dat ik toch een paar mensen die mss als ze pep zoude probere ook eraan verkocht waren nu heb overtuigd om het niet te doen
tfucked vies met je hoofd zeker als je er niet zo goed tege kan (ook als jer goe tegen kan hoor)
en het sloopt je lichaam van binnen naar buiten
maar toch
het blijft gvd hemels spul
nog eens bedankt voor te lezen en eventueel comment die me helpt/raad geeft,....
en geen aandacht voor onozele reacties dit is een bloed serieus geopend topic niet om stoer te doen ruig over te komen of om te stoefen over hoeveel pep ik kan rijten kheb zelfs door para zijn al eens uren gejankt omdat ik mense op drugsforum.nl zag schrijven dat mense die 3 gram per week snuiven verslaaf zijn voort leven omdatk inzag van ik pak er 34 tot 5 en een keer 10gr voelde me toen zwaar kut omdak dacht dak er nooit meer af zou raken en nu voel ik dat ik wel kan stoppen maar kwil het nog niet iedereen krijgt wel op een moment zoiets van nu is het genoeg ik kap ermee
en bij de een zal dat paar jaar langer duren als de ander maar ik zal die dag of dat moment ook wel krijgen denk ik

ookal weetik datk beter nu zou stoppen

snuif eens een week niet, zul je zien dat je piemel weer teruggroeit(Y)
 
Uitspraak van m en m op vrijdag 2 maart 2007 om 08:35:
heb overigens geen idee wat het allemaal kost hoor

pep is coke voor de armen ;)
 
Meneer de topicopener,


IK weet niet of jij het weet hoor, maar pep behoort tot de échte verslavende shit! Past prima in het rijtje thuis van the real shit... vergis je niet. Dat pep misschien door veel mensen in een bepaalde scene gebruikt wordt, wil nog niet zeggen dat het een onschuldig middel is! Pep is misschien zelfs wel het ALLERverrotste middel wat er maar bestaat! Het is hartstikke verslavend en zo ongelooflijk ongezond. Je wil het niet weten. Je wil niet weten hoe je je dopamine-systeem naar de klote helpt! En om dan nog maar te zwijgen over je lever, je ingewanden, je alles wat daar binnen zit.

Vind het echt erg om dit te lezen gewoon, en dat heb ik niet echt snel met dit soort topics. Meestal raken ze me niet zo, maar dit is echt heel erg jongen...

Hoe kun je ook trouwens denken dat je NIET verslaafd bent? Mijn god, wat leef jij in een vreselijke waanwereld zeg...
Het is ook zo'n gigantisch cliché dat verslaafden zichzelf nooit als verslaafd zien. Dat is nou precies wat zo'n middel met je doet!! Het laat je denken dat je er niet van afhankelijk bent...logisch...als het zo zou zijn dat je een verslaveing heel snel doorhebt, dan zouden er niet zoveel mensen verslaafd zijn.

Je hebt echt een gigantisch probleem in je zelf. Je vlucht voor iets waarvan jezelf volgens niet weet wat. Je zegt dat de realiteit zuigt. Natuurlijk zuigt de realiteit niet. Jouw eigen beeld van de werkelijkheid maakt dat die zuigt. Ga dáár dan iets aan doen. Vind jezelf terug. Je bent jezelf compleet kwijt, zie dat toch in. Vlucht nooit voor de realiteit, want daar is niet voor te vluchten. Hoe langer je blijft vluchten hoe harder de klap op een gegeven moment aankomt. Want in je normale dagelijkse bewustzijn kun je de realiteit misschien verdoezelen, maar je hebt ook nog een onderbewustzijn en in je onder bewustzijn wordt alle emoties, alle gevoelens, alle gebeurtenissen opgeslagen. Het onderbewustzijn vormt de ondergrond van je bestaan; het dagelijkse bewustzijn waarmee we functioneren steunt op het onderbewustzijn. Jouw leven wordt dus gigantisch beïnvloed door wat daar leeft. Zie het als grond waarop eten wordt verbouwd...hoe kan dat eten ooit gezond en lekker zijn wanneer de grond vol met gif en rotzooi zit?... dat onderbewustzijn van jou zit, als ik je verhaal zo lees, vol pijn, leed, verdriet, alles... je denkt dat het er niet is, maar het is er wel degelijk. Je kúnt daar niet voor vluchten. ooit ga je dit allemaal op je bord krijgen en als je niet heel snel ingrijpt zijn de gevolgen denk ik niet te overzien.

En zou je het willen dat bepaalde functies van je lichaam zo ernstig beschadigd worden dat ze werkelijk gewoon kapot gaan voorgoed? Dat bepaalde levensfuncties voor het leven lang beschadigd worden? Zou je dat willen... eigenlijk dus in feite op bepaalde plekken gehandicapt door het leven gaan doordat je pep zogenaamd zo "leuk" vond?

Kap met deze manier van leven, want je helpt jezelf echt vreselijk naar de klote.

Iets heeft macht over jou op dit moment, je bent de slaaf van een chemisch middel dat jou helemaal vernietigt.
Vind je dat een fijne gedachte?

Het leven is zoveel mooier zonder troep dat je hele energiesysteem naar de klote helpt. Het is zoveel mooier om weer écht jezelf te worden en de problemen in je leven daadwerkelijk te gaan oplossen zodat je weer een gelukkig men kunt worden. Een ECHT gelukkig mens.

Werk aan je zelf en verstop je niet langer voor de realiteit.


En ik spreek uit ervaring hoor. Denk niet dat ik niet weet waar ik het over heb. Ik ben ook flink aan de shit geweest. Maar ik zou nooit maar dan ook nooit meer terugwillen naar die zwarte bladzijde van m'n leven. Uiteindelijk is deze zwarte bladzijde de meeste leerzame levensles in m'n leven geworden en heb ik al voor een groot deel om kunnen zetten in zelfkennis en levenswijsheid. Ik hoop dat jij dit ook gaat doen. Je zult zien achteraf dat deze tijd eigenlijk gewoon verschrikkelijk kut was...

Ik wens je veel succes.
laatste aanpassing
 
En dat je er zo verrot uit ziet sinds je die 10 gram in één nacht had opgesnoven is ook niet zo gek. Je hebt je lichaam niet eens de kans gegeven om die gigantische klap te verwerken.

Ik heb echt gewoon medelijde met je lichaam. Wat mishandel jij deze vreselijk zeg. Wat ga jij met weinig respect om voor het voertuig dat jou het leven op deze planeet mogelijk maakt. Het lijkt wel alsof je het niet eens als een levend wezen ziet, maar een apparaat ofzo. Echt pure mishandeling dit.

Ik snap ook niet dat dit zelf niet kon bedenken. Je bent erg zelfbewust jij... maar vergeet niet dat dat je hier nog steeds aan kan werken.
laatste aanpassing
 
BELGIE IS HVD HET HARDSTUUUHHHHH






















[ aanpassings tekst ]

Nee nu serieus... Tjah... Hoe denk ik erover.......


-ALLES NAAR DE KLOTEN , ALLES KAPOT-

je klinkt ook wel depri volgens mij...
Life Suxx , Then you die , That's it !!!

AFzien... Een gevoel als een ander...
Word je toch gewoon... En zeker als je niets anders gekent hebt...
Verder ja.... Misschien bestaat er wel een reden waarom GOD dat goedje zo goed gemaakt heeft......
Al moet ik wel niet echt iets van dat product hebben...
Dan zeg ik ook altijd...:
als je wil drug gebruik moet je dan wel een Drug Karakter hebben...dwz er met ' verstand' mee kunnen omgaan en bijvoorbeeld niet iedere dag speed nemen...

Verder neem je idd wel drugs als je problemen hebt...maar wat heb je dan ?

ben je autistisch ? ...

En mischien had je allang zelfmoord gepleegt als je pep nooit gekent had en is pep nu je levenskracht in je leven om verder te gaan met je leven..


En dat komt er ook van hé Als je Nog geen meisje gevonden hebt die je mooi vind... en omgekeerd !!!!!!
De wereld zit zo fout in mekkaar...Waar zitten die meisjes als je ze nodig hebt....

:flower:
 
ik vond het wel boeiend stukje tekst... 8)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 2 maart 2007 om 19:33:
Geen hoofdletters en geen leestekens, nee, van dit lezen zou ik alleen maar moe worden, ik begin er niet aan..

het is best grappig hoor:lol:
 
ín geen maanden (zo niet jaren!) zó erg de hik gehad als bij 't lezen van de openingspost van dit topic:S Ken nie goed wezen:no:
 
hik me nog steeds 'n slag in de rondte:S :frusty:
 
:frusty: en nu ga'k 'r wat aan doen!:[