Partyflock
 
Forumonderwerp · 903887
 
ik gebruik nu al 2 jaar zo goed als dagelijks pep
ik vind het gewoon zo heerlijk ik kan er geewoon niet vanaf blijve
ik weet dat het zeer ongezond is en schadelijk
maar ik weet gewoon niet hoe het komt
ik zie mezelf niet als verslaafd want ik gebruik nog altyd voor het plezier
maar ik besef meer en meer hoe moeilijk het voor me is om er nee tegen te zeggen
mensen zegge me dat ik er beter mee stop en ik weet ergens wel dat ze gelijk hebben maar toch heb ik zo iets van ik stop wel ooit

zo van ik zal wel ooit op een dag er genoeg van hebben maar voor men 23stewilk er niet mee stoppen
maar ook weet ik dat ik het zoveelste verder ik het blijf doen ikk het moeilijker zal hebben om er dan mee te stoppen
ik maak mensen gek door er veel te veel naar hun zin iver te praten
en overdrijf soms in mijn gebruik
ik heb tijd geleden 10 gr pep er in een nacht door gejaagd 7 gr gesnoven en 3 gr oraal (had 25 gr gehaald en omdatk zo blij was dak trug pep had hebk heel het zakje (wat ik had over gedaan in ander zakje waar dus 25 gr in heeft gezeten uitgelikt en vond het nog lekker ook
en daarna nog 1 gr met een lepel uit men zakje met de ondertusse al 23gr (rest plakte nog in het ander zakje)
toen ben ik 1 dag heeeeeeeel slecht geweest (afkick dus)
en heb ik door zoveel oraal in te nemen =>had ervoor nooit bommetjes genome ofzo)
4 dagen niet kunnen eten en heel veel gal moeten kotsen (dat vieze gele spul in je maag)
op de nacht zelf kreeg ik brandend zuur in de keel (ook door het orale ingenome pep) en evegoed deed ik maar door totk op gegeve moment een hele hoop wit brandende troep uit braakte op het gazon (dag erna was die hoop braaksel een dorre plek in het gras) maar evengoed bleef ik maar door doen
4 dage erna dee ik nog zo gek en vaag dat mensen dachte dat ik was blijve hange (of iets geestelijks had overgehouwe ofzo

toenk de eerste dag erna (toen ik dus afkick had) op een bank lag dacht kameraad dat ik dood aant gaan was
zei hij me achteraf
toen had ik mijn overige 15 gr aan hem gegeven en gezegt ik pak nooit geen pep meer nu stop ik
en 2 dage erna hadk em al trug gevraagt en nog eens 3 a 4 dagen erna was die dan ook weer op
toen benk dan aar weekjes geestopt


en nu :ben ik dus aan het werken (vaste nachtpost)
en gebruik bijna dagelijks op het werk (wel al veeeeeeeeeeel minder als eerst op school

maar vanaf die nacht (10gr) ga ik er heeeeeeeeel snel
suppppeerrr slecht uitzien na 1 nachtje wakker met amper een grammetje al
terwijl ik ervoor veel hele week door deed op pep zonder ook maar tikkeltje walleen te krijgen onder de ogen
maar nu echt 1 gr op een hele nacht hele nacht niets/weinig slapen
=>dag erna rond de ogen zwart ogen heel dip diep in het hoofd hebben staan bovenste ooglid plakt aan verlepte huid van oogkas aan heel de huid totaal verdroogt

kort om kzie er nu na belachlijk weinig te nemen echt superslecht uit (bna zombie zeg maar
ouders zien me zo wel vaak maar durven niet te confronteren omdat ze niet zeker zijn denk ik maar tijd geleden zei men vader wel vaker van volgens mij gebruik jij iets je oge zien er nietuit juist een verslaafde
terwijl ik eig niet verslaafd ben (ik heb wel een probleem met ervan af te blijven ik vind het gewoon zo goddelijk lekker spul dat ik er niet nee tegen kan zeggen
als ik weet van iem dat ie pep bij heeft en ik heb geld of kan aan geld komenzeker en vast dat ik 5 gram koop als ie die kan missen
maar watk ook merk als ik nu 2 a 3 dagen nix heb gehad ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik nuchter zijn haat dat ik hetuitwerk op me pa minste wat ie zegt vlieg ik uit of reageer ik beetje agressief
(klinkt mss verslaving)
maar dat ben ik in mijn ogen echt niet

en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat
en na niet zo veel tijd weer trug is
stoppen wil ik nu nog niet zoals ik al zei
maar als ik zou willen stoppen hou kan ik dat dan best doen want ik ga werken en is niet zo heel zwaar werk maar toch ook niet chill en zoask net zei benk als pep uit me lijf aant gaan is uitgeput dus kan ik niet werken ik zou dus eig alleen kunnen stoppen als ik langere tijd verlof heb

wel ben ik heel blij dat er in europa moeilijk methamfetamine te vinden is aan pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar
maar
nu heb ik dus enkelen vragen
dat ik er sneller slecht uit ga zien na datk eens overdreef in mijn gebruik komt dat omdat mijn lichaam toen een felle klap heeft gekregen van de afkick en zo dergelijk

en hoe komt het dat ik ookal heb ik een dag zwaar afgezien van afkick toch nog wil en met plezier ook zal gebruiken liefst diezelfde week nog of zelfde dag nog

kheb mss wel een probleem geefk toe
maar toch zie ik mezelf niet als verslaafd is dit dan een soort ontkennings fase of heb ik nu gelijk
ik gebruik nooit om de afkick weg te houwen ofzo altyd puur voor lekker hard te gaan strak te staan nuchter vind ik zwaar kut en pep is het enige watkelke dag in de plaats daarvan zou willen
je mag blokken sos gooien naar me zakken met pillen rollen papertrips acid of tonnen ghb kan ik allemaal nee tegen zegge maar zegniet wil je ook lijntje pep want zowiezo zegk ja als ik pep heb kan ik niet zeggen van ik houw wat voor morgen ik moet gewoon nemen tot het op is (kvoel me dan niet depri ofzo wel moe natuurlijk en nog meer honger




en mensen met reacties zoals vind je jezelf nouw stoer of dergelijke uitspattingen die op niets slaan hou ze maar mooi voor jezelf drugs is niets om fier om te zijn en niets om je voor te schamen (hebk et wel over normale drugs niet crack hero meth of ander zwaar verslavende middelen)
maar dus hou ze voor je zelf ik ben hier bloe serieus
en mensen die nog nooit speed hebben gebruikt of drugs in het algemeen (hard drugs dan)

kan je echt beter zou houden ik ben zelf begonnen door ''1 keer'' een pilletje te nemen ''om te kijken hoe het voelt''
deed het ff elke keer ik uitging en toen beegon het saai te woren toen maar eens pep proberen (was slechte pep
(gewoon beetje wakker en actieve kaken maar niet die peprush waarvoor jet doet) en ddag erna had ik zware afkiick (door dat het me eerste keer was dan wrs toen tijdje sos nemen
niet veeel uiteraard (duur spul en ging nog naar school
toch maar eens andere pep kopen en proberen
goeie pep gehaald een keer genomen en kwas verkocht
deed het elke dag op school
(wel goede resultaten beter opletten minder storen (op de praatkicks soms na dan)
beterepunten
betere commentaar van lerkrachten voor die school waar ik begon met pep op school was het altyd :geedraag je let op.....

andere school pep gebruiken :ik heb de indruk dat je hier helemaal opengebloeid bent in deze school je verbaast me (na toetsen waar ik niet voor had geleerd en toch in de 70% haalde goed bezig zo door doen etc


maar nog eens bedankt voor dit te lezen khoop datk er wat goede raad door krijg en dat ik toch een paar mensen die mss als ze pep zoude probere ook eraan verkocht waren nu heb overtuigd om het niet te doen
tfucked vies met je hoofd zeker als je er niet zo goed tege kan (ook als jer goe tegen kan hoor)
en het sloopt je lichaam van binnen naar buiten
maar toch
het blijft gvd hemels spul
nog eens bedankt voor te lezen en eventueel comment die me helpt/raad geeft,....
en geen aandacht voor onozele reacties dit is een bloed serieus geopend topic niet om stoer te doen ruig over te komen of om te stoefen over hoeveel pep ik kan rijten kheb zelfs door para zijn al eens uren gejankt omdat ik mense op drugsforum.nl zag schrijven dat mense die 3 gram per week snuiven verslaaf zijn voort leven omdatk inzag van ik pak er 34 tot 5 en een keer 10gr voelde me toen zwaar kut omdak dacht dak er nooit meer af zou raken en nu voel ik dat ik wel kan stoppen maar kwil het nog niet iedereen krijgt wel op een moment zoiets van nu is het genoeg ik kap ermee
en bij de een zal dat paar jaar langer duren als de ander maar ik zal die dag of dat moment ook wel krijgen denk ik

ookal weetik datk beter nu zou stoppen
 
pep verneukt ook het vermogen tot het schrijven van een logisch stukje teks zie ik al.
(F) :aai:
 
nja srr nog eens dat het zoveel en beetje doorelkaar is
maar toch bedankt om te lezen
't is wat
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
ik gebruik nu al 2 jaar zo goed als dagelijks pep
ik vind het gewoon zo heerlijk ik kan er geewoon niet vanaf blijve

Ik zou zeggen ga gewoon door (y)
 
nu heb ik dus enkelen vragen
dat ik er sneller slecht uit ga zien na datk eens overdreef in mijn gebruik komt dat omdat mijn lichaam toen een felle klap heeft gekregen van de afkick en zo dergelijk

Ja, want van veel snuiven ga je er goed uitzien
 
ik gebruik 1 keer per week in het weekend een grammetje en dan merk je al hoe gaar je de dagen erna bent en nergens zin meer in hebt om iets leuks of nuttigs te doen..
 
:gaap:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
terwijl ik eig niet verslaafd ben

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
(ik heb wel een probleem met ervan af te blijven ik vind het gewoon zo goddelijk lekker spul dat ik er niet nee tegen kan zeggen

sorry maar in deze 2 zinnen spreek je jezelf tegen
eerst zeg je dat je niet verslaafd bent
om vervolgens te zeggen dat je er geen nee tegen kan zeggen,

en dat is in mijn ogen : junkie-gedrag
laatste aanpassing
 
Je bent gewoon een vieze pepjunk...en ga iemand anders vervelen met die domme praatjes van je.
 
Hoofdletters zijn niet te vinden op het toetsenbord hè?!?!
Misschien moet je aan het zoeken van die dingen maar eens je tijd gaan besteden, daar wordt een mens beter van :jaja:
 
:gaap:
 
... :/ beetje jammer van je :/
Beetje kansloze opmerkingen hierboven. Maar als ik jouw was zou ik profesionele hulp gaan zoeken want jij komt me heel verward over.
En je vindt jezelf junk maar eigelijk ook weer niet... Je bent gewoon een junk die hard hulp nodig heeft.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 08:11:
Je bent gewoon een vieze pepjunk...en ga iemand anders vervelen met die domme praatjes van je.

:lol:

wat ben je lief :D
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat
en na niet zo veel tijd weer trug is

dat je moe bent is te wijten aan het ontzettend grote slaaptekort dat je hebt, ook al voel je je "fit".
pep zorgt ervoor dat je maag verkleind waardoor je geen grote hoeveelheden voedsel meer kan verwerken. Waarschijnlijk had je de gewoonte onmiddellijk na je eten te snuiven, maar wanneer er dan geen pep komt zal je lichaam veel sneller naar voedsel vragen simpelweg omdat de pep je vanbinnen zo kapot heeft gemaakt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
kheb zelfs door para zijn al eens uren gejankt

Langdurig speedgebruik is vaak de aanleiding tot een depressie.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
nu voel ik dat ik wel kan stoppen maar kwil het nog niet iedereen krijgt wel op een moment zoiets van nu is het genoeg ik kap ermee
en bij de een zal dat paar jaar langer duren als de ander maar ik zal die dag of dat moment ook wel krijgen denk ik

ookal weetik datk beter nu zou stoppen

Je maakt jezelf echt iets wijs wanneer je denkt wel te kunnen stoppen, dit is niet toegeven aan de ernstige verslaving die je hebt. Je uitstelgedrag zal het er zeker niet beter op maken want dag na dag zal moeilijker zijn om te kunnen slagen in het stoppen.

Niet vergeten dat je ouders je doorhebben kerel. Zorg maar dat zij hier niet aan tenonder gaan, in plaats van jijzelf!
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 09:15:
wat ben je lief

Ik ben best wel lief, heb gewoon alleen een hekel aan dit soort mensen die hun achterlijke drugsgebruik aan de grote klok gaan hangen, alsof het stoer is ofzo.....vind het gewoon een stumper. Klaar uit! :[
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 09:21:
Ik ben best wel lief, heb gewoon alleen een hekel aan dit soort mensen die hun achterlijke drugsgebruik aan de grote klok gaan hangen, alsof het stoer is ofzo.....vind het gewoon een stumper. Klaar uit!

ach jah iedereen heeft wel eens zo'n fase in zijn leven meegemaakt als hem toch alleen maakt hij het wel een beetje te gek ;)


maar laat je niet gek maken he meis

volgens mij is het een fakertje die z'n lul uit zijn broek lacht om reacties zoals jij die geeft ;)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 09:21:
heb gewoon alleen een hekel aan dit soort mensen die hun achterlijke drugsgebruik aan de grote klok gaan hangen, alsof het stoer is ofzo

Je ziet zelf toch ook wel dat hij naar hulp op zoek is. Ik respecteer je mening ten opzichte van drugs, en deze topic maar hem beledigen zal niemand vooruit helpen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 09:21:
heb gewoon alleen een hekel aan dit soort mensen die hun achterlijke drugsgebruik aan de grote klok gaan hangen, alsof het stoer is ofzo.....vind het gewoon een stumper. Klaar uit! :[

Volgens mij vind hij het helemaal niet stoer. Als je het verhaal heb gelezen begrijp je het misschien een beetje in plaats van een beetje kansloos te schelden. En waarschijnlijk heb jij alleen de titel gelezen. :no:
die jongen vind het helemaal niet stoer
vind het jammer van de mensen die hier zitten te schelden!

ik denk dat je beter professionele hulp kan gaan zoeken, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker.
Succes!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
wel ben ik heel blij dat er in europa moeilijk methamfetamine te vinden is aan pep ben ik al verkocht en beetje verliefd op zeg maar

Het is net waar je van houdt...

Maar ik zou zeggen stop met die troep!

Ga na je ouders en vertel wat je aan doen bent..;)

Ze helpen je wel...

Denk juist dat ze blij zijn dat je ze in vertrouwen neemt,Succes :flower:
PandemoniumFreak heeft gelijk, uit je verhaal kan je opmaken dat je een pep-junk bent en je echt hulp moet gaan zoeken, face it, als je er wat aan wilt doen moet je het nu doen anders hoeft het niet meer.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:27:
pep verneukt ook het vermogen tot het schrijven van een logisch stukje teks zie ik al.

marko :respect:


verder nogmaals voor de topicopener, ga hulp zoeken ofzo :looser:
Veel te lang en saai verhaal, chronologisch niet te volgen, dus ik vat het maar samen met:

Je bent een vieze pepslet, snuif je hersens eruit en rot op van mijn planeet met je gejank (Y)
 
:lol:
 
Ga alsjeblieft professionele hulp zoeken, want je bent dus wél verslaafd. (y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:27:
pep verneukt ook het vermogen tot het schrijven van een logisch stukje teks zie ik al.

:)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
ik kan er geewoon niet vanaf blijve

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
ik zie mezelf niet als verslaafd

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
ik heb wel een probleem met ervan af te blijven

:/
 
weer zo'n topic :/
 
my god....



wegen de voordelen in dit geval nog op tegen de nadelen, je bent echt bezig jezelf te verwoesten en je zegt zelf dat je het voor je eigen ogen ziet gebeuren?


het is altijd leuker als je iets met mate doet, als het niet 'gewoon' is... met alles!


je weet van jezelf wel hoe het zit, hopelijk doe je er wat mee :flower: succes
 
nou kap dan gewoon...duidelijk toch? Lees je tekst nog eens over en denk gvd na...beetje je leven te verneuken met een chemisch goedje
het zal dan niet de echte ouderwetse pep zijn, maar de grondstoffen voor de "speed" pil, of het nieuwe "christal meth", kijk maar uit met wat je haalt, je zit dan onder andere de inhoud van batterijen te snuiven, van de ouderwetse pep kon je slapen, als je het wilde, en de echte pepsnouzerts zullen het met me eens zijn, de echte speed is niet meer, alleen nog voor bedragen die 2 1/2 keer zo hoog zijn, maar toch ik betaal liever meer dan dat ik bloed ga pissen van de cristal meth, en van een goeie snuif 2 nachten nie kan slapen, dat kan niet joh, dus pas op met wat je neeemt, en je kan het zelf makkelijk testen met een glaasje chloor, of het echte pep is of niet, want vertrouw het zeker ziet om de geur alleen, maar het geeft wel een goede indicatie, wan echte pep ruik je(en goed)!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 06:07:
ik gebruik 1 keer per week in het weekend een grammetje en dan merk je al hoe gaar je de dagen erna bent en nergens zin meer in hebt om iets leuks of nuttigs te doen..

KANKERZOOI IS DAT!!Echt 100% cristal meth honderd procent!! je moet amfetamine hebben, de echte speed, wat eigenlijk geen drugs is, maar een "steroide", heel veel wielrenners krijgen het, omdat je er een hele goede conditie van kan opbouwen, en gedoseerd eigenlijk geen kwaad kan. Voorbeeld: Als je in Amerika naar de dokter gaat, omdat je veel moet overwerken en weinig slaap hebt, en daardoor niet normaal fuctioneerd, krijg je het zelfs VOORGESCHREVEN!! (en zeiken over ons softdrugsbeleid)
laatste aanpassing
Ziet er uit met jou!!en toch door gaan.Nou nou pepje af.Maar ja je bent jong en je wilt wat he.Zoek een andere hobby.
 
freakerr!
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op zaterdag 30 september 2006 om 12:16:
KANKERZOOI IS DAT!!Echt 100% cristal meth honderd procent!!

Haha wat een bullshit.
Van gewoon amfertamine krijg ik ook vaak een lustenloos gevoel de dagen ernaa.
Hangt er maar net vanaf, hoeveel je slaapt, en hoeveel je eet.
En van meth heb ik juist het idee minder verrot te worden.
Uitspraak van Neegh op zaterdag 30 september 2006 om 10:07:
die jongen vind het helemaal niet stoer
vind het jammer van de mensen die hier zitten te schelden!

ik denk dat je beter professionele hulp kan gaan zoeken, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker.
Succes!

Idd... Succes kerel (F)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
ik gebruik nu al 2 jaar zo goed als dagelijks pep

ik spreek je over 1,5jaar over m'n :xtc: verslaving (y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
kheb mss wel een probleem geefk toe
maar toch zie ik mezelf niet als verslaafd is dit dan een soort ontkennings fase of heb ik nu gelijk

ja geef nou gewoon toe.. doe ik ook, het schiet niks op, maar erkenning van het probleem is al de halve oplossing zegt men :cheer:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 03:25:
ookal weetik datk beter nu zou stoppen

een vraagje. stel je bent ergens een week, en je kan er niet aankomen... zou je doordraaien, of zou je die week toch nog wel gewoon kunnen funtioneren ? eerlijk.
Uitspraak van bounz™ op zaterdag 30 september 2006 om 13:43:
je bent ergens een week

Deze situaties ken ik wel van mensen die op vakantie gaan naar landen waar het niet te krijgen is of er zo'n beetje de doodstraf op staat. Die draaien niet door, funntioneren steeds minder en gaan uiteindelijk terug naar huis.
Pepkonijn: weet je wat jij zou moeten doen? Beginnen met speed spuiten! Dat is namelijk een stuk minder slecht voor je lichaam. Net zoals ons grote voorbeeld: Herman Brood :respect:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 02:34:
nja ik ben nu al ruime tijd singel
gebruik al 2 jaar zogoedals dagelijks pep
maar heb er echt enorm last van dat ik onder invloed echt supppppeerrr geil sta en dus elk stel bene wat onder een rokje uitkomt aanstaar enzo verder

en dus zoals ik al zei single
moet mezelf dus helpen
ik krijg em wel stijf mits niet stoppen met masturbere
maar als ik dan na ruimeeeee tijd klaarkom doet het soms beetje pijn en goed tegelijk zo een heel ander gevoel van in je lul tot diep in je klote trekt het
en daarna heb ik zo een heel leeg gevoel in me klote
pijn is het niet maar soms voelt het toch niet zo best
ik heb dit enkel onder invlod

http://partyflock.nl/topic/903884

http://partyflock.nl/user/341054/openedtopics

Was zeker wel een 'vette' nacht achter de pc :vaag:
laatste aanpassing
 
alvast bedankt aan de mensen die me hier een respectvolle reactie geven

en an alle mense die hier zeiken van stoer
en zielige
ik heb schijt aan jullie
het feit da je denkt dat ik gebruik om erbij te hore wil al zegge dat je me topic niet eens voledig geleze hebt dus ga op een ander keffe:s
Succes met je accuzuur, duracell_konijn :speed:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 15:37:
ik heb schijt aan jullie

Over een tijdje kost jij de maatschappij alleen maar geld.
laatste aanpassing
 
ach man daarom werk ik nu in fabriek eh oetlul
verdien mss zelfs meer als jouw:s
 
en euh accuzuur is gewoon water met zwavelzuur vloeibaar
dus loop niet zo te zeveren :s
heb mss nog nooit pep gehad jij en ga je ff een serieus bedoeld topic verknoeie met je wazige onzinne bullshit die je eruit slaat:s
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 16:22:
ga je ff een serieus bedoeld topic verknoeie met je wazige onzinne bullshit die je eruit slaat:s

Jij verknoeid een serieus bedoelde site met je wazige onzinne bullshit die je eruit slaat :s

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 16:22:
heb mss nog nooit pep gehad jij

Uitspraak van Remco op vrijdag 13 januari 2006 om 00:21:
De werking bij mij draaide juist om. In plaats van hyperactief was ik voldaan als ik het gebruikt had.

Wij deden het eerst alleen op feesten en later bij alles wat we gingen doen. Bioscoop, dagje strand, etc etc...Dan gaat het mis en is het verstandig om voor jezelf te kiezen.

Met mijn opgefokte houding en daarbij ook agressieve gedrag, heb ik mijn ouders heel veel pijn gedaan....Beloven te stoppen en toch doorgaan bouw je geen vertrouwen mee op. Het vreet al je organen en langzaam maar zeker gaat je hele persoonlijkheid kapot....

Je wordt er niks beter van en neemt er snel een gewoonte van Alleen heb je steeds meer nodig om hetzelfde te voelen....

Coke voel ik geen reet van en van XTC werdt ik veel tevaak veel te vaag, dus dit was (leek) de ideale combinatie. Alleen is het roofbouw op je lichaam, want je leent reserves die je eigenlijk niet hebt....

Laat het niet meer dan de slagroom op je taart zijn...Ik was 17 de eerste keer en nu bijna 25 maar begin je op bijvoorbeeld je 14e (wat tegenwoordig al normaal wordt beschouwd)...ben je nog in de groei en blijf je stil staan in je ontwikkeling. Lijkt vet, maar uiteindelijk ben je 40, heb je het verstand van een puber en verder...heb je niks.....:no:

Tuurlijk zijn er ook leuke dingen...actief, vrolijk, onderling lekker ouwehoeren, 3 dagen doorgaan, 3 feesten die je beleefd als superman...

Alleen betaal je de prijs met je gezondheid en die krijg je maar 1 keer...
laatste aanpassing
Nou....laat eens ff een foto van jezelf zien. Kunnen we beoordelen of je er idd zo slecht uit ziet.