Lijkt verdacht veel op mij
Er zijn die mensen die nog verder gaan: met hun hand je mond in glimlach duwen...
ik kijk sowieso altijd boos volgens de meesten, best dan kijken ze toch lekker de andere kant op
Er zijn die mensen die nog verder gaan: met hun hand je mond in glimlach duwen...
ik join ook kijk ook wel is boos als ik over straat loop
gezever
jah gek... mensen worden dan altijd vet bang van jou!!
Aan mij vragen mensen altijd of ik niet eens wat minder blij wil kijken....
is dat nederlands
is dat nederlands
veldhovens jongeee.
daar kom ik tog niet vandaan jonguuh
waarom jij zeggen dan ???
haha okeej je hebt em weer aan dus jou lolbroek
jah je plaats naam zeg al genoeg
daar komt al joun humor dus vandaan
Niets irritanter dan mensen die tijdens het uitgaan tegen je zeggen dat je boos kijkt! Kap daar eens mee!
Wie is er ongewild ook lid van deze club?
ja, ik wordt daar ook niet goed van ..ik heb nou eenmaal niet zo'n GEMAAKTE overdreven smile op me gezicht, en dan ken ik wel zeggen "IK KIJK ÁLTIJD ZO!" en als ze met de vingers dan zo'n smile bij der eigen mond maken ken ik ze helemaal aanvliegen > nog 'bozer' kijken
Niets irritanter dan mensen die tijdens het uitgaan tegen je zeggen dat je boos kijkt! Kap daar eens mee!
Ik!
Maar niet alleen tijdens uitgaan
Je zou er maar al te graag naast wakker worden.
Ja met n faker
Als ik ingespannen sta te dansen kijk ik ook een beetje bozig. Gaan mensen je aanspreken "he lach eens".
eigenlijk moete wij 'boos kijkers' een front vormen met elkaar
dat als we op een feest lopen en zo'n kansloze weer zoiets zegt, we hem met ze allen aanvliegen
dat zal ze leren
Ze vragen in een functioneringsgesprek of ik daar aan kan werken?!
Ik!
Maar niet alleen tijdens uitgaan
En juist als mensen je dan zo uit je trance halen raak je ook geirriteerd.
hier nog iemand die graag lid wil worden van de club
Of als je ergens niet mee eens bent, dan moet je gelijk rustig houden
ben van de arrogante club...
haha, kan ook..Wat zeggen mensen dan tegen je, of durven ze dat niet?
Zwaaaaar irritant! van die irritante kerels die dan langs komen lopen en zeggen: lach eens!!
een tip voor al die kerels: doe dat niet!! je scoort er geen punten mee!!
een tip voor al die kerels: doe dat niet!! je scoort er geen punten mee!!
Ik heb nooit het gevoel dat ik boos kijk maar der zijn er veel die dat wel vinden
En daar ga ik dan op den duur wel boos van kijken lijkt me
ergste is
dan is er echt helemaal niets
maar dan beginnen ze :
is er iets?
uhm,nee
echt niet?
nope
jawel dr is wel iets
wat is er nou??
en dan zeg je ietwat geprikkeld
er is nix!
zo zie je nou wel
je bent sjaggo
Ik heb nooit het gevoel dat ik boos kijk maar der zijn er veel die dat wel vinden
En daar ga ik dan op den duur wel boos van kijken lijkt me
een groep 'jongeren' loop, in de stad ofzo, heb je 9 van de 10 keer geouwehoer.
Ik zou zeggen dat je niet boos genoeg kijkt.
Ik heb daar nooit last van, ze kijken wel uit!
gisteren nog door half rotterdam s,avonds laat rond gelopen, als ik een groepje ziet op mn pad loop ik er gewoon doorheen en groet ik ze.
je snap vast wel wat ik bedoel.. ben er ook absoluut niet bang voor.. en ga zeker niet omlopen !
Uitspraak van Kleine Clau op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:10:
Ach zeg dan maar dat me gezicht zo het makkelijkst hangt.
Zwaaaaar irritant! van die irritante kerels die dan langs komen lopen en zeggen: lach eens!!
Ja hier nog 1,heel vervelend als mensen langslopen en heel overdreven gaan lachen
ik kan nogal arrogant kijke terwijl da nie eens mn bedoeling is...wel irri ja da je daara dan vaak commentaar op krijgt
Vaak is het ook omdat iemand gewoon wat wilt zeggen en niet weet wat...
wat kijk je boos..als je lacht ben je veel mooier..blah blah blah
Lach eens,
Kijk eens nie zo boos,
sta je daar lekker mee een pilsje beetje de boel te observeren
Sta je gewoon normaal te kijke..
gaan ze voor je staan:
Lach eens,
Kijk eens nie zo boos,
Wat kijk je boos vindt je 't niet leuk,
Kijk eens niet zo chaggie..
Flikker gewoon op ik kijk zoals ik kijken wil en als jij dat boos vind JAMMER DAN
![[img width=399 height=600]http://interval0.rendered.startpda.net/1650001-1700000/1678516_700_700_uw11.jpeg[/img]](http://interval0.rendered.startpda.net/1650001-1700000/1678516_700_700_uw11.jpeg)
Ik krijg ook heel vaak te horen: kijk niet zo boos, is er wat? Hoogstirritant.
Zo staan mijn ogen nou eenmaal.
Zwaar irritant.. "Wat kijk je toch boos?" of
"Lach eens!" Pff rot op zeg..
Terwijl ik dan gewoon diep in gedachten zit..
Jaa Op m'n werk vaak.. ben ik gewoon geconcentreerd bezig denken mensen dat ik chaggo ben ofzo
En komen ook wel is mensen op feesten naar me toe van 'zo erg is het hier toch niet?'
Of als mensen je leren kennen krijg je te horen dat ze daarvoor dachten dat je vet arrogant was.. heb zelf nooit door dat ik zo kijk
Laat mij lekker boos kijken
ben dus wel lid hahaha. komen ze na je toe: ben je boos ofzo of vind je et hier niet leukterwijl je gewoon : makkelijk"kijkt
Ik zeg altijd, "Ik kan ook nog normaal kijken als ik wil, maar jij ziet er altijd zo uit."
Ik heb er zelf ook vaak "last" van, maar dan zijn het (gelukkig) vaak dames die het zeggen.
ik weet zeker .. met mijn bek heb ik dan meteen een hoek op me smoel of huilende mensen voor me ...
als blikken konden doden ... waren er veel lijken op een feest
ik sluit me aan ik krijg altijd te horen dat ik boos of arrogant kijk
Ik ook, en als ze me dan beter kennen ze "ik dacht dat je zo'n arrogante pik was!"
En komen ook wel is mensen op feesten naar me toe van 'zo erg is het hier toch niet?'
Of als mensen je leren kennen krijg je te horen dat ze daarvoor dachten dat je vet arrogant was.. heb zelf nooit door dat ik zo kijk
gewoon bijdehand
een gesprek aan willen gaan met jullie
oh ja dat is de stand van mijn gezicht
gaan ze je mondhoeken omhoog trekken en zeggen kyk is wat vrolyker dan
Dan ga je uit en vragen ze je in een discotheek of cafe :
ben je boos?
-nee hoezo?
je kykt zo boos..
-ow maar ben ik niet?
(en dan maken ze je gewoon boos)
En het ergste is dan nog als ze voor je neus gaan staan, hun eigen mondhoeken optrekken en dan zo'n grimasje produceren. Met andere woorden "lach eens".
Flikker op, echt! Ik lach als ik daar een reden voor heb, en ik ben niet zo'n doos die de hele avond zonder reden schaapachtig voor zich uit staat te glimlachen!
Afgelopen vrijdag op awakenings was het ook weer raak hoor...het is F*cking bloedheet in die Westergas fabriek, dus je staat even af te koelen met je verstand op 0, genietend van de lekkere muziek, staat er weer zo'n grapjas voor je neus...."wat kijk je boos"... Echt...Sterf!
Haha, valt me op dat het vooral veel meiden zijn die hier op reageren
Ik sta gewoon een beetje om me heen te kijken (En waarom zou ik dat met 'n big smile doen?)
Ik ben zelf een vrij
heb ik zo vaak naar me hoofd gekregen die opmerking van wat kijk ie boos.
Maar wat nog erger is als mensen je willen laten glimlachen door met hun handen aan je gezicht zitten en een glimlach te maken.
Ik ben zelf een vrij serieus type die niet zomaar om iets lacht. En in een discotheek gebeurd ook niet ala minuut iets hilarisch dus de hele tijd met een glimlach rondlopen is niet mijn ding.....
zullen we een clubje oprichten
Uitspraak van PLaya-mokkel op donderdag 28 september 2006 om 10:50:
Dan ga je uit en vragen ze je in een discotheek of cafe :
ben je boos?
-nee hoezo?
je kykt zo boos..
-ow maar ben ik niet?
(en dan maken ze je gewoon boos)
dat mannen nog steeds denken dat dat een goede versiertruc is
laat me dan lekker kijken zoals ik dat wil
En als je er problemen mee hebt dat ik boos kijk, dan kijk je toch lekker de andere kant uit
bij deze meld k mij ook aan bij de club....
Soms menen ze het ook nog, dan heb ik niet t idee dat ze echt in je geinteresseerd zijn...
ze moeten toch op een of andere manier het ijs breken als ze niet gewoon naar je toe durven komen om een (interesse)praatje te maken?
grrrr
kan ik wel hoor, kijk maar:
"Lach eens!"
Hielp het??? Want dan kan ik t volgende week zaterdag uitproberen
Nee ik merk het want je bent er nog steeds
of wat kijk je verwaand/arrogant..nog zo'n leuke..
Jep Sta je een beetje rond te kijken, krijg je het gezeur dat je vrolijker moet kijken
Clublid
je hebt mensen die constant langs je lopen en met hun vingers gebaren van Lachen
Krijg het regelmatig te horen ja. Maar zo zit m'n gezicht gewoon lekker
ik irriteer me zwaar aan mensen met een chagrijnige kop
want tja je hebt eenmaal je looks gekregen van moeder natuur en daar doe je niks aan
dus met andere woorden vind jij mensen die gewoon even niet lachen ofzo meteen lelijk?!beetje kromme redenering,maar goed!
mensen met zulke opmerkingen zijn zelf geen haar beter denk ik dan maar!
ik kijk altid boos als ik nadenk en aangezien ik echt zo een denkhoofd ben..
en als er wat vaker gelachen word op de wereld; gewoon een vriendelijke glimlach
je kan toch niet heel de avond met een lach op je gezicht ergens staan
En heb jij nix beters te doen dan dit..
Ik heb echt geen boodschap aan jou!!
DOEI!!!!!
er zijn wel belangrijkere dingen om je zorgen om te maken. en als iemand echt boos is voel ik dat wel.
Ik ga niet alleen af op iemands blik. en je kunt het ook heel anders benaderen dan, "wat kijk je boos."
Je kunt ook vragen, "hey, hoe is ie?"
Bij heel veel mensen zul je zien dat hun hele gezicht dan opklaart.
dat hoor ik ook vaak ....
wat kijk je boos ben je boos wat is er ...
der is helemaal niks zo kijk ik gewoon .....
Ik ook, dan zeggen ze kijk niet zo boos
maar ik kijk gewoon zo.
Jaja...
dat krijg ik ook altijd te horen, dat ik kwaad kijk.. mijn ge'eikte antwoord: zo kijk ik nou eenmaal makkelijk!
een big smile opzet om te bewijzen dat je geen arrogantie niveau van hier tot tokio hebt..
durf te wedden dat het van aantrekkelijke lui wel wordt geaccepteerd.
Zo staat men gezicht ut hendigst!!!
ik krijg het soms wel 5 keer op een avond te hore!
En als er dan zo'n blij kutwijf naar je toe komt die zegt heb je het niet naar je zin ofzo of je moet lachen meteen bier over d'r heen gooien
Als jij een tjik die naar bier stinkt wil...
Sja ik ken er nix aan doen, me gezicht zit zo het lekkerst
nou de gene die je ziet..dat ben ik niet
Krijg min. 5x per dag te horen,
ja echt vreselijkk irritant jah...en dan komt er iemand naar je toe en die pakt je mond vast dat je moet lachen, das helemaal irritant...terwijl je voor jou gevoel niet eens boos kijkt maar je lacht een keer niet, so what?je hoeft toch niet de hele aaf met een grijns op je kop te staan...blijkbaar wel anders kijk je gelijk boos..of chagrijnig..wat een onzinnn
ik neem het direct van je aan
Op flockers maakte een jongen nog gebaren dat ik leuk moest lachen
Khad t vorige week weer in de matrixx, die gozer wist van geen ophouden, hij zei t wel 5x achter elkaar en van die kut gebaren zat die ook te maken dat ik moest lachen.
ben maar erges anders gaan staan anders had ik em n knal gegeven denk ik laatste aanpassing 10 maart 2007 00:32