Partyflock

Forumonderwerp · 887864

Waarschuw beheerder
Nou?

Waarschuw beheerder
En dit topic is niet te vroeg, want volgens de agenda is het om 23.00 uur afgelopen.

En ja, ik wil ook wel eens de eer:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 21:20:
En dit topic is niet te vroeg, want volgens de agenda is het om 23.00 uur afgelopen.

Hebben ze jou nooit geleerd klok kijken? :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 21:18:
Nou?

Zijn dat je ouders?

Waarschuw beheerder
Moeder met haar vriend....

lief he? :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 21:21:
Hebben ze jou nooit geleerd klok kijken? :|

Nog 1,5 uur....

mis dat er al mensen weer thuis zijn....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 21:24:
lief he?

Vind dr geen bal aan :no:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 21:25:
mis dat er al mensen weer thuis zijn....

Wat denk je zelf met dit weer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 21:28:
Wat denk je zelf met dit weer!

mischien...ziek van de drank, of de drugs...

of er was geen bal aan.....

wat is er nog meer mogelijk...?

Waarschuw beheerder
ik heb echt genoten, en dat allemaal gratis ook nog
voor mij waren de toppers yves de ruyter en proteus !!!
supermuziek,gezellige mensjes, heerlijk weertje, lekkere drankjes, goed eten.. kortom superfeest!!!

Waarschuw beheerder
We zijn net terug.En in 1 woord......GEWELDIG!!!!!! Okey het terrein was wat minder groot, maar het maakte het wel lekker knus. Het Love..gevoel was overal aanwezig!!!
Muziek was heerlijk en ik vond de organisatie super dit keer (en dat zeg ik niet snel).

Skaten en de motoren waren grappig, maar zal die ene gozer die verkeerd neerkwam met zijn motor niet zo snel vergeten. Auw auw, was niet leuk om te zien. hoop dat het goed met hem gaat.

DV tot volgend jaar!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb het anders meegemaakt. De Valley was voor de helft afgezet, de hele berg waar je zo relaxed op de stenen kon zitten en de hele show kijken was niet bereikbaar.

Concept tent was nergens te bekennen.

Ik kom al sinds het prille begin op Dance Valley maar herkende dit jaar er niks meer van terug.
Waarschuw beheerder
de mooiste plekken van dance valley was niet eens open de rotsen en de hq terein van vorig jaar is er ook niet meer

tip voor udc vraag volgend jaar 40 euro entree dan hebben jullie weer een volle bak en kan alle plekken weer open nu was het saai met 30.000 mensen en geen 70 euro entree die tijden zijn voorbij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuspiE op zaterdag 15 juli 2006 om 23:44:
maar herkende dit jaar er niks meer van terug.

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een topweekend :D

te moe om nu nog verslag te doen, maar ik kijk terug op een zeer geslaagd DV weekend (Y)

The Prodigy :respect:
Danny Tenaglia :respect:
Armin van Buuren :respect:

Waarschuw beheerder

niet???????????in het gras was het supergezellie zeker wat gemist dan hoor hey echt vet kick!!!!:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 00:02:
niet???????????in het gras was het supergezellie zeker wat gemist dan hoor hey echt vet kick!!!!

Heb jij hem wel gevonden?
Waarschuw beheerder
Was niet mijn feest jammer genoeg:S, 11:00uur binnen, ff rondje dance valley, zag gelijk dat Global binnen was (gote fout van UDC) , toen kwamen we bij mainstage aan, kon je niet op de apenrots (helft van het dance valley gevoel weg), maar de sfeer zat er wel lekker in bij iedereen. HQ buiten stage HELEMAAL WEG (tering HQ is dance valley!!!! ik ben meer van de Techno elctro minimal maar op dance valley moet je gewoon minimaal een uur daar gestaan hebben bij tom harding of JP..... beetje jammer)

En toen werd om 15:30 de zon teveel voor mij:( niet lekker, duizelig last van m'n buik. koud:S ja je leest het goed Chiel kreeg het koud. 18:00 met een kut gevoel in de auto gestapt en naar huis. onder de douche... een warme douch en nog koud. ben een beachboy maar dat ik lasst van de zon zou krijgen.............

Jammer maar volgens mij heeft de meerderheid het meer naar zijn zin gehad dan ikke.

Helaas volgende keer beter

Waarschuw beheerder
jij niet dan????:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 00:22:
jij niet dan????

Nee. En mensen die ik het vroeg ook niet. In de pendelbus zaten ook mensen te klagen dat 'ie weg was.
Waarschuw beheerder
Nou was helemaaal super vandaag en gisteren ook op de camping hing ook een prima sfeer het waren 2 geweldige dagen onwijs bruin geworden lekker gefeest allemaal gezellig mensen leuke sfeer en hoop mooie meiden :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Het viel een beetje tegen allemaal..

Na 4 jaar dancevalley opeens geen rotsen om meer te zitten.. niet lekker bakken in de open air van HQ,,,want dat hele gedeelte hebben ze maar even afgesloten.

Er waren duidelijk weinig kaarten verkocht en de aankleding was matig tot slecht.

Het geluid stond in de meeste gevallen te zacht in mijn ogen..

Het was een leuk feest maar zeker geen 65euro waard..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --best1979-- op zondag 16 juli 2006 om 00:33:
de aankleding was matig tot slecht.

Ja. Ik vond de Mainstage er ook niet uit zien. Vorig jaar vond ik het nog erg om te zien hoe de Valley in een modderpoel was veranderd, maar daardoor moest je gewoon even twee keer zo hard feesten en dan kwam het weer goed.

Maar nu met al die zwarte schermen alles afgezet, het podium helemaal afgeschermd met doeken. Alsof je dan nog lekker een open, buitensfeertje hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuspiE op zondag 16 juli 2006 om 00:29:
Nee. En mensen die ik het vroeg ook niet. In de pendelbus zaten ook mensen te klagen dat 'ie weg was.

:S:S hij was er toch echt wel..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuspiE op zondag 16 juli 2006 om 00:36:
Ja. Ik vond de Mainstage er ook niet uit zien. Vorig jaar vond ik het nog erg om te zien hoe de Valley in een modderpoel was veranderd, maar daardoor moest je gewoon even twee keer zo hard feesten en dan kwam het weer goed.

Maar nu met al die zwarte schermen alles afgezet, het podium helemaal afgeschermd met doeken. Alsof je dan nog lekker een open, buitensfeertje hebt.

idd... maar voor jaar had je nog die stage in de vorm van een boot,,,en veel meer decoratie,,nou was de lef stage gewoon zwart gemaakt.. en ik miste nog veel meer in het midden van het veld...

vorig jaar had je ook van die grote ballonen in de lucht,,helikopters die blaadjes over het veld gooien.. etc.

nu had je daar maar weinig van..ja de lg chocolate phone...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --best1979-- op zondag 16 juli 2006 om 00:40:
nu had je daar maar weinig van..ja de lg chocolate phone...

Die fuckin' reclameshit op feesten word ook steeds erger. Ik betaal toch al genoeg om daar naar binnen te komen.

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Geen Psychedelic/Goa tent :(

Hardstuff vond ik mega! Hoe die DJ's het muziek opzweepte was echt meesterlijk.. beetje op de speakers springen en gek doen, geweldig :) Alleen zat er bar weinig bas in die tent, misschien omdat het anders de rest zou overstemmen? Hmm.

Voorderest een beetje bij de mainstage en global tent gestaan, best wel naar mijn zin gehad. :)

Alleen.. GEEN INFECTED MUSHROOM! :(
Waarschuw beheerder
donateur

concept tent was toch half achter bij de LEF stage? carl cox draaide daar toch? daar heb ik namelijk een uurtje voorgezeten :D dikke shit was dat b) *edit* excuses zie dat het global was 8)

Verder was het gelukkig niet zo groot schalig :D je had overal de ruimte, geen rijen bij de wc's, eet tentjes en barren :) zelfs in de tenten had je genoeg ruimte om te knallen :D

23:15 weg gelopen van de mainstage en om 00:45 alweer thuis :D geen file bij de parkeerplaats, snelweg op en dan bij de 2de afslag omkeren richting amsterdam. (ja mensen niet de 1e nemen daar stond wel een file :lol: )

Ik vond het een dik feestje :jaja: heb me uitstekend vermaakt :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Was gewoon een heerlijke festival dag. Echt niet op af te dingen. :) Op en top vermaakt en veel gezellige mensen! :yes:
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me beter vermaakt op vrijdag!

wel snacky en wen ff gemeet die ik beide al lang niet gezien had dus dat was wel leuk!

Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 16 juli 2006 om 01:07:
23:15 weg gelopen van de mainstage en om 00:45 alweer thuis geen file bij de parkeerplaats, snelweg op en dan bij de 2de afslag omkeren richting amsterdam. (ja mensen niet de 1e nemen daar stond wel een file )

idd en als meer mensen dat nu gedaan hadden had er veel minder file gestaan ;)

Waarschuw beheerder
DJ Preach :respect: (L)
Waarschuw beheerder
Hoe was mauro picotto???

extrema was vet...baal er nog van dat beide feesten op 1 datum waren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franzelare op zondag 16 juli 2006 om 01:22:
idd en als meer mensen dat nu gedaan hadden had er veel minder file gestaan

Gewoon ff door te tunnel en direct erna omkeren. :) Nergens last van. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zondag 16 juli 2006 om 01:28:
Hoe was mauro picotto???

minimal :@

(n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 01:31:
minimal

Marina... New boyfriend?

Or just one-party-stand? :lol:

Waarschuw beheerder
t was in een woord super ouwe!
top weer en heerlijk sweertje toen ik om 5uur binnen kwam
t komt weer in de buurt van 2001 en dr voor en dan met n goeie afloop
challa
Waarschuw beheerder
Jah t was zekers weer een mooi feesjuh:9
Idd goeie sfeer..leuke mense enz:D
The extreem sports waren ook helemaal (Y)
Maar een beetje jammer dat die feesten maar tot 11:00 duren.

Waarschuw beheerder
ik vond 't vrijdag wel gezellig hoor.. was helemaal top! niet te druk, maar gewoon gezellig druk! muziek okay, sfeer okay, alles dik in orde...(y) behalve die achterlijke rij man bij de entree, zijn ze nou helemaal gek geworden die udc? allemaal kampeerders die hun tassen moesten laten scannen, sommigen moesten gewoon dik een uur in de rij staan voor een paar van die tassen.. nee dat hadden ze wel beter mogen regelen! hopelijk organiseert udc volgend jaar dancevalley weer de eerste zaterdag van augustus! beter 1 dag vet uit je kneiter gaan dan 2 dagen dat je rond moet springen! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zoooo wat was dit een TOPFEESIE.!! (Y) :d KNALLEN.!! :woep: vooral de laatste paar uurtjes bij de main waren super.!!! ..en Armin van Buuren als afsluiter..TOPPERDETOPPIE.! ging bij hem echt losssss.!!! B) :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Heeeeeeeerlijke dag gehad!!:woep::woep::woep::woep:
Zon was fantastisch!
Ben inmiddels van knalrood naar lekker bruin getransformeerd;)

Marco V SUPER!
Preach SUPER!
Judge Jules was super!
En Ferry Corsten wist me zelfs in de brandende zon aan springen te krijgen:D

Maar k heb het DanceValley gevoel een beetje gemist.....

Veel minder ruimte, minder aankledig van podia, we konden de rots niet op!:(:(
Geen bloemetjes uit de lucht en óók geen vuurwerk dit jaar!
Daar kwam bij dat we dik 30 min hebben gewacht op ehbo voor een gozer die t echt NU nodig had.(Er was maar 1 EHBO post en die was bij de ingang.Deze meneer lag helaas midden op de berg bij de main terwijl Armin bezig was:S)

Dat er bezuinigd moest worden oké, maar als Extrema en DV volgdend jaar weer op dezelfde dag zijn ga ik Extrema maar eens checken
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_01.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_02.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_03.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_04.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_05.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_06.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_07.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_08.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_09.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_10.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_11.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_12.JPG[/img]

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_13.JPG[/img]

Kleine preview van de foto's die op www.udc.nl zullen komen te staan ( Wel van beide dagen btw. ) :)

Maar dit is tevens ook alleen van de hard area :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
slechtste dv die ik heb meegemaakt.

er was zon beetje overal op bezuinigd.
er was geen hq buiten maar in een gare hete tent!

echt zonde de hq hoort gewoon buiten en helemaal met dit mooie weer!

het geluid op de main was veel minder armin van buuren was alleen goed te horen dicht bij het podium, dat was vorig jaar wel anders met paul van dyk (bassen die door je lijf heen trilde tot achter in de valey). de valley was verkleind echt jammer er was ook geen vuurwerk.

verder was de sfeer wel top maarja das altijd op dv.

de lef stage was trouwens wel ontzettend goed, vet geluid goeie djs en relaxt in t zonnetje!

al met al krijgt deze dv een 6 van mij, ik heb me prima vermaakt maar voorgaande jaren was t 10000x vetter.

dus udc volgend jaar gewoon 1 dag doen daar alles in investeren en t wordt weer een topfeest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
op Extrema Outdoor kon niemand bewegen zo lees ik in de verslagen en bij Dancevalley ondanks dat het terrein is verkleind was er genoeg space voor iedereen.

UDC zal wel steeds kleiner uitpakken in de toekomst want op al hun feesten komen steeds minder mensen af en altijd zijn er kaarten aan de deur verkrijgbaar afgelopen 2 jaar.

Waarschuw beheerder
Gewoon weer 2 dagen dacht ik zo,echt top weekend gehad!

Terein was prima zo! :jaja:

ECht de poten onder me lijf vandaan gedanst!

:respect: voor DV :jaja:
Waarschuw beheerder
wie is die vrouwelijke dj op de foto hierboven ?
Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik dit jaar voor het eerst was @ Dance Valley, zodat ik (gelukkig?) niet kan vergelijken met voorgaande edities ;)
Het was namelijk voor mij een (Y) feest.

Zon
Bier
Lekkere muziek
pendelbussen ging lekker snel.

Oja...voor mij een minpuntje was toch echt dat stuk wat je moest lopen van het punt van de pendelbussen naar de ingang van Dance Valley. :(
En vooral de terug weg... omg :s :|

Voor de rest (Y)... voor mij dan he ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op zondag 16 juli 2006 om 06:42:
er was ook geen vuurwerk.

dat vond ik ook wel een beetje jammer ja..mja,vuurwerk of geen vuurwerk..het was KNALLEN.! :D
Waarschuw beheerder
leuk feest!

vond de hardstage de beste area,heb daar dan ook 3 kwart van de dag gestaan
bij binnekomst al meteen een heerlijk beukende hardtrance set van held Tommy Pulse :respect:
Proteus was weer gek als vanouds,klonk alleen soms wat chaotisch maar was toch (y)
daarvoor trouwens een bijna nog dwazere Mark Eg
wat een gek zeg! die stond op n gegeven moment met zn platentas over zn hoofd in een stellage te hangen :D
ook best chaotisch maar ook zeker lekker beuken.
ook de afsluitende set van Fausto was erg (y)
lekker pompende hardtrance/hardstyle

al met al leuk feestje
grootste minpunt was toch het gemis van de HQ , voor velen toch altijd de leukste area op dv.zeer spijtig UDC!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was inderdaad de slechtste DV ooit.

Geluid HARD STUFF tent was vaak veel te schel en No BASE.

Euro groove tent geluid beter, maar veel te zacht.

L.E.F stage waaide het geluid weg, en bij een break of intro
van een nummer hoorde je die KUT muziek van de Red Bull stage er door heen.
Die tering muziek hoorde je over heel Dance Valley heen.
Was wel jammer genoeg de enige stage of tent waar ik ben geweest (was helaas niet aan te ontkomen) met goed geluid.
Dan de w.c's achter L.E.F. stage...zeik liep er over heen,
waar de dames met hun open schoentjes door heen moesten.(smerig).

En dan JA..ik denk de schrik van vele Dance Valley gangers....
De H.Q buiten stage was er niet.
Waren gelijk onze ontmoetings plek kwijt, waardoor alle afspraken in het honderd liepen.
Wat weer een hoop feest vreugde weg nam, door dat gebel en geloop naar onze groep.
En heeft iemand van UDC dat ergens vermeld?

En crossmotors ,fietsen ,skate boards, blijf lekker weg.
Dit is Naar mijn weten Dance Valley?

Ik heb nog genoeg min punten te vertellen

Maar 1 ding weet ik zeker UDC wilde meer
Maar kreeg uit eindelijk minder....

Laten we zeggen dat er iemand het podium is opgeklommen
om de organisatie een mokerslag te verkopen.

Dit is het zoveelste bewijs, dat grote organisatie's
naar hun klanten moeten luisteren ,en niet naar het grote geld wat ze denken te ruiken.

De mensen en artiesten waren natuurlijk de redders in nood.
Goeie sfeer ondanks een hoop telleurgestelde gezichten.

Volgend jaar, niet het zelfde als 2005
Dan voor ons allemaal NO DANCE VALLEY!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 10:04:
Was inderdaad de slechtste DV ooit.

Was wel jammer genoeg de enige stage of tent waar ik ben geweest (was helaas niet aan te ontkomen) met goed geluid.

Waren gelijk onze ontmoetings plek kwijt, waardoor alle afspraken in het honderd liepen.
Wat weer een hoop feest vreugde weg nam, door dat gebel en geloop naar onze groep.

naar hun klanten moeten luisteren ,en niet naar het grote geld wat ze denken te ruiken.

bla bla en bla...

Aangemeld op: 12 september 2005 12:53

1 · feest bezocht

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Waren om 5 uur pas binnen, en om 10 uur weer naar huis gegaan.
Overal ff langs gelopen, was leuk maar niks bijzonders.

Waarschuw beheerder
[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_10.JPG[/img]

:O
Waarschuw beheerder
donateur
welke dj's zijn dat ?
heb ff in die tent gestaan waar hun "draaien"
maar vond het net een toneel stuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op zondag 16 juli 2006 om 10:12:
welke dj's zijn dat ?

DJ Proteus
hardhouse muziek 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 10:08:
1 · feest bezocht

:gaap:

bla bla en bla...

Ja ik dacht het al je bleert als een schaap.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de muziek was nog wel goed te doen, maar het zag er niet uit !
beetje op een keyboard rammen kunnen we allemaal 8)
Waarschuw beheerder
DV 2006 was Vet vet hoor vooral Fausto was knallen met Underworld Born Slippy b)
Alleen jammer dat HQ niet op het achterste veld was (n)
Maar toch super vermaak :cheer:
welke dj's zijn dat ?

Proteus (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
welke dj's zijn dat ?

das proteus :| vond het een geweldig showtje wat ie neerzette... wat een adhd :p
Waarschuw beheerder
En toen om twee uur vannacht: VUURWERK!!!!?
Heel bijzonder, beetje laat wel.
Waarschuw beheerder
Ik heb het echt prima naar mijn zin gehad. Allerbelangrijkste aan een feest vind ik:
1. Sfeer (uitstekend, geen een agressieve kop gezien, laat staan vechten)

2. De dj's waren helemaal top (cattaneo !!! Cox! armin van buuren!!!!!!!

3. bewegingsruimte (helemaal prima, lekker vol maar ook niet te druk)

4. Drukte voor Drank en WC (heel goed te doen, nooit langer dan 4 -5 minuten hoeven wachten bij de drank.) Wc was bijna doorlopen...

Als DV groentje sta ik er natuurlijk anders tegenaan als de gelouterde veteranen. Ik kwam ook niet voor HQ en ook niet voor het vuurwerk (dat er eigenlijk wel bij moet) maar gewoon voor een superdag met alleen maar leuke en vrolijke gezichten....
Waarschuw beheerder
donateur
Superleuke dag gehad,ondanks toch wel wat minpuntjes...
HQ niet buiten:cry:
Ver lopen naar de wc elke keer:s
Drinken halen bij de main was echt een ramp:| (normaal stond er linksonder bij de main toch ook een bar???)
Geen vuurwerk:/

Maar wel supermuziek,zon,gezellige mensen(l)
Maar 65 euro vond ik het niet waard.
Waarschuw beheerder
Felt like 2 events in one with the mix of sports and music. I imagine it may confuse some, it was great as a photographer though.

I did a quick pack of what caught my eye the most and compiled it at http://www.digitalfrog.nl/photos. I need to make a larger selection as soon as I get time, and photoshop a few pics. (dust on sensor included ;-) )

Anyhow, that's a start.

By the way, your pics a superb ®aven !

Da Frog
--
http://www.digitalfrog.nl

[img width=666 height=461 cacheid=000ca92f002470f67491b5731a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563897.jpg[/img]

[img width=666 height=461 cacheid=000ca93300247107c15d41b11a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563930.jpg[/img]

[img width=666 height=461 cacheid=000ca93800247120637a3e021a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563985.jpg[/img]

[img width=666 height=461 cacheid=000ca93b0024712a9546c4171a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563994.jpg[/img]

[img width=666 height=461 cacheid=000ca941002471347aa91aaf1a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563901.jpg[/img]

[img width=674 height=456 cacheid=000ca9450024714b67ac2a171a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563971.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Dancevalley was voor mij weer top alleen had UDC zich niet moeten laten meeslepen met dat Weekender gevoel, ik weet het in Engeland hebben ze het ook maar het moet niet ten koste gaan van, en dat deed het dit jaar idd zeker. maar ik heb me goed kunnen vermaken met wat er wel was en hoop dat UDC het volgend jaar anders doet want ik weet zeker dat als ze gewoon 1 dag in augustus hadden aangehouden dat het wel uitverkocht was geweest.

Kan gewoon niet anders DV Extrema en LoveParade op 1 dag?!?!

Trouwens de Concept tent was er gewoon hoor, maar dat was niet die tent naast de wc's dat was de Global. overigens toen wij er rond een uurtje of 3 naartoe gingen was de hele concept bijna leeg :$
Waarschuw beheerder

Maar daar hebben ze nu flink mee in de vingers gesneden denk ik.
Maar zolang de mensen 65€ (is 145 oude guldens he) neerleggen voor zoiets zal het hun gewoon een worst wezen.
Gewoon niet meer gaan en de leukere kleine feesten een kans geven. (is vaak veel gezelliger.)

Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste DV gister, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal met voorgaande edities, maar ik vond het top. (y) :) Het weer zat ook lekker mee. :yes: Alleen jammer dat ik op het laatst zo misselijk was. :(

Waarschuw beheerder
Ik heb genoten. Heel veel relaxte mensen, heerlijk weer, lekkere muziek. Housequake en Cox waren top. Vond Armin iets minder, misschien ook omdat de muziek de top van de vallei niet echt lekker bereikte ! Er was idd genoeg ruimte vor iedereen en dat was wel heel lekker. Kortom, vond het de toegangsprijs volledig waard.
Waarschuw beheerder
Het was idd. jammer dat de HQ niet gewoon zijn eigen
buiten stage had. Wel lekker buiten was de LEF stage, daar werd ook zeker goed gedraaid!!en ook Armin draaide erg lekker, jammer dat er geen vuurwerk of iets dergelijks was

al met al weer lekker vermaakt, met het fietsie altijd makkelijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha, wat een grap..

Kan me dat moment nog heel goed herinneren, ik heb het over de derde foto. Ik loop links op de foto(oranje broek) met een vriend van me. Was echt zo'n moment van, waar zijn die mafketels nu weer mee bezig.

Grappig om dat hier tegen te komen!!

Ik heb me twee dagen prima vermaakt, was de concept-tent niet gewoon de intec-tent van vrijdag. Volgens mij waren ze vergeten om de borden te verwisselen. Kan zijn dat ik het helemaal fout heb.

Later

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog nooit zo lang in de rij moeten staan voor een Dance Valley...Maar eenmaal binnen zat de sfeer er gelijk goed in. Fantastisch festival weertje (y), leuke mensen ontmoet en me prima vermaakt.

Jammer dat alles zo op elkaar gepropt stond. (n)
Volgende keer weer hele terrein gebruiken aub!! Ben niet naar de rotsen geweest, als je er toch niet op kan zitten...Jammer hoor.

Misschien volgend jaar toch maar eens een ander outdoor feessie gaan ipv DV.....

Waarschuw beheerder
Heerlijk weekendje gehad! alleen 4 uurtjes geslapen de afgelopen 2 dagen merk je wel....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 11:24:
Vond Armin iets minder, misschien ook omdat de muziek de top van de vallei niet echt lekker bereikte

Ik stond beneden bij 'ARMIN in the Valley' zoals Marxman het met een leuke metafoor wist te omschrijven. Ik moet zeggen dat het geluid daar wel enorm goed uit de speakers kwam. Ook leuk om dan tegen de heuvel op iedereen uit zijn dak te zien gaan....

En nee geen vuurwerk, maar om 22:30 waren ze er weer:

DE LASERS!!! WHOOOOOOOW

Waarschuw beheerder
bla bla en bla...

1 · feest bezocht

Alsof iedereen al zijn feestjes erin zetten:s

Waarschuw beheerder
Dancevalley = toch de aperots? :(

Waarschuw beheerder
Raven, wat een vette foto's zeg! Damn :respect:

Hardstage was relaxed! Alleen mocht idd wat meer bass hebben. Vond frank Kvitta bijvoorbeeld niet echt tot zn recht komen omdat het simpelweg niet hard genoeg beukte.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben zaterdag geweest super mooi weer. overal lekker de ruimte jammer dat je niet meer op de rotsen mocht.slechte beveiliging tot 2x toe mensen op de mainstage geklommen jammer dat er geen vuur werk was maar de lasers waren ook mooi!!! leuke dag gehad
Waarschuw beheerder
Vond het een goed feestje!! Picotto was lekker bezig. Beetje dikke electro / minmaal. Toen Baquette er gewoon inklappen, niet normaal.
Varela goed en verassende set met dikkeplaten. Technasia 20 minuutjes gezien. Eindelijk als duo (niet alleen Charles Siegling). Erg vet en die gaaf om die gasten zelf te zien losgaan op hun apparaatjes.
In e concept verder erg rustig en geluid slecht. Parisio wel vette platen. Cox begin ook redelijk. Kruse pompte er weer Latin lovers.
Loveland tent de sfeer goed En Sebastian Leger draaide chill.
Dus een goed feest gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond heel DanceValley zwaar vet dit jaar,
Normaal lopen er redelijk wat agressieve koppen daar, maar daar heb ik dit jaar helemaal niks van gemerkt.

Vrijdag ---> Prodigy echt super vet!!
Zaterdag ---> heel de dag op de main, lekkere muziek en erg gezellige mensen.
Camping ---> Was ook erg gezellig dit jaar, erg veel nationaliteiten (Y)

Waarschuw beheerder
vond het een leuk feestje ook mede door het weer
maar er waren zeker min punten

2 uur voor ik eindelijk binnen was
2 uur voor ik eindelijk weg kon rijden
vuurwerk???????????? jammer

plus punten

eric morrilo
pannekoeken ;)
laser show armin v buuren :)

conclusie leuke dag maar 65 euro TE duur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 12:17:
2 uur voor ik eindelijk binnen was
2 uur voor ik eindelijk weg kon rijden

je weet hoe druk het word ;) kom eerder en ga wat eerder weg :p
Waarschuw beheerder
vond het gewoon weer super.

de randvoorwaarden wc, drank , muntjes halen, allemaal goed geregeld!

goed zonnetje en top dj's

minpunten; geen bloemen geen HQ stage en vuurwerk,

voor de rest top en kan niet wachten op volgend jaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 12:23:
e weet hoe druk het word ;) kom eerder en ga wat eerder weg :p

hihi dacht ik kom laat was er pas rond 2 uur denk is het meer en deel al binnen fout gegokt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tylerdurden op zondag 16 juli 2006 om 11:34:
Ook leuk om dan tegen de heuvel op iedereen uit zijn dak te zien gaan....

:jaja: Dat was erg vet om te zien ja :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teq reob op zondag 16 juli 2006 om 12:13:
Picotto was lekker bezig. Beetje dikke electro / minmaal.

beetje?the whole fucking set was minimal/electro (N)

sux!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Franzelare op zondag 16 juli 2006 om 01:22:
wel snacky en wen ff gemeet die ik beide al lang niet gezien had dus dat was wel leuk!

die pannenkoek was lekker :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
hoe was de circo loco dit jaar eigenlijk??

Waarschuw beheerder
also Christian Varela :s what a strange set... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 16 juli 2006 om 02:59:
Daar kwam bij dat we dik 30 min hebben gewacht op ehbo voor een gozer die t echt NU nodig had.(Er was maar 1 EHBO post en die was bij de ingang.Deze meneer lag helaas midden op de berg bij de main terwijl Armin bezig was)

waren 2 ehbos mop :D ook 1tje op de mainstage :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RAP op zondag 16 juli 2006 om 12:23:
vond het gewoon weer super.

de randvoorwaarden wc, drank , muntjes halen, allemaal goed geregeld!

goed zonnetje en top dj's

minpunten; geen bloemen geen HQ stage en vuurwerk,

voor de rest top en kan niet wachten op volgend jaar!

idd maar begrijp niet wat iedereen met die HQ stage heeft. Daar was het voorgaande jaren altijd knokken en hq begon op d-v ook in een tent :) die bloemen kunnen gestolen worden dat zijn juist de kostenposten 8) en wat betreft dat vuurwerk dat was te verwachten :D

Waarschuw beheerder
nouu was wel weer een super gezellig daggie..het was lekker warm, afkoelen achter de muur:)alleen de wc's waaren echt smeerig!!!
(K)
Artiest Erase
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het een superfeest zijn altijd wel wat dingen waar je je aan irriteert (heb nog nooit een "perfect" feest meegemaakt) maar ik vond het erg geslaagd vooral de hard area (niet buiten helaas) toppers toch wel Mark EG,Proteus,Lab4,Gaz West & Fausto. Daarvoor vooral bij de LEF stage heerlijk in het zonnetje staan dansen werd ook lekker gedraaid dus wat mij betreft geslaagd, heb nu al zin in volgend jaar!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als zeer goed bestempeld maar er waren zeker wel minpunten

busvervoer: super goed geregeld, kon beide keren zitten en hoefde niet te wachten

lopen: half uur naar de ingang is toch wel lang

ingang: dit kon echt niet...jaren niet meer zo lang moeten wachten. stond bij de memebers guestlist en dat schoot echt niet op, 3 kwartier over gedaan. voor me viel nog een meisje flauw.

terrein: kleiner dan normaal, op zich niet erg maar de vallei bij de main verloor wel veel aan schoonheid door halverwege de heuvel met de rotsen een vipdek te plaatsen.

geluid: overal wel ok, vooral in de global vooraan erg dikke bass

wc's: maar 1 keer geweest, zag er wel ok uit alleen mindere ranzige plas bij de ingang waar je maar net omheen kon

munten: weinig plekken om ze te halen.

weer: ultiem lekker, vooral dat windje...aargghh

optredend: cosmic gate: nostalgie, lekker setje, judge jules: beetje rommelig wel ok, ferry corsten: heerlijke zweeftrance, michel de hey: een van zijn bekende lekkere funky setjes met veel enthausiasme gedraaid, marco v: alleen laatste half uur gehoord, klonk lekker, preach: de main trekt techno niet echt want het werd nogal rustig, toch wel lekker uit mn dak gegaan, wel wat fouten, armin: echt geweldige afsluiter, CONTROLFREAK!!!, wel onarmins hard afgeesloten maar dat vond ik niet erg.

vuurwerk: welk vuurwerk?

al met al heerlijke dag met vrienden gehad.

Waarschuw beheerder
was top en House quake was echt lekker.. (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 1038, 34608}
Waarschuw beheerder
Wie ............................. ?

Waarschuw beheerder
Ten opzichte van vorig jaar was dit jaar Dance Valley voor mij een domper.

Minder show om de dj's zoals vorig jaar bij Paul v Dijk (Vuurwerk, lasers, slingers) terwijl ik dit jaar maar even de lasers heb gezien en dat was het ..

Terrein was ook kleiner. Global en HQ niet meer buiten.
Dat zijn zo wel een beetje de punten wat ik mistte.

Maar toch heb ik een heerlijk weekend gehad :D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VIRULENZ op zondag 16 juli 2006 om 13:35:
Wie ............................. ?

Housequake = Erick E & Roog.
Waarschuw beheerder
donateur
wat een hoop gezeik weer :/

Ik vond het wederom een topeditie van DV (Y)
Het was anders dan andere jaren maar ik heb HQ absoluut niét gemist. Sterker nog, ik vond de sfeer op een of andere manier een stuk beter dan andere jaren. Heb geen vechtpartij of rel gezien, normaal was dat op HQ altijd raak.

Ik miste de rotsblokken en de bloemtjes, dat wel, maar dat is toch niet het belangrijkste van zo'n festival. Het gaat mij vooral om de muziek en de sfeer en die waren beide echt helemaal (Y) :respect:
Het mooie weer was ook superrelaxed, heb heerlijk een tijdje in het gras gelegen bij de Main. Dat miste ik vorig jaar zo door die regen!

The Prodigy was echt supervet, wat een act!! :respect:
Eindelijk Danny Tenaglia gezien, die man krijgt ook mijn eeuwige :respect:
En nog heel veel andere dj's waar ik bij uit m'n dak heb staan gaan. Vond het helemaal super weer!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 16 juli 2006 om 13:36:
wat een hoop gezeik weer

Datzelfde deed jij eindeloos in het extrema topic. haha. ;)
Misschien accepteren dat mensen dingen anders ervaren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op de Campong ?
Waarschuw beheerder
wat een hoop gezeik weer

Ik vond het wederom een topeditie van DV
Het was anders dan andere jaren maar ik heb HQ absoluut niét gemist. Sterker nog, ik vond de sfeer op een of andere manier een stuk beter dan andere jaren. Heb geen vechtpartij of rel gezien, normaal was dat op HQ altijd raak.

Ik miste de rotsblokken en de bloemtjes, dat wel, maar dat is toch niet het belangrijkste van zo'n festival. Het gaat mij vooral om de muziek en de sfeer en die waren beide echt helemaal
Het mooie weer was ook superrelaxed, heb heerlijk een tijdje in het gras gelegen bij de Main. Dat miste ik vorig jaar zo door die regen!

The Prodigy was echt supervet, wat een act!!
Eindelijk Danny Tenaglia gezien, die man krijgt ook mijn eeuwige
En nog heel veel andere dj's waar ik bij uit m'n dak heb staan gaan. Vond het helemaal super weer!!

Hehe eindelijk iemand die het snapt ;) (Y)
Geef je groot gelijk meis!
Waarschuw beheerder
volgend jaar dan eindelijk weer normale prijzen? denk het wel :)

laatste 3 uur even geweest... was wel okay
Waarschuw beheerder
was vet feesie :D
Waarschuw beheerder
Super!!!!!!! Heerlijk feest!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 16 juli 2006 om 12:53:
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 16 juli 2006 om 02:59:
Daar kwam bij dat we dik 30 min hebben gewacht op ehbo voor een gozer die t echt NU nodig had.(Er was maar 1 EHBO post en die was bij de ingang.Deze meneer lag helaas midden op de berg bij de main terwijl Armin bezig was)

waren 2 ehbos mop :D ook 1tje op de mainstage

jah... maar díe EHBO was dicht!
Waren al naar huis!:S:S
K heb met security mannentje zitten wachten bij die gast en zelfs t securitymannetje vond t ongehoord dat de andere post dicht was.
hehe je had m moeten horen schelden door zn radiootje/oortjes ding;)
UIteindelijk ist gloof ik wel ok gekomen met die gozer.:)
Waarschuw beheerder
Ik vond het een super feest ,vooral de hardstage :bounce:

Prima sfeertje :cheer:
Waarschuw beheerder
ik vond het wel een vet feest het enigte waar ik me aan iriteerde was de redbull stage met die kut muziek. wat ik opmerkelijk vond is dat het wel de hele dag druk was bij die stage en het lijkt mij al ga je naar dance valley dan kom je niet voor dat soort muziek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emiel op zondag 16 juli 2006 om 14:22:
het lijkt mij al ga je naar dance valley dan kom je niet voor dat soort muziek

was dat die clubstage? waarom zou je daar niet op dansen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 14:28:
was dat die clubstage? waarom zou je daar niet op dansen?

volgens mij was t ,meer urban achtig.

toen ik er langs liep hoorde ik sean-paul maar mensen vermaakte zich er wel geloof ik en heb er verder ook geen last van gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
@ digitalfrog: vette foto's! :respect:

heb 't prima naar de zin gehad gister! (y)
duurde ff voor we binnen waren, maar dat gevoel had je niet door de vette beats die al bij de ingang klonken.
na een kluisje te hebben gehuurd & muntjes te hebben gehaald (waarom nou weer aparte voor eten en drinken? :S) gingen we richting Eurogrooves, waar een aantal vrienden uit Spanje al uit hun dak gingen op de beats van SvD (en wij volgden snel!! :bounce:
daarna richting LEF-stage, waar eerst Ronald van Gelderen en daarna Judge Jules ons in het zonnetje flink aan het springen kregen! B-)
toen op naar "The Valley" -- kleiner dan normaal en je kon dit jaar niet op de wand :no:
maar goed, wat een topsfeertje (wat wil je ook met het weer, ben overigens goed roodbruin geworden ;))!! zowel Mauro Picotto, Marco V & Armin gaven een prima set weg. had alleen van Preach meer verwacht..
Armin ging tot 23:30 door, waarna we met veel duw- en trekwerk en een "pokke"eind lopen (met een blikje "SUIKERVRIJE COCA COLA!!" :P) richting de bussen liepen.
uiteindelijk om 2:30 bedje opgezocht (nou ja, het waren eigenlijk 2 fatboys @ IrEeNtJe's, maar ook daarin slaap je heerlijk!). :Z

volgend jaar weer?
Waarschuw beheerder
ik vond t echt supervet :D
super lekker weer, hele relaxede sfeer, allemaal blije gezichten :)
Wel jammer dat er geen open air HQ was en geen vuurwerk, en geen stromend water bij de main, en geen helicopters die bloemetjes strooiden (geldproblemen?) maar voor de rest gewoon n vet festival met n supervette sfeer :)

DJ's vond ik ook over t algemeen best lekker draaien :)
In t begin beetje rondgelopen en gechilld bij de main, Max Graham draaide daar wel lekkere chillmuziek :)
Daarna set van Tom Harding gezien :) Vond t n vette set, vooraan gingen mensen volgens mij flink uit hun dak :)
Daarna set van Technasia gezien, ook vette set :) Die concept tent was trouwens wel bijna t hele festival helemaal leeg als ik r was :S maar met Technasia was t r halfvol en gezellig :)
Daarna nog even het begin van Jan Liefhebber gezien, maar dat vond ik niet echt boeiend, had gehoopt dat ie wat harder zou draaien, maar hij wilde waarschijnlijk opbouwen in die 50 minuten die ie had :P
Van 4 tot 7 gewerkt, tussendoor ff Kvitta bezig gehoord terwijl ik naar de wc heen en weer liep en volgens mij was ie aardig hard aan t rammen :D
Daarna Proteus en Lab4 gezien, allebei vette acts, lekker gedraaid ook :)
Daarna gaan chillen bij Preach maar dat viel me toch wat tegen, misschien ook beetje anti-climax als je net van Proteus en Lab4 afkomt..
Daarna bij alle andere stages nog ff wezen buurten, leuke vage muziek bij circo loco trouwens, en een stoere neger die bij de chill het staven op n luchtkussen spel van iedereen won door gewoon relaxed te blijven staan en anderen liet vallen in hun poging hem eraf te stoten :D
Daarna Armin zien afsluiten, was niet per se n goede set, maar als afsluiter voor Dance Valley best leuk, al die klassiekertjes enzo :) Lasers waren vet, jammer van t vuurwerk dus :P
Waarschuw beheerder
Heb het super naar mijn zin gehad gisteren! :cheer:

Was die dag te vinden bij de L.E.F stage, Eurogrooves en pas rond 22:15 bij de mainstage en de sfeer was overal goed!

Bij de L.E.F stage ging het aardig los en Agnelli & Nelson draaiden (Y), kende maar 1 nummer van ze, maar alles wat ze die avond draaiden was gewoon super :respect:

Bij Armin van Buuren helemaal uit mijn dak gegaan t/m 23:25 :-D

Het was idd een beetje jammer dat er geen vuurwerk was dit jaar, maar zeker dat ik volgend jaar weer naar Dance Valley ga :-)

Waarschuw beheerder
helaas ook niet mijn feest, maar meer omdat ik uitgeput was :( had lekker geslapen die nacht maar ik kon elk moment van de dag wel in slaap vallen.

dat vond ik juist wel weer heel erg vet. Jammer dat ik alleen maar Inlineskating heb gezien.. wat een nepheid dat inline, volgens mij kan ik dat ook na 5 jaar. (inline vatspakken in de lucht, 360, beetje grinden...)

skateboarders en bmx had ik graag gezien maar dat was al geweest.

[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_11.JPG[/img]

Dit was toch wel de allerbeste van mijn dag! Ook hier lag ik redelijk te slapen maar heb wel geluisterd en hoorde onder andere be my victim langskomen!

Proteus was natuurlijk wel goed, vond ik niet fantastisch. Mark EG vond ik hardstylerig :( is zn goed recht maar niet mijn ding.
Waarschuw beheerder
inderdaad de slechtste DV ooit.

he dency!! me vriendje! hahaha
wij zijn het er helemaal mee eens!!
laten we hopen dat ze van udc die lezen!!
enne.........MARINA, dency is naar meer feesten geweest dan jij denk ik hoor, met je bla bla en bla!
so shut up!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op zondag 16 juli 2006 om 09:37:
wie is die vrouwelijke dj op de foto hierboven ?

Lisa lashes :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Check da Tekniq op zondag 16 juli 2006 om 11:13:
Trouwens de Concept tent was er gewoon hoor, maar dat was niet die tent naast de wc's dat was de Global. overigens toen wij er rond een uurtje of 3 naartoe gingen was de hele concept bijna leeg

Er was één behoorlijk lege tent, dat was volgens mij de Intec tent. De Concept zat normaal altijd barstens vol.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op zondag 16 juli 2006 om 12:50:
hoe was de circo loco dit jaar eigenlijk??

Vond ik persoonlijk de vetste tent. Zeer top gedraaid.

Waarschuw beheerder
Wat een gezeik over dat je niet op de rotsen mocht zitten, zijn jullie apen ofzo? En het ontbreken van vuurwerk. Als je dat wil zien tijdens een party, ga dan naar het geweldige (ahum) Sensation.

Ik vond het weer kicke, zoals elk jaar. Enig minpuntje was inderdaad die Red Bull rotzooi die overal doorheen blerde met die kutmuziek.
Waarschuw beheerder
denk pak 1 x dance valley mee ondanks de hoge prijs, maar dit was ook mijn laatste x. weinig aankleding in tenten, slecht geluid en veel sjonnies en anita's. bovendien duurde et 1.5 uur voordat ik binnen was. inc bus, lopen en ingang. op de terugreis nog eens een uur voordat we met de auto op de a9 zaten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:02:
Wat een gezeik over dat je niet op de rotsen mocht zitten, zijn jullie apen ofzo? En het ontbreken van vuurwerk. Als je dat wil zien tijdens een party, ga dan naar het geweldige (ahum) Sensation.

Ik vond het weer kicke, zoals elk jaar. Enig minpuntje was inderdaad die Red Bull rotzooi die overal doorheen blerde met die kutmuziek.

Het gezeik over die rotsen en de Valley is omdat het Dance VALLEY is. Nu gaan ze beknibbelen op dat wat dit feest zo speciaal maakt. Een terrein met verschillende tenten heeft elk festival al.

Waarschuw beheerder
Wat een gezeik over dat je niet op de rotsen mocht zitten, zijn jullie apen ofzo

hoe relaxed is het om daar je jointje te roken.. effe te eten etc!
Uitspraak van anders op zondag 16 juli 2006 om 15:03:
anita's

hmmmm :kwijl:

Waarschuw beheerder
veel sjonnies en anita's

:lol: Bestaan die nog dan? :S

Wie was trouwens die dj in de harde tent bij wie de plaat zo ongeveer 10 keer oversloeg? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:09:
hoe relaxed is het om daar je jointje te roken.. effe te eten etc!

jep, alleen dat mocht toch niet.

Ik had trouwens een vette bitch bij de fouillering. Omdat ik lange vloe bij me had zou ik ook perse weed bij me hebben. Moest ik helemaal me schoenen uit doen. en ging ze zelfs nog over mn sok heen lopen voelen of er echt niks in zat. Ging ze helemaal lopen vragen wat die spullen in mn zak deden als ik geen weed bij me had. Toen ik eenmaal mocht gaan werd ik weer teruggeroepen en toen wilde ze mijn telefoon inspecteren of daar mogelijk wat inzat.. :vaag:

Iemand ook zo'n prettige ervaring gehad bij deze dame? Meest linkse inloop steeg. Kort grijs haar.. Echt een manwijf.

Waarschuw beheerder
het was gewoon weer een top dancevalley
the prodigy :respect:
Mauro Picotto:respect:
Waarschuw beheerder
Top weekend gehad, maar vond het inderdaad ook tegen vallen dat de rotsenkant afgesloten was (gevaarlijk??), dit hoort bij Dancevalley en dat heeft niks met apen te maken! Ook jammer dat de bloemen en vuurwerk ontbraken (kosten besparing), maar diversen mensen gesproken die voor het eerst waren en dus niet beter weten en dus ook die dingen niet missen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi feest. Ik had het geluk een legaal kaartje voor 20 euro van iemand over te nemen...had er geen 65 euro voor over gehad. Vond het erg rommelig ingedeeld en de tenten stonden te dicht op elkaar. Maar ja, weer gezeik...gewoon lekker gefeest :bounce:
Christian Varela (y)
Trevor Rockcliffe (y)
Preach :respect:

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's + filmpjes van allebij de dagen van Dance Valley online :-)
Zie: gallery.technolusion.com

Meer parts met nog meer foto's komen online a.s.a.p.!
Enjoy :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 12:47:
beetje?the whole fucking set was minimal/electro

Kan jij ook nog eens wat anders dan alleen maar zeuren als er geen schranz word gedraait,denk eens niet alleen wat jij leuk vind,op de main word nou eenmaal verschillende soorten muziek gedraait!

Waarschuw beheerder
donateur
Citaat Emillio: "Ik had trouwens een vette bitch bij de fouillering. Omdat ik lange vloe bij me had zou ik ook perse weed bij me hebben. Moest ik helemaal me schoenen uit doen. en ging ze zelfs nog over mn sok heen lopen voelen of er echt niks in zat. Ging ze helemaal lopen vragen wat die spullen in mn zak deden als ik geen weed bij me had. Toen ik eenmaal mocht gaan werd ik weer teruggeroepen en toen wilde ze mijn telefoon inspecteren of daar mogelijk wat inzat..

Iemand ook zo'n prettige ervaring gehad bij deze dame? Meest linkse inloop steeg. Kort grijs haar.. Echt een manwijf."

Ik ben ook gepakt! Ik stond bij de kluisjes (ja, hoe dom kan je zijn) alles uit mijn kleding te halen. Op het moment dat ik klaar was en alles netjes uitgestalt had werd ik op mijn schouder geklopt! Bleek er gewoon al 10 min beveiliging naast me te staan, in burger!
Ik moest meelopen naar een soort van korps wat ze daar hadden gevestigd en moest een hokje in. En ja..daar moest alles uit.
Gelukkig fouilleren zonder handen, maar gechecked werd ik behoorlijk.

Helaas, alles in beslag genomen, maar ik mocht wel het terrein weer op. Pfieuww..

Het was jammer, maar ooit moet de 1e x zijn. Ik werd respectvol behandeld en ik heb zelfs nog lol met ze gehad.

Verder was DV weer hoe DV hoort te zijn.
Natuurlijk was ik verbaasd over het uitblijven van vuurwerk en nog wat dingen, maar gemist heb ik het niet.
Ik ben en blijf blij met DV en ga volgend jaar echt wel weer!

(l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een hoop gezeik weer

Nederlanders zijn gewoon te verwend,je had al die buitenlandse mensen over Dance Valley moeten horen :jaja:

Ik zeg maar zo een feestje moet gewoon zelf maken en wat boeid het als de indeling wat anders is dan normaal,als het 5 jaar het zelfde is krijg je weer gezeur dat het er alijd standaard uitziet!

Ik heb echt een geweldig weekend gehad :cheer:

Waarschuw beheerder
edit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:53:
Iemand ook zo'n prettige ervaring gehad bij deze dame? Meest linkse inloop steeg. Kort grijs haar.. Echt een manwijf."

Ik niet van dit wijf. Wel van een gast. Ik stond vooraan in de rij toen de "supervisor" van die vent van de security kwam om hem ff de les te lezen dat hij het dus niet goed deed.

Alles werd hem uitgebreid verteld.

- Tjeck of de GSM aanstaat, staat ie uit moet ie aan want anders kunnen er spullen inzitten.

- Ook knieholte voelen en bovenkant sokken

- Alles moet bekeken worden, portomonee, kaugum.

Heb daar echt 5 minuten als proefobject gestaan. Kon er wel om lachen omdat ik met dat soort dingen altijd de l*l bent. Bij Schiphol werd ik er ook al eens tussenuit gevist.
Waarschuw beheerder
Cosmic Gate was vet !
Waarschuw beheerder
Dance Valley:

+

* Electronation (Roman Flügel VS boos-kijkende-neger, Dirt Crew en Hugg & Pepp) PRETTIG

* Strandfeestje met Erick Morillo (y)

* Ideaal festivalweer

* Het maximale eruit gehaald met m'n partygezelschap

-

* Té commercieel en veel te hoog popi-jopie gehalte (was te verwachten)

* Waar was de grote Juan Atkins? (n)

* Geluid in de Global en Concept-tent niet om over naar huis te schrijven

* Het leek wel dag 1 van de wandelvierdaagse (blaren ontbreken nog maar net)

Tip voor UDC: Sla rechts- of linksaf. Veelbelovende techno/electro line-up, resulterend in lege zalen, omdat het publiek er niet naar is. Mensen die voor de HQ-buitenstage kwamen (dat waren er nogal wat aan de langstrekkende posturen te zien) ernstig teleurgesteld, vanwege het ontbreken ervan. Motorcross & skategeneuzel absoluut afstotend. (consumptieprijzen en pendelbussen daarentegen wel uitstekend voor elkaar.)

Conclusie: Dance Valley leuk om het een keer meegemaakt te hebben, maar het overtrof FYM of Awakenings niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:53:
Ging ze helemaal lopen vragen wat die spullen in mn zak deden als ik geen weed bij me had.

Ja, een maat van me kon ook z'n wiet geven. Sinds wanneer mag je niet blowen op feesten? :s Moet je dat nu ook al stoppen daar waar de zon niet schijnt?
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op zondag 16 juli 2006 om 14:32:
urban

Heel apart. Maar inderdaad, blijkbaar vonden anderen het wel leuk. Dan is het (y)
Uitspraak van >>Ing<< op zondag 16 juli 2006 om 14:21:
Prima sfeertje :cheer:

Dat viel mij juist tegen. Verbleekte bij de sfeer van Awakefest 2 weken terug. Veel afgeragde smoeltjes die tamelijk irritant liepen te doen. Ga dan naar huis, als je gaar ben. Het lijkt me dat de sfeer op vrijdag beter was... :)

Waarschuw beheerder
Monika Kruse :z

Christian Varela (N)

Trevor Rockcliffe ok

Preach :respect:

Mauro Picotto (N) kut!

that's all :nosmile:

Waarschuw beheerder
we hadden er geen 65 euro voor over maar aangezien we dichtbij wonen hebben we besloten om te gaan glippen:D

we hebben de auto geparkeerd, liepen langs t terein, heuvel op bij de mainstage, meteen bij het hek aangekomen, en met z'n 5en in 1 keer het hek over en het publiek in:D was een geweldige kick, en dat alles vanaf parkeren in 30 minuten, geweldig, thnx UDC:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 16:30:
we hadden er geen 65 euro voor over

ik ook...

free ticket :cheer:

Waarschuw beheerder
we hadden er geen 65 euro voor over maar aangezien we dichtbij wonen hebben we besloten om te gaan glippen

armoedzaaier

Waarschuw beheerder
Ik was er heel het weekend. En het hele weekend was de sfeer en het weer top!!

Ik snap dat sommige mensen wat te klagen hebben. Zeker als je al jaren naar Dance Valley gaat.
Voor mij is het dit jaar de 2e keer dv (vorig jaar ook camping) en vond het weer prima!! Idd jammer van HQ en zeer jammer dat Global niet buiten was, maar L.E.F. was ook wel prima eigenlijk. Kortom: heerlijk weekend gehad.

Maar als volgend jaar DV en Extrema weer samen vallen, wordt het toch weer Extrema.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 16:50:
armoedzaaier

en dat zeg jij met zo'n avatar? :roflol:

Waarschuw beheerder
HELEMAAL TOPPIE :cheer: het weer was ook zwaaar relaxed

Waarschuw beheerder
DV was chill gister!! Heb me goed vermaakt hele dag in de zon! :yes:

Moet inderdaad wel toegeven dat ik de helicopter met confetti en vooral het vuurwerk heb gemist! Dat was vorig jaar net zo geweldig! Echt een afsluiter! Hoop wel dat dat er volgend jaar weer is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In één woord SUPER!!

Bij binnenkomst gelijk gaan dansen op de klanken van Erick-e en Roog; heeeerlijk!!!

Carl Cox, Mauro Picotto en verder overal en nergens heen geweest. Super sfeertje, lekker weertje, leuke mensen, gelachen, gedanst.....volgend jaar ZEKER weer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 16:29:
Christian Varela (N)

Oh? :/ Inderdaad niet de meest geweldige set van hem maar zeker niet onaardig. Michel de Hey kon me na veel teleurstellingen gisteren wel meer boeien dan anders en Carl Cox: wat een drukte en om wat? Meer naam dan faam...
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 16:58:
het weer was ook zwaaar relaxed

Het weer was inderdaad in een woord "godinnelijk"! :respect:

Waarschuw beheerder
Top feest :cheer:
Werkzaam bij E-Fraga
Artiest {SHOWLIST artist 26896, 6026, 46880}
Waarschuw beheerder
Waarom was het feest nu echt verplaatst? Omdat er geen vergunning was in augustus, of omdat ze nu alle flesjes water van vorig jaar konden gebruiken die maar tot juli 2006 goed waren :D

Waarschuw beheerder
Jammer van HQ........het was in elk geval geen Dance Valley zoals in het verleden.:nee: Maar.....dat mocht de pret niet drukken....die HQ tent ramde er vol overheen :bounce: Zelfs nog ruim 40 minuten naar keiharde hardstyle mogen luisteren.....YEAAAAAAAAAAAAh :p

Verder leuk feessie.........en mooie mensen....(y) en goeie sfeer onderling.

En nu issut eindelijk voor mij slaappie tijd.....:vaag:
Waarschuw beheerder
bla bla en bla...

vind ik ook... dat die HQ Tent weg is . en dat dat jammer is .. OK, maar ga feesten in plaats van huilen..

Top feest!! en waar zijn de fucking reacties van de mensen die het zeer goed vonden?????
(Word zo gewaardeerd namelijk.....................)

Danny en Armin, proteus , Mark EG waren super... maar dat laatste uur op mainstage is moterfokking uniek, wat een leipe lasers!!! en vuurwerk heb ik niet gemist... vind ik toch geldverspilling..!!!!!!

Laten ze trouwens eens wat meer harddance dj boeken voor een Qlimax, dat zijn toch echt wel de meest energieke dj;s die er zijn,.. (Fokking hell die Proteus kan best goed draaien :O )

btw;

Danny is inderdaad wel the man!!

Had het niet verwacht maar hoort zeker in de rij van ultieme wereld dj's ...

En voor de mensen die niet geweest zijn..

Hij laat ons niet meer zo lang wachten voordat hij weer komt....
En dan in een intieme nachtclub
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond het super gezellig! Had een vriend meegenomen die nog nooit eerder was geweest en hij heeft net zo genoten als mij :D Idd wel jammer dat het terrein zoveel kleiner was en dat het geluid wat minder was! En naast die skatebanen top 40 muziek vond ik helemaal een vage aktie!

Verder helemaal leuk! Michel de Hey draaide voor mijn gevoel anders dan normaal maar toch genieten.. Trevor Rockcliffe, zoooooo die was echt geweldig! Wilde gewoon echt niet naar huis en kon niet stil blijven staan :respect: helemaal top!

Ging rond half 11 weg, wil alleen wel graag weten waarom er 3 brandweerwagens met loeiende sirene naar het terrein scheurden! Zag wel dat er een klein tentje in de fik stond maar die hadden ze al geblust.. Weet iemand het??
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een geweldig feest. Vrijdag zwaar staan springen bij de Prodigy en zaterdag lekker afgesloten bij Armin van Buuren

die lasershow :lief:
laatste aanpassing
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
met z'n 5en in 1 keer het hek over en het publiek in was een geweldige kick

:respect: :)

Waarschuw beheerder
Zal het kort houden, ik vond het helemaal fantastisch, van vrijdagmorgen tot een paar uur geleden. En een eervolle vermelding voor Morillo is wel op zijn plaats, omdat hij wederom 3 uur lang het publiek uit zijn dak heeft laten gaan.

Waarschuw beheerder
Btw, over Armin was ik niet zo te spreken, maar daar kan die arme jongen niks aan doen, die stijl ligt me gewoon niet zo.
Waarschuw beheerder
donateur
voel je je dan niet bedrogen als je 65 euro voor zo een feest neer legt ?
de bus stopte naast het festival terreim
maar we moesten toch nog 40 minuten lopen om bij de ingang te komen.
toen percies 1 uur in de rij gewacht.
dan ben je bij elkaar al bijna 2 uur kwijt.
en dan een zooitje bagger slappe muziek
ik kwam om 14:00 binnen en om 16:00 uur ben ik naar huis gegaan.
elke tent 10 minuutjes gestaan, maar was echt 3x niks
geluids kwaliteit ook zeer matig.
De prodigy bijvoorbeeld stelt toch ook niks voor
als ze op de radio zouden zijn dan zou je het volume ook niet harder zetten, dus ook geen act om voor uit je dak te gaan.

Ik heb mij het meest vermaakt bij die crosfietsers in de halfpipe.
de organisatie heeft gewoon niet genoeg geinvesteerd maar zal wel flink wat geld in hun zakken hebben gedauwd.

1x dancevalley maar nooit meer.
gelukkig gratis kaartje
jammer van de 4 uurtje die ik er aan kwijt ben geweest.
Had liever een dutje kunnen doen of zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeer geweldig weekend gehad! vrijdag was op zich meer een 'chill-dagje' af&toe ff op de camping uurtje chillen, dan weer het terrein op. Prodigy vond ik meesterlijk en zeker wel iets voor op Dance Valley. te komisch was ook toen de Prodigy nog het podium amper had verlaten het te foute nummer "Love is in the air" werd gedraaid! geweldig!

zaterdag was ook zekers goed te doen! heerlijk genoten en beetje rond gelopen. Loveland was super, Erik Morillo en Ferry Corsten ook. Red Bull Area was ook gaaf! en tegen het einde van de middag maar richting Main gelopen. Picotto wel goed, Mister V super weer, Preach ook wel ok maar vond Armin van Buuren geweldig draaien!

miste ook wel de bloemetjes, vuurwerk en het beklimmen van de apenrotsen maar dat is maar bijzaak.

op naar 2007!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 16 juli 2006 om 18:59:
voel je je dan niet bedrogen als je 65 euro voor zo een feest neer legt ?
de bus stopte naast het festival terreim
maar we moesten toch nog 40 minuten lopen om bij de ingang te komen.
toen percies 1 uur in de rij gewacht.
dan ben je bij elkaar al bijna 2 uur kwijt.
en dan een zooitje bagger slappe muziek
ik kwam om 14:00 binnen en om 16:00 uur ben ik naar huis gegaan.
elke tent 10 minuutjes gestaan, maar was echt 3x niks
geluids kwaliteit ook zeer matig.
De prodigy bijvoorbeeld stelt toch ook niks voor
als ze op de radio zouden zijn dan doe je het niet eens harder.
heb mij het best vermaakt bij die crosfietsers in de halfpipe.
de organisatie heeft gewoon niet genoeg geinvesteerd maar flink wat geld in hun zakken hebben gedauwd.

1x dancevalley maar nooit meer.
gelukkig gratis kaartje
jammer van de 4 uurtje die ik er aan kwijt ben geweest.
Had liever een dutje kunnen doen of zo.

Favoriete muziekgenres: darkcore, early hardcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, terror

:Z
Waarschuw beheerder
Ik heb me juist enorm vermaakt overal...sfeer zat er beide dagen goed in :D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leuker als de vrijdag .. niet te druk gelukkig ... alleen prodigy was dan wel weer cooler (vrijdag)

voor de rest goed vermaakt ... alleen jammer van het publiek op het eind, er hing niet echt een feestvreugde bij de laatste songs, leek wel of ik de enige was die uit zn dak ging

volgend jaar toch extrema
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 16 juli 2006 om 19:07:
Ik heb me juist enorm vermaakt overal...sfeer zat er beide dagen goed in :D:D

Idem :jaja:

Ja , Ik vind Dance Valley kwa aankleding/grootte/etc. wel wat achter uit gegaan. Maar ; Het was opzeker een goed feest :jaja: De sfeer (L) De muziek (L) Het weer (L)
Waarschuw beheerder
wat een balle zooi echt nooit meer
Waarschuw beheerder
En heb je je aangemeld alleen om dat te kunnen zeggen ? :roflol:

Waarschuw beheerder
dancing @ valley (L)

Waarschuw beheerder
Wat een gezeik over dat je niet op de rotsen mocht zitten, zijn

Vond het idd ook erg jammer dat de berg afgesloten was... maar vooralsnog heb ik een top zaterdag gehad. Sfeer was super!! :respect:
Waarschuw beheerder
Ook dit jaar weer genoten van een heerlijke Dance Valley. Complimenten aan udc voor de organisatie.
We hebben veel dj's gehoord: Cirillo, José, Fabrizio, Carl Cox, Monika Kruze, Hernan Cantaneo, Armin van Buren, Maurio Picotto en Michel de Heij. Volgend jaar weer Dance Valley voor ons!
Waarschuw beheerder
wie van jullie hebben aan het eind tussen 21.00 en 23.30 mensen gezien van het aids fonds die collecteren?

Waarschuw beheerder
Mark EG was echt helemaal los !!!

Waarschuw beheerder
heb zeker wel een vet weekend gehad, tja je kan altijd wat mindere dingen verzinnen! zo als idd geen vuurwerk bloemen dat je niet op de rots mocht, en tja op de camping die bouwlampen , ik kon mijn tentje vanaf het begin van de camping zien , hat zo,n kleurig leger tentje waar hij echt vet op gericht was, en het gewoon lichter in de tent was als overdag! maar ja boeien ik heb me verder niet druk gemaakt! hoop dat het volgend jaar weer zo vroeg is udc bedankt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 16 juli 2006 om 20:14:
wie van jullie hebben aan het eind tussen 21.00 en 23.30 mensen gezien van het aids fonds die collecteren

Waarschuw beheerder
....leuk, niet meer dan dat!!! Alle minpunten zijn al genoemd en het is zeker geen dv zoals verwacht en zoals het behoort te zijn.

Maar ja, dit krijg je door die vechtpartijen van afgelopen 3 jaar.

Slechtste dance valley tot nu toe, maar wel prima vermaakt. Prijskwaliteit verhouding klopt niet voor de zaterdag.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 16 juli 2006 om 19:07:
Ik heb me juist enorm vermaakt overal...sfeer zat er beide dagen goed in :D :D

Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ik kwam alleen voor The Prodigy, maar heb van iedereen en alles kunnen genieten! B)

Trouwens uit je dak gaan vooraan bij The Prodigy....SJEZUS wat cool om een keer meegemaakt te hebben...Ben normaal van het ontspannen dansen met een beetje ruimte om je heen, dit was gewoon springen, beuken, juichen, joelen etc...(L)

Echt een topweekend gehad, volgend jaar hopelijk weer!
Waarschuw beheerder
denk pak 1 x dance valley mee ondanks de hoge prijs, maar dit was ook mijn laatste x. weinig aankleding in tenten, slecht geluid en veel sjonnies en anita's. bovendien duurde et 1.5 uur voordat ik binnen was. inc bus, lopen en ingang. op de terugreis nog eens een uur voordat

SUKKELTJE!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Was weer geweldig!! alleen idd jammer vd rotswand en dat main stage meer leek op een overmaats poppenkast dan op een hoofdpodium,duidelijk minder besteed ad aankleding. goeie sfeer ,iedereen relaxed en vrolijk. precies zoals het bedoeld is. ik hou niet zo van hardhouse maar ging toch gister echt los bij tom harding en proteus! dit was m,n 10e x en volgend jaar op zeker m,n 11e!! alle partypeople thnx voor deze topdag!!
Waarschuw beheerder
DV was heerlijk!

Fausto , Tommy Pulse en Mark EG waren de beste
diep respect !:respect:

Waarschuw beheerder
Top feestje !!! :cheer: en wat een lekker weer :D
Waarschuw beheerder
weet je ik heb een geweldig weekend gehad en ik snap niet zo goed al het gezeur ik vond de prijs voor een heel weekend prima.
wat een super vet feest.. ben nu echt helemaal om.. geef mij maar dance valley of mysteryland dan defqon of andere hardstyle

wat een sfeer en gezelligheid
Waarschuw beheerder
jaja dat was er weer 1tje hoor!

jammer dat er geen buiten hardarea was maar binnen was t ook goed te doen

mark eg wat een mafkees lol!
DBD (y) top
Tommy Pulse :respect: was super als altijd :respect:
Proteus blijft leuk om naar te kijken :bounce:
Mauro viel beetje tegen :(

maar overall prima feest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 16 juli 2006 om 16:52:
en dat zeg jij met zo'n avatar?

leuk dat Van Binsbergen ook op dit forum zit
Waarschuw beheerder
er valt altijd iets te klagen zie ik uit dit topic de andere keer is het geluid te zacht. de andere keer is het terrein weer niet goed of de aankleding niet perfect zoals de bezoeker het wilde. Maar aan alles hangt een budget.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 16 juli 2006 om 20:14:
wie van jullie hebben aan het eind tussen 21.00 en 23.30 mensen gezien van het aids fonds die collecteren

Ik ook, ja. Had geen losgeld meer, heb toen een drankbon gegeven.....Klein biertje gedronken, vandaar......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op zondag 16 juli 2006 om 18:59:
de organisatie heeft gewoon niet genoeg geinvesteerd maar zal wel flink wat geld in hun zakken hebben gedauwd.

Mensen die dit zeggen kan je gewoon niet serieus nemen. Feest was niet uitverkocht dus dan steekt de organisatie echt een stuk minder in zijn zak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 16 juli 2006 om 22:20:
Mensen die dit zeggen kan je gewoon niet serieus nemen. Feest was niet uitverkocht dus dan steekt de organisatie echt een stuk minder in zijn zak.

sure...

Het veld was afgeladen rond 3 uur!!!!!!!!!!!

op een paar plekjes ruimte...

Ik dacht nog als ik hiervan organisator was... liep ik met een big smile rond !!!

Waarschuw beheerder
Ik heb een TOP feest gehad...het ultieme Dance Valley gevoel is weer terug. Na vier jaar gestrubbelt te hebben met rug problemen, heb ik nu weer mijn eerste DV mee kunnen maken...(dit was de 5de keer)

S'avonds; bij de valley stond ik met traantjes in mijn ogen..want dit had ik toch wel bereikt!!

Prima sfeer, leuke mensen ook; veel gelachen, gedanst, gechillt en bovenal GENOTEN!!

Bedankt UDC voor "wat voor mij" een geweldige dag was!!

Op naar DV 2007...heb er nu alweer zin in ;)

Waarschuw beheerder
"Organisator UDC telt vooralsnog 42.000 verkochte kaarten. Er is ruimte voor 60.000 mensen, maar directeur Brian Bout zei vrijdag al dat hij verwachtte dat het evenement niet uitverkocht zou raken." (trouw)

Ach lekker belangrijk allemaal ook, ik heb een topdag gehad :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:30:
Ach lekker belangrijk allemaal ook, ik heb een topdag gehad

:yes: (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Allstyles op zondag 16 juli 2006 om 22:26:
sure...

welk veld? mainstage of waar de tenten stonden? ik vond ze allebei trouwens echt niet druk. tenten waren trouwens ook maar voor de helft gevuld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 16 juli 2006 om 22:41:
tenten waren trouwens ook maar voor de helft gevuld.

Dat was juist beter :yes: :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geklaag en gezeur van sommigen. Tjee een feest is ook wat je er zelf van maakt.
De meeste bezoekers (zoals ik) hebben een TOP DANCE VALLEY 2006 gehad. Er is altijd wel een minpuntje te vinden. Niemand is perfect en dus ook organisatie buro's niet. Helaas valt er niks te klagen over het weer (zoals de regen vorig jaar) dus nu is het festival zelf aan de beurt. Jammer ....
Iedereen heeft zijn/haar eigen beleving en ik denk dat het merendeel een positieve vibe heeft gehad dit weekend :yes:
Voor iedereen dit heeft genoten van mijn opbouw foto's zeg ik : volgend jaar ben ik er zeker weer bij (met foto's) :)
Op naar alle leuke :bounce: feesten die nog gaan komen dit jaar.

Waarschuw beheerder
het was echt geweldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Allstyles op zondag 16 juli 2006 om 22:26:
sure...

Ik dacht nog als ik hiervan organisator was... liep ik met een big smile rond !!!

als ik het van de mensen om me heen hoor hebben die allemaal in de laatste week hun kaartje gehaald. Als ik dat zou doortrekken naar heel Nederland, dan moet er echt belachelijk veel verkocht zijn in de laatste week. Verklaart op zich wel waarom toch budget-technische wijzigingen waren.

Ik heb iig echt een topdag gehad, lekker lopen ouwehoeren met vrienden en mensen van overal vandaag. Buitenland, Nederland, maakte niet uit, iedereen was vrolijk en gezellig :D
De vrijdag was ook top met Danny Tenaglia die zelf ook echt zwaar stond te dansen op zijn eigen muziek en dan alsnog geen mixfouten, zwaar respect voor de fan. En dan de lasershow bij de main :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:59:
leuk dat Van Binsbergen ook op dit forum zit

als in van Binsbergen in jiskefet? het was ook maar een grapje hoor! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeroen Effing op zondag 16 juli 2006 om 17:51:
Waarom was het feest nu echt verplaatst? ... of omdat ze nu alle flesjes water van vorig jaar konden gebruiken die maar tot juli 2006 goed waren :D

:roflol:
Waarschuw beheerder
Een waardeloze editie vergeleken met voorgaande! Er was totaal geen sprake van een valley. Desondanks heb ik me toch uitermate vermaakt. Vooral de live stage had een verdomd lekker geluidje.

Alleen in de tenten was het slecht toeven. Een turks stoombad is er niks bij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 13:42:
Misschien accepteren dat mensen dingen anders ervaren.

en dat komt uit haar mond:roflol:

Waarschuw beheerder
Lekker water he mensen! Een jaar oud, zonder dopjes ook nog! :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 01:50:
Een jaar oud,

Ja da's minder :\

zonder dopjes ook nog!

Had een dop van thuis mee genomen :D

Waarschuw beheerder
bla bla en bla...

1 · feest bezocht

Uitspraak van Miss Gipsy op zondag 16 juli 2006 om 14:49:
MARINA, dency is naar meer feesten geweest dan jij

Nou en of he meissie...

Ik stond al te Rave had zij nog geen haar op d'r kut :roflol:

Zo nu werken BAH BAH BAH
Waarschuw beheerder
Mja maar als Partyflock zo'n beetje je hele levensinhoud is dan ben je nog maar een party-wannabee want je profiel bewijst dan alles:P *hehehe*
Waarschuw beheerder
Was wel leuk feest zeker met de zon de hele dag in je nek maar als ervaren partyganger en voor 65 (heb ik er gelukkig niet voor gegeven) kun je toch wel iets meer verwachten vind ik dan prijs word steeds hooger maar je krijgt er steeds minder voor terug geen bloemen vliegtuig vuurwerk rots niet meer op das zijn tochwel de Dv dingen die het hem doen maar goed niet teveel zeuren he de mensen komen toch wel en zolang dat zo gaat vind UDC het natuurlijk prima

Waarschuw beheerder
Heb heimwee!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker water he mensen! Een jaar oud, zonder dopjes ook nog!

Nog een week houdbaar hoor :P

Maar idd. zonder dopjes maar op een gegeven moment zag ik halverwege het terrein een stoot dopjes op de grond liggen. Had één van die mobiele punten gedumpt.

Maar ik had me eigen dop mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 16 juli 2006 om 21:59:
Maar aan alles hangt een budget.

Nou vind 65 euro per persoon toch wel een prijs, waar je een redelijk budget mee opbouwd met 40.000 man....
Waarschuw beheerder
Weg die vrijdag, alleen zaterdag.

HQ gewoon weer op zijn vertrouwde plek of in die andere Valley van'99.

Apenrots en al die andere plekken open net als jaren terug.

Fuck die Red-Bull, Dansen moet iedereen niet Skaten of van die dingen. Het zijn niet de X-gamesValley.

Global moet buiten en niet. Carl Cox verdient dat en laat die Corsten op Maindraaien.

Dance valley pak de draad weer op en Luisteren naar de bezoekers,

Mijn Dance Valley gevoel was ver te zoeken dit jaar. ook doordat ik trouwens om 18:00uur naar huis ben gegaan maar dat kwam door een zonnesteek:S:(.

Maar Apenrots wer open, Tom Harding JP en gasten zoals het altijd al is geweest op een Bomvolle HQ buitenstage en Carl Cox op zijn eigen Global buitenstage.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 09:56:
Nou vind 65 euro per persoon toch wel een prijs, waar je een redelijk budget mee opbouwd met 40.000 man....

Maar als die pas in de laatste week hun kaartje kopen.....
Gaan de extra's zoals de bloemen en vuurwerk niet meer lukken ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 16 juli 2006 om 22:41:
welk veld? mainstage of waar de tenten stonden? ik vond ze allebei trouwens echt niet druk. tenten waren trouwens ook maar voor de helft gevuld.

op mainstage, en kijkende vanaf de looproute omhoog naar de lef stage en verder..........

Als er hier nog 20000 bij waren... had ik het niet grappig gevonden,.,.,.,.

Dit was druk zat..!!!
Waarschuw beheerder
Oh ja....

Zag ik het nou goed...:O

Liep noisekick op DV ???
Waarschuw beheerder
Helemaal top! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Ing<< op maandag 17 juli 2006 om 01:59:
Had een dop van thuis mee genomen

Slim! Dat moet ik echt onthouden voor volgend jaar. :yes: :)
Waarschuw beheerder
donateur
idd slim!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 08:17:
Ik stond al te Rave had zij nog geen haar op d'r kut

whahahahhaha!!!

Waarschuw beheerder
Dit jaar alleen op mainstage gestaan. Muziek was lekker (soms te soft)....weer was goed, mensen prima (geen vechtpartijeb gezien op mainstage).......

enigste minpuntje was...dat ik juist op mainstage wil staan omdat het een vet gevoel en gezicht is om over de hele vallei heen te kijken......helaas de vallei is de vallei niet meer..(viptribune belemmerde het uitzicht!!)

Tip: Hou de vallei lekker ruim....heeft iedereen plek om te dansen...etc.Dat is Dance Valley....zo ruim mogelijk....

..en ja...de toiletten...een drama......15 minuten wachten....en dan vinden ze het raar als je het tegen een hek doet....

Waarschuw beheerder
Hoe was electronation?

Waarschuw beheerder
heb erg relaxt weekend gehad, vrijdag was meer een beetje een chill dagje, beetje overal kijken. en Zaterdag lekker los gegaan! De sfeer was goed en muziek was ook wel okeej.

Lasers op de main waren erg vet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:23:
..en ja...de toiletten...een drama......15 minuten wachten....

geen last van gehad?
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker water he mensen! Een jaar oud, zonder dopjes ook nog!

had je water van 2005 dan?

Waarschuw beheerder
en ja...de toiletten...een drama......15 minuten wachten....

Uitspraak van Cicatrix op maandag 17 juli 2006 om 11:47:
geen last van gehad?

Ik heb ook nergens hoeven wachten. Kon steeds meteen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 17 juli 2006 om 11:55:
had je water van 2005 dan?

de labels waren van vorig jaar, maar THT tot eind juli :P

Waarschuw beheerder
het was niet helemaal uitverkocht maar dat vind ik geen probleem!!! vond het zelf vrijdag leuker als zaterdag, vrijdag kan je gewoon overal lekker bij, zaterdag is het vaak zo veel dringen! vond Mark EG op vrijdag echt vet wat een gaaf mannetje!! tevens vond ik de silent disco weer gaaf vooral vrijdag!! alleen vond ik het verschil in style veel kleiner als vorig jaar zo dat je vaak niet kon zien wie 1 of 2 aan had staan! zaterdag vooral het begin vond ik echt slecht met die gast die al die foute franse nummers draaide maar goed alles bijelkaar was het gaaf wel wat minder als de jaren ervoor maar vond het genoeg, wel was het wat duur haha heeft me 650 euro gekost!
Waarschuw beheerder
die set van Tommy Pulse was echt weer meesterlijk
komen die setjes btw nog online te staan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimaliseren69 op maandag 17 juli 2006 om 10:10:
Weg die vrijdag, alleen zaterdag.

HQ gewoon weer op zijn vertrouwde plek of in die andere Valley van'99.

Apenrots en al die andere plekken open net als jaren terug.

Fuck die Red-Bull, Dansen moet iedereen niet Skaten of van die dingen. Het zijn niet de X-gamesValley.

Global moet buiten en niet. Carl Cox verdient dat en laat die Corsten op Maindraaien.

Dance valley pak de draad weer op en Luisteren naar de bezoekers,

dat ik juist op mainstage wil staan omdat het een vet gevoel en gezicht is om over de hele vallei heen te kijken......helaas de vallei is de vallei niet meer..(viptribune belemmerde het uitzicht!!)

Tip: Hou de vallei lekker ruim....heeft iedereen plek om te dansen...etc.Dat is Dance Valley....zo ruim mogelijk....

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit was mijn eerste DV en deze is zeer goed bevallen, ik kan het helaas niet vergelijken met de voorgaande jaren. Ik heb in iedergeval genoten van de sfeer en een hoop gezellige mensen gesproken.
Waarschuw beheerder
Ontzettend Gaaf weekend :D:D:D:D Heb alleen een vraagje :P ben op zoek naar zo'n techno nummer die ze in het 24 uurs-cafe gedraaid hebben. Het enige wat ik kan zeggen is dat er af en toe een aflopend riedeltje met een panfluit inzit..zo van eh...tetetehh tetetehh tetetehh...en dan weer verder met het liedje...wie helpt me :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pumbaa op maandag 17 juli 2006 om 12:15:
Dit was mijn eerste DV en deze is zeer goed bevallen, ik kan het helaas niet vergelijken met de voorgaande jaren. Ik heb in iedergeval genoten van de sfeer

Amen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frensmeister op maandag 17 juli 2006 om 12:20:
ben op zoek naar zo'n techno nummer die ze in het 24 uurs-cafe gedraaid hebben. Het enige wat ik kan zeggen is dat er af en toe een aflopend riedeltje met een panfluit inzit..zo van eh...tetetehh tetetehh tetetehh...en dan weer verder met het liedje...wie helpt me

Gregor Salto - Bouncin' Harbour :)
Waarschuw beheerder
ben op zoek naar de tracklist van de set van armin. hij draaide me daar toch een paar verdomd lekkere plaatjes. Iemand ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frensmeister op maandag 17 juli 2006 om 12:21:
Alle labels waren van 2005

spa gebruikt al 10 jaar dezelfde labels dan heb je toch ook niet oud water :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
om maar te zwijgen over wijn :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frensmeister op maandag 17 juli 2006 om 12:21:
Alle labels waren van 2005

op ground zero hadden ze dezelfde flesjes valley uit 2005...
Waarschuw beheerder
Ik vond het een stuk minder dan vorig jaar... ze hadden de rotsen afgesloten waar je vorig jaar lekker op kon chillen en een heel stuk daarnaast.... voor mij dus niet zo geslaagd maar het weer maakte een hoop goed!

Waarschuw beheerder
en hoe was erick morillo???? was zelf op extrema maar ben benieuwd naar zijn set!!
Waarschuw beheerder
de muziek viel wat tegen, maar gelukkig lekker weertje!
maar zal er volgend jaar niet weer heen gaan. ik vond het geen 65 euro waard!

Waarschuw beheerder
Dance Valley was wel vet hoor ;-) Vond Armin als afsluiter niet denderend...

Maar zijn er livesets ergens te vinden.. Ik ben blijkbaar geen al te beste googelaar ;-)

Waarschuw beheerder
Vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wimba op maandag 17 juli 2006 om 12:26:
ben op zoek naar de tracklist van de set van armin. hij draaide me daar toch een paar verdomd lekkere plaatjes. Iemand

01 Divine & Warning - 4LB
02 Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
03 Super 8 & P.O.S. presents Aalto - 5 (Original Mix)
04 4 Strings - Take Me Away (Purple Haze Remix)
05 ID (vocals I Love You, I Hate You)
06 Rank 1 vs Alex Morph - Life Less Ordinary (Original Mix)
07 ID
08 Sean Tyas - Lift (Original Mix)
09 Re:Locate - Rogue
10 Orjan - Arctic Globe
11 Racoon - Love You More (
12 ID (forgot the name)
13 John O'Callaghan vs Brian Kearney - Exactly (Original Mix)
14 Randy Katana - Plastic Fantastic
15 ID (sounded like Speedy J - Krekc)

Encore:
16 Armin van Buuren - Sail (Original Mix)
17 Armin van Buuren - Communication Part 3
18 ID (forgot the name)
19 ID
20 Mac & Mac - Listen (Mac Zimms Dub)
Waarschuw beheerder
Ik heb echt weer een fantastisch weekend gehad. :cheer:

Pfff, ik ben nog helemaal dood, maar godzijdank ben ik nog een paar daagjes vrij.

Later meer info. Ik ga nu verder met bijkomen. :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Allstyles op maandag 17 juli 2006 om 10:14:
Maar als die pas in de laatste week hun kaartje kopen.....
Gaan de extra's zoals de bloemen en vuurwerk niet meer lukken

Dat is dan wel weer zo ja, maar dan nog raak je toch een aantal mensen kwijt als je daardoor een soberder feest terrein neer zet.

Misschien een idee om het voortaan niet samen met Extrema op één dag te doen.

Verders prima vermaakt hoor sfeer maak je namelijk zelf;)

Waarschuw beheerder
Wat een verhaal weer met de doppen ja.. had er zelf ook een meegenomen, maar in de Concept tent kreeg je gewoon standaard flesjes met doppen.. Helemaal prima dus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 17 juli 2006 om 12:30:
spa gebruikt al 10 jaar dezelfde labels dan heb je toch ook niet oud water

Dat kan wel zo zijn. Maar nu was de houdbaarheidsdatum nog maar 10 dagen ;) En ik kan je vertellen dat de flessen water in de winkel meer dan een jaar houdbaar zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 11:19:
Het was mijn eerste DV gister, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal met voorgaande edities, maar ik vond het top. Het weer zat ook lekker mee. Alleen jammer dat ik op het laatst zo misselijk was.

Meis, het was super met je! Ik heb ook een top feest gehad!:D
Toch ben ik het met de meeste hier eens; De HELE valley moet volgend jaar terug inclusief bloemetjes en vuurwerk (dit maakt de afsluiter helemaal) en de HQ-valley moet ook terug! Dit zijn gewoon aspecten die bij DV HOREN!!
Ik maak er altijd wel een feest van met of zonder deze dingen, maar toch is het speciale DV-gevoel een beetje weg zonder die dingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diamond op maandag 17 juli 2006 om 14:55:
De HELE valley moet volgend jaar terug inclusief bloemetjes en vuurwerk (dit maakt de afsluiter helemaal) en de HQ-valley moet ook terug!

Ondanks dit gemis heb ik me toch prima vermaakt.....
Vond alleen de ingang waardeloos,ik was er om 13.30u,maar voordat ik binnen was,waren we dik een uur verder......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De tracklist van AvB die hier staat klopt niet helemaal....
Vraag me niet hoe ie wél moet zijn want k ben een sukkel met track namen.:frusty:
K zal eens kijken of ik een juiste kan vinden:D
Waarschuw beheerder
donateur
en de HQ-valley moet ook terug

Heb zelf die HQ open stage eigenlijk helemaal niet gemist, al dacht ik van te voren van wel.
Het viel me op dat er dit jaar een keer geen massale vechtpartijen waren die normaal altijd op HQ plaatsvinden, dus van mij mag het dan ook wegblijven :D

Misschien wel leuker om meer open area's neer te zetten ipv al die tenten, maar dat komt omdat het nu superlekker weer was B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog meer mensen lang moeten wachten bij de ingang????
Waarschuw beheerder
donateur
minuutje of 40.. maar de dj maaktte een hoop goed! :cheer:
Waarschuw beheerder
Jah das waar.....mja,wat ik niet snap,waarom gooiden ze gelijk niet alle hekken open? Voor de rest prima vermaakt hoor,maar naar mijn idee kon dit anders......
Waarschuw beheerder
Bijna een uur :S maar gelukkig stonden er (kleine :/) kinderen bier te verkopen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:25:
Maar zijn er livesets ergens te vinden.. Ik ben blijkbaar geen al te beste googelaar

Wie o Wie heeft er wat te downloaden ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Dutch_Flavour* op maandag 17 juli 2006 om 15:37:

Ja, volgens mij heeft het wel een uur geduurd ofzo. En we werden een paar keer verplaatst naar een andere rij. We stonden er denk ik zo rond een uur of 4. En zo rond vijven waren we binnen. Tentje opgezet en feesten maar. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van mij mogen ze wel de muziek anders doen, lijkt allemaal veelste veel op elkaar ...

geen hardcore natuurlijk, maar zoiets als een acid/hardtrance/latin/early hardstyle ofzo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zo een lege tent bij Blake Baxter, echt schande:S en geen Juan Atkins:/ maar voor de rest een gezellige dag gehad, maar er is nog veel ruimte voor verbetering
Waarschuw beheerder
Early hardstyle was er al heel veel in de HQ, er was zelfs hardtechno....

Hardtrance met Cosmic Gate enzo was in principe ook aanwezig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 12:55:
en hoe was erick morillo???? was zelf op extrema maar ben benieuwd naar zijn set!!

Top. In een superleuk klein strandfeest opzetje. Dat was samen met de Circo Loco tent echt één van de meer geslaagde plekken voor mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wimba op maandag 17 juli 2006 om 12:26:
ben op zoek naar de tracklist van de set van armin.

ja of als iemand ff die liveset van m zoekt :x (of al heeft) en m hier ff opzet ofzo!.. o:)
Waarschuw beheerder

Ongeveer 20min maar ik vond het niet erg was wel gezellig in de rij.. En ik kon goed zien wat een domme mensen er zijn hahaha
Waarschuw beheerder
topweekend gehad.. inderdaad jammer dat er geen vuurwerk was en geen bloemen. Maar voor de rest was het super!

HQ stage totaal niet gemist. Er was een harddance tent, dat was meer dan genoeg.
Waarschuw beheerder
Ik baal er echt van dat het al voorbij is. 't Was zo mooi. :respect:

En ik hoop dat het volgend jaar weer een weekender wordt. Dat geeft toch wel wat extra's. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ongelovelijk vet weekend gehad :D
Vrijdag relaxed binnengekomen, heerlijke muziek bij de entrance(y), LOVELAND zeer relaxed met Benny, INTEC met Sims, Be Yourself met Tenaglia en later uiteraard Prodigy, maar muzikaal is dat nix voor mij, wel vet om meegemaakt te hebben :)
Ik vond de prijzen goed, WC's prima, goed eten en eigenlijk het hele weekend goeie sfeer en topweertje natuurlijk..
Ik ben dr volgend jaar zeker weer bij..(y) (y)
(wel meer Techno/House op de Main)

:D :respect: DV WEEKENDER :respect:
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EdvP op maandag 17 juli 2006 om 13:34:
12 ID (forgot the name)

thanx voor de tracklist. Maar het ging nou juist in het bijzonder om dat nummer na 'Racoon - love you more (armin van buuren remix)'. Een melodieus nummer die bekend in de oren klonk.

En de tracklist klopt ook niet helemaal heb ik het idee.
Waarschuw beheerder
Nou ik vond het allemaal wat tegen vallen!! Inderdaad geen bloementjes gezien :( dat leek me juist zo gewelidgggg :( Verder vond ik het allemaal maar een saaie boel.. Weinig te doen op zo groot feest.. en ook weinig aankleeding.. Later op de avond werd het steeds gezelliger maar misschien kwam dat wel door de drugs! ;) Als het gewoon 40 euro was dan viel het allemaal nog wel mee!

Verder vond ik Armin niet echt geweldig om af te sluiten! Allen toen hij nog ff een paar nummertjes ging draaien op het einde ging iedereen nog even los! Verder vond ik iedereen maar saai stil staan!!

Maar ja iedereen maakt het anders mee ! :D

De lasers waren wel geweldiggggggggg (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van injected op maandag 17 juli 2006 om 12:05:
die set van Tommy Pulse was echt weer meesterlijk
komen die setjes btw nog online te staan?

Die was zeker heerlijk. :D
Zal het hem vragen ;)
Waarschuw beheerder

Hadden het geluk dat er net een paar ingangen open gingen. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 17 juli 2006 om 20:55:
Inderdaad geen bloementjes gezien

Ik had ook zoiets van: "Laat maar komen":D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 17 juli 2006 om 20:55:
Verder vond ik iedereen maar saai stil staan!!

Had je mij is moeten zien:P,nee je hebt wel een beetje gelijk........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Dutch_Flavour* op maandag 17 juli 2006 om 21:16:
Verder vond ik iedereen maar saai stil staan!!

Uitspraak van *Dutch_Flavour* op maandag 17 juli 2006 om 21:16:
nee je hebt wel een beetje gelijk........

hmm..waar wij stonden ging het toch aardig los tijdens armin van buuren 8).! vond toen hij draaide het publiek ook wel aardig los gaan .. :o of ben ik er nou af aan het draaien :vaag: iig..ik vond de laatste 2 uurtjes echt wel knallen op de main.! (Y) :woep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yves de ruijter en PROTEUS schopten kont in de hard area :D te vet echt!!!

Waarschuw beheerder
Vond Armin van buren ook erg lekker afsluiten en ook zeker niet stil gestaan.. Vond het stukje met dat liedje van racoon ook wel heel gaaf hoorde toch wel redelijk mensen mee zingen.. En heb me s´middags ook goed vermaakt bij cristiaan varela en michel de hey.. maar ja wel het vuurwerk wel gemist dat is toch wel jammer.. voor de rest was het leuk en geslaagd feestje..

Waarschuw beheerder
wie weet hoe die side vice of vise heet
hij maakte fotos maar heb met mn lamme kop het niet goed verstaan bedankt alvast
ciao(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zoek tracklist van lab 4, weet iemand iets van die tracks? zaten echt supervette tussen, 1 ervan zoek ik echt, die draaide proteus ook op Ground zero, iemand enig idee?
Waarschuw beheerder

Ik was met 5 minuten binnen :D
Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste DV gister, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal met voorgaande edities, maar ik vond het top. Het weer zat ook lekker mee. Alleen jammer dat ik op het laatst zo misselijk was.

Meis, het was super met je! Ik heb ook een top feest gehad!
Toch ben ik het met de meeste hier eens; De HELE valley moet volgend jaar terug inclusief bloemetjes en vuurwerk (dit maakt de afsluiter helemaal) en de HQ-valley moet ook terug! Dit zijn gewoon aspecten die bij DV HOREN!!
Ik maak er altijd wel een feest van met of zonder deze dingen, maar toch is het speciale DV-gevoel een beetje weg zonder die dingen.

HELEMAAL mee eens!! Met vijf achtereenvolgende DV's ben ik al bijna een veteraan... Dit was het eerste jaar dat de verwachtingen NIET uitkwamen!!!

Dingen die ik heb gemist:

* Vuurwerk
* Rotsen
* HQ Area
* Groot Main Stage
* Bloemen
* Mooie entree
* Tweede ingang aan zijkant Main Stage

Verder vond ik de flesjes heineken te duur met €4,20 o.i.d. (kleiner dan normaal) en de dopjes actie was voorzien... Maar blijft een kutstreek!

Overigens was het Dance feestje (van een Valley was geen sprake) best een goeie en de sfeer was goed. Ik vrees alleen voor volgend jaar!

Regards...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet zo zeuren, UDC is de beste organisatie ter wereld :jaja:

Waarschuw beheerder
Nee hoor.......Q-Dance (y) Daar krijg je ECHT waar voor je geld! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 17 juli 2006 om 23:02:
flesjes heineken te duur met €4,20

Daarom dronk ik glazen bier ;)

Was idd wat aan de prijzige kant...de glazen en flesjes daarentegen vond ik prima geprijsd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 juli 2006 om 23:48:
de glazen en flesjes daarentegen vond ik prima geprijsd.

:yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
flesjes smirnoff waren juist goedkoper dan welk feest dan ook, 4 euro nogwat. Vaak zijn ze op feesten 6 of soms zelfs 8 euro.
Ging dan ook erg hard :D

Waarschuw beheerder

ongeveer 20 minuten

Waarschuw beheerder
10 min.. denk ik /14 min
maar draaide iemand dus was niet erg om in de rij te staan
laatste aanpassing
Artiest Uno
Waarschuw beheerder
IK WIL TERUG!!!!!!!!!!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
Was een geweldig feest. 1ste keer DV voor mij. Zal het nooit vergeten. What een LOVE !!!! WOUUUUUUUUW

Miss you all!!!

Love,

Anne

Wie heeft een complete tracklist van Armin?? Vooral de laatste nummers waren te gek.:)
Waarschuw beheerder
Volgend jaar zeker weer.. wat super was dat zeg :cheer:
Waarschuw beheerder
Ja ja, Dance Valley is zeer verslavend inderdaad. :)
Waarschuw beheerder
donateur
weer een jaar wachten... :(

Waarschuw beheerder
ik zoek tracklist van lab 4, weet iemand iets van die tracks? zaten echt supervette tussen, 1 ervan zoek ik echt, die draaide proteus ook op Ground zero, iemand enig idee?

Zou het: Lab4 - Requiem zijn?
Of Lab4 - Candyman?

Waarschuw beheerder
donateur
Numero Uno....

VERGEET MIJ NIET MEE TE NEMEN!!

Nog steeds...elke keer....als ik mijn ogen sluit...

STA IK OP DIE FUCKING HEUVEL!

Nog nooit zólang naweeen gehad zeg...of heet dat heimwee?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 09:51:
Zou het: Lab4 - Requiem zijn?
Of Lab4 - Candyman?

beiden niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 10:16:
Nog nooit zólang naweeen gehad zeg...of heet dat heimwee?

Hmm, ik ben dus niet de enige met dit gevoel. Zowel naweeën als heimwee is goed wat mij betreft. Ik heb het allebei namelijk.

En met weemoed denk ik terug dit mooie feest. Is het al 2007? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HOLY SHIT!

Tis nu dinsdag en nu ben ik pas een beetje bij de positieven. Wat een feest! Wat een top weekend heb ik gehad!
Lekker op de camping gestaan. Vrijdagmorgen lekker vroeg voor de deur gestaan. Politie deed zwaar a-relaxed bij de ingang. Die security in die gele pakjes konden echt niks goeds doen in de ogen van die politie gasten leek het wel.

Camping was net als vorig jaar 1 groot feest. Ik heb weer zoveel nationaliteiten gezien en gesproken. Absurd gewoon. Hoe die gasten Dance Valley beleven vergeleken bij ons Nederlanders, dat is echt een wereld van verschil. Vorig jaar viel me dat al op, maar dit jaar waren er nog meer mensen uit het buitenland. Ik heb geluld met Schotten, Engelsen (waarom zijn die engelse vrouwen toch altijd zo wit en dik?), Zwitsers (gelijk meeting geregeld voor de Streetparade daar), Noren, Zweden en Spanjaarden.

Vooral die Spanjaarden waren relaxte gasten! Lekkere spaanse worstjes in de voortent gegeten daar :D

De vrijdag was gezellig, vol sfeer in de area's al was het op het terrein mij toch iets te leeg. Hoogtepunten voor mij waren uiteraard Tenaglia en Prodigy (wat een geluid man!), maar vooral de NL Club area was top! Vooraf hoopte ik daar al op, maar alles kwam uit! Het 'treintje' Marcello-Remy-DJ Jean achter elkaar waren helemaal The Bomb! Marcello draaide echt het dak (spreekwoordelijk) eraf. Wat een vette set! Ik bid dat die ergens online komt hoor!

Vrijdagnacht was ook weer top. De Silent disco ging helaas heel laat open (ik hoorde dat er problemen waren met een generator ofzo), dus daarom lang in het 24uurs cafe gezeten en gekletst.

De zaterdag was heet man! Ik dreef al heel vroeg onze grote tent uit. Lekker ontbijtje gescoord en terrein opgegaan. Ik kan over de hele dag kort zijn: Top. Wederom gezellig, lekker druk, maar niet al te druk. Je kon tenminste nog dansen en uit je dak gaan! Hoogtepunt vd dag: De aankondiging van Marco V (Veee.....Veeeee.....Veee....) op de mainstage. Top dat Marxman weer terug is. Hij is toch DE stem van Dance Valley!

Tja.....volgend jaar weer Dance Valley voor mij. Het was weer een topfeest. Ondanks dat het terrein verkleint was (geen rotsen en geen achterste veld) was het weer een goeie editie. Wellicht niet de beste (dat was 2004 in mijn ogen), maar het was toch zeker een dikke voldoende!

1 klein puntje van kritiek: Volgende keer iets meer douches en vooral iets meer water uit die douchekoppen. Van die pisstraaltjes werd ik amper nat ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jay Kay op dinsdag 18 juli 2006 om 10:30:
1 klein puntje van kritiek: Volgende keer iets meer douches en vooral iets meer water uit die douchekoppen. Van die pisstraaltjes werd ik amper nat

Ach.... ik was al blij dat ik ff kon douchen, maar ietsie pietsie meer druk op het water mag best inderdaad.

Wat een feest zeg! Vrijdag was echt superrelaxed en zaterdag was ook echt een topdag.
Blij dat ik gister nog een dagje vrij had van werk... ppff...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Alexander* op dinsdag 18 juli 2006 om 10:40:
Blij dat ik gister nog een dagje vrij had van werk... ppff...

Ja ik had de maandag idd ook vrij genomen, nou en ik heb hem nodig gehad zeg! damn ben nu nog brakkig :gaap: :D:D

maar het was geweldig :cheer:
Waarschuw beheerder
Jaaa, wat die douches betreft. Er stond een megalange rij steeds. Ik heb me uiteindelijk maar op m'n eigen alternatieve manier gewassen want ik had geen zin om lang in de rij te staan. En normaal gesproken vind ik het niets om te douchen, maar dat lange wachten daar had ik ff geen zin in.

En de Silent Disco ging zaterdag ook best laat open, iets van een uur of half 1 terwijl er 11 uur was aangekondigd. Maar goed, we hebben toen eerst genoten in het 24-uurs cafe waar het erg gezellig was. Maar zo rond half 1 gingen we richting de Silent Disco waar het zoals verwacht, weer super gezellig was. Nadat het daar om 4 uur afgelopen was (jammer) hebben we nog even onze laatste jointje gerookt in het 24-uurs cafe en toen zijn we richting onze tent gegaan waar we 's ochtends weg werden gedreven door de hitte. En het heeft wel iets van 4 uur geduurd voordat we klaar waren met inpakken en alles. Totaal geen energie meer....

En nog steeds voel ik me brak. Morgen nog een dagje vrij en dan hoop ik echt weer dat ik de oude ben. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon slim zijn en vakantie eromheen plannen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 11:07:
Gewoon slim zijn en vakantie eromheen plannen!

M'n vakantie is pas eind augustus. Maar dat overleef ik wel. Ik kijk er al nu al naar uit. :)

Waarschuw beheerder
ik de 10e :rot: :cheer: :D
Waarschuw beheerder
wat een top weekend... super!!!!
Vrijdag super gezellig en goed feest, zaterdag helemaal top!!!

ik wil terug :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijke dag gehad Zaterdag met vrienden... Was een super relaxte dag ...Gewoon lekker de insteek nemen van " laat het maar komen , ik geniet wel"

Heerlijk uit mijn dak gegaan...Gek gedaan, nog gekker gedaan, tegen het gestoorde aangezeten...

Euro Grooves was zeker voor mij the place to be... Main vond ik het geluid iets minder en de opzet, maar sfeer maak jezelf met de mensen om je heen... Iets gemist??? Altijd wel... Volgend jaar weer??? Egwel !!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 juli 2006 om 23:17:
niet zo zeuren, UDC is de beste organisatie ter wereld

gast echt lul niet zo stom, noem je dat goede organisatie :vaag: rij veelste lang, dat gedoe met weekendkaart, en pendelbus , 3,5km lopen etc ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was idd een stuk lopen en de rij was ook lang en traag!!!

Maar Frank Kvitta, Monica Kruse, Carl Cox, Judge Jules (Y)

Ik heb me vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 12:02:
Gewoon lekker de insteek nemen van " laat het maar komen , ik geniet wel"

Dat is denk ik ook wel de beste insteek. Alles over je heen laten komen en genieten maar. De minpuntjes zijn zo minimaal (voor mij dan) omdat het feest überfantastisch is en dat dat uiteindelijk overheersend is. En daar gaat het om! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 12:06:
rij veelste lang

Ging bijna van me stokkie daaro :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 10:16:
VERGEET MIJ NIET MEE TE NEMEN!!

Ja das goed.
Wil je een eigen tent?

Waarschuw beheerder
donateur
Of ik een eigen tent wil...Welnee...hoe meer zielen hoe meer vreugd is het toch?

Ach, al moet ik in het gras liggen...met het weer van dit jaar hoor je mij niet klagen en zal ik overal wel kunnen slapen denk ik.
:-)
Waarschuw beheerder
HAHAHA

Moeten we weer een jaar wachten!

Waarschuw beheerder
donateur
Vooral die Spanjaarden waren relaxte gasten! Lekkere spaanse worstjes in de voortent gegeten daar

Spanjaarden zijn nu eenmaal relaxte gasten :yes:

Jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn op de camping, had ik ff lekker me spaans op kunnen halen (ben half spaans), volgend jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 18 juli 2006 om 13:18:
Spanjaarden zijn nu eenmaal relaxte gasten

True(y)
Waarschuw beheerder
En mezelf nog even teruggezien in het nieuws van Zondag 16 juli(RTVNH),helemaal goed!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hot Pepper op dinsdag 18 juli 2006 om 12:34:
Alles over je heen laten komen en genieten maar. De minpuntjes zijn zo minimaal (voor mij dan) omdat het feest überfantastisch is en dat dat uiteindelijk overheersend is. En daar gaat het om!:cheer:

Zoals de engelsen zeiden die ik sprak op DV: 'Good work, mate!'

*Schitterend*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op maandag 17 juli 2006 om 21:26:
owja me fiets was nog gejat.. gierig! maar wel terecht

hahaha die van ons ook!! maar dat was wel logisch dr zat geen slot op..

maar er liep ook een ouwe man rond met n camera maar waar kan je die film(pjes) terug zien?
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook zo gezellig dat er zo'n internationaal teintje aan het feest hing. Geeft toch een hele andere sfeer. Helemaal top dus! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Drie kwartier staan wachten bij de ingang, maar ja dat kan altijdd gebeuren.

Verder mis ik zaken zoals vurwerk niet echt, dat niet de gehele heuvel open was was zeker jammer,

Volgend jaar echt wel het gehele weekend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 13:36:
Volgend jaar echt wel het gehele weekend

Dat raad ik je zeer zeker aan ja. Niets is mooier dan een heel weekend Dance Valley Het idee dat je de hele nacht nog verder kan feesten met duizenden andere campinggangers. Machtig mooi zeg ik je. :cheer:
Waarschuw beheerder
Weekend is zeker een aanrader (Y) super gezellig :yes:
maar volgend jaar dan toch maar liever een eigen tent dat dat heineken tentje 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 18 juli 2006 om 13:48:
maar volgend jaar dan toch maar liever een eigen tent dat dat heineken tentje

ik vond hem net ff iets te klein, zeker als je met z'n 2tjes er in moest liggen.
En ik ga wat verder van het nachtcafe afliggen voortaan, hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 13:36:
Drie kwartier staan wachten bij de ingang

Ik een uur ofzo! :/
Waarschuw beheerder
ja hij was zkere krap,, voor mij allen prima te doen.. maar met z'n tweeen :no: haha ja dat nachtcafe.. super maar beetje onhandig als je nog wat uurtjes wil meepakken s'nachts hahaha
Waarschuw beheerder
Heb 4 jaren voor de organisatie Reps gewerkt. Dance Valley was vorig jaar een van mijn laatste feesten....

Door omstandigheden op non actief gezet. Er zou bewijs tegen mij zijn dat ik buitensporig geweld zou hebben toegepast (dit was echter niet waar).

Dit beruste echter op een groot leugen! Er zouden beelden zijn waar dit duidelijk op te zien was. De "grote baas" van Reps wilde een paar jongens weg hebben en heeft ons zo aan de kant geschoven.

Onze werkwijze beviel m niet (hij is van mening dat als er grote opstootjes zijn wij eerst maar eens moeten gaan praten NO WAY!, zeg dat dan en ga niet lopen dreigen met justitie etc als er niks aan het hand is.

Ken me voorstellen dat mensen het beleidt wat betreft softdrugs niet accepteren maar hier kan een beveiligingings org ook weinig aan doen. Dit zijn richtlijnen vd politie, anders komt er geen vergunning.

En wat betreft 40 arrestaties is zeer weinig. Hadden er vorig jaar iets meer geloof ik maar toen was de sfeer ook minder dan dit jaar hoorde ik.

Ben niet iemend die hier die brieven openbaar gaat maken (toen ik ze kreeg schrok ik behoorlijk) maar dat zegt genoeg over de werkwijze van Reps . Heb een tijdje aangifte willen doen vawege smaadt maar hou de eer aan mijzelf..
Ben overgestapt naar een ander bedrijf waar ze me wel waarderen en bekend zijn met de werkwijze die nodig is

Op de baas na is Reps een goed bedrijf met zeer veel goeie en ervaren jongens die ik nu na bijna een jaar nog regelmatig spreek. Allen zal de toekomst uitwijzen hoe lang deze "baas" denkt nog voor eigen rechter te kunnen spelen. Zo laf heb ik geen andere woorden voor, en voor laffe mensen is geen plaats in de beveiliging!

En wat UDC betreft een TOP ORGANISATIE die hier ook helemaal buiten staan. Heb jaren lang leuk en prettig gewerkt met de mensen van UDC.

Dat is juist ook het erge van alles de jongens die nu weg zijn konden het met iedereen goed vinden! Er was alleen een grens en als die werd overschreden was t exit...laatste aanpassing 18 juli 2006 14:43

Waarschuw beheerder
donateur
Als het mis gaat, mag je van mij gepast geweld gebruiken om de orde te herstellen anders kan het helemaal misgaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Vooral die Spanjaarden waren relaxte gasten!

waren die met z'n zessen en kwamen ze uit madrid toevallig?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van FFAB op dinsdag 18 juli 2006 om 14:56:
Heb 4 jaren voor de organisatie Reps gewerkt. Dance Valley was vorig jaar een van mijn laatste feesten....

Door omstandigheden op non actief gezet. Er zou bewijs tegen mij zijn dat ik buitensporig geweld zou hebben toegepast (dit was echter niet waar).

Dit beruste echter op een groot leugen! Er zouden beelden zijn waar dit duidelijk op te zien was. De "grote baas" van Reps wilde een paar jongens weg hebben en heeft ons zo aan de kant geschoven.

Onze werkwijze beviel m niet (hij is van mening dat als er grote opstootjes zijn wij eerst maar eens moeten gaan praten NO WAY!, zeg dat dan en ga niet lopen dreigen met justitie etc als er niks aan het hand is.

Ken me voorstellen dat mensen het beleidt wat betreft softdrugs niet accepteren maar hier kan een beveiligingings org ook weinig aan doen. Dit zijn richtlijnen vd politie, anders komt er geen vergunning.

En wat betreft 40 arrestaties is zeer weinig. Hadden er vorig jaar iets meer geloof ik maar toen was de sfeer ook minder dan dit jaar hoorde ik.

Ben niet iemend die hier die brieven openbaar gaat maken (toen ik ze kreeg schrok ik behoorlijk) maar dat zegt genoeg over de werkwijze van Reps . Heb een tijdje aangifte willen doen vawege smaadt maar hou de eer aan mijzelf..
Ben overgestapt naar een ander bedrijf waar ze me wel waarderen en bekend zijn met de werkwijze die nodig is

Op de baas na is Reps een goed bedrijf met zeer veel goeie en ervaren jongens die ik nu na bijna een jaar nog regelmatig spreek. Allen zal de toekomst uitwijzen hoe lang deze "baas" denkt nog voor eigen rechter te kunnen spelen. Zo laf heb ik geen andere woorden voor, en voor laffe mensen is geen plaats in de beveiliging!

En wat UDC betreft een TOP ORGANISATIE die hier ook helemaal buiten staan. Heb jaren lang leuk en prettig gewerkt met de mensen van UDC.

Dat is juist ook het erge van alles de jongens die nu weg zijn konden het met iedereen goed vinden! Er was alleen een grens en als die werd overschreden was t exit...laatste aanpassing 18 juli 2006 14:43

jij was zeker 1 van die jongens op impulz outdoor 2005

gepast geweld

AMEHOELA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 15:17:
jij was zeker 1 van die jongens op impulz outdoor 2005

gepast geweld

AMEHOELA

Ga nu niet in op dingen die er wel en niet gebeurd zijn tijdens impulz, en of ik daar was is helemaal niet relevant.

Als je op zo'n moment dingen meemaakt doe dan aangifte en ga niet posten op internet (van mug tot olifant verhaal)

Wilde alleen even reageren op mensen die het niet juist vonden dat hun drugs werd afgepakt bij de ingang. En vond ik gelijk dat ik de werkwijze van de baas van Reps even kon aan kaarten, wat dat vind ik niet juist

verder wil ik het erbij lten en hoop dar jullie allemaal een top feest hebben gehad!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van FFAB op dinsdag 18 juli 2006 om 15:33:
Als je op zo'n moment dingen meemaakt doe dan aangifte en ga niet posten op internet (van mug tot olifant verhaal)

ik maak geen olifant ervan, ik heb werkelijk een jongen helemaal de klote geslagen zien worden, en dit is dus echt GEEN onzin ... ook zag ik een jongen die drug had, en een beveiliger zag dat , werd hij heel agressief door 5 beveiligers meegesleurd ... wat een onzin zeg... had hem gewoon meegenomen, en niet met 5 man sleuren, slaat nergens op !

Wilde alleen even reageren op mensen die het niet juist vonden dat hun drugs werd afgepakt

EIGEN SCHULD idd voor die mensen, drugs is verboden, mensen die daar boos om worden , hebben geen fatsoenlijk redeneringsvermogen
Waarschuw beheerder
Ben ik heel blij om had er graag bij willen zijn maar zoals je leest is me dat onmogelijk gemaakt.

Zal er volgend jaar ook bij zijn maar dan voor de schermen en niet er achter hahaha!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FFAB op dinsdag 18 juli 2006 om 15:40:
Ben ik heel blij om had er graag bij willen zijn maar zoals je leest is me dat onmogelijk gemaakt.

Zal er volgend jaar ook bij zijn maar dan voor de schermen en niet er achter hahaha!

Ik hoop voor je dat je er volgend jaar net zo van kan genieten als dat ik dat doe :jaja: .. Ik ben er volgend jaar ook zeker weer bij :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 15:39:

ik maak geen olifant ervan, ik heb werkelijk een jongen helemaal de klote geslagen zien worden, en dit is dus echt GEEN onzin ... ook zag ik een jongen die drug had, en een beveiliger zag dat , werd hij heel agressief door 5 beveiligers meegesleurd ... wat een onzin zeg... had hem gewoon meegenomen, en niet met 5 man sleuren, slaat nergens op !

Als dit ook zo gebeurd zou zijn is dit absoluut niet goed.
Maar ga daar nu verder niet meer op in want ga daar niet over.. Maar sleuren en naar de klote geslagen worden zijn totaal verschillende dingen. Is ook vaker een moment opname van een bezoeker die dat wel of niet onder invloed van drank, drugs, sfeer etc ziet gebeuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FFAB op dinsdag 18 juli 2006 om 15:47:
Maar ga daar nu verder niet meer op in want ga daar niet over

Hou je mond dan is ;) :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 18 juli 2006 om 14:00:
ja hij was zkere krap,, voor mij allen prima te doen.. maar met z'n tweeen

T's dat we 'm gewonnen hadden, maar t Heineken tentJE is inderdaad heel krap! Zeker als je wat langer dan gemiddeld bent. Gelukkig heb ik een een kleine vriendin :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Alexander* op dinsdag 18 juli 2006 om 16:01:
Gelukkig heb ik een een kleine vriendin

Ghehe.. die heb je in de hoek gedouwt zeker :p
Waarschuw beheerder
Ik heb me uitstekend vermaakt op DV, maar helaas was het wel de minste van alle edities. Gezien de tegenvallende voorverkoop was het logisch dat er bezuinigd moest worden, alleen jammer dat het zo duidelijk terug te zien was in o.a. de aankleding. Toch heb ik lekker gedanst en goede muziek gehoord en daar gaat het tenslotte allemaal om!

Echt een doorn in het oog was het VIP deck in de valei...
Waarschuw beheerder
ja idd "die kleine vriendin" werd gewoon aan de kant geschoven met de tassen hihi nee hoor, het was krap maar ook gezellie ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 18 juli 2006 om 16:16:
het was krap maar ook gezellie

Ik wil net zeggen... je gaat nu toch niet opeens "en publique" lopen mopperen he? ;-) Haha! :D :p

Uitspraak van Bas Kaspers op dinsdag 18 juli 2006 om 16:13:

Dat was inderdaad echt mega jammer! Waarom niet als voorgaande jaren en iets voorbij de rots afgesloten? Dan had je iig nog daarop kunnen staan/zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 18 juli 2006 om 16:16:
ja idd "die kleine vriendin" werd gewoon aan de kant geschoven met de tassen hihi nee hoor, het was krap maar ook gezellie

Ghehe.. jij bent die kleinde dus :9 .. Ach voor een weekendje is het wel te doen toch :D en zoals je zelf al zegt, het is gezellig :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Alexander* op dinsdag 18 juli 2006 om 16:27:
Dat was inderdaad echt mega jammer! Waarom niet als voorgaande jaren en iets voorbij de rots afgesloten? Dan had je iig nog daarop kunnen staan/zitten.

denk dat ze gewoon niet beseft hebben hoeveel mensen het geweldig vinden om op die rotsen te zitten :/
Was zelf ook wel teleurgesteld dat het niet toegankelijk was, maar hoop gewoon dat ze hier van leren en het volgend jaar in ieder geval weer open gooien.
Waarschuw beheerder
vip deck vond ik niet storend hoor :no: wel onhandig dat er beneden in vallei geen bar was

maar goed... afgezien van paar dingen( overal is altijd wel iets) vond ik het een top feest :woep:
en blijft het mijn Nr 1 Feest :yes:
Waarschuw beheerder
ja ik ben die kleine B-) haha

idd is zeker goed te doen voor 2 dagen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 18 juli 2006 om 16:30:
vond ik het een top feest

Ja dat vond ik ook zeker weten.. wel een zonnesteek :s maar ja daar doe je ook weinig aan!!
ik ben die kleine haha

idd is zeker goed te doen voor 2 dagen

Daarom.. en vette lol!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 16:34:
pet op

Was ik te laat mee :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 18 juli 2006 om 15:12:
waren die met z'n zessen en kwamen ze uit madrid toevallig?

Die Dames bedoel je Dr. Gobb?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als 't dames waren, hebben we 't over anderen
Waarschuw beheerder
donateur
waren van mijn kant nl. 6 jongens uit madrid speciaal over voor DV!
Waarschuw beheerder
Da's wel vet,en....was het t feessie wel voor ze????
Waarschuw beheerder
donateur
ckr, was voor hun de 2e keer DV. waren met Trance Energy ook al speciaal in Nederland..
Waarschuw beheerder
wie weet er wie er aflsoot op de zaterdag in de circo loco... was namelijk niet Tania Vulcano ???
Waarschuw beheerder
Hmm, als het geen Tania Vulcano was, weet ik het niet. Ik weet wel dat ik het heerlijke muziek vond en dat ik het jammer vond dat ik niet veel vaker in de Circo Loco was geweest. :)
Waarschuw beheerder
ja dat had ik dus precies hetzelfde!! ben er zaterdag smiddags ff geweest! En de afsluiter!!! En die laatste 5 platen roelde echt veel te hard!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op de laatste plaatsen zaten ik en m'n vriendin ff onderuitgezakt aan de rand van de dansvloer (half buiten) om de krachten te sparen voor de nacht. :P
Waarschuw beheerder
maar goed... afgezien van paar dingen( overal is altijd wel iets) vond ik het een top feest
en blijft het mijn Nr 1 Feest

HET IS MIJN NUMMER 1 FEEST OOK NOG STEEDS.....
Kan niet wachten tot de volgende editie!

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staat hier inmiddels deel 2 van de DV foto's ook online :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 18 juli 2006 om 16:59:
ckr, was voor hun de 2e keer DV. waren met Trance Energy ook al speciaal in Nederland..

Konden ze wel een beetje engels, want dat is toch vaak wel een probleem met spanjaarden.
De meeste neven en nichten van me kunnen het dus niet, en diegene die het wel kunnen versta je niet als ze engels spreken hahaha
Toch wel handig dat ik Spaans ken dan :D

Wel leuk dat ze helemaal naar Nederland komen voor onze feesten he!! Dat kennen ze daar niet hoor zoals hier, die housefeestjes zijn daar echt raar en de house zelf ook (althans mijn mening dan).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 18 juli 2006 om 21:32:
Konden ze wel een beetje engels, want dat is toch vaak wel een probleem met spanjaarden.
De meeste neven en nichten van me kunnen het dus niet, en diegene die het wel kunnen versta je niet als ze engels spreken hahaha
Toch wel handig dat ik Spaans ken dan

Wel leuk dat ze helemaal naar Nederland komen voor onze feesten he!! Dat kennen ze daar niet hoor zoals hier, die housefeestjes zijn daar echt raar en de house zelf ook (althans mijn mening dan

Was jij op Dancevalley?? Hoorde iedereen zeuren over dat er een hoogzwangere vrouw rondliep en dat dat schandalig was, maar ik dacht waar hebben ze het over, want ik heb niks gezien:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 21:44:
Hoorde iedereen zeuren over dat er een hoogzwangere vrouw rondliep en dat dat schandalig was

wat een onzin, als je je goed voelt maakt dat toch niet uit? zolang je maar niet rookt, drinkt of drugs gebruikt.

Ik heb trouwens wel iemand hoogzwanger gezien, maar die was volgens mij wat donkerder dan Luzifera :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas Kaspers op dinsdag 18 juli 2006 om 16:13:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 20:29:
Voor de liefhebber staat hier inmiddels deel 2 van de DV foto's ook online

cool thanks!
weet iemand nog andere sites met foto's of beelden?

Waarschuw beheerder
donateur
Tegenvallende opkomst Dance Valley leidt tot 'massa-ontslag'

Dinsdagmiddag hebben alle vaste medewerkers van United Dance Company te horen gekregen dat ze met onmiddellijke ingang zijn ontslagen. Marketing manager Caspar Povel bevestigt het nieuws. Het gaat volgens hem om zeventien mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt. "We hadden verwacht dat Dance Valley veel meer bezoekers zou trekken."

UDC is volgens de aangeslagen Povel niet failliet. "Het is de bedoeling dat de belangrijkste feesten, zoals Nightmare Outdoor op 9 september, gewoon doorgaan." Hoe het daarna zal gaan met de party-organisator uit Purmerend, is vooralsnog niet bekend. Verder ontkent de ex-medewerker van UDC dat zijn collega's en hij via een brief zijn ingelicht over hun ontslag. "Wij zijn vanmiddag in het kantoor van de directie bij elkaar geroepen. Daar hebben we het slechte nieuws te horen gekregen. Ook de bestuursleden zitten helemaal stuk."

En voor de rest van de foto's....:

https://partyflock.nl/topic/888107

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 18 juli 2006 om 21:55:
wat een onzin, als je je goed voelt maakt dat toch niet uit? zolang je maar niet rookt, drinkt of drugs gebruikt.

Ach ieder voor zich. Ik zou het iig niet hoogzwanger doen. Maareh zolang moeders zich goed voelt voelt de baby zich ook goed...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PuckStar op dinsdag 18 juli 2006 om 22:41:
cool thanks!

www.partyschene.nl
www.djbroadcast.nl
www.djguide.nl
www.link2party.nl (wel registreren)
www.dancelinx.com

Dat zijn er in ieder geval al een paar. Op UDC staan ook al wat foto's overigens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 23:14:

Dat is niet zulk goed nieuws. Hopelijk komen er weer betere tijden. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 23:14:

Dinsdagmiddag hebben alle vaste medewerkers van United Dance Company te horen gekregen dat ze met onmiddellijke ingang zijn ontslagen. Marketing manager Caspar Povel bevestigt het nieuws. Het gaat volgens hem om zeventien mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt. "We hadden verwacht dat Dance Valley veel meer bezoekers zou trekken."

UDC is volgens de aangeslagen Povel niet failliet. "Het is de bedoeling dat de belangrijkste feesten, zoals Nightmare Outdoor op 9 september, gewoon doorgaan." Hoe het daarna zal gaan met de party-organisator uit Purmerend, is vooralsnog niet bekend. Verder ontkent de ex-medewerker van UDC dat zijn collega's en hij via een brief zijn ingelicht over hun ontslag. "Wij zijn vanmiddag in het kantoor van de directie bij elkaar geroepen. Daar hebben we het slechte nieuws te horen gekregen. Ook de bestuursleden zitten helemaal stuk."

En voor de rest van de foto's....:

https://partyflock.nl/topic/888107

bronnetje??

Waarschuw beheerder
donateur
de foto's zijn iig mooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Ing<< op maandag 17 juli 2006 om 01:59:
Ja da's minder

Uitspraak van LUCKYSTAR op maandag 17 juli 2006 om 01:50:
zonder dopjes ook nog!

Had een dop van thuis mee genomen

Tip, beetje kijken welk persoon relaxed of uit zn dakkie is en een dopje vragen en bewaren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jefferson424 op dinsdag 18 juli 2006 om 23:59:
Tip, beetje kijken welk persoon relaxed of uit zn dakkie is en een dopje vragen en bewaren.

of gewoon een dop meenemen van het camping terrein, daar lag het bezaaid met doppen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 18 juli 2006 om 21:32:
Konden ze wel een beetje engels, want dat is toch vaak wel een probleem met spanjaarden

zegt de ene TAPAS over de andere TAPAS :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Allstyles op dinsdag 18 juli 2006 om 23:29:
bronnetje??

udc zelf :( tis echt waar helaas

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 21:44:
Was jij op Dancevalley?? Hoorde iedereen zeuren over dat er een hoogzwangere vrouw rondliep en dat dat schandalig was, maar ik dacht waar hebben ze het over, want ik heb niks gezien:D

Ja ik ben alleen de vrijdag geweest, omdat het toen lekker rustig was. De zaterdag ben ik express niet heengegaan vanwege de drukte (normaal dan... en de evt relletjes bij de HQ)

precies :yes: en niet voor de boxen gaat staan, is slecht voor het kindje... hij mag maar 80 decibel hebben. Zolang je nog een normaal gesprek kan voeren is het niet te hard :)
Ik heb ook pas 2 dagen voor Dance Valley kaartjes gekocht, ik voelde me goed en om half 10 savonds ben ik weer naar huis gegaan. Heb een superfeessie gehad :D

Ik heb trouwens wel iemand hoogzwanger gezien, maar die was volgens mij wat donkerder dan Luzifera :D

Ja dat zou goed kunnen, een beetje indiaas uiterlijk?? Dat is een collega van een vriendin van mij, die ging het hele weekend zelfs. Ze stond op de gastenlijst.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 08:37:
zegt de ene TAPAS over de andere TAPAS :[

:[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 19 juli 2006 om 09:25:
Ik heb ook pas 2 dagen voor Dance Valley kaartjes gekocht, ik voelde me goed en om half 10 savonds ben ik weer naar huis gegaan. Heb een superfeessie gehad

(Y)

Ja dat zou goed kunnen, een beetje indiaas uiterlijk??

ja :D
moet 'r geweest zijn, zag 'r ook op vrijdag inderdaad :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuspiE op dinsdag 18 juli 2006 om 22:39:
Uitspraak van Basil Kaspar op dinsdag 18 juli 2006 om 16:13:

Tja, zag er niet uit, hoop voor ze dat het geluid net zo kut op het deck was als dat je er vlak voor stond op het veld..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 15:39:

Tering was een donkere gast he?! ik heb er foto's van gemaakt.. was serieus best ziek, hoe die inmekaar gemept werd:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sjeekspier op woensdag 19 juli 2006 om 13:18:
ik heb er foto's van gemaakt.. was serieus best ziek, hoe die inmekaar gemept werdlaatste aanpassing 19 juli 2006 13:23

FOTOS WIJ WILLEN FOTOS 8)

zou je ze kunnen plaatsen/uploaden ? 8)

Waarschuw beheerder
stelletje sensatiehoeren... :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je adres?

doen ook escort namelijk :jaja:
Waarschuw beheerder
het was ook wel een aardig grote neger...
Waarschuw beheerder
Heb bijna een uur moeten wachten in de rij voor de ingang.. wiet afgepakt en daardoor tom Harding gemist.. ziek van! verder helemaal TOP!!! volgend jaar zeker weer!!

Waarschuw beheerder
en het parkeren had ik even goed geregeld of niet O:)
Waarschuw beheerder
precies en niet voor de boxen gaat staan, is slecht voor het kindje... hij mag maar 80 decibel hebben. Zolang je nog een normaal gesprek kan voeren is het niet te hard
Ik heb ook pas 2 dagen voor Dance Valley kaartjes gekocht, ik voelde me goed en om half 10 savonds ben ik weer naar huis gegaan. Heb een superfeessie gehad

Als je inderdaad jezelf goed in acht houd en t netjes doet kan je kindje niet met meer peace,love&happiness ter wereld komen dan wanneer het DV in de baarmoeder heeft meegemaakt;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van geenpunt op woensdag 19 juli 2006 om 22:04:
wiet afgepakt en daardoor tom Harding gemist

Dan had ik allemaal mazzel zeg.. :D Ik heb me wiet mee naar binnen kunnen nemen, en 10 minuten voor Tom Harding was ik binnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja klopt was wel een big-one. Ben nu op me werk, maar ik zet ze der wel een keer op. of misschien alleen op geen stijl.

Waarschuw beheerder
donateur
Dit was voor mij de aller eerste keer Dance Valley, maar wat vond ik het een bruut feestje zeg :) L.E.F., Loveland en Main waren goed te doen. Niks negatiefs van mijn kant :)

Volgend jaar weer :)
Waarschuw beheerder
Tom harding was super :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 13:15:
Dit was voor mij de aller eerste keer Dance Valley, maar wat vond ik het een bruut feestje zeg L.E.F., Loveland en Main waren goed te doen. Niks negatiefs van mijn kant

Volgend jaar weer

Ja precies.. dat heb ik ook! ik ben er volgend jaar ook zeker weer bij :jaja:
Uitspraak van *Joy*78 op donderdag 20 juli 2006 om 13:40:
Tom harding was super

Zo echt wel :D
Waarschuw beheerder
en hij was niet de enige :-D
Waarschuw beheerder
Neej dat zeker niet... ben echt de hele dag uit me dak gegaan :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op donderdag 20 juli 2006 om 13:40:
Tom harding was super

Ik dacht dat jij die niet perse hoefde te zien... ;-)
Waarschuw beheerder
ja uuuh nou ja... hmmm.. ach ben toch blij dat iemand me kon overhalen om toch te gaan 8-)

nou ja overhalen.. ik ging graag met je mee toch :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whaha :D:D ..Als je er eenmaal staat geniet je toch wel :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Genieten was het zeker zeg. Jezus, wat een topfeest. Nog nooit meegemaakt :)

Ging vroeger eigenlijk alleen naar hardcorefeesten en bijvoorbeeld Trance Energy in de Jaarbeurs, omdat het in Utrecht was. Nam feesten met dit soort muziek nooit serieus (zeker niet als het overdag festivals waren) en vond het maar voor flikkers. Maar jezus zeg, wat heb ik me vergist en wat heb ik mijn mening keihard moeten bijstellen en wat ben ik blij dat ik het drugsloos heb meegemaakt. De mensen, de sfeer, de muziek, alles. Ge-wel-dig. Voor mij niks anders meer :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heerlijk he :D:D:D
Ik was ook altijd van de hardcore feestjes :jaja:
Ben de laatste tijd veeeel minder aan t feesten en t bevalt me prima!
en nu kan ik dus ook festivals zoals DV betalen, want vind t wel erg duur hoor...

Maar goed in september een MC en daar ben ik alsnog zeker bij :jaja: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 20 juli 2006 om 14:42:
Heerlijk he :D:D:D
Ik was ook altijd van de hardcore feestjes :jaja:
Ben de laatste tijd veeeel minder aan t feesten en t bevalt me prima!
en nu kan ik dus ook festivals zoals DV betalen, want vind t wel erg duur hoor.

Ja, ik wel weer wat meer aan feesten maar geen hardcorefeesten meer voor mij. Ben dat opgefokte zo zat met die kansloze figuren in die Lonsdale uniforms. Geef mij dit maar. Veel gezelliger, leuker, toffer, sfeervoller.

Wij hadden het geluk kaartjes voor 25 euro per stuk te kunnen krijgen (iemand de ze gewonnen had bij de radio), maar die bijna 70 euro had ik er graag voor over gehad. Echt top!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 14:44:
Ja, ik wel weer wat meer aan feesten maar geen hardcorefeesten meer voor mij. Ben dat opgefokte zo zat met die kansloze figuren in die Lonsdale uniforms. Geef mij dit maar. Veel gezelliger, leuker, toffer, sfeervoller.

Ja ik heb ook een hekel aan die gasten hoor, dat overdreven gedoe :/
Wat dat betreft vind ik dit ook veel vetter, tijdje terug ook naar een feestje geweest van 1990-1991 Dance... DAMN je weet niet wat je meemaakt, echt super is dat zeg :jaja: :D:D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 14:44:
Wij hadden het geluk kaartjes voor 25 euro per stuk te kunnen krijgen (iemand de ze gewonnen had bij de radio), maar die bijna 70 euro had ik er graag voor over gehad. Echt top!!!

Dat hadden jullie goed voor elkaar dan :D:D .. Ja ik ook wel hoor, volgend jaar zal ik t ook gewoon weer moeten betalen :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 20 juli 2006 om 14:53:
Ja ik heb ook een hekel aan die gasten hoor, dat overdreven gedoe :/
Wat dat betreft vind ik dit ook veel vetter, tijdje terug ook naar een feestje geweest van 1990-1991 Dance... DAMN je weet niet wat je meemaakt, echt super is dat zeg :jaja: :D:D

:roflol: Dan ben ik gelukkig niet de enige. 90-91 is wel korte periode hoor, maar niet minder vet :) Super is het zeker!
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 20 juli 2006 om 14:53:
Dat hadden jullie goed voor elkaar dan :D:D .. Ja ik ook wel hoor, volgend jaar zal ik t ook gewoon weer moeten betalen :9

We moesten er alleen even voor naar Deventer rijden, maar dan nog scheelde het een hoop geld. Maar het was het dubbel en dwars waard :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 14:56:
Dan ben ik gelukkig niet de enige. 90-91 is wel korte periode hoor, maar niet minder vet Super is het zeker!

Ja dat wel... maar alleen die sfeer al, het maakt niet uit wat je doet of hoe je eruit ziet.. het is allemaal goed!!
En t is niet zo dat als je een foute tattoo hebt ofzo, dat je meteen neergeslagen word :/ Het is gewoon 1 en al genieten :cheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 14:56:
We moesten er alleen even voor naar Deventer rijden, maar dan nog scheelde het een hoop geld. Maar het was het dubbel en dwars waard

Dat zeker weten :jaja: :D:D:D
Waarschuw beheerder
Sja,al jaren verslaafd4life:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op donderdag 20 juli 2006 om 14:11:
ja uuuh nou ja... hmmm.. ach ben toch blij dat iemand me kon overhalen om toch te gaan

nou ja overhalen.. ik ging graag met je mee toch

Jullie hebben wel Ronald van Gelderen gemist!
Tom met zijn Hardeding is ook altijd wel leuk!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 20 juli 2006 om 15:27:
Ja dat wel... maar alleen die sfeer al, het maakt niet uit wat je doet of hoe je eruit ziet.. het is allemaal goed!!
En t is niet zo dat als je een foute tattoo hebt ofzo, dat je meteen neergeslagen word :/ Het is gewoon 1 en al genieten :cheer:

Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. :lol: Heb zelf geen commentaar gehad op mijn Utrecht-tattoo's en een van de jongens met wie ik was ook niet, maar heb wel een en ander van anderen gehoord :D Maar ik bemoei me er niet meer mee. Had het gewoon naar mijn zin en daarmee uit :D

Maar wat je zegt, die sfeer was top. Echt nooit meegemaakt hoor. Daarom ben ik er ook zo vol van verder :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Anja. op donderdag 20 juli 2006 om 15:29:
Sja,al jaren verslaafd4life

Ik ben na 1 keer ook verslaafd geloof ik :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 15:37:
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. Heb zelf geen commentaar gehad op mijn Utrecht-tattoo's en een van de jongens met wie ik was ook niet, maar heb wel een en ander van anderen gehoord Maar ik bemoei me er niet meer mee. Had het gewoon naar mijn zin en daarmee uit

Ghehe.. ja er blijven altijd uitzonderingen he! maar goed, mij zijn die dingen niet opgevallen iig 8) alleen 1 keer Security weg zien rennen maar dat was geloof ik omdat iemand niet goed werd!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 15:37:
Maar wat je zegt, die sfeer was top. Echt nooit meegemaakt hoor. Daarom ben ik er ook zo vol van verder

Echt he :D:D ik kan er niet over op blijven houden, jammer dat t maar 1ns per jaar is :p
Waarschuw beheerder
Hopenlijk hebben ze volgend jaar de main weer "normaal" neergezet,als je bovenop die rotsen bent geklommen om de boel daar s'avonds te bekijken weet je helemaal niet meer wat je overkomt:)

Ronald v Gelderen was idd toppie.

Ben daar maar blijven hangen want het was er zeeeer relaxed vertoeven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Anja. op donderdag 20 juli 2006 om 15:44:
Hopenlijk hebben ze volgend jaar de main weer "normaal" neergezet,als je bovenop die rotsen bent geklommen om de boel daar s'avonds te bekijken weet je helemaal niet meer wat je overkomt

Daar heb ik idd meerdere over gehoord.. ik heb t dan zelf nooit gezien maar moet zeggen zonder die rotsen vond ik t nog steeds fantastisch! :jaja: .. Als je onder die stenen muur met die logo's ging staan kon je ook overal overheen kijken! :)
Waarschuw beheerder
pfff ja altijd lastig haahha je kan nou eenmaal ( helaas) niet alles zien, horen en voelen :-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Anja. op donderdag 20 juli 2006 om 15:44:
Hopenlijk hebben ze volgend jaar de main weer "normaal" neergezet,als je bovenop die rotsen bent geklommen om de boel daar s'avonds te bekijken weet je helemaal niet meer wat je overkomt

Sta liever in de valley.... maar goed... ik ben niet echt van het chillen op de rotsen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op donderdag 20 juli 2006 om 15:47:
pfff ja altijd lastig haahha je kan nou eenmaal ( helaas) niet alles zien, horen en voelen

das zeker waar.... maakt ook niets uit.. als je maar een topdag hebt. daar gaat het om..
haahaa
en die topdag hebben we gehad! :yes:

IK WIL TERUG!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Zo die heb ik ook zeker gehad :jaja: :D

Kan bijna niet wachten tot volgend jaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Uno op donderdag 20 juli 2006 om 15:48:
Sta liever in de valley.... maar goed... ik ben niet echt van het chillen op de rotsen...

Alleen het aanzicht al als je in die vallei staat met alllllll die mensen om je heengebouwt op die rotsen en de heuvel,tis t totaalbeeld.
En echt,het was een topfeest met een supersfeer,maar het kan NOG mooier;)
Waarschuw beheerder
Misschien volgend jaar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Anja. op donderdag 20 juli 2006 om 16:05:
En echt,het was een topfeest met een supersfeer,maar het kan NOG mooier

Das waar... was niet de beste dv, maar kwam goed in de buurt!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het nog lang niet stopt,dus we hebben nog tijddddd zat,DV is ook leeftijdsloos dus daar hoeven we ons ook niet druk over te maken,heb zelfs opa's en oma's gezien en gesproken die het gewoon een keer wilden zien,zow cute:P

En volgend jaar heeft UDC waarschijnlijk veel "goed" te maken dus ik heb zo het idee dat volgend jaar een knaller op hoog nivo gaat worden.Alhoewel de sfeer echt retegoed was,en eigenlijk is dat het allerbelangrijkst.

2001 was qua sfeer ook zoooooo goed,en die hel naar huis was later alleen nog maar iets om over naar huis te schrijven:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Global op woensdag 19 juli 2006 om 01:45:
Uitspraak van Hot Pepper op dinsdag 18 juli 2006 om 23:16:

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt op DV. Er staan er een aantal in mijn album op mijn profiel en de rest staat op mijn website :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Anja. op donderdag 20 juli 2006 om 16:16:
2001 was qua sfeer ook zoooooo goed,en die hel naar huis was later alleen nog maar iets om over naar huis te schrijven

Ik ben de laaste 9 jaar geweest en heb nog nooit een kut sfeer meegemaakt... Is en blijft mijn nummer 1 feessie..
heb nu al zin in volgend jaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Anja. op donderdag 20 juli 2006 om 16:16:
DV is ook leeftijdsloos

Ja dat vind ik ook geweldig :jajA: :D ... Jong en oud wat maakt t uit, echt helemaal super!

Waarschuw beheerder
donateur
Mocht ik ooit in het bezit raken van een villa..dan noem ik hem:

Dance Valley!

;-)

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staat deel 2 van de foto's hier nu ook online :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 16:21:
Mocht ik ooit in het bezit raken van een villa..dan noem ik hem:

Dance Valley!

*pleurt van stoel*
Waarschuw beheerder
Ga je dan ook vette feesten geven Bianca?:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MC Uno op donderdag 20 juli 2006 om 16:19:
Ik ben de laaste 9 jaar geweest en heb nog nooit een kut sfeer meegemaakt... Is en blijft mijn nummer 1 feessie..
heb nu al zin in volgend jaar!

vond het ook dit jaar weer super, ondanks het verkleinde terrein en geen rotsblokken, vuurwerk of bloemen. De muziek en de sfeer waren (Y) en dat is en blijft toch het belangrijkste.
Waarschuw beheerder
Dat zijn weer hele mooie en een aantal zeer "aparte" pics miran;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hé "geluk", wat leuk je hier ook al tegen te komen!;-)

Ja, dan ga ik ook vette feesten geven, alleen de 50.000 man ga ik niet redden ben ik bang.

Bij voorbaat ben je uitgenodigd, aardig he?

ohw en Uno....doe nou niet jongen, straks gaat het hele plan weer niet door omdat jij roet in het eten gooit. Gewoon blijven zitten waar je zit en vooral niet ademen....

Tralalalala
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 16:52:
alleen de 50.000 man ga ik niet redden ben ik bang.

Toch niet he :p

Waarschuw beheerder
cool dat je feestje gaat geven...wanneer?? :D
Waarschuw beheerder
Haha,kleinschalig is ook helemaal niks mis mee:P

Paar hangmatjes tussen de bomen,DJ aan de rand van je prive meertje en gaan met die handel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .Anja. op donderdag 20 juli 2006 om 16:56:
Haha,kleinschalig is ook helemaal niks mis mee:P

Kleinschalig is wel vaak het leukst (niet altijd, zie DV :D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 16:52:
Gewoon blijven zitten waar je zit en vooral niet ademen....

Lukt niet!
;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 16:21:
Mocht ik ooit in het bezit raken van een villa

Jij hebt toch al een villa ;) achter je tuin is genoeg veld hahaha... kom maar op!!! volgende open air feest op het veld .... ;)

Dus hang je bordje maar op!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Zozeg....ineens is iedereen wakker!

Oké, privéfeestje bij mij thuis! Altijd goed...

Iedereen neemt wat mee, hangmatten zorg ik voor en is er toevallig een DJ in de zaal hier?

Het feest heet: Dance Garden at Emst! ;-)

Ohw...en Nuttc@se.....dat veld is nu veranderd in een VOL maisveld....ga jij eerst ff maaien dan?:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:05:
Ohw...en Nuttc@se.....dat veld is nu veranderd in een VOL maisveld....ga jij eerst ff maaien dan?laatste aanpassing 20 juli 2006 17:07

hahahaha ... als ik dat doe moet ik ook als food leverancier aan het werk.. Ga ik in de geBBQde maiskolven... of gewoon openvuur... hebben we een popcorn veld...wel leuk effect.....

Dj's zijn te regelen ;).........

ook kinderopvang aanwezig dan ???:9

Waarschuw beheerder
donateur
Platbranden is mischien wel het snelst en het meest effectief. Oke...jij steekt het aan!

En oppas wordt geregeld, er schijnt hier een oudere vrouw in de buurt te wonen die niks om handen heeft van een jaar of 68. Moet te doen zijn;-)

Geregeld! Maar eerst....Pleasure Island!

En OT: Komt er eigenlijk een DVD uit van DV dit jaar? Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:15:
Komt er eigenlijk een DVD uit van DV dit jaar? Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...

Ik zou er niet te veel op hopen. Ze durven denk ik niet echt meer financiele risico's te nemen bij UDC.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:15:
En oppas wordt geregeld, er schijnt hier een oudere vrouw in de buurt te wonen die niks om handen heeft van een jaar of 68. Moet te doen zijn

okay die kennen we denk ik......

yeah eerst PI....

DVD komt waarschijnelijk niet uit aangezien de music afdeling van UDC failliet is...
Waarschuw beheerder
Iedereen neemt wat mee, hangmatten zorg ik voor en is er toevallig een DJ in de zaal hier?

Mn kerel RV kan ik weer s van stal trekken ookal issie er een tijdje uit,tis net als fietsen zegtie zelf:D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 16:57:
Kleinschalig is wel vaak het leukst (niet altijd, zie DV )

Tis wel 1 van de weinige feesten waar grootschaligheid niet ten onrechte van t feest gaat,zo niet het enige feest,maaaaaar daar heb ik tegenwoordig eigenlijk te weinig verstand van aangezien we al een tijdje ernstig minder feesten.

Waarschuw beheerder
donateur
K*t, maar thnx...!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Uno op donderdag 20 juli 2006 om 15:48:
IK WIL TERUG!!!!!!!!!!!!!!

Dat heb ik nou ook. Nog steeds zit ik in die roes van Dance Valley. Ik baal er gewoon nog van dat het al over is, maar ja...je moet door in het leven (lekker dramatisch). Vandaag weer begonnen met werken zodat ik ook weer enigszins terug ben in de realiteit.

En ik hoop toch zo dat het volgend jaar weer een weekender wordt he. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:19:
DVD komt waarschijnelijk niet uit aangezien de music afdeling van UDC failliet is...

bron ????

udc doet zn dingen al een poosje via midtown, dus waarschijnlijk deze ook ;)
Waarschuw beheerder
is er toevallig een DJ in de zaal hier?

Waar en wanneer......... :) ??

ik drink alleen AA... en dat neem ik meestal ook nog zelf mee :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 19:06:
bron ????

udc doet zn dingen al een poosje via midtown, dus waarschijnlijk deze ook

Ik heb geen bron. Het is wat ik zelf denk, vooral gebaseerd over het slechte nieuws rond UDC.
https://partyflock.nl/topic/888429

Van ID&T zag je ook geen DVD's meer op de markt komen toen het wat slechter ging. Het is in verhouding erg duur om een goede DVD te maken, dat weegt nauwelijks tegen de kosten op.

Maar nogmaals, dat is mijn mening.
Waarschuw beheerder
daar sta je dan op DV einde van de avond in de valley, vette lasers, vette lichtshow, 25.000 partypeeps......

en dan komt die armin van oorpijn met een zooitje ruk kermis attractie kutmuzak aanzetten echt onbeschrijfelijk...

kan die kansloze dj snel mee in de bak van de schillenboer!
ook nog eens plastikman van richie hawtin verkrachten...

snap echt niet dat iemand hier wat aan vind, wat een tinnufherrie.....

heeft wel mijn DV verziekt...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jamminthebox op donderdag 20 juli 2006 om 20:22:

Sorry, maar als je door 1 setje je hele DV laat verneuken doe je toch iets helemaal verkeerd. Het is zo leuk als je het zelf maakt en daar heeft een setje niks mee te maken vind ik..
Waarschuw beheerder
donateur
voor de liefhebber:

25 minuten van AvB @ Valley (370MB)

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hot Pepper op donderdag 20 juli 2006 om 18:07:
En ik hoop toch zo dat het volgend jaar weer een weekender wordt

Ja dat hoop ik ook!
Dan ben ik zeker weer het hele weekend van de partij (weleenswaar met een iets groter tentje dan dit jaar :D )!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hot Pepper op donderdag 20 juli 2006 om 18:07:
En ik hoop toch zo dat het volgend jaar weer een weekender wordt he.

ja ik ook... en dan moet ik er toch an geloven van mezelf... al moet ik alleen in een tentje op de camping...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Alexander* op donderdag 20 juli 2006 om 21:15:
Ja dat hoop ik ook!
Dan ben ik zeker weer het hele weekend van de partij (weleenswaar met een iets groter tentje dan dit jaar

mooi... ik sta dus niet alleen op de camping..
Waarschuw beheerder

smaken verschillen... net zoals de zakjes van venco!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Uno op donderdag 20 juli 2006 om 21:29:
ja ik ook... en dan moet ik er toch an geloven van mezelf... al moet ik alleen in een tentje op de camping...

Slapen doe je toch amper! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 20:30:
Sorry, maar als je door 1 setje je hele DV laat verneuken doe je toch iets helemaal verkeerd. Het is zo leuk als je het zelf maakt en daar heeft een setje niks mee te maken vind ik..

Agree 200%
Waarschuw beheerder
camping rulezzzz!!!!!!!!!! BIG TIME :O

Tot sweet dreams viel armin toch wel redelijk mee ... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 20 juli 2006 om 20:50:
voor de liefhebber:

het lijkt wel hardcore via mijn computer speakers :)

maareehh thanks.. vind hem gaaf!!!!

Waarschuw beheerder
voor de liefhebber:

Yo!! dikke kippevel krijg ik ervan:D
Wat was dat vet zeg!!!
Waarschuw beheerder
donateur
krijg er ook (weer) KIPPENVEL van! :D

Waarschuw beheerder
heb je 25min. met je mobieltjeof camera in de lucht gestaan????
Waarschuw beheerder
donateur
voor de liefhebber:

25 minuten van AvB @ Valley (370MB)

:cheer:

Wow, heb ik toch de lasershow kunnen zien. Weet ik meteen waar ik had moeten staan op dat moment. Die bas, he he, dikke krakende klappers. Grrrrr! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 23:35:
heb je 25min. met je mobieltjeof camera in de lucht gestaan????

filmpje is niet door mij gemaakt voor alle duidelijkheid. heb 'm ook weer viavia..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Anja. op donderdag 20 juli 2006 om 16:56:
Paar hangmatjes tussen de bomen,DJ aan de rand van je prive meertje en gaan met die handel.

Klinkt als muzien in de oren :cheer:
Waarschuw beheerder
Yoehoe :cheer: count me in voor weekender (met grote tent) in 2007 :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op vrijdag 21 juli 2006 om 11:50:
count me in voor weekender (met grote tent) in 200

das 3 wordt gezellie
Waarschuw beheerder
:yes: :-D
wij ZIJN gezellig , dat weet je toch wel na dv ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joy*78 op vrijdag 21 juli 2006 om 12:07:
wij ZIJN gezellig , dat weet je toch wel na dv

wist ik daarvoor ook al ;-)
Waarschuw beheerder
Ik kan ook gesjellie mee doen hoor :P :cheer:
Waarschuw beheerder
Realiseren jullie je (campinggangers/vrijdaggangers) dat we rond dit tijdstip lekker stonden te bouncen en dat het bijna tijd was voor de 24-hours café cq Silent Disco (die wat later begon dan de bedoeling was)? :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zo naar het Java Eiland....even kijken of ik DV weer een beetje her kan beleven...!
Waarschuw beheerder
Hmmm, dat doet de pijn vast een beetje verzachten. ;)

Veel plezier in ieder geval voor iedereen die gaat. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Uno op vrijdag 21 juli 2006 om 13:52:
mooi das 4

Nog een paar erbij en jullie hebben het zelfde aantal als de laatste editie van Dance Valley. :jaja:
Waarschuw beheerder
Zijn er nog ergens live sets te beluisteren van DV??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuspiE op donderdag 20 juli 2006 om 17:18:
van Biejangkaa! op donderdag 20 juli 2006 om 17:15:
Komt er eigenlijk een DVD uit van DV dit jaar? Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...

Ik zou er niet te veel op hopen. Ze durven denk ik niet echt meer financiele risico's te nemen bij UDC.

https://partyflock.nl/topic/889165

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mark Laurens op zondag 23 juli 2006 om 10:04:
Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...

:vaag: Ik heb de dvd toch echt in de kast liggen.

Waarschuw beheerder
En nog steeds bleef ik het een topdag vinden ondanks alle kritiek :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Maandag 24 juli op MTV van 17.30- 18.00 uur:

Dance Valley Special.
Waarschuw beheerder
donateur
zeker ff kijken, tnx voor de info! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 18:32:
En nog steeds bleef ik het een topdag vinden ondanks alle kritiek

En ik vond het een top WEEKEND, zekers te weten. :P

Leuk dat er morgen een special op MTV komt. Effe checken natuurlijk. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hot Pepper op zondag 23 juli 2006 om 21:26:
En ik vond het een top WEEKEND

Het is ook wat je er zelf van maakt :) was idd super!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 19:26:
Maandag 24 juli op MTV van 17.30- 18.00 uur:

Dance Valley Special.

Op de mtv-site staat dat er dan room-raiders op is :/

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt helemaal gelijk.

Het staat verkeerd in de gids (Veronica-magazine).

Bij TV-vandaag staat dat het op MTV komt, maar in de programering staat dat het op TMF wordt uitgezonden.

Dus: Geen MTV maar TMF vanavond om 17.30 uur.

Thnx Frensmeister!
;-)
Waarschuw beheerder
haha np :P hopen dat het een beetje een leuke uitzending is :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem aan staan...maar zie weinig DV!
Waarschuw beheerder
Ja...ze hadden wel stuntmotoren...maar auto's? :s:s:S...daarom kijk ik dus nooit tmf :P
Waarschuw beheerder
Whahaha vriendin van mij belde net naar TMF :P waarom is het niet op? "Ow moet dat nu dan" ja...volgens alle gidsen wel..."oh ja...uhh...dan zal het wel verkeerd staan in de gidsen"...ow...is er dan niemand die verstand heeft van de programmering?.."uhh..nee...iedereen loopt hier eigenlijk altijd om half 6 weg..."

Whehehehe lekker weer :P stelletje stakkers :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nah k*t TMF....

Klopt nooit iets van de programering in de gids.

Het is er helemaal niet op geweest en volgens de gids op internet komt het er ook niet op.

Fuckzooi....
Waarschuw beheerder
Ja maar volgens de gids op internet zou er ook geen moviefacts en rihanna-interview zijn :S nah...ik ga lekker trainen, bedankt he k*t-tmf :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik al mijn vrienden voor de tv laten zitten...hehe....voor Jan Lul.

Hoop niet dat ik nu in een x minder vrienden heb. :-)
Waarschuw beheerder
Ligt dat aan de Veronica-gids of staat het in meer gidsen verkeerd vermeld? Sjonge jonge...ik had me verheugd op een mooie documentaire over DV, krijg je een interview met één of andere B-ster. :nocheer:

Veronicagids heeft wel vaker last van verkeerde programmeringen. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moest werken, heb dus niks gemist lees ik zo.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee waar het aan ligt. Maar neem niet aan dat Veronica-magazine op eigen houtje dit erin zet.

Hoorde dat de programering wel vaker niet klopt bij TMF...maar ja
Waarschuw beheerder
Nee in mijn EPG stond het ook...gewoon "fout" van TMF dus :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 12:05:
Dus: Geen MTV maar TMF vanavond om 17.30 uur.

:( beetje jammer dat ik ziek was en dat nu pas lees!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor..helemaal niet jammer. Want als je goed leest..zie je dat het er helemaal niet op is geweest.

Dus..niks gemist!
Waarschuw beheerder
O ok :D:D .. Komt het dan nog wel een andere keer op tv?

Waarschuw beheerder
Geeft niks Bianc....ik heb voor niks voor de TV gezeten..:(

Maar je hebt geen vriendinnetje minder hoor....:D.... vooruut dan maar weer....

We waren er Live....beterrrrrr

:P
Waarschuw beheerder
Lol...was al bang dat de gids nu wel zou kloppen en we nu de Dance Valley special op TMF zouden hebben...gelukkig is er nu een special over een stel breezers die naar de pussycat dolls gaan :D
Waarschuw beheerder
Heb de HQ stage zoals die was gemist. En waar was de andere helft van de mainstage. 't miste wat het andere jaren had
Waarschuw beheerder
Bij TV gids online staat dat het vanavond wordt uitgezonden van 0.30 tot 1.00 .Ben benieuwd :D
Waarschuw beheerder
Ah, in de gaten houden dus. Ben benieuwd. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
*zet tv vast aan*

Waarschuw beheerder
Me too !!
Waarschuw beheerder
donateur
bløf.. :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 29 juli 2006 om 00:45:
bløf..

:\ Ik zag tentjes en dacht ,ja nou komt het !! Mooi niet dus!
Waarschuw beheerder
donateur
In mn EPG staat dat de DanceValley special vandaag! om 17.10 word uitgezonden!

Dus k spring ff achter de tv;)

Waarschuw beheerder
perfect
Waarschuw beheerder
donateur
nou was t dus OOK niet!
de hele tijd summerbase:S
Waarschuw beheerder
donateur
WÉÉR niet.. :no:

*boycot TMF.
Waarschuw beheerder
daar sta je dan op DV einde van de avond in de valley, vette lasers, vette lichtshow, 25.000 partypeeps......

en dan komt die armin van oorpijn met een zooitje ruk kermis attractie kutmuzak aanzetten echt onbeschrijfelijk...

kan die kansloze dj snel mee in de bak van de schillenboer!
ook nog eens plastikman van richie hawtin verkrachten...

Zucht, het mooiste van de hele dag, en jij zeikt het af. beetje jammer. maar waarom ga je er uberhaupt dan heen?
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand mij aan het volgende antwoord helpen? :D
Heb al op google gezocht, maar kon niks vinden! :/

welk dier beleefde avonturen op Dance Valley?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karin 8) op maandag 21 augustus 2006 om 19:19:
welk dier beleefde avonturen op Dance Valley?

prijsvraagje he ;)

een dinosaurus :O

echt waar ... stond ook op Ground zero.....