11389x bekeken
| Betreft: | evenement: Dance Valley 2006, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 |
Wat denk je zelf met dit weer!
Er zijn er al een paar terug : https://partyflock.nl/party/59793/votes.html#votes
laatste aanpassing
We zijn net terug.En in 1 woord......GEWELDIG!!!!!! Okey het terrein was wat minder groot, maar het maakte het wel lekker knus. Het Love..gevoel was overal aanwezig!!!
Muziek was heerlijk en ik vond de organisatie super dit keer (en dat zeg ik niet snel).
Skaten en de motoren waren grappig, maar zal die ene gozer die verkeerd neerkwam met zijn motor niet zo snel vergeten. Auw auw, was niet leuk om te zien. hoop dat het goed met hem gaat.
DV tot volgend jaar!!!!!!
Muziek was heerlijk en ik vond de organisatie super dit keer (en dat zeg ik niet snel).
Skaten en de motoren waren grappig, maar zal die ene gozer die verkeerd neerkwam met zijn motor niet zo snel vergeten. Auw auw, was niet leuk om te zien. hoop dat het goed met hem gaat.
DV tot volgend jaar!!!!!!
Ik heb het anders meegemaakt. De Valley was voor de helft afgezet, de hele berg waar je zo relaxed op de stenen kon zitten en de hele show kijken was niet bereikbaar.
Concept tent was nergens te bekennen.
Ik kom al sinds het prille begin op Dance Valley maar herkende dit jaar er niks meer van terug.
Ik kom al sinds het prille begin op Dance Valley maar herkende dit jaar er niks meer van terug.
de mooiste plekken van dance valley was niet eens open de rotsen en de hq terein van vorig jaar is er ook niet meer
tip voor udc vraag volgend jaar 40 euro entree dan hebben jullie weer een volle bak en kan alle plekken weer open nu was het saai met 30.000 mensen en geen 70 euro entree die tijden zijn voorbij
tip voor udc vraag volgend jaar 40 euro entree dan hebben jullie weer een volle bak en kan alle plekken weer open nu was het saai met 30.000 mensen en geen 70 euro entree die tijden zijn voorbij
Was niet mijn feest jammer genoeg
, 11:00uur binnen, ff rondje dance valley, zag gelijk dat Global binnen was (gote fout van UDC) , toen kwamen we bij mainstage aan, kon je niet op de apenrots (helft van het dance valley gevoel weg), maar de sfeer zat er wel lekker in bij iedereen. HQ buiten stage HELEMAAL WEG (tering HQ is dance valley!!!! ik ben meer van de Techno elctro minimal maar op dance valley moet je gewoon minimaal een uur daar gestaan hebben bij tom harding of JP..... beetje jammer)
En toen werd om 15:30 de zon teveel voor mij
niet lekker, duizelig last van m'n buik. koud
ja je leest het goed Chiel kreeg het koud. 18:00 met een kut gevoel in de auto gestapt en naar huis. onder de douche... een warme douch en nog koud. ben een beachboy maar dat ik lasst van de zon zou krijgen.............
Jammer maar volgens mij heeft de meerderheid het meer naar zijn zin gehad dan ikke.
Helaas volgende keer beter
En toen werd om 15:30 de zon teveel voor mij
Jammer maar volgens mij heeft de meerderheid het meer naar zijn zin gehad dan ikke.
Helaas volgende keer beter
donateur
Het viel een beetje tegen allemaal..
Na 4 jaar dancevalley opeens geen rotsen om meer te zitten.. niet lekker bakken in de open air van HQ,,,want dat hele gedeelte hebben ze maar even afgesloten.
Er waren duidelijk weinig kaarten verkocht en de aankleding was matig tot slecht.
Het geluid stond in de meeste gevallen te zacht in mijn ogen..
Het was een leuk feest maar zeker geen 65euro waard..
Na 4 jaar dancevalley opeens geen rotsen om meer te zitten.. niet lekker bakken in de open air van HQ,,,want dat hele gedeelte hebben ze maar even afgesloten.
Er waren duidelijk weinig kaarten verkocht en de aankleding was matig tot slecht.
Het geluid stond in de meeste gevallen te zacht in mijn ogen..
Het was een leuk feest maar zeker geen 65euro waard..
de aankleding was matig tot slecht.
Ja. Ik vond de Mainstage er ook niet uit zien. Vorig jaar vond ik het nog erg om te zien hoe de Valley in een modderpoel was veranderd, maar daardoor moest je gewoon even twee keer zo hard feesten en dan kwam het weer goed.
Maar nu met al die zwarte schermen alles afgezet, het podium helemaal afgeschermd met doeken. Alsof je dan nog lekker een open, buitensfeertje hebt.
donateur
Ja. Ik vond de Mainstage er ook niet uit zien. Vorig jaar vond ik het nog erg om te zien hoe de Valley in een modderpoel was veranderd, maar daardoor moest je gewoon even twee keer zo hard feesten en dan kwam het weer goed.
Maar nu met al die zwarte schermen alles afgezet, het podium helemaal afgeschermd met doeken. Alsof je dan nog lekker een open, buitensfeertje hebt.
idd... maar voor jaar had je nog die stage in de vorm van een boot,,,en veel meer decoratie,,nou was de lef stage gewoon zwart gemaakt.. en ik miste nog veel meer in het midden van het veld...
vorig jaar had je ook van die grote ballonen in de lucht,,helikopters die blaadjes over het veld gooien.. etc.
nu had je daar maar weinig van..ja de lg chocolate phone...
nu had je daar maar weinig van..ja de lg chocolate phone...
Die fuckin' reclameshit op feesten word ook steeds erger. Ik betaal toch al genoeg om daar naar binnen te komen.
donateur
Geen Psychedelic/Goa tent 
Hardstuff vond ik mega! Hoe die DJ's het muziek opzweepte was echt meesterlijk.. beetje op de speakers springen en gek doen, geweldig
Alleen zat er bar weinig bas in die tent, misschien omdat het anders de rest zou overstemmen? Hmm.
Voorderest een beetje bij de mainstage en global tent gestaan, best wel naar mijn zin gehad.
Alleen.. GEEN INFECTED MUSHROOM!
Hardstuff vond ik mega! Hoe die DJ's het muziek opzweepte was echt meesterlijk.. beetje op de speakers springen en gek doen, geweldig
Voorderest een beetje bij de mainstage en global tent gestaan, best wel naar mijn zin gehad.
Alleen.. GEEN INFECTED MUSHROOM!
concept tent was toch half achter bij de LEF stage? carl cox draaide daar toch? daar heb ik namelijk een uurtje voorgezeten
Verder was het gelukkig niet zo groot schalig
23:15 weg gelopen van de mainstage en om 00:45 alweer thuis
Ik vond het een dik feestje
laatste aanpassing
ik heb me beter vermaakt op vrijdag!
wel snacky en wen ff gemeet die ik beide al lang niet gezien had dus dat was wel leuk!
idd en als meer mensen dat nu gedaan hadden had er veel minder file gestaan
wel snacky en wen ff gemeet die ik beide al lang niet gezien had dus dat was wel leuk!
23:15 weg gelopen van de mainstage en om 00:45 alweer thuis geen file bij de parkeerplaats, snelweg op en dan bij de 2de afslag omkeren richting amsterdam. (ja mensen niet de 1e nemen daar stond wel een file )
Gewoon ff door te tunnel en direct erna omkeren.
ik vond 't vrijdag wel gezellig hoor.. was helemaal top! niet te druk, maar gewoon gezellig druk! muziek okay, sfeer okay, alles dik in orde...
behalve die achterlijke rij man bij de entree, zijn ze nou helemaal gek geworden die udc? allemaal kampeerders die hun tassen moesten laten scannen, sommigen moesten gewoon dik een uur in de rij staan voor een paar van die tassen.. nee dat hadden ze wel beter mogen regelen! hopelijk organiseert udc volgend jaar dancevalley weer de eerste zaterdag van augustus! beter 1 dag vet uit je kneiter gaan dan 2 dagen dat je rond moet springen! 
laatste aanpassing
donateur
Heeeeeeeerlijke dag gehad!!

Zon was fantastisch!
Ben inmiddels van knalrood naar lekker bruin getransformeerd
Marco V SUPER!
Preach SUPER!
Judge Jules was super!
En Ferry Corsten wist me zelfs in de brandende zon aan springen te krijgen
Maar k heb het DanceValley gevoel een beetje gemist.....
Veel minder ruimte, minder aankledig van podia, we konden de rots niet op!

Geen bloemetjes uit de lucht en óók geen vuurwerk dit jaar!
Daar kwam bij dat we dik 30 min hebben gewacht op ehbo voor een gozer die t echt NU nodig had.(Er was maar 1 EHBO post en die was bij de ingang.Deze meneer lag helaas midden op de berg bij de main terwijl Armin bezig was
)
Dat er bezuinigd moest worden oké, maar als Extrema en DV volgdend jaar weer op dezelfde dag zijn ga ik Extrema maar eens checken
Zon was fantastisch!
Ben inmiddels van knalrood naar lekker bruin getransformeerd
Marco V SUPER!
Preach SUPER!
Judge Jules was super!
En Ferry Corsten wist me zelfs in de brandende zon aan springen te krijgen
Maar k heb het DanceValley gevoel een beetje gemist.....
Veel minder ruimte, minder aankledig van podia, we konden de rots niet op!
Geen bloemetjes uit de lucht en óók geen vuurwerk dit jaar!
Daar kwam bij dat we dik 30 min hebben gewacht op ehbo voor een gozer die t echt NU nodig had.(Er was maar 1 EHBO post en die was bij de ingang.Deze meneer lag helaas midden op de berg bij de main terwijl Armin bezig was
Dat er bezuinigd moest worden oké, maar als Extrema en DV volgdend jaar weer op dezelfde dag zijn ga ik Extrema maar eens checken
laatste aanpassing
Kleine preview van de foto's die op www.udc.nl zullen komen te staan ( Wel van beide dagen btw. )
Maar dit is tevens ook alleen van de hard area
laatste aanpassing
slechtste dv die ik heb meegemaakt.
er was zon beetje overal op bezuinigd.
er was geen hq buiten maar in een gare hete tent!
echt zonde de hq hoort gewoon buiten en helemaal met dit mooie weer!
het geluid op de main was veel minder armin van buuren was alleen goed te horen dicht bij het podium, dat was vorig jaar wel anders met paul van dyk (bassen die door je lijf heen trilde tot achter in de valey). de valley was verkleind echt jammer er was ook geen vuurwerk.
verder was de sfeer wel top maarja das altijd op dv.
de lef stage was trouwens wel ontzettend goed, vet geluid goeie djs en relaxt in t zonnetje!
al met al krijgt deze dv een 6 van mij, ik heb me prima vermaakt maar voorgaande jaren was t 10000x vetter.
dus udc volgend jaar gewoon 1 dag doen daar alles in investeren en t wordt weer een topfeest.
er was zon beetje overal op bezuinigd.
er was geen hq buiten maar in een gare hete tent!
echt zonde de hq hoort gewoon buiten en helemaal met dit mooie weer!
het geluid op de main was veel minder armin van buuren was alleen goed te horen dicht bij het podium, dat was vorig jaar wel anders met paul van dyk (bassen die door je lijf heen trilde tot achter in de valey). de valley was verkleind echt jammer er was ook geen vuurwerk.
verder was de sfeer wel top maarja das altijd op dv.
de lef stage was trouwens wel ontzettend goed, vet geluid goeie djs en relaxt in t zonnetje!
al met al krijgt deze dv een 6 van mij, ik heb me prima vermaakt maar voorgaande jaren was t 10000x vetter.
dus udc volgend jaar gewoon 1 dag doen daar alles in investeren en t wordt weer een topfeest.
laatste aanpassing
donateur
op Extrema Outdoor kon niemand bewegen zo lees ik in de verslagen en bij Dancevalley ondanks dat het terrein is verkleind was er genoeg space voor iedereen.
UDC zal wel steeds kleiner uitpakken in de toekomst want op al hun feesten komen steeds minder mensen af en altijd zijn er kaarten aan de deur verkrijgbaar afgelopen 2 jaar.
UDC zal wel steeds kleiner uitpakken in de toekomst want op al hun feesten komen steeds minder mensen af en altijd zijn er kaarten aan de deur verkrijgbaar afgelopen 2 jaar.
Ben blij dat ik dit jaar voor het eerst was @ Dance Valley, zodat ik (gelukkig?) niet kan vergelijken met voorgaande edities
Het was namelijk voor mij een
feest.
Zon
Bier
Lekkere muziek
pendelbussen ging lekker snel.
Oja...voor mij een minpuntje was toch echt dat stuk wat je moest lopen van het punt van de pendelbussen naar de ingang van Dance Valley.
En vooral de terug weg... omg

Voor de rest
... voor mij dan he 
Het was namelijk voor mij een
Zon
Bier
Lekkere muziek
pendelbussen ging lekker snel.
Oja...voor mij een minpuntje was toch echt dat stuk wat je moest lopen van het punt van de pendelbussen naar de ingang van Dance Valley.
En vooral de terug weg... omg
Voor de rest
laatste aanpassing
er was ook geen vuurwerk.
dat vond ik ook wel een beetje jammer ja..mja,vuurwerk of geen vuurwerk..het was KNALLEN.!
leuk feest!
vond de hardstage de beste area,heb daar dan ook 3 kwart van de dag gestaan
bij binnekomst al meteen een heerlijk beukende hardtrance set van held Tommy Pulse
Proteus was weer gek als vanouds,klonk alleen soms wat chaotisch maar was toch
daarvoor trouwens een bijna nog dwazere Mark Eg
wat een gek zeg! die stond op n gegeven moment met zn platentas over zn hoofd in een stellage te hangen
ook best chaotisch maar ook zeker lekker beuken.
ook de afsluitende set van Fausto was erg
lekker pompende hardtrance/hardstyle
al met al leuk feestje
grootste minpunt was toch het gemis van de HQ , voor velen toch altijd de leukste area op dv.zeer spijtig UDC!
vond de hardstage de beste area,heb daar dan ook 3 kwart van de dag gestaan
bij binnekomst al meteen een heerlijk beukende hardtrance set van held Tommy Pulse
Proteus was weer gek als vanouds,klonk alleen soms wat chaotisch maar was toch
daarvoor trouwens een bijna nog dwazere Mark Eg
wat een gek zeg! die stond op n gegeven moment met zn platentas over zn hoofd in een stellage te hangen
ook best chaotisch maar ook zeker lekker beuken.
ook de afsluitende set van Fausto was erg
lekker pompende hardtrance/hardstyle
al met al leuk feestje
grootste minpunt was toch het gemis van de HQ , voor velen toch altijd de leukste area op dv.zeer spijtig UDC!
laatste aanpassing
Was inderdaad de slechtste DV ooit.
Geluid HARD STUFF tent was vaak veel te schel en No BASE.
Euro groove tent geluid beter, maar veel te zacht.
L.E.F stage waaide het geluid weg, en bij een break of intro
van een nummer hoorde je die KUT muziek van de Red Bull stage er door heen.
Die tering muziek hoorde je over heel Dance Valley heen.
Was wel jammer genoeg de enige stage of tent waar ik ben geweest (was helaas niet aan te ontkomen) met goed geluid.
Dan de w.c's achter L.E.F. stage...zeik liep er over heen,
waar de dames met hun open schoentjes door heen moesten.(smerig).
En dan JA..ik denk de schrik van vele Dance Valley gangers....
De H.Q buiten stage was er niet.
Waren gelijk onze ontmoetings plek kwijt, waardoor alle afspraken in het honderd liepen.
Wat weer een hoop feest vreugde weg nam, door dat gebel en geloop naar onze groep.
En heeft iemand van UDC dat ergens vermeld?
En crossmotors ,fietsen ,skate boards, blijf lekker weg.
Dit is Naar mijn weten Dance Valley?
Ik heb nog genoeg min punten te vertellen
Maar 1 ding weet ik zeker UDC wilde meer
Maar kreeg uit eindelijk minder....
Laten we zeggen dat er iemand het podium is opgeklommen
om de organisatie een mokerslag te verkopen.
Dit is het zoveelste bewijs, dat grote organisatie's
naar hun klanten moeten luisteren ,en niet naar het grote geld wat ze denken te ruiken.
De mensen en artiesten waren natuurlijk de redders in nood.
Goeie sfeer ondanks een hoop telleurgestelde gezichten.
Volgend jaar, niet het zelfde als 2005
Dan voor ons allemaal NO DANCE VALLEY!!!
Was wel jammer genoeg de enige stage of tent waar ik ben geweest (was helaas niet aan te ontkomen) met goed geluid.
Waren gelijk onze ontmoetings plek kwijt, waardoor alle afspraken in het honderd liepen.
Wat weer een hoop feest vreugde weg nam, door dat gebel en geloop naar onze groep.
naar hun klanten moeten luisteren ,en niet naar het grote geld wat ze denken te ruiken.
Was inderdaad de slechtste DV ooit.
bla bla en bla...
Aangemeld op: 12 september 2005 12:53
1 · feest bezocht
Ik heb het echt prima naar mijn zin gehad. Allerbelangrijkste aan een feest vind ik:
1. Sfeer (uitstekend, geen een agressieve kop gezien, laat staan vechten)
2. De dj's waren helemaal top (cattaneo !!! Cox! armin van buuren!!!!!!!
3. bewegingsruimte (helemaal prima, lekker vol maar ook niet te druk)
4. Drukte voor Drank en WC (heel goed te doen, nooit langer dan 4 -5 minuten hoeven wachten bij de drank.) Wc was bijna doorlopen...
Als DV groentje sta ik er natuurlijk anders tegenaan als de gelouterde veteranen. Ik kwam ook niet voor HQ en ook niet voor het vuurwerk (dat er eigenlijk wel bij moet) maar gewoon voor een superdag met alleen maar leuke en vrolijke gezichten....
1. Sfeer (uitstekend, geen een agressieve kop gezien, laat staan vechten)
2. De dj's waren helemaal top (cattaneo !!! Cox! armin van buuren!!!!!!!
3. bewegingsruimte (helemaal prima, lekker vol maar ook niet te druk)
4. Drukte voor Drank en WC (heel goed te doen, nooit langer dan 4 -5 minuten hoeven wachten bij de drank.) Wc was bijna doorlopen...
Als DV groentje sta ik er natuurlijk anders tegenaan als de gelouterde veteranen. Ik kwam ook niet voor HQ en ook niet voor het vuurwerk (dat er eigenlijk wel bij moet) maar gewoon voor een superdag met alleen maar leuke en vrolijke gezichten....
donateur
Superleuke dag gehad,ondanks toch wel wat minpuntjes...
HQ niet buiten
Ver lopen naar de wc elke keer
Drinken halen bij de main was echt een ramp
(normaal stond er linksonder bij de main toch ook een bar???)
Geen vuurwerk
Maar wel supermuziek,zon,gezellige mensen
Maar 65 euro vond ik het niet waard.
HQ niet buiten
Ver lopen naar de wc elke keer
Drinken halen bij de main was echt een ramp
Geen vuurwerk
Maar wel supermuziek,zon,gezellige mensen
Maar 65 euro vond ik het niet waard.
Foto's op www.lockerbox.nl
Felt like 2 events in one with the mix of sports and music. I imagine it may confuse some, it was great as a photographer though.
I did a quick pack of what caught my eye the most and compiled it at http://www.digitalfrog.nl/photos. I need to make a larger selection as soon as I get time, and photoshop a few pics. (dust on sensor included
)
Anyhow, that's a start.
By the way, your pics a superb ®aven !
Da Frog
--
http://www.digitalfrog.nl
![Bron: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563897.jpg [img width=666 height=461 cacheid=000ca92f002470f67491b5731a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563897.jpg[/img]](/images/cache/000ca92f002470f67491b5731a017e4a76)
![Bron: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563930.jpg [img width=666 height=461 cacheid=000ca93300247107c15d41b11a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563930.jpg[/img]](/images/cache/000ca93300247107c15d41b11a017e4a76)
![Bron: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563985.jpg [img width=666 height=461 cacheid=000ca93800247120637a3e021a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563985.jpg[/img]](/images/cache/000ca93800247120637a3e021a017e4a76)
![Bron: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563994.jpg [img width=666 height=461 cacheid=000ca93b0024712a9546c4171a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563994.jpg[/img]](/images/cache/000ca93b0024712a9546c4171a017e4a76)
![Bron: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563901.jpg [img width=666 height=461 cacheid=000ca941002471347aa91aaf1a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563901.jpg[/img]](/images/cache/000ca941002471347aa91aaf1a017e4a76)
![Bron: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563971.jpg [img width=674 height=456 cacheid=000ca9450024714b67ac2a171a017e4a76]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/63563971.jpg[/img]](/images/cache/000ca9450024714b67ac2a171a017e4a76)
I did a quick pack of what caught my eye the most and compiled it at http://www.digitalfrog.nl/photos. I need to make a larger selection as soon as I get time, and photoshop a few pics. (dust on sensor included
Anyhow, that's a start.
By the way, your pics a superb ®aven !
Da Frog
--
http://www.digitalfrog.nl
Dancevalley was voor mij weer top alleen had UDC zich niet moeten laten meeslepen met dat Weekender gevoel, ik weet het in Engeland hebben ze het ook maar het moet niet ten koste gaan van, en dat deed het dit jaar idd zeker. maar ik heb me goed kunnen vermaken met wat er wel was en hoop dat UDC het volgend jaar anders doet want ik weet zeker dat als ze gewoon 1 dag in augustus hadden aangehouden dat het wel uitverkocht was geweest.
Kan gewoon niet anders DV Extrema en LoveParade op 1 dag?!?!
Trouwens de Concept tent was er gewoon hoor, maar dat was niet die tent naast de wc's dat was de Global. overigens toen wij er rond een uurtje of 3 naartoe gingen was de hele concept bijna leeg
Kan gewoon niet anders DV Extrema en LoveParade op 1 dag?!?!
Trouwens de Concept tent was er gewoon hoor, maar dat was niet die tent naast de wc's dat was de Global. overigens toen wij er rond een uurtje of 3 naartoe gingen was de hele concept bijna leeg
Maar daar hebben ze nu flink mee in de vingers gesneden denk ik.
Maar zolang de mensen 65€ (is 145 oude guldens he) neerleggen voor zoiets zal het hun gewoon een worst wezen.
Gewoon niet meer gaan en de leukere kleine feesten een kans geven. (is vaak veel gezelliger.)
Ik heb genoten. Heel veel relaxte mensen, heerlijk weer, lekkere muziek. Housequake en Cox waren top. Vond Armin iets minder, misschien ook omdat de muziek de top van de vallei niet echt lekker bereikte ! Er was idd genoeg ruimte vor iedereen en dat was wel heel lekker. Kortom, vond het de toegangsprijs volledig waard.
Het was idd. jammer dat de HQ niet gewoon zijn eigen
buiten stage had. Wel lekker buiten was de LEF stage, daar werd ook zeker goed gedraaid!!en ook Armin draaide erg lekker, jammer dat er geen vuurwerk of iets dergelijks was
al met al weer lekker vermaakt, met het fietsie altijd makkelijk!
buiten stage had. Wel lekker buiten was de LEF stage, daar werd ook zeker goed gedraaid!!en ook Armin draaide erg lekker, jammer dat er geen vuurwerk of iets dergelijks was
al met al weer lekker vermaakt, met het fietsie altijd makkelijk!
laatste aanpassing
Haha, wat een grap..
Kan me dat moment nog heel goed herinneren, ik heb het over de derde foto. Ik loop links op de foto(oranje broek) met een vriend van me. Was echt zo'n moment van, waar zijn die mafketels nu weer mee bezig.
Grappig om dat hier tegen te komen!!
Ik heb me twee dagen prima vermaakt, was de concept-tent niet gewoon de intec-tent van vrijdag. Volgens mij waren ze vergeten om de borden te verwisselen. Kan zijn dat ik het helemaal fout heb.
Later
Kan me dat moment nog heel goed herinneren, ik heb het over de derde foto. Ik loop links op de foto(oranje broek) met een vriend van me. Was echt zo'n moment van, waar zijn die mafketels nu weer mee bezig.
Grappig om dat hier tegen te komen!!
Ik heb me twee dagen prima vermaakt, was de concept-tent niet gewoon de intec-tent van vrijdag. Volgens mij waren ze vergeten om de borden te verwisselen. Kan zijn dat ik het helemaal fout heb.
Later
donateur
Ik heb nog nooit zo lang in de rij moeten staan voor een Dance Valley...Maar eenmaal binnen zat de sfeer er gelijk goed in. Fantastisch festival weertje
, leuke mensen ontmoet en me prima vermaakt.
Jammer dat alles zo op elkaar gepropt stond. (n)
Volgende keer weer hele terrein gebruiken aub!! Ben niet naar de rotsen geweest, als je er toch niet op kan zitten...Jammer hoor.
Misschien volgend jaar toch maar eens een ander outdoor feessie gaan ipv DV.....
Jammer dat alles zo op elkaar gepropt stond. (n)
Volgende keer weer hele terrein gebruiken aub!! Ben niet naar de rotsen geweest, als je er toch niet op kan zitten...Jammer hoor.
Misschien volgend jaar toch maar eens een ander outdoor feessie gaan ipv DV.....
Vond Armin iets minder, misschien ook omdat de muziek de top van de vallei niet echt lekker bereikte
Ik stond beneden bij 'ARMIN in the Valley' zoals Marxman het met een leuke metafoor wist te omschrijven. Ik moet zeggen dat het geluid daar wel enorm goed uit de speakers kwam. Ook leuk om dan tegen de heuvel op iedereen uit zijn dak te zien gaan....
En nee geen vuurwerk, maar om 22:30 waren ze er weer:
DE LASERS!!! WHOOOOOOOW
Vond het een goed feestje!! Picotto was lekker bezig. Beetje dikke electro / minmaal. Toen Baquette er gewoon inklappen, niet normaal.
Varela goed en verassende set met dikkeplaten. Technasia 20 minuutjes gezien. Eindelijk als duo (niet alleen Charles Siegling). Erg vet en die gaaf om die gasten zelf te zien losgaan op hun apparaatjes.
In e concept verder erg rustig en geluid slecht. Parisio wel vette platen. Cox begin ook redelijk. Kruse pompte er weer Latin lovers.
Loveland tent de sfeer goed En Sebastian Leger draaide chill.
Dus een goed feest gehad.
Varela goed en verassende set met dikkeplaten. Technasia 20 minuutjes gezien. Eindelijk als duo (niet alleen Charles Siegling). Erg vet en die gaaf om die gasten zelf te zien losgaan op hun apparaatjes.
In e concept verder erg rustig en geluid slecht. Parisio wel vette platen. Cox begin ook redelijk. Kruse pompte er weer Latin lovers.
Loveland tent de sfeer goed En Sebastian Leger draaide chill.
Dus een goed feest gehad.
laatste aanpassing
vond heel DanceValley zwaar vet dit jaar,
Normaal lopen er redelijk wat agressieve koppen daar, maar daar heb ik dit jaar helemaal niks van gemerkt.
Vrijdag ---> Prodigy echt super vet!!
Zaterdag ---> heel de dag op de main, lekkere muziek en erg gezellige mensen.
Camping ---> Was ook erg gezellig dit jaar, erg veel nationaliteiten
Normaal lopen er redelijk wat agressieve koppen daar, maar daar heb ik dit jaar helemaal niks van gemerkt.
Vrijdag ---> Prodigy echt super vet!!
Zaterdag ---> heel de dag op de main, lekkere muziek en erg gezellige mensen.
Camping ---> Was ook erg gezellig dit jaar, erg veel nationaliteiten
donateur
Ook leuk om dan tegen de heuvel op iedereen uit zijn dak te zien gaan....
die pannenkoek was lekker
Daar kwam bij dat we dik 30 min hebben gewacht op ehbo voor een gozer die t echt NU nodig had.(Er was maar 1 EHBO post en die was bij de ingang.Deze meneer lag helaas midden op de berg bij de main terwijl Armin bezig was)
waren 2 ehbos mop
vond het gewoon weer super.
de randvoorwaarden wc, drank , muntjes halen, allemaal goed geregeld!
goed zonnetje en top dj's
minpunten; geen bloemen geen HQ stage en vuurwerk,
voor de rest top en kan niet wachten op volgend jaar!
idd maar begrijp niet wat iedereen met die HQ stage heeft. Daar was het voorgaande jaren altijd knokken en hq begon op d-v ook in een tent
Vond het een superfeest zijn altijd wel wat dingen waar je je aan irriteert (heb nog nooit een "perfect" feest meegemaakt) maar ik vond het erg geslaagd vooral de hard area (niet buiten helaas) toppers toch wel Mark EG,Proteus,Lab4,Gaz West & Fausto. Daarvoor vooral bij de LEF stage heerlijk in het zonnetje staan dansen werd ook lekker gedraaid dus wat mij betreft geslaagd, heb nu al zin in volgend jaar!
laatste aanpassing
Als zeer goed bestempeld maar er waren zeker wel minpunten
busvervoer: super goed geregeld, kon beide keren zitten en hoefde niet te wachten
lopen: half uur naar de ingang is toch wel lang
ingang: dit kon echt niet...jaren niet meer zo lang moeten wachten. stond bij de memebers guestlist en dat schoot echt niet op, 3 kwartier over gedaan. voor me viel nog een meisje flauw.
terrein: kleiner dan normaal, op zich niet erg maar de vallei bij de main verloor wel veel aan schoonheid door halverwege de heuvel met de rotsen een vipdek te plaatsen.
geluid: overal wel ok, vooral in de global vooraan erg dikke bass
wc's: maar 1 keer geweest, zag er wel ok uit alleen mindere ranzige plas bij de ingang waar je maar net omheen kon
munten: weinig plekken om ze te halen.
weer: ultiem lekker, vooral dat windje...aargghh
optredend: cosmic gate: nostalgie, lekker setje, judge jules: beetje rommelig wel ok, ferry corsten: heerlijke zweeftrance, michel de hey: een van zijn bekende lekkere funky setjes met veel enthausiasme gedraaid, marco v: alleen laatste half uur gehoord, klonk lekker, preach: de main trekt techno niet echt want het werd nogal rustig, toch wel lekker uit mn dak gegaan, wel wat fouten, armin: echt geweldige afsluiter, CONTROLFREAK!!!, wel onarmins hard afgeesloten maar dat vond ik niet erg.
vuurwerk: welk vuurwerk?
al met al heerlijke dag met vrienden gehad.
busvervoer: super goed geregeld, kon beide keren zitten en hoefde niet te wachten
lopen: half uur naar de ingang is toch wel lang
ingang: dit kon echt niet...jaren niet meer zo lang moeten wachten. stond bij de memebers guestlist en dat schoot echt niet op, 3 kwartier over gedaan. voor me viel nog een meisje flauw.
terrein: kleiner dan normaal, op zich niet erg maar de vallei bij de main verloor wel veel aan schoonheid door halverwege de heuvel met de rotsen een vipdek te plaatsen.
geluid: overal wel ok, vooral in de global vooraan erg dikke bass
wc's: maar 1 keer geweest, zag er wel ok uit alleen mindere ranzige plas bij de ingang waar je maar net omheen kon
munten: weinig plekken om ze te halen.
weer: ultiem lekker, vooral dat windje...aargghh
optredend: cosmic gate: nostalgie, lekker setje, judge jules: beetje rommelig wel ok, ferry corsten: heerlijke zweeftrance, michel de hey: een van zijn bekende lekkere funky setjes met veel enthausiasme gedraaid, marco v: alleen laatste half uur gehoord, klonk lekker, preach: de main trekt techno niet echt want het werd nogal rustig, toch wel lekker uit mn dak gegaan, wel wat fouten, armin: echt geweldige afsluiter, CONTROLFREAK!!!, wel onarmins hard afgeesloten maar dat vond ik niet erg.
vuurwerk: welk vuurwerk?
al met al heerlijke dag met vrienden gehad.
Ten opzichte van vorig jaar was dit jaar Dance Valley voor mij een domper.
Minder show om de dj's zoals vorig jaar bij Paul v Dijk (Vuurwerk, lasers, slingers) terwijl ik dit jaar maar even de lasers heb gezien en dat was het ..
Terrein was ook kleiner. Global en HQ niet meer buiten.
Dat zijn zo wel een beetje de punten wat ik mistte.
Maar toch heb ik een heerlijk weekend gehad

Minder show om de dj's zoals vorig jaar bij Paul v Dijk (Vuurwerk, lasers, slingers) terwijl ik dit jaar maar even de lasers heb gezien en dat was het ..
Terrein was ook kleiner. Global en HQ niet meer buiten.
Dat zijn zo wel een beetje de punten wat ik mistte.
Maar toch heb ik een heerlijk weekend gehad
wat een hoop gezeik weer 
Ik vond het wederom een topeditie van DV
Het was anders dan andere jaren maar ik heb HQ absoluut niét gemist. Sterker nog, ik vond de sfeer op een of andere manier een stuk beter dan andere jaren. Heb geen vechtpartij of rel gezien, normaal was dat op HQ altijd raak.
Ik miste de rotsblokken en de bloemtjes, dat wel, maar dat is toch niet het belangrijkste van zo'n festival. Het gaat mij vooral om de muziek en de sfeer en die waren beide echt helemaal

Het mooie weer was ook superrelaxed, heb heerlijk een tijdje in het gras gelegen bij de Main. Dat miste ik vorig jaar zo door die regen!
The Prodigy was echt supervet, wat een act!!
Eindelijk Danny Tenaglia gezien, die man krijgt ook mijn eeuwige
En nog heel veel andere dj's waar ik bij uit m'n dak heb staan gaan. Vond het helemaal super weer!!
Het was anders dan andere jaren maar ik heb HQ absoluut niét gemist. Sterker nog, ik vond de sfeer op een of andere manier een stuk beter dan andere jaren. Heb geen vechtpartij of rel gezien, normaal was dat op HQ altijd raak.
Ik miste de rotsblokken en de bloemtjes, dat wel, maar dat is toch niet het belangrijkste van zo'n festival. Het gaat mij vooral om de muziek en de sfeer en die waren beide echt helemaal
Het mooie weer was ook superrelaxed, heb heerlijk een tijdje in het gras gelegen bij de Main. Dat miste ik vorig jaar zo door die regen!
En nog heel veel andere dj's waar ik bij uit m'n dak heb staan gaan. Vond het helemaal super weer!!
wat een hoop gezeik weer
Datzelfde deed jij eindeloos in het extrema topic. haha.
Misschien accepteren dat mensen dingen anders ervaren.
laatste aanpassing
wat een hoop gezeik weer
Hehe eindelijk iemand die het snapt
Geef je groot gelijk meis!
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 16 juli 2006 om 02:59:
Daar kwam bij dat we dik 30 min hebben gewacht op ehbo voor een gozer die t echt NU nodig had.(Er was maar 1 EHBO post en die was bij de ingang.Deze meneer lag helaas midden op de berg bij de main terwijl Armin bezig was)
waren 2 ehbos mopook 1tje op de mainstage
jah... maar díe EHBO was dicht!
Waren al naar huis!
K heb met security mannentje zitten wachten bij die gast en zelfs t securitymannetje vond t ongehoord dat de andere post dicht was.
hehe je had m moeten horen schelden door zn radiootje/oortjes ding
UIteindelijk ist gloof ik wel ok gekomen met die gozer.
ik vond het wel een vet feest het enigte waar ik me aan iriteerde was de redbull stage met die kut muziek. wat ik opmerkelijk vond is dat het wel de hele dag druk was bij die stage en het lijkt mij al ga je naar dance valley dan kom je niet voor dat soort muziek
@ digitalfrog: vette foto's! 
heb 't prima naar de zin gehad gister!
duurde ff voor we binnen waren, maar dat gevoel had je niet door de vette beats die al bij de ingang klonken.
na een kluisje te hebben gehuurd & muntjes te hebben gehaald (waarom nou weer aparte voor eten en drinken?
) gingen we richting Eurogrooves, waar een aantal vrienden uit Spanje al uit hun dak gingen op de beats van SvD (en wij volgden snel!! 
daarna richting LEF-stage, waar eerst Ronald van Gelderen en daarna Judge Jules ons in het zonnetje flink aan het springen kregen!
toen op naar "The Valley" -- kleiner dan normaal en je kon dit jaar niet op de wand
maar goed, wat een topsfeertje (wat wil je ook met het weer, ben overigens goed roodbruin geworden
)!! zowel Mauro Picotto, Marco V & Armin gaven een prima set weg. had alleen van Preach meer verwacht..
Armin ging tot 23:30 door, waarna we met veel duw- en trekwerk en een "pokke"eind lopen (met een blikje "SUIKERVRIJE COCA COLA!!"
) richting de bussen liepen.
uiteindelijk om 2:30 bedje opgezocht (nou ja, het waren eigenlijk 2 fatboys @ IrEeNtJe's, maar ook daarin slaap je heerlijk!).
volgend jaar weer?
heb 't prima naar de zin gehad gister!
duurde ff voor we binnen waren, maar dat gevoel had je niet door de vette beats die al bij de ingang klonken.
na een kluisje te hebben gehuurd & muntjes te hebben gehaald (waarom nou weer aparte voor eten en drinken?
daarna richting LEF-stage, waar eerst Ronald van Gelderen en daarna Judge Jules ons in het zonnetje flink aan het springen kregen!
toen op naar "The Valley" -- kleiner dan normaal en je kon dit jaar niet op de wand
maar goed, wat een topsfeertje (wat wil je ook met het weer, ben overigens goed roodbruin geworden
Armin ging tot 23:30 door, waarna we met veel duw- en trekwerk en een "pokke"eind lopen (met een blikje "SUIKERVRIJE COCA COLA!!"
uiteindelijk om 2:30 bedje opgezocht (nou ja, het waren eigenlijk 2 fatboys @ IrEeNtJe's, maar ook daarin slaap je heerlijk!).
volgend jaar weer?
ik vond t echt supervet 
super lekker weer, hele relaxede sfeer, allemaal blije gezichten
Wel jammer dat er geen open air HQ was en geen vuurwerk, en geen stromend water bij de main, en geen helicopters die bloemetjes strooiden (geldproblemen?) maar voor de rest gewoon n vet festival met n supervette sfeer
DJ's vond ik ook over t algemeen best lekker draaien
In t begin beetje rondgelopen en gechilld bij de main, Max Graham draaide daar wel lekkere chillmuziek
Daarna set van Tom Harding gezien
Vond t n vette set, vooraan gingen mensen volgens mij flink uit hun dak 
Daarna set van Technasia gezien, ook vette set
Die concept tent was trouwens wel bijna t hele festival helemaal leeg als ik r was
maar met Technasia was t r halfvol en gezellig 
Daarna nog even het begin van Jan Liefhebber gezien, maar dat vond ik niet echt boeiend, had gehoopt dat ie wat harder zou draaien, maar hij wilde waarschijnlijk opbouwen in die 50 minuten die ie had
Van 4 tot 7 gewerkt, tussendoor ff Kvitta bezig gehoord terwijl ik naar de wc heen en weer liep en volgens mij was ie aardig hard aan t rammen
Daarna Proteus en Lab4 gezien, allebei vette acts, lekker gedraaid ook
Daarna gaan chillen bij Preach maar dat viel me toch wat tegen, misschien ook beetje anti-climax als je net van Proteus en Lab4 afkomt..
Daarna bij alle andere stages nog ff wezen buurten, leuke vage muziek bij circo loco trouwens, en een stoere neger die bij de chill het staven op n luchtkussen spel van iedereen won door gewoon relaxed te blijven staan en anderen liet vallen in hun poging hem eraf te stoten
Daarna Armin zien afsluiten, was niet per se n goede set, maar als afsluiter voor Dance Valley best leuk, al die klassiekertjes enzo
Lasers waren vet, jammer van t vuurwerk dus 
super lekker weer, hele relaxede sfeer, allemaal blije gezichten
Wel jammer dat er geen open air HQ was en geen vuurwerk, en geen stromend water bij de main, en geen helicopters die bloemetjes strooiden (geldproblemen?) maar voor de rest gewoon n vet festival met n supervette sfeer
DJ's vond ik ook over t algemeen best lekker draaien
In t begin beetje rondgelopen en gechilld bij de main, Max Graham draaide daar wel lekkere chillmuziek
Daarna set van Tom Harding gezien
Daarna set van Technasia gezien, ook vette set
Daarna nog even het begin van Jan Liefhebber gezien, maar dat vond ik niet echt boeiend, had gehoopt dat ie wat harder zou draaien, maar hij wilde waarschijnlijk opbouwen in die 50 minuten die ie had
Van 4 tot 7 gewerkt, tussendoor ff Kvitta bezig gehoord terwijl ik naar de wc heen en weer liep en volgens mij was ie aardig hard aan t rammen
Daarna Proteus en Lab4 gezien, allebei vette acts, lekker gedraaid ook
Daarna gaan chillen bij Preach maar dat viel me toch wat tegen, misschien ook beetje anti-climax als je net van Proteus en Lab4 afkomt..
Daarna bij alle andere stages nog ff wezen buurten, leuke vage muziek bij circo loco trouwens, en een stoere neger die bij de chill het staven op n luchtkussen spel van iedereen won door gewoon relaxed te blijven staan en anderen liet vallen in hun poging hem eraf te stoten
Daarna Armin zien afsluiten, was niet per se n goede set, maar als afsluiter voor Dance Valley best leuk, al die klassiekertjes enzo
Heb het super naar mijn zin gehad gisteren! 
Was die dag te vinden bij de L.E.F stage, Eurogrooves en pas rond 22:15 bij de mainstage en de sfeer was overal goed!
Bij de L.E.F stage ging het aardig los en Agnelli & Nelson draaiden
, kende maar 1 nummer van ze, maar alles wat ze die avond draaiden was gewoon super 
Bij Armin van Buuren helemaal uit mijn dak gegaan t/m 23:25
Het was idd een beetje jammer dat er geen vuurwerk was dit jaar, maar zeker dat ik volgend jaar weer naar Dance Valley ga
Was die dag te vinden bij de L.E.F stage, Eurogrooves en pas rond 22:15 bij de mainstage en de sfeer was overal goed!
Bij de L.E.F stage ging het aardig los en Agnelli & Nelson draaiden
Bij Armin van Buuren helemaal uit mijn dak gegaan t/m 23:25
Het was idd een beetje jammer dat er geen vuurwerk was dit jaar, maar zeker dat ik volgend jaar weer naar Dance Valley ga
helaas ook niet mijn feest, maar meer omdat ik uitgeput was
had lekker geslapen die nacht maar ik kon elk moment van de dag wel in slaap vallen.
dat vond ik juist wel weer heel erg vet. Jammer dat ik alleen maar Inlineskating heb gezien.. wat een nepheid dat inline, volgens mij kan ik dat ook na 5 jaar. (inline vatspakken in de lucht, 360, beetje grinden...)
skateboarders en bmx had ik graag gezien maar dat was al geweest.
![[img width=678 height=452]http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_11.JPG[/img]](http://home.planet.nl/~stingwcw/dancevalley2006_11.JPG)
Dit was toch wel de allerbeste van mijn dag! Ook hier lag ik redelijk te slapen maar heb wel geluisterd en hoorde onder andere be my victim langskomen!
Proteus was natuurlijk wel goed, vond ik niet fantastisch. Mark EG vond ik hardstylerig
is zn goed recht maar niet mijn ding.
dat vond ik juist wel weer heel erg vet. Jammer dat ik alleen maar Inlineskating heb gezien.. wat een nepheid dat inline, volgens mij kan ik dat ook na 5 jaar. (inline vatspakken in de lucht, 360, beetje grinden...)
skateboarders en bmx had ik graag gezien maar dat was al geweest.
Dit was toch wel de allerbeste van mijn dag! Ook hier lag ik redelijk te slapen maar heb wel geluisterd en hoorde onder andere be my victim langskomen!
Proteus was natuurlijk wel goed, vond ik niet fantastisch. Mark EG vond ik hardstylerig
inderdaad de slechtste DV ooit.
he dency!! me vriendje! hahaha
wij zijn het er helemaal mee eens!!
laten we hopen dat ze van udc die lezen!!
enne.........MARINA, dency is naar meer feesten geweest dan jij denk ik hoor, met je bla bla en bla!
so shut up!
Er was één behoorlijk lege tent, dat was volgens mij de Intec tent. De Concept zat normaal altijd barstens vol.
laatste aanpassing
hoe was de circo loco dit jaar eigenlijk??
Vond ik persoonlijk de vetste tent. Zeer top gedraaid.
Wat een gezeik over dat je niet op de rotsen mocht zitten, zijn jullie apen ofzo? En het ontbreken van vuurwerk. Als je dat wil zien tijdens een party, ga dan naar het geweldige (ahum) Sensation.
Ik vond het weer kicke, zoals elk jaar. Enig minpuntje was inderdaad die Red Bull rotzooi die overal doorheen blerde met die kutmuziek.
Ik vond het weer kicke, zoals elk jaar. Enig minpuntje was inderdaad die Red Bull rotzooi die overal doorheen blerde met die kutmuziek.
denk pak 1 x dance valley mee ondanks de hoge prijs, maar dit was ook mijn laatste x. weinig aankleding in tenten, slecht geluid en veel sjonnies en anita's. bovendien duurde et 1.5 uur voordat ik binnen was. inc bus, lopen en ingang. op de terugreis nog eens een uur voordat we met de auto op de a9 zaten.
Wat een gezeik over dat je niet op de rotsen mocht zitten, zijn jullie apen ofzo? En het ontbreken van vuurwerk. Als je dat wil zien tijdens een party, ga dan naar het geweldige (ahum) Sensation.
Het gezeik over die rotsen en de Valley is omdat het Dance VALLEY is. Nu gaan ze beknibbelen op dat wat dit feest zo speciaal maakt. Een terrein met verschillende tenten heeft elk festival al.
hoe relaxed is het om daar je jointje te roken.. effe te eten etc!
jep, alleen dat mocht toch niet.
Ik had trouwens een vette bitch bij de fouillering. Omdat ik lange vloe bij me had zou ik ook perse weed bij me hebben. Moest ik helemaal me schoenen uit doen. en ging ze zelfs nog over mn sok heen lopen voelen of er echt niks in zat. Ging ze helemaal lopen vragen wat die spullen in mn zak deden als ik geen weed bij me had. Toen ik eenmaal mocht gaan werd ik weer teruggeroepen en toen wilde ze mijn telefoon inspecteren of daar mogelijk wat inzat..
Iemand ook zo'n prettige ervaring gehad bij deze dame? Meest linkse inloop steeg. Kort grijs haar.. Echt een manwijf.
Top weekend gehad, maar vond het inderdaad ook tegen vallen dat de rotsenkant afgesloten was (gevaarlijk??), dit hoort bij Dancevalley en dat heeft niks met apen te maken! Ook jammer dat de bloemen en vuurwerk ontbraken (kosten besparing), maar diversen mensen gesproken die voor het eerst waren en dus niet beter weten en dus ook die dingen niet missen.
beetje?the whole fucking set was minimal/electro
Kan jij ook nog eens wat anders dan alleen maar zeuren als er geen schranz word gedraait,denk eens niet alleen wat jij leuk vind,op de main word nou eenmaal verschillende soorten muziek gedraait!
donateur
Citaat Emillio: "Ik had trouwens een vette bitch bij de fouillering. Omdat ik lange vloe bij me had zou ik ook perse weed bij me hebben. Moest ik helemaal me schoenen uit doen. en ging ze zelfs nog over mn sok heen lopen voelen of er echt niks in zat. Ging ze helemaal lopen vragen wat die spullen in mn zak deden als ik geen weed bij me had. Toen ik eenmaal mocht gaan werd ik weer teruggeroepen en toen wilde ze mijn telefoon inspecteren of daar mogelijk wat inzat..
Iemand ook zo'n prettige ervaring gehad bij deze dame? Meest linkse inloop steeg. Kort grijs haar.. Echt een manwijf."
Ik ben ook gepakt! Ik stond bij de kluisjes (ja, hoe dom kan je zijn) alles uit mijn kleding te halen. Op het moment dat ik klaar was en alles netjes uitgestalt had werd ik op mijn schouder geklopt! Bleek er gewoon al 10 min beveiliging naast me te staan, in burger!
Ik moest meelopen naar een soort van korps wat ze daar hadden gevestigd en moest een hokje in. En ja..daar moest alles uit.
Gelukkig fouilleren zonder handen, maar gechecked werd ik behoorlijk.
Helaas, alles in beslag genomen, maar ik mocht wel het terrein weer op. Pfieuww..
Het was jammer, maar ooit moet de 1e x zijn. Ik werd respectvol behandeld en ik heb zelfs nog lol met ze gehad.
Verder was DV weer hoe DV hoort te zijn.
Natuurlijk was ik verbaasd over het uitblijven van vuurwerk en nog wat dingen, maar gemist heb ik het niet.
Ik ben en blijf blij met DV en ga volgend jaar echt wel weer!

Iemand ook zo'n prettige ervaring gehad bij deze dame? Meest linkse inloop steeg. Kort grijs haar.. Echt een manwijf."
Ik ben ook gepakt! Ik stond bij de kluisjes (ja, hoe dom kan je zijn) alles uit mijn kleding te halen. Op het moment dat ik klaar was en alles netjes uitgestalt had werd ik op mijn schouder geklopt! Bleek er gewoon al 10 min beveiliging naast me te staan, in burger!
Ik moest meelopen naar een soort van korps wat ze daar hadden gevestigd en moest een hokje in. En ja..daar moest alles uit.
Gelukkig fouilleren zonder handen, maar gechecked werd ik behoorlijk.
Helaas, alles in beslag genomen, maar ik mocht wel het terrein weer op. Pfieuww..
Het was jammer, maar ooit moet de 1e x zijn. Ik werd respectvol behandeld en ik heb zelfs nog lol met ze gehad.
Verder was DV weer hoe DV hoort te zijn.
Natuurlijk was ik verbaasd over het uitblijven van vuurwerk en nog wat dingen, maar gemist heb ik het niet.
Ik ben en blijf blij met DV en ga volgend jaar echt wel weer!
laatste aanpassing
wat een hoop gezeik weer
Nederlanders zijn gewoon te verwend,je had al die buitenlandse mensen over Dance Valley moeten horen
Ik zeg maar zo een feestje moet gewoon zelf maken en wat boeid het als de indeling wat anders is dan normaal,als het 5 jaar het zelfde is krijg je weer gezeur dat het er alijd standaard uitziet!
Ik heb echt een geweldig weekend gehad
Ik niet van dit wijf. Wel van een gast. Ik stond vooraan in de rij toen de "supervisor" van die vent van de security kwam om hem ff de les te lezen dat hij het dus niet goed deed.
Alles werd hem uitgebreid verteld.
- Tjeck of de GSM aanstaat, staat ie uit moet ie aan want anders kunnen er spullen inzitten.
- Ook knieholte voelen en bovenkant sokken
- Alles moet bekeken worden, portomonee, kaugum.
Heb daar echt 5 minuten als proefobject gestaan. Kon er wel om lachen omdat ik met dat soort dingen altijd de l*l bent. Bij Schiphol werd ik er ook al eens tussenuit gevist.
Dance Valley:
+
* Electronation (Roman Flügel VS boos-kijkende-neger, Dirt Crew en Hugg & Pepp) PRETTIG
* Strandfeestje met Erick Morillo
* Ideaal festivalweer
* Het maximale eruit gehaald met m'n partygezelschap
-
* Té commercieel en veel te hoog popi-jopie gehalte (was te verwachten)
* Waar was de grote Juan Atkins? (n)
* Geluid in de Global en Concept-tent niet om over naar huis te schrijven
* Het leek wel dag 1 van de wandelvierdaagse (blaren ontbreken nog maar net)
Tip voor UDC: Sla rechts- of linksaf. Veelbelovende techno/electro line-up, resulterend in lege zalen, omdat het publiek er niet naar is. Mensen die voor de HQ-buitenstage kwamen (dat waren er nogal wat aan de langstrekkende posturen te zien) ernstig teleurgesteld, vanwege het ontbreken ervan. Motorcross & skategeneuzel absoluut afstotend. (consumptieprijzen en pendelbussen daarentegen wel uitstekend voor elkaar.)
Conclusie: Dance Valley leuk om het een keer meegemaakt te hebben, maar het overtrof FYM of Awakenings niet.
+
* Electronation (Roman Flügel VS boos-kijkende-neger, Dirt Crew en Hugg & Pepp) PRETTIG
* Strandfeestje met Erick Morillo
* Ideaal festivalweer
* Het maximale eruit gehaald met m'n partygezelschap
-
* Té commercieel en veel te hoog popi-jopie gehalte (was te verwachten)
* Waar was de grote Juan Atkins? (n)
* Geluid in de Global en Concept-tent niet om over naar huis te schrijven
* Het leek wel dag 1 van de wandelvierdaagse (blaren ontbreken nog maar net)
Tip voor UDC: Sla rechts- of linksaf. Veelbelovende techno/electro line-up, resulterend in lege zalen, omdat het publiek er niet naar is. Mensen die voor de HQ-buitenstage kwamen (dat waren er nogal wat aan de langstrekkende posturen te zien) ernstig teleurgesteld, vanwege het ontbreken ervan. Motorcross & skategeneuzel absoluut afstotend. (consumptieprijzen en pendelbussen daarentegen wel uitstekend voor elkaar.)
Conclusie: Dance Valley leuk om het een keer meegemaakt te hebben, maar het overtrof FYM of Awakenings niet.
Ging ze helemaal lopen vragen wat die spullen in mn zak deden als ik geen weed bij me had.
Ja, een maat van me kon ook z'n wiet geven. Sinds wanneer mag je niet blowen op feesten?
urban
Heel apart. Maar inderdaad, blijkbaar vonden anderen het wel leuk. Dan is het
Prima sfeertje
Dat viel mij juist tegen. Verbleekte bij de sfeer van Awakefest 2 weken terug. Veel afgeragde smoeltjes die tamelijk irritant liepen te doen. Ga dan naar huis, als je gaar ben. Het lijkt me dat de sfeer op vrijdag beter was...
we hadden er geen 65 euro voor over maar aangezien we dichtbij wonen hebben we besloten om te gaan glippen
we hebben de auto geparkeerd, liepen langs t terein, heuvel op bij de mainstage, meteen bij het hek aangekomen, en met z'n 5en in 1 keer het hek over en het publiek in
was een geweldige kick, en dat alles vanaf parkeren in 30 minuten, geweldig, thnx UDC
we hebben de auto geparkeerd, liepen langs t terein, heuvel op bij de mainstage, meteen bij het hek aangekomen, en met z'n 5en in 1 keer het hek over en het publiek in
Ik was er heel het weekend. En het hele weekend was de sfeer en het weer top!!
Ik snap dat sommige mensen wat te klagen hebben. Zeker als je al jaren naar Dance Valley gaat.
Voor mij is het dit jaar de 2e keer dv (vorig jaar ook camping) en vond het weer prima!! Idd jammer van HQ en zeer jammer dat Global niet buiten was, maar L.E.F. was ook wel prima eigenlijk. Kortom: heerlijk weekend gehad.
Maar als volgend jaar DV en Extrema weer samen vallen, wordt het toch weer Extrema.
Ik snap dat sommige mensen wat te klagen hebben. Zeker als je al jaren naar Dance Valley gaat.
Voor mij is het dit jaar de 2e keer dv (vorig jaar ook camping) en vond het weer prima!! Idd jammer van HQ en zeer jammer dat Global niet buiten was, maar L.E.F. was ook wel prima eigenlijk. Kortom: heerlijk weekend gehad.
Maar als volgend jaar DV en Extrema weer samen vallen, wordt het toch weer Extrema.
Christian Varela (N)
Oh?
het weer was ook zwaaar relaxed
Het weer was inderdaad in een woord "godinnelijk"!
Jammer van HQ........het was in elk geval geen Dance Valley zoals in het verleden.
Maar.....dat mocht de pret niet drukken....die HQ tent ramde er vol overheen
Zelfs nog ruim 40 minuten naar keiharde hardstyle mogen luisteren.....YEAAAAAAAAAAAAh 
Verder leuk feessie.........en mooie mensen....
en goeie sfeer onderling.
En nu issut eindelijk voor mij slaappie tijd.....
Verder leuk feessie.........en mooie mensen....
En nu issut eindelijk voor mij slaappie tijd.....
bla bla en bla...
vind ik ook... dat die HQ Tent weg is . en dat dat jammer is .. OK, maar ga feesten in plaats van huilen..
Top feest!! en waar zijn de fucking reacties van de mensen die het zeer goed vonden?????
(Word zo gewaardeerd namelijk.....................)
Danny en Armin, proteus , Mark EG waren super... maar dat laatste uur op mainstage is moterfokking uniek, wat een leipe lasers!!! en vuurwerk heb ik niet gemist... vind ik toch geldverspilling..!!!!!!
Laten ze trouwens eens wat meer harddance dj boeken voor een Qlimax, dat zijn toch echt wel de meest energieke dj;s die er zijn,.. (Fokking hell die Proteus kan best goed draaien
btw;
Danny is inderdaad wel the man!!
Had het niet verwacht maar hoort zeker in de rij van ultieme wereld dj's ...
En voor de mensen die niet geweest zijn..
Hij laat ons niet meer zo lang wachten voordat hij weer komt....
En dan in een intieme nachtclub
laatste aanpassing
Vond het super gezellig! Had een vriend meegenomen die nog nooit eerder was geweest en hij heeft net zo genoten als mij
Idd wel jammer dat het terrein zoveel kleiner was en dat het geluid wat minder was! En naast die skatebanen top 40 muziek vond ik helemaal een vage aktie!
Verder helemaal leuk! Michel de Hey draaide voor mijn gevoel anders dan normaal maar toch genieten.. Trevor Rockcliffe, zoooooo die was echt geweldig! Wilde gewoon echt niet naar huis en kon niet stil blijven staan
helemaal top!
Ging rond half 11 weg, wil alleen wel graag weten waarom er 3 brandweerwagens met loeiende sirene naar het terrein scheurden! Zag wel dat er een klein tentje in de fik stond maar die hadden ze al geblust.. Weet iemand het??
Verder helemaal leuk! Michel de Hey draaide voor mijn gevoel anders dan normaal maar toch genieten.. Trevor Rockcliffe, zoooooo die was echt geweldig! Wilde gewoon echt niet naar huis en kon niet stil blijven staan
Ging rond half 11 weg, wil alleen wel graag weten waarom er 3 brandweerwagens met loeiende sirene naar het terrein scheurden! Zag wel dat er een klein tentje in de fik stond maar die hadden ze al geblust.. Weet iemand het??
Ik vond het echt een geweldig feest. Vrijdag zwaar staan springen bij de Prodigy en zaterdag lekker afgesloten bij Armin van Buuren
die lasershow
die lasershow
laatste aanpassing
voel je je dan niet bedrogen als je 65 euro voor zo een feest neer legt ?
de bus stopte naast het festival terreim
maar we moesten toch nog 40 minuten lopen om bij de ingang te komen.
toen percies 1 uur in de rij gewacht.
dan ben je bij elkaar al bijna 2 uur kwijt.
en dan een zooitje bagger slappe muziek
ik kwam om 14:00 binnen en om 16:00 uur ben ik naar huis gegaan.
elke tent 10 minuutjes gestaan, maar was echt 3x niks
geluids kwaliteit ook zeer matig.
De prodigy bijvoorbeeld stelt toch ook niks voor
als ze op de radio zouden zijn dan zou je het volume ook niet harder zetten, dus ook geen act om voor uit je dak te gaan.
Ik heb mij het meest vermaakt bij die crosfietsers in de halfpipe.
de organisatie heeft gewoon niet genoeg geinvesteerd maar zal wel flink wat geld in hun zakken hebben gedauwd.
1x dancevalley maar nooit meer.
gelukkig gratis kaartje
jammer van de 4 uurtje die ik er aan kwijt ben geweest.
Had liever een dutje kunnen doen of zo.
als ze op de radio zouden zijn dan zou je het volume ook niet harder zetten, dus ook geen act om voor uit je dak te gaan.
Ik heb mij het meest vermaakt bij die crosfietsers in de halfpipe.
de organisatie heeft gewoon niet genoeg geinvesteerd maar zal wel flink wat geld in hun zakken hebben gedauwd.
gelukkig gratis kaartje
laatste aanpassing
zeer geweldig weekend gehad! vrijdag was op zich meer een 'chill-dagje' af&toe ff op de camping uurtje chillen, dan weer het terrein op. Prodigy vond ik meesterlijk en zeker wel iets voor op Dance Valley. te komisch was ook toen de Prodigy nog het podium amper had verlaten het te foute nummer "Love is in the air" werd gedraaid! geweldig!
zaterdag was ook zekers goed te doen! heerlijk genoten en beetje rond gelopen. Loveland was super, Erik Morillo en Ferry Corsten ook. Red Bull Area was ook gaaf! en tegen het einde van de middag maar richting Main gelopen. Picotto wel goed, Mister V super weer, Preach ook wel ok maar vond Armin van Buuren geweldig draaien!
miste ook wel de bloemetjes, vuurwerk en het beklimmen van de apenrotsen maar dat is maar bijzaak.
op naar 2007!
zaterdag was ook zekers goed te doen! heerlijk genoten en beetje rond gelopen. Loveland was super, Erik Morillo en Ferry Corsten ook. Red Bull Area was ook gaaf! en tegen het einde van de middag maar richting Main gelopen. Picotto wel goed, Mister V super weer, Preach ook wel ok maar vond Armin van Buuren geweldig draaien!
miste ook wel de bloemetjes, vuurwerk en het beklimmen van de apenrotsen maar dat is maar bijzaak.
op naar 2007!
voel je je dan niet bedrogen als je 65 euro voor zo een feest neer legt ?
als ze op de radio zouden zijn dan doe je het niet eens harder.
heb mij het best vermaakt bij die crosfietsers in de halfpipe.
de organisatie heeft gewoon niet genoeg geinvesteerd maar flink wat geld in hun zakken hebben gedauwd.
gelukkig gratis kaartje
Favoriete muziekgenres: darkcore, early hardcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, terror
(permanent verbannen)
leuker als de vrijdag .. niet te druk gelukkig ... alleen prodigy was dan wel weer cooler (vrijdag)
voor de rest goed vermaakt ... alleen jammer van het publiek op het eind, er hing niet echt een feestvreugde bij de laatste songs, leek wel of ik de enige was die uit zn dak ging
volgend jaar toch extrema
voor de rest goed vermaakt ... alleen jammer van het publiek op het eind, er hing niet echt een feestvreugde bij de laatste songs, leek wel of ik de enige was die uit zn dak ging
volgend jaar toch extrema
Ik heb me juist enorm vermaakt overal...sfeer zat er beide dagen goed in
Idem
Ja , Ik vind Dance Valley kwa aankleding/grootte/etc. wel wat achter uit gegaan. Maar ; Het was opzeker een goed feest
heb zeker wel een vet weekend gehad, tja je kan altijd wat mindere dingen verzinnen! zo als idd geen vuurwerk bloemen dat je niet op de rots mocht, en tja op de camping die bouwlampen , ik kon mijn tentje vanaf het begin van de camping zien , hat zo,n kleurig leger tentje waar hij echt vet op gericht was, en het gewoon lichter in de tent was als overdag! maar ja boeien ik heb me verder niet druk gemaakt! hoop dat het volgend jaar weer zo vroeg is udc bedankt!
....leuk, niet meer dan dat!!! Alle minpunten zijn al genoemd en het is zeker geen dv zoals verwacht en zoals het behoort te zijn.
Maar ja, dit krijg je door die vechtpartijen van afgelopen 3 jaar.
Slechtste dance valley tot nu toe, maar wel prima vermaakt. Prijskwaliteit verhouding klopt niet voor de zaterdag.
Maar ja, dit krijg je door die vechtpartijen van afgelopen 3 jaar.
Slechtste dance valley tot nu toe, maar wel prima vermaakt. Prijskwaliteit verhouding klopt niet voor de zaterdag.
Ik heb me juist enorm vermaakt overal...sfeer zat er beide dagen goed in![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ik kwam alleen voor The Prodigy, maar heb van iedereen en alles kunnen genieten!
Trouwens uit je dak gaan vooraan bij The Prodigy....SJEZUS wat cool om een keer meegemaakt te hebben...Ben normaal van het ontspannen dansen met een beetje ruimte om je heen, dit was gewoon springen, beuken, juichen, joelen etc...
Echt een topweekend gehad, volgend jaar hopelijk weer!
denk pak 1 x dance valley mee ondanks de hoge prijs, maar dit was ook mijn laatste x. weinig aankleding in tenten, slecht geluid en veel sjonnies en anita's. bovendien duurde et 1.5 uur voordat ik binnen was. inc bus, lopen en ingang. op de terugreis nog eens een uur voordat
SUKKELTJE!!!!!!!!!!!
Was weer geweldig!! alleen idd jammer vd rotswand en dat main stage meer leek op een overmaats poppenkast dan op een hoofdpodium,duidelijk minder besteed ad aankleding. goeie sfeer ,iedereen relaxed en vrolijk. precies zoals het bedoeld is. ik hou niet zo van hardhouse maar ging toch gister echt los bij tom harding en proteus! dit was m,n 10e x en volgend jaar op zeker m,n 11e!! alle partypeople thnx voor deze topdag!!
weet je ik heb een geweldig weekend gehad en ik snap niet zo goed al het gezeur ik vond de prijs voor een heel weekend prima.
nouja budget genoeg zou ik toch zo zeggen hoor
maar ik klaag in ieder geval niet, wát een feest
Sommige mensen denken dat alles niets kost.
Mensen die dit zeggen kan je gewoon niet serieus nemen. Feest was niet uitverkocht dus dan steekt de organisatie echt een stuk minder in zijn zak.
Mensen die dit zeggen kan je gewoon niet serieus nemen. Feest was niet uitverkocht dus dan steekt de organisatie echt een stuk minder in zijn zak.
sure...
Het veld was afgeladen rond 3 uur!!!!!!!!!!!
op een paar plekjes ruimte...
Ik dacht nog als ik hiervan organisator was... liep ik met een big smile rond !!!
Ik heb een TOP feest gehad...het ultieme Dance Valley gevoel is weer terug. Na vier jaar gestrubbelt te hebben met rug problemen, heb ik nu weer mijn eerste DV mee kunnen maken...(dit was de 5de keer)
S'avonds; bij de valley stond ik met traantjes in mijn ogen..want dit had ik toch wel bereikt!!
Prima sfeer, leuke mensen ook; veel gelachen, gedanst, gechillt en bovenal GENOTEN!!
Bedankt UDC voor "wat voor mij" een geweldige dag was!!
Op naar DV 2007...heb er nu alweer zin in
S'avonds; bij de valley stond ik met traantjes in mijn ogen..want dit had ik toch wel bereikt!!
Prima sfeer, leuke mensen ook; veel gelachen, gedanst, gechillt en bovenal GENOTEN!!
Bedankt UDC voor "wat voor mij" een geweldige dag was!!
Op naar DV 2007...heb er nu alweer zin in
tenten waren trouwens ook maar voor de helft gevuld.
Dat was juist beter
donateur
Wat een geklaag en gezeur van sommigen. Tjee een feest is ook wat je er zelf van maakt.
De meeste bezoekers (zoals ik) hebben een TOP DANCE VALLEY 2006 gehad. Er is altijd wel een minpuntje te vinden. Niemand is perfect en dus ook organisatie buro's niet. Helaas valt er niks te klagen over het weer (zoals de regen vorig jaar) dus nu is het festival zelf aan de beurt. Jammer ....
Iedereen heeft zijn/haar eigen beleving en ik denk dat het merendeel een positieve vibe heeft gehad dit weekend
Voor iedereen dit heeft genoten van mijn opbouw foto's zeg ik : volgend jaar ben ik er zeker weer bij (met foto's)
Op naar alle leuke
feesten die nog gaan komen dit jaar.
De meeste bezoekers (zoals ik) hebben een TOP DANCE VALLEY 2006 gehad. Er is altijd wel een minpuntje te vinden. Niemand is perfect en dus ook organisatie buro's niet. Helaas valt er niks te klagen over het weer (zoals de regen vorig jaar) dus nu is het festival zelf aan de beurt. Jammer ....
Iedereen heeft zijn/haar eigen beleving en ik denk dat het merendeel een positieve vibe heeft gehad dit weekend
Voor iedereen dit heeft genoten van mijn opbouw foto's zeg ik : volgend jaar ben ik er zeker weer bij (met foto's)
Op naar alle leuke
sure...
Het veld was afgeladen rond 3 uur!!!!!!!!!!!
op een paar plekjes ruimte...
Ik dacht nog als ik hiervan organisator was... liep ik met een big smile rond !!!
als ik het van de mensen om me heen hoor hebben die allemaal in de laatste week hun kaartje gehaald. Als ik dat zou doortrekken naar heel Nederland, dan moet er echt belachelijk veel verkocht zijn in de laatste week. Verklaart op zich wel waarom toch budget-technische wijzigingen waren.
Ik heb iig echt een topdag gehad, lekker lopen ouwehoeren met vrienden en mensen van overal vandaag. Buitenland, Nederland, maakte niet uit, iedereen was vrolijk en gezellig
De vrijdag was ook top met Danny Tenaglia die zelf ook echt zwaar stond te dansen op zijn eigen muziek en dan alsnog geen mixfouten, zwaar respect voor de fan. En dan de lasershow bij de main
Waarom was het feest nu echt verplaatst? ... of omdat ze nu alle flesjes water van vorig jaar konden gebruiken die maar tot juli 2006 goed waren
bla bla en bla...
Aangemeld op: 12 september 2005 12:53
1 · feest bezocht
MARINA, dency is naar meer feesten geweest dan jij
Nou en of he meissie...
Ik stond al te Rave had zij nog geen haar op d'r kut
Zo nu werken BAH BAH BAH
Was wel leuk feest zeker met de zon de hele dag in je nek maar als ervaren partyganger en voor 65 (heb ik er gelukkig niet voor gegeven) kun je toch wel iets meer verwachten vind ik dan prijs word steeds hooger maar je krijgt er steeds minder voor terug geen bloemen vliegtuig vuurwerk rots niet meer op das zijn tochwel de Dv dingen die het hem doen maar goed niet teveel zeuren he de mensen komen toch wel en zolang dat zo gaat vind UDC het natuurlijk prima
Lekker water he mensen! Een jaar oud, zonder dopjes ook nog!
Nog een week houdbaar hoor
Maar idd. zonder dopjes maar op een gegeven moment zag ik halverwege het terrein een stoot dopjes op de grond liggen. Had één van die mobiele punten gedumpt.
Maar ik had me eigen dop mee
Weg die vrijdag, alleen zaterdag.
HQ gewoon weer op zijn vertrouwde plek of in die andere Valley van'99.
Apenrots en al die andere plekken open net als jaren terug.
Fuck die Red-Bull, Dansen moet iedereen niet Skaten of van die dingen. Het zijn niet de X-gamesValley.
Global moet buiten en niet. Carl Cox verdient dat en laat die Corsten op Maindraaien.
Dance valley pak de draad weer op en Luisteren naar de bezoekers,
Mijn Dance Valley gevoel was ver te zoeken dit jaar. ook doordat ik trouwens om 18:00uur naar huis ben gegaan maar dat kwam door een zonnesteek
.
Maar Apenrots wer open, Tom Harding JP en gasten zoals het altijd al is geweest op een Bomvolle HQ buitenstage en Carl Cox op zijn eigen Global buitenstage.
Fuck die Red-Bull, Dansen moet iedereen niet Skaten of van die dingen. Het zijn niet de X-gamesValley.
Global moet buiten en niet. Carl Cox verdient dat en laat die Corsten op Maindraaien.
Mijn Dance Valley gevoel was ver te zoeken dit jaar. ook doordat ik trouwens om 18:00uur naar huis ben gegaan maar dat kwam door een zonnesteek
Maar Apenrots wer open, Tom Harding JP en gasten zoals het altijd al is geweest op een Bomvolle HQ buitenstage en Carl Cox op zijn eigen Global buitenstage.
welk veld? mainstage of waar de tenten stonden? ik vond ze allebei trouwens echt niet druk. tenten waren trouwens ook maar voor de helft gevuld.
op mainstage, en kijkende vanaf de looproute omhoog naar de lef stage en verder..........
Als er hier nog 20000 bij waren... had ik het niet grappig gevonden,.,.,.,.
Dit was druk zat..!!!
Dit jaar alleen op mainstage gestaan. Muziek was lekker (soms te soft)....weer was goed, mensen prima (geen vechtpartijeb gezien op mainstage).......
enigste minpuntje was...dat ik juist op mainstage wil staan omdat het een vet gevoel en gezicht is om over de hele vallei heen te kijken......helaas de vallei is de vallei niet meer..(viptribune belemmerde het uitzicht!!)
Tip: Hou de vallei lekker ruim....heeft iedereen plek om te dansen...etc.Dat is Dance Valley....zo ruim mogelijk....
..en ja...de toiletten...een drama......15 minuten wachten....en dan vinden ze het raar als je het tegen een hek doet....
enigste minpuntje was...dat ik juist op mainstage wil staan omdat het een vet gevoel en gezicht is om over de hele vallei heen te kijken......helaas de vallei is de vallei niet meer..(viptribune belemmerde het uitzicht!!)
Tip: Hou de vallei lekker ruim....heeft iedereen plek om te dansen...etc.Dat is Dance Valley....zo ruim mogelijk....
..en ja...de toiletten...een drama......15 minuten wachten....en dan vinden ze het raar als je het tegen een hek doet....
had je water van 2005 dan?
de labels waren van vorig jaar, maar THT tot eind juli
het was niet helemaal uitverkocht maar dat vind ik geen probleem!!! vond het zelf vrijdag leuker als zaterdag, vrijdag kan je gewoon overal lekker bij, zaterdag is het vaak zo veel dringen! vond Mark EG op vrijdag echt vet wat een gaaf mannetje!! tevens vond ik de silent disco weer gaaf vooral vrijdag!! alleen vond ik het verschil in style veel kleiner als vorig jaar zo dat je vaak niet kon zien wie 1 of 2 aan had staan! zaterdag vooral het begin vond ik echt slecht met die gast die al die foute franse nummers draaide maar goed alles bijelkaar was het gaaf wel wat minder als de jaren ervoor maar vond het genoeg, wel was het wat duur haha heeft me 650 euro gekost!
Weg die vrijdag, alleen zaterdag.
dat ik juist op mainstage wil staan omdat het een vet gevoel en gezicht is om over de hele vallei heen te kijken......helaas de vallei is de vallei niet meer..(viptribune belemmerde het uitzicht!!)
laatste aanpassing
Ontzettend Gaaf weekend 

Heb alleen een vraagje
ben op zoek naar zo'n techno nummer die ze in het 24 uurs-cafe gedraaid hebben. Het enige wat ik kan zeggen is dat er af en toe een aflopend riedeltje met een panfluit inzit..zo van eh...tetetehh tetetehh tetetehh...en dan weer verder met het liedje...wie helpt me 
had je water van 2005 dan?
Alle labels waren van 2005
ben op zoek naar zo'n techno nummer die ze in het 24 uurs-cafe gedraaid hebben. Het enige wat ik kan zeggen is dat er af en toe een aflopend riedeltje met een panfluit inzit..zo van eh...tetetehh tetetehh tetetehh...en dan weer verder met het liedje...wie helpt me
Gregor Salto - Bouncin' Harbour
spa gebruikt al 10 jaar dezelfde labels dan heb je toch ook niet oud water
op ground zero hadden ze dezelfde flesjes valley uit 2005...
ben op zoek naar de tracklist van de set van armin. hij draaide me daar toch een paar verdomd lekkere plaatjes. Iemand
01 Divine & Warning - 4LB
02 Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
03 Super 8 & P.O.S. presents Aalto - 5 (Original Mix)
04 4 Strings - Take Me Away (Purple Haze Remix)
05 ID (vocals I Love You, I Hate You)
06 Rank 1 vs Alex Morph - Life Less Ordinary (Original Mix)
07 ID
08 Sean Tyas - Lift (Original Mix)
09 Re:Locate - Rogue
10 Orjan - Arctic Globe
11 Racoon - Love You More (
12 ID (forgot the name)
13 John O'Callaghan vs Brian Kearney - Exactly (Original Mix)
14 Randy Katana - Plastic Fantastic
15 ID (sounded like Speedy J - Krekc)
Encore:
16 Armin van Buuren - Sail (Original Mix)
17 Armin van Buuren - Communication Part 3
18 ID (forgot the name)
19 ID
20 Mac & Mac - Listen (Mac Zimms Dub)
Maar als die pas in de laatste week hun kaartje kopen.....
Gaan de extra's zoals de bloemen en vuurwerk niet meer lukken
Dat is dan wel weer zo ja, maar dan nog raak je toch een aantal mensen kwijt als je daardoor een soberder feest terrein neer zet.
Misschien een idee om het voortaan niet samen met Extrema op één dag te doen.
Verders prima vermaakt hoor sfeer maak je namelijk zelf
spa gebruikt al 10 jaar dezelfde labels dan heb je toch ook niet oud water
Dat kan wel zo zijn. Maar nu was de houdbaarheidsdatum nog maar 10 dagen
Het was mijn eerste DV gister, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal met voorgaande edities, maar ik vond het top. Het weer zat ook lekker mee. Alleen jammer dat ik op het laatst zo misselijk was.
Meis, het was super met je! Ik heb ook een top feest gehad!
Toch ben ik het met de meeste hier eens; De HELE valley moet volgend jaar terug inclusief bloemetjes en vuurwerk (dit maakt de afsluiter helemaal) en de HQ-valley moet ook terug! Dit zijn gewoon aspecten die bij DV HOREN!!
Ik maak er altijd wel een feest van met of zonder deze dingen, maar toch is het speciale DV-gevoel een beetje weg zonder die dingen.
De HELE valley moet volgend jaar terug inclusief bloemetjes en vuurwerk (dit maakt de afsluiter helemaal) en de HQ-valley moet ook terug!
Ondanks dit gemis heb ik me toch prima vermaakt.....
Vond alleen de ingang waardeloos,ik was er om 13.30u,maar voordat ik binnen was,waren we dik een uur verder......
laatste aanpassing
donateur
De tracklist van AvB die hier staat klopt niet helemaal....
Vraag me niet hoe ie wél moet zijn want k ben een sukkel met track namen.
K zal eens kijken of ik een juiste kan vinden
Vraag me niet hoe ie wél moet zijn want k ben een sukkel met track namen.
K zal eens kijken of ik een juiste kan vinden
en de HQ-valley moet ook terug
Heb zelf die HQ open stage eigenlijk helemaal niet gemist, al dacht ik van te voren van wel.
Het viel me op dat er dit jaar een keer geen massale vechtpartijen waren die normaal altijd op HQ plaatsvinden, dus van mij mag het dan ook wegblijven
Misschien wel leuker om meer open area's neer te zetten ipv al die tenten, maar dat komt omdat het nu superlekker weer was
laatste aanpassing
Nog meer mensen lang moeten wachten bij de ingang????
30 minuten maar de dj was goed bezig
10 min
Ja, volgens mij heeft het wel een uur geduurd ofzo. En we werden een paar keer verplaatst naar een andere rij. We stonden er denk ik zo rond een uur of 4. En zo rond vijven waren we binnen. Tentje opgezet en feesten maar.
er was zelfs hardtechno....
Frank Kvitta
gelukkig stonden er (kleine ) kinderen bier te verkopen
Als we die toch niet hadden
Hahaha ,niet eens 1 minuut
Ongeveer 20min maar ik vond het niet erg was wel gezellig in de rij.. En ik kon goed zien wat een domme mensen er zijn hahaha
donateur
Ongelovelijk vet weekend gehad 
Vrijdag relaxed binnengekomen, heerlijke muziek bij de entrance
, LOVELAND zeer relaxed met Benny, INTEC met Sims, Be Yourself met Tenaglia en later uiteraard Prodigy, maar muzikaal is dat nix voor mij, wel vet om meegemaakt te hebben 
Ik vond de prijzen goed, WC's prima, goed eten en eigenlijk het hele weekend goeie sfeer en topweertje natuurlijk..
Ik ben dr volgend jaar zeker weer bij..

(wel meer Techno/House op de Main)
DV WEEKENDER 

Vrijdag relaxed binnengekomen, heerlijke muziek bij de entrance
Ik vond de prijzen goed, WC's prima, goed eten en eigenlijk het hele weekend goeie sfeer en topweertje natuurlijk..
Ik ben dr volgend jaar zeker weer bij..
(wel meer Techno/House op de Main)
12 ID (forgot the name)
thanx voor de tracklist. Maar het ging nou juist in het bijzonder om dat nummer na 'Racoon - love you more (armin van buuren remix)'. Een melodieus nummer die bekend in de oren klonk.
En de tracklist klopt ook niet helemaal heb ik het idee.
Nou ik vond het allemaal wat tegen vallen!! Inderdaad geen bloementjes gezien
dat leek me juist zo gewelidgggg
Verder vond ik het allemaal maar een saaie boel.. Weinig te doen op zo groot feest.. en ook weinig aankleeding.. Later op de avond werd het steeds gezelliger maar misschien kwam dat wel door de drugs!
Als het gewoon 40 euro was dan viel het allemaal nog wel mee!
Verder vond ik Armin niet echt geweldig om af te sluiten! Allen toen hij nog ff een paar nummertjes ging draaien op het einde ging iedereen nog even los! Verder vond ik iedereen maar saai stil staan!!
Maar ja iedereen maakt het anders mee !
De lasers waren wel geweldiggggggggg
Verder vond ik Armin niet echt geweldig om af te sluiten! Allen toen hij nog ff een paar nummertjes ging draaien op het einde ging iedereen nog even los! Verder vond ik iedereen maar saai stil staan!!
Maar ja iedereen maakt het anders mee !
De lasers waren wel geweldiggggggggg
laatste aanpassing
Hadden het geluk dat er net een paar ingangen open gingen.
Verder vond ik iedereen maar saai stil staan!!
nee je hebt wel een beetje gelijk........
hmm..waar wij stonden ging het toch aardig los tijdens armin van buuren
laatste aanpassing
Vond Armin van buren ook erg lekker afsluiten en ook zeker niet stil gestaan.. Vond het stukje met dat liedje van racoon ook wel heel gaaf hoorde toch wel redelijk mensen mee zingen.. En heb me s´middags ook goed vermaakt bij cristiaan varela en michel de hey.. maar ja wel het vuurwerk wel gemist dat is toch wel jammer.. voor de rest was het leuk en geslaagd feestje..
Ik was met 5 minuten binnen
Het was mijn eerste DV gister, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal met voorgaande edities, maar ik vond het top. Het weer zat ook lekker mee. Alleen jammer dat ik op het laatst zo misselijk was.
Meis, het was super met je! Ik heb ook een top feest gehad!
Toch ben ik het met de meeste hier eens; De HELE valley moet volgend jaar terug inclusief bloemetjes en vuurwerk (dit maakt de afsluiter helemaal) en de HQ-valley moet ook terug! Dit zijn gewoon aspecten die bij DV HOREN!!
Ik maak er altijd wel een feest van met of zonder deze dingen, maar toch is het speciale DV-gevoel een beetje weg zonder die dingen.
HELEMAAL mee eens!! Met vijf achtereenvolgende DV's ben ik al bijna een veteraan... Dit was het eerste jaar dat de verwachtingen NIET uitkwamen!!!
Dingen die ik heb gemist:
* Vuurwerk
* Rotsen
* HQ Area
* Groot Main Stage
* Bloemen
* Mooie entree
* Tweede ingang aan zijkant Main Stage
Verder vond ik de flesjes heineken te duur met €4,20 o.i.d. (kleiner dan normaal) en de dopjes actie was voorzien... Maar blijft een kutstreek!
Overigens was het Dance feestje (van een Valley was geen sprake) best een goeie en de sfeer was goed. Ik vrees alleen voor volgend jaar!
Regards...
flesjes heineken te duur met €4,20
Daarom dronk ik glazen bier
Was idd wat aan de prijzige kant...de glazen en flesjes daarentegen vond ik prima geprijsd.
ongeveer 20 minuten
Was een geweldig feest. 1ste keer DV voor mij. Zal het nooit vergeten. What een LOVE !!!! WOUUUUUUUUW
Miss you all!!!
Love,
Anne
Wie heeft een complete tracklist van Armin?? Vooral de laatste nummers waren te gek.
Miss you all!!!
Love,
Anne
Wie heeft een complete tracklist van Armin?? Vooral de laatste nummers waren te gek.
Nog nooit zólang naweeen gehad zeg...of heet dat heimwee?
Hmm, ik ben dus niet de enige met dit gevoel. Zowel naweeën als heimwee is goed wat mij betreft. Ik heb het allebei namelijk.
En met weemoed denk ik terug dit mooie feest. Is het al 2007?
laatste aanpassing
HOLY SHIT!
Tis nu dinsdag en nu ben ik pas een beetje bij de positieven. Wat een feest! Wat een top weekend heb ik gehad!
Lekker op de camping gestaan. Vrijdagmorgen lekker vroeg voor de deur gestaan. Politie deed zwaar a-relaxed bij de ingang. Die security in die gele pakjes konden echt niks goeds doen in de ogen van die politie gasten leek het wel.
Camping was net als vorig jaar 1 groot feest. Ik heb weer zoveel nationaliteiten gezien en gesproken. Absurd gewoon. Hoe die gasten Dance Valley beleven vergeleken bij ons Nederlanders, dat is echt een wereld van verschil. Vorig jaar viel me dat al op, maar dit jaar waren er nog meer mensen uit het buitenland. Ik heb geluld met Schotten, Engelsen (waarom zijn die engelse vrouwen toch altijd zo wit en dik?), Zwitsers (gelijk meeting geregeld voor de Streetparade daar), Noren, Zweden en Spanjaarden.
Vooral die Spanjaarden waren relaxte gasten! Lekkere spaanse worstjes in de voortent gegeten daar
De vrijdag was gezellig, vol sfeer in de area's al was het op het terrein mij toch iets te leeg. Hoogtepunten voor mij waren uiteraard Tenaglia en Prodigy (wat een geluid man!), maar vooral de NL Club area was top! Vooraf hoopte ik daar al op, maar alles kwam uit! Het 'treintje' Marcello-Remy-DJ Jean achter elkaar waren helemaal The Bomb! Marcello draaide echt het dak (spreekwoordelijk) eraf. Wat een vette set! Ik bid dat die ergens online komt hoor!
Vrijdagnacht was ook weer top. De Silent disco ging helaas heel laat open (ik hoorde dat er problemen waren met een generator ofzo), dus daarom lang in het 24uurs cafe gezeten en gekletst.
De zaterdag was heet man! Ik dreef al heel vroeg onze grote tent uit. Lekker ontbijtje gescoord en terrein opgegaan. Ik kan over de hele dag kort zijn: Top. Wederom gezellig, lekker druk, maar niet al te druk. Je kon tenminste nog dansen en uit je dak gaan! Hoogtepunt vd dag: De aankondiging van Marco V (Veee.....Veeeee.....Veee....) op de mainstage. Top dat Marxman weer terug is. Hij is toch DE stem van Dance Valley!
Tja.....volgend jaar weer Dance Valley voor mij. Het was weer een topfeest. Ondanks dat het terrein verkleint was (geen rotsen en geen achterste veld) was het weer een goeie editie. Wellicht niet de beste (dat was 2004 in mijn ogen), maar het was toch zeker een dikke voldoende!
1 klein puntje van kritiek: Volgende keer iets meer douches en vooral iets meer water uit die douchekoppen. Van die pisstraaltjes werd ik amper nat
Tis nu dinsdag en nu ben ik pas een beetje bij de positieven. Wat een feest! Wat een top weekend heb ik gehad!
Lekker op de camping gestaan. Vrijdagmorgen lekker vroeg voor de deur gestaan. Politie deed zwaar a-relaxed bij de ingang. Die security in die gele pakjes konden echt niks goeds doen in de ogen van die politie gasten leek het wel.
Camping was net als vorig jaar 1 groot feest. Ik heb weer zoveel nationaliteiten gezien en gesproken. Absurd gewoon. Hoe die gasten Dance Valley beleven vergeleken bij ons Nederlanders, dat is echt een wereld van verschil. Vorig jaar viel me dat al op, maar dit jaar waren er nog meer mensen uit het buitenland. Ik heb geluld met Schotten, Engelsen (waarom zijn die engelse vrouwen toch altijd zo wit en dik?), Zwitsers (gelijk meeting geregeld voor de Streetparade daar), Noren, Zweden en Spanjaarden.
Vooral die Spanjaarden waren relaxte gasten! Lekkere spaanse worstjes in de voortent gegeten daar
De vrijdag was gezellig, vol sfeer in de area's al was het op het terrein mij toch iets te leeg. Hoogtepunten voor mij waren uiteraard Tenaglia en Prodigy (wat een geluid man!), maar vooral de NL Club area was top! Vooraf hoopte ik daar al op, maar alles kwam uit! Het 'treintje' Marcello-Remy-DJ Jean achter elkaar waren helemaal The Bomb! Marcello draaide echt het dak (spreekwoordelijk) eraf. Wat een vette set! Ik bid dat die ergens online komt hoor!
Vrijdagnacht was ook weer top. De Silent disco ging helaas heel laat open (ik hoorde dat er problemen waren met een generator ofzo), dus daarom lang in het 24uurs cafe gezeten en gekletst.
De zaterdag was heet man! Ik dreef al heel vroeg onze grote tent uit. Lekker ontbijtje gescoord en terrein opgegaan. Ik kan over de hele dag kort zijn: Top. Wederom gezellig, lekker druk, maar niet al te druk. Je kon tenminste nog dansen en uit je dak gaan! Hoogtepunt vd dag: De aankondiging van Marco V (Veee.....Veeeee.....Veee....) op de mainstage. Top dat Marxman weer terug is. Hij is toch DE stem van Dance Valley!
Tja.....volgend jaar weer Dance Valley voor mij. Het was weer een topfeest. Ondanks dat het terrein verkleint was (geen rotsen en geen achterste veld) was het weer een goeie editie. Wellicht niet de beste (dat was 2004 in mijn ogen), maar het was toch zeker een dikke voldoende!
1 klein puntje van kritiek: Volgende keer iets meer douches en vooral iets meer water uit die douchekoppen. Van die pisstraaltjes werd ik amper nat
Ach.... ik was al blij dat ik ff kon douchen, maar ietsie pietsie meer druk op het water mag best inderdaad.
Wat een feest zeg! Vrijdag was echt superrelaxed en zaterdag was ook echt een topdag.
Blij dat ik gister nog een dagje vrij had van werk... ppff...
Blij dat ik gister nog een dagje vrij had van werk... ppff...
Ja ik had de maandag idd ook vrij genomen, nou en ik heb hem nodig gehad zeg! damn ben nu nog brakkig
maar het was geweldig
Jaaa, wat die douches betreft. Er stond een megalange rij steeds. Ik heb me uiteindelijk maar op m'n eigen alternatieve manier gewassen want ik had geen zin om lang in de rij te staan. En normaal gesproken vind ik het niets om te douchen, maar dat lange wachten daar had ik ff geen zin in.
En de Silent Disco ging zaterdag ook best laat open, iets van een uur of half 1 terwijl er 11 uur was aangekondigd. Maar goed, we hebben toen eerst genoten in het 24-uurs cafe waar het erg gezellig was. Maar zo rond half 1 gingen we richting de Silent Disco waar het zoals verwacht, weer super gezellig was. Nadat het daar om 4 uur afgelopen was (jammer) hebben we nog even onze laatste jointje gerookt in het 24-uurs cafe en toen zijn we richting onze tent gegaan waar we 's ochtends weg werden gedreven door de hitte. En het heeft wel iets van 4 uur geduurd voordat we klaar waren met inpakken en alles. Totaal geen energie meer....
En nog steeds voel ik me brak. Morgen nog een dagje vrij en dan hoop ik echt weer dat ik de oude ben.
En de Silent Disco ging zaterdag ook best laat open, iets van een uur of half 1 terwijl er 11 uur was aangekondigd. Maar goed, we hebben toen eerst genoten in het 24-uurs cafe waar het erg gezellig was. Maar zo rond half 1 gingen we richting de Silent Disco waar het zoals verwacht, weer super gezellig was. Nadat het daar om 4 uur afgelopen was (jammer) hebben we nog even onze laatste jointje gerookt in het 24-uurs cafe en toen zijn we richting onze tent gegaan waar we 's ochtends weg werden gedreven door de hitte. En het heeft wel iets van 4 uur geduurd voordat we klaar waren met inpakken en alles. Totaal geen energie meer....
En nog steeds voel ik me brak. Morgen nog een dagje vrij en dan hoop ik echt weer dat ik de oude ben.
donateur
Heerlijke dag gehad Zaterdag met vrienden... Was een super relaxte dag ...Gewoon lekker de insteek nemen van " laat het maar komen , ik geniet wel"
Heerlijk uit mijn dak gegaan...Gek gedaan, nog gekker gedaan, tegen het gestoorde aangezeten...
Euro Grooves was zeker voor mij the place to be... Main vond ik het geluid iets minder en de opzet, maar sfeer maak jezelf met de mensen om je heen... Iets gemist??? Altijd wel... Volgend jaar weer??? Egwel !!!!
Heerlijk uit mijn dak gegaan...Gek gedaan, nog gekker gedaan, tegen het gestoorde aangezeten...
Euro Grooves was zeker voor mij the place to be... Main vond ik het geluid iets minder en de opzet, maar sfeer maak jezelf met de mensen om je heen... Iets gemist??? Altijd wel... Volgend jaar weer??? Egwel !!!!
(permanent verbannen)
niet zo zeuren, UDC is de beste organisatie ter wereld
gast echt lul niet zo stom, noem je dat goede organisatie
laatste aanpassing
Gewoon lekker de insteek nemen van " laat het maar komen , ik geniet wel"
Dat is denk ik ook wel de beste insteek. Alles over je heen laten komen en genieten maar. De minpuntjes zijn zo minimaal (voor mij dan) omdat het feest überfantastisch is en dat dat uiteindelijk overheersend is. En daar gaat het om!
donateur
Spanjaarden zijn nu eenmaal relaxte gasten
Jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn op de camping, had ik ff lekker me spaans op kunnen halen (ben half spaans), volgend jaar weer
donateur
Alles over je heen laten komen en genieten maar. De minpuntjes zijn zo minimaal (voor mij dan) omdat het feest überfantastisch is en dat dat uiteindelijk overheersend is. En daar gaat het om!
Zoals de engelsen zeiden die ik sprak op DV: 'Good work, mate!'
*Schitterend*
owja me fiets was nog gejat.. gierig! maar wel terecht
hahaha die van ons ook!! maar dat was wel logisch dr zat geen slot op..
maar er liep ook een ouwe man rond met n camera maar waar kan je die film(pjes) terug zien?
Heb 4 jaren voor de organisatie Reps gewerkt. Dance Valley was vorig jaar een van mijn laatste feesten....
Door omstandigheden op non actief gezet. Er zou bewijs tegen mij zijn dat ik buitensporig geweld zou hebben toegepast (dit was echter niet waar).
Dit beruste echter op een groot leugen! Er zouden beelden zijn waar dit duidelijk op te zien was. De "grote baas" van Reps wilde een paar jongens weg hebben en heeft ons zo aan de kant geschoven.
Onze werkwijze beviel m niet (hij is van mening dat als er grote opstootjes zijn wij eerst maar eens moeten gaan praten NO WAY!, zeg dat dan en ga niet lopen dreigen met justitie etc als er niks aan het hand is.
Ken me voorstellen dat mensen het beleidt wat betreft softdrugs niet accepteren maar hier kan een beveiligingings org ook weinig aan doen. Dit zijn richtlijnen vd politie, anders komt er geen vergunning.
En wat betreft 40 arrestaties is zeer weinig. Hadden er vorig jaar iets meer geloof ik maar toen was de sfeer ook minder dan dit jaar hoorde ik.
Ben niet iemend die hier die brieven openbaar gaat maken (toen ik ze kreeg schrok ik behoorlijk) maar dat zegt genoeg over de werkwijze van Reps . Heb een tijdje aangifte willen doen vawege smaadt maar hou de eer aan mijzelf..
Ben overgestapt naar een ander bedrijf waar ze me wel waarderen en bekend zijn met de werkwijze die nodig is
Op de baas na is Reps een goed bedrijf met zeer veel goeie en ervaren jongens die ik nu na bijna een jaar nog regelmatig spreek. Allen zal de toekomst uitwijzen hoe lang deze "baas" denkt nog voor eigen rechter te kunnen spelen. Zo laf heb ik geen andere woorden voor, en voor laffe mensen is geen plaats in de beveiliging!
En wat UDC betreft een TOP ORGANISATIE die hier ook helemaal buiten staan. Heb jaren lang leuk en prettig gewerkt met de mensen van UDC.
Dat is juist ook het erge van alles de jongens die nu weg zijn konden het met iedereen goed vinden! Er was alleen een grens en als die werd overschreden was t exit...laatste aanpassing 18 juli 2006 14:43
Door omstandigheden op non actief gezet. Er zou bewijs tegen mij zijn dat ik buitensporig geweld zou hebben toegepast (dit was echter niet waar).
Dit beruste echter op een groot leugen! Er zouden beelden zijn waar dit duidelijk op te zien was. De "grote baas" van Reps wilde een paar jongens weg hebben en heeft ons zo aan de kant geschoven.
Onze werkwijze beviel m niet (hij is van mening dat als er grote opstootjes zijn wij eerst maar eens moeten gaan praten NO WAY!, zeg dat dan en ga niet lopen dreigen met justitie etc als er niks aan het hand is.
Ken me voorstellen dat mensen het beleidt wat betreft softdrugs niet accepteren maar hier kan een beveiligingings org ook weinig aan doen. Dit zijn richtlijnen vd politie, anders komt er geen vergunning.
En wat betreft 40 arrestaties is zeer weinig. Hadden er vorig jaar iets meer geloof ik maar toen was de sfeer ook minder dan dit jaar hoorde ik.
Ben niet iemend die hier die brieven openbaar gaat maken (toen ik ze kreeg schrok ik behoorlijk) maar dat zegt genoeg over de werkwijze van Reps . Heb een tijdje aangifte willen doen vawege smaadt maar hou de eer aan mijzelf..
Ben overgestapt naar een ander bedrijf waar ze me wel waarderen en bekend zijn met de werkwijze die nodig is
Op de baas na is Reps een goed bedrijf met zeer veel goeie en ervaren jongens die ik nu na bijna een jaar nog regelmatig spreek. Allen zal de toekomst uitwijzen hoe lang deze "baas" denkt nog voor eigen rechter te kunnen spelen. Zo laf heb ik geen andere woorden voor, en voor laffe mensen is geen plaats in de beveiliging!
En wat UDC betreft een TOP ORGANISATIE die hier ook helemaal buiten staan. Heb jaren lang leuk en prettig gewerkt met de mensen van UDC.
Dat is juist ook het erge van alles de jongens die nu weg zijn konden het met iedereen goed vinden! Er was alleen een grens en als die werd overschreden was t exit...laatste aanpassing 18 juli 2006 14:43
(permanent verbannen)
Heb 4 jaren voor de organisatie Reps gewerkt. Dance Valley was vorig jaar een van mijn laatste feesten....
jij was zeker 1 van die jongens op impulz outdoor 2005
gepast geweld
AMEHOELA
jij was zeker 1 van die jongens op impulz outdoor 2005
gepast geweld
AMEHOELA
Ga nu niet in op dingen die er wel en niet gebeurd zijn tijdens impulz, en of ik daar was is helemaal niet relevant.
Als je op zo'n moment dingen meemaakt doe dan aangifte en ga niet posten op internet (van mug tot olifant verhaal)
Wilde alleen even reageren op mensen die het niet juist vonden dat hun drugs werd afgepakt bij de ingang. En vond ik gelijk dat ik de werkwijze van de baas van Reps even kon aan kaarten, wat dat vind ik niet juist
verder wil ik het erbij lten en hoop dar jullie allemaal een top feest hebben gehad!!!
(permanent verbannen)
Als je op zo'n moment dingen meemaakt doe dan aangifte en ga niet posten op internet (van mug tot olifant verhaal)
ik maak geen olifant ervan, ik heb werkelijk een jongen helemaal de klote geslagen zien worden, en dit is dus echt GEEN onzin ... ook zag ik een jongen die drug had, en een beveiliger zag dat , werd hij heel agressief door 5 beveiligers meegesleurd ... wat een onzin zeg... had hem gewoon meegenomen, en niet met 5 man sleuren, slaat nergens op !
Wilde alleen even reageren op mensen die het niet juist vonden dat hun drugs werd afgepakt
EIGEN SCHULD idd voor die mensen, drugs is verboden, mensen die daar boos om worden , hebben geen fatsoenlijk redeneringsvermogen
Ben ik heel blij om had er graag bij willen zijn maar zoals je leest is me dat onmogelijk gemaakt.
Zal er volgend jaar ook bij zijn maar dan voor de schermen en niet er achter hahaha!!
Zal er volgend jaar ook bij zijn maar dan voor de schermen en niet er achter hahaha!!
laatste aanpassing
Ben ik heel blij om had er graag bij willen zijn maar zoals je leest is me dat onmogelijk gemaakt.
Zal er volgend jaar ook bij zijn maar dan voor de schermen en niet er achter hahaha!
Ik hoop voor je dat je er volgend jaar net zo van kan genieten als dat ik dat doe
Uitspraak van FFAB op dinsdag 18 juli 2006 om 15:33:
ik maak geen olifant ervan, ik heb werkelijk een jongen helemaal de klote geslagen zien worden, en dit is dus echt GEEN onzin ... ook zag ik een jongen die drug had, en een beveiliger zag dat , werd hij heel agressief door 5 beveiligers meegesleurd ... wat een onzin zeg... had hem gewoon meegenomen, en niet met 5 man sleuren, slaat nergens op !
Als dit ook zo gebeurd zou zijn is dit absoluut niet goed.
Maar ga daar nu verder niet meer op in want ga daar niet over.. Maar sleuren en naar de klote geslagen worden zijn totaal verschillende dingen. Is ook vaker een moment opname van een bezoeker die dat wel of niet onder invloed van drank, drugs, sfeer etc ziet gebeuren.
ja hij was zkere krap,, voor mij allen prima te doen.. maar met z'n tweeen
T's dat we 'm gewonnen hadden, maar t Heineken tentJE is inderdaad heel krap! Zeker als je wat langer dan gemiddeld bent. Gelukkig heb ik een een kleine vriendin
laatste aanpassing
Gelukkig heb ik een een kleine vriendin
Ghehe.. die heb je in de hoek gedouwt zeker
Ik heb me uitstekend vermaakt op DV, maar helaas was het wel de minste van alle edities. Gezien de tegenvallende voorverkoop was het logisch dat er bezuinigd moest worden, alleen jammer dat het zo duidelijk terug te zien was in o.a. de aankleding. Toch heb ik lekker gedanst en goede muziek gehoord en daar gaat het tenslotte allemaal om!
Echt een doorn in het oog was het VIP deck in de valei...
het was krap maar ook gezellie
Ik wil net zeggen... je gaat nu toch niet opeens "en publique" lopen mopperen he?
Dat was inderdaad echt mega jammer! Waarom niet als voorgaande jaren en iets voorbij de rots afgesloten? Dan had je iig nog daarop kunnen staan/zitten.
ja idd "die kleine vriendin" werd gewoon aan de kant geschoven met de tassen hihi nee hoor, het was krap maar ook gezellie
Ghehe.. jij bent die kleinde dus
Dat was inderdaad echt mega jammer! Waarom niet als voorgaande jaren en iets voorbij de rots afgesloten? Dan had je iig nog daarop kunnen staan/zitten.
denk dat ze gewoon niet beseft hebben hoeveel mensen het geweldig vinden om op die rotsen te zitten
Was zelf ook wel teleurgesteld dat het niet toegankelijk was, maar hoop gewoon dat ze hier van leren en het volgend jaar in ieder geval weer open gooien.
vond ik het een top feest
Ja dat vond ik ook zeker weten.. wel een zonnesteek
ik ben die kleine haha
idd is zeker goed te doen voor 2 dagen
Daarom.. en vette lol!!
donateur
ckr, was voor hun de 2e keer DV. waren met Trance Energy ook al speciaal in Nederland..
Konden ze wel een beetje engels, want dat is toch vaak wel een probleem met spanjaarden.
De meeste neven en nichten van me kunnen het dus niet, en diegene die het wel kunnen versta je niet als ze engels spreken hahaha
Toch wel handig dat ik Spaans ken dan
Wel leuk dat ze helemaal naar Nederland komen voor onze feesten he!! Dat kennen ze daar niet hoor zoals hier, die housefeestjes zijn daar echt raar en de house zelf ook (althans mijn mening dan).
Konden ze wel een beetje engels, want dat is toch vaak wel een probleem met spanjaarden.
De meeste neven en nichten van me kunnen het dus niet, en diegene die het wel kunnen versta je niet als ze engels spreken hahaha
Toch wel handig dat ik Spaans ken dan
Wel leuk dat ze helemaal naar Nederland komen voor onze feesten he!! Dat kennen ze daar niet hoor zoals hier, die housefeestjes zijn daar echt raar en de house zelf ook (althans mijn mening dan
Was jij op Dancevalley?? Hoorde iedereen zeuren over dat er een hoogzwangere vrouw rondliep en dat dat schandalig was, maar ik dacht waar hebben ze het over, want ik heb niks gezien
Hoorde iedereen zeuren over dat er een hoogzwangere vrouw rondliep en dat dat schandalig was
wat een onzin, als je je goed voelt maakt dat toch niet uit? zolang je maar niet rookt, drinkt of drugs gebruikt.
Ik heb trouwens wel iemand hoogzwanger gezien, maar die was volgens mij wat donkerder dan Luzifera
donateur
Tegenvallende opkomst Dance Valley leidt tot 'massa-ontslag'
Dinsdagmiddag hebben alle vaste medewerkers van United Dance Company te horen gekregen dat ze met onmiddellijke ingang zijn ontslagen. Marketing manager Caspar Povel bevestigt het nieuws. Het gaat volgens hem om zeventien mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt. "We hadden verwacht dat Dance Valley veel meer bezoekers zou trekken."
UDC is volgens de aangeslagen Povel niet failliet. "Het is de bedoeling dat de belangrijkste feesten, zoals Nightmare Outdoor op 9 september, gewoon doorgaan." Hoe het daarna zal gaan met de party-organisator uit Purmerend, is vooralsnog niet bekend. Verder ontkent de ex-medewerker van UDC dat zijn collega's en hij via een brief zijn ingelicht over hun ontslag. "Wij zijn vanmiddag in het kantoor van de directie bij elkaar geroepen. Daar hebben we het slechte nieuws te horen gekregen. Ook de bestuursleden zitten helemaal stuk."
En voor de rest van de foto's....:
https://partyflock.nl/topic/888107

Dinsdagmiddag hebben alle vaste medewerkers van United Dance Company te horen gekregen dat ze met onmiddellijke ingang zijn ontslagen. Marketing manager Caspar Povel bevestigt het nieuws. Het gaat volgens hem om zeventien mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt. "We hadden verwacht dat Dance Valley veel meer bezoekers zou trekken."
UDC is volgens de aangeslagen Povel niet failliet. "Het is de bedoeling dat de belangrijkste feesten, zoals Nightmare Outdoor op 9 september, gewoon doorgaan." Hoe het daarna zal gaan met de party-organisator uit Purmerend, is vooralsnog niet bekend. Verder ontkent de ex-medewerker van UDC dat zijn collega's en hij via een brief zijn ingelicht over hun ontslag. "Wij zijn vanmiddag in het kantoor van de directie bij elkaar geroepen. Daar hebben we het slechte nieuws te horen gekregen. Ook de bestuursleden zitten helemaal stuk."
wat een onzin, als je je goed voelt maakt dat toch niet uit? zolang je maar niet rookt, drinkt of drugs gebruikt.
Ach ieder voor zich. Ik zou het iig niet hoogzwanger doen. Maareh zolang moeders zich goed voelt voelt de baby zich ook goed...
cool thanks!
weet iemand nog andere sites met foto's of beelden?
www.partyschene.nl
www.djbroadcast.nl
www.djguide.nl
www.link2party.nl (wel registreren)
www.dancelinx.com
Dat zijn er in ieder geval al een paar. Op UDC staan ook al wat foto's overigens.
Tegenvallende opkomst Dance Valley leidt tot 'massa-ontslag'
bronnetje??
Staat in dit topic: https://partyflock.nl/topic/888429
Bron is Love2party.nl.
Bron is Love2party.nl.
Tip, beetje kijken welk persoon relaxed of uit zn dakkie is en een dopje vragen en bewaren.
of gewoon een dop meenemen van het camping terrein, daar lag het bezaaid met doppen
weet iemand nog andere sites met foto's of beelden?
www.partyschene.nl
www.djbroadcast.nl
www.djguide.nl
www.link2party.nl (wel registreren)
www.dancelinx.com
http://www.travel2dance.nl/gallery/22
donateur
Was jij op Dancevalley?? Hoorde iedereen zeuren over dat er een hoogzwangere vrouw rondliep en dat dat schandalig was, maar ik dacht waar hebben ze het over, want ik heb niks gezien
Ja ik ben alleen de vrijdag geweest, omdat het toen lekker rustig was. De zaterdag ben ik express niet heengegaan vanwege de drukte (normaal dan... en de evt relletjes bij de HQ)
precies
Ik heb ook pas 2 dagen voor Dance Valley kaartjes gekocht, ik voelde me goed en om half 10 savonds ben ik weer naar huis gegaan. Heb een superfeessie gehad
Ik heb trouwens wel iemand hoogzwanger gezien, maar die was volgens mij wat donkerder dan Luzifera
Ja dat zou goed kunnen, een beetje indiaas uiterlijk?? Dat is een collega van een vriendin van mij, die ging het hele weekend zelfs. Ze stond op de gastenlijst.
Ik heb ook pas 2 dagen voor Dance Valley kaartjes gekocht, ik voelde me goed en om half 10 savonds ben ik weer naar huis gegaan. Heb een superfeessie gehad
Ja dat zou goed kunnen, een beetje indiaas uiterlijk??
ja
moet 'r geweest zijn, zag 'r ook op vrijdag inderdaad
Tering was een donkere gast he?! ik heb er foto's van gemaakt.. was serieus best ziek, hoe die inmekaar gemept werd
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
ik heb er foto's van gemaakt.. was serieus best ziek, hoe die inmekaar gemept werdlaatste aanpassing 19 juli 2006 13:23
FOTOS WIJ WILLEN FOTOS
zou je ze kunnen plaatsen/uploaden ?
precies en niet voor de boxen gaat staan, is slecht voor het kindje... hij mag maar 80 decibel hebben. Zolang je nog een normaal gesprek kan voeren is het niet te hard
Als je inderdaad jezelf goed in acht houd en t netjes doet kan je kindje niet met meer peace,love&happiness ter wereld komen dan wanneer het DV in de baarmoeder heeft meegemaakt
Dit was voor mij de aller eerste keer Dance Valley, maar wat vond ik het een bruut feestje zeg L.E.F., Loveland en Main waren goed te doen. Niks negatiefs van mijn kant
Volgend jaar weer
Ja precies.. dat heb ik ook! ik ben er volgend jaar ook zeker weer bij
Tom harding was super
Zo echt wel
donateur
Genieten was het zeker zeg. Jezus, wat een topfeest. Nog nooit meegemaakt 
Ging vroeger eigenlijk alleen naar hardcorefeesten en bijvoorbeeld Trance Energy in de Jaarbeurs, omdat het in Utrecht was. Nam feesten met dit soort muziek nooit serieus (zeker niet als het overdag festivals waren) en vond het maar voor flikkers. Maar jezus zeg, wat heb ik me vergist en wat heb ik mijn mening keihard moeten bijstellen en wat ben ik blij dat ik het drugsloos heb meegemaakt. De mensen, de sfeer, de muziek, alles. Ge-wel-dig. Voor mij niks anders meer
Ging vroeger eigenlijk alleen naar hardcorefeesten en bijvoorbeeld Trance Energy in de Jaarbeurs, omdat het in Utrecht was. Nam feesten met dit soort muziek nooit serieus (zeker niet als het overdag festivals waren) en vond het maar voor flikkers. Maar jezus zeg, wat heb ik me vergist en wat heb ik mijn mening keihard moeten bijstellen en wat ben ik blij dat ik het drugsloos heb meegemaakt. De mensen, de sfeer, de muziek, alles. Ge-wel-dig. Voor mij niks anders meer
laatste aanpassing
donateur
Heerlijk he
Ik was ook altijd van de hardcore feestjes
Ben de laatste tijd veeeel minder aan t feesten en t bevalt me prima!
en nu kan ik dus ook festivals zoals DV betalen, want vind t wel erg duur hoor.
Ja, ik wel weer wat meer aan feesten maar geen hardcorefeesten meer voor mij. Ben dat opgefokte zo zat met die kansloze figuren in die Lonsdale uniforms. Geef mij dit maar. Veel gezelliger, leuker, toffer, sfeervoller.
Wij hadden het geluk kaartjes voor 25 euro per stuk te kunnen krijgen (iemand de ze gewonnen had bij de radio), maar die bijna 70 euro had ik er graag voor over gehad. Echt top!!!
Ja, ik wel weer wat meer aan feesten maar geen hardcorefeesten meer voor mij. Ben dat opgefokte zo zat met die kansloze figuren in die Lonsdale uniforms. Geef mij dit maar. Veel gezelliger, leuker, toffer, sfeervoller.
Ja ik heb ook een hekel aan die gasten hoor, dat overdreven gedoe
Wat dat betreft vind ik dit ook veel vetter, tijdje terug ook naar een feestje geweest van 1990-1991 Dance... DAMN je weet niet wat je meemaakt, echt super is dat zeg
Wij hadden het geluk kaartjes voor 25 euro per stuk te kunnen krijgen (iemand de ze gewonnen had bij de radio), maar die bijna 70 euro had ik er graag voor over gehad. Echt top!!!
Dat hadden jullie goed voor elkaar dan
donateur
Ja ik heb ook een hekel aan die gasten hoor, dat overdreven gedoe
Wat dat betreft vind ik dit ook veel vetter, tijdje terug ook naar een feestje geweest van 1990-1991 Dance... DAMN je weet niet wat je meemaakt, echt super is dat zeg![]()
Dat hadden jullie goed voor elkaar dan.. Ja ik ook wel hoor, volgend jaar zal ik t ook gewoon weer moeten betalen
We moesten er alleen even voor naar Deventer rijden, maar dan nog scheelde het een hoop geld. Maar het was het dubbel en dwars waard
Dan ben ik gelukkig niet de enige. 90-91 is wel korte periode hoor, maar niet minder vet Super is het zeker!
Ja dat wel... maar alleen die sfeer al, het maakt niet uit wat je doet of hoe je eruit ziet.. het is allemaal goed!!
En t is niet zo dat als je een foute tattoo hebt ofzo, dat je meteen neergeslagen word
We moesten er alleen even voor naar Deventer rijden, maar dan nog scheelde het een hoop geld. Maar het was het dubbel en dwars waard
Dat zeker weten
donateur
Ja dat wel... maar alleen die sfeer al, het maakt niet uit wat je doet of hoe je eruit ziet.. het is allemaal goed!!
En t is niet zo dat als je een foute tattoo hebt ofzo, dat je meteen neergeslagen wordHet is gewoon 1 en al genieten
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen.
Maar wat je zegt, die sfeer was top. Echt nooit meegemaakt hoor. Daarom ben ik er ook zo vol van verder
Sja,al jaren verslaafd4life
Ik ben na 1 keer ook verslaafd geloof ik
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. Heb zelf geen commentaar gehad op mijn Utrecht-tattoo's en een van de jongens met wie ik was ook niet, maar heb wel een en ander van anderen gehoord Maar ik bemoei me er niet meer mee. Had het gewoon naar mijn zin en daarmee uit
Ghehe.. ja er blijven altijd uitzonderingen he! maar goed, mij zijn die dingen niet opgevallen iig
Maar wat je zegt, die sfeer was top. Echt nooit meegemaakt hoor. Daarom ben ik er ook zo vol van verder
Echt he
Hopenlijk hebben ze volgend jaar de main weer "normaal" neergezet,als je bovenop die rotsen bent geklommen om de boel daar s'avonds te bekijken weet je helemaal niet meer wat je overkomt
Daar heb ik idd meerdere over gehoord.. ik heb t dan zelf nooit gezien maar moet zeggen zonder die rotsen vond ik t nog steeds fantastisch!
Hopenlijk hebben ze volgend jaar de main weer "normaal" neergezet,als je bovenop die rotsen bent geklommen om de boel daar s'avonds te bekijken weet je helemaal niet meer wat je overkomt
Sta liever in de valley.... maar goed... ik ben niet echt van het chillen op de rotsen...
pfff ja altijd lastig haahha je kan nou eenmaal ( helaas) niet alles zien, horen en voelen
das zeker waar.... maakt ook niets uit.. als je maar een topdag hebt. daar gaat het om..
haahaa
en die topdag hebben we gehad!
IK WIL TERUG!!!!!!!!!!!!!!
Sta liever in de valley.... maar goed... ik ben niet echt van het chillen op de rotsen...
Alleen het aanzicht al als je in die vallei staat met alllllll die mensen om je heengebouwt op die rotsen en de heuvel,tis t totaalbeeld.
En echt,het was een topfeest met een supersfeer,maar het kan NOG mooier
Ik denk dat het nog lang niet stopt,dus we hebben nog tijddddd zat,DV is ook leeftijdsloos dus daar hoeven we ons ook niet druk over te maken,heb zelfs opa's en oma's gezien en gesproken die het gewoon een keer wilden zien,zow cute
En volgend jaar heeft UDC waarschijnlijk veel "goed" te maken dus ik heb zo het idee dat volgend jaar een knaller op hoog nivo gaat worden.Alhoewel de sfeer echt retegoed was,en eigenlijk is dat het allerbelangrijkst.
2001 was qua sfeer ook zoooooo goed,en die hel naar huis was later alleen nog maar iets om over naar huis te schrijven
En volgend jaar heeft UDC waarschijnlijk veel "goed" te maken dus ik heb zo het idee dat volgend jaar een knaller op hoog nivo gaat worden.Alhoewel de sfeer echt retegoed was,en eigenlijk is dat het allerbelangrijkst.
2001 was qua sfeer ook zoooooo goed,en die hel naar huis was later alleen nog maar iets om over naar huis te schrijven
Ik ben de laaste 9 jaar geweest en heb nog nooit een kut sfeer meegemaakt... Is en blijft mijn nummer 1 feessie..
heb nu al zin in volgend jaar!
Ik ben de laaste 9 jaar geweest en heb nog nooit een kut sfeer meegemaakt... Is en blijft mijn nummer 1 feessie..
heb nu al zin in volgend jaar!
vond het ook dit jaar weer super, ondanks het verkleinde terrein en geen rotsblokken, vuurwerk of bloemen. De muziek en de sfeer waren
donateur
Hé "geluk", wat leuk je hier ook al tegen te komen!
Ja, dan ga ik ook vette feesten geven, alleen de 50.000 man ga ik niet redden ben ik bang.
Bij voorbaat ben je uitgenodigd, aardig he?

ohw en Uno....doe nou niet jongen, straks gaat het hele plan weer niet door omdat jij roet in het eten gooit. Gewoon blijven zitten waar je zit en vooral niet ademen....
Tralalalala
Ja, dan ga ik ook vette feesten geven, alleen de 50.000 man ga ik niet redden ben ik bang.
Bij voorbaat ben je uitgenodigd, aardig he?
ohw en Uno....doe nou niet jongen, straks gaat het hele plan weer niet door omdat jij roet in het eten gooit. Gewoon blijven zitten waar je zit en vooral niet ademen....
Tralalalala
laatste aanpassing
donateur
Zozeg....ineens is iedereen wakker!
Oké, privéfeestje bij mij thuis! Altijd goed...
Iedereen neemt wat mee, hangmatten zorg ik voor en is er toevallig een DJ in de zaal hier?
Het feest heet: Dance Garden at Emst!
Ohw...en Nuttc@se.....dat veld is nu veranderd in een VOL maisveld....ga jij eerst ff maaien dan?
Oké, privéfeestje bij mij thuis! Altijd goed...
Iedereen neemt wat mee, hangmatten zorg ik voor en is er toevallig een DJ in de zaal hier?
Het feest heet: Dance Garden at Emst!
Ohw...en Nuttc@se.....dat veld is nu veranderd in een VOL maisveld....ga jij eerst ff maaien dan?
laatste aanpassing
donateur
Ohw...en Nuttc@se.....dat veld is nu veranderd in een VOL maisveld....ga jij eerst ff maaien dan?laatste aanpassing 20 juli 2006 17:07
hahahaha ... als ik dat doe moet ik ook als food leverancier aan het werk.. Ga ik in de geBBQde maiskolven... of gewoon openvuur... hebben we een popcorn veld...wel leuk effect.....
Dj's zijn te regelen
ook kinderopvang aanwezig dan ???
donateur
Platbranden is mischien wel het snelst en het meest effectief. Oke...jij steekt het aan!
En oppas wordt geregeld, er schijnt hier een oudere vrouw in de buurt te wonen die niks om handen heeft van een jaar of 68. Moet te doen zijn
Geregeld! Maar eerst....Pleasure Island!
En OT: Komt er eigenlijk een DVD uit van DV dit jaar? Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...
En oppas wordt geregeld, er schijnt hier een oudere vrouw in de buurt te wonen die niks om handen heeft van een jaar of 68. Moet te doen zijn
Geregeld! Maar eerst....Pleasure Island!
En OT: Komt er eigenlijk een DVD uit van DV dit jaar? Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...
donateur
okay die kennen we denk ik......
yeah eerst PI....
DVD komt waarschijnelijk niet uit aangezien de music afdeling van UDC failliet is...
Mn kerel RV kan ik weer s van stal trekken ookal issie er een tijdje uit,tis net als fietsen zegtie zelf
Kleinschalig is wel vaak het leukst (niet altijd, zie DV )
Tis wel 1 van de weinige feesten waar grootschaligheid niet ten onrechte van t feest gaat,zo niet het enige feest,maaaaaar daar heb ik tegenwoordig eigenlijk te weinig verstand van aangezien we al een tijdje ernstig minder feesten.
IK WIL TERUG!!!!!!!!!!!!!!
Dat heb ik nou ook. Nog steeds zit ik in die roes van Dance Valley. Ik baal er gewoon nog van dat het al over is, maar ja...je moet door in het leven (lekker dramatisch). Vandaag weer begonnen met werken zodat ik ook weer enigszins terug ben in de realiteit.
En ik hoop toch zo dat het volgend jaar weer een weekender wordt he.
bron ????
udc doet zn dingen al een poosje via midtown, dus waarschijnlijk deze ook
Ik heb geen bron. Het is wat ik zelf denk, vooral gebaseerd over het slechte nieuws rond UDC.
https://partyflock.nl/topic/888429
Van ID&T zag je ook geen DVD's meer op de markt komen toen het wat slechter ging. Het is in verhouding erg duur om een goede DVD te maken, dat weegt nauwelijks tegen de kosten op.
Maar nogmaals, dat is mijn mening.
daar sta je dan op DV einde van de avond in de valley, vette lasers, vette lichtshow, 25.000 partypeeps......
en dan komt die armin van oorpijn met een zooitje ruk kermis attractie kutmuzak aanzetten echt onbeschrijfelijk...
kan die kansloze dj snel mee in de bak van de schillenboer!
ook nog eens plastikman van richie hawtin verkrachten...
snap echt niet dat iemand hier wat aan vind, wat een tinnufherrie.....
heeft wel mijn DV verziekt...
en dan komt die armin van oorpijn met een zooitje ruk kermis attractie kutmuzak aanzetten echt onbeschrijfelijk...
donateur
Sorry, maar als je door 1 setje je hele DV laat verneuken doe je toch iets helemaal verkeerd. Het is zo leuk als je het zelf maakt en daar heeft een setje niks mee te maken vind ik..
En ik hoop toch zo dat het volgend jaar weer een weekender wordt
Ja dat hoop ik ook!
Dan ben ik zeker weer het hele weekend van de partij (weleenswaar met een iets groter tentje dan dit jaar
laatste aanpassing
En ik hoop toch zo dat het volgend jaar weer een weekender wordt he.
ja ik ook... en dan moet ik er toch an geloven van mezelf... al moet ik alleen in een tentje op de camping...
Ja dat hoop ik ook!
Dan ben ik zeker weer het hele weekend van de partij (weleenswaar met een iets groter tentje dan dit jaar
mooi... ik sta dus niet alleen op de camping..
smaken verschillen... net zoals de zakjes van venco!
van Biejangkaa! op donderdag 20 juli 2006 om 17:15:
Komt er eigenlijk een DVD uit van DV dit jaar? Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...
Ik zou er niet te veel op hopen. Ze durven denk ik niet echt meer financiele risico's te nemen bij UDC.
https://partyflock.nl/topic/889165
Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...
En ik vond het een top WEEKEND
Het is ook wat je er zelf van maakt
Whahaha vriendin van mij belde net naar TMF
waarom is het niet op? "Ow moet dat nu dan" ja...volgens alle gidsen wel..."oh ja...uhh...dan zal het wel verkeerd staan in de gidsen"...ow...is er dan niemand die verstand heeft van de programmering?.."uhh..nee...iedereen loopt hier eigenlijk altijd om half 6 weg..."
Whehehehe lekker weer
stelletje stakkers 
Whehehehe lekker weer
donateur
In mn EPG staat dat de DanceValley special vandaag! om 17.10 word uitgezonden!
Dus k spring ff achter de tv
Dus k spring ff achter de tv
donateur
nou was t dus OOK niet!
de hele tijd summerbase
de hele tijd summerbase
daar sta je dan op DV einde van de avond in de valley, vette lasers, vette lichtshow, 25.000 partypeeps......
Zucht, het mooiste van de hele dag, en jij zeikt het af. beetje jammer. maar waarom ga je er uberhaupt dan heen?

![[img width=640 height=480]http://www.michelvanbergen.nl/albums/20060715/k_IMG_0446.sized.jpg[/img]](http://www.michelvanbergen.nl/albums/20060715/k_IMG_0446.sized.jpg)