| Betreft: | evenement: Dance Valley 2006, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 |
Wat denk je zelf met dit weer!
de aankleding was matig tot slecht.
Ja. Ik vond de Mainstage er ook niet uit zien. Vorig jaar vond ik het nog erg om te zien hoe de Valley in een modderpoel was veranderd, maar daardoor moest je gewoon even twee keer zo hard feesten en dan kwam het weer goed.
Maar nu met al die zwarte schermen alles afgezet, het podium helemaal afgeschermd met doeken. Alsof je dan nog lekker een open, buitensfeertje hebt.
nu had je daar maar weinig van..ja de lg chocolate phone...
Concept tent was nergens te bekennen.
23:15 weg gelopen van de mainstage en om 00:45 alweer thuis geen file bij de parkeerplaats, snelweg op en dan bij de 2de afslag omkeren richting amsterdam. (ja mensen niet de 1e nemen daar stond wel een file )
idd en als meer mensen dat nu gedaan hadden had er veel minder file gestaan
er was ook geen vuurwerk.
Was inderdaad de slechtste DV ooit.
Geluid HARD STUFF tent was vaak veel te schel en No BASE.
Euro groove tent geluid beter, maar veel te zacht.
L.E.F stage waaide het geluid weg, en bij een break of intro
van een nummer hoorde je die KUT muziek van de Red Bull stage er door heen.
Die tering muziek hoorde je over heel Dance Valley heen.
Was wel jammer genoeg de enige stage of tent waar ik ben geweest (was helaas niet aan te ontkomen) met goed geluid.
Dan de w.c's achter L.E.F. stage...zeik liep er over heen,
waar de dames met hun open schoentjes door heen moesten.(smerig).
En dan JA..ik denk de schrik van vele Dance Valley gangers....
De H.Q buiten stage was er niet.
Waren gelijk onze ontmoetings plek kwijt, waardoor alle afspraken in het honderd liepen.
Wat weer een hoop feest vreugde weg nam, door dat gebel en geloop naar onze groep.
En heeft iemand van UDC dat ergens vermeld?
En crossmotors ,fietsen ,skate boards, blijf lekker weg.
Dit is Naar mijn weten Dance Valley?
Ik heb nog genoeg min punten te vertellen
Maar 1 ding weet ik zeker UDC wilde meer
Maar kreeg uit eindelijk minder....
Laten we zeggen dat er iemand het podium is opgeklommen
om de organisatie een mokerslag te verkopen.
Dit is het zoveelste bewijs, dat grote organisatie's
naar hun klanten moeten luisteren ,en niet naar het grote geld wat ze denken te ruiken.
De mensen en artiesten waren natuurlijk de redders in nood.
Goeie sfeer ondanks een hoop telleurgestelde gezichten.
Volgend jaar, niet het zelfde als 2005
Dan voor ons allemaal NO DANCE VALLEY!!!
naar hun klanten moeten luisteren ,en niet naar het grote geld wat ze denken te ruiken.
Vond Armin iets minder, misschien ook omdat de muziek de top van de vallei niet echt lekker bereikte
Ook leuk om dan tegen de heuvel op iedereen uit zijn dak te zien gaan....
wel snacky en wen ff gemeet die ik beide al lang niet gezien had dus dat was wel leuk!
Daar kwam bij dat we dik 30 min hebben gewacht op ehbo voor een gozer die t echt NU nodig had.(Er was maar 1 EHBO post en die was bij de ingang.Deze meneer lag helaas midden op de berg bij de main terwijl Armin bezig was)
vond het gewoon weer super.
de randvoorwaarden wc, drank , muntjes halen, allemaal goed geregeld!
goed zonnetje en top dj's
minpunten; geen bloemen geen HQ stage en vuurwerk,
voor de rest top en kan niet wachten op volgend jaar!
wat een hoop gezeik weer
wat een hoop gezeik weer
Ik vond het wederom een topeditie van DV
Het was anders dan andere jaren maar ik heb HQ absoluut niét gemist. Sterker nog, ik vond de sfeer op een of andere manier een stuk beter dan andere jaren. Heb geen vechtpartij of rel gezien, normaal was dat op HQ altijd raak.
Ik miste de rotsblokken en de bloemtjes, dat wel, maar dat is toch niet het belangrijkste van zo'n festival. Het gaat mij vooral om de muziek en de sfeer en die waren beide echt helemaal
Het mooie weer was ook superrelaxed, heb heerlijk een tijdje in het gras gelegen bij de Main. Dat miste ik vorig jaar zo door die regen!
The Prodigy was echt supervet, wat een act!!
Eindelijk Danny Tenaglia gezien, die man krijgt ook mijn eeuwige
En nog heel veel andere dj's waar ik bij uit m'n dak heb staan gaan. Vond het helemaal super weer!!
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 16 juli 2006 om 02:59:
Daar kwam bij dat we dik 30 min hebben gewacht op ehbo voor een gozer die t echt NU nodig had.(Er was maar 1 EHBO post en die was bij de ingang.Deze meneer lag helaas midden op de berg bij de main terwijl Armin bezig was)
waren 2 ehbos mopook 1tje op de mainstage
inderdaad de slechtste DV ooit.
Geluid HARD STUFF tent was vaak veel te schel en No BASE.
Euro groove tent geluid beter, maar veel te zacht.
L.E.F stage waaide het geluid weg, en bij een break of intro
van een nummer hoorde je die KUT muziek van de Red Bull stage er door heen.
Die tering muziek hoorde je over heel Dance Valley heen.
Was wel jammer genoeg de enige stage of tent waar ik ben geweest (was helaas niet aan te ontkomen) met goed geluid.
Dan de w.c's achter L.E.F. stage...zeik liep er over heen,
waar de dames met hun open schoentjes door heen moesten.(smerig).
En dan JA..ik denk de schrik van vele Dance Valley gangers....
De H.Q buiten stage was er niet.
Waren gelijk onze ontmoetings plek kwijt, waardoor alle afspraken in het honderd liepen.
Wat weer een hoop feest vreugde weg nam, door dat gebel en geloop naar onze groep.
En heeft iemand van UDC dat ergens vermeld?
Dit is Naar mijn weten Dance Valley?
Ik heb nog genoeg min punten te vertellen
Maar 1 ding weet ik zeker UDC wilde meer
Maar kreeg uit eindelijk minder....
Laten we zeggen dat er iemand het podium is opgeklommen
om de organisatie een mokerslag te verkopen.
De mensen en artiesten waren natuurlijk de redders in nood.
Goeie sfeer ondanks een hoop telleurgestelde gezichten.
Volgend jaar, niet het zelfde als 2005
Dan voor ons allemaal NO DANCE VALLEY!!!
Trouwens de Concept tent was er gewoon hoor, maar dat was niet die tent naast de wc's dat was de Global. overigens toen wij er rond een uurtje of 3 naartoe gingen was de hele concept bijna leeg
hoe was de circo loco dit jaar eigenlijk??
Wat een gezeik over dat je niet op de rotsen mocht zitten, zijn jullie apen ofzo? En het ontbreken van vuurwerk. Als je dat wil zien tijdens een party, ga dan naar het geweldige (ahum) Sensation.
Ik vond het weer kicke, zoals elk jaar. Enig minpuntje was inderdaad die Red Bull rotzooi die overal doorheen blerde met die kutmuziek.
hoe relaxed is het om daar je jointje te roken.. effe te eten etc!
beetje?the whole fucking set was minimal/electro
wat een hoop gezeik weer
Iemand ook zo'n prettige ervaring gehad bij deze dame? Meest linkse inloop steeg. Kort grijs haar.. Echt een manwijf."
Ging ze helemaal lopen vragen wat die spullen in mn zak deden als ik geen weed bij me had.
urban
Prima sfeertje
Christian Varela (N)
het weer was ook zwaaar relaxed
bla bla en bla...
voel je je dan niet bedrogen als je 65 euro voor zo een feest neer legt ?
de bus stopte naast het festival terreim
maar we moesten toch nog 40 minuten lopen om bij de ingang te komen.
toen percies 1 uur in de rij gewacht.
dan ben je bij elkaar al bijna 2 uur kwijt.
en dan een zooitje bagger slappe muziek
ik kwam om 14:00 binnen en om 16:00 uur ben ik naar huis gegaan.
elke tent 10 minuutjes gestaan, maar was echt 3x niks
geluids kwaliteit ook zeer matig.
De prodigy bijvoorbeeld stelt toch ook niks voor
als ze op de radio zouden zijn dan doe je het niet eens harder.
heb mij het best vermaakt bij die crosfietsers in de halfpipe.
de organisatie heeft gewoon niet genoeg geinvesteerd maar flink wat geld in hun zakken hebben gedauwd.
1x dancevalley maar nooit meer.
gelukkig gratis kaartje
jammer van de 4 uurtje die ik er aan kwijt ben geweest.
Had liever een dutje kunnen doen of zo.
Ik heb me juist enorm vermaakt overal...sfeer zat er beide dagen goed in
Ik heb me juist enorm vermaakt overal...sfeer zat er beide dagen goed in![]()
denk pak 1 x dance valley mee ondanks de hoge prijs, maar dit was ook mijn laatste x. weinig aankleding in tenten, slecht geluid en veel sjonnies en anita's. bovendien duurde et 1.5 uur voordat ik binnen was. inc bus, lopen en ingang. op de terugreis nog eens een uur voordat
nouja budget genoeg zou ik toch zo zeggen hoor
maar ik klaag in ieder geval niet, wát een feest
de organisatie heeft gewoon niet genoeg geinvesteerd maar zal wel flink wat geld in hun zakken hebben gedauwd.
Mensen die dit zeggen kan je gewoon niet serieus nemen. Feest was niet uitverkocht dus dan steekt de organisatie echt een stuk minder in zijn zak.
tenten waren trouwens ook maar voor de helft gevuld.
sure...
Het veld was afgeladen rond 3 uur!!!!!!!!!!!
op een paar plekjes ruimte...
Ik dacht nog als ik hiervan organisator was... liep ik met een big smile rond !!!
Waarom was het feest nu echt verplaatst? ... of omdat ze nu alle flesjes water van vorig jaar konden gebruiken die maar tot juli 2006 goed waren
bla bla en bla...
Aangemeld op: 12 september 2005 12:53
1 · feest bezocht
MARINA, dency is naar meer feesten geweest dan jij
Lekker water he mensen! Een jaar oud, zonder dopjes ook nog!
welk veld? mainstage of waar de tenten stonden? ik vond ze allebei trouwens echt niet druk. tenten waren trouwens ook maar voor de helft gevuld.
had je water van 2005 dan?
Weg die vrijdag, alleen zaterdag.
HQ gewoon weer op zijn vertrouwde plek of in die andere Valley van'99.
Apenrots en al die andere plekken open net als jaren terug.
Fuck die Red-Bull, Dansen moet iedereen niet Skaten of van die dingen. Het zijn niet de X-gamesValley.
Global moet buiten en niet. Carl Cox verdient dat en laat die Corsten op Maindraaien.
Dance valley pak de draad weer op en Luisteren naar de bezoekers,
dat ik juist op mainstage wil staan omdat het een vet gevoel en gezicht is om over de hele vallei heen te kijken......helaas de vallei is de vallei niet meer..(viptribune belemmerde het uitzicht!!)
Tip: Hou de vallei lekker ruim....heeft iedereen plek om te dansen...etc.Dat is Dance Valley....zo ruim mogelijk....
had je water van 2005 dan?
ben op zoek naar zo'n techno nummer die ze in het 24 uurs-cafe gedraaid hebben. Het enige wat ik kan zeggen is dat er af en toe een aflopend riedeltje met een panfluit inzit..zo van eh...tetetehh tetetehh tetetehh...en dan weer verder met het liedje...wie helpt me
Alle labels waren van 2005
Alle labels waren van 2005
ben op zoek naar de tracklist van de set van armin. hij draaide me daar toch een paar verdomd lekkere plaatjes. Iemand
Maar als die pas in de laatste week hun kaartje kopen.....
Gaan de extra's zoals de bloemen en vuurwerk niet meer lukken
spa gebruikt al 10 jaar dezelfde labels dan heb je toch ook niet oud water
Het was mijn eerste DV gister, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal met voorgaande edities, maar ik vond het top. Het weer zat ook lekker mee. Alleen jammer dat ik op het laatst zo misselijk was.
De HELE valley moet volgend jaar terug inclusief bloemetjes en vuurwerk (dit maakt de afsluiter helemaal) en de HQ-valley moet ook terug!
en de HQ-valley moet ook terug
Nog meer mensen lang moeten wachten bij de ingang????
er was zelfs hardtechno....
gelukkig stonden er (kleine ) kinderen bier te verkopen
12 ID (forgot the name)
Verder vond ik iedereen maar saai stil staan!!
nee je hebt wel een beetje gelijk........
Het was mijn eerste DV gister, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal met voorgaande edities, maar ik vond het top. Het weer zat ook lekker mee. Alleen jammer dat ik op het laatst zo misselijk was.
Meis, het was super met je! Ik heb ook een top feest gehad!
Toch ben ik het met de meeste hier eens; De HELE valley moet volgend jaar terug inclusief bloemetjes en vuurwerk (dit maakt de afsluiter helemaal) en de HQ-valley moet ook terug! Dit zijn gewoon aspecten die bij DV HOREN!!
Ik maak er altijd wel een feest van met of zonder deze dingen, maar toch is het speciale DV-gevoel een beetje weg zonder die dingen.
flesjes heineken te duur met €4,20
Nog nooit zólang naweeen gehad zeg...of heet dat heimwee?
1 klein puntje van kritiek: Volgende keer iets meer douches en vooral iets meer water uit die douchekoppen. Van die pisstraaltjes werd ik amper nat
Blij dat ik gister nog een dagje vrij had van werk... ppff...
niet zo zeuren, UDC is de beste organisatie ter wereld
Gewoon lekker de insteek nemen van " laat het maar komen , ik geniet wel"
Vooral die Spanjaarden waren relaxte gasten! Lekkere spaanse worstjes in de voortent gegeten daar
Alles over je heen laten komen en genieten maar. De minpuntjes zijn zo minimaal (voor mij dan) omdat het feest überfantastisch is en dat dat uiteindelijk overheersend is. En daar gaat het om!
owja me fiets was nog gejat.. gierig! maar wel terecht
Heb 4 jaren voor de organisatie Reps gewerkt. Dance Valley was vorig jaar een van mijn laatste feesten....
Door omstandigheden op non actief gezet. Er zou bewijs tegen mij zijn dat ik buitensporig geweld zou hebben toegepast (dit was echter niet waar).
Dit beruste echter op een groot leugen! Er zouden beelden zijn waar dit duidelijk op te zien was. De "grote baas" van Reps wilde een paar jongens weg hebben en heeft ons zo aan de kant geschoven.
Onze werkwijze beviel m niet (hij is van mening dat als er grote opstootjes zijn wij eerst maar eens moeten gaan praten NO WAY!, zeg dat dan en ga niet lopen dreigen met justitie etc als er niks aan het hand is.
Ken me voorstellen dat mensen het beleidt wat betreft softdrugs niet accepteren maar hier kan een beveiligingings org ook weinig aan doen. Dit zijn richtlijnen vd politie, anders komt er geen vergunning.
En wat betreft 40 arrestaties is zeer weinig. Hadden er vorig jaar iets meer geloof ik maar toen was de sfeer ook minder dan dit jaar hoorde ik.
Ben niet iemend die hier die brieven openbaar gaat maken (toen ik ze kreeg schrok ik behoorlijk) maar dat zegt genoeg over de werkwijze van Reps . Heb een tijdje aangifte willen doen vawege smaadt maar hou de eer aan mijzelf..
Ben overgestapt naar een ander bedrijf waar ze me wel waarderen en bekend zijn met de werkwijze die nodig is
Op de baas na is Reps een goed bedrijf met zeer veel goeie en ervaren jongens die ik nu na bijna een jaar nog regelmatig spreek. Allen zal de toekomst uitwijzen hoe lang deze "baas" denkt nog voor eigen rechter te kunnen spelen. Zo laf heb ik geen andere woorden voor, en voor laffe mensen is geen plaats in de beveiliging!
En wat UDC betreft een TOP ORGANISATIE die hier ook helemaal buiten staan. Heb jaren lang leuk en prettig gewerkt met de mensen van UDC.
Dat is juist ook het erge van alles de jongens die nu weg zijn konden het met iedereen goed vinden! Er was alleen een grens en als die werd overschreden was t exit...laatste aanpassing 18 juli 2006 14:43
jij was zeker 1 van die jongens op impulz outdoor 2005
gepast geweld
AMEHOELA
Als je op zo'n moment dingen meemaakt doe dan aangifte en ga niet posten op internet (van mug tot olifant verhaal)
Wilde alleen even reageren op mensen die het niet juist vonden dat hun drugs werd afgepakt
Ben ik heel blij om had er graag bij willen zijn maar zoals je leest is me dat onmogelijk gemaakt.
Zal er volgend jaar ook bij zijn maar dan voor de schermen en niet er achter hahaha!
Uitspraak van FFAB op dinsdag 18 juli 2006 om 15:33:
Als je op zo'n moment dingen meemaakt doe dan aangifte en ga niet posten op internet (van mug tot olifant verhaal)
ik maak geen olifant ervan, ik heb werkelijk een jongen helemaal de klote geslagen zien worden, en dit is dus echt GEEN onzin ... ook zag ik een jongen die drug had, en een beveiliger zag dat , werd hij heel agressief door 5 beveiligers meegesleurd ... wat een onzin zeg... had hem gewoon meegenomen, en niet met 5 man sleuren, slaat nergens op !
ja hij was zkere krap,, voor mij allen prima te doen.. maar met z'n tweeen
Gelukkig heb ik een een kleine vriendin
het was krap maar ook gezellie
Echt een doorn in het oog was het VIP deck in de valei...
ja idd "die kleine vriendin" werd gewoon aan de kant geschoven met de tassen hihi nee hoor, het was krap maar ook gezellie
Dat was inderdaad echt mega jammer! Waarom niet als voorgaande jaren en iets voorbij de rots afgesloten? Dan had je iig nog daarop kunnen staan/zitten.
vond ik het een top feest
ik ben die kleine haha
idd is zeker goed te doen voor 2 dagen
ckr, was voor hun de 2e keer DV. waren met Trance Energy ook al speciaal in Nederland..
Konden ze wel een beetje engels, want dat is toch vaak wel een probleem met spanjaarden.
De meeste neven en nichten van me kunnen het dus niet, en diegene die het wel kunnen versta je niet als ze engels spreken hahaha
Toch wel handig dat ik Spaans ken dan
Wel leuk dat ze helemaal naar Nederland komen voor onze feesten he!! Dat kennen ze daar niet hoor zoals hier, die housefeestjes zijn daar echt raar en de house zelf ook (althans mijn mening dan
Hoorde iedereen zeuren over dat er een hoogzwangere vrouw rondliep en dat dat schandalig was
Echt een doorn in het oog was het VIP deck in de valei...
wat een onzin, als je je goed voelt maakt dat toch niet uit? zolang je maar niet rookt, drinkt of drugs gebruikt.
cool thanks!
weet iemand nog andere sites met foto's of beelden?
Tegenvallende opkomst Dance Valley leidt tot 'massa-ontslag'
Dinsdagmiddag hebben alle vaste medewerkers van United Dance Company te horen gekregen dat ze met onmiddellijke ingang zijn ontslagen. Marketing manager Caspar Povel bevestigt het nieuws. Het gaat volgens hem om zeventien mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt. "We hadden verwacht dat Dance Valley veel meer bezoekers zou trekken."
UDC is volgens de aangeslagen Povel niet failliet. "Het is de bedoeling dat de belangrijkste feesten, zoals Nightmare Outdoor op 9 september, gewoon doorgaan." Hoe het daarna zal gaan met de party-organisator uit Purmerend, is vooralsnog niet bekend. Verder ontkent de ex-medewerker van UDC dat zijn collega's en hij via een brief zijn ingelicht over hun ontslag. "Wij zijn vanmiddag in het kantoor van de directie bij elkaar geroepen. Daar hebben we het slechte nieuws te horen gekregen. Ook de bestuursleden zitten helemaal stuk."
En voor de rest van de foto's....:
https://partyflock.nl/topic/888107
Tip, beetje kijken welk persoon relaxed of uit zn dakkie is en een dopje vragen en bewaren.
weet iemand nog andere sites met foto's of beelden?
www.partyschene.nl
www.djbroadcast.nl
www.djguide.nl
www.link2party.nl (wel registreren)
www.dancelinx.com
Was jij op Dancevalley?? Hoorde iedereen zeuren over dat er een hoogzwangere vrouw rondliep en dat dat schandalig was, maar ik dacht waar hebben ze het over, want ik heb niks gezien
wat een onzin, als je je goed voelt maakt dat toch niet uit? zolang je maar niet rookt, drinkt of drugs gebruikt.
Ik heb trouwens wel iemand hoogzwanger gezien, maar die was volgens mij wat donkerder dan Luzifera
Ik heb ook pas 2 dagen voor Dance Valley kaartjes gekocht, ik voelde me goed en om half 10 savonds ben ik weer naar huis gegaan. Heb een superfeessie gehad
Ja dat zou goed kunnen, een beetje indiaas uiterlijk??
ik maak geen olifant ervan, ik heb werkelijk een jongen helemaal de klote geslagen zien worden, en dit is dus echt GEEN onzin ... ook zag ik een jongen die drug had, en een beveiliger zag dat , werd hij heel agressief door 5 beveiligers meegesleurd ... wat een onzin zeg... had hem gewoon meegenomen, en niet met 5 man sleuren, slaat nergens op !
ik heb er foto's van gemaakt.. was serieus best ziek, hoe die inmekaar gemept werdlaatste aanpassing 19 juli 2006 13:23
precies en niet voor de boxen gaat staan, is slecht voor het kindje... hij mag maar 80 decibel hebben. Zolang je nog een normaal gesprek kan voeren is het niet te hard
Ik heb ook pas 2 dagen voor Dance Valley kaartjes gekocht, ik voelde me goed en om half 10 savonds ben ik weer naar huis gegaan. Heb een superfeessie gehad
Dit was voor mij de aller eerste keer Dance Valley, maar wat vond ik het een bruut feestje zeg L.E.F., Loveland en Main waren goed te doen. Niks negatiefs van mijn kant
Volgend jaar weer
Tom harding was super
Heerlijk he
Ik was ook altijd van de hardcore feestjes
Ben de laatste tijd veeeel minder aan t feesten en t bevalt me prima!
en nu kan ik dus ook festivals zoals DV betalen, want vind t wel erg duur hoor.
Ja, ik wel weer wat meer aan feesten maar geen hardcorefeesten meer voor mij. Ben dat opgefokte zo zat met die kansloze figuren in die Lonsdale uniforms. Geef mij dit maar. Veel gezelliger, leuker, toffer, sfeervoller.
Wij hadden het geluk kaartjes voor 25 euro per stuk te kunnen krijgen (iemand de ze gewonnen had bij de radio), maar die bijna 70 euro had ik er graag voor over gehad. Echt top!!!
Ja ik heb ook een hekel aan die gasten hoor, dat overdreven gedoe
Wat dat betreft vind ik dit ook veel vetter, tijdje terug ook naar een feestje geweest van 1990-1991 Dance... DAMN je weet niet wat je meemaakt, echt super is dat zeg![]()
Dat hadden jullie goed voor elkaar dan.. Ja ik ook wel hoor, volgend jaar zal ik t ook gewoon weer moeten betalen
Dan ben ik gelukkig niet de enige. 90-91 is wel korte periode hoor, maar niet minder vet Super is het zeker!
We moesten er alleen even voor naar Deventer rijden, maar dan nog scheelde het een hoop geld. Maar het was het dubbel en dwars waard
Ja dat wel... maar alleen die sfeer al, het maakt niet uit wat je doet of hoe je eruit ziet.. het is allemaal goed!!
En t is niet zo dat als je een foute tattoo hebt ofzo, dat je meteen neergeslagen wordHet is gewoon 1 en al genieten
Sja,al jaren verslaafd4life
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. Heb zelf geen commentaar gehad op mijn Utrecht-tattoo's en een van de jongens met wie ik was ook niet, maar heb wel een en ander van anderen gehoord Maar ik bemoei me er niet meer mee. Had het gewoon naar mijn zin en daarmee uit
Maar wat je zegt, die sfeer was top. Echt nooit meegemaakt hoor. Daarom ben ik er ook zo vol van verder
Hopenlijk hebben ze volgend jaar de main weer "normaal" neergezet,als je bovenop die rotsen bent geklommen om de boel daar s'avonds te bekijken weet je helemaal niet meer wat je overkomt
Hopenlijk hebben ze volgend jaar de main weer "normaal" neergezet,als je bovenop die rotsen bent geklommen om de boel daar s'avonds te bekijken weet je helemaal niet meer wat je overkomt
pfff ja altijd lastig haahha je kan nou eenmaal ( helaas) niet alles zien, horen en voelen
Sta liever in de valley.... maar goed... ik ben niet echt van het chillen op de rotsen...
2001 was qua sfeer ook zoooooo goed,en die hel naar huis was later alleen nog maar iets om over naar huis te schrijven
Ik ben de laaste 9 jaar geweest en heb nog nooit een kut sfeer meegemaakt... Is en blijft mijn nummer 1 feessie..
heb nu al zin in volgend jaar!
Ohw...en Nuttc@se.....dat veld is nu veranderd in een VOL maisveld....ga jij eerst ff maaien dan?laatste aanpassing 20 juli 2006 17:07
En oppas wordt geregeld, er schijnt hier een oudere vrouw in de buurt te wonen die niks om handen heeft van een jaar of 68. Moet te doen zijn
Iedereen neemt wat mee, hangmatten zorg ik voor en is er toevallig een DJ in de zaal hier?
Kleinschalig is wel vaak het leukst (niet altijd, zie DV )
IK WIL TERUG!!!!!!!!!!!!!!
bron ????
udc doet zn dingen al een poosje via midtown, dus waarschijnlijk deze ook
heeft wel mijn DV verziekt...
En ik hoop toch zo dat het volgend jaar weer een weekender wordt
En ik hoop toch zo dat het volgend jaar weer een weekender wordt he.
Ja dat hoop ik ook!
Dan ben ik zeker weer het hele weekend van de partij (weleenswaar met een iets groter tentje dan dit jaar
snap echt niet dat iemand hier wat aan vind, wat een tinnufherrie.....
van Biejangkaa! op donderdag 20 juli 2006 om 17:15:
Komt er eigenlijk een DVD uit van DV dit jaar? Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...
Ik zou er niet te veel op hopen. Ze durven denk ik niet echt meer financiele risico's te nemen bij UDC.
Vorig jaar heb ik de dvd ook al gemist...
En ik vond het een top WEEKEND
daar sta je dan op DV einde van de avond in de valley, vette lasers, vette lichtshow, 25.000 partypeeps......
en dan komt die armin van oorpijn met een zooitje ruk kermis attractie kutmuzak aanzetten echt onbeschrijfelijk...
kan die kansloze dj snel mee in de bak van de schillenboer!
ook nog eens plastikman van richie hawtin verkrachten...
snap echt niet dat iemand hier wat aan vind, wat een tinnufherrie.....
heeft wel mijn DV verziekt...