| Betreft: | evenement: Dance Valley 2006, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 |
precies en niet voor de boxen gaat staan, is slecht voor het kindje... hij mag maar 80 decibel hebben. Zolang je nog een normaal gesprek kan voeren is het niet te hard
Ik heb ook pas 2 dagen voor Dance Valley kaartjes gekocht, ik voelde me goed en om half 10 savonds ben ik weer naar huis gegaan. Heb een superfeessie gehad
Dit was voor mij de aller eerste keer Dance Valley, maar wat vond ik het een bruut feestje zeg L.E.F., Loveland en Main waren goed te doen. Niks negatiefs van mijn kant
Volgend jaar weer
Tom harding was super
Heerlijk he
Ik was ook altijd van de hardcore feestjes
Ben de laatste tijd veeeel minder aan t feesten en t bevalt me prima!
en nu kan ik dus ook festivals zoals DV betalen, want vind t wel erg duur hoor.
Ja, ik wel weer wat meer aan feesten maar geen hardcorefeesten meer voor mij. Ben dat opgefokte zo zat met die kansloze figuren in die Lonsdale uniforms. Geef mij dit maar. Veel gezelliger, leuker, toffer, sfeervoller.
Wij hadden het geluk kaartjes voor 25 euro per stuk te kunnen krijgen (iemand de ze gewonnen had bij de radio), maar die bijna 70 euro had ik er graag voor over gehad. Echt top!!!
Ja ik heb ook een hekel aan die gasten hoor, dat overdreven gedoe
Wat dat betreft vind ik dit ook veel vetter, tijdje terug ook naar een feestje geweest van 1990-1991 Dance... DAMN je weet niet wat je meemaakt, echt super is dat zeg![]()
Dat hadden jullie goed voor elkaar dan.. Ja ik ook wel hoor, volgend jaar zal ik t ook gewoon weer moeten betalen
Dan ben ik gelukkig niet de enige. 90-91 is wel korte periode hoor, maar niet minder vet Super is het zeker!
We moesten er alleen even voor naar Deventer rijden, maar dan nog scheelde het een hoop geld. Maar het was het dubbel en dwars waard
Ja dat wel... maar alleen die sfeer al, het maakt niet uit wat je doet of hoe je eruit ziet.. het is allemaal goed!!
En t is niet zo dat als je een foute tattoo hebt ofzo, dat je meteen neergeslagen wordHet is gewoon 1 en al genieten
Sja,al jaren verslaafd4life
Nou, dat zou ik niet te hard zeggen. Heb zelf geen commentaar gehad op mijn Utrecht-tattoo's en een van de jongens met wie ik was ook niet, maar heb wel een en ander van anderen gehoord Maar ik bemoei me er niet meer mee. Had het gewoon naar mijn zin en daarmee uit
Maar wat je zegt, die sfeer was top. Echt nooit meegemaakt hoor. Daarom ben ik er ook zo vol van verder
Hopenlijk hebben ze volgend jaar de main weer "normaal" neergezet,als je bovenop die rotsen bent geklommen om de boel daar s'avonds te bekijken weet je helemaal niet meer wat je overkomt
Hopenlijk hebben ze volgend jaar de main weer "normaal" neergezet,als je bovenop die rotsen bent geklommen om de boel daar s'avonds te bekijken weet je helemaal niet meer wat je overkomt
pfff ja altijd lastig haahha je kan nou eenmaal ( helaas) niet alles zien, horen en voelen
Sta liever in de valley.... maar goed... ik ben niet echt van het chillen op de rotsen...
2001 was qua sfeer ook zoooooo goed,en die hel naar huis was later alleen nog maar iets om over naar huis te schrijven
Ik ben de laaste 9 jaar geweest en heb nog nooit een kut sfeer meegemaakt... Is en blijft mijn nummer 1 feessie..
heb nu al zin in volgend jaar!