Partyflock

Forumonderwerp · 886629
3838x bekeken
Waarschuw beheerder
Niet echt de beste vriendjes meer.
Vergelijkbaar met elkaar?
Wie handelt er nou correct?

Meningen over Catscan @ sensation & Promo @ Sensation?

Catscan:
Hoe is de verhouding tussen jou en Sebastian Hoff (Promo) na je overstap naar ProArtistManagement, komt er ooit nog een samenwerking met als gevolg een juweel van een plaat?
Met Promo wil ik nooit meer samenwerken. Ik heb respect voor veel van zijn tracks maar niet voor de mentaliteit: op het hoofd van een ander gaan staan om zelf verder te komen.
Ik wil daar boven staan en me niet verlagen tot zijn niveau, maar ik vind wel dat het publiek recht heeft op de waarheid. Daarom zal ik één keer een voorbeeld geven, want ik kies er voor om positief en opbouwend bezig te zijn. Laat anderen maar drijven op negativiteit en leugens als ze zich daar lekker bij voelen.

Ok, brand maar los.
Promo is altijd bang dat de artiesten bij The Third Movement hem voorbij streven. Als het aan hem had gelegen waren tracks als Capture in Distress, The Agency en Secret Valley nooit uitgekomen. Met dank aan X-ess is dat uiteindelijk wel gebeurd. Sebastian doet nu alsof hij The Third Movement in zijn eentje heeft opgebouwd, dat is echt gelul. Hij zat vooral in de studio, werkte bij MidTown en draaide terwijl X-ess het zakelijke gedeelte deed en het label op de kaart heeft gezet.
De TTM-area bijvoorbeeld in 2003 (op Mystery Land), waar Promo in zijn interview met Partyflock beweert dat hij de rol van uitsmijter op zich genomen heeft (met behulp van een lange tak?!), het was toch echt de vrouwelijke (!) stagemanager die vervelende gasten wegjoeg.
Ook heel hypocriet wat hij over Korsakoff roept. Ondertussen strijkt hij een deel van het BumaStemra geld op. Ik denk dan: als je zo revolutionair bent en zo’n grote mond hebt, wees dan een vent en geef ook je rechten op. Nu kraak iets af waar wel je zakken mee vult.
Ik zou zo nog wel een uur door kunnen gaan, maar dat doe ik niet.

Wat vindt jij het wezenlijke verschil tussen de twee labels ProArtistManagement en The Third Movement?
De overeenkomst is dat het succesvolle formules zijn, allebei opgebouwd door X-ess. Maar bij ProArtistManagement hoef ik niet de hele tijd achterom te kijken. Er is meer openheid, beloftes worden waargemaakt. Er hangt geen nare sfeer, zoals in mijn laatste periode bij The Third Movement. Ik voel me goed en vrij bij ProArtistManagement, heb de zeggenschap over mijn eigen label en voel me heel erg persoonlijk verbonden.

Promo:
Zoals velen weten is Korsakoff een project met Catscan als muzikaal brein. Catscan is na een aantal Korsakoff-releases vertrokken bij jouw label en heeft zijn eigen label opgestart. Hoe kijk je hier tegenaan, betreur je het achteraf wellicht dat dit succesvolle concept, inclusief blondine en muziekclips, niet binnen de The Third Movement is gebleven?
Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
girlfight?

Waarschuw beheerder
donateur
dit is al zooooooveel besproken

Waarschuw beheerder
donateur
Promo heeft gewoon gelijk met z'n uitspraak. Wat Catscan's beweegredenen zijn om Promo zo openlijk aan te vallen is mij niet bekend. Ik neem aan dat er maar weinig zien dat dat daadwerkelijk weten.
Waarschuw beheerder
Promo is een smeerlap. Battyboy.

Waarschuw beheerder
hoeduhfak is promo eigenlijk?
Waarschuw beheerder
Wat gaan ze nu doen?? Bij elkaar op het podium klimmen om de muziek uit te zetten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PP_mode op dinsdag 11 juli 2006 om 00:32:
Promo is een smeerlap. Battyboy.

Hou je bek man! je snapt er niks van!

Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 11 juli 2006 om 00:22:
gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek

Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
Promo:respect:
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat sinds Catscan weg is bij TTM hij nix fatsoenlijks meer heeft uitgebracht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PP_mode op dinsdag 11 juli 2006 om 00:46:
Smarty! = :looser:

Inderdaad, je doet het promo niet na nee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Return to sender op dinsdag 11 juli 2006 om 00:48:
Moet zeggen dat sinds Catscan weg is bij TTM hij nix fatsoenlijks meer heeft uitgebracht.

Onder zijn alias ook niet ?
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
tsja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 00:55:
Onder zijn alias ook niet ?

juist beter O:) toch... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Epox op dinsdag 11 juli 2006 om 01:00:
juist beter toch...

:yes:

maar om nou Promo te verafschuwen als een :looser: gaat wel erg ver

ach ja, onwetendheid siert de mens... :\
Waarschuw beheerder
om ff mijn mening te geven:

Het is natuurlijk moeilijk voor mij om te oordelen, aangezien ik beide personen niet ken, en geen expert ben.
Maar ik doe het toch :9

Promo begint met een interview waarin hij het een en ander over Korsakoff zegt, zijn mening, en wat iedereen eigenlijk al wist. Een schijnheilig lachje als afsluiter (hulde aan de interviewer).
En klaarblijkelijk heeft dat interview Catscan behoorlijk geraakt. Vervolgens zegt Catscan: "Ik wil daar boven staan en me niet verlagen tot zijn niveau". En verlaagt zichzelf juist keihard tot (wat mij betreft) 10 niveau's eronder. Onder het mom van "de waarheid".

Producties van Catscan heb ik niets mee, intereseert me totaal niet.
Producties van Promo daarin tegen intereseren me super veel en ik vind zn nieuwe CD dan ook hemels!

Catscan vind ik soms super goed draaien, vooral de industrial plaatjes die hij erop gooit zijn altijd mijn smaak! Sensation viel daarin tegen ZEER tegen!

Promo vind ik ook altijd super goed draaien. Op Defqon draaide die echt perfect, zoals ik het wil horen en waar ik spontaan verliefd op word. Op Nightmare in Rotterdam vond ik hem net zo goed :lief:
En zijn set van Sensation was natuurlijk ook helemaal geweldig, ik denk dat door die set de hardcore weer een dikke hype is geworden en weer serieus werd genomen.

Tot noch toe vind ik dus eigenlijk alleen dat Catscan een beetje raar doet, met het afkraken richting promo.

Waarschuw beheerder
donateur
promo was 2 jaar geleden een betere afsluiter dan catscan die catscan straalt niks uit als tie op t podium staat.
(op twijfel na dan)

ook vondt ik hem gewoon soft vooral met die gasten van de jeugd van tegenwoordig het geblear"Catscan Catscan Catscan"
klonk agresiever en harder dan de plaat die gedraaid werdt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 07:13:
ook vondt ik hem gewoon soft vooral met die gasten van de jeugd van tegenwoordig het geblear"Catscan Catscan Catscan"
klonk agresiever en harder dan de plaat die gedraaid werdt

ach ondermaats nummer

komt ook 3/4 deel van de track het woord kanker in voor

Artiest Disruptor
Waarschuw beheerder
het is wel apart dat Catscan sinds ie weg is bij Third Movement, geen fatsoenlijk nummer meer heeft gemaakt bij PAM:S

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..

Hehehe. Dat 'haha'... 8) Lachen.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ze doen hun best maar...

komt ook 3/4 deel van de track het woord kanker in voor

Und?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 13:13:
Und?

niks mis mee hoor.. alleen tis de hele tijd hetzelfde kanker dit kanker dat, catscan dit catscan dat.. :/ nee beetje bouttracj

Waarschuw beheerder
Toch maar eens luisteren...

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Beetje gare discussie alleen is dit al veelal besproken onder het interview van Catscan.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 12:41:
het is wel apart dat Catscan sinds ie weg is bij Third Movement, geen fatsoenlijk nummer meer heeft gemaakt bij PAM

Mindfull Candy, ARP, Love & Respect remix van Strictly Business, Wauw???

Promo blijft gewoon een grote held !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 07:13:
ook vondt ik hem

geQQuh sma :D can je geen normaaaal nederlantscj ofsoh??????????

Waarschuw beheerder
Ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het nou eigenlijk echt zit, dan slaap ik vanavond ook veel beter (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Berbs Tha Guido op dinsdag 11 juli 2006 om 13:55:
Uitspraak van Ariba op dinsdag 11 juli 2006 om 07:13:
ook vondt ik hem

geQQuh sma :D can je geen normaaaal nederlantscj ofsoh??????????

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 12:41:
het is wel apart dat Catscan sinds ie weg is bij Third Movement, geen fatsoenlijk nummer meer heeft gemaakt bij PAM

PAM is ook een organisatie van nix... Vraag dat maar aan ome Jappo !!!
Die blaast niet voor niets zijn hele Tour af en stapt op met zijn handel... Ook mede doordat hij geen een plaat kon uitbrengen daar.

Verder over het Catscan vs Promo gedoe wil ik het volgende kwijt:
Allebei meesters in hun vak: Produceren... Alleen Catscan kan voor geen ene moer draaien (heb tenminste nog nooit een set van hem gehoord waar niet de nodige fouten in zitten... ) en dat kan Promo wel !!!
Waarschuw beheerder
promo dist niet in openbaar en maakt betere nummers
catscan wil aandacht trekke als ik mag gelove wat daar staat tenminste
promo deed in dat interview van the revolutionist ook gewoon normaal en gaf eerlijk toe dat hij weleens kritiek op tracks gaf maar zelf zijn eige 3 keer zo hard bekritiseerd
catscan kan daar zeker slecht tege
Waarschuw beheerder
Promo de man :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 juli 2006 om 13:33:

Mindfull Candy, ARP, Love & Respect remix van Strictly Business, Wauw???

inderdaad, verder ook onder korsakoff goeie nummers gemaakt. Maar ik ben wel mee eens dat zijn muziek op PAM minder is.

Verder is dit iets tussen hun, dus hun probleem. Ik luister de muziek van promo en catscan en dat soap gedoe bemoei ik me niet mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
I don't give a fuck.
Capture in Distress, Secret Valley

:respect:
Uitspraak van Nieuw-T op dinsdag 11 juli 2006 om 00:45:
Promo:respect:

Inderdaad, heeft bereikt wat weinig mensen hebben bereikt lijkt me. En ja, soms moet je een beetje gemeen en vies zijn om de top te bereiken. 8)
[img width=280 height=228]http://images.movieeye.com/store/images/al-pacino-scarface-celebrity-photo.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 11 juli 2006 om 13:33:

juist
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
r zijn wel meer vetes in de hedendaagse scene waarbij best wel t nodige onbegrip komt kijken .. vind k jammer .. je mag best je bek open trekken maar dr is ook n grens .. aan de andere kant .. mensen die in iemands aars kruipen zijn r juist weer té veel :/ dat werkt ook nie .. zeker nie als uitgerekend diegenen iets bereiken en dan opeens denken dat ze jé van hèt zijn .. dat iemand zo kan zijn daar kom k met mn verstand nog steeds nie bij :no:

geen idee wat precies in deze situatie is gebeurd maar dat t geen zuivere koffie is staat als n paal boven water ( ofzoiets ) :p

Artiest SpeedFolter
Waarschuw beheerder
Promo handelt correct :jaja: :respect:

Uitspraak van Auke :bier: op vrijdag 1 september 2006 om 01:01:

juist

Waarschuw beheerder
Ik heb meer respect voor Promo als Catscan (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op vrijdag 1 september 2006 om 10:38:
Ik heb meer respect voor Promo als Catscan

ja ik ook, veel meer respect, maar catscan heeft daarom ook supervette nummers : Enemy on the run - the agency - finishing profiles - wo3 enz....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 1 september 2006 om 10:29:
Promo handelt correct

zeker = i come correct;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 1 september 2006 om 10:42:
Enemy on the run - the agency - finishing profiles - wo3 enz....

Die waren 3 jaar geleden nog leuk ja ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niemand hier kan over die vete oordelen tenzij iemand de beide heren persoonlijk kent, maar dat geloof ik niet..
Wel is het jammer dat juist hun niet meer samen willen werken.
Allebei zijn het gewoon top Producers, maar eerlijk is eerlijk Promo heeft dat wel al wat jaren langer bewezen en meerdere stijlen meester gemaakt.

Waarschuw beheerder
ik lees net dit op discogs

Catscan - Not Revolutionized
Label: Pro Artist Management
Catalog#: PAM 018

en promo's laatste release was "the revolutionist"... zou dit een soort van dis zijn?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 1 september 2006 om 10:42:
finishing profiles

Zeer vet idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op vrijdag 1 september 2006 om 11:30:
Die waren 3 jaar geleden nog leuk ja

ik zeg toch ook, catscan heeft zeer vette nummers gemaakt, waar ik veel respect voor heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 12:44:
zou dit een soort van dis zijn?????

Wat denk je zelf? ;)

Waarschuw beheerder
Promo is en blijft voor mij koning

Catscan heeft hele vette tracks gemaakt van LTD 00 tot LTD 05 waren juweeltjes, maar hij is aan het afbouwen, zwaar aan het afbouwen, want PAM is eigelijk niks waard vind ik dan.

heb respect voor Catscan maar Promo is en blijft voor mij koning :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luit :bier: op vrijdag 1 september 2006 om 13:02:
Zeer vet idd

hier op plaat :d

ik mis er nog 1 en dat is LTD 03 :(
Waarschuw beheerder
Cripple Fight!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 14:02:
heb respect voor Catscan maar Promo is en blijft voor mij koning

Waarschuw beheerder
zou dit een soort van dis zijn?????

wat denk je zelf...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op vrijdag 1 september 2006 om 15:08:
wat denk je zelf...

niet denken maar zeker weten :d

Waarschuw beheerder
Finishing Profiles blijft idd een heldenplaat :D
Secret Valley vind ik daarintegen de grootste bagger wat ie heeft uiitgebracht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 15:21:
niet denken maar zeker weten :d

Of zou het toeval zijn? hehe
Waarschuw beheerder
Ontopic.

vind het maar een kinderachtige ruzie, en het dan openbaar maken.

Het meest kromme vond ik nog in Catscan's interview.

eerst zeggen:
Ik wil daar boven staan en me niet verlagen tot zijn niveau

en dan gewoon exact het zelfde doen wat Promo volgens hem doet, onder het mom van:

maar ik vind wel dat het publiek recht heeft op de waarheid

Waarschuw beheerder
Ik zie ze liever beide vette platen produceren, door meer succes te hebben als de ander 'dis' je veel beter dan op elkaar zeiken op een openbare internetsite.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 15:50:
Ik ze liever beide vette platen produceren, door meer succes te hebben als de ander 'dis' je veel beter dan op elkaar zeiken op een openbare internetsite.laatste aanpassing 1 september 2006 15:50

100% mee eens, het lijkt een beetje op 2 kwartjes en die schorre roggelbek van een neger :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 15:50:
door meer succes te hebben als de ander 'dis' je veel beter dan op elkaar zeiken op een openbare internetsite.

klopt, gewoon betere, vooruitstrevendere muziek maken.

snap sowieso heel dat gedis nooit in de verschillende scenes.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Je moet die intervieuw eens gaan zien van

Vissen met Promo

Daarin zegt Promo nog veel respect te hebben voor Catscan.
Hij is immers groot geworden bij TTM (Y)

Catscan (Y)
Promo (Y)

Allebei goede producers.. Catscan veel minder geworden.
Promo blijft mijn held ;)
En wat er tusen hun speelt of gespeelt heeft boeit me geen flikker :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op vrijdag 1 september 2006 om 17:08:
Daarin zegt Promo nog veel respect te hebben voor Catscan.

ja, maar das natuurlijk ook makkelijk scoren hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op vrijdag 1 september 2006 om 17:08:
En wat er tusen hun speelt of gespeelt heeft boeit me geen flikker

hehe :) zo zie ik het ook wel, maar dat je dan gaat ruziën op internet vind ik dan weer kinds :(
Waarschuw beheerder
donateur
The Third Movement gaat immers over echte artiesten

En het verhaaltje rond Peaky Pounder dan..

Dat heeft X-ess zeker ook verzonnen :/
Waarschuw beheerder
en promo's laatste release was "the revolutionist"... zou dit een soort van dis zijn?????

verrek, nog echt ook

valt me nu pas op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xipe Totec op vrijdag 1 september 2006 om 17:33:

Dat heeft X-ess zeker ook verzonnen :/

Vertel? ik weet nog van niets!
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe

Hij zou toch eigenlijk een fin moeten zijn ;)
Waarschuw beheerder

Die plaat van Promo & Armageddon Project heet diamonds for the pigs en het album van de jeugd van tegenwoordig heet parels voor de zwijnen... Toeval??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xipe Totec op vrijdag 1 september 2006 om 18:44:
Hij zou toch eigenlijk een fin moeten zijn

En hoe heet die rus ook alweer...Boris Valeo...haha

Waarschuw beheerder
Die plaat van Promo & Armageddon Project heet diamonds for the pigs en het album van de jeugd van tegenwoordig heet parels voor de zwijnen... Toeval??

Ghehe dat viel mij ook al op idd, zag (zie) alleen de link niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Return to sender op dinsdag 11 juli 2006 om 00:48:
Moet zeggen dat sinds Catscan weg is bij TTM hij nix fatsoenlijks meer heeft uitgebracht

Idd..
Waarschuw beheerder
pff duidelijk promo.
catscan was op sensation en q-base weer drama kwa mixen en platenkeuze enzo, ken ie echt niet aan promo tippen
zelfde geld voor produceren

Waarschuw beheerder
Doe mij Promo maar :9
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Duidelijk Promo..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xipe Totec op vrijdag 1 september 2006 om 17:33:

Dat heeft X-ess zeker ook verzonnen

Peaky pounder werd al gebruikt voordat Goose ook maar op TTM uit is gekomen

Ik heb het gevoel dat al dit gezeik meer met X-ess te maken heeft dan met Catscan vs Promo
mah ja

Waarschuw beheerder
wat ook wel vaag is.. hij zegt in het interview dat hij nooit meer wat met Promo te maken wilt hebben.

als die nergens meer mee te maken wil hebben met promo waarom draaitie dan nog wel een track van promo op sensation :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Muziek en persoonlijkheden zijn 2 verschillende dingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:52:
Muziek en persoonlijkheden zijn 2 verschillende dingen

ja okee, maar als hij zegt dat hij er helemaal NIETS meer mee te maken wil hebben, dan draai je ze muziek toch niet ?

ik zal bijvoorbeeld geen muziek draaien van iemand die ik niet mag ;)

Waarschuw beheerder
Secret valley is vet !!!!

X-Ess & Catscan - Sounds Of Succubus

die is ook uber vet !!!!
k
promo is dus duidelijk jaloers van die plaat :p

En vijanden ofniet... Tesamen als koppel hebben ze wel iets leuks gemaakt !!!!

Dj promo & Catscan - Condemned To Darkness
DJ Promo vs Catscan - Battle of sexes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:09:
Uitspraak van =XTRECIST= op donderdag 14 september 2006 om 14:52:
Muziek en persoonlijkheden zijn 2 verschillende dingen

ja okee, maar als hij zegt dat hij er helemaal NIETS meer mee te maken wil hebben, dan draai je ze muziek toch niet ?

ik zal bijvoorbeeld geen muziek draaien van iemand die ik niet mag

ja daar zit ook iets in

Waarschuw beheerder
Secret valley is vet kut!!!!

Klopt ja :p

Die is wel okee :D

Waarschuw beheerder
donateur

Ik vind dat echt een loze opmerking.

Ken jij van alle tracks die jij hebt gedraait de artiest? :no:
Muziek en mens staan in principe los van elkaar.
Iemand kan geniale herrie maken maar daarnaast een teringlijer zijn. Als ik zn muziek goed vind draai ik t alsnog.
Iemand kan ook heel aardig zijn maar zn muziek zuigt bigtime.

Draai je dan ook zijn tracks omdat hij zo aardig is?

Mensen moeten eens leren die 2 dingen te scheiden, netzoals een DJ geen 'Producer' is en vice versa.

Waarschuw beheerder

Vaag. Dus jij laat serieus je DJ sets minder boeiend worden omdat je die persoon niet mag? Dan ben je alleen maar aardig voor hem.

Waarschuw beheerder
Promo is nog 1 van de weinigen in de hardcore scene die vernieuwende hardcore uitbrengt en promote.

Duidelijk Promo dus, catscan vink maar een irritante sound hebben vaak..

Waarschuw beheerder

die is ook uber vet !!!!
k
promo is dus duidelijk jaloers van die plaat

hoezo dan?

vergeet je bijna de beste samenwerking; Midnight Impact
Waarschuw beheerder
ik zal bijvoorbeeld geen muziek draaien van iemand die ik niet mag

dus jij draait alleen muziek van producers die je mag? ken je alle producers waarvan jij platen draait dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:27:
Ik vind dat echt een loze opmerking.

Ken jij van alle tracks die jij hebt gedraait de artiest?
Muziek en mens staan in principe los van elkaar.
Iemand kan geniale herrie maken maar daarnaast een teringlijer zijn. Als ik zn muziek goed vind draai ik t alsnog.
Iemand kan ook heel aardig zijn maar zn muziek zuigt bigtime.

Draai je dan ook zijn tracks omdat hij zo aardig is?

Mensen moeten eens leren die 2 dingen te scheiden, netzoals een DJ geen 'Producer' is en vice versa.

ah, tis al gezegd ;)

daarnaast is het ook krom; eerst vind je muziek geweldig van iemand, maar omdat je ruzie krijgt met zo iemand is de plaat die je eerst zo goed vond ineens ook slecht?

Waarschuw beheerder
donateur
Je moest eens weten wie ook op deze manier dacht .. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op donderdag 14 september 2006 om 17:23:
daarnaast is het ook krom; eerst vind je muziek geweldig van iemand, maar omdat je ruzie krijgt met zo iemand is de plaat die je eerst zo goed vond ineens ook slecht?

true, slaat idd nergens op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:46:
als die nergens meer mee te maken wil hebben met promo waarom draaitie dan nog wel een track van promo op sensation :s

Omdat als je de intervieuw hebt gelezen.. Catscan nog wel respect heeft voor de nummers die Sebastian uitbrengt (Y):yes: Net zoals mij :bounce:
Waarschuw beheerder
ik weet het fijne er niet van, heb dus geen mening. Laat gewoon ieder zijn ding doen en verder niet lopen zeuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 14 september 2006 om 17:10:

tssk tssk tssk
dat is Virgin Territory kerel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 17:29:
Je moest eens weten wie ook op deze manier dacht ..

nou nou nou nou nou nou nou nou nou
vertel nooooooooouuuuuuuuuu

asjeblieft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op donderdag 14 september 2006 om 17:38:
dat is Virgin Territory kerel

die staat op de 2e plek idd :P
Waarschuw beheerder
Catscan is gewoon een stakkertje met zn loze dissjes de hele tijd.
Moet je hem eens zien "uithalen".. hij wordt alleen maar uitgelachen omdat hij zichzelf wel heel erg laat kennen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 14 september 2006 om 15:09:

die is ook uber vet !!!!
k
promo is dus duidelijk jaloers van die plaat

hoezo dan?

omdat ie catscan weg wil natuurlijk :s en als je de tekst zou gelezen hebben zou je weten dat promo het niet graag heeft als een track uit komt die vetter is dan zijn spul !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 14 september 2006 om 15:09:

ni vergeten int oofd !
Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 01:19:
ni vergeten int oofd !

WTF ?!

Het vage is dat ondanks al een tijdje niet meer in muziek & dj's heb gekeken,ik na een tijdje toch weer een topic tegenkom,wat gaat over Promo & Catscan,waarover beide hebben uitgelaten hun laatste woorden erover wensen te spreken.

In het normale bedrijfsleven zou dit waarschijnlijk zijn afgehandeld met een rechtzaak,schadevergoeding en meer van die officiele zooi.

Doordat dit gedoe toch bekend is geworden,is het al jarenlang een redelijk vaak besproken onderwerp,steeds weer opgerakeld door interviewers,die ook elke vraag aan zullen wenden om het publiek maar aan het lezen te krijgen.Hoe vaak zij wel niet vissen naar de waarheid of wij,ik betwijfel het dat we/zij verder komen.

Ik kan me wel voorstellen dat je als artiest zijnde uiteindelijk schijtziek wordt van die ene vraag,steeds weer iets aangepast naarmate de jaren verstrijken.Ik hou me hier in ieder geval niet mee bezig,maar idd alleen met de muziek.
Dit onderwerp zwerft namelijk al jaren rond...
Artiest {SHOWLIST artist 88298, 33705}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 01:18:
omdat ie catscan weg wil natuurlijk en als je de tekst zou gelezen hebben zou je weten dat promo het niet graag heeft als een track uit komt die vetter is dan zijn spul !

En dat baseer jij op de idiote citaten van Catscan ? Hoe kan een man die in het verleden en tot op heden zowiezo al VEEL betere tracks maakt als Catscan (& X-cess) nou in vredesnaam jaloers zijn op zo'n track ? Ik vind het een giller in ieder geval.
Waarschuw beheerder
Vind Promo echt meesterlijk dus wel beter als catscan...maar heb echt respect voor beiden!

Ook catscan heeft releases die ik persoonlijk echt zwaaaaaaaaar goed vind...(mindfull candy/finishing profiles enz.)

En ze hebben duidelijk ook respect voor elkaars werk! Promo draait nog catscan tracks en catscan vaak tracks van Promo...en zo hoort het (Y)

Waarschuw beheerder
Globaal is promo wel beter dan catscan...

maar CATSCAN heeft zeker een klein hoopje Traxx Die veel beter zijn dan een hoopje traxx van promo !

Waarschuw beheerder
Catscan & Promo komen beide met vet spul op de markt.(Y).
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
sinds catscan weg is bij third movement is zn sound (uitzonderingen daargelaten) zeer zuur(N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op vrijdag 15 september 2006 om 21:12:
sinds catscan weg is bij third movement is zn sound (uitzonderingen daargelaten) zeer zuur

Laten we het houden op : iets anders dan de rest :).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 11:15:
maar CATSCAN heeft zeker een klein hoopje Traxx Die veel beter zijn dan een hoopje traxx van promo !

haha dude :/ ok Catscan heeft geniale producties gemaakt maar vergeet de Files van Promo niet, die toch wel torenhoog boven Catscan's producties uitsteken

Waarschuw beheerder
ja endan ? :s zeg ik het tegenovergestelde mischien ?? :s

daarom zei ik dit hé :s

Globaal is promo wel beter dan catscan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:17:
daarom zei ik dit hé

dat zei je erna ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:17:
zeg ik het tegenovergestelde mischien ??

ja

Waarschuw beheerder

En jij praat een hoopje poep, ongelovelijk

Waarschuw beheerder
haha

alsof catscan geen betere traxx gemaakt heeft als :
dj promo - into the light
DJ The Viper - Hardcore Gangster [DJ Promo Remix]
DJ Promo - Random Response
Ho-Banger (DJ Promo)- The Drill
Malebolgia (DJ Promo)- The Spawn
Promo & Romero - Do you want the rawness
Promo & The Judges - Blastin' the system
Promo & The Judges - Feel the vibe
DJ Waxweazle & DJ Delirium - Good Time [DJ Promo & Has Remix]
DJ Waxweazle vs. DJ Promo - Fixxxed
promo & daisy - obstinate
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wow, maar daar noem je ook wel zijn beste hits en meest gewaardeerde platen :/

Maar Promo heeft toch zeker wel deze tracks van Catscan weer verslagen:

Catscan - Groundfactor
Catscan - Still Dead
Catscan - Universal
Catscan - Lord of Darkness
Catscan - Nixon's Ball
Catscan - Analogue Failure
Catscan - Laws of Combat
Catscan - Clone 1
Catscan - In Between
Catscan - Tricky Railroad
Catscan - My Defragmented Head

om nog maar te zwijgen over het aantal kut Korsakoff's die hij heeft gemaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 september 2006 om 17:15:

(N)
Waarschuw beheerder

alhoewel dr ook wel lekker spul tussen zit hoor:jaja:

still wasted, my empty bottle, tamara en de remix van time 2b loud zijn lekkâh ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op maandag 18 september 2006 om 17:49:
still wasted, my empty bottle, tamara en de remix van time 2b loud zijn lekkâh

jazeker, maar het gros de laatste tijd is wel zaad, komt misschien ook omdat ze er steeds meer zelf achter zit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op maandag 18 september 2006 om 17:49:
still wasted, my empty bottle, tamara en de remix van time 2b loud

Dat is het dus ook. En waar zijn deze laatste 3 plaatjes uitgebracht ? ;)

Waarschuw beheerder
uit het hol van de leg kip beetje verder om de hoek bij ome willem ?

Waarschuw beheerder
nouja, ik vind het echt vette onzin dat allelei mensen zeggen dat catscan triest is etc etc...
mischien beter om dingen prive te houden, maar als het 100x gevraagd wordt wil je op een gegeven moment mischien ook wel eens 'je ei kwijt'

Catscan weet trouwens echt wel flink te rocken met zn livesets van tegenwoordig, producties wat minder.. maar heb vertrouwen dat er nog wel wat goeds uit gaat komen.

heb laatst nog een heel praatje met m gehad en hij beweerde zelfs dat het met het label ook nog wel goed ging komen. (alhoewel ik dat toch nog niet zo snel zie gebeuren)

Verder zal ik ook Promo boven Catscan verkiezen qua optreden en producties... maar al dat gezeik joh.. catscan is echt wel een chille gast met vette muzieksmaak. En natuurlijk zijn dit allebij relatieve dingen, maar ik denk dat veel mensen(voornamelijk "industieelere" mensen ;)) het hier toch wel mee eens zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 21:29:
uit het hol van de leg kip beetje verder om de hoek bij ome willem ?

:bye:

Waarschuw beheerder
:flower:

k'vond heeel stiekem dat het eens tijd was voor een moppie :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op donderdag 14 september 2006 om 11:29:
pff duidelijk promo.
catscan was op sensation en q-base weer drama kwa mixen en platenkeuze enzo, ken ie echt niet aan promo tippen
zelfde geld voor produceren

op q-base draaide catscan zooooo bagger... hij had beter thuis kunnen blijven ...
Waarschuw beheerder
vind ze allebei wel goed (Y) maar om te kiezen tog promo

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
promo :respect:

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij lachen Bart en Sebas zich dood als ze dit topic lezen.. 8)

Geweldig, de rivaliteit onder de flockers..

*Gaat vooraan zitten met een bak popcorn*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 20:12:
Volgens mij lachen Bart en Sebas zich dood als ze dit topic lezen.. 8)

volgens mij juist niet, Bartje heeft er bewust voor gekozen om alles uit te gaan leggen vanuit zijn stand punt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Punanski 8) op dinsdag 19 september 2006 om 20:23:
volgens mij juist niet, Bartje heeft er bewust voor gekozen om alles uit te gaan leggen vanuit zijn stand punt.

Ik doelde op sommige beweringen van een paar mensen hier.. ;)
Waarschuw beheerder
Catscan :D!!
Waarschuw beheerder
catscan geef ik gelijk ;)
Waarschuw beheerder
Catscan heb ik vaak zat goed horen draaien maar op 2 recente feesten zat ie er constant naast.... dat weet hij zelf ook (hoop ik althans)

Vind ik wel jammer want zijn stijl onderscheid hem juist van een hoop dj's.

Waarschuw beheerder
geef mij maar dj promo!!! catscan kan genne fuck draaien!! op sensation heeft catscan slecht gedraait! platenkeuze oke mor zen mixen... wtf was da??? die soort mixen deed ik toen ik 2 maand draaide. dj promo :respect:
Waarschuw beheerder
buiten dat feit om vindt ik catscan maar een kinderachtig lulletje.
Waarom! kijk hoe hij een colega de grond in trapt he teering dan ben je echt zielig.
ik kies niet voor promo om dat hij betere muziek maakt of om dat hij relext is of zo maar puur op hoe iemand is tegen andere colega's of artiesten.
ik vindt daarom promo veel sportiever dan catscan.
kijk dat je in een nummer elkaar af kraakt bijv Stoep hoer niemand weet over wie het gaat dus moet kunnen toch maar in een intervieuw damn triest.

Oke angerfist is gewoon een nerd met z'n Audio waste :loser:Hij kan gewoon niet tegen een eerlijk antwoord

Oke terug naar Promo Promo is gewoon heer en meester in de scene.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..

nog ff wat dat bedoelde hij als geintje voor mensen die haha niet willen zien.

(catscan)
Sebastian doet nu alsof hij The Third Movement in zijn eentje heeft opgebouwd, dat is echt gelul

wat lul je nou man dat heefd hij nooit gedaan.
X.ess heefd er toch niks meer mee temaken?

wie lult er hier nou!?

ik ken bijde personen niet en bedoel deze uitspraken ook niet op het persoon maar op de texten die boven aan de tpic staan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Catscan - Brave new dance is uber !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op woensdag 4 oktober 2006 om 21:22:
(catscan)
Sebastian doet nu alsof hij The Third Movement in zijn eentje heeft opgebouwd, dat is echt gelul

wat lul je nou man dat heefd hij nooit gedaan.
X.ess heefd er toch niks meer mee temaken?

Niet meer nee, maar heeft wel mee TTM opgericht.
Waarschuw beheerder
Ik ga me mond er maar niet over open doen. Ze zijn beide goed bezig nu, en over hun prive zaken hoef ik verder niks te weten.
Waarschuw beheerder
''Fucking Night'' is gewoon masterlijk!!

Waarschuw beheerder
donateur
En Bartscan gaat weer verhuizen ..

Waarschuw beheerder
En waarheen?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet niemand.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=25 height=31]http://forum.kraakpiep.nl/images/smiles/icon_wupler.gif[/img]
JAWOHL!

Waarschuw beheerder
k'ruik nasi !:p
Waarschuw beheerder
Soort stoelendans!

Waarschuw beheerder
donateur
1 2 3 4, wie niet weg is is gezien?

Waarschuw beheerder
donateur
un rel?
Waarschuw beheerder
o jee
Waarschuw beheerder
Vind Catscan echt een held. Vooral die terror plaatjes die hij in t verleden heeft gemaakt zijn lekker om op te hakken. Promo maakt ook dikke terror. Vooral Fistortion van hem is lekker !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op woensdag 4 oktober 2006 om 21:08:
ik kies niet voor promo om dat hij betere muziek maakt of om dat hij relext is of zo maar puur op hoe iemand is tegen andere colega's of artiesten.
ik vindt daarom promo veel sportiever dan catscan.

Oke angerfist is gewoon een nerd met z'n Audio waste :loser:Hij kan gewoon niet tegen een eerlijk antwoord

jij kent duidelijk promo niet hahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Watskeburt ?

Waarschuw beheerder
Aftrekburt ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 01:04:
Aftrekburt ?

Vieze belg!

:9

Waarschuw beheerder
haha
Waarschuw beheerder
Qua producties weet ik het zo niet wie er beter is .. maar promo draait tog altijd wel wat soepeler dan catscan :$:$:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 00:34:
hoeduhfak is promo eigenlijk?

zo tering kom jij van de maan ofzo :looser:

Waarschuw beheerder
Catscan - My Defragmentated Head

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slappe track gehoord van een goede producer. Vooral die tarzan-geluiden zijn superfout %)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 september 2006 om 19:25:
komt misschien ook omdat ze er steeds meer zelf achter zit

Wel jammer dat het geen topless live-act is geworden :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 23:08:
jij kent duidelijk promo niet hahahahaha

Jij wel dan?
Waarschuw beheerder
Catscan en Promo hebben beide goede producties op hun naam staan. Maar als ik iemand mocht uitnodigen op mijn feestje zou ik toch Promo nemen :D

Waarschuw beheerder
:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MichelHartogNL op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:50:
Catscan en Promo hebben beide goede producties op hun naam staan. Maar als ik iemand mocht uitnodigen op mijn feestje zou ik toch Promo nemen

:respect: AMEN!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van edward scharenhand op dinsdag 17 oktober 2006 om 22:49:
Vooral Fistortion van hem is lekker !

Die is van Unexist! Edwurd Sizzahand'

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 15:54:

8) !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 15:54:

Gast, je gaat er toch niet serieus op in man :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 10:58:
Gast, je gaat er toch niet serieus op in man

hehe, normaal heb ik zoiets wel in de gaten, nu blijkbaar niet %)

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Op limewire staat dat Fistortion van Promo is. En hij is toch op de tirdmoevment uitgebracht. Dus lijkt t mij logisch dat die van promo is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van edward scharenhand op zaterdag 21 oktober 2006 om 18:05:
Dus lijkt t mij logisch dat die van promo is

Qneus. Vooral niet verder kijken.

Waarschuw beheerder
ga ik toch voor promo, alhoewel catscan-secret valley toch ook niet kan ontbreken.........

Waarschuw beheerder
Edward Scharenhand _O_ _O_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 20:12:
Qneus. Vooral niet verder kijken.

aah dit kun je niet menen toch X? :D

Waarschuw beheerder
donateur
=XTRALAAG= meent altijd wat ie zegt (6)

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
Promo :respect:

en een :roflol: voor edward scharenhand
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:$ Ik lette ff niet op ... 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MichelHartogNL op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:50:
Maar als ik iemand mocht uitnodigen op mijn feestje zou ik toch Promo nemen

hmm ik woon in een vrij oud huis lijkt me geen goed plan dan stort straks de boel in :P
Waarschuw beheerder
oja nog even wat op HCR draaide catscan toch best vet met outblast :jaja:

hij begon met VOID SETTLER :respect:

Waarschuw beheerder
hehe edward scharenhand = held

Waarschuw beheerder
donateur
Shit, ik mis weer de helft ..

Wie is Edje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van edward scharenhand op dinsdag 17 oktober 2006 om 22:49:
Vind Catscan echt een held. Vooral die terror plaatjes die hij in t verleden heeft gemaakt zijn lekker om op te hakken. Promo maakt ook dikke terror. Vooral Fistortion van hem is lekker !

Waarschuw beheerder
vind ik hier nu 3 fouten in die post of zijn dat mijn gedachten ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat kan alleen maar catscan zijn! Oftewel, go cat! Ik heb promo altijd al gehaat! ken m niet.. En wil hem ook niet kennen. Hardcore is een hobby, als je er wat geld mee verdient kan leuk zijn (voor bijvoorbeeld nieuwe apperatuur) maar voor de rest vind ik dat het bij een hobby moet blijven!

RESPECT TO THA SYNTHFORUM PEEPS!
(dus ook Catscan!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 23:41:
Dat kan alleen maar catscan zijn!

hahahahaha wat is dit nou voor reactie :S

A A A A A A A A A A A AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
promo heer en meester :D
en ex gedetineerd pieter b@@n klant :P
Waarschuw beheerder
maar um dus de ik ga hier niet op in

wat een d­omme opmerking he teering

jij haat promo

I­K HAAT JOU ERGER!!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaa hahahhahahhashashaahhahahhashahahhahah­ahhahahahahahahahaha hjahaha hna ha ah a ha aha h­a ah ah aha ha ahahahahaiksdkfdkfdkfkkfkfkfoiwsowk­ejerjdchnfvsdkjhfwehfksdhfiehfkusdhysdhklfgj'pykhl­fghbhgf43fg

nee ik heb geen leven nee klopt
­
ik geef het toe aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leeftijd: 17

Hahaha 17 je komt net kijken man wat weet jij van geld

ga maar lekker werken voor een plee rol kijken of je nog tijd hebt voor een hobby

of tuwel wat jij zegt is STRONT VLIEGEN KAAS hahahahha

ik ben meelig aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

heee 2 dec jongens vanavond roegen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tjezes.. Jij hebt echt geen verstand he? :S
Waarschuw beheerder
Dat kan alleen maar catscan zijn! Oftewel, go cat! Ik heb promo altijd al gehaat! ken m niet.. En wil hem ook niet kennen. Hardcore is een hobby, als je er wat geld mee verdient kan leuk zijn (voor bijvoorbeeld nieuwe apperatuur) maar voor de rest vind ik dat het bij een hobby moet blijven!

(dus ook Catscan!)

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 00:47:
Tjezes.. Jij hebt echt geen verstand he?

um als ik geen verstand heb waar zit dat van jou niet in je lijf blijkbaar

Hahahahahaha hehe gezellig
Waarschuw beheerder
Damn, het doet je echt iets zeker?
Waarschuw beheerder
vind ze allebei niet zo geweldig

Waarschuw beheerder
donateur

(dus ook Catscan!)

Beste Leendert,

wie zegt dat Promo niet op het syntforum zit?
Hoe denk je dat Catscan aan zn gear komt?
Denk je dat de opbrengsten van zijn & Korsakoff platen naar een goed doel gaan?

O, en nu je toch mensen gaat afzeiken over geld en hobby's:
is de hobby van die ene held van je brommers slopen??

Leer eerst eens kicks maken en kom dan verder klagen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 12:14:
Beste Leendert,

wie zegt dat Promo niet op het syntforum zit?
Hoe denk je dat Catscan aan zn gear komt?
Denk je dat de opbrengsten van zijn & Korsakoff platen naar een goed doel gaan?

O, en nu je toch mensen gaat afzeiken over geld en hobby's:
is de hobby van die ene held van je brommers slopen??

Leer eerst eens kicks maken en kom dan verder klagen

ik krijg een spontane ADHD kik

2 =XTRECIST= :respect:

Waarschuw beheerder
ik een autistische kick
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 2 december 2006 om 00:10:
Leeftijd: 17

wat is er nou weer mis met leeftijd zeg als iemand een domme opmerking maakt moet je hem maar op iets anders af rekenen
Waarschuw beheerder
Nee iemand van 17 weet haast dat je (als je op je zelf zou wonen) van een plee rol niet kan leven.
dus dat je er gewoon een baan bij moet nemen en er weinig vrije tijd aan overhoud

lees eerst de voorgaande berichten goed dan reageren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Klinkt wat gehandicapt ,maar valt heus wel mee hoor

Waarschuw beheerder
Catscan - Clone 1

Die vind ik nou net wel wat hebben.

PAM vind ik vrij weinig aan, T3rdM is het enige mainstream label samen met Enzyme Records die ik nog waardeer.

Wie er gelijk heeft, wie er sneuer is, wie er hipper is boeit me weinig, ga gewoon lekker produceren en laat maar zien dat je beter bent.

Waarschuw beheerder
idd !!!!

maar is dat nu ook niet echt een typerend mainstream label hé :p

Waarschuw beheerder
Sja ach wat versta je onder mainstream?

Mainstream = waar de horde naar luistert denk ik. Dan valt T3rdM en Enzyme daar wel onder aangezien het recentelijk grote favorieten zijn.

Waarschuw beheerder
mainstream label : MOH , bzrk , Hardcore blasters , ...

op T3rdM en Enzyme Staat toch wel wat Experimenteler werk :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 22:18:
Klinkt wat gehandicapt ,maar valt heus wel mee hoor

een beetje zo ?
/\
/ \ /\
/ \ / \/\/\.....
/ \/
/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 13:41:
mainstream label : MOH , bzrk , Hardcore blasters , ...

op T3rdM en Enzyme Staat toch wel wat Experimenteler werk

wil net zeggen
MOH en Traxtorm en zon dingen, Rotterdam Records of hoe heet die zwik
horde luistert echt niet naar Enzyme (misschien de hitjes, maar heb et nu over globaal)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 01:03:
Mainstream = waar de horde naar luistert denk ik. Dan valt T3rdM en Enzyme daar wel onder aangezien het recentelijk grote favorieten zijn.

Je kan niet een heel label die stempel op drukken, omdat er verschillende platen op een label uitkomen en die platen verschillen, sommige platen zijn wel voor veel mensen interessant, maar sommige ook niet.
Dit geld dan voor Enzyme en TTM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op vrijdag 1 december 2006 om 23:26:
A A A

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 2 december 2006 om 00:05:
A A A A A A A A A A A AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 2 december 2006 om 00:07:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaa hahahhahahhashashaahhahahhashahahhahah­ahhahahahahahahahaha hjahaha hna ha ah a ha aha h­a ah ah aha ha ahahahahaiksdkfdkfdkfkkfkfkfoiwsowk­ejerjdchnfvsdkjhfwehfksdhfiehfkusdhysdhklfgj'pykhl­fghbhgf43fg

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 2 december 2006 om 00:07:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaa

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 2 december 2006 om 00:10:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 2 december 2006 om 01:17:
Hahahahahaha hehe

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 2 december 2006 om 01:40:
HOORRRRRR

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 2 december 2006 om 02:14:
jaaaaa zeeekeeeeer wOOw

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op dinsdag 5 december 2006 om 16:07:
/\
/ \ /\
/ \ / \/\/\.....
/ \/
/

liever jong dan je erna gedrage das een stuk triester;)
Waarschuw beheerder
schroale henk je naam zegt het al hè ;)
over hoe jij bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drikkuz op dinsdag 5 december 2006 om 16:47:
liever jong dan je erna gedrage das een stuk triester

Liever jong dan je ER NAAR gedragen DAT IS (vind) een stuk triester
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dutchhero op dinsdag 5 december 2006 om 16:25:
wil net zeggen
MOH en Traxtorm en zon dingen, Rotterdam Records of hoe heet die zwik
horde luistert echt niet naar Enzyme (misschien de hitjes, maar heb et nu over globaal)

idd !!!!!! goed gezegt !!!

bank vooruit !
Waarschuw beheerder
Oftewel, go cat! Ik heb promo altijd al gehaat! ken m niet..

Iemand haten die je niet kent...goed gesproken...

Waarschuw beheerder
idd !!! Bank Achteruit !!!

Waarschuw beheerder
Zeggen de verkoop cijfers van de platen op Enzyme niet genoeg? Ondanks de gelimiteerde oplage zijn die binnen een week meestal nergens meer te krijgen (met als recent voorbeeld Enzyme 23).

Of wat dachten jullie van tig leden hier op PF die het Enzyme logo als avatar hebben?

Waarschuw beheerder
meeloperij ?
Hoe dan ook Enzyme X 15 is snoei vet...
En beter Tig leden met Enzyme logo avatar dan tig leden met Hakkuhdinosaurus avatar !

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 12:14:
En beter Tig leden met Enzyme logo avatar dan tig leden met hardcore avatar !