Partyflock

Forumonderwerp · 886629
Niet echt de beste vriendjes meer.
Vergelijkbaar met elkaar?
Wie handelt er nou correct?

Meningen over Catscan @ sensation & Promo @ Sensation?

Catscan:
Hoe is de verhouding tussen jou en Sebastian Hoff (Promo) na je overstap naar ProArtistManagement, komt er ooit nog een samenwerking met als gevolg een juweel van een plaat?
Met Promo wil ik nooit meer samenwerken. Ik heb respect voor veel van zijn tracks maar niet voor de mentaliteit: op het hoofd van een ander gaan staan om zelf verder te komen.
Ik wil daar boven staan en me niet verlagen tot zijn niveau, maar ik vind wel dat het publiek recht heeft op de waarheid. Daarom zal ik één keer een voorbeeld geven, want ik kies er voor om positief en opbouwend bezig te zijn. Laat anderen maar drijven op negativiteit en leugens als ze zich daar lekker bij voelen.

Ok, brand maar los.
Promo is altijd bang dat de artiesten bij The Third Movement hem voorbij streven. Als het aan hem had gelegen waren tracks als Capture in Distress, The Agency en Secret Valley nooit uitgekomen. Met dank aan X-ess is dat uiteindelijk wel gebeurd. Sebastian doet nu alsof hij The Third Movement in zijn eentje heeft opgebouwd, dat is echt gelul. Hij zat vooral in de studio, werkte bij MidTown en draaide terwijl X-ess het zakelijke gedeelte deed en het label op de kaart heeft gezet.
De TTM-area bijvoorbeeld in 2003 (op Mystery Land), waar Promo in zijn interview met Partyflock beweert dat hij de rol van uitsmijter op zich genomen heeft (met behulp van een lange tak?!), het was toch echt de vrouwelijke (!) stagemanager die vervelende gasten wegjoeg.
Ook heel hypocriet wat hij over Korsakoff roept. Ondertussen strijkt hij een deel van het BumaStemra geld op. Ik denk dan: als je zo revolutionair bent en zo’n grote mond hebt, wees dan een vent en geef ook je rechten op. Nu kraak iets af waar wel je zakken mee vult.
Ik zou zo nog wel een uur door kunnen gaan, maar dat doe ik niet.

Wat vindt jij het wezenlijke verschil tussen de twee labels ProArtistManagement en The Third Movement?
De overeenkomst is dat het succesvolle formules zijn, allebei opgebouwd door X-ess. Maar bij ProArtistManagement hoef ik niet de hele tijd achterom te kijken. Er is meer openheid, beloftes worden waargemaakt. Er hangt geen nare sfeer, zoals in mijn laatste periode bij The Third Movement. Ik voel me goed en vrij bij ProArtistManagement, heb de zeggenschap over mijn eigen label en voel me heel erg persoonlijk verbonden.

Promo:
Zoals velen weten is Korsakoff een project met Catscan als muzikaal brein. Catscan is na een aantal Korsakoff-releases vertrokken bij jouw label en heeft zijn eigen label opgestart. Hoe kijk je hier tegenaan, betreur je het achteraf wellicht dat dit succesvolle concept, inclusief blondine en muziekclips, niet binnen de The Third Movement is gebleven?
Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..

laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 12:44:
zou dit een soort van dis zijn?????

wat denk je zelf...

Uitspraak van Dy-namic Hogh op vrijdag 1 september 2006 om 15:08:
wat denk je zelf...

niet denken maar zeker weten :d

Finishing Profiles blijft idd een heldenplaat :D
Secret Valley vind ik daarintegen de grootste bagger wat ie heeft uiitgebracht
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 15:21:
niet denken maar zeker weten :d

Of zou het toeval zijn? hehe
Ontopic.

vind het maar een kinderachtige ruzie, en het dan openbaar maken.

Het meest kromme vond ik nog in Catscan's interview.

eerst zeggen:
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 11 juli 2006 om 00:22:
Ik wil daar boven staan en me niet verlagen tot zijn niveau

en dan gewoon exact het zelfde doen wat Promo volgens hem doet, onder het mom van:

maar ik vind wel dat het publiek recht heeft op de waarheid

Ik zie ze liever beide vette platen produceren, door meer succes te hebben als de ander 'dis' je veel beter dan op elkaar zeiken op een openbare internetsite.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 15:50:
Ik ze liever beide vette platen produceren, door meer succes te hebben als de ander 'dis' je veel beter dan op elkaar zeiken op een openbare internetsite.laatste aanpassing 1 september 2006 15:50

100% mee eens, het lijkt een beetje op 2 kwartjes en die schorre roggelbek van een neger :s
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 15:50:
door meer succes te hebben als de ander 'dis' je veel beter dan op elkaar zeiken op een openbare internetsite.

klopt, gewoon betere, vooruitstrevendere muziek maken.

snap sowieso heel dat gedis nooit in de verschillende scenes.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Je moet die intervieuw eens gaan zien van

Vissen met Promo

Daarin zegt Promo nog veel respect te hebben voor Catscan.
Hij is immers groot geworden bij TTM (Y)

Catscan (Y)
Promo (Y)

Allebei goede producers.. Catscan veel minder geworden.
Promo blijft mijn held ;)
En wat er tusen hun speelt of gespeelt heeft boeit me geen flikker :D
Uitspraak van Punanski 8) op vrijdag 1 september 2006 om 17:08:
Daarin zegt Promo nog veel respect te hebben voor Catscan.

ja, maar das natuurlijk ook makkelijk scoren hehe

Uitspraak van Punanski 8) op vrijdag 1 september 2006 om 17:08:
En wat er tusen hun speelt of gespeelt heeft boeit me geen flikker

hehe :) zo zie ik het ook wel, maar dat je dan gaat ruziën op internet vind ik dan weer kinds :(
The Third Movement gaat immers over echte artiesten

En het verhaaltje rond Peaky Pounder dan..

Dat heeft X-ess zeker ook verzonnen :/
en promo's laatste release was "the revolutionist"... zou dit een soort van dis zijn?????

verrek, nog echt ook

valt me nu pas op
Uitspraak van Xipe Totec op vrijdag 1 september 2006 om 17:33:

Dat heeft X-ess zeker ook verzonnen :/

Vertel? ik weet nog van niets!
Hehe

Hij zou toch eigenlijk een fin moeten zijn ;)
en promo's laatste release was "the revolutionist"... zou dit een soort van dis zijn?????

Die plaat van Promo & Armageddon Project heet diamonds for the pigs en het album van de jeugd van tegenwoordig heet parels voor de zwijnen... Toeval??
laatste aanpassing
Uitspraak van Xipe Totec op vrijdag 1 september 2006 om 18:44:
Hij zou toch eigenlijk een fin moeten zijn

En hoe heet die rus ook alweer...Boris Valeo...haha

Artiest Balbasaur
Die plaat van Promo & Armageddon Project heet diamonds for the pigs en het album van de jeugd van tegenwoordig heet parels voor de zwijnen... Toeval??

Ghehe dat viel mij ook al op idd, zag (zie) alleen de link niet.

Uitspraak van Return to sender op dinsdag 11 juli 2006 om 00:48:
Moet zeggen dat sinds Catscan weg is bij TTM hij nix fatsoenlijks meer heeft uitgebracht

Idd..
pff duidelijk promo.
catscan was op sensation en q-base weer drama kwa mixen en platenkeuze enzo, ken ie echt niet aan promo tippen
zelfde geld voor produceren

Doe mij Promo maar :9
Artiest Darkage
Duidelijk Promo..
Uitspraak van Xipe Totec op vrijdag 1 september 2006 om 17:33:

Dat heeft X-ess zeker ook verzonnen

Peaky pounder werd al gebruikt voordat Goose ook maar op TTM uit is gekomen

Ik heb het gevoel dat al dit gezeik meer met X-ess te maken heeft dan met Catscan vs Promo
mah ja

wat ook wel vaag is.. hij zegt in het interview dat hij nooit meer wat met Promo te maken wilt hebben.

als die nergens meer mee te maken wil hebben met promo waarom draaitie dan nog wel een track van promo op sensation :s
laatste aanpassing

Werkzaam bij KraakPiep
Muziek en persoonlijkheden zijn 2 verschillende dingen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:52:
Muziek en persoonlijkheden zijn 2 verschillende dingen

ja okee, maar als hij zegt dat hij er helemaal NIETS meer mee te maken wil hebben, dan draai je ze muziek toch niet ?

ik zal bijvoorbeeld geen muziek draaien van iemand die ik niet mag ;)

Secret valley is vet !!!!

X-Ess & Catscan - Sounds Of Succubus

die is ook uber vet !!!!
k
promo is dus duidelijk jaloers van die plaat :p

En vijanden ofniet... Tesamen als koppel hebben ze wel iets leuks gemaakt !!!!

Dj promo & Catscan - Condemned To Darkness
DJ Promo vs Catscan - Battle of sexes

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:09:
Uitspraak van =XTRECIST= op donderdag 14 september 2006 om 14:52:
Muziek en persoonlijkheden zijn 2 verschillende dingen

ja okee, maar als hij zegt dat hij er helemaal NIETS meer mee te maken wil hebben, dan draai je ze muziek toch niet ?

ik zal bijvoorbeeld geen muziek draaien van iemand die ik niet mag

ja daar zit ook iets in

Secret valley is vet kut!!!!

Klopt ja :p

Die is wel okee :D

Ik vind dat echt een loze opmerking.

Ken jij van alle tracks die jij hebt gedraait de artiest? :no:
Muziek en mens staan in principe los van elkaar.
Iemand kan geniale herrie maken maar daarnaast een teringlijer zijn. Als ik zn muziek goed vind draai ik t alsnog.
Iemand kan ook heel aardig zijn maar zn muziek zuigt bigtime.

Draai je dan ook zijn tracks omdat hij zo aardig is?

Mensen moeten eens leren die 2 dingen te scheiden, netzoals een DJ geen 'Producer' is en vice versa.

Vaag. Dus jij laat serieus je DJ sets minder boeiend worden omdat je die persoon niet mag? Dan ben je alleen maar aardig voor hem.

Promo is nog 1 van de weinigen in de hardcore scene die vernieuwende hardcore uitbrengt en promote.

Duidelijk Promo dus, catscan vink maar een irritante sound hebben vaak..

Werkzaam bij Partyflock

die is ook uber vet !!!!
k
promo is dus duidelijk jaloers van die plaat

hoezo dan?

vergeet je bijna de beste samenwerking; Midnight Impact
ik zal bijvoorbeeld geen muziek draaien van iemand die ik niet mag

dus jij draait alleen muziek van producers die je mag? ken je alle producers waarvan jij platen draait dan?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:27:
Ik vind dat echt een loze opmerking.

Ken jij van alle tracks die jij hebt gedraait de artiest?
Muziek en mens staan in principe los van elkaar.
Iemand kan geniale herrie maken maar daarnaast een teringlijer zijn. Als ik zn muziek goed vind draai ik t alsnog.
Iemand kan ook heel aardig zijn maar zn muziek zuigt bigtime.

Draai je dan ook zijn tracks omdat hij zo aardig is?

Mensen moeten eens leren die 2 dingen te scheiden, netzoals een DJ geen 'Producer' is en vice versa.

ah, tis al gezegd ;)

daarnaast is het ook krom; eerst vind je muziek geweldig van iemand, maar omdat je ruzie krijgt met zo iemand is de plaat die je eerst zo goed vond ineens ook slecht?

Je moest eens weten wie ook op deze manier dacht .. 8)

Uitspraak van Dy-namic Hogh op donderdag 14 september 2006 om 17:23:
daarnaast is het ook krom; eerst vind je muziek geweldig van iemand, maar omdat je ruzie krijgt met zo iemand is de plaat die je eerst zo goed vond ineens ook slecht?

true, slaat idd nergens op
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:46:
als die nergens meer mee te maken wil hebben met promo waarom draaitie dan nog wel een track van promo op sensation :s

Omdat als je de intervieuw hebt gelezen.. Catscan nog wel respect heeft voor de nummers die Sebastian uitbrengt (Y):yes: Net zoals mij :bounce:
ik weet het fijne er niet van, heb dus geen mening. Laat gewoon ieder zijn ding doen en verder niet lopen zeuren.
Uitspraak van actief op donderdag 14 september 2006 om 17:10:

tssk tssk tssk
dat is Virgin Territory kerel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 17:29:
Je moest eens weten wie ook op deze manier dacht ..

nou nou nou nou nou nou nou nou nou
vertel nooooooooouuuuuuuuuu

asjeblieft

Uitspraak van Jlls op donderdag 14 september 2006 om 17:38:
dat is Virgin Territory kerel

die staat op de 2e plek idd :P
Catscan is gewoon een stakkertje met zn loze dissjes de hele tijd.
Moet je hem eens zien "uithalen".. hij wordt alleen maar uitgelachen omdat hij zichzelf wel heel erg laat kennen.

Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 14 september 2006 om 15:09:

die is ook uber vet !!!!
k
promo is dus duidelijk jaloers van die plaat

hoezo dan?

omdat ie catscan weg wil natuurlijk :s en als je de tekst zou gelezen hebben zou je weten dat promo het niet graag heeft als een track uit komt die vetter is dan zijn spul !

Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 14 september 2006 om 15:09:

ni vergeten int oofd !
Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 01:19:
ni vergeten int oofd !

WTF ?!

Het vage is dat ondanks al een tijdje niet meer in muziek & dj's heb gekeken,ik na een tijdje toch weer een topic tegenkom,wat gaat over Promo & Catscan,waarover beide hebben uitgelaten hun laatste woorden erover wensen te spreken.

In het normale bedrijfsleven zou dit waarschijnlijk zijn afgehandeld met een rechtzaak,schadevergoeding en meer van die officiele zooi.

Doordat dit gedoe toch bekend is geworden,is het al jarenlang een redelijk vaak besproken onderwerp,steeds weer opgerakeld door interviewers,die ook elke vraag aan zullen wenden om het publiek maar aan het lezen te krijgen.Hoe vaak zij wel niet vissen naar de waarheid of wij,ik betwijfel het dat we/zij verder komen.

Ik kan me wel voorstellen dat je als artiest zijnde uiteindelijk schijtziek wordt van die ene vraag,steeds weer iets aangepast naarmate de jaren verstrijken.Ik hou me hier in ieder geval niet mee bezig,maar idd alleen met de muziek.
Dit onderwerp zwerft namelijk al jaren rond...
Artiest {SHOWLIST artist 88298, 33705}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 01:18:
omdat ie catscan weg wil natuurlijk en als je de tekst zou gelezen hebben zou je weten dat promo het niet graag heeft als een track uit komt die vetter is dan zijn spul !

En dat baseer jij op de idiote citaten van Catscan ? Hoe kan een man die in het verleden en tot op heden zowiezo al VEEL betere tracks maakt als Catscan (& X-cess) nou in vredesnaam jaloers zijn op zo'n track ? Ik vind het een giller in ieder geval.
Vind Promo echt meesterlijk dus wel beter als catscan...maar heb echt respect voor beiden!

Ook catscan heeft releases die ik persoonlijk echt zwaaaaaaaaar goed vind...(mindfull candy/finishing profiles enz.)

En ze hebben duidelijk ook respect voor elkaars werk! Promo draait nog catscan tracks en catscan vaak tracks van Promo...en zo hoort het (Y)

Globaal is promo wel beter dan catscan...

maar CATSCAN heeft zeker een klein hoopje Traxx Die veel beter zijn dan een hoopje traxx van promo !

Catscan & Promo komen beide met vet spul op de markt.(Y).