Partyflock

Forumonderwerp · 886629
Niet echt de beste vriendjes meer.
Vergelijkbaar met elkaar?
Wie handelt er nou correct?

Meningen over Catscan @ sensation & Promo @ Sensation?

Catscan:
Hoe is de verhouding tussen jou en Sebastian Hoff (Promo) na je overstap naar ProArtistManagement, komt er ooit nog een samenwerking met als gevolg een juweel van een plaat?
Met Promo wil ik nooit meer samenwerken. Ik heb respect voor veel van zijn tracks maar niet voor de mentaliteit: op het hoofd van een ander gaan staan om zelf verder te komen.
Ik wil daar boven staan en me niet verlagen tot zijn niveau, maar ik vind wel dat het publiek recht heeft op de waarheid. Daarom zal ik één keer een voorbeeld geven, want ik kies er voor om positief en opbouwend bezig te zijn. Laat anderen maar drijven op negativiteit en leugens als ze zich daar lekker bij voelen.

Ok, brand maar los.
Promo is altijd bang dat de artiesten bij The Third Movement hem voorbij streven. Als het aan hem had gelegen waren tracks als Capture in Distress, The Agency en Secret Valley nooit uitgekomen. Met dank aan X-ess is dat uiteindelijk wel gebeurd. Sebastian doet nu alsof hij The Third Movement in zijn eentje heeft opgebouwd, dat is echt gelul. Hij zat vooral in de studio, werkte bij MidTown en draaide terwijl X-ess het zakelijke gedeelte deed en het label op de kaart heeft gezet.
De TTM-area bijvoorbeeld in 2003 (op Mystery Land), waar Promo in zijn interview met Partyflock beweert dat hij de rol van uitsmijter op zich genomen heeft (met behulp van een lange tak?!), het was toch echt de vrouwelijke (!) stagemanager die vervelende gasten wegjoeg.
Ook heel hypocriet wat hij over Korsakoff roept. Ondertussen strijkt hij een deel van het BumaStemra geld op. Ik denk dan: als je zo revolutionair bent en zo’n grote mond hebt, wees dan een vent en geef ook je rechten op. Nu kraak iets af waar wel je zakken mee vult.
Ik zou zo nog wel een uur door kunnen gaan, maar dat doe ik niet.

Wat vindt jij het wezenlijke verschil tussen de twee labels ProArtistManagement en The Third Movement?
De overeenkomst is dat het succesvolle formules zijn, allebei opgebouwd door X-ess. Maar bij ProArtistManagement hoef ik niet de hele tijd achterom te kijken. Er is meer openheid, beloftes worden waargemaakt. Er hangt geen nare sfeer, zoals in mijn laatste periode bij The Third Movement. Ik voel me goed en vrij bij ProArtistManagement, heb de zeggenschap over mijn eigen label en voel me heel erg persoonlijk verbonden.

Promo:
Zoals velen weten is Korsakoff een project met Catscan als muzikaal brein. Catscan is na een aantal Korsakoff-releases vertrokken bij jouw label en heeft zijn eigen label opgestart. Hoe kijk je hier tegenaan, betreur je het achteraf wellicht dat dit succesvolle concept, inclusief blondine en muziekclips, niet binnen de The Third Movement is gebleven?
Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..

laatste aanpassing

Uitspraak van Ryfle op vrijdag 15 september 2006 om 21:12:
sinds catscan weg is bij third movement is zn sound (uitzonderingen daargelaten) zeer zuur

Laten we het houden op : iets anders dan de rest :).

Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 11:15:
maar CATSCAN heeft zeker een klein hoopje Traxx Die veel beter zijn dan een hoopje traxx van promo !

haha dude :/ ok Catscan heeft geniale producties gemaakt maar vergeet de Files van Promo niet, die toch wel torenhoog boven Catscan's producties uitsteken

ja endan ? :s zeg ik het tegenovergestelde mischien ?? :s

daarom zei ik dit hé :s

Globaal is promo wel beter dan catscan...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:17:
daarom zei ik dit hé

dat zei je erna ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:17:
zeg ik het tegenovergestelde mischien ??

maar CATSCAN heeft zeker een klein hoopje Traxx Die veel beter zijn dan een hoopje traxx van promo !

ja

En jij praat een hoopje poep, ongelovelijk

haha

alsof catscan geen betere traxx gemaakt heeft als :
dj promo - into the light
DJ The Viper - Hardcore Gangster [DJ Promo Remix]
DJ Promo - Random Response
Ho-Banger (DJ Promo)- The Drill
Malebolgia (DJ Promo)- The Spawn
Promo & Romero - Do you want the rawness
Promo & The Judges - Blastin' the system
Promo & The Judges - Feel the vibe
DJ Waxweazle & DJ Delirium - Good Time [DJ Promo & Has Remix]
DJ Waxweazle vs. DJ Promo - Fixxxed
promo & daisy - obstinate
laatste aanpassing

Wow, maar daar noem je ook wel zijn beste hits en meest gewaardeerde platen :/

Maar Promo heeft toch zeker wel deze tracks van Catscan weer verslagen:

Catscan - Groundfactor
Catscan - Still Dead
Catscan - Universal
Catscan - Lord of Darkness
Catscan - Nixon's Ball
Catscan - Analogue Failure
Catscan - Laws of Combat
Catscan - Clone 1
Catscan - In Between
Catscan - Tricky Railroad
Catscan - My Defragmented Head

om nog maar te zwijgen over het aantal kut Korsakoff's die hij heeft gemaakt
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Uitspraak van actief op maandag 18 september 2006 om 17:15:

(N)
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Uitspraak van actief op maandag 18 september 2006 om 17:15:

alhoewel dr ook wel lekker spul tussen zit hoor:jaja:

still wasted, my empty bottle, tamara en de remix van time 2b loud zijn lekkâh ;)

Uitspraak van Ryfle op maandag 18 september 2006 om 17:49:
still wasted, my empty bottle, tamara en de remix van time 2b loud zijn lekkâh

jazeker, maar het gros de laatste tijd is wel zaad, komt misschien ook omdat ze er steeds meer zelf achter zit
Artiest {SHOWLIST artist 88298, 33705}
Uitspraak van Ryfle op maandag 18 september 2006 om 17:49:
still wasted, my empty bottle, tamara en de remix van time 2b loud

Dat is het dus ook. En waar zijn deze laatste 3 plaatjes uitgebracht ? ;)

uit het hol van de leg kip beetje verder om de hoek bij ome willem ?

nouja, ik vind het echt vette onzin dat allelei mensen zeggen dat catscan triest is etc etc...
mischien beter om dingen prive te houden, maar als het 100x gevraagd wordt wil je op een gegeven moment mischien ook wel eens 'je ei kwijt'

Catscan weet trouwens echt wel flink te rocken met zn livesets van tegenwoordig, producties wat minder.. maar heb vertrouwen dat er nog wel wat goeds uit gaat komen.

heb laatst nog een heel praatje met m gehad en hij beweerde zelfs dat het met het label ook nog wel goed ging komen. (alhoewel ik dat toch nog niet zo snel zie gebeuren)

Verder zal ik ook Promo boven Catscan verkiezen qua optreden en producties... maar al dat gezeik joh.. catscan is echt wel een chille gast met vette muzieksmaak. En natuurlijk zijn dit allebij relatieve dingen, maar ik denk dat veel mensen(voornamelijk "industieelere" mensen ;)) het hier toch wel mee eens zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 21:29:
uit het hol van de leg kip beetje verder om de hoek bij ome willem ?

:bye:

:flower:

k'vond heeel stiekem dat het eens tijd was voor een moppie :p
laatste aanpassing
Uitspraak van ! Kaaaas ! op donderdag 14 september 2006 om 11:29:
pff duidelijk promo.
catscan was op sensation en q-base weer drama kwa mixen en platenkeuze enzo, ken ie echt niet aan promo tippen
zelfde geld voor produceren

op q-base draaide catscan zooooo bagger... hij had beter thuis kunnen blijven ...
vind ze allebei wel goed (Y) maar om te kiezen tog promo

Werkzaam bij Vier
promo :respect:

Artiest Jay Steel
Volgens mij lachen Bart en Sebas zich dood als ze dit topic lezen.. 8)

Geweldig, de rivaliteit onder de flockers..

*Gaat vooraan zitten met een bak popcorn*
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 20:12:
Volgens mij lachen Bart en Sebas zich dood als ze dit topic lezen.. 8)

volgens mij juist niet, Bartje heeft er bewust voor gekozen om alles uit te gaan leggen vanuit zijn stand punt.

Uitspraak van Punanski 8) op dinsdag 19 september 2006 om 20:23:
volgens mij juist niet, Bartje heeft er bewust voor gekozen om alles uit te gaan leggen vanuit zijn stand punt.

Ik doelde op sommige beweringen van een paar mensen hier.. ;)
Catscan :D!!
catscan geef ik gelijk ;)
Catscan heb ik vaak zat goed horen draaien maar op 2 recente feesten zat ie er constant naast.... dat weet hij zelf ook (hoop ik althans)

Vind ik wel jammer want zijn stijl onderscheid hem juist van een hoop dj's.

geef mij maar dj promo!!! catscan kan genne fuck draaien!! op sensation heeft catscan slecht gedraait! platenkeuze oke mor zen mixen... wtf was da??? die soort mixen deed ik toen ik 2 maand draaide. dj promo :respect:
buiten dat feit om vindt ik catscan maar een kinderachtig lulletje.
Waarom! kijk hoe hij een colega de grond in trapt he teering dan ben je echt zielig.
ik kies niet voor promo om dat hij betere muziek maakt of om dat hij relext is of zo maar puur op hoe iemand is tegen andere colega's of artiesten.
ik vindt daarom promo veel sportiever dan catscan.
kijk dat je in een nummer elkaar af kraakt bijv Stoep hoer niemand weet over wie het gaat dus moet kunnen toch maar in een intervieuw damn triest.

Oke angerfist is gewoon een nerd met z'n Audio waste :loser:Hij kan gewoon niet tegen een eerlijk antwoord

Oke terug naar Promo Promo is gewoon heer en meester in de scene.
laatste aanpassing
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 11 juli 2006 om 00:22:
Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..

nog ff wat dat bedoelde hij als geintje voor mensen die haha niet willen zien.

(catscan)
Sebastian doet nu alsof hij The Third Movement in zijn eentje heeft opgebouwd, dat is echt gelul

wat lul je nou man dat heefd hij nooit gedaan.
X.ess heefd er toch niks meer mee temaken?

wie lult er hier nou!?

ik ken bijde personen niet en bedoel deze uitspraken ook niet op het persoon maar op de texten die boven aan de tpic staan.
laatste aanpassing

Catscan - Brave new dance is uber !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op woensdag 4 oktober 2006 om 21:22:
(catscan)
Sebastian doet nu alsof hij The Third Movement in zijn eentje heeft opgebouwd, dat is echt gelul

wat lul je nou man dat heefd hij nooit gedaan.
X.ess heefd er toch niks meer mee temaken?

Niet meer nee, maar heeft wel mee TTM opgericht.
Ik ga me mond er maar niet over open doen. Ze zijn beide goed bezig nu, en over hun prive zaken hoef ik verder niks te weten.
''Fucking Night'' is gewoon masterlijk!!

Werkzaam bij KraakPiep
En Bartscan gaat weer verhuizen ..

En waarheen?

Dat weet niemand.

JAWOHL!

k'ruik nasi !:p
Soort stoelendans!

1 2 3 4, wie niet weg is is gezien?

un rel?
o jee
Vind Catscan echt een held. Vooral die terror plaatjes die hij in t verleden heeft gemaakt zijn lekker om op te hakken. Promo maakt ook dikke terror. Vooral Fistortion van hem is lekker !

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op woensdag 4 oktober 2006 om 21:08:
ik kies niet voor promo om dat hij betere muziek maakt of om dat hij relext is of zo maar puur op hoe iemand is tegen andere colega's of artiesten.
ik vindt daarom promo veel sportiever dan catscan.

Oke angerfist is gewoon een nerd met z'n Audio waste :loser:Hij kan gewoon niet tegen een eerlijk antwoord

jij kent duidelijk promo niet hahahahaha

Watskeburt ?

Aftrekburt ?