| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 4 november 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dus is de keuze makkelijk en snel gemaakt Project hardcore Alleen al om het geluid
hopelijk weer een partyraiser erbij
en een manu le malin, promo, daisy, tommyknocker
Silverdome is een top locatie, ondanks de warmte maar verder is het er erg mooi!
manu le malin heeft project hardcore.be aardig verneukt hoor..
Manu le malin
Manu le malin vergalt nooit iets
Ja mja er wordt vanuit de zaal gereageerd op de stijl en dan kan de sfeer eraan gaan. Angerfist moeten ze nergens en na niemand neerzetten.
DNA DJ Team
Partyraiser
Akira & Drokz
waren wel de klappers van de avond idd
hij draait juist niet altijd die standaard hitjes en dat waarderen mensen vaak niet!
Duidelijk weer aanwezig, vorige keer was echt vet
En de locatie is echt
neem je je TOMTOM mee
zo'n 1-tje met blauwtand
wordt gewoon 18 zoals gebruikelijk op wat grotere feesten
als 't daar niet staat denk dan niet dat een ander dat weet
ja voorverkoop dus rekendaar maar weer op
gewoon tussen de 30&40 zit je altijd goed
maar boeie als je echt wil maakt dat niet meer uit
als je 't hebt teminste
Maarja moet en zal er bij zijn.. Of de line-up moet wel zo gigantisch tegen vallen dat ik zeg van euhm NEE
partyraiser en nog wat knalgoed
dan duurt het nog heel lang voor je
Uitspraak van !!..REL_KEL..!! ..Partyraiser.. op maandag 17 juli 2006 om 14:21:
Echt een doolhof daar
neem je je TOMTOM mee
vorig jaar was ook heel slecht bevallen
vorig jaar was ook heel slecht bevallen had meer verw8 van b2s
vorig jaar was ook heel slecht bevallen
Das nog eens makkelijk...
Kunnen ze t niet ff in de HMH doen is dichtbij voor mij
Haha ja das waar
Nou okeej deze is weer voor Zoetermeer dan
Hoor dat t ook wel een goeie tent is,dus wil er nou weleens bij zijn!
mogen ze wel met een heel sterke line-up komen willen ze dat het uitverkocht wordt
zaal 2 is helemaal zaad zeg
sowieso aanwezig
hier ma ff men b-dayparty van maken
word 1 nov 23
jonge..ken je de plaatjes niet van Akira, Drokz & Tails en Drokz & Noizer
maar aangezien het hier een Rave zaal betreft lijkt het mij waarschijnlijker, dat ze de echte ouwe shit draaien
zaal 2 is helemaal zaad zeg
daar zijn alleen drokz, vince en neophyte okeej (drokz zal wel geen terror draaien?)
alleen dat zal wel weer een oldskool worden... JAMMER!!!
maar aangezien het hier een Rave
Tsja er staat toch echt Tunnel of Rave en niet Tunnel of early hardcore, vind het toch erg fijn dat je het uitlegt alsof je het feest zelf organiseert
Joh wat loopt iedereen nou te zeiken over die line up, dit bewijst maar weer dat feestend Nederland verwend is…
Beetje jammer…
Joh wat loopt iedereen nou te zeiken over die line up, dit bewijst maar weer dat feestend Nederland verwend is…
Beetje jammer…
ja maar kwaliteit en variatie is voor iedereen anders, over smaak valt niet te twisten
ja maar kwaliteit en variatie is voor iedereen anders, over smaak valt niet te twisten
Wil je terror..dan moet je toch echt in zaal 2 wezen
Vince ruleert zowiezo altijd zwaar en Forze DJ Team is toch ook vette shit ofniet dan?
partyraiser, unexist en noize supressor
maar of een line up variatie heeft / gevarieerd is is gewoon een feit, en dat is deze line up duidelijk niet
maar forze dj team? hahaha... niet echt
Bountyhunter
kk jmmr dat ik die gemist heb en denk ook dat ik gvd te jong ben
Al dat geprakiseer over de line-up altijd, als je er staat zijn de meesten van jullie toch ontzettend van de kaart dat het toch geen reet uitmaakt wie er draait. Alles is dan wel goed, als het maar hard is
kk jmmr dat ik die gemist heb en denk ook dat ik gvd te jong ben
welke leeftijdd ??
hij is bezig jonge!
dresscode: fubu en carl kani
(gsus ook toegestaan)
en zelf ben je 17?? dan hoor je dus ook bij ''dat volk'' ?
Nee, want ik maak al die opmerkingen niet, ik weet dat ik 'risico' loop maar ben altijd gewoon overal heengegaan, ik ga niet van die pussy opmerkingen erover maken in topics waarin het over het feest zelf moet gaan
Uitspraak van MOT IK ANDERS FF JE MOEDER BELLUH OFZO op donderdag 31 augustus 2006 om 10:44:
en zelf ben je 17?? dan hoor je dus ook bij ''dat volk'' ?
Nee, want ik maak al die opmerkingen niet, ik weet dat ik 'risico' loop maar ben altijd gewoon overal heengegaan, ik ga niet van die pussy opmerkingen erover maken in topics waarin het over het feest zelf moet gaan
Jij was dus ook van de volk?
Jij was dus ook van de volk?
of zijn er mensen die er voor de 16 en 17
jarigen heen willen
en die eigenlijk gewoon lekker weg moeten blijven! anders lopen ze je alleen maar voor de voeten omdat ze te waus zijn om te beseffen wat waar ze nu eigenlijk zijn! maargoed, was zelf ook ooit 17
Uitspraak vanKOENO
op maandag 4 september 2006 om 11:31:
of zijn er mensen die er voor de 16 en 17
jarigen heen willen
en die eigenlijk gewoon lekker weg moeten blijven! anders lopen ze je alleen maar voor de voeten omdat ze te waus zijn om te beseffen wat waar ze nu eigenlijk zijn! maargoed, was zelf ook ooit 17
Panic vs Tha Playah
vorig jaar was
ga er zkr ook weer heen vorig jaar was het super en wil het dit jaar zkr nie misse knalle maar
dr zijn nog meer feesten hoor
maar masters komt er ook nog even voor
ga ik zeker doen, en kom ik je daarna lastigvallen in zoetermeer
ga je de dj tafel Saboteeren dan
Dat zou ik wel minder vinden zie je opeens een mafkeetel
met een pilon o z'n kop de draden achter de tafel weg treken .hahaha
zou wel tof zijn ja
neej heel de avond die laser precies op jou harses richten moet je wel ff laten zien waar je staat maar dat komt wel goed, moet je gewoon ff roepen vanuit de zaal, hoor ik je vast wel...
sarcasme?
indd! vorig jaar was echt magtag ookal was k btje ziek
Maah dit jaar word betah
nog nooit in silverdome geweest dus ben benieuwd
haha nou geloof dat t voor mij ook volgende week word heb t weekend niet eens tijd
wil hier wel super graag naar toe eigenlijk....
Ik hoop dat dit HET hardcore-feest van 2006 wordt.
weet iemand of der daar ook kluisies zijn of niet
weet iemand of der daar ook kluisies zijn of niet
scolla aanwezig
scolla is aardig aanwezig!!!
wil wel, maar is 3 uuur reizen!
Je moet er ook wel wat voor over hebben hoor!, De feestjes worden niet allemaal in je achtertuin georganiseerd natuurlijk
Soooww
Kaartje is binnen hoor!!
Flink aanwazig op project HARDCORE!
beetje een goed geluid dan in de silverdome ?
ben benieuwd of die 2de zaal weer op de zelfde plek is , zo jah suc6 met zoeken
moet eff weten welk station dicht bij de silverdome is
ben benieuwd of die 2de zaal weer op de zelfde plek is , zo jah suc6 met zoeken
sja je hebt 2 stations in zoetermeer zoetermeer oost en centraal d8 ik weet het niet precies meer...
hoe zit het eigenlijk met openbaar vervoer? volgens mij is het een pokkenend naar het dichstbijzijnde treinstation?
hoorde dat t geluid er wel aardig was??
Volgens mij heb je meer stations, vorig jaar stapte we ergens bij een station uit (ben de naam kwijt) en dan moes je 15 min ofzo lopen wel een stukkie.
Je kan volgens mij ook via zoetermeer centraal en dan met de pendel bus.
Begin ook wel benieuwd te raken naar de tijdtafel
haha niet !!benk niet met je eens...
bij mij gaat trug altijd snelllllerrrrrr.....
Volgens mij heb je meer stations, vorig jaar stapte we ergens bij een station uit (ben de naam kwijt) en dan moes je 15 min ofzo lopen wel een stukkie.
Maat van me zei gistere in eenkeer dat de luchtventilatie nóg slechter zou zijn dan in het beursgebouw in eindhoven (daar regent het binnen van de zweetdruppels die van het plafond af komen, echt ranzig daarnievan), weet iemand daar meer over of is ie gewoon jaloers dat ie nie mee kan
hoe zit het eigenlijk met openbaar vervoer? volgens mij is het een pokkenend naar het dichstbijzijnde treinstation?
sja je hebt 2 stations in zoetermeer zoetermeer oost en centraal d8 ik weet het niet precies meer...
Uitspraak van ...-gerda-... op woensdag 25 oktober 2006 om 13:29:
met bussen moet
iedereen "ram oet de pan" zoals we het hier in het altijd zonnige zuiden zouden zeggen
23.30-00.30 Neophyte
03.30-01.30 Petrov
Maat van me zei gistere in eenkeer dat de luchtventilatie nóg slechter zou zijn dan in het beursgebouw in eindhoven (daar regent het binnen van de zweetdruppels die van het plafond af komen, echt ranzig daarnievan), weet iemand daar meer over of is ie gewoon jaloers dat ie nie mee kan?
Beursgebouw zal nooit goed wordenze hadden nieuwe airco??? Niets van gemerkt op hellraiser vs megarave.
mandy jij mag wel met ons meej we passen wel op je
word weer dikke trein terreur zaterdag aaf meeeeeeooooow
Reiner totaal onbekend
Dit jaar weer een Meetinghaha..
Hij Draait door het hele land Hoor..
Komt uit het Verre OostenHihi
Hij is de Man!.
kweet niet of ik dit jaar uberhoudt nog iets kan vinden
hehehe ik ken um ook nie maar gaat daar zeker niet om 10 uur binne zitte
nog 2 dagen....t schiet op!!!!!!!
is het silverdome ver van het station soetermeer af? kan iemand me hier wat meer over vertellen?
er gaan pendelbussen toch
Ik heb der veel zin in
Het treinstation is niet op loopafstand.
Je kunt het beste uitstappen op station Zoetermeer (centrum west) en daarna
met de bus
richting Oosterheem nemen.
Graag ook aan de chauffeur vragen wat de beste route is.
Ons adres is:
Van der Hagenstraat 20
2722 NT Zoetermeer
Wij zijn gevestigd in wijk 22
Inderdaad, als je gewoon op Zoetermeer "centraal" uitstapt zul je de pendelbussen vanzelf tegenkomen.
Dank je wel hier heb ik wat aan
Dank je wel hier heb ik wat aan
Maargoed we hebben het hier over Silverdome en ik geloof niet dat ze daar een airco optie hebben. Maar maakt ook niet zoveel uit, je kan op de tribune ff chillen, zat ruimte.. (dat is ook wel eens anders op feesten)..
Naja Vorig jaar waren wij ook de Enige toch..
Ik heb der veel zin inhopelijk rijden die pendelbussen beter dan op moh vs. hellraiser!!
ja das idd wat anders normaal is er nooit een stoel of kruk te bekennen naar mijn wete whaha maar oke
we komen je wel ff supporten syl, om 4 uur.
Drugs
B2S conformeert zich aan het lokale beleid van de politie Zoetermeer. Dit is ‘zero tolorance’. Pas op wat je meeneemt; er wordt zorgvuldig gevisiteerd onder toezicht van de politie.
er zijn maar drie drugshonden in nederland dus het lijkt me sterk dat die honden bij de silverdome staan
Ga jij zaterdag daar foto's maken Supra Dave?
er zijn maar drie drugshonden in nederland dus het lijkt me sterk dat die honden bij de silverdome staan
Jan, veel plezier.. Ga je nog filmen?
Hahaha dat zal wel niet bij ons in het dorp heb je er al 7
Ach niks tegen kisten als ze maar niet met die lompe opgerolde broekspijpen derboven hebbenhangen...
Maar ben idd een grotere aanhanger van de Nikies
sterker nog die worden helemaal verbannen op hc-feesten
Uiteraard, zo'n line-up en dichtbij huis.
Gek als je niet gaat toch
hoorde dat er geen kisten mogen? klopt dat?
je kan er niet op hakken
Hahaha dat zal wel niet bij ons in het dorp heb je er al 7
morgen om deze tijd gaan we keihard
wil toch nog wat van lunatic and miss hysteria meekrijgen
willen jullie allemaal de eerste zijn ?
Jeejtje wat gaat iedereen zo vroeg willen jullie allemaal de eerste zijn ?
ik ga weer als n malle vanavond`
denk eerlijk gezegd dat daar geen beginnen aan is zowveel mensen controleren
nee ok ,maar er woorden altijd wel wat tussenuit gepikt !
en dats nie,, fijn !
nog even en we mogen los gaaaaaaan!!
Die honden ruiken pas wat bij je als je echt veel bij je hebt en er komt om te dealen.Als je maar een beetje bij je hebt en voor je eige dan ruiken ze dat echt niet hoor want hoeveel% gebruikt nou op een feest?90?
Nou dan worden die honden toch helemaal gek daaro?
![[img width=388 height=139]http://members.home.nl/grootbluemink/plaatjes/zelfgemaakt/i_know_what_you_did_last_summer.gif[/img]](http://members.home.nl/grootbluemink/plaatjes/zelfgemaakt/i_know_what_you_did_last_summer.gif)
Die honden ruiken pas wat bij je als je echt veel bij je hebt en er komt om te dealen.Als je maar een beetje bij je hebt en voor je eige dan ruiken ze dat echt niet hoor want hoeveel% gebruikt nou op een feest?90?
Ik hoorde dat er vanavond volop strenge controles komen (en visitaties e.d.) Beetje Awakenings praktijken
Hoop het iig niet voor alle partypeople... laat de mensen lekker feesten en ga boefen vangen ofsow .
dit zijn weer van die cowboy verhalen..
als je wat meeneemt, nem dan alleen voor eigne gebruik mee, is er nix aan de hand
er zijn inderdaad bij sommige feeste het echte "zere tollerance" beleid gevoerd
klopt.. maar ik wou eigenlek zeggen dat wanneer je een kleine hoveelheid meeneemt (dus alleen voor eigen gebruik) je waarschijnlek een boete krijgt als ze je pakken
Ruiken doen ze het heus wel want ze ruiken het ook dwars door zeecontainers etc heen. Waarschijnlijk zijn ze er gewoon op afgestemd pas bij een bepaalde hoeveelheid alarm te slaan. Echter is een hond geen mens dus er zal vast ook wel een x iemand met kleinere hoeveelheden aangehouden worden. Een fout is immers hondelijk
Vraag me alleen af of er uberhoud honden zijn vorig jaar deden ze nergens moeilijk over en zag ik de politie voornamelijk de parkeerplaats in de gaten houden. Juist goede zaken dus (ja ik kom met de auto )
zeg dat nou niet te snel....
er zijn inderdaad bij sommige feeste het echte "zere tollerance" beleid gevoerd
iig in regio amsterdam
haha laat maar komen met nightmare liepen we ook vlak langs een hond heen en geen hond die er naar blafte dus
weet er iemadn of er kaartverkoop aan de deur isj????