| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 4 november 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
haha nou geloof dat t voor mij ook volgende week word heb t weekend niet eens tijd
jup voor mij ook zoiets laat ze wel weer door psycho halen
wil hier wel super graag naar toe eigenlijk....
wat houdt je tegen?
Uitspraak van Mind Corruptor op woensdag 11 oktober 2006 om 15:32:Ik hoop dat dit HET hardcore-feest van 2006 wordt.
je moet niet te veel hopen valt het alleen maar tegen
Uitspraak van geepie the IX op donderdag 12 oktober 2006 om 17:33:weet iemand of der daar ook kluisies zijn of niet
tuurlijk !! denk jij dan
aanwezig 
Uitspraak van geepie the IX op donderdag 12 oktober 2006 om 17:33:weet iemand of der daar ook kluisies zijn of niet
vorig jaar ook en bij andere feesten op die locatie ook dus denk ut zeker wel
Uitspraak van scolla-D&G op zondag 2 juli 2006 om 23:54:scolla aanwezig
scolla is aardig aanwezig!!!
Uitspraak van 010mathijs010 op vrijdag 13 oktober 2006 om 17:07:scolla is aardig aanwezig!!!
Spethaaa !!!
laatste aanpassing
binnekort zker kaartje hale vorig jaar was gekkkkkk
ben benieuwd naar deze editie....

ben benieuwd naar deze editie....
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 14:52:heb het kaartje al 1,5 maand ofzo, was vorig jaar ook een succes dus dit jaar WEER!
heej
ik heb de kaart ook al op zak alleen kan er dus niet heen
ik maak daarom ook graag iemand blij met dit kaartje voor een prijs van 30,- lijkt me te doen d8 ik zo
mocht er iemand belang bij hebben laat ff bericht achter op men pf ik zit namelijk echt met het kaartje in men maag
dus wie komt em halen ?
ik maak daarom ook graag iemand blij met dit kaartje voor een prijs van 30,- lijkt me te doen d8 ik zo
mocht er iemand belang bij hebben laat ff bericht achter op men pf ik zit namelijk echt met het kaartje in men maag
dus wie komt em halen ?
heb hier zoon kk zin in , dat wil je niet weten 
wie heeft er belangstelling voor een
Project Hardcore.nl kaartje ???
ook al eerder gepost 30,-
ik woon zelf in groningen degene die het kaartje zou willen
zal even een bericht moeten plaatsen op men pf
ik ben zelf verhinderd dus kan tot men grote verdriet niet heen dus maak graag iemand anders blij met dit kaartje
M.v.G Parra
Project Hardcore.nl kaartje ???
ook al eerder gepost 30,-
ik woon zelf in groningen degene die het kaartje zou willen
zal even een bericht moeten plaatsen op men pf
ik ben zelf verhinderd dus kan tot men grote verdriet niet heen dus maak graag iemand anders blij met dit kaartje
M.v.G Parra
Uitspraak van das raar?! op woensdag 18 oktober 2006 om 11:59:wil wel, maar is 3 uuur reizen!
Je moet er ook wel wat voor over hebben hoor!, De feestjes worden niet allemaal in je achtertuin georganiseerd natuurlijk
Uitspraak van Mind Corruptor op woensdag 18 oktober 2006 om 15:45:Je moet er ook wel wat voor over hebben hoor!, De feestjes worden niet allemaal in je achtertuin georganiseerd natuurlijk
idd
Soooww
Kaartje is binnen hoor!!
Flink aanwazig op project HARDCORE!
Kaartje is binnen
Pff waarom duurt het nog zo lang
Pff waarom duurt het nog zo lang
jaa ik ben ook maar weer is aanwazig
vandeweek maar ff kaartjes halen
zie jullie op HET feest van 2006

vandeweek maar ff kaartjes halen
zie jullie op HET feest van 2006