| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 4 november 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 08:35:nee nee nee
zaterdag/zonder
gas gas GAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAnNNNNNNNNNNNnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha Gozerrrr
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:05:Beursgebouw zal nooit goed wordenze hadden nieuwe airco??? Niets van gemerkt op hellraiser vs megarave.
Dat kwam dus omdat AoD wel de airco had afgehuurd en op dat feest was dat niet het geval...
Maargoed we hebben het hier over Silverdome en ik geloof niet dat ze daar een airco optie hebben. Maar maakt ook niet zoveel uit, je kan op de tribune ff chillen, zat ruimte.. (dat is ook wel eens anders op feesten)..
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:13:mandy jij mag wel met ons meej we passen wel op je
Haha. Dankje! Maar heb toch niet zoveel geld! Ben nog aan het zoeken voor een Qlimax kaartje hèh!
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op dinsdag 31 oktober 2006 om 18:55:word weer dikke trein terreur zaterdag aaf meeeeeeooooow
ik geloof dat het voor mij meer een fietsterreur word
whaaaa !!! 
nog 3 nachtjes slapen!!!! ook ff kleine kreta reunie houden
tot zaterdag!!
nog 3 nachtjes slapen!!!! ook ff kleine kreta reunie houden
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op woensdag 1 november 2006 om 13:02:Reiner totaal onbekend
Hij Draait door het hele land Hoor..
Komt uit het Verre Oosten
Dit jaar weer een Meetinghaha..
kweet niet of ik dit jaar uberhoudt nog iets kan vinden
Hij Draait door het hele land Hoor..
Komt uit het Verre OostenHihi
Hij is de Man!.
hehehe ik ken um ook nie maar gaat daar zeker niet om 10 uur binne zitte

![[ r_AW ] Detoxicated](/images/user/132329_3220249.gif)