| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 4 november 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
kweet niet of ik dit jaar uberhoudt nog iets kan vinden
Naja Vorig jaar waren wij ook de Enige toch
hehehe ik ken um ook nie maar gaat daar zeker niet om 10 uur binne zitte
Naja ik Deze x Wel..
Want dit is voor Reiner een grote stap
Goeie Inkomer voor Mij
Uitspraak van barry white op donderdag 2 november 2006 om 07:05:nog 2 dagen....t schiet op!!!!!!!
Inderdaad heb er zin aan
nog ffiesss!!! Als de sfeer net als vorig jaar is, wordt dit weer een geweldig feest!!

Uitspraak van || Dennis || op donderdag 2 november 2006 om 15:06:is het silverdome ver van het station soetermeer af? kan iemand me hier wat meer over vertellen?
Het treinstation is niet op loopafstand.
Je kunt het beste uitstappen op station Zoetermeer (centrum west) en daarna
met de bus
richting Oosterheem nemen.
Graag ook aan de chauffeur vragen wat de beste route is.
Ons adres is:
Van der Hagenstraat 20
2722 NT Zoetermeer
Wij zijn gevestigd in wijk 22.
Dit mailtje kreeg ik toen ik er naar vroeg! Miss heb je er wat aan! succes
Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op donderdag 2 november 2006 om 16:41:er gaan pendelbussen toch
Inderdaad, als je gewoon op Zoetermeer "centraal" uitstapt zul je de pendelbussen vanzelf tegenkomen.
Ik heb der veel zin in
Uitspraak van Daan(oon)tje_Power op donderdag 2 november 2006 om 16:46:Ik heb der veel zin in
Ik ook
me too
heb 'r zin in 
Uitspraak van Alexander' op donderdag 2 november 2006 om 16:31:Het treinstation is niet op loopafstand.
Je kunt het beste uitstappen op station Zoetermeer (centrum west) en daarna
met de bus
richting Oosterheem nemen.
Graag ook aan de chauffeur vragen wat de beste route is.
Ons adres is:
Van der Hagenstraat 20
2722 NT Zoetermeer
Wij zijn gevestigd in wijk 22
Dank je wel hier heb ik wat aan
Uitspraak van Daan(oon)tje_Power op donderdag 2 november 2006 om 16:46:Inderdaad, als je gewoon op Zoetermeer "centraal" uitstapt zul je de pendelbussen vanzelf tegenkomen.
Oke dan
Uitspraak van || Dennis || op donderdag 2 november 2006 om 17:39:Dank je wel hier heb ik wat aan
Uitspraak van || Dennis || op donderdag 2 november 2006 om 17:39:Dank je wel hier heb ik wat aan
Geen dank..
Maar zeker fijn dat er pendelbussen rijden, hehe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 18:25:whehehe hoe ist hier dan ?
zijn we nog een beetje enthousiast ?
ik wel ! weet niet hoe het met jou is ......
maar heb er geen woorden voor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 18:26:ik wel ! weet niet hoe het met jou is ......
maar heb er geen woorden voor
ok dan !!!!!!!!!!!!!!!
dan gaat het hellemaal goud komen daazo, haha
wil jullie los zien daarO... he....
Maargoed we hebben het hier over Silverdome en ik geloof niet dat ze daar een airco optie hebben. Maar maakt ook niet zoveel uit, je kan op de tribune ff chillen, zat ruimte.. (dat is ook wel eens anders op feesten)..
ja das idd wat anders normaal is er nooit een stoel of kruk te bekennen naar mijn wete whaha maar oke
ow nog twee nachtjes slapen en dan gaan we losssssss
fijn 
uiteraard
tot zaterdag
Naja Vorig jaar waren wij ook de Enige toch..
idd
Uitspraak van Daan(oon)tje_Power op donderdag 2 november 2006 om 16:46:Ik heb der veel zin inhopelijk rijden die pendelbussen beter dan op moh vs. hellraiser!!
drm loop ik liever, pendelbussen rijden nooit zoals ze moeten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 21:27:ja das idd wat anders normaal is er nooit een stoel of kruk te bekennen naar mijn wete whaha maar oke
stoelen genoeg daarzo
Zoals vermeld op de Nswebsite:
Project Hardcore in Silverdome Zoetermeer
--------------------------------------------------------------------------------
In de nacht van zaterdag 4 november op zondag 5 november is het grote dance-event 'Project Hardcore' in Silverdome in Zoetermeer.
Bereikbaarheid
Het evenement begint zaterdagavond om 21.00 uur en is zondagochtend om 7.00 uur afgelopen. De organisatie van 'Project Hardcore' zorgt voor pendelbussen tussen station Zoetermeer en Silverdome.
Extra treinen
NS rijdt op zondagochtend vanaf station Zoetermeer om 7.45 uur een extra stoptrein naar Den Haag Centraal die stopt op alle tussengelegen stations en om 7.48 uur een extra Intercity naar Groningen. Deze Intercity stopt in Utrecht Centraal, Amersfoort, Zwolle en Assen. De extra treinen worden getoond in het reisadvies van de NS Reisplanner.
Reisadvies
NS adviseert gebruik te maken voor dit evenement van het weekendretour. Op station Zoetermeer vindt ingangscontrole plaats. Koop je treinkaartje vooraf bij één van de kaartautomaten op de NS stations. Raadpleeg de NS Reisplanner voor exacte vertrek- en aankomsttijden en voor een compleet reisadvies en download het vertrekschema met de eerste treinen vanaf station Zoetermeer.
Project Hardcore in Silverdome Zoetermeer
--------------------------------------------------------------------------------
In de nacht van zaterdag 4 november op zondag 5 november is het grote dance-event 'Project Hardcore' in Silverdome in Zoetermeer.
Bereikbaarheid
Het evenement begint zaterdagavond om 21.00 uur en is zondagochtend om 7.00 uur afgelopen. De organisatie van 'Project Hardcore' zorgt voor pendelbussen tussen station Zoetermeer en Silverdome.
Extra treinen
NS rijdt op zondagochtend vanaf station Zoetermeer om 7.45 uur een extra stoptrein naar Den Haag Centraal die stopt op alle tussengelegen stations en om 7.48 uur een extra Intercity naar Groningen. Deze Intercity stopt in Utrecht Centraal, Amersfoort, Zwolle en Assen. De extra treinen worden getoond in het reisadvies van de NS Reisplanner.
Reisadvies
NS adviseert gebruik te maken voor dit evenement van het weekendretour. Op station Zoetermeer vindt ingangscontrole plaats. Koop je treinkaartje vooraf bij één van de kaartautomaten op de NS stations. Raadpleeg de NS Reisplanner voor exacte vertrek- en aankomsttijden en voor een compleet reisadvies en download het vertrekschema met de eerste treinen vanaf station Zoetermeer.
Voor alle hagenezen: kijk ff bij de meetings, er komt net als vorig jaar een meeting op DH-Centraal.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 22:47:connecties backstage
heel handig als je er niet in komt
gezellie met de trein 
Jaja morgen ist eindelijk zover, zin an 
laatste aanpassing

![[ r_AW ] Detoxicated](/images/user/132329_3220249.gif)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)