| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 4 november 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hij is bezig jonge!
dresscode: fubu en carl kani
(gsus ook toegestaan)
en zelf ben je 17?? dan hoor je dus ook bij ''dat volk'' ?
Nee, want ik maak al die opmerkingen niet, ik weet dat ik 'risico' loop maar ben altijd gewoon overal heengegaan, ik ga niet van die pussy opmerkingen erover maken in topics waarin het over het feest zelf moet gaan
Uitspraak van MOT IK ANDERS FF JE MOEDER BELLUH OFZO op donderdag 31 augustus 2006 om 10:44:
en zelf ben je 17?? dan hoor je dus ook bij ''dat volk'' ?
Nee, want ik maak al die opmerkingen niet, ik weet dat ik 'risico' loop maar ben altijd gewoon overal heengegaan, ik ga niet van die pussy opmerkingen erover maken in topics waarin het over het feest zelf moet gaan
Jij was dus ook van de volk?
Jij was dus ook van de volk?
of zijn er mensen die er voor de 16 en 17
jarigen heen willen
en die eigenlijk gewoon lekker weg moeten blijven! anders lopen ze je alleen maar voor de voeten omdat ze te waus zijn om te beseffen wat waar ze nu eigenlijk zijn! maargoed, was zelf ook ooit 17
Uitspraak vanKOENO
op maandag 4 september 2006 om 11:31:
of zijn er mensen die er voor de 16 en 17
jarigen heen willen
en die eigenlijk gewoon lekker weg moeten blijven! anders lopen ze je alleen maar voor de voeten omdat ze te waus zijn om te beseffen wat waar ze nu eigenlijk zijn! maargoed, was zelf ook ooit 17
Panic vs Tha Playah
vorig jaar was
ga er zkr ook weer heen vorig jaar was het super en wil het dit jaar zkr nie misse knalle maar
dr zijn nog meer feesten hoor