Hitler in eerste instantie nooit aan de macht laten komen door zijn ideeen met zijn allen in twijfel te trekken...
Er was niets mis met zijn ideeen en het heeft Duitsland wel weer tot een wereldmacht gemaakt, alleen niet op de manier zoals hij het voor ogen had.
daar is het toen al fout gegaan omdat er teveel schapen in de samenleving zitten zonder eigen mening
Die hadden najuist WEL een mening en de nazi's speelden in op deze mening. Als ze geen mening hadden gehad, was Hitler nooit aan de macht gekomen.
Ik zou zo'n gedachte vanaf het begin al in twijfel hebben getrokken hoe verrot mijn situatie enigzins ook mocht zijn geweest...dat zou ik alles behalve oplossing van het probleem zien omdat ik allang zou kunnen indenken wat dat voor gevolgen op de lange termijn zou hebben...
De economie trok weer aan, mensen werden weer baas over zichzelf, iedereen kreeg werk, onderwijs ging er stukken op vooruit, de algemene hygiene en volksverzekeringen waren zo goed dat mensen gezonder en ouder werden.
Dus tot 1939 had niemand in Duitsland te klagen, op een klein groepje na maar die kotste toch iedereen uit door hun gedrag tijdens en na WO1.
De gemiddelde duitser kreeg daarnaast gecensureerde informatie maar dat wist men toch nog niet eens, aangezien dit NIEUW was dus het volk kon de gevolgen voor de lange termijn niet inzien en landen als de VS, Engeland en Frankrijk overigens ook niet.