Partyflock
 
Forumonderwerp · 866843

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder


OLDSCHOOL MADNESS · THE VINYLJUNK EN MC SYCO'S B-DAY



Georganiseerd door Eastside Underground

zaterdag 2 september 2006
21:00
Go Planet
Enschede

Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool

Line-up:


100 Kilo Maarten

Angerfist

Bass-D

Catscan

Cemon Victa

Cixx

D-Spirit

Deimos

Dione

Dr. Rude

Dr. Z-Vago

Evil Activities

J.D.A.

Kokka

Korsakoff

Manga

Nosferatu

Osiris

Outblast

Planet X

Predator

Re-Style

Rudeboy

Sagem

Serial Killaz

Syndrome

T-junction

Tango & Cash

The Viper

Tomcat

Vecino

Vince

Vinyl Junk

X-ess

MC: Alee

MC: D

MC: Da Mouth of Madness

MC: Double T

MC: M-Shane

MC: Renegade

MC: Ruffian

MC: Syco

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De Oldschool Madness (Holland vs Italy) is nog niet geweest, of een andere datum dient zich alweer aan! :)
Met een line-up om U tegen te zeggen

Zeker present, wie nog meer? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Standaard toch :cheer:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
deimos & 100 kilo maarten :kwijl:

en weer moge geniete van CV :respect:

dit gaat leuk worden:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Idd.. Ben er standaard.. :jaja:
Maar de line-up is wel weer SUPERRR :bier:
Evil Activities, Nosferatu, The Viper, Vinyl Junk, T-Junction, Dione.. Moet ik nog verder gaan..? :D :respect:
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
wat een line up.
pfffffffffff

zie in eens een bak sterren wehehehehe
veeeeeeeeeeeeeeeeeet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 18 april 2006 om 22:23:
deimos & 100 kilo maarten :kwijl:

en weer moge geniete van CV


:respect:
En niet te vergeten Nozzie, The Viper, Dione :D
Waarschuw beheerder
Zo Zo 11 Favorieten :respect:

Vette Line up hooor:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pluiz² :[ op woensdag 19 april 2006 om 07:12:
En niet te vergeten Nozzie, The Viper, Dione


vooruit, dione ook:D
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
Kan al een beetje gaan verklappen dat we iets leuks gaan doen met al die artiesten vooraf en JIJ kunt er bij zijn. Dus hou het in de gaten.... :D :-D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat weer een mega vette party worden!
Ik kan niet wachten maar eerst 27 mei nog :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb er nu al zin in! Het is DE manier om een verjaardag te vieren!
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 00:39:
zie in eens een bak sterren wehehehehe


same here:D
wordt weer een vet feesje..
eastside:respect:
Waarschuw beheerder
Oh my god! Wat een rete vette line-up :D

DIONE IS GEWOON DA BOMB 8) :respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WM op woensdag 19 april 2006 om 16:25:
DIONE IS GEWOON DA BOMB


volkomen mee eens, maar wat te denken van

100 kilo maarten
deimos
dr z-vago
nosferatu
evil activities

:kwijl:
en ga maar door 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 16:28:
volkomen mee eens, maar wat te denken van

100 kilo maarten
deimos
dr z-vago
nosferatu
evil activities


enneuhm.. die ene twee...
van cemon victa.. das ook best leuk8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op woensdag 19 april 2006 om 10:16:
met al die artiesten vooraf en JIJ kunt er bij zijn


geinteresseerd:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
staan wel een paar ok namen tussen!
als nu nog allemaal komen opdagen zou het helemaal perfect zijn :x
 
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit :lief:

Uitspraak van T!M op woensdag 19 april 2006 om 18:49:
als nu nog allemaal komen opdagen zou het helemaal perfect zijn :x


idd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 19:14:
Ziet er goed uit


i know i look hot B)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
manuel tog :bloos:
 
Waarschuw beheerder
donateur
het is verboden teksten en citaten te manipuleren.

ofzo iets
 
Waarschuw beheerder
:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moet je nog niet op de fiets zitten o:)
Waarschuw beheerder
donateur
tokkiej met zn stok in brokkiej wat zijn we wea funny:[
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 19:51:
het is verboden teksten en citaten te manipuleren.


ONEH
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm is verveling8) sorry(F)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe verveling of niet, soms mag het, ik doe het ookO:)
Waarschuw beheerder
donateur
ga eens slape:9

njah ik iig wel, morge dr wea vroeg uit:(

truste
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op woensdag 19 april 2006 om 22:38:
truste


Truste!..
handen boven de dekens o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op woensdag 19 april 2006 om 10:16:
Kan al een beetje gaan verklappen dat we iets leuks gaan doen met al die artiesten vooraf en JIJ kunt er bij zijn. Dus hou het in de gaten


ik ik ik!!!:D :woeptidoe: zal wel weer iets zijn waar ik geen verstand van heb:/ :P

maja gave line up(Y) :D 1 zaal deze x??
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 19 april 2006 om 22:51:
ik ik ik!!!


ik wil :D:D
ik ga winnen.
wat het ook is wehehehe
of zijn wij uitgesloten van deelname?? :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
ben ik ook eigelijk wel benieuwd naar.. en wat je daarvoor meot doen8)...
zelfde als vorige keer?

ricardo.. lees erkan's post nog es door...

Uitspraak van SYCORE op woensdag 19 april 2006 om 10:16:
iets leuks gaan doen met al die artiesten


opzich horen jullie daar toch ook bij8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op woensdag 19 april 2006 om 23:00:
opzich horen jullie daar toch ook bij


:vaag:
goh?
hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
:X kutje.. heb ik weer8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op woensdag 19 april 2006 om 23:02:
heb ik weer


gotcha :devil:
wehehehehe
 
Waarschuw beheerder
34 groepen/artiesten in 7 uur...
dan staat er gemiddeld ongeveer 5 man achter de draaitafel per uur ;p
lijkt me wat veel maar kan me vergissen B)


Maar toppie line up :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 09:49:
34 groepen/artiesten in 7 uur...
dan staat er gemiddeld ongeveer 5 man achter de draaitafel per uur
lijkt me wat veel maar kan me vergissen


Uitspraak van SYCORE op woensdag 19 april 2006 om 10:16:
Kan al een beetje gaan verklappen dat we iets leuks gaan doen met al die artiesten vooraf en JIJ kunt er bij zijn. Dus hou het in de gaten....


Hou het in de gaten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 11:08:
Hou het in de gaten...


Tuulk :jaja: het duurt ook nog een hele tijd...

:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 20 april 2006 om 13:12:
duurt ook nog een hele tijd...


Toch lekker eerst knallen op Holland vs Italy :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
eastside undergroud goes mysterious upon us8)
laatste aanpassing
 
Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
battles:D

Zou wel weer vet zijn!

maar ik hou het in de gaten joah!:P
Waarschuw beheerder
joa joa joa ik hoal 't ook in de goatn :D
Waarschuw beheerder
Joa do dat 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 09:49:
34 groepen/artiesten in 7 uur...
dan staat er gemiddeld ongeveer 5 man achter de draaitafel per uur


net als osm 5 jarig bestaan.. 8 deck battles:O??
 
Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
The viper
Predator
Nosferatu
Dr Rude
Vince

:D

Dit feest gaat in de agenda :)
Waarschuw beheerder
Oh Wel vette line up

wel ver maar dat doet nog niet zoveel

dit daa rin tege ga niet naar feesjes waar de soort muziek bestaat uit jump:o

darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool



waar gaat dit toch allemaal heen

ook al ben ik fan van 7 ariiste toch bedankt
 
Waarschuw beheerder
donateur
even voor de duidelijkheid aangezien het nog niet begrepen is.
er is standaard een jump zaal bij OSM.
dat houdt kort gezegd in dat je minimaal 2 area's hebt.
een main met hardcore en al het bijbehorende en de jump zaal met al het bijbehorende (early rave enz.)

Meerdere hebben sceptisch gereageerd zoals jou en zijn erop terug gekomen en de afgelopen editie trof ik zowaar de sceptische mensen aan in de "jumpzaal".

hoop dat het een beetje duidelijk is wat het concept in het geheel inhoudt.
als de zaal indeling bekend word gemaakt zie je vanzelf wel hoe het in elkaar steekt. ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :woop:Digital-Stijn:woop: op vrijdag 21 april 2006 om 19:18:
feesjes waar de soort muziek bestaat uit jump


beetje kort door de bocht:O...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 19:25:
Meerdere hebben sceptisch gereageerd zoals jou en zijn erop terug gekomen en de afgelopen editie trof ik zowaar de sceptische mensen aan in de "jumpzaal".


zo is het maar net...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 19:25:
er is standaard een jump zaal bij OSM


sinds kort..

details.. details8)
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 36429, 51003}
Waarschuw beheerder
don't mess with the jump zaal.

niet iedereen houd van hard.

en daarbij is de zaal ook altijd wel vol.

maar eerst nog

Vecino invites
Filthy fIlterz III
Oldschool Madness · Holland vs. Italy

en nog wel wat :)
 
Waarschuw beheerder
aanwazig op dit topfeestje :D :yes:
 
Waarschuw beheerder
hopelijk word het wel 10 keer beter dan vorige keer was echt 3 keer bagger geluid en dj,s enz vond het het geld absoluut niet waard :(:(:(
nouja serial killaz komen en restyle en angerfist dus dat komt wa goed hopelijk :respect:The Viper;)
:jaja: eindelijk is het zover :D
 
Waarschuw beheerder
wat is de rpijs van het kaartje trouwens ???
tog geen 25 euro ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 15:26:
rpijs


prijs van osm
Waarschuw beheerder
donateur
denk tusse de 17,50 en de 21
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op zaterdag 22 april 2006 om 15:34:
denk tusse de 17,50 en de 21


ik denk nog wel wat midner, tis een b-day party:) was vorig jaar ook maar 10€....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oja bday:9
 
Waarschuw beheerder
:p shit das mooi man ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wordt vast wel weer gezellig :D
Werkzaam bij De Boeskool is Lös
Waarschuw beheerder
ziet er weer goed uit! vette line up!

angerfist, dione, evil activities, korsakoff, nosferatu, osiris, outblast, re-style, serial killaz, t-junction, the viper! :respect::D

van de partij:bier:
 
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
tuulk word dat gezellig
Waarschuw beheerder
zou wel een leuk verjaardagfeestje voor me kunnen zijn:)
 
Waarschuw beheerder
Duurt het deze keer ook tot 4:00?
want heb geen zin om dan al op het station daar te staan:/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 17:12:
uurt het deze keer ook tot 4:00?


ja duurt altijd tot 4 uur :(:(:(
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
;)
 
Waarschuw beheerder
GOed Feesie!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Niieekk :mixje: op woensdag 19 april 2006 om 07:31:
11 Favorieten


11?

28:jaja:

Zeker weer aanwezig(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:50:
28


17 :9
Waarschuw beheerder
Ook 28 duzz Bjobje afkijker:P:P

Laterz!!
Waarschuw beheerder
vette line-up!!! :D
Ckurrr aanwezig :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
xtje Armageddon Project boeken kan ook geen kwaadO:)

:respect:
 
Waarschuw beheerder
of dj manumax;)
Waarschuw beheerder
Of dj Smurf of Hellfish :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappo op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
Nosferatu


:yes: Maar er zijn beter line-ups geweest bij OSM
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 00:36:
dj manumax


hehe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 27 april 2006 om 18:43:
Ook 28 duzz Bjobje afkijker


Ik was eerder:P
Waarschuw beheerder
donateur
line up is weer uitgebreid:D..
toegevoegd zijn:
DNS
Evil activities
Raoul DKC
Trizz
Mc Apster
Mc Da Hustla
Mc Lunatick
:D
Waarschuw beheerder
Nóg meer MC's? :9 poehpoeh..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WM op maandag 1 mei 2006 om 19:44:
Nóg meer MC's?


hoe zou het komen denk je:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 11:08:
Hou het in de gaten...


wat moet ik in godsnaam in de gaten houdenm???
Waarschuw beheerder
beterzz ook van de party :)
Waarschuw beheerder
donateur
zin zin
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Evil activities stond al in de line up!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op maandag 1 mei 2006 om 20:05:
hoe zou het komen denk je


Zeg zeg zeg zeg dan 8) :9
Waarschuw beheerder
Een bepaalde verjaardag van een bepaalde MC misschien ?;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op dinsdag 2 mei 2006 om 19:45:
Een bepaalde verjaardag van een bepaalde MC misschien


ie haalt mie de woord'n uut de mond:O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op dinsdag 2 mei 2006 om 22:03:
ie haalt mie de woord'n uut de mond


hij typt de woorden uit je mond;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 11:46:
hij typt de woorden uit je mond


hij typt de woorden uit je vingers bedoel je :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zozo :d
 
Waarschuw beheerder
donateur
vette line up, snap alleen niet waarom ze mc Da Syndrome niet geboekt hebben....
Waarschuw beheerder
En dan zijn er zoveel MC's en dan ist nog niet goed :9
Het is ook wat hé..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 18:01:
vette line up, snap alleen niet waarom ze mc Da Syndrome niet geboekt hebben....


ja dat is idd jammer :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WM op woensdag 3 mei 2006 om 18:14:
En dan zijn er zoveel MC's en dan ist nog niet goed
Het is ook wat hé..


ja dat klopt ook wel, maar als je zoveel mc's uitnodigd waarom hem dan niet.
Waarschuw beheerder
True, maar wees nu gewoon tevreden met wat er al is ;)
Misschien veranderd de line-up nog wel (???)
Waarschuw beheerder
ach ja knallen zal het wel worden :):bounce:
Waarschuw beheerder
Juistem ;P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WM op woensdag 3 mei 2006 om 18:49:
True, maar wees nu gewoon tevreden met wat er al is


ben zeer tevreden hoor, dat was het enige minpunt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 19:28:
dat was het enige minpunt


Niet verder klagen dus (6)
 
Waarschuw beheerder
[img]https://partyflock.nl/photo/188925/DJID/20920.html[/img]{non-image link}
Misschien heeft ie al een boeking die dag, kan natuurlijk ook. :)
Waarschuw beheerder
Dat wordt knallen als een muddafukkaaaaa :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op donderdag 4 mei 2006 om 11:25:
Dat wordt knallen als een muddafukkaaaaa


En zo niet.. DAN TOCH!! (6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 19:28:
ben zeer tevreden hoor, dat was het enige minpunt


Die is wel gebookt :yes:
Je vergeet het beste paard van stal toch niet ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rudeboy op donderdag 4 mei 2006 om 18:16:
Je vergeet het beste paard van stal toch niet


Wou net zeggen, je kunt mij toch niet zomaar vergeten!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rudeboy op donderdag 4 mei 2006 om 18:16:
Je vergeet het beste paard van stal toch niet


daar valt mc ... absoluut niet onder ;)serial killaz!:respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rudeboy op donderdag 4 mei 2006 om 18:16:
Die is wel gebookt
Je vergeet het beste paard van stal toch niet


hehe okey dan (Y)
Waarschuw beheerder
Nee.

Moedaneukaaaaa
Waarschuw beheerder
donateur
boedaneukaaaa?:[
 
Waarschuw beheerder
vraag me af tot hoelaat het duurd.. aangezien ik lang zou moeten reizen als ik met de trein kom.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Meestal tot 04:00, maar misschien heb je geluk!
Het is nog ff afwachten :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ben benieuwd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
alsof er opeens 6000 meer mensen komen..
Waarschuw beheerder
donateur
hehe hoeveel meter heb je nodig om te hakken, 20 ofzo?:9
 
Waarschuw beheerder
hahah :D
Waarschuw beheerder
donateur
schandalig:[
Waarschuw beheerder
Het zou verboden moeten worden 8)
 
Waarschuw beheerder
Heb Er Zin Aan Word Weer Super Feestje:bounce:
RudeBoy ER Ook Bij:P Das Beste En AngerFist
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:26:
RudeBoy ER Ook Bij Das Beste En AngerFist


en de rest8)..
een groot sterretjes gala bij mij8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:26:
Heb Er Zin Aan Word Weer Super Feestje
RudeBoy ER Ook Bij Das Beste En AngerFist


Ja Dat Vind Ik Nou Ook Hoor Met Een Hoofdletter Bij Elk Woord
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe Wat Een Gedoe Weer8)
 
Waarschuw beheerder
:P MC ManUmax wat is er dan kerel:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op donderdag 11 mei 2006 om 23:59:
Hehe Wat Een Gedoe Weer


Tja Dat Vond Ik Nou Net Niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 09:33:
MC ManUmax wat is er dan kerel


lui btje met hoofdletters pieln
Uitspraak van [HGDG] Para-Teringleier :smoke: op vrijdag 12 mei 2006 om 12:03:
Mc manumax ? wuhaha ik wist nie dat je bijkluste als mc manuel


huhu gimma tha beer and i'll perform as MC8)
Uitspraak van Tokkie.. op vrijdag 12 mei 2006 om 12:46:
dat is t probleem ook, dat wist ie zelf ook niet meer


:$ erg is dat het waar is ook nog:9
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:33:
Tja Dat Vond Ik Nou Net Niet


net niet, of niet net?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 12 mei 2006 om 19:19:
net niet, of niet net?


Oke g@bber
Waarschuw beheerder
donateur
i'm no gabber
 
Waarschuw beheerder
Oh mijn god wat een line-up :respect:!
Absoluut aanwezig :D!
 
Waarschuw beheerder
aanwezig:)
 
Waarschuw beheerder
he Dj ManUmaX wil je het zonde hoofd leters hebben dan:P
 
Waarschuw beheerder
hoezo staat er nog geen eind tijd dan? of gaan we dit keer es wa langer door?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:31:
hoezo staat er nog geen eind tijd dan? of gaan we dit keer es wa langer door?


Dat hoop ik ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 09:57:
he Dj ManUmaX wil je het zonde hoofd leters hebben dan


hehe alst ff kan(F)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:31:
hoezo staat er nog geen eind tijd dan? of gaan we dit keer es wa langer door?


word vast wel wea geprobeerd regelt te worde..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 16 mei 2006 om 11:39:
word vast wel wea geprobeerd regelt te worde..


Lees die zin zelf eens hehehe!!

Nederlands is ManUmaX zijn goeiste vak:P:P

Laterz!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Director op dinsdag 16 mei 2006 om 17:04:
Nederlands is ManUmaX zijn goeiste vak


daar hebt hij ook voor een 10
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 17:06:
daar hebt hij ook voor een 10


en nou hopen dat jij geopmerkingt word zker?;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Director op dinsdag 16 mei 2006 om 17:04:
Lees die zin zelf eens hehehe!!

Nederlands is ManUmaX zijn goeiste vak


hehe nu je het zegt:9
Waarschuw beheerder
Tot hoe laat gaat deze oldschool madness duren?!
Hopelijk langer als vorige editie's?!
Want heb geen zin om na 4 uur ook nog es circa 3 uur te moeten gaan wachten op de trein terug naar huis?! :P
Waarschuw beheerder
en nou hopen dat jij geopmerkingt word zker?



En vak ist zeker beste op school jou ? :P wuhahaha ;P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
no oke dan ManUmaX als jij dat graag wil
dan zal ik het zo doen:P;)
Waarschuw beheerder
mooi werk
oldschool
gaan we mssn nog ff heen:P
 
Waarschuw beheerder
Jange Jange!!

Wat een LiNe UP:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hoene op vrijdag 19 mei 2006 om 18:18:
mooi werk
oldschool


denk dat je niet veel oldschool zult horen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op zondag 21 mei 2006 om 17:39:
denk dat je niet veel oldschool zult horen;)


Hoor je meestal niet
knetterharde industrial is ook beter :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Early rave !! :P
Waarschuw beheerder
Mijn maakt het nix uit als het maar een knetter bende wordt :yes:

Laterz!!
Waarschuw beheerder
Tot hoe laat zal Oldschool Madness duren!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little-J op dinsdag 23 mei 2006 om 20:35:
Tot hoe laat zal Oldschool Madness duren!?


4 uur denk ik he..
Waarschuw beheerder
Weet het wel bijna zekerz 4 uur!!

Of ze moeten de gemeente Enschede zo ver weten te krijgen dat het dit keer langer mag, maar ga er maar niet vanuit :nee:

Laterz!!
Waarschuw beheerder
donateur
idd.. neem maar gwoon 4 uur aan, alst langer duurt ist al1 ma mooi meegenome tog?;)
Waarschuw beheerder
Nee ManUmaX jij moet gewoon netjes om 5 uur thuis wezen en de friteuse aanzetten ;):P:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ik heb beslote dat niet meer te doen.. dat is niet meer zo veilig als ik dat ga doenO:)
Waarschuw beheerder
Nee toch niet zo geslaagd nee??

Heb je je nog een beetjuh vermaakt op Hemelrave??

Laterz!!
Waarschuw beheerder
donateur
hehe wat denk jijO:)
Waarschuw beheerder
donateur
broodje ei we zijn van de partij natuurlijk
Waarschuw beheerder
2 sept. zker van de partij;)
:woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
2 sept ben ik er ook weer bie!!

Want dit thuis zitten is niet wat maarja :S:S

Maandag ff goed het examen maken en dan hoeven we nooit meer aan school te denken :yes:

Laterz!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben denk ik wel aanwezig! :D
 
Waarschuw beheerder
Dione _O_
Nosferatu _o_
evil activities _o_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maybe... ff vervoer terug regelen :P
Geen zin om 4 uur op de trein te wachten weet je :P
 
Waarschuw beheerder
eerst het geluid maar is beter..!!!
dat het niet steeds uit vald..!!!
Artiest Siriuz
Waarschuw beheerder
jup, ben zeker van de party, maakt partyflock nog foto's daar??
Waarschuw beheerder
Moet je wel op rekenen!
Waarschuw beheerder
Okey dan (Y)

Dan rekenen we daar op :yes::P

Laterz!!
Waarschuw beheerder
Kej, ff kijken of dr n bus vanuit winterswijk heen rijd :P anders zorg k wel dat mn pa meegaat :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:32:
Oh mijn god wat een line-up !
Absoluut aanwezig !


Jammer dat je er zaterdag niet was sietze, bij osm, dan bedenk je je wel zeker 100keer om daar ooit nog weer eens naar toe te gaan, wat een kutgeluid:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 18:18:
eerst het geluid maar is beter..!!!
dat het niet steeds uit vald..!!!


Helemaal mee eens:jaja: geen go planet meer voor mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Milan:jaja: op woensdag 31 mei 2006 om 17:24:
Jammer dat je er zaterdag niet was sietze, bij osm, dan bedenk je je wel zeker 100keer om daar ooit nog weer eens naar toe te gaan, wat een kutgeluid


Uitspraak van :jaja:Milan:jaja: op woensdag 31 mei 2006 om 17:25:
eerst het geluid maar is beter..!!!
dat het niet steeds uit vald..!!!

Helemaal mee eens geen go planet meer voor mij


Daar ben ik het niet mee eens :nee:

Ik ga al een paar jaar lang naar OSM altijd toppie daaro (Y):yes:
(Toevallig afgelopen OSM niet geweest)
En de vorige keren dat je bent geweest was het wel goed toch??:S:S

Laterz!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op woensdag 31 mei 2006 om 18:27:
En de vorige keren dat je bent geweest was het wel goed toch??


Uhm de vorige keer was het ook, dat was 8april toch? Toen was het ook een paar keer ineens stil, maar de keren daarvoor dat ik ben geweest was het niet zo:d en toen was het gewoon mooi. Maarja nu heb ik het dus twee keer meegemaakt, en ben bang dat het nog vaker gaat gebeuren, dus de lol is er wel een beetje af.

Latorrr
Waarschuw beheerder
Inderdaad daar heb je gelijk in 8 april viel ook af en toe het geluid uit!!

Maar op welk feest gebeurt dat nu niet dan??

Een perfect feest kan nergens :nee: zijn altijd wel dingen die niet goed zijn of beter kunnen!!

Maarja ik ben 2sept 100% aanwezig zoals altijd :yes:

Laterz!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 1 juni 2006 om 07:13:
Maarja ik ben 2sept 100% aanwezig zoals altijd


Hmm jah die line-up bevalt me eigenlijk ook wel jah:jaja:

Maarjah als er dan weer zo'n gekut is met de sound, dan zal het doek wel een keer vallen dat dan niemand meer heen gaat.

Mazzol>>
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 1 juni 2006 om 07:13:
Een perfect feest kan nergens zijn altijd wel dingen die niet goed zijn of beter kunnen!!


Idd;)

Volgende OSM zker weer aanwezig.. Gewoon een super gezelligheids feest:woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 1 juni 2006 om 07:13:
Een perfect feest kan nergens zijn


Ga Zondag maar met ons mee naar UBERhousen danny, Hardcore Gladiators.. Zul je is zien dat er wel perfecte feesten zijn :p..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisº³º op donderdag 1 juni 2006 om 15:10:
Ga Zondag maar met ons mee naar UBERhousen danny, Hardcore Gladiators.. Zul je is zien dat er wel perfecte feesten zijn ..:P


Hey man gaat helaas niet lukken deze keer :nee:
Ga ja zaterdag naar Pinksterpar-t en vanmorgen mooi dikke bekeuring erbie gekregen :(

De volgende keer ga ik zekerz met jullie mee en dan laat maar eens zien hoe perfect feest dat daaro is :yes:

Laterz!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen stop met zeuren!!!!

Hoeveel GOEDE osm's zijn er wel niet geweest????

zelfs de meest succesvolle organisaties hebben wel eens slechtere editie's, dus ook Eastside Underground.

dus stop met mekkeren, en vooruit kijke naar wat voor vette osm ons op 2 sept te w88 staat


Waarschuw beheerder
Daar ben ik het nu helemaal mee eens :yes:

:respect:Eastside Underground:respect:
Waarschuw beheerder
(y):yes:

Helemaal mee eens;)
wie wat te kankeren heeft op de organisatie c.q. geluid,BLIJF DAN WEG EN KOM DE VOLGENDE KEREN OOK NIET!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op zaterdag 3 juni 2006 om 02:39:
wie wat te kankeren heeft op de organisatie c.q. geluid,BLIJF DAN WEG EN KOM DE VOLGENDE KEREN OOK NIET!!!


Sjon je haalt me de woorden uit mijn mond :yes:(Y)

Hehehehe!!

Laterz!!
Waarschuw beheerder
ik hoop bij deze osm er weer bij te kunnen zijn (moet wel rustig an doen kan ook niet anders)
Waarschuw beheerder
ALTIJD AANWEZIG;)

OSM is altijd gezellig en goed.. ga altijd uit me dak:woeptiedoe:

(Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
1212 · bezoekers (herkomst)


pffffff
en nog 3 maanden te gaan :D:D
word weer een goed bezochte ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hump op zaterdag 3 juni 2006 om 14:55:
ALTIJD AANWEZIG


waar was de vorige?;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 15:00:
word weer een goed bezochte


wat denk jij:D GEILE lineup:kwijl:
Waarschuw beheerder
ckers mooie line up
daar moet ik ckers heen:P:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op zondag 4 juni 2006 om 18:25:
30% daarvan komt niet opdagen.
agenda race


maar daarintegen zijn er ook aantal mensen die wel naar OSM gaan maar geen pf hebben..

ergens kun je de telling dus wel een beetje aanhouden..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T. op dinsdag 6 juni 2006 om 09:22:
maar daarintegen zijn er ook aantal mensen die wel naar OSM gaan maar geen pf hebben..

ergens kun je de telling dus wel een beetje aanhouden..


klopt idd..
Waarschuw beheerder
Wijze woorde van ManUmaX :respect::P

Laterz!!
Waarschuw beheerder
donateur
als het hier weer zon kut geluid is is
dit mijn laatste osm sta je daar lekker
uit je dak te gaan valt het geluid weg
super kut is dat maar goed zie wa vette
line up ckers wetuh :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Skin op donderdag 8 juni 2006 om 08:12:
sta je daar lekker
uit je dak te gaan valt het geluid weg
super kut


weet je ook waarom elke keer het geluid uit viel dan :P
Uitspraak van Hump op zaterdag 3 juni 2006 om 14:55:
OSM is altijd gezellig en goed..


:yes: Altijd Gezellig En altijd veel bekende (Y) toppie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JeffuS op vrijdag 9 juni 2006 om 03:57:
weet je ook waarom elke keer het geluid uit viel dan


zijn de meeste toch niet van op de hoogte
Uitspraak van JeffuS op vrijdag 9 juni 2006 om 03:57:
Altijd Gezellig En altijd veel bekende


al1 als je veel kent ja:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 9 juni 2006 om 04:00:
zijn de meeste toch niet van op de hoogte


jah okej dat is waar :D!! maarjah als ze goed de forums hadden bekenen dan wisten ze het wel o:)


Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 9 juni 2006 om 04:00:
Altijd Gezellig En altijd veel bekende

al1 als je veel kent ja


jah maar dan zijn we goed in ;) wie kent ons nou niet :P:D hhahaha lol o:)
 
Waarschuw beheerder
maar 16 keer binnen een uur dat het geluid uit valt
vind ik niet normaal meer..!!!
het kan een keer gebeuren maar zovaak..!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 16:25:
maar 16 keer binnen een uur dat het geluid uit valt
vind ik niet normaal meer..!!!
het kan een keer gebeuren maar zovaak..!!!!


Heb je dat bij gehouden hoe vaak dat was??

Dan heb je je niet verveeld:P:P

Je hebt wel gelijk het mag niet zovaak gebeuren maar ik ga er van uit dat het helemaal goed gaat komen :yes:

Laterz!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooie line-up :K ..

Echt wel aanwezig, altijd gezellig feesie daaro :yes: ..

en over dat geluid? gewoon lekker mooi door gaan de meeste zijn toch in hun eigenwereldje dus boeiend, moet je maar mooi naar je zin maken:)..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mevrouwtje Bianca op maandag 12 juni 2006 om 14:17:
Echt wel aanwezig, altijd gezellig feesie daaro:yes:..

en over dat geluid? gewoon lekker mooi door gaan de meeste zijn toch in hun eigenwereldje dus boeiend, moet je maar mooi naar je zin maken:)..


Helemaal mee eens het feest moet je zelf maken :yes:(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ipv je er druk over te maken kun je weer ff sociale contacten onderhouden...maarre 16 keer..niet klein beetje overdreven? Kom dur niet elke editie maar lijkt me een beetje aan de vele kant.
Waarschuw beheerder
donateur
kan nie w88 tot ik deimos hoor:kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op woensdag 14 juni 2006 om 17:53:
kan nie w88 tot ik deimos hoor:kwijl:


Nog een paar daagjes slapen MUX :yes:

Laterz!!
 
Waarschuw beheerder
Houseparty’s doen ramen van buurman Go Planet trillen

DEN HAAG/ENSCHEDE (Cerberus) - Regelmatig trillen de ramen in de sponningen van Enschedeër A. Bijkerk als er weer eens een houseparty in de VIPP-discotheek van Go Planet plaats vindt. Bijkerk vindt dat de gemeente Enschede veel te weinig doet aan de geluids-en trillingsoverlast.
Bijkerk stapte deze week naar de Raad van State in de hoop dat die de gemeente dwingt op te treden tegen de organisator van de houseparty’s.
Zelfs de gemeente heeft intussen erkend dat de dance-avonden in de VIPP-ruimte meer overlast opleveren dan de milieuvergunning van Go Planet toestaat.

Aanvankelijk ging de gemeente akkoord met het geluidsrapport van Go Planet. Maar na metingen bleek afgelopen januari dat het dak minder goed geïsoleerd is dan gedacht. Go Planet is evenwel niet van plan het dak beter te isoleren.
Dat is volgens de raadsvrouw van Go Planet veel te kostbaar. Andere aangedragen oplossingen, zoals het verplaatsen van de houseparty’s naar de evenementenhal, het lager zetten van de geluidsinstallatie of het staken van de houseparty’s, wijst Go Planet allemaal af. Volgens de raadsvrouw is er maar één mogelijkheid en dat is het aantal houseparty’s terug te brengen van twaalf naar maximaal zes per jaar.

Omwonende Bijkerk vindt dat voorstel vreemd aangezien Go Planet nooit van plan is geweest twaalf houseparty’s per jaar te houden zodat de ‘vrijwillige’ beperking een truc lijkt om de gemeente en de RvS over te halen.
Toch lijkt er iets verbeterd, want van de houseparty in het laatste hemelvaartsweekend heeft Bijkerk geen last gehad.
Volgens de uitbater van Go Planet heeft de organisator een reeks maatregelen genomen om de bezoekers vooral buiten het complex rustig te houden. Die zouden gewerkt kunnen hebben, maar het kan ook toeval zijn geweest. Mocht de Raad van State de kant van Bijkerk kiezen dan zou de eerstvolgende houseparty op 2 september in gevaar kunnen komen.

Het hoogste bestuursrechtscollege wil eerst meer onderzoek naar de geluids- en trillingoverlast en pas later dit jaar in de bodemzaak definitief een oordeel vellen. De vraag is of de Raad van State tot die tijd de overtreding van de geluidsvoorschriften in de vergunning van Go Planet door de vingers zal zien of de houseparty’s zolang in de ijskast zal zetten.

Uitspraak volgt binnen twee weken.


Dit was de reden waarom de limiter te strak afgesteld stondt. De rechtzaak is gewonnen door Go Planet. Het zal weer als vanouds worden of beter!!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 20:10:
Het hoogste bestuursrechtscollege wil eerst meer onderzoek naar de geluids- en trillingoverlast en pas later dit jaar in de bodemzaak definitief een oordeel vellen.


maar dit gaat nog wel gebeuren?? :/

of is de uitspraak defintief???

en wat was de uitspraak dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 20:10:
Dit was de reden waarom de limiter te strak afgesteld stondt. De rechtzaak is gewonnen door Go Planet. Het zal weer als vanouds worden of beter!!!!


:respect:

en dan maar de mensen die stonden te zeuren:no:

!!!!!Eastside Underground!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd maar weer te zeiken op wat geluid..
toen die opa's en oma's jong waren zouden ze niet anders doen.
Waarschuw beheerder
Word lekkah hakkuh toggg lekkere line up ckers wel..... :D
Waarschuw beheerder
ziet er zeker goed uit die line-up! :D
Ben dan ook zeker wel aanwezig :D :jaja:
Of je t nou leuk vin of nie:P haha
 
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :cheer:
Waarschuw beheerder
ik heb wel weer zin in OSM

altijd gezellig , jammer dat ik de vorige keer er niet bij kon zijn toen zat ik in berlijn.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NL((LEON))NL op maandag 19 juni 2006 om 14:46:
toen zat ik in berlijn.


dat was te vroeg ;)
hopelijk 9 juli in berlijn ;)
Waarschuw beheerder
hopelijk is dat kutgeluid wel verbeterd:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rise Inferno op maandag 19 juni 2006 om 20:00:
hopelijk is dat kutgeluid wel verbeterd


Boeieeeend :P
Zo erg erger ik me er toch niet aan :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rise Inferno op maandag 19 juni 2006 om 20:00:
kutgeluid


Het geluid was wel voor elkaar alleen die limiters niet maar daar kan ESU niks aan doen. Het ligt gewoon puur bij de gemeente: die zegt van zo hard en verder niet.
Laat mij er maar effe bij prutsen dan flikker ik meteen die limiters eruit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: subwoofer henk :cheer: op maandag 26 juni 2006 om 21:56:
voor het geluid hoef je er niet heen te gaan maar voor de gezelligheid(Y):respect:


De gezelligheid moet je zelf maken jah :yes:
Heb er weer donderz zin aan (Y):P

Laterz!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappo op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool


Oldschool :S

met deze line up :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:41:
Oldschool

met deze line up


Jump is niet alleen maar Jump...
tegen t eind van de avond:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op dinsdag 27 juni 2006 om 22:18:
Jump is niet alleen maar Jump...


volgens mij had ik het over oldschool ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 22:47:
Jump is niet alleen maar Jump...

volgens mij had ik het over oldschool


zal t ff anders verwoorden;)
JumpArea is niet alleen maar JumpMuziek...
maar dat hoor je vanzelf wel op de avond;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op dinsdag 27 juni 2006 om 22:49:
JumpArea is niet alleen maar JumpMuziek...
maar dat hoor je vanzelf wel op de avond


zie in de line-up in iedergeval geen namen die oldschool draaien die bij mij indruk maken

zie voornamelijk nieuwe zooi en early dj's staan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 23:08:
zie in de line-up in iedergeval geen namen die oldschool draaien die bij mij indruk maken

zie voornamelijk nieuwe zooi en early dj's staan


Daar staan hier alleen op partyflock nu al een stuk of 50039393783t.4693482.2982498249824.2349823498234 antwoorden en verklaringen op ;)

Nog 1 keer heel bekropt...de aanschaf van die naam had ooit te maken met gemeente vergunningen. De rest zoek je zelf maar op ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
hij heeft het niet over de naam oldschool madness, maar over dat er in de muziekstylen oldschool staat en beweert dat er geen oldschool dj's tussen staan ;)

maar


Uitspraak van Jappo op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
Cixx


Uitspraak van Jappo op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
Predator


Uitspraak van Jappo op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
Tango & Cash


Uitspraak van Jappo op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
X-ess


Uitspraak van Jappo op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
Dione
Dr. Rude
Dr. Z-Vago


is wel oldschool en early man plus dat erin de jump veel oldschool gedraait word ;)

dus niet zo miepen :D

is gewoon veelzijdig, meer niet

:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:34:
is wel oldschool en early man plus dat erin de jump veel oldschool gedraait word


dat bedoel ik8) ghehe
 
Waarschuw beheerder
donateur
vind ik ook..................... (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:34:
is wel oldschool en early man plus dat erin de jump veel oldschool gedraait word


dat zijn duidelijk early namen ;)

merk alweer dat mensen hier early en oldschool op 1 hoop gooien

als je oldschool wilt dan mot je namen als: Rob & Ludie, Stanton, Miss Monica, Reza, Jor-in etc etc etc neerzetten.

ik maar hier duidelijk aan op (en niet alleen hier hoor ;)) dat er veels teveel mensen zijn die niet weten wat oldschool inhoud ;)


neem ff een kijkje op www.real-lunatic.com ;) daar vind je grotendeels classics & oldschool en een beetje early
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:33:
dat er veels teveel mensen zijn die niet weten wat oldschool inhoud


:roflol:
ga niet proberen uit te leggen wat oldschool is en early 8)

doe het niet ;P

ik win ;)

als je goed leest geef ik aan early EN oldschool.
ze draaien in combi ;)

en de hele echte oldschool waar jij nu over wilt praten trekt niet genoeg op zo een feest.
dat verschilt teveel met wat er werkelijk gedraait word ;)
Waarschuw beheerder
Juist, plus dat het de sfeer die je op oldschool feestjes tegenkomt niet ten goede doet in zo'n concept.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:33:
Rob & Ludie, Stanton, Miss Monica, Reza, Jor-in


zijn wel meer namen die oldschool draaien, mssn alleen niet zo bekend...als je niet kijkt naar de dj's maar op de muziek afgaat, maakt het dus weinig uit wie er draait..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:36:
ga niet proberen uit te leggen wat oldschool is en early

doe het niet

ik win


ik betwijfel het, deze jongen is opgegroeit in parkzicht en de energiehal

dus kom nu niet met je van ik win ;)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:36:
ze draaien in combi


als er uberhout oldschool voorbij komt dan zijn het die standaart plaatjes (acen, dhs etc ;))
Uitspraak van Recklezz op woensdag 28 juni 2006 om 11:38:
plus dat het de sfeer die je op oldschool feestjes tegenkomt niet ten goede doet in zo'n concept.


de sfeer op de echt classics en oldschool feesten is 10x beter dan op welk ander feest dan ook ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:43:
de sfeer op de echt classics en oldschool feesten is 10x beter dan op welk ander feest dan ook


Dat bedoel ik er toch ook mee, mega wup ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op woensdag 28 juni 2006 om 11:43:
Dat bedoel ik er toch ook mee, mega wup


mot je toch duidelijker zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op woensdag 28 juni 2006 om 11:38:
plus dat het de sfeer die je op oldschool feestjes tegenkomt niet ten goede doet in zo'n concept.


Met andere woorden;

De gezelligheid en toch vrij unieke sfeer op dergelijke (oldschool)feesten komt denk ik niet goed tot zijn recht in een concept met allerlei gemixte stijlen.

Zo? b)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:43:
deze jongen is opgegroeit in parkzicht en de energiehal


hmz 8)

dus dat zou standaard betekenen dat een ander er totaal niks van weet?? ;P
dat gaat je dan vies tegen vallen.
ik krijg veel voer van mensen om me heen (bv vinyl junk) dan doe ik weer research naar de zaken wat hij me verteld en daar leer ik van ;)
ik heb genoeg ervaring om te weten wat oldschool is en early ;)

met namen moet je neit komen, wnat dan pakken we ook een ander onderwerp en leg je het zelf ook af, maar dat je opgegroeid bent met parkzicht en energiehal is hardstikke mooi, maar dat betekend niet dat je per definitie meer weet dan mij ;)

of denk je dat ik nooit in de energiehal ben geweest??? ;)

ga wat langer naar feesten dan je denkt ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:50:
of denk je dat ik nooit in de energiehal ben geweest???


energiehal is zowiezo al early ;)

maar weet er veel meer vanaf dan jij denk aangezien we zelf classics en oldschool feesten geven ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:50:
wnat dan pakken we ook een ander onderwerp en leg je het zelf ook af,


:gaap: (gaan we nu over chicago en detroit house praten ;) )
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:50:
ga wat langer naar feesten dan je denkt


je haalt mij toch niet in hoor, of je mot ook al bijna 16 jaar gaan ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:52:
maar weet er veel meer vanaf dan jij denk aangezien we zelf classics en oldschool feesten geven


Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:52:
je haalt mij toch niet in hoor, of je mot ook al bijna 16 jaar gaan


1 vraag
wat probeer je nou in godsnaam te bewijzen???

ik zie je nu maar als 1 iets
iemand die probeert stoer over te komen omdat ie langer mee gaat.

intenet jongen ;)
meeste mensen weten het niet, maar er zijn er een paar van mijn leeftijd die het wel weten hoe het zit ;)

ja, echt waar ;)

ze bestaan :D

en bv planet x ook.
die weet ook ongeveer alles van de begin tijd van de house (terwijl ie jonger is dan mij)
als je je maar er genoeg in verdiept leer je genoeg.

dus ga ergens anders opscheppen, want toevallig heb je nu iemand die jonger is dan je, maar die ook meer weet van oldschool/early en classics dan je ahd gedacht

btw
no hard feelings hoor :flower:
 
Waarschuw beheerder
ik schep helemaal niet op, maar ik zie zovaak de term olschool bij feesten staan en dan kom je er en dan word er early gedraait ;)

en zelfs dan hoor je de standaard bekekende hitjes :/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:36:
ga niet proberen uit te leggen wat oldschool is en early

doe het niet

ik win


kijk dit is de fout die je maakte om er van uit tegaan dat je het van mij zou winnen ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:58:
ik schep helemaal niet op


wel, maar goed.
jij wilt je gelijk en ik wil me gelijk dus die discussie is ten einde ;)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:58:
ik zie zovaak de term olschool bij feesten staan en dan kom je er en dan word er early gedraait


2 dingen ;)

1. de term oldschool als style bij het feest komt puur doordat er (ja echt waar) early EN oldschool gerelateerde dj's staan ;)
dus is het een verwachtings patroon dat het gaat gedraait worden ;)

2. (meer voor als je daar op doelt)
in de naam oldschool madness staat het totaal niet voor de muziek style, maar voor de sfeer ;)
(toegegeven dat het gewoon een slimme zet was van de organisatie om het zo te noemen ivm met vergunnningen en dergelijken)

snappie??

deze organisatie weet echt wel wat ie er neer zet ;)
komen niet net pas om de hoek kijken dus dat zit wel goed ;P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:33:
ik maar hier duidelijk aan op (en niet alleen hier hoor ) dat er veels teveel mensen zijn die niet weten wat oldschool inhoud


Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:33:
merk alweer dat mensen hier early en oldschool op 1 hoop gooien


Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:33:
neem ff een kijkje op www.real-lunatic.com


;)

dan reageer ik daarop ;)
bij mij komt het op dat moment over alsof je even mensen de les wilt lezen omdat je het toevallig allemaal hebt mee gemaakt ;)
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Laten we het even over het feest hebben mensen!

Real Lunatic.. Het is geen wedstrijd, dus ook geen kwestie van "winnen". :no:

Als jij langer dan iemand anders naar feesten gaat, ben je niets beter dan iemand anders. En muziek is niets meer dan een aaneenschakeling van klanken wat iemand waardeert of niet en waar iedereen z'n eigen naampje aan mag geven.

Voor de één is iets misschien oldschool, wat jij als "early" zal zien.

Dat wil niet zeggen dat jij óf de ander gelijk hebt, dat wil simpelweg zeggen dat één persoon het in 'n ander hokje stopt als jij.

Muziek is vaker ondefinieerbaar, dan wel te definiëren ;)

(F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:02:
1. de term oldschool als style bij het feest komt puur doordat er (ja echt waar) early EN oldschool gerelateerde dj's staan
dus is het een verwachtings patroon dat het gaat gedraait worden


sorry ben al tevaak van een koude kermis thuis gekomen ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:05:
sorry ben al tevaak van een koude kermis thuis gekomen


en dat geloof ik direct hoor :(
dat is dan ook wel de domper :(
maar het word wel gedraaid af en toe dus mag het erbij staan ;)
maar snap je helemaal


Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:04:
Muziek is vaker ondefinieerbaar, dan wel te definiëren


:yes:

dus houden we het hierbij :flower:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:03:
bij mij komt het op dat moment over alsof je even mensen de les wilt lezen omdat je het toevallig allemaal hebt mee gemaakt


:no: maar nok er wel mee, want mag hier blijkbaar niet mn mening geven (van o.a pf ;)) beetje jammer weer

en dat noemen ze dan een forum :/

laterzz
laatste aanpassing
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:07:
maar nok er wel mee, want mag hier blijkbaar niet mn mening geven (van o.a pf )


Ach gossie :aai:

Natuurlijk mag je wel je mening geven kerel.

Maar als jij naar PF gaat voor de agenda(wat al lang en breed bekend is dat de meeste mensen daarvoor naar PF komen) en je ziet een feestje als OSM staan, je klikt vervolgens op forumonderwerpen bij dat feest om wat meer info te vergaren..

Dan is het niet echt leuk en gezellig om een discussie te lezen tussen iemand zoals jij die zegt exact te weten wat nou precies oldschool is en early rave/hardcore(wat geen zak met het hele feest te maken heeft, want zoals aangegeven door Cemon Victa gaat het hier om de NAAM "oldschool" en niet de stijl) en iemand die even uit probeert te leggen waar de naam voor staat.

Discussiëren mag altijd natuurlijk, maar het moet wel informatief blijven, anders ga je maar naar onzin&humor, chat of één van de vele oldschool-topics waar gechat wordt bij het leven.

En die laatste topics ken jij maar al te goed, want ik zie je naam regelmatig langskomen.
 
Waarschuw beheerder
:gaap: what ever

kinders de mzzl ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0000916700242e70e9eb063a1a017806fb]https://vip.partyflock.nl/images/upload/65071_original.jpg[/img] vette flyer:)...
 
Waarschuw beheerder
donateur
vind je???

8)

nee, idd ;)
ook wle vet.
junky ook een echt platen maniac en dan syco echt de mic master :D:D

dus lekker veel dj's en veel goede mc's :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
moet de achterkant drbij, kan je de namen zien8)
Waarschuw beheerder
[img width=234 height=328 cacheid=0002612000059ccf4aabe2711a01780bb5]https://partyflock.nl/images/upload/65072_original.jpg[/img]

;p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Propz for the flyer :respect:
Waarschuw beheerder
Michel heb je niet toevallig vrijkaartjes voor je Oud-dorpsgenoten over? O:)
Waarschuw beheerder
wat een omschakeling van onderwerp tok!

whaha masterlijk :lol: :D

maja word vet feestje 100 punten! word weer een knallertje:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T. op zaterdag 8 juli 2006 om 23:06:
wat een omschakeling van onderwerp tok!


topic leuk houden he...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik kijk na een tijdje hier weer int topic, en hulde aan de onderwerp overschakeling, dat gedram over genres en hokjes plaatsing ;)

(Y)
Waarschuw beheerder
Niet ingewikkeld doen of wat dan ook...

ik heb er zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
pfff duurd nog net zo lang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op maandag 10 juli 2006 om 13:21:
pfff duurd nog net zo lang


7 weken en 5 dagen :9
Waarschuw beheerder
donateur
en hoeveel uur?8)
 
Waarschuw beheerder
Op dit moment : 6 uur en 45 minuten O:)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Go PLANET weer op de kop zetten
Waarschuw beheerder
Ik heb dr net zo'n zin in gek (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --NICK- op woensdag 12 juli 2006 om 11:28:
Go PLANET weer op de kop zetten


Das't Beste!:yes:

hopen dat iets drukker word als vorige x maargoed, drukt de pret niet 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op woensdag 12 juli 2006 om 11:36:
Ik heb dr net zo'n zin in gek


WOUS:9 jaja ik ook wa:D
Uitspraak van T. op woensdag 12 juli 2006 om 19:28:
hopen dat iets drukker word als vorige x maargoed, drukt de pret niet


reken er maar wel op;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het ýs warm hýer ýn Turkýje!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op donderdag 13 juli 2006 om 12:24:
Het ýs warm hýer ýn Turkýje!!


vette letters8)

nog veel plezier da Erkan(Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op donderdag 13 juli 2006 om 12:24:
Het ýs warm hýer ýn Turkýje!!


:respect:
beterzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op donderdag 13 juli 2006 om 12:24:
Het ýs warm hýer ýn Turkýje!!


mwoah in nederland ook wel8)...
maar nog goeie vakantie!.. :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op donderdag 13 juli 2006 om 18:45:
mwoah in nederland ook wel...


Haha, voor warm weer hoef ik nu niet naar 'Turkýje' :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SYCORE op donderdag 13 juli 2006 om 12:24:
Het ýs warm hýer ýn Turkýje!!


warm ijs,whehehehe...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Is het al 2 september, dan begint nl ook me vakantie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 15 juli 2006 om 10:25:
dan begint nl ook me vakantie


pfff dan zit die van mij er net op:(
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mýj ýs het ýn NL warmer dan hýer of nýet??
Waarschuw beheerder
Tis hier abnormaal warm man...35 graden was het vanmiddag zoiets? Daar dan?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op woensdag 19 juli 2006 om 17:34:
hier is het 36


op me werk 45, maar dat geldt niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee, valsspeler:devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op woensdag 5 juli 2006 om 23:12:
Michel heb je niet toevallig vrijkaartjes voor je Oud-dorpsgenoten over?


een vrijkaartje is altijd mooi meegenomen..
maar 15 euro vind ik echt niet duuur als je naar de line-up kijkt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiQe88 op donderdag 20 juli 2006 om 00:05:
15 euro vind ik echt niet duuur als je naar de line-up kijkt


IS ook helemaal NIET duur!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:07:
maar nok er wel mee, want mag hier blijkbaar niet mn mening geven (van o.a pf ) beetje jammer weer

en dat noemen ze dan een forum

laterzzlaatste aanpassing 28 juni 2006 12:08


zeikerd open dan je eigen forum (ik weet alles van de house jij niet )bla die bla die bla bla
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dicht bij huis is wel makkelijk:P ..

maar afterparty @ enschede na Osm wordt ook wel weer mooi zoals gewoonlijk :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mevrouwtje Bianca op woensdag 26 juli 2006 om 18:19:
maar afterparty @ enschede na Osm wordt ook wel weer mooi zoals gewoonlijk


osm wordt een AFTERPARTY van Mayhem Outdoor!!! Overdag lekker losgaan in de buitenlucht in Deventer en 's avonds lekker stampen in Enschede..
Bekijk even deze link:
https://partyflock.nl/party/48604

2 september wordt zeker een mooie dag!!!!!
:bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ben als k t geld weer rond kan krijgen oowk van de partij (y)
 
Waarschuw beheerder
Hoelaat is het afgelopen weer om 4:00 uur :nocheer:
Waarschuw beheerder
en geen enkele terror/speedcore dj :(
maar wel die vieze scene verneukers korsakots en foutblast.
Waarschuw beheerder
real-lunatic>>> Miss Monica organiseerde vroeger in de roxy een lesbo avond voor gabberinnen.

(als we het toch over "ik alleen weet alles beter" hebben:P)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op zaterdag 5 augustus 2006 om 23:06:
en geen enkele terror/speedcore dj
maar wel die vieze scene verneukers korsakots en foutblast.


Mee eens!!
 
Waarschuw beheerder
ik ben cker van de partij, word wel een gaaf feesie
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 17:54:
ik ben cker van de partij, word wel een gaaf feesie


All the way from Amsterdam :woeptidoe: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 12:20:
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op zaterdag 5 augustus 2006 om 23:06:
en geen enkele terror/speedcore dj
maar wel die vieze scene verneukers korsakots en foutblast.

Mee eens!!


maar je hebt outblast en korsakof wel in je favo dj lijst staan...

whahaha :s
 
Waarschuw beheerder
Cker Aanwezig:)
Waarschuw beheerder
Tot hoelaat zal het feest eigelijk duren? staat nog steeds geen eind tijd bij, of gaat het gewoon weer tot 4 uur duren?

Ga van de week ff een kaartje halen :ÿes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op dinsdag 8 augustus 2006 om 00:38:
maar je hebt outblast en korsakof wel in je favo dj lijst staan...

whahaha


hahaha psies...zeg dan niks! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluiz² :[ op donderdag 10 augustus 2006 om 13:56:
Tot hoelaat zal het feest eigelijk duren? staat nog steeds geen eind tijd bij, of gaat het gewoon weer tot 4 uur duren?

Ga van de week ff een kaartje halen :ÿes:


is altijd tot 4 uur...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 12:20:
Mee eens!!


Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op dinsdag 8 augustus 2006 om 00:38:
maar je hebt outblast en korsakof wel in je favo dj lijst staan...

whahaha


whahahahhaha whoppaaaah!:X

:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 12:20:
Mee eens!!


:X

Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op dinsdag 8 augustus 2006 om 00:38:
maar je hebt outblast en korsakof wel in je favo dj lijst staan...


Oef, dat moet pijn doen.
 
Waarschuw beheerder
Hahaha :p

wat gezellig hier,
ma ik vind het wel een strakke actie :yes:

wat een goeie line up trouwens :cheer:

(K)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:41:
wat gezellig hier,


en daaar gaaaaat het om;p


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:41:
wat een goeie line up trouwens


that's OSM:P


word weer een super feestje!! :yes:
 
Waarschuw beheerder
maar 2 september is er een outdoor feest in Schoonhoven :cheer: met een afterparty in de Tapperij !

maar de line up van osm is beter ... !
wat word hem ?

(K)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 11:19:
wat word hem ?


osm ;)
 
Waarschuw beheerder
OSM! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
OSM :yes:

Domme vraag:P whehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 11:19:
wat word hem ?


kijk naar je ingevulde muziekstijlen.. OSM dus..
 
Waarschuw beheerder
haha haalt 1 van jullie me op dan ;-p hehe
 
Waarschuw beheerder
donateur
tsja
goeie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 19:32:
haha haalt 1 van jullie me op dan hehe


helemaal uit dedemsvaart :O

8)
Waarschuw beheerder
donateur
groeten uit Swiss!!!
 
Waarschuw beheerder
helemaal uit dedemsvaart?
valt wel mee hoor..
als je een beetje door rijd is het een half uur rijde ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nog ma een half maandje:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 12:27:
als je een beetje door rijd is het een half uur rijde


en als je door fietst is het maar anderhalf uur;p
 
Waarschuw beheerder
haha fietsen ??
dat ken ik niet ;-)

ga dan nog liever met de scooter:p
of ik ga naar excited, is dichterbij :p
Waarschuw beheerder
Nog 18 dagen!

Ik heb er in iedergeval zin in! :bounce:
Waarschuw beheerder
Heb der echt wel weer zin in :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 11:41:
dat ken ik niet


kan ik je wel leren;p ik heb het ook op een oude fiets geleerd;p
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 11:41:
ga dan nog liever met de scooter


met de scooter kan ook! als je der ma komt toch!


Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 11:41:
of ik ga naar excited, is dichterbij


tja je kan ook saai doen en daar na toe gaan ja;p
Waarschuw beheerder
donateur
k kom met de minibike.. hoef tog al1 ma over non-openbare wegen:D
 
Waarschuw beheerder
Sinds wanneer is dit 18 plus dan?
Oldschool Madness 2 september 2006
Dance Event (Dance)

Min leeftijd 18
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:34:
Sinds wanneer is dit 18 plus dan?
Oldschool Madness 2 september 2006
Dance Event (Dance)

Min leeftijd 18


Waar zie jij dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
krijgen deze een aparte area? 8)

MC: Alee
MC: Apster
MC: D
MC: Da Hustla
MC: Da Mouth of Madness
MC: Da Syndrome
MC: Double T
MC: LunaTick
MC: M-Shane
MC: Renegade
MC: Ruffian
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 15 augustus 2006 om 18:16:
krijgen deze een aparte area?

MC: Alee
MC: Apster
MC: D
MC: Da Hustla
MC: Da Mouth of Madness
MC: Da Syndrome
MC: Double T
MC: LunaTick
MC: M-Shane
MC: Renegade
MC: Ruffian


Wees naar niet bang, dit zijn allemaal mc's die voluit gaan bij het karten en het buffet. Dus minimaal bij het feest hahah
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha 8)

ach, zolang de niet opgenoemde mc maar wel zn skillz laat hore :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SYCORE op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:50:
Waar zie jij dat dan?


http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?sstlcmpid=7516&event_id=569778
 
Waarschuw beheerder
donateur
OMG

:kwijl:
wat ik nu weet :kwijl:
jullie zien vanzelf wel wat ik bedoel :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:12:
wat ik nu weet
jullie zien vanzelf wel wat ik bedoel


ook hier geld weer, ssssst!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:16:
ook hier geld weer, ssssst!!


ja ja
ik weet het ;)
moest ff me enthousiasme uiten ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:34:
Sinds wanneer is dit 18 plus dan?


Idd, hier op pf staat ook niet aangegeven dat het voor 16 jaar en ouder is, wat normaal wel zo is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappo op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:28:
Idd, hier op pf staat ook niet aangegeven dat het voor 16 jaar en ouder is, wat normaal wel zo is.


tis gewoon vanaf 16 jaar....
Waarschuw beheerder
als ik maar mee mag karten vink het best;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neutron K op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:42:
als ik maar mee mag karten vink het best


ik wil ook wel es wat o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:12:
OMG


wat ik nu weet
jullie zien vanzelf wel wat ik bedoel


haha, deze reactie viel te verwachten!8)

Uitspraak van Tokkie.. op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:50:
ik wil ook wel es wat


Ik ook:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tristan [SoE] op woensdag 16 augustus 2006 om 00:22:
Uitspraak van Cemon Victa op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:12:
OMG


wat ik nu weet
jullie zien vanzelf wel wat ik bedoel

haha, deze reactie viel te verwachten!


Uitspraak van Tokkie.. op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:50:
ik wil ook wel es wat

Ik ook


WAT????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik draai iedereen eruit!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Qua skilzz of omdat t beroerd klinkt?:P :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha klootzak!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik noteer igg alle namen van mensen die op de hoogte zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
gnoeg papier?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op woensdag 16 augustus 2006 om 15:20:
Ik noteer igg alle namen van mensen die op de hoogte zijn


waarvan?? :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tristan [SoE] op woensdag 16 augustus 2006 om 15:13:
Oeh, Hein scherp!


Krijg je als je de hele ochtenddienst niks te doen hebt, dan heb je energie over voor andere dingen :P


Uitspraak van SYCORE op woensdag 16 augustus 2006 om 13:19:
hahaha klootzak!


Keertje smaen draaien dan maar? ;) :aai:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Equalizer op woensdag 16 augustus 2006 om 18:35:
Keertje smaen draaien dan maar?


ok, nou is het genoeg.
erkan is nou eenmaal een betere mc dan dj, maar zo slecht si ie nou ook weer niet :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoor je mij dat zeggen dan?:vaag:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Equalizer op woensdag 16 augustus 2006 om 18:43:
Hoor je mij dat zeggen dan?


nou, vind als je zegt
Uitspraak van Equalizer op woensdag 16 augustus 2006 om 18:35:
Keertje smaen draaien dan maar?


zegt tegen erkan oevr zen draaikunsten, noem ik het aardig dat je vind dat ie net zo beroerd draait als jou 8)

:lol:geintje :lol:

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Equalizer op woensdag 16 augustus 2006 om 18:35:
;) :aai:


Vergeet die niet hé :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op woensdag 16 augustus 2006 om 08:48:
ik denk dit....


[img width=500 height=375]https://partyflock.nl/images/album/882447.jpg[/img]


heey ma dat ziet er bekend uit 8)
laatste aanpassing
 
Artiest Mile
Waarschuw beheerder
damn, fijne line-up! bunch of top MC's erbij (y) sign me in!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Worden er ook even partyflock foto`s gemaakt??:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 22:10:
Worden er ook even partyflock foto`s gemaakt


vast wel.. geloof ik elke osm wel
Waarschuw beheerder
donateur
niet elke.. maar wel veel!
 
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ik ook van de partij zal zijn kan niet wachten totdat vince begint te draaien! ;)
Waarschuw beheerder
Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool

Prijs
Voorverkoop: € 15,-

Kaarten
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketBox.

Minimum leeftijd is 16 jaar.

dat staat dr bij mij teminste..;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ff alle stats nog nagekeken... jezus wat word dit een VETTE osm:D
dik veel zinO:)
 
Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
Waarschuw beheerder
Line up is zeker om te smullen!!!!! (Y)
ZEKER zin in
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jaapiejjow op maandag 21 augustus 2006 om 23:16:
Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool

Prijs
Voorverkoop: € 15,-

Kaarten
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketBox.

Minimum leeftijd is 16 jaar.

dat staat dr bij mij teminste..


Kaarten
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketBox.


Minimum leeftijd is 16 jaar.

Er zullen hier foto's genomen worden door Partyflock!
 
Waarschuw beheerder
GVD net als wij hierow feestweek hebben..moet helaas een keertje overslaan:(

enoid:(kkzooi
Waarschuw beheerder
Zal er ook niet bij zijn i.v.m werk :(
Waarschuw beheerder
ach zal ik maar is weer een x gaan??

dan heb ik een aar vol gemaakt met OSM :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Ze mochten van mij die leeftijd wel een x omhoog gooien! Zou ten goede komen aan de sfeer tijdens OSM want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
Zou ten goede komen aan de sfeer tijdens OSM want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!


de sfeer is altijd wel goed hoor,zelden dat er een ruzie is,dat is in het westen vaak wel anders,daar vaker wat aan de hand volgens mi
Waarschuw beheerder
Klopt heb er nog nooit ruzie gezien ;)
sfeer is altijd top :D

maar gaan alle dj's gewoon in de grote zaal draaien? :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
Ze mochten van mij die leeftijd wel een x omhoog gooien! Zou ten goede komen aan de sfeer tijdens OSM


net of dat leeftijds gebonden is?? :no:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!


nooit geen last van!
 
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]https://partyflock.nl/images/album/1005742.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 22:36:
Uitspraak van Rick! op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!

nooit geen last van!


ik wel, maar als je daar aan gaat lopen ergeren kun je beter thuisblijven
Waarschuw beheerder
donateur
probleem:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
Ze mochten van mij die leeftijd wel een x omhoog gooien!


gevolg volgens jou:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
Zou ten goede komen aan de sfeer tijdens OSM want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!


btje cru, nietwaar? :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op donderdag 24 augustus 2006 om 00:13:
btje cru, nietwaar?


De laatste keer dat ik er was, was er ook een jumpzaaltje. Daar was de gemiddelde leeftijd behoorlijk hoger en vond ik de sfeer ook een stuk aangenamer!

Dit is mijn persoonlijke mening :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 10:12:
De laatste keer dat ik er was, was er ook een jumpzaaltje. Daar was de gemiddelde leeftijd behoorlijk hoger en vond ik de sfeer ook een stuk aangenamer!


ik heb daar ook gestaan en het was er idd gezellig! Allemaal bekenden, geen hardgaanders (qua uiterlijk) en blije muziek!
denk dat die factoren heel wat meespelen! misschien voel jij je meer thuis binnen die factoren:aai:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op donderdag 24 augustus 2006 om 10:58:
ik heb daar ook gestaan en het was er idd gezellig! Allemaal bekenden, geen hardgaanders (qua uiterlijk) en blije muziek!
denk dat die factoren heel wat meespelen! misschien voel jij je meer thuis binnen die factoren


We drinken er volgende week wel ff een paar en dan hebben we een leuk discussiepunt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 11:36:
We drinken er volgende week wel ff een paar en dan hebben we een leuk discussiepunt


hehe dat doen we rick(Y) :bier:
 
Waarschuw beheerder
Ja Manu kunnen wij ook wel weer eens doen ff de hals vol gieten:D wie giet geniet:jaja:
 
Waarschuw beheerder
donateur
heel schaamtelijk, maar ik ben er niet bij (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:54:
Ja Manu kunnen wij ook wel weer eens doen ff de hals vol gieten


eigenlijk wel he? njah zult we ma eens doen dan:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 20:49:
heel schaamtelijk, maar ik ben er niet bij


idd, Schaam je Diep!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 10:12:
De laatste keer dat ik er was, was er ook een jumpzaaltje. Daar was de gemiddelde leeftijd behoorlijk hoger en vond ik de sfeer ook een stuk aangenamer!

Dit is mijn persoonlijke mening :aai:


Volgende keer maar een Jump feestje??? ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb het kaartje gekocht:O 2 september maar dan staat er achter The hang dj part 2:S

terwijl dat dr The Vinyljunk & MC Syco's b-day moet staan:O maar de datum klopt wel dus ik snap het niet???

want hang the dj part 2 is pas 11 nov.. maar tochs atat dr 2 sept op dat kaartje ?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ja heb precies het zelfde bianca:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
miss hebbe ze de 2de titels wel verward:P
 
Waarschuw beheerder
manumax heeft wel weer eens gelijk denk ik:P
Waarschuw beheerder
ja ik heb dat ook nu ik me kaartje zo bekijk :/
Waarschuw beheerder
Ja het is best raar, :S..

Denk ook dat ze zich hebben verward lekker slim dan:|..

Maar heb berichie gestuurd naar de organisatie ffkes kijken wat ze terug reageren:)..

Gekkelui haha :looser: :P

Maar ben dus niet de enigste, dus dan zal t wel een foutje ofzo zijn,
Domme drukfout :O haha:p vergis je, je niet zo snel in toch.. naja blijkbaar wel :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je hebt van die lui :/
Waarschuw beheerder
Hahaha ja idd .. vind egt maar een dom & vage fout dan:)..
Waarschuw beheerder
is het ook
Waarschuw beheerder
ach boeie ook zolang je er maar heen kan :D
Waarschuw beheerder
Dikke vette HOER'NBENDEEE!!
 
Waarschuw beheerder
daar ga ik egt wel heen, kk goeie line up voor een osm.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mevrouwtje Bianca op vrijdag 25 augustus 2006 om 14:58:
vind egt maar een dom & vage fout dan..


de fout ligt gewoon bij ticketbox, die hebben denk ik twee feesten door elkaar gehaald..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:17:
Uitspraak van Dedemsvaart84 op vrijdag 25 augustus 2006 om 13:37:
Lekker slordig...

fouten zijn er om ze te maken


True, maar blijf het slordig vinden :P
Je checked zo iets wel ff vantevoren lijkt me, maar jah eigenlijk BOEIEND! Als het feest maar goed is mag niemand klagen
Waarschuw beheerder
Kom ook nog wel ff paar biertjes drinken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluiz² :[ op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:16:
ach boeie ook zolang je er maar heen kan


Das waar:) :yes: .. nog een weekie 8)!
Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:17:
fouten zijn er om ze te maken


Ja en van fouten leer ja b) maarja :P
Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 26 augustus 2006 om 08:45:
de fout ligt gewoon bij ticketbox, die hebben denk ik twee feesten door elkaar gehaald..


Ja ik denk t ook:), maarja boeie ook verder:P.. ´t viel me alleen op ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 26 augustus 2006 om 20:43:
2 zalen


Dat wordt dus weer voor ieder een halve vierkante meter om te hakken op een plek die helemaal 'ondergebiert' is waar je dus zo op je bek stuitert? :9
Waarschuw beheerder
Gezellige bende dus 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op zaterdag 26 augustus 2006 om 22:18:
Dat wordt dus weer voor ieder een halve vierkante meter om te hakken op een plek die helemaal 'ondergebiert' is waar je dus zo op je bek stuitert?


Nog nooit op de bek gestuitert door biershit doe je toch iets niet goed Wendy:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:11:
Nog nooit op de bek gestuitert door biershit doe je toch iets niet goed Wendy


Nog nooit??? Mssn ben ik dan wel te fanatiek 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op zondag 27 augustus 2006 om 15:21:
Nog nooit??? Mssn ben ik dan wel te fanatiek


of je bakt er niks van kan ook nog:P
Waarschuw beheerder
nou ik ben ook wel is onderuit gegleden daar :/
die vloer is altijd net zo glad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:44:
of je bakt er niks van kan ook nog


Grrr.. (6)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluiz² :[ op zondag 27 augustus 2006 om 18:05:
nou ik ben ook wel is onderuit gegleden daar
die vloer is altijd net zo glad


krieg ie dervan aj nog ma net komt kiek'n:D


Uitspraak van WM op zondag 27 augustus 2006 om 20:29:
Grrr..


of is dat niet zo:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 21:21:
krieg ie dervan aj nog ma net komt kiek'n:D


kan wa ween maar die vloer is wa glad :P
Waarschuw beheerder
waneer komt zalen indeling en timetable en shit erop dan :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluiz² :[ op maandag 28 augustus 2006 om 00:08:
waneer komt zalen indeling en timetable en shit erop dan


vandaag of morgen komt het nieuwsbericht erop...
 
Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Jaaa vince vince vince!!


is er trouwens ook deurverkoop? in de agenda staat alleen voorverkoop.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 13:16:
is er trouwens ook deurverkoop? in de agenda staat alleen voorverkoop.....


geloof dat dat voorgaande edities ook gewoon bij de deur verkrijgbaar was.. (kaartverkoop)
 
Waarschuw beheerder
thnx
 
Waarschuw beheerder
ja is er wel 20 euro als goed is
Waarschuw beheerder
Heb drr zin in 8)

Maar eerst mayhem outdoor, gastenlijst 8) :P

2 feesies knallen dussss :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 08:03:
vandaag of morgen komt het nieuwsbericht erop...


is wel een nieuwsbericht maar geen timetable
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluiz² :[ op maandag 28 augustus 2006 om 17:46:
is wel een nieuwsbericht maar geen timetable


Klopt, staat ook in het persbericht waarom er geen timetable is.

Een Timetable zal er niet gemaakt worden en laat de organisatie het aan de artiesten over wie er met wie gaat draaien, zo krijg je dus leuke combi's van dj's, één dj die wat meer mainstream draait met eentje die wat meer duister en dieper draait. Voor iedere liefhebber van de hedendaagse Hardcore en aanverwante stylen is er dus wel één of meerdere dj's uit zijn favorieten lijst aanwezig .


Dit is voor de verandering toch ook wel een vet idee, zorgt naar mijn mening voor hele verassende en spectaculaire sets op deze avond.
Iedereen kent tegenwoordig de dj's allemaal wel van foto's van hier op pf, dus weet iedereen ook wel wie er welk moment staat te draaien ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 17:49:
Klopt, staat ook in het persbericht waarom er geen timetable is.


Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 17:49:
Dit is voor de verandering toch ook wel een vet idee, zorgt naar mijn mening voor hele verassende en spectaculaire sets op deze avond.
Iedereen kent tegenwoordig de dj's allemaal wel van foto's van hier op pf, dus weet iedereen ook wel wie er welk moment staat te draaien ...


oops had ik nog niet gelezen :P maar dat is idd wel vet zo krijg je ook eens dj's met elkaar te draaien wat je mischien altijd al hebt willen zien :D :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluiz² :[ op maandag 28 augustus 2006 om 18:02:
maar dat is idd wel vet zo krijg je ook eens dj's met elkaar te draaien wat je mischien altijd al hebt willen zien


Daar is het ook om gedaan, keer wat anders dan de rest altijd doet...
 
Waarschuw beheerder
donateur
eens zien tegen wie ik ga doen ;)
heb voorkeuren 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 18:14:
eens zien tegen wie ik ga doen


exclusief jumpsetje???
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 18:24:
exclusief jumpsetje???


:lol:
als iemand in de main jump wil draaien???

of meot ik dan in de 2e zaal draaien??? ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 18:26:
of meot ik dan in de 2e zaal draaien???


yep
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 18:31:
yep


gehehe
leuk,
zaal 1 en 2 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 18:32:
gehehe
leuk,
zaal 1 en 2


nope ,alleen twee dan hé...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 18:34:
nope ,alleen twee dan hé...


:devil:
dacht het ff niet.
staan paar helden in zaal 1 :kwijl:
misschien, uhm, je weet maar nooit :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 18:38:
dacht het ff niet.


toch geen grootheids waanzin,whehehehe.

je kan gewoon geen jump draaien.....
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 18:42:
toch geen grootheids waanzin,whehehehe


altijd 8)


Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 18:42:
je kan gewoon geen jump draaien.....


*kucht*
klopt :devil:
Waarschuw beheerder
deimos vs 100 kilo maarten :D

niet echt een nieuwe combinatie maar wou ik altijd als is zien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 18:44:
Uitspraak van = vecino = op maandag 28 augustus 2006 om 18:42:
je kan gewoon geen jump draaien.....

*kucht*
klopt


Geintje , we gaan wel een x-tje in de peppel draaien ,deal?
Ga je best leuk vinden om te draaien, weet ik zeker...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 19:02:
75 kilo Victa vs 120 kilo Buurman


:respect:
wie weet een plaatje met oe
maar ik wil niet afgaan :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 19:03:
Uitspraak van = vecino = op maandag 28 augustus 2006 om 19:02:
75 kilo Victa vs 120 kilo Buurman


shit,net te laat verandert,whahaha.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 19:04:
shit,net te laat verandert,whahaha


8)


Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 19:02:
Geintje , we gaan wel een x-tje in de peppel draaien ,deal?
Ga je best leuk vinden om te draaien, weet ik zeker


is goed.
doe maar onder onze CO naam, final destination ;)
wil wel jump batteltje doen met je ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 19:10:
doe maar onder onze CO naam, final destination
wil wel jump batteltje doen met je


Alleen onder de echte naam Cemon Victa,anders niet,whehehe
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 19:12:
Alleen onder de echte naam Cemon Victa,anders niet,whehehe


mag niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 19:17:
mag niet


Van wie niet?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 19:20:
Van wie niet?


van bepaalde iemanden
weet je best ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 19:22:
van bepaalde iemanden


Bel ik George wel op,wedden dat het mag....
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 19:25:
Bel ik George wel op,wedden dat het mag


:D:D
doe maar 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Catscan & D-Spirit & Bass D

Osiris & T-Junction & Re-Style & Serial Killaz

Cemon Victa & Deimos & 100 Kilo Maarten

Planet X & Predator & Manga

Vinyl Junk & Dr Z-Vago & The Viper

Dione & Nosferatu & Vince

Trizz & Vecino & TRIZZ

Tomcat & Evil Activities & Rudeboy

en alle onder begeleiding van MC Syco
Waarschuw beheerder
Wat helemaal erg is !!

Er is 1 dj die wel helemaal alleen mag...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:
ik heb een vermoeden, amar zeg niks ;P
Waarschuw beheerder
donateur
:x
Waarschuw beheerder
Hardcore dj's zijn niet zo gek op oogschaduw en lippenstift volgens mij ,behalve korsakoff dan...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 28 augustus 2006 om 19:35:
Hardcore dj's zijn niet zo gek op lippenstift volgens mij ,behalve korsakoff dan


:lol:
bastard ben je ook he koen :devil:
Waarschuw beheerder
Bitch sexuality b)

Wie mag er alleen dan Koen? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jappo op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
darkcore, industrial hardcore, jump


Oldschool?
Waarschuw beheerder
Ik kan u iig een flinke possie early rave garanderen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Audionysos op maandag 28 augustus 2006 om 21:56:
Oldschool?


staat ook in het lijstje he:)
Uitspraak van Jappo op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool


Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik zaterdag die kant ook wel ff op kom :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :bounce:

wel jammer dat het maar tot 4 is :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bennykuh op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:42:
Aanwezig :bounce:

wel jammer dat het maar tot 4 is :/


Nou als je overdag ook nog naar Mayhem gaat, ben je echt wel blij dat het om 4 uur is afgelopen :yes:

Maar het wordt sowieso wel knalluh bij OSM heb er zin aan (Y)
Is voor mij al weer een tijdje geleden!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bennykuh op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:42:
wel jammer dat het maar tot 4 is


Zijn we in ieder geval op een normale tijd thuis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 13:31:
Zijn we in ieder geval op een normale tijd thuis.


Normale tijd thuis??
Moet ook nog wel ff bijkomen op de afterparty :yes: en daarna mooi potje pitten!!
Waarschuw beheerder
kun je aan de deur betalen dan :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjo®n op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:47:
kun je aan de deur betalen dan


Uitspraak van Hump op maandag 28 augustus 2006 om 13:48:
geloof dat dat voorgaande edities ook gewoon bij de deur verkrijgbaar was.. (kaartverkoop)


Waarschuw beheerder
Ik denk dat ManUmaX probeerd te zeggen dat je wel kaarten aan de deur kan halen :yes:
Waarschuw beheerder
Iemand bekend of dit nu weer gewoon de zaal als normaal is of net als megarave met oud en nieuw keer de grote zaal open???
Line-up en verwacht aantal bezoekers schikt zich er wel na
Waarschuw beheerder
donateur
Is het nou overigens 16 of 18+? Partyflock meldt 16 en Ticketbox 18.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<NKT>> Nelis op dinsdag 29 augustus 2006 om 15:47:
Iemand bekend of dit nu weer gewoon de zaal als normaal is of net als megarave met oud en nieuw keer de grote zaal open???
Line-up en verwacht aantal bezoekers schikt zich er wel na


Denk niet dat ze de grote zaal open gooie net als bij Megarave!!

Denk dat ze het gewoon bij 2 zalen houden!! (misschien 3 zalen net als bij OSM 3 april)


Uitspraak van Snq op dinsdag 29 augustus 2006 om 16:00:
Is het nou overigens 16 of 18+? Partyflock meldt 16 en Ticketbox 18.


OSM is voor 16 jaar en ouder!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
kep er zin aan.. zal wel een dure worden met de trein vanuit groningen.. :( majah tis vast de moeite waard:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<NKT>> Nelis op dinsdag 29 augustus 2006 om 15:47:
Iemand bekend of dit nu weer gewoon de zaal als normaal is of net als megarave met oud en nieuw keer de grote zaal open???


dat betekend dat je glijk op zow 8000 ofzo? mensen meer moet rekenen.. kijk eens na hoeveel mensen er gaan? geeft wel een indicatie he;)(F)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:05:
majah tis vast de moeite waard


dat is het zeker:D nog nooit op osm geweesT?
OSM:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:27:
dat betekend dat je glijk op zow 8000 ofzo? mensen meer moet rekenen.. kijk eens na hoeveel mensen er gaan? geeft wel een indicatie he


waar er zoals gewoonlijk altijd weer mensen op pf afvallen die het wel er staan hebben maar niet eens erheen gaan:S dus 70% procent van de flockers gaan er maar heen
Waarschuw beheerder
donateur
maar ook mensen zijn die geen pf gebruiken of niet tijdig updaten, dus weer 30% erbij
 
Waarschuw beheerder
donateur
OSM klopt eigenlijk altijd wel qua bezoekers met flock ;)
wat op flock staat komt ongeveer ook ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<NKT>> Nelis op dinsdag 29 augustus 2006 om 15:47:
Iemand bekend of dit nu weer gewoon de zaal als normaal is of net als megarave met oud en nieuw keer de grote zaal open???
Line-up en verwacht aantal bezoekers schikt zich er wel na


De zalen die we nu hebben zijn voor 2500 , als je dan kijkt naar de aanmeldingen word het gezellig druk.
De grote zaal is alleen al voor 4500 man,dan staat hij dus voor tweederde leeg met het huidig aantal aanmeldingen,das ook geen ideale sfeer dan lijkt mij,de grote zaal komt nog wel een x , misschien 2007???
Waarschuw beheerder
Maakt mij nix uit welke zaal het is als er maar geknalt wordt :yes:
Waarschuw beheerder
ja als de zalen maar beetje vol zijn anders krijg je net als laatste x dan was dr echt bijna niemand.. pas tegen uurtje of 12/1 werd het iets drukker..

en dan sta je daar in een lege zaal..

heel erg vervelend..:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is het bijna niet altijd zo dat het pas na 12 uur druk wordt!?
Mensen willen eerst ook nog ff thuis zitten en daarna pas naar een discotheek/feest gaan :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T. op woensdag 30 augustus 2006 om 10:47:
en dan sta je daar in een lege zaal..

heel erg vervelend..


keal zeurn.. alsnog vermaak ik me dan prima:)
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op woensdag 30 augustus 2006 om 11:19:
Is het bijna niet altijd zo dat het pas na 12 uur druk wordt!?


nee hoor:) denk dit x al helemaal niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op woensdag 30 augustus 2006 om 15:08:
en dan sta je daar in een lege zaal..

heel erg vervelend..

keal zeurn.. alsnog vermaak ik me dan prima:)


Idd, je moet het zelf leuk maken. Zou wat wezen als je van andere afhankelijk bent :)
 
Waarschuw beheerder
hou er maar rekening dat normale OSM zaaltje open gaat en zaaltje waar normaal de jump word gedraait
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op woensdag 30 augustus 2006 om 15:08:
Uitspraak van Barretje! op woensdag 30 augustus 2006 om 10:47:
en dan sta je daar in een lege zaal..

heel erg vervelend..

keal zeurn.. alsnog vermaak ik me dan prima


Inderdaad MUX je moet je eigen feest maken jij snapt hem :yes:

Uitspraak van ManUmaX op woensdag 30 augustus 2006 om 15:08:
Uitspraak van Dedemsvaart84 op woensdag 30 augustus 2006 om 11:19:
Is het bijna niet altijd zo dat het pas na 12 uur druk wordt!?

nee hoor denk dit x al helemaal niet!


Nee wij zijn meestal vanaf het begin aanwezig je betaalt toch voor het hele feest :P
Waarschuw beheerder
Overmorgen :respect:
Waarschuw beheerder
We gaan het zien! Als het geluid weer zo'n drama is dan was dit de laatste OSM iig...

Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trance_ op donderdag 31 augustus 2006 om 13:14:
We gaan het zien! Als het geluid weer zo'n drama is dan was dit de laatste OSM iig...

Ben benieuwd!


Jou laatste OSM??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trance_ op donderdag 31 augustus 2006 om 13:14:
Als het geluid weer zo'n drama is dan was dit de laatste OSM iig...


dan kunnen we al1 hopen dat er niet weer van die losers zijn die met de kabels gaan knoeien, stel mongolen:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trance_ op donderdag 31 augustus 2006 om 13:14:
We gaan het zien! Als het geluid weer zo'n drama is dan was dit de laatste OSM iig...


Mijn laatste OSM is nog laaaaaang niet in zicht :9
Ook al is 't geluid slecht, ik vind OSM iets typisch Twents 8)
En zelfs mét slecht geluis is 't altijd nog gezellig..

Of ben ik nou de enigste die zo denkt? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooi :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WM op donderdag 31 augustus 2006 om 16:11:
Mijn laatste OSM is nog laaaaaang niet in zicht :9
Ook al is 't geluid slecht, ik vind OSM iets typisch Twents 8)
En zelfs mét slecht geluis is 't altijd nog gezellig..

Of ben ik nou de enigste die zo denkt? :P


Nee hoor :P
Aantal keer niet geweest, maar was dat geluid zo slecht dan?
Kan het me ook al niet goed meer herinneren..
Waarschuw beheerder
donateur
werd met de kabels geknoeid en dan krijg je herhaaldelijke geluidsuitval effecten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 31 augustus 2006 om 16:11:
Of ben ik nou de enigste die zo denkt?:P


Mij maakt het allemaal nix uit ik maak me eigen feest wel :P:P
Waarschuw beheerder
ik heb al een kaartje gehaald manumax
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjo®n op donderdag 31 augustus 2006 om 20:41:
ik heb al een kaartje gehaald manumax


Nu weet je zekerz dat je binnenkomt:P
Waarschuw beheerder
waarom zou je er niet inkomen? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjo®n op donderdag 31 augustus 2006 om 20:41:
ik heb al een kaartje gehaald manumax


hehe goedzo(Y)
dus zie je wel;)
Uitspraak van Pluiz² :[ op donderdag 31 augustus 2006 om 21:15:
waarom zou je er niet inkomen?


als je geen kaartje hebt:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op donderdag 31 augustus 2006 om 21:42:
als je geen kaartje hebt


die heb ik al een tijdje dusja :D


Ik heb der echt zin in :D:D :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluiz² :[ op donderdag 31 augustus 2006 om 23:12:
die heb ik al een tijdje dusja:D


Ik heb der echt zin in:D:D:respect:


Nou dan zien we je daar wel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op donderdag 31 augustus 2006 om 21:42:
waarom zou je er niet inkomen?

als je geen kaartje hebt:9


Kun je toch gewoon bij de ingang kopen??
Of doen ze daar niet meer aan
 
Waarschuw beheerder
morgen is het eindelijk zover :cheer:

Ik heb er zin in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op vrijdag 1 september 2006 om 07:00:
Nou dan zien we je daar wel


ja denk het wel he.. anders had die geen kaartje gekocht;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op vrijdag 1 september 2006 om 10:40:
Kun je toch gewoon bij de ingang kopen??
Of doen ze daar niet meer aan


jawel:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T. op vrijdag 1 september 2006 om 13:04:
ja denk het wel he.. anders had die geen kaartje gekocht;)


Zou je denken??

Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 1 september 2006 om 14:54:
jawel


:P
 
Waarschuw beheerder
Zeker zin. Tot morgen allen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 17:39:
Zeker zin. Tot morgen allen


Ja van 't zelfde :9
Waarschuw beheerder
donateur
nouh hopelijk gaat de rest wel want er haken alweer allerlei mensen af:s :(
en vet veel gaan niet:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wel:D
:lieF:
Waarschuw beheerder
OEEEEEEEEEEEEEH donders zin aan :bounce:

tot morgen allemaal!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
tot hoelaat duurt het ook alweer?
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
jaaa erg veel zin in :yes: was vorig jaar ook een topper :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op vrijdag 1 september 2006 om 21:09:
nouh hopelijk gaat de rest wel want er haken alweer allerlei mensen af:S:(
en vet veel gaan niet:vaag:


Hey Sammy je moet wel gaan wat ik ga sowieso die kant op gaan mooi feestjuh maken jah :yes:

Ga nu pleite zie jullie vanaamd!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Tot vanavond dan maar:P
Waarschuw beheerder
Wordt knall'n (y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben er zin in :cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op woensdag 30 augustus 2006 om 15:59:
Idd, je moet het zelf leuk maken. Zou wat wezen als je van andere afhankelijk bent


daarom, dus laten we maar het beste er van maken vanavond dacht ik zo!

wordt wel weer een mooie avond zoals gewoonlijk bij OSM
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WEET IEMAND OOK HOE LAAT IEDEREEN DRAAID?


en tot vanavond :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Word weer gezellig :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Timetable iemand?
Waarschuw beheerder
Stond al in het nieuwsbericht dat er geen time-table is vastgesteld. Zodoende kunnen er ter plekke interessante battles ontstaan. (y)

Merendeel van de artiesten is sowieso al op tijd aanwezig, omdat we eerst gaan karten met zn allen.

Dus ik zou zeggen....gewoon om 9 uur aanwezig ;)
Waarschuw beheerder
wrm hoor ik niks van die prijsvraag?:P ben wel beniuewd namelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Tot hoelaat kun je bij OSM binnenkomen BTW?
Want er zit eerst nog een feestje ervoor aanvast..en dan is het wel fijn om te weten dat je niet telaat komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neutron K op zaterdag 2 september 2006 om 16:25:
wrm hoor ik niks van die prijsvraag? ben wel beniuewd namelijk!


mzz ja idd, hoe zit dat:O

Uitspraak van Recklezz op zaterdag 2 september 2006 om 15:00:
omdat we eerst gaan karten met zn allen.


kun jij dat wel dan?8)
Waarschuw beheerder
Ghe, daar kom ik straks snel genoeg achter :cheer:
Waarschuw beheerder
over paar uurtjes....:bounce:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op vrijdag 1 september 2006 om 21:09:
nouh hopelijk gaat de rest wel want er haken alweer allerlei mensen af
en vet veel gaan niet


ik ga sam!:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op zaterdag 2 september 2006 om 15:00:
Stond al in het nieuwsbericht dat er geen time-table is vastgesteld. Zodoende kunnen er ter plekke interessante battles ontstaan.


Ja aan ene kant is het inderdaad stuk mooier zolang in vince maar niet mis:P
Artiest {SHOWLIST artist 23348, 26748}
Waarschuw beheerder
We zijn al in het bezit van een kaartje maar vervoer heeft op laatste moment voor problemen gezorgd!

Zijn er nog mensen omgeving winterswijk die 3 plaatsen over hebben?
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik neem aan dat je ook kaartjes bij de ingang kunt kopen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 18:15:
ik neem aan dat je ook kaartjes bij de ingang kunt kopen?


Ja dat kan.

Weet iemand tot hoelaat je naar binnen kunt??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 18:15:
ik neem aan dat je ook kaartjes bij de ingang kunt kopen?


hoezo deze vraag is al 1000x voorbij gekomen in deze topic:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op zaterdag 2 september 2006 om 18:27:
Uitspraak van COOLEGAST op zaterdag 2 september 2006 om 18:15:
ik neem aan dat je ook kaartjes bij de ingang kunt kopen?

hoezo deze vraag is al 1000x voorbij gekomen in deze topic


haha welneeeeeeeee :P
Staat nog wel op deze pagina, maar kan me voorstellen dat iemand niet al die pagina's door gaat lezen..

De vraag tot hoelaat je binnen kan komen staat hier ook al vaak.maar nog steeds geen antwoord :(
Waarschuw beheerder
hoezo zou je niet naar binnen kunnen als je een kaartje hebt? is toch ook van de zotte.. wij zijn er rond 10 uur!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pesomat :beer: op zaterdag 2 september 2006 om 18:37:
hoezo zou je niet naar binnen kunnen als je een kaartje hebt? is toch ook van de zotte.. wij zijn er rond 10 uur!


Als je een keer om half 3 komt aankakken mischien en je nog kaartje bij ingang moet kopen?? ;)
Waarschuw beheerder
ff goed lezen vriendelijke vriend, ik heb het over mensen die al wel een kaartje hebben ;p
 
Waarschuw beheerder
Jah.. wil ook eigenlijk wel even weten tot hoe laat je nog kunt betalen aan de ingang..
was eerst van plan niet te gaan, en heb daarom geen kaartje gekocht..
Waarschuw beheerder
Ik ben ook nog steeds kaartjesloos..

Gewoon optijd komen 8)

Tot vanaamd! B)
 
Waarschuw beheerder
Hehe optijd.. Wat is optijd..? :P
mja half 12 ben k dr is vast wa goed :D
 
Waarschuw beheerder
he verdomme, kom pas om 12u aan met de trein :S
 
Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
kan ik nou nog een kaartje kopen aan deur ofniet???
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat kon wel:P
Waarschuw beheerder
lekker feestje, lekker dichtbij, voel me nu wel erg leeg, op een zaterdag om 4:45 al thuis, dat is niet normaal. heb nog goeie zin om door te raggen... is er ergens een after? :>
Waarschuw beheerder
Fucking kutfeest

Muziek (wederom) te zacht.
van de 39(!) Dj's zijn er 9 komen opdagen.
2x4 speakers waren er opgehangen, thats it, dus als je niet midden in de zaal stond kon je er geen fuck van horen.

tot 1 uur werd er geen plaat afgespeeld...Scratch wieke wieke Scratch..(ik verneuk de plaat alweer) Wieke Wieke Scratch..
en dan was het wel de bedoeling de bas alsmaar door de draaien, wat prima is ( ALS DE VOLUME NORMAAL ZOU STAAN).

Wieke scratch..tering..&^%&%#..*&$%@*..wieke
was het verhaal van de avond. met nadruk op de %#$!!^#&*
 
Waarschuw beheerder
donateur
waar kan ik aal die andere fotos vinden en die film???