Partyflock
 
Forumonderwerp · 866843

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder


OLDSCHOOL MADNESS · THE VINYLJUNK EN MC SYCO'S B-DAY



Georganiseerd door Eastside Underground

zaterdag 2 september 2006
21:00
Go Planet
Enschede

Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool

Line-up:


100 Kilo Maarten

Angerfist

Bass-D

Catscan

Cemon Victa

Cixx

D-Spirit

Deimos

Dione

Dr. Rude

Dr. Z-Vago

Evil Activities

J.D.A.

Kokka

Korsakoff

Manga

Nosferatu

Osiris

Outblast

Planet X

Predator

Re-Style

Rudeboy

Sagem

Serial Killaz

Syndrome

T-junction

Tango & Cash

The Viper

Tomcat

Vecino

Vince

Vinyl Junk

X-ess

MC: Alee

MC: D

MC: Da Mouth of Madness

MC: Double T

MC: M-Shane

MC: Renegade

MC: Ruffian

MC: Syco

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De Oldschool Madness (Holland vs Italy) is nog niet geweest, of een andere datum dient zich alweer aan! :)
Met een line-up om U tegen te zeggen

Zeker present, wie nog meer? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Standaard toch :cheer:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
deimos & 100 kilo maarten :kwijl:

en weer moge geniete van CV :respect:

dit gaat leuk worden:yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Idd.. Ben er standaard.. :jaja:
Maar de line-up is wel weer SUPERRR :bier:
Evil Activities, Nosferatu, The Viper, Vinyl Junk, T-Junction, Dione.. Moet ik nog verder gaan..? :D :respect:
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
wat een line up.
pfffffffffff

zie in eens een bak sterren wehehehehe
veeeeeeeeeeeeeeeeeet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op dinsdag 18 april 2006 om 22:23:
deimos & 100 kilo maarten :kwijl:

en weer moge geniete van CV


:respect:
En niet te vergeten Nozzie, The Viper, Dione :D
Waarschuw beheerder
Zo Zo 11 Favorieten :respect:

Vette Line up hooor:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pluiz² :[ op woensdag 19 april 2006 om 07:12:
En niet te vergeten Nozzie, The Viper, Dione


vooruit, dione ook:D
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
Kan al een beetje gaan verklappen dat we iets leuks gaan doen met al die artiesten vooraf en JIJ kunt er bij zijn. Dus hou het in de gaten.... :D :-D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat weer een mega vette party worden!
Ik kan niet wachten maar eerst 27 mei nog :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb er nu al zin in! Het is DE manier om een verjaardag te vieren!
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 00:39:
zie in eens een bak sterren wehehehehe


same here:D
wordt weer een vet feesje..
eastside:respect:
Waarschuw beheerder
Oh my god! Wat een rete vette line-up :D

DIONE IS GEWOON DA BOMB 8) :respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WM op woensdag 19 april 2006 om 16:25:
DIONE IS GEWOON DA BOMB


volkomen mee eens, maar wat te denken van

100 kilo maarten
deimos
dr z-vago
nosferatu
evil activities

:kwijl:
en ga maar door 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 16:28:
volkomen mee eens, maar wat te denken van

100 kilo maarten
deimos
dr z-vago
nosferatu
evil activities


enneuhm.. die ene twee...
van cemon victa.. das ook best leuk8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op woensdag 19 april 2006 om 10:16:
met al die artiesten vooraf en JIJ kunt er bij zijn


geinteresseerd:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
staan wel een paar ok namen tussen!
als nu nog allemaal komen opdagen zou het helemaal perfect zijn :x
 
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit :lief:

Uitspraak van T!M op woensdag 19 april 2006 om 18:49:
als nu nog allemaal komen opdagen zou het helemaal perfect zijn :x


idd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 19:14:
Ziet er goed uit


i know i look hot B)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
manuel tog :bloos:
 
Waarschuw beheerder
donateur
het is verboden teksten en citaten te manipuleren.

ofzo iets
 
Waarschuw beheerder
:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moet je nog niet op de fiets zitten o:)
Waarschuw beheerder
donateur
tokkiej met zn stok in brokkiej wat zijn we wea funny:[
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 19:51:
het is verboden teksten en citaten te manipuleren.


ONEH
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm is verveling8) sorry(F)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe verveling of niet, soms mag het, ik doe het ookO:)
Waarschuw beheerder
donateur
ga eens slape:9

njah ik iig wel, morge dr wea vroeg uit:(

truste
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op woensdag 19 april 2006 om 22:38:
truste


Truste!..
handen boven de dekens o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op woensdag 19 april 2006 om 10:16:
Kan al een beetje gaan verklappen dat we iets leuks gaan doen met al die artiesten vooraf en JIJ kunt er bij zijn. Dus hou het in de gaten


ik ik ik!!!:D :woeptidoe: zal wel weer iets zijn waar ik geen verstand van heb:/ :P

maja gave line up(Y) :D 1 zaal deze x??
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 19 april 2006 om 22:51:
ik ik ik!!!


ik wil :D:D
ik ga winnen.
wat het ook is wehehehe
of zijn wij uitgesloten van deelname?? :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
ben ik ook eigelijk wel benieuwd naar.. en wat je daarvoor meot doen8)...
zelfde als vorige keer?

ricardo.. lees erkan's post nog es door...

Uitspraak van SYCORE op woensdag 19 april 2006 om 10:16:
iets leuks gaan doen met al die artiesten


opzich horen jullie daar toch ook bij8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op woensdag 19 april 2006 om 23:00:
opzich horen jullie daar toch ook bij


:vaag:
goh?
hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
:X kutje.. heb ik weer8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op woensdag 19 april 2006 om 23:02:
heb ik weer


gotcha :devil:
wehehehehe
 
Waarschuw beheerder
34 groepen/artiesten in 7 uur...
dan staat er gemiddeld ongeveer 5 man achter de draaitafel per uur ;p
lijkt me wat veel maar kan me vergissen B)


Maar toppie line up :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 09:49:
34 groepen/artiesten in 7 uur...
dan staat er gemiddeld ongeveer 5 man achter de draaitafel per uur
lijkt me wat veel maar kan me vergissen


Uitspraak van SYCORE op woensdag 19 april 2006 om 10:16:
Kan al een beetje gaan verklappen dat we iets leuks gaan doen met al die artiesten vooraf en JIJ kunt er bij zijn. Dus hou het in de gaten....


Hou het in de gaten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 11:08:
Hou het in de gaten...


Tuulk :jaja: het duurt ook nog een hele tijd...

:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 20 april 2006 om 13:12:
duurt ook nog een hele tijd...


Toch lekker eerst knallen op Holland vs Italy :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
eastside undergroud goes mysterious upon us8)
laatste aanpassing
 
Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
battles:D

Zou wel weer vet zijn!

maar ik hou het in de gaten joah!:P
Waarschuw beheerder
joa joa joa ik hoal 't ook in de goatn :D
Waarschuw beheerder
Joa do dat 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 09:49:
34 groepen/artiesten in 7 uur...
dan staat er gemiddeld ongeveer 5 man achter de draaitafel per uur


net als osm 5 jarig bestaan.. 8 deck battles:O??
 
Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
The viper
Predator
Nosferatu
Dr Rude
Vince

:D

Dit feest gaat in de agenda :)