Partyflock
 
Forumonderwerp · 866843

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder


OLDSCHOOL MADNESS · THE VINYLJUNK EN MC SYCO'S B-DAY



Georganiseerd door Eastside Underground

zaterdag 2 september 2006
21:00
Go Planet
Enschede

Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool

Line-up:


100 Kilo Maarten

Angerfist

Bass-D

Catscan

Cemon Victa

Cixx

D-Spirit

Deimos

Dione

Dr. Rude

Dr. Z-Vago

Evil Activities

J.D.A.

Kokka

Korsakoff

Manga

Nosferatu

Osiris

Outblast

Planet X

Predator

Re-Style

Rudeboy

Sagem

Serial Killaz

Syndrome

T-junction

Tango & Cash

The Viper

Tomcat

Vecino

Vince

Vinyl Junk

X-ess

MC: Alee

MC: D

MC: Da Mouth of Madness

MC: Double T

MC: M-Shane

MC: Renegade

MC: Ruffian

MC: Syco

laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SYCORE op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:50:
Waar zie jij dat dan?


http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?sstlcmpid=7516&event_id=569778
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
OMG

:kwijl:
wat ik nu weet :kwijl:
jullie zien vanzelf wel wat ik bedoel :kwijl:
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:12:
wat ik nu weet
jullie zien vanzelf wel wat ik bedoel


ook hier geld weer, ssssst!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:16:
ook hier geld weer, ssssst!!


ja ja
ik weet het ;)
moest ff me enthousiasme uiten ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:34:
Sinds wanneer is dit 18 plus dan?


Idd, hier op pf staat ook niet aangegeven dat het voor 16 jaar en ouder is, wat normaal wel zo is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappo op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:28:
Idd, hier op pf staat ook niet aangegeven dat het voor 16 jaar en ouder is, wat normaal wel zo is.


tis gewoon vanaf 16 jaar....
Waarschuw beheerder
als ik maar mee mag karten vink het best;)
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neutron K op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:42:
als ik maar mee mag karten vink het best


ik wil ook wel es wat o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:12:
OMG


wat ik nu weet
jullie zien vanzelf wel wat ik bedoel


haha, deze reactie viel te verwachten!8)

Uitspraak van Tokkie.. op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:50:
ik wil ook wel es wat


Ik ook:jaja:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook?
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tristan [SoE] op woensdag 16 augustus 2006 om 00:22:
Uitspraak van Cemon Victa op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:12:
OMG


wat ik nu weet
jullie zien vanzelf wel wat ik bedoel

haha, deze reactie viel te verwachten!


Uitspraak van Tokkie.. op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:50:
ik wil ook wel es wat

Ik ook


WAT????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik draai iedereen eruit!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Qua skilzz of omdat t beroerd klinkt?:P :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha klootzak!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik noteer igg alle namen van mensen die op de hoogte zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
gnoeg papier?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op woensdag 16 augustus 2006 om 15:20:
Ik noteer igg alle namen van mensen die op de hoogte zijn


waarvan?? :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tristan [SoE] op woensdag 16 augustus 2006 om 15:13:
Oeh, Hein scherp!


Krijg je als je de hele ochtenddienst niks te doen hebt, dan heb je energie over voor andere dingen :P


Uitspraak van SYCORE op woensdag 16 augustus 2006 om 13:19:
hahaha klootzak!


Keertje smaen draaien dan maar? ;) :aai:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Equalizer op woensdag 16 augustus 2006 om 18:35:
Keertje smaen draaien dan maar?


ok, nou is het genoeg.
erkan is nou eenmaal een betere mc dan dj, maar zo slecht si ie nou ook weer niet :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoor je mij dat zeggen dan?:vaag:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Equalizer op woensdag 16 augustus 2006 om 18:43:
Hoor je mij dat zeggen dan?


nou, vind als je zegt
Uitspraak van Equalizer op woensdag 16 augustus 2006 om 18:35:
Keertje smaen draaien dan maar?


zegt tegen erkan oevr zen draaikunsten, noem ik het aardig dat je vind dat ie net zo beroerd draait als jou 8)

:lol:geintje :lol:

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Equalizer op woensdag 16 augustus 2006 om 18:35:
;) :aai:


Vergeet die niet hé :D
laatste aanpassing
Werkzaam bij De Boeskool is Lös
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op woensdag 16 augustus 2006 om 08:48:
ik denk dit....


[img width=500 height=375]https://partyflock.nl/images/album/882447.jpg[/img]


heey ma dat ziet er bekend uit 8)
laatste aanpassing
 
Artiest Mile
Waarschuw beheerder
damn, fijne line-up! bunch of top MC's erbij (y) sign me in!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Worden er ook even partyflock foto`s gemaakt??:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 22:10:
Worden er ook even partyflock foto`s gemaakt


vast wel.. geloof ik elke osm wel
Waarschuw beheerder
donateur
niet elke.. maar wel veel!
 
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ik ook van de partij zal zijn kan niet wachten totdat vince begint te draaien! ;)
Waarschuw beheerder
Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool

Prijs
Voorverkoop: € 15,-

Kaarten
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketBox.

Minimum leeftijd is 16 jaar.

dat staat dr bij mij teminste..;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ff alle stats nog nagekeken... jezus wat word dit een VETTE osm:D
dik veel zinO:)
 
Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
Waarschuw beheerder
Line up is zeker om te smullen!!!!! (Y)
ZEKER zin in
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jaapiejjow op maandag 21 augustus 2006 om 23:16:
Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool

Prijs
Voorverkoop: € 15,-

Kaarten
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketBox.

Minimum leeftijd is 16 jaar.

dat staat dr bij mij teminste..


Kaarten
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketBox.


Minimum leeftijd is 16 jaar.

Er zullen hier foto's genomen worden door Partyflock!
 
Waarschuw beheerder
GVD net als wij hierow feestweek hebben..moet helaas een keertje overslaan:(

enoid:(kkzooi
Waarschuw beheerder
Zal er ook niet bij zijn i.v.m werk :(
Waarschuw beheerder
ach zal ik maar is weer een x gaan??

dan heb ik een aar vol gemaakt met OSM :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Ze mochten van mij die leeftijd wel een x omhoog gooien! Zou ten goede komen aan de sfeer tijdens OSM want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
Zou ten goede komen aan de sfeer tijdens OSM want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!


de sfeer is altijd wel goed hoor,zelden dat er een ruzie is,dat is in het westen vaak wel anders,daar vaker wat aan de hand volgens mi
Waarschuw beheerder
Klopt heb er nog nooit ruzie gezien ;)
sfeer is altijd top :D

maar gaan alle dj's gewoon in de grote zaal draaien? :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
Ze mochten van mij die leeftijd wel een x omhoog gooien! Zou ten goede komen aan de sfeer tijdens OSM


net of dat leeftijds gebonden is?? :no:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!


nooit geen last van!
 
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]https://partyflock.nl/images/album/1005742.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 22:36:
Uitspraak van Rick! op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!

nooit geen last van!


ik wel, maar als je daar aan gaat lopen ergeren kun je beter thuisblijven
Waarschuw beheerder
donateur
probleem:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
Ze mochten van mij die leeftijd wel een x omhoog gooien!


gevolg volgens jou:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
Zou ten goede komen aan de sfeer tijdens OSM want daar ontbreekt het helaars nog wel eens aan!


btje cru, nietwaar? :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op donderdag 24 augustus 2006 om 00:13:
btje cru, nietwaar?


De laatste keer dat ik er was, was er ook een jumpzaaltje. Daar was de gemiddelde leeftijd behoorlijk hoger en vond ik de sfeer ook een stuk aangenamer!

Dit is mijn persoonlijke mening :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 10:12:
De laatste keer dat ik er was, was er ook een jumpzaaltje. Daar was de gemiddelde leeftijd behoorlijk hoger en vond ik de sfeer ook een stuk aangenamer!


ik heb daar ook gestaan en het was er idd gezellig! Allemaal bekenden, geen hardgaanders (qua uiterlijk) en blije muziek!
denk dat die factoren heel wat meespelen! misschien voel jij je meer thuis binnen die factoren:aai:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op donderdag 24 augustus 2006 om 10:58:
ik heb daar ook gestaan en het was er idd gezellig! Allemaal bekenden, geen hardgaanders (qua uiterlijk) en blije muziek!
denk dat die factoren heel wat meespelen! misschien voel jij je meer thuis binnen die factoren


We drinken er volgende week wel ff een paar en dan hebben we een leuk discussiepunt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 11:36:
We drinken er volgende week wel ff een paar en dan hebben we een leuk discussiepunt


hehe dat doen we rick(Y) :bier:
 
Waarschuw beheerder
Ja Manu kunnen wij ook wel weer eens doen ff de hals vol gieten:D wie giet geniet:jaja:
 
Waarschuw beheerder
donateur
heel schaamtelijk, maar ik ben er niet bij (F)