Partyflock
 
Forumonderwerp · 866843

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder


OLDSCHOOL MADNESS · THE VINYLJUNK EN MC SYCO'S B-DAY



Georganiseerd door Eastside Underground

zaterdag 2 september 2006
21:00
Go Planet
Enschede

Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool

Line-up:


100 Kilo Maarten

Angerfist

Bass-D

Catscan

Cemon Victa

Cixx

D-Spirit

Deimos

Dione

Dr. Rude

Dr. Z-Vago

Evil Activities

J.D.A.

Kokka

Korsakoff

Manga

Nosferatu

Osiris

Outblast

Planet X

Predator

Re-Style

Rudeboy

Sagem

Serial Killaz

Syndrome

T-junction

Tango & Cash

The Viper

Tomcat

Vecino

Vince

Vinyl Junk

X-ess

MC: Alee

MC: D

MC: Da Mouth of Madness

MC: Double T

MC: M-Shane

MC: Renegade

MC: Ruffian

MC: Syco

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Overmorgen :respect:
Waarschuw beheerder
We gaan het zien! Als het geluid weer zo'n drama is dan was dit de laatste OSM iig...

Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trance_ op donderdag 31 augustus 2006 om 13:14:
We gaan het zien! Als het geluid weer zo'n drama is dan was dit de laatste OSM iig...

Ben benieuwd!


Jou laatste OSM??
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trance_ op donderdag 31 augustus 2006 om 13:14:
Als het geluid weer zo'n drama is dan was dit de laatste OSM iig...


dan kunnen we al1 hopen dat er niet weer van die losers zijn die met de kabels gaan knoeien, stel mongolen:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trance_ op donderdag 31 augustus 2006 om 13:14:
We gaan het zien! Als het geluid weer zo'n drama is dan was dit de laatste OSM iig...


Mijn laatste OSM is nog laaaaaang niet in zicht :9
Ook al is 't geluid slecht, ik vind OSM iets typisch Twents 8)
En zelfs mét slecht geluis is 't altijd nog gezellig..

Of ben ik nou de enigste die zo denkt? :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
neen :)
Waarschuw beheerder
Mooi :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WM op donderdag 31 augustus 2006 om 16:11:
Mijn laatste OSM is nog laaaaaang niet in zicht :9
Ook al is 't geluid slecht, ik vind OSM iets typisch Twents 8)
En zelfs mét slecht geluis is 't altijd nog gezellig..

Of ben ik nou de enigste die zo denkt? :P


Nee hoor :P
Aantal keer niet geweest, maar was dat geluid zo slecht dan?
Kan het me ook al niet goed meer herinneren..
Waarschuw beheerder
donateur
werd met de kabels geknoeid en dan krijg je herhaaldelijke geluidsuitval effecten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 31 augustus 2006 om 16:11:
Of ben ik nou de enigste die zo denkt?:P


Mij maakt het allemaal nix uit ik maak me eigen feest wel :P:P
Waarschuw beheerder
ik heb al een kaartje gehaald manumax
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjo®n op donderdag 31 augustus 2006 om 20:41:
ik heb al een kaartje gehaald manumax


Nu weet je zekerz dat je binnenkomt:P
Waarschuw beheerder
waarom zou je er niet inkomen? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjo®n op donderdag 31 augustus 2006 om 20:41:
ik heb al een kaartje gehaald manumax


hehe goedzo(Y)
dus zie je wel;)
Uitspraak van Pluiz² :[ op donderdag 31 augustus 2006 om 21:15:
waarom zou je er niet inkomen?


als je geen kaartje hebt:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op donderdag 31 augustus 2006 om 21:42:
als je geen kaartje hebt


die heb ik al een tijdje dusja :D


Ik heb der echt zin in :D:D :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluiz² :[ op donderdag 31 augustus 2006 om 23:12:
die heb ik al een tijdje dusja:D


Ik heb der echt zin in:D:D:respect:


Nou dan zien we je daar wel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ManUmaX op donderdag 31 augustus 2006 om 21:42:
waarom zou je er niet inkomen?

als je geen kaartje hebt:9


Kun je toch gewoon bij de ingang kopen??
Of doen ze daar niet meer aan
 
Waarschuw beheerder
morgen is het eindelijk zover :cheer:

Ik heb er zin in :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op vrijdag 1 september 2006 om 10:40:
Kun je toch gewoon bij de ingang kopen??
Of doen ze daar niet meer aan


jawel:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T. op vrijdag 1 september 2006 om 13:04:
ja denk het wel he.. anders had die geen kaartje gekocht;)


Zou je denken??

Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 1 september 2006 om 14:54:
jawel


:P
 
Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Zeker zin. Tot morgen allen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 17:39:
Zeker zin. Tot morgen allen


Ja van 't zelfde :9
Waarschuw beheerder
donateur
nouh hopelijk gaat de rest wel want er haken alweer allerlei mensen af:s :(
en vet veel gaan niet:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wel:D
:lieF:
Waarschuw beheerder
OEEEEEEEEEEEEEH donders zin aan :bounce:

tot morgen allemaal!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
tot hoelaat duurt het ook alweer?
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
jaaa erg veel zin in :yes: was vorig jaar ook een topper :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op vrijdag 1 september 2006 om 21:09:
nouh hopelijk gaat de rest wel want er haken alweer allerlei mensen af:S:(
en vet veel gaan niet:vaag:


Hey Sammy je moet wel gaan wat ik ga sowieso die kant op gaan mooi feestjuh maken jah :yes:

Ga nu pleite zie jullie vanaamd!!
 
Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Tot vanavond dan maar:P
Waarschuw beheerder
Wordt knall'n (y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben er zin in :cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op woensdag 30 augustus 2006 om 15:59:
Idd, je moet het zelf leuk maken. Zou wat wezen als je van andere afhankelijk bent


daarom, dus laten we maar het beste er van maken vanavond dacht ik zo!

wordt wel weer een mooie avond zoals gewoonlijk bij OSM
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WEET IEMAND OOK HOE LAAT IEDEREEN DRAAID?


en tot vanavond :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Word weer gezellig :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Timetable iemand?
Waarschuw beheerder
Stond al in het nieuwsbericht dat er geen time-table is vastgesteld. Zodoende kunnen er ter plekke interessante battles ontstaan. (y)

Merendeel van de artiesten is sowieso al op tijd aanwezig, omdat we eerst gaan karten met zn allen.

Dus ik zou zeggen....gewoon om 9 uur aanwezig ;)
Waarschuw beheerder
wrm hoor ik niks van die prijsvraag?:P ben wel beniuewd namelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Tot hoelaat kun je bij OSM binnenkomen BTW?
Want er zit eerst nog een feestje ervoor aanvast..en dan is het wel fijn om te weten dat je niet telaat komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neutron K op zaterdag 2 september 2006 om 16:25:
wrm hoor ik niks van die prijsvraag? ben wel beniuewd namelijk!


mzz ja idd, hoe zit dat:O

Uitspraak van Recklezz op zaterdag 2 september 2006 om 15:00:
omdat we eerst gaan karten met zn allen.


kun jij dat wel dan?8)
Waarschuw beheerder
Ghe, daar kom ik straks snel genoeg achter :cheer:
Waarschuw beheerder
over paar uurtjes....:bounce:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op vrijdag 1 september 2006 om 21:09:
nouh hopelijk gaat de rest wel want er haken alweer allerlei mensen af
en vet veel gaan niet


ik ga sam!:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op zaterdag 2 september 2006 om 15:00:
Stond al in het nieuwsbericht dat er geen time-table is vastgesteld. Zodoende kunnen er ter plekke interessante battles ontstaan.


Ja aan ene kant is het inderdaad stuk mooier zolang in vince maar niet mis:P
Artiest {SHOWLIST artist 23348, 26748}
Waarschuw beheerder
We zijn al in het bezit van een kaartje maar vervoer heeft op laatste moment voor problemen gezorgd!

Zijn er nog mensen omgeving winterswijk die 3 plaatsen over hebben?
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik neem aan dat je ook kaartjes bij de ingang kunt kopen?