Partyflock
 
Forumonderwerp · 866843

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder


OLDSCHOOL MADNESS · THE VINYLJUNK EN MC SYCO'S B-DAY



Georganiseerd door Eastside Underground

zaterdag 2 september 2006
21:00
Go Planet
Enschede

Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool

Line-up:


100 Kilo Maarten

Angerfist

Bass-D

Catscan

Cemon Victa

Cixx

D-Spirit

Deimos

Dione

Dr. Rude

Dr. Z-Vago

Evil Activities

J.D.A.

Kokka

Korsakoff

Manga

Nosferatu

Osiris

Outblast

Planet X

Predator

Re-Style

Rudeboy

Sagem

Serial Killaz

Syndrome

T-junction

Tango & Cash

The Viper

Tomcat

Vecino

Vince

Vinyl Junk

X-ess

MC: Alee

MC: D

MC: Da Mouth of Madness

MC: Double T

MC: M-Shane

MC: Renegade

MC: Ruffian

MC: Syco

laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 09:57:
he Dj ManUmaX wil je het zonde hoofd leters hebben dan


hehe alst ff kan(F)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 00:31:
hoezo staat er nog geen eind tijd dan? of gaan we dit keer es wa langer door?


word vast wel wea geprobeerd regelt te worde..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 17:06:
daar hebt hij ook voor een 10


en nou hopen dat jij geopmerkingt word zker?;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Director op dinsdag 16 mei 2006 om 17:04:
Lees die zin zelf eens hehehe!!

Nederlands is ManUmaX zijn goeiste vak


hehe nu je het zegt:9
Waarschuw beheerder
Tot hoe laat gaat deze oldschool madness duren?!
Hopelijk langer als vorige editie's?!
Want heb geen zin om na 4 uur ook nog es circa 3 uur te moeten gaan wachten op de trein terug naar huis?! :P
Waarschuw beheerder
en nou hopen dat jij geopmerkingt word zker?



En vak ist zeker beste op school jou ? :P wuhahaha ;P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
no oke dan ManUmaX als jij dat graag wil
dan zal ik het zo doen:P;)
Waarschuw beheerder
mooi werk
oldschool
gaan we mssn nog ff heen:P
 
Waarschuw beheerder
Jange Jange!!

Wat een LiNe UP:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hoene op vrijdag 19 mei 2006 om 18:18:
mooi werk
oldschool


denk dat je niet veel oldschool zult horen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op zondag 21 mei 2006 om 17:39:
denk dat je niet veel oldschool zult horen;)


Hoor je meestal niet
knetterharde industrial is ook beter :D
 
Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
Early rave !! :P
Waarschuw beheerder
Mijn maakt het nix uit als het maar een knetter bende wordt :yes:

Laterz!!
Waarschuw beheerder
Tot hoe laat zal Oldschool Madness duren!?
Waarschuw beheerder
Weet het wel bijna zekerz 4 uur!!

Of ze moeten de gemeente Enschede zo ver weten te krijgen dat het dit keer langer mag, maar ga er maar niet vanuit :nee:

Laterz!!
Waarschuw beheerder
donateur
idd.. neem maar gwoon 4 uur aan, alst langer duurt ist al1 ma mooi meegenome tog?;)
Waarschuw beheerder
Nee ManUmaX jij moet gewoon netjes om 5 uur thuis wezen en de friteuse aanzetten ;):P:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ik heb beslote dat niet meer te doen.. dat is niet meer zo veilig als ik dat ga doenO:)
Waarschuw beheerder
Nee toch niet zo geslaagd nee??

Heb je je nog een beetjuh vermaakt op Hemelrave??

Laterz!!
Waarschuw beheerder
donateur
hehe wat denk jijO:)
Waarschuw beheerder
donateur
broodje ei we zijn van de partij natuurlijk
Waarschuw beheerder
2 sept. zker van de partij;)
:woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
2 sept ben ik er ook weer bie!!

Want dit thuis zitten is niet wat maarja :S:S

Maandag ff goed het examen maken en dan hoeven we nooit meer aan school te denken :yes:

Laterz!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben denk ik wel aanwezig! :D
 
Waarschuw beheerder
Dione _O_
Nosferatu _o_
evil activities _o_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maybe... ff vervoer terug regelen :P
Geen zin om 4 uur op de trein te wachten weet je :P
 
Waarschuw beheerder
eerst het geluid maar is beter..!!!
dat het niet steeds uit vald..!!!
Artiest Siriuz
Waarschuw beheerder
jup, ben zeker van de party, maakt partyflock nog foto's daar??
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Moet je wel op rekenen!
Waarschuw beheerder
Okey dan (Y)

Dan rekenen we daar op :yes::P

Laterz!!
Waarschuw beheerder
Kej, ff kijken of dr n bus vanuit winterswijk heen rijd :P anders zorg k wel dat mn pa meegaat :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:32:
Oh mijn god wat een line-up !
Absoluut aanwezig !


Jammer dat je er zaterdag niet was sietze, bij osm, dan bedenk je je wel zeker 100keer om daar ooit nog weer eens naar toe te gaan, wat een kutgeluid:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 18:18:
eerst het geluid maar is beter..!!!
dat het niet steeds uit vald..!!!


Helemaal mee eens:jaja: geen go planet meer voor mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Milan:jaja: op woensdag 31 mei 2006 om 17:24:
Jammer dat je er zaterdag niet was sietze, bij osm, dan bedenk je je wel zeker 100keer om daar ooit nog weer eens naar toe te gaan, wat een kutgeluid


Uitspraak van :jaja:Milan:jaja: op woensdag 31 mei 2006 om 17:25:
eerst het geluid maar is beter..!!!
dat het niet steeds uit vald..!!!

Helemaal mee eens geen go planet meer voor mij


Daar ben ik het niet mee eens :nee:

Ik ga al een paar jaar lang naar OSM altijd toppie daaro (Y):yes:
(Toevallig afgelopen OSM niet geweest)
En de vorige keren dat je bent geweest was het wel goed toch??:S:S

Laterz!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op woensdag 31 mei 2006 om 18:27:
En de vorige keren dat je bent geweest was het wel goed toch??


Uhm de vorige keer was het ook, dat was 8april toch? Toen was het ook een paar keer ineens stil, maar de keren daarvoor dat ik ben geweest was het niet zo:d en toen was het gewoon mooi. Maarja nu heb ik het dus twee keer meegemaakt, en ben bang dat het nog vaker gaat gebeuren, dus de lol is er wel een beetje af.

Latorrr
Waarschuw beheerder
Inderdaad daar heb je gelijk in 8 april viel ook af en toe het geluid uit!!

Maar op welk feest gebeurt dat nu niet dan??

Een perfect feest kan nergens :nee: zijn altijd wel dingen die niet goed zijn of beter kunnen!!

Maarja ik ben 2sept 100% aanwezig zoals altijd :yes:

Laterz!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 1 juni 2006 om 07:13:
Maarja ik ben 2sept 100% aanwezig zoals altijd


Hmm jah die line-up bevalt me eigenlijk ook wel jah:jaja:

Maarjah als er dan weer zo'n gekut is met de sound, dan zal het doek wel een keer vallen dat dan niemand meer heen gaat.

Mazzol>>
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 1 juni 2006 om 07:13:
Een perfect feest kan nergens zijn altijd wel dingen die niet goed zijn of beter kunnen!!


Idd;)

Volgende OSM zker weer aanwezig.. Gewoon een super gezelligheids feest:woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 1 juni 2006 om 07:13:
Een perfect feest kan nergens zijn


Ga Zondag maar met ons mee naar UBERhousen danny, Hardcore Gladiators.. Zul je is zien dat er wel perfecte feesten zijn :p..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisº³º op donderdag 1 juni 2006 om 15:10:
Ga Zondag maar met ons mee naar UBERhousen danny, Hardcore Gladiators.. Zul je is zien dat er wel perfecte feesten zijn ..:P


Hey man gaat helaas niet lukken deze keer :nee:
Ga ja zaterdag naar Pinksterpar-t en vanmorgen mooi dikke bekeuring erbie gekregen :(

De volgende keer ga ik zekerz met jullie mee en dan laat maar eens zien hoe perfect feest dat daaro is :yes:

Laterz!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen stop met zeuren!!!!

Hoeveel GOEDE osm's zijn er wel niet geweest????

zelfs de meest succesvolle organisaties hebben wel eens slechtere editie's, dus ook Eastside Underground.

dus stop met mekkeren, en vooruit kijke naar wat voor vette osm ons op 2 sept te w88 staat


Waarschuw beheerder
Daar ben ik het nu helemaal mee eens :yes:

:respect:Eastside Underground:respect:
Waarschuw beheerder
(y):yes:

Helemaal mee eens;)
wie wat te kankeren heeft op de organisatie c.q. geluid,BLIJF DAN WEG EN KOM DE VOLGENDE KEREN OOK NIET!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op zaterdag 3 juni 2006 om 02:39:
wie wat te kankeren heeft op de organisatie c.q. geluid,BLIJF DAN WEG EN KOM DE VOLGENDE KEREN OOK NIET!!!


Sjon je haalt me de woorden uit mijn mond :yes:(Y)

Hehehehe!!

Laterz!!