3 jaar geleden werkte ik als kamermeisje in een hotel te Las Vegas. Op een dag zat Pamela Lee in de president-suitte!
She asked me, please roomgirlie may I suck your cock, met C O C K. maar hoe proffesioneel ik ook ben en onder ede van de kamermeisjes bond zei ik , No Pamela, that I Can`t doo.....
Er zijn wel een aantal dingen waarvan als ik erop terugkijk ik mezelf wel voor me kop kan slaan dat ik t niet heb gedaan.
n nu heb je zeker spijt dat je jezelf nog niet voor je kop hebt geslagen ofwa?
ik heb spijt dat ik altijd mezelf heb weg gecijfert voor anderen, en daardoor heel veel in me leven gemist heb.
als ik alles zou weten,wat ik nu weet,deed ik alles nog erger!
och niet dat ene smsje gestuurd, toch niet bij die persoon langsgegaan...
3 jaar geleden werkte ik als kamermeisje in een hotel te Las Vegas. Op een dag zat Pamela Lee in de president-suitte!
She asked me, please roomgirlie may I suck your cock, met C O C K. maar hoe proffesioneel ik ook ben en onder ede van de kamermeisjes bond zei ik , No Pamela, that I Can`t doo.....
spijt ervan, jeetje eht wel...
Daarom
je kan achteraf wel kijken van: ik had dat toch echt moeten doen, maar wat heb je eraan? Je wint er niets mee
spijt ervan, jeetje eht wel..
Je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt.
Dan later spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt!!!
Om er achter te komen op welke wijze je het anders had kunnen doen, zodat je je niet 2 keer aan dezelfde steen stoot...
Maar dan moet je jezelf dus wel eerst "kwellen" om erachter te komen dat dat gevoel idd het spijtgevoel is dat overheerst
Zijn we het ook weer eens
Is mijn motto! Heb namelijk wel een spijt gehad van dingen die ik heb gedaan en spijt gehad van dingen die ik niet heb gedaan en kan je vertellen dat is erger! Je blijft je afvragen what if?
Een voorbeeld van spijt van dingen die ik niet heb gedaan!
Vond eens een jongen echt ontzettend leuk maar was toen te verlegen! Terwijl je beter een keer een blauwtje kan lopen als je iemand echt leuk vind dan je afvragen of het wat had kunnen worden!
heb er spijt van niet vaak genoeg ik hou van jou gezegd te hebben tegen mn ma
en toen was ze plots dood
Ach, ik ben nog zo jong, de wereld ligt nog voor me open
Dat ik vannacht de laatste trein naar huis niet heb genomen
zeker
Hoe laat was je nu thuis dan?
Irritant is dat he, je voelt gewoon dat je raar aangekeken wordt
dan had ik er achteraf spijt vandat ik het op dat moment niet durfde ofsow..
ik heb spijt dat ik nooit mijn ex een keer gigantisch op haar tanden heb geschopt want dat teringwijf mij zwart maken ik een klootzak zijn bij haar oude4rs ZIJ DE REST VAN DUR LEVEN KAN VLUCHTEN en verder janken
hahahahahah KIJK MAAR OP IK_WIL_HAKKUHH uit zaltbommel ze durft niet een neertezetten dat ze een relatie heeft viespeuk
DIT IS MIJN WRAAK dus mooi topic
dat ik niet iets vaker me zegje heb gedaan bij bepaalde mensen!
daar heb ik spijt van...
de meesten zijn geen postzegel waard
klopt helemaal, en heb ik ook al gezegd... scheelt weer
maar niet bij iedereen, maar daar wil ik nu ook geen moeite meer voor doen..
nooit meer weer nee..
nope, nu niet meer nee
dat ik toen niet voor die andere gekozen had maar voor die
Pluspuntje voor jou
Heb toen voor m'n ex gekozen, en NIET voor dat andere meisje...daar heb ik achteraf best wel spijt van
Je kan dat meisje misschien nog eens bellen, wie weet is er nog een kans voor jou???
Ik heb nog af en toe contact met dat meisje en ook met mn ex, totaal geen andere bedoelingen meer bij (bij beiden niet)..
Maar bellen is niet meer nodig Ben gelukkig met m'n huidige vriendin
Wijffie
Kan dr dik geld mee verdienen ben ik bang
Kan alleen al 3 boeken vullen over:
Mannen
vrouwtje
dat is wel een idee
mannen was dat dan???
haha ga nu iig eerst ff eten voor dat ik daar ook weer spijt van krijg
FF om de tafel dan maar, hersen-storm de gekstuh
Weet ik ut Van die achterlijke wezens met n gebruiksaanwijzing waar je geen ruk mee kan....die ergens van de planeet mars komen weet je wel
Hup eten jij
moet ik ze wel eerst ff wakker maken
ja nu je het zegt verweg begint er iets te dagen
gedaan en was weer goed binnen te houden
slapend brein word wakker geschuddelt
Wat ver weg zit moet je gewoon ver weg laten
Huh?
Ziek?
Zwanger?
Watskeburt?
Vrienden voor t leven
Ah kijk zie je.....Die 2 andere meiden hebben gewoon ruimte gemaakt voor dit geluk
denk dat die brein dan beter maar kan blijven slapen
hahah hoor heb gewoon lekker gekookt
met die ex zeker
dingen waar je spijt van hebt, kunnen ook leiden tot mooiere momenten
sommige??????? de meeste bedoel je
Hahaha, dat dacht ik ook altijd...
Maar het gaat allemaal goed hoor
Daar heb je gelijk in
Maargoed, als je niet meer bepaalde gevoelens voor elkaar hebt en je elkaar ook met een ander 'kan' zien, is dat alleen maar ideaal..
ja toen ik vreemd was gegaan,,
dat ik nog steeds geen piercing heb durven laten zetten
pijn doet het toch of je dat nu hebt of later, men tepel deed het meest pijn
Gewoon doen, die pijn ben je zo vergeten
Dat geld voor mij voor een tattoomaar volgende week ist eindelijk zover
gewoon doen
jij ook zo te zien
hoe gaat ie?
geen spijt, anders had ik het wel gedaan..
Ja! Ik heb er spijt van dat ik het na 1 maand Niet uitgemaakt heb met mijn ex! Dan had ik me een heel jaar bespaard en alweer veel eerder gelukkig geweest!
Ik heb er spijt van dat ik m'n ex-stiefvader niet heb neergehoekt de laatste keer dat ik 'm zag..
heb nooit anale sex gedaan met een vrouw zou dat nog heel graag een keer willen doen...
heb van div dingen spijt in mijn leven.als ik het over zou kunnen doen was mijn leven un stuk beter
Kan altijd nog een keer voorkomen..
Ik heb altijd spijt van dingen die ik niet gezegd hebt. Normaal staat die grote waffel van me in de hoogste staat van paraatheid, maar als het er echt op aankomt denk ik pas achteraf wat ik allemaal wel niet had willen zeggen...
Categorie : Bitje jammer.
Ik heb altijd spijt van dingen die ik niet gezegd hebt. Normaal staat die grote waffel van me in de hoogste staat van paraatheid, maar als het er echt op aankomt denk ik pas achteraf wat ik allemaal wel niet had willen zeggen...
Uitspraak van caelestis op vrijdag 23 juni 2006 om 03:01:
Had t zelf niet beter kunnen verwoorden
Maar je hebt zoooooo gelijk, ik zou op dit moment mn grote bek wel eens goed zn werk willen doen laten doen en dan zo extreem hard dat die oren nog dagen piepen,suizen en goed veel pijn doen laatste aanpassing 28 juni 2006 10:22
Klinkt me ook zoo bekend in de oren... Na zoiets kan ik altijd nog hele gesprekken in mijn gedachten voeren over hoe en wat ik wel nog had moeten zeggen enz...
Uitspraak van nancytjuh op zondag 2 juli 2006 om 00:10:
Klinkt me ook zoo bekend in de oren... Na zoiets kan ik altijd nog hele gesprekken in mijn gedachten voeren over hoe en wat ik wel nog had moeten zeggen enz...
Heel vervelend ja Waarom dat niet ter plekke in je hoofd opkomt is me nog altijd een raadsel
Daar leer je alleen maar van....
Als dat nou eens zou kunnen he..
hoe kan je daar nou spijt van hebben??? dan doe je het toch alsnog?!!
Wat jij wil..
Nu achteraf terugkijkend hoe die relatie verder is verlopen had ik er btr gewoon voor kunnen gaan.
Ik heb er spijt van dat ik mijn ex niet eens flink in elkaar heb laten slaan!!
Had hij toch wel verdient!!
ik verneem een spoor van agressie?
dan wordt het dus een geil tikje?
Dus moet je er maar vanuit gaan dat je elk moment onder een auto kan komen ofzo? Is, vind ik, ook niet een erg positieve levensinstelling..
In Frankrijk (canet) was er op de camping een Miss en Mr Brasilia verkiezing.
Ik heb spijt dat ik er niet aan mee heb gedaan terwijl ik dit wel wou. Ik wilde meedoen voor de lol, maar uiteindelijk is er niks van terecht gekomen.
Mocht ik de kans krijgen toch ooit nog mee te doen aan zon vakantie-verkiezing dan zal ik dit zeker doen.
Ik las dit topic en ik dacht; ik open deze ook ff
Ik zou zeggen, brand los
ging die maar *zucht*
heel slim
Ja maar..uhm..ok
ja.... maar ik heb nog wel de tijd om het alsnog te doen
koekkruimels meenemen komt het zeker wel weer goed
Ik drink ook lekker weinig, dus dat scheelt
niet dat ik weet..
maar priscilla wel..
zij had moeten zoenen en neuken want ze s der vriendje toch al kwijt,,
Uitspraak van SweetQurly's Cocaine BizzNizz op woensdag 2 augustus 2006 om 16:19:
niet dat ik weet..
maar priscilla wel..
zij had moeten zoenen en neuken want ze s der vriendje toch al kwijt,,
ik heb spijt dat ik dit niet hierop heb gezet
hahahaha k was lekker eerder !! ..
Jeps.. Die ene leuke jongen die ik in de winkel tegenkwam, vergeten z'n nummer te vragen. Heb 'm al een tijd niet meer gezien..
lekker blijven staan en dan ga ik hopen dat die 1ne voorbij komt die ik heb laten lopen
Lekker hoor
soms is het te laat...
en ken bijna alles flikken bijder
JEP.. en volgens mij heeft iedereen wel wat!
Tja denk je eerlijk te zijn..
JEP.. en volgens mij heeft iedereen wel wat!
Inderdaad..
Sommige mensen raken helemaal in de war van de waarheid, dat kunnen ze slecht hebben en dan gaan ze gewoon fakking idioot lopen doen
dat is dus één van die dingen waarvan ik spijt heb dat ik het niet gedaan heb
Tja dan hebben ze zelf een bepaalde "waarheid" in een kop zitten en als dat dan toch niet blijkt te kloppen..
Misschien wel verstandig ja
misschien iets dat je graag wou doen maar niet heb gedaan terwijl je wel de kans er voor had .
zo veel..
Een gedicht geschreven voor mijn oma die 3 maanden terug overleden is, had hem graag voorgelezen tijdens het afscheid, maar op dat moment kon ik het niet.
Vind het nog steeds erg dat ik het niet geprobeerd heb..
Lijkt er wel verdomd veel op he
ja, ik had gewoon meer mn bek open moeten trekken
yep, achteraf gezien is diegene er maar goed vanaf gekomen
Jep.. maar dat heeft iedereen
Achteraf had ik sommige dingen wel anders willen doen ja..
Jah, beetje wel...ik had lichte drang vanochtend om te poepen, niet heel veel..maar toch niet gedaan. Nu zit ik op werk en moet ENORM schijten! Alleen kan ik nergens anders poepen dan thuis, dus nu zit ik ermee
Het verleden kun je niet veranderen wel het heden en je toekomst.
Heb wel spijt van iets wat ik niet heb gedaan..
Heb wel spijt van iets wat ik niet heb gedaan.. Meer in de zin van: Iemand laten lopen, die ik eigenlijk niet had moeten laten lopen.
Zonde, want nu is't te laat.
neeee, je bent zeker niet de enige!
maarja..hopen dat je ervan leert! alleen is het altijd zo zonde als je zoveel energie in iemand hebt gestopt die het helemaal niet waard was...*zucht*
zit ok maar te ouwe hoeren kan toch niet weten wat je bedoeld
Ja zeker.... Maar komt wel
Had 2,5 jaar geleden de juiste keuze moeten maken, had me 2,5 jaar verdriet en ellende bespaard.
Als ik iets niet doe wat ik achteraf beter wel had kunnen doen om wat voor reden dan ook heb ik altijd spijt
idd me 2
Spijt van iets wat je NIET gedaan hebt?
en maak je minder fouten
daar door mis je een hele hoop
ik speel liever altijd op safe, denk denk denk
en achteraf denk ik... had ik het maar gedaan, dan had ik dit gezien, of dat mee gemaakt en en en.
Op het moment maak je keuze om niet of wel te doen. Spijt van keuzes heeft iedereen wel. Maar ik denk nog steeds: wanneer je de keuze maak, het op dat moment de beste keuze voor je is. Keuzes is een moment op name en je dient van elke keuze te leren (vooral wanneer het fout gaat)
niet nadenken = fouten makenlaatste aanpassing 17 november 2007 03:18
luxe probleem
ja tis wat.. soms he..