Partyflock

Forumonderwerp · 853858
1 volger · 6500x bekeken
Betreft: evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00
evenement: Dance Valley, vrijdag 4 augustus 2006 om 00:00
evenement: Dance Valley, zaterdag 5 augustus 2006 om 00:00
Waarschuw beheerder
Zo luitjes, de kogel is door kerk...
Danvevalley heeft besloten hun datum te verplaatsen.

Kies jij voor Dance Valley of blijf je trouw aan Extrema Outdoor?
Waarschuw beheerder
Allebei natuurlijk :D

Artiest Matt van Wyk
Waarschuw beheerder
Uhm dat is het nou net...

Het is op dezelfde datum
Waarschuw beheerder
Ik vond extrema vorig jaar zwaar tegen vallen....Ik ga voor Dance Valley...

Waarschuw beheerder
Denk dat ik dit jaar naar geen van beide ga. Dance valley ga ik niet meer naartoe sinds dat jaar dat ze zooo belachelijk veel kaarten hebben verkocht dat je voetje voor voetje schuifelend het terrein over moest omdat het zo druk was. En naar extrema outdoor ga ik ook niet meer. Ieder jaar wordt het drukker en lijkt het slechter georganiseerd. Jammer, want het waren super-feestjes.
Waarschuw beheerder
Oja hier krijgen we ook nog 30 topics over maare omdat je de eeste bent met deze vraag :9

Extrema!

Waarschuw beheerder
Love parade (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op woensdag 1 maart 2006 om 15:25:
hoe ga je dat doen !?

Shit, had dit nog niet gelezen:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 15:26:
Het is op dezelfde datum

Nou, dan toch maar Extrema :jaja:

Waarschuw beheerder
<=== Ik verkies de C boven alles, dv dus!

Waarschuw beheerder
Als de C nu eens een kwartslag draait naar rechts heb je de u van extrema oUtdoor! here we come extrema outdoor!!!! Dance Valley heb ik alleen maar zware negatieve ervaringen mee...en extrema outdoor is altijd super!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 16:07:
Als de C nu eens een kwartslag draait naar rechts heb je de u van extrema oUtdoor! here we come extrema outdoor!!!! Dance Valley heb ik alleen maar zware negatieve ervaringen mee...en extrema outdoor is altijd super

Haha :D Das andere rechts...;)

Maar DanceValley heb ik alleen maar goeie ervaringen mee! Wat een heldenfeest, elk jaar weer! b)
Probeer het nogmaals en ga loos in de Concept tent! :D

Waarschuw beheerder
oh ja ik bedoelde eigenlijk ook het eerste boogje van de m... ;-}

Waarschuw beheerder
donateur
loveparade :yes:
Waarschuw beheerder
domme set van udc om het te verplaatsen, meeste mensen plannen dance valley altijd in eerste week van augustus

en dan komt er nog bij dat het nu wel erg moeilijk wordt om de grote namen nog te boeken voor deze datum
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anne25 op woensdag 1 maart 2006 om 15:24:
Allebei natuurlijk

Nou dat gaat nog al makkelijk als het op de zelfde dag valt 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het echt nog niet, het heeft allebei wel wat:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Loussie op woensdag 1 maart 2006 om 17:40:
ik weet het echt nog niet, het heeft allebei wel wat

Ja he Loussie poussie :nocheer:

Waarschuw beheerder
Als ik in het land ben dan ga ik zeker naar Extrema. Dit is hun datum !
Waarschuw beheerder
donateur
zucht extrema outdoor, love parade en dance-valley..... damn weet niet wat ik moet kiezen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Extrema :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
waarom is die datum nou verplaats :(
ken iemand mij dat vertellen stuur me even een prive bericht naar me toe die lees ik vaker dan dit

groetjes urs
Waarschuw beheerder
donateur
check de site van udc maar even :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)urs(L) op woensdag 1 maart 2006 om 20:31:
waarom is die datum nou verplaats

Omdat het moet van de politie!
Artiest Pessa
Waarschuw beheerder
Dance valley/freefestival of een weekendje Love parade!!!

zeg het maar....
Waarschuw beheerder
Loveparade!
Waarschuw beheerder
Heel lastige keuze...Dancevalley was erg leuk vorig jaar, maar Extrema heb ik ook zeer hoge verwachtingen van! Ik ga er nog een nachtje over slapen ;-)

Waarschuw beheerder
Dan maar Extrema, is toch wat dichterbij. :)
Artiest Uno
Waarschuw beheerder
DV natuurlijk!!!!!!!!!!!!!

Maar das logisch! ;-)
Waarschuw beheerder
Geen Extrema meer voor mij...veel te druk was het daar de afgelopen 2 jaar. Als Outdoorganger van het 1e uur miste ik de laatste 2 edities echt het Extrema gevoel, dus ik had dit festival toch al niet in mijn agenda staan...dus Dance Valley voor mij....en daarna in Augustus lekker naar N1 en een week later naar de Streetparade in Zwitserland die echt 10 keer leuker is dan de Loveparade :yes:
Waarschuw beheerder
Als alle boeren nou naar extrema gaan dan kunnen alle westerlingen lekker knallen op Dance Valley..
Vond het eerst kut alle twee op 1 dag, maar kan ook best handig zijn!!

Dance Valley is toch ieder jaar weer het feest!!!
( je kan er lekker slapen!!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het een naaistreek :(:(:(
Heb kleine voorkeur voor Extrema, die heb ik nu 3 keer meegemaakt en was 3 keer super..... DV was 2 van de 3 keer super....
En op Extrema heb je tenminste geen hardstyle :devil:
Waarschuw beheerder
Extrema Outdoor omdat extrema feestjes garant staan voor gezelligheid

Waarschuw beheerder
wat is dit nou!!!

Hele zomerschema in de war.:S

Maar even goed nadenken wat het wordt....
extrema of oud vertrouwd in de Dance vallei..

Waarschuw beheerder
Extrema..
Waarschuw beheerder
Ik hou het bij het oude vertrouwde. Waarom naar een andere datum overstappen. DV was ook echt kut vorig jaar. Heb het er niet naar mijn zin gehad net als meerdere mensen die ik sprak. De glorie is eraf sinds een paar jaar. Ze hadden het ook beter bij een dag kunnen houden.
Waarschuw beheerder
Je kan je mening geven in een pol op de site van Extrema. Check dat eens en doe mee. Wel zo lief.
http://www.extrema.nl/
Waarschuw beheerder
donateur
Extrema!!!
Waarschuw beheerder
Helikopter huren?? :D
Waarschuw beheerder
Dammit, hoe kunnen ze dat nou doen? De 2 beste zomerfestivals in een weekend - SUKKELS!!!! :(

Denk dat het toch DV wordt, aangezien dat voor mij te fietsen is en Extrema een aardig eindje treinen betekent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BOOM-selection schreef:

Check dit dan:

Meer nieuws Dance valley:

Quote:

Er komt hardstijl en hardcore bij.

Techno, trance en progressive worden van het programma gehaald.

als je techno trance en prog weghaalt dan kan je het dus ook op een weiland in beverwijk houden!
Waarschuw beheerder
Techno van Dance Valley???????? Ze zijn zeker ziek in hun hoofd geworden ofzo??

Man... dan maar naar Awake in Spaarnwoude en dan toch naar Extrema.

Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig op extrema en wellicht de vrijdag op DV !?

Waarschuw beheerder
Duidelijk Extrema!!!

Gaan we al jaren naar toe en de keer dat we naar DV gingen vonden we het zwaar tegenvallen.

Waarschuw beheerder
donateur
of de love parade...

keuzes make..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 19:34:
Als ik in het land ben dan ga ik zeker naar Extrema. Dit is hun datum !

Nou en of!!!

:jaja: Extema dus

Waarschuw beheerder
Love Extremaaaaaaa!!!

Waarschuw beheerder
Extrema zeker weten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema :jaja:
Waarschuw beheerder
ik weet het niet :no:
moeilijke keuze!!!! :@
Waarschuw beheerder
Tja, baalde al dat de Love Parade en Extrema op 1 dag waren, nu DV er ook nog bij! Hopelijk kan Extrema nog verschoven worden, komende week krijgen we daar meer over te horen!

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema :zuipen:

Waarschuw beheerder
Duidelijk..

EXTREMA!!!!

Was een extreem goed feestje vorig jaar dus dit jaar ga ik zeker weer :)!
Zat te twijfelen om 5 aug naar Dance Valley te gaan. Maar nu ik moet gaan kiezen omdat ze waarschijnlijk op dezelfde data vallen.. Toch naar Outdoor :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
extrema heb toch al kaartjes maar kreeg mailtje dat ze eraan denken om extrema nu ook te gaan verzetten!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema of love parade......
Waarschuw beheerder
EXTREMA :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik ga de line-up van beide feesten ff afwachten en dan wordt het kiezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lijpelientje op maandag 6 maart 2006 om 22:19:
extrema heb toch al kaartjes maar kreeg mailtje dat ze eraan denken om extrema nu ook te gaan verzetten!!!!!

ik hoop het!!
wat een naaistreek..alle 2 op de zelfde datum hoe verzinnen ze het?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:37:
Zeker aanwezig op extrema en wellicht de vrijdag op DV !?

[img width=255 height=31 cacheid=0001d083000431c352ac195e1a01464d93]http://i47.photobucket.com/albums/f187/Partyspacer/bouncers.gif[/img]
Gimme the best of 2worldzzz, als alleseter, tuurlijk vrijdag DV, zaterdag uitgenodigd door vriendin in Best, dusss, Extrema, ben ik nog nooit geweest :D

[img width=255 height=31 cacheid=0001d083000431c352ac195e1a01464d93]http://i47.photobucket.com/albums/f187/Partyspacer/bouncers.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ik heb van deze kleine meid gehoord dat Extrema Outdoor gewoon doorgaat op 15 juli...

Volgens mij moet ze openen op de Future Funk stage OP het water...(ipv IN het water)

'Maar alleen voor de GEZELLIGE mensen hoor!', zegt ze...

En gelijk heeft ze...

Tot 15 juli op EXTREMA OUTDOOR dus!
Waarschuw beheerder
edit...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
makkie, extrema natuurlijk :0)
Waarschuw beheerder
Extrema gewoon op 15 juli :) (bron 3voor 12) laten we hopen dat er 5000 man minder op extrema komen :)

Solar komt een weekje eerder en dat is weer handig met de parade!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NUNU op dinsdag 7 maart 2006 om 19:33:
Ik heb van deze kleine meid gehoord dat Extrema Outdoor gewoon doorgaat op 15 juli...

Volgens mij moet ze openen op de Future Funk stage OP het water...(ipv IN het water)

'Maar alleen voor de GEZELLIGE mensen hoor!', zegt ze...

En gelijk heeft ze...

Tot 15 juli op EXTREMA OUTDOOR dus!

Hmmmm......kan ze niet afsluiten??? Dan vallen die breaks wat lekkerder en kan meer publiek ervan genieten ;)
Waarschuw beheerder
Wordt dit jaar dus keuzes maken! Extrema, DV of Loveparade. Klote zooi zal dan toch de moeilijke keuze worden tussen Loveparade en DV. Volgend jaar gewoon weer eerste weekend van Augustus hoor! vier mijn verjaardag trouwens ook graag met een heleboel gezellige mensen hahaha
Waarschuw beheerder
op 3 voor12 is idd al te lezen dat Outdoor doorgaat op de 15de! Goede zet denk ik, zal de kwaliteit van de lineup (en ook de rest) zeker ten goede komen, daar beide festivals elkaar natuurlijk willen overtreffen op dit gebied...

Overigens is er ook een nieuwe column van Brian op de UDC site gezet. Daarin zegt hij ongeloofwaardig te zijn als DV nu plots weer 1 dag zou zijn... De enige die hier geloofwaardig is gebleken is Extrema imo door direct aan haar publiek te hebben gevraagd wat te doen. Dat siert ze, meer dan de vastberadenheid van dhr bout om koste wat kost een meerdaags festival te houden... OK het is geen geldkwestie maar vraag me dan af wat dan wel? Lees in het hele stuk van dhr Bout geen woord over dat ze het doen voor de bezoekers en wat die evt zouden willen... Nee, de geloofwaardigheid van dhr Bout zou op het spel staan; Zou het dan toch het welbekende ego zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
JD-Edwards, je hebt helemaal gelijk.

Volkskrant kunstbijlage van vandaag:
Extrema houdt de rug recht. De Boer: 'wij blijven zitten!' (zegt Lieke de Boer van Extrema). Onverstandig, meent Dance Valley-directeur Brian Bout. Trouwens van zo'n gentlemens's agreement (niet op elkaars dagen programmeren) heeft hij nog nooit gehoord. 'Eigenbelang dat is onze drijfveer.'

Dus omdat DV geen vergunning heeft kunnen krijgen wordt er zonder overleg keihard een andere datum gepland. En vanuit welke motivatie? 'Eigenbelang'. Tuurlijk, je bent zakelijk bezig, maar dit is wel erg arrogant en uit de hoogte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jogan op donderdag 9 maart 2006 om 10:10:
'Eigenbelang dat is onze drijfveer.'

triest ja...

Waarschuw beheerder
donateur
extrema outdoor :jaja:
Waarschuw beheerder
Na 1x Extrema ben ook ik HOOKED! En aangezien DV vorig jaar in het water is gevallen :frusty:, lijkt het me duidelijk...

EXTREMA :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JD_Edwards op donderdag 9 maart 2006 om 09:12:
Daarin zegt hij ongeloofwaardig te zijn als DV nu plots weer 1 dag zou zijn... De enige die hier geloofwaardig is gebleken is Extrema imo door direct aan haar publiek te hebben gevraagd wat te doen

Ik vind het juist netjes van extrema om toch te vragen aan het publiek nu D-V op E-O valt om het eventueel te verplaatsen :)
Werkzaam bij FCA-Music
Waarschuw beheerder
ZEKER EXTREMA als ik er zou zijn!
Ik ga naar MELT FESTIVAL!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van APE op donderdag 9 maart 2006 om 12:57:
ZEKER EXTREMA als ik er zou zijn!
Ik ga naar MELT FESTIVAL!

Jammer riel, ga je niet mee naar extrema!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 9 maart 2006 om 12:36:
Ik vind het juist netjes van extrema om toch te vragen aan het publiek nu D-V op E-O valt om het eventueel te verplaatsen :)

dat zei ik ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koninghoning op donderdag 2 maart 2006 om 12:31:
Als alle boeren nou naar extrema gaan dan kunnen alle westerlingen lekker knallen op Dance Valley

en wat versta jij onder boeren...mensen die zo vol zijn over hun zelf of zo .....
geef mij maar lekker extrema..... DV probeert hun al jaren lang kapot te maken ...maar helaas EXTREMA blijft altijd .....
Waarschuw beheerder
er gaan ergens klappen vallen, 3 feesten in 1 weekeind, waa veel nederlanders heen gaan nml DV, Extrema en loveparade

ik denk dat de buit wordt verdeeld 35.000 bezoekers voor dv 17.500 naar extrema, en de rest gaat naar de loveparade

Werkzaam bij Club Industry
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Extrema

Waarschuw beheerder
Echt heel slecht van DV dat ze zonder nadenken op de datum van Extrema gaan zitten.

Maarja als ze je toch voor de keuze stellen dan natuurlijk Extrema want dat wordt zoals elk jaar super.

Wat een sukkels dat ze de Valley niet voor 10 jaar vast hebben liggen op de normale datum.

EXTREMA 2006 here we come

Waarschuw beheerder
geen van 2en... jetz geht loss...Berlin..kick 'em!!!
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Waarschuw beheerder
De leukste DV vond ik in het jaar 2000. Daarna is het alleen maar minder geworden helaas.
en zeker als ze techno en progressive weghalen blijft er niet veel van het oorspronkelijke idee over vind ik.
Dat wordt daar dus een grote kinderspeelplaats.

Aan de ene kant is dat dus wel weer mooi dat het tegelijk met extrema valt. Dan blijft het agressieve volk lekker in amsterdam...mooi !!

Extrema is extreem rielekst. Techno word daar goed vertegenwoordigd, nu de progressive nog.
Waarschuw beheerder
Maar toch denk ik dat ik naar de love parade ga, daar de sfeer maar eens ff proeven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn allebei toppertjes :)

Waarschuw beheerder
Extrema was toch ook redelijk goed vertegenwoordigd hoor qua progressive het afgelopen jaar Fruitcakeskuh. 8 uur non stop daar in die tent gestaan. Jaar ervoor was nog beter. Laten we hopen op James Holden en Sander Kleinenberg dit jaar dan krijgen we 15 Juli better known as 'heaven on earth'

Waarschuw beheerder
Toch zeker Extrema....
Waarschuw beheerder
Zo, de UITVERKOOP bij D.V. is NU al begonnen!!!

Als je member word krijg je zo maar 10% korting...

Ze zijn zo te zien erg 'zeker'van hun zaak...

En dan over het decor: Het zal alle verwachtingen overtreffen'

Jeh right...

Zie je op EXTREMA OUTDOOR !!!
Waarschuw beheerder
dancevalley :)
maar ben nog nooit bij extrema geweest, dus eigenlijk kan ik r niet over oordelen..
Waarschuw beheerder
donateur
same here, maar het DV¨weekend 2005 was zo meesterlijk dat mijn keus al vast staat...

Waarschuw beheerder
Hmm had denk ik voor Extrema gekozen! Kan er alleen niet bij zijn ivm vakantie :nocheer:! Erg jammer!
Waarschuw beheerder
nature1.......en erna sonne morne sterren
Waarschuw beheerder
wanneer is de love parade dan??
Extrema zowiezo!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema Outdoor! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:42:
Extrema Outdoor! :yes:

Gaan we nog samen :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m@rcowie op zaterdag 11 maart 2006 om 15:01:
wanneer is de love parade dan??

Tegelijk met Extrema ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 18:45:
Extrema was toch ook redelijk goed vertegenwoordigd hoor qua progressive het afgelopen jaar Fruitcakeskuh. 8 uur non stop daar in die tent gestaan. Jaar ervoor was nog beter. Laten we hopen op James Holden en Sander Kleinenberg dit jaar dan krijgen we 15 Juli better known as 'heaven on earth'

Aan de ene kant klopt het wel wat je zegt. De Dj´s die er waren waren niet verkeerd nee. Maar ik bedoelde meer de ruimte waar ze stonden te spelen. Een klein tentje met niet echt het geluid om goed uit je plaat te gaan vond ik. Er zat een beetje te weinig power in en dat vond ik het jaar daarvoor met j. holden en s. kleinenberg op het laatst ook.

En dat zie ik vaker bij grote feesten. ook bij Dancevalley indoor en innercity. Daar wordt dan een zaaltje gemaakt van gordijnen met een geluidssysteem waar ik niet echt vrolijk van word. Ik ga voor progressive liever naar een discotheek vanwege die reden.

Artiest Mitch Major
Waarschuw beheerder
extrema!!!!gewoon brabandse gezeligheid op een top lokatie en tot in de puntjes goed geregeld.was zeker mijn hoogte punt in 2004 en 2005.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 12:35:
gewoon brabandse gezeligheid

Juist, jij snapt het!! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fruitcake op zaterdag 11 maart 2006 om 17:24:
De Dj´s die er waren waren niet verkeerd nee. Maar ik bedoelde meer de ruimte waar ze stonden te spelen.

Dit jaar krijgt de Progressive een nieuw gezicht, met meer sfeer en aanzien, en komt de Future Funk op een andere plek waar meer ruimte is.

(Volgens het Eindhovens Dagblad)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'N'Atty op maandag 13 maart 2006 om 17:49:
Dit jaar krijgt de Progressive een nieuw gezicht, met meer sfeer en aanzien, en komt de Future Funk op een andere plek waar meer ruimte is.

klopt, progressive zal weer goed vertegenwoordigt zijn! future funk wordt wat opgeschoven, zodat het op het smalle stuk beter doorloopt en er meer ruimte is voor de future funk! verder een vette secret area met leuke (wat alternatievere) verassingen.
Waarschuw beheerder
t is dus extrema geworden:D
ach kunnen altijd nog op vrijdag naar dancevalley! :D
Waarschuw beheerder
Ik ga 100% zeker naar Extrema Outdoor.
Betere sfeer... leukere mensen... Betere omgeving!!
Kortom beter feest!
Kheb het idee dat het toch wel weer snel gaat uitverkopen dit jaar ondanks alle concurrentie dus kga even snel mijn kaartje bemachtigen!

Kzie jullie daar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lijpelientje op maandag 13 maart 2006 om 20:28:
ach kunnen altijd nog op vrijdag naar dancevalley!

Mits je bereid bent weekend kaarten te kopen en 1 dag te gaan....
Waarschuw beheerder
Op dit moment geven 2000 PF'ers aan dat ze naar DV gaan (afgelopen jaar zijn er 6300 PF'ers geweest). Met andere woorden, DV staat op circa 30%. De gemiddelde waardering voor DV 2005 was "Goed".

Op dit moment geven 3600 PF'ers aan dat ze naar EO gaan (afgelopen jaar zijn er 4150 PF'ers geweest). Met andere woorden EO staat op circa 85%. De gemiddelde waardering voor EO 2005 was "Geweldig".

EO 2006, daar zul je mij vinden!
Waarschuw beheerder
Extrema for sure!

Daar ga ik al vanaf het begin naartoe :yes: op zich best fijn dat het op 1 dag valt daardoor wordt het hopelijk wat minder druk op Extrema, iets wat het feestje alleen maar ten goede komt (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco op dinsdag 14 maart 2006 om 11:36:
Op dit moment geven 2000 PF'ers aan dat ze naar DV gaan (afgelopen jaar zijn er 6300 PF'ers geweest). Met andere woorden, DV staat op circa 30%. De gemiddelde waardering voor DV 2005 was "Goed".

Op dit moment geven 3600 PF'ers aan dat ze naar EO gaan (afgelopen jaar zijn er 4150 PF'ers geweest). Met andere woorden EO staat op circa 85%. De gemiddelde waardering voor EO 2005 was "Geweldig".

EO 2006, daar zul je mij vinden!

JUIST prima informatie!
Dit geeft toch wel wat aan lijkt me. Outdoor blijft stijf op 15 juli staan en laat zich niet uit het veld slaan. ECht heel top dus en ze kunnen mij daar dus echt verwachten!
Waarschuw beheerder
Dance Valley move over for Extrema :woep:

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
extreem ha?

heb er echt reuze zin in :d

defqon 1 alleen dan op zijn soft
Waarschuw beheerder
Ik wil eigenlijk ook wel een keer gaan, stom he ik woon er op een steenworp afstand vanaf maar ben er nog nooit geweest! hoor er zoveel goede verhalen over!!!
Heb die dag alleen een feest van mijn nicht die 30 wordt..maargoed dat is dus savonds en het is zonde natuurlijk om dan weg te moeten...dus ik zit nog te twijfelen...
Waarschuw beheerder
donateur
komop

Extrema Outdoor natuurlijk!

:respect: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
extrema staat al 6jaar op mn verlanglijstje maar komt er elk jaar maar niet van :$

misschien dit jaar,al zou het alleen maar om Zwemvalley te neten hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf DV trouw, ondanks de blubber vorig jaar was het weer werelds. Denk dat Extrema niet zo leuk is als het regent. DV daarintegen was TOP(Y)!.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 15 maart 2006 om 15:58:
Denk dat Extrema niet zo leuk is als het regent.

Extrema is zelfs leuk als het sneeuwt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SammyJo op woensdag 15 maart 2006 om 18:09:
Extrema is zelfs leuk als het sneeuwt!

+ storm + een orkaan + tsunami

zelfs DAN
Waarschuw beheerder
donateur
Overdrijven is ook een vak, maar punt is gemaakt ;)
Extrema it is :cheer:

Waarschuw beheerder
Haha idd overdrijven IS een vak maar goed

Ik ga ook tig keer liever naar Outdoor. Dat meertje :) ergggg lekker als je het ff te warm hebt Zoiets is er bij DV niet.

Daarbij ik vind het echt heel zwak dat ze niet gewoon voor 1daags festival gaan bij DV BOEOEOE!

Maar extrema zullen ze niet inpakken

GO OUTDOOR!
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaa...heerlijk dat mini strandje! Elk jaar weer denk ik; *en dit jaar ga ik zwemmen!!!*

Nja... nmoet er nog steeds van komen, vind de muziek gewoon te geweldig om daarvoor eeeeven te stoppen met dansen ;)
Waarschuw beheerder
Dat lijkt me duidelijk he..
Blijf trouw aan Extrema :cheer:
Waarschuw beheerder
Extrema Rules!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Een deel van de line-up van DV zou toch gister bekend gemaakt worden? Nou kzie nog niks :/

Ach maakt ook niks uit, kga toch naar Extrema :9

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 08:55:
Een deel van de line-up van DV zou toch gister bekend gemaakt worden? Nou kzie nog niks

Beetje jammer inderdaad....:/

Ach maakt ook niks uit, kga toch naar Extrema

Tja, je gaat echt wat missen!(maar wat!?) Beetje jammer ook hoor he ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeker Dance valley!!!!:cheer:

Extrema was helemaal niks vorig jaar :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Envy(k) op dinsdag 21 maart 2006 om 14:51:
Extrema was helemaal niks vorig jaar

uh? :/ Extrema was het beste feest van 2005 wat mij betreft. Geen moeilijke keuze dus: dit jaar weer Extrema!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Envy(k) op dinsdag 21 maart 2006 om 14:51:
Extrema was helemaal niks vorig jaar

Daar zijn de meningen over verdeeld - het was mijn topfeest van vorig jaar!! (moet bekennen dat dat mede kwam door het weer en het feit dat ik mijn 1e keer :xtc: daar beleefde.) ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op dinsdag 21 maart 2006 om 15:28:
mijn 1e keer

Ach gut... je eerste keer? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 13:13:
Tja, je gaat echt wat missen!(maar wat!?) Beetje jammer ook hoor he

Ik baal ook hoor dat ik DV moet missen :(
Maar mijn voorkeur gaat gewoon naar Extrema, ongeacht de line-up ;) Als DV nou voor de vrijdag ook losse kaarten zou verkopen had ik beide meegepakt maar ja...eigen schuld :9
Waarschuw beheerder
Weet wel dat Paco Osuna komt op DV, dus dat vindt ik wel relaxt
Waarschuw beheerder
Zit aan een weekendje Dancevalley te denken, lekker van vrijdag tot zondag chillen en dan de maandag daarna ook nog es op vakantie!...weet alleen niet of er animo is bij mn mates maar ik wil toch wel graag gaan!
Waarschuw beheerder
Ik ga voor de Loveparade !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ach maakt ook niks uit, kga toch naar Extrema

Precies, ongeacht de line-up... Extrema :cheer:

Waarschuw beheerder
Extrema , aquabest is om de hoek!!

Waarschuw beheerder
Zeker Extrema!! Genieten vorig jaar!
Waarschuw beheerder
Berlijn is 1 groot extreme dance city dus gaan we daar heen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op woensdag 22 maart 2006 om 20:54:
Precies, ongeacht de line-up... Extrema

Wij gaan weer feestje bouwen he, op Extrema..
Net als vorig jaar :cheer:
Waarschuw beheerder
Echt wel Extrema dus, no doubt about it!
4 keer slechte ervaringen op DV, 4 keer goede ervaringen op Extrema. Plus de sfeer is veel beter en kleiner dan het massale van DV. Locatie van DV is het enige waarin DV een streepie voor heeft op Extrema.
Verder absoluut niets!
Duidelijk dus, voor echt een topfeest ga ik naar Best deze zomer...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 20:13:
Wij gaan weer feestje bouwen he, op Extrema..
Net als vorig jaar

:yes:

Waarschuw beheerder
Love Parade (y)
Waarschuw beheerder
Dance Valley! natuurlijk!

The Prodigy komt namelijk :D :bounce:
Veel plezier op Extrema mensen!
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar is Extrema zo onwijs tegengevallen dat de keuze voor mij echt niet moeilijk is: Dance Valley :cheer:

De locatie, de sfeer, de vette line-up tot nu toe elk jaar, alles is altijd (Y).

Nu moet alleen nog het weer ff meezitten :D

Uitspraak van Branco op dinsdag 14 maart 2006 om 11:36:

Dit heeft ook zeker weten heel erg met het weer te maken gehad. Als het zulk kutweer op Extrema was geweest had die ook echt geen "geweldig" gekregen en zouden er ook een stuk minder mensen naar toe gegaan zijn.
Dat heb je nou eenmaal met festivals, het weer bepaalt een heleboel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KRL op zaterdag 25 maart 2006 om 12:19:
The Prodigy komt namelijk

ook dat ja :kwijl:

nog een reden om op zeker naar DV te gaan :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het dit jaar nog mooier en leuker en gezelliger wordt als vorig jaar....
Tot nu toe was het voor mij namelijk elk jaar nog geweldiger! :D

Prodigy vind ik leuk maar wordt er niet echt warm van...maar denk zeker wel dat ze een ziekend lekker sfeertje kunnen maken: toen ik amper 10 was had ik wel die cd gekocht met No good en Voodoo people, geloof music for the jilted generation dus als ze daar tracks van doen kan het nog mooi worden! (y)
Weer ff mooi kleertjes en zonnebrilletje smurfen want die gaat nodig zijn deze editie b)
Waarschuw beheerder
Dance Valley!

Waarschuw beheerder
:cheer: Extrema :cheer:

(y)
Waarschuw beheerder
Extrema zeker:kwijl:
Waarschuw beheerder
Extrema!!!!
Waarschuw beheerder
Nu ik de lineup gezien heb van DV zeker niet daarheen.

Ik verwacht eigenlijk wel dat Extrema met een stuk betere lineup komt!

Dat eis ik :)

Dus voor mij zeker al Extrema buiten de deur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
doe mij maar extrema!!!:yes:

Waarschuw beheerder
Voor mij wordt het dus nu definitief Extrema! ;):cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
dance valley :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik blijf in brabant want daar brand nog licht dus...

Waarschuw beheerder
echt wel extrema.....
Waarschuw beheerder
Voor twijfelaars: bezoek de website van Extrema, log in als E-Friend en maak later kans op gratis exclusief feest waar de line up bekend gaat worden gemaakt.
www.extrema.nl
Waarschuw beheerder
die uitgesteld en uitgesteld wordt. Hij zou eerst in maart bekend worden gemaakt en nu pas in mei.

Volgens mij krijgt Extrema gewoon de line-up niet rond of kunnen ze geen grote namen krijgen.
Waarschuw beheerder
Hier het Extrema front.
Er is nooit gezegd dat in maart de line up gepresenteerd wordt. Dat is ook bijna onmogelijk. Artiesten bevestigen nooit zo vroeg en wachten altijd af op betere opties. In 2005 hebben we de line up pas eind april bekend gemaakt en zo doen wij dit elk jaar rondom mei. Nu dus niet anders. Verder kunnen wij vertellen dat de line up erg vet wordt volgens ons en dat hij voor 99% af is, alleen de puntjes op de i. De reden dat wij het toch pas later bekend maken, is komt omdat wij deze in het geheel willen presenteren en dan wel op een hele speciale manier. 6 mei is er namelijk een persconferentie voor pers en e-friends van Extrema die in Amsterdam naar een gratis feest mogen op een heel speciale locatie. Zou illen wij iets extra's dan doen voor onze trouwe bezoekers. Lees hier meer: http://extrema.nl/?module=news&id=521
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 16:48:
toen ik amper 10 was had ik wel die cd gekocht

Toen was ik 25 :s
Waarschuw beheerder
Prodigy!!! Uiteraard DANCE VALLEY!!! :cheer: :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Moeilijk moeilijk moeilijk,
waarom veranderen ze dan ook die
datum :(

Waarschuw beheerder
Opzekersss EXTREMAA!
Waarschuw beheerder
Xtrema it is...Groot, maar niet te massa, gezellig maar niet suf, lekker weer, strandje, muziek, mooie meiden...aaaah...dus...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paxlie op woensdag 29 maart 2006 om 18:59:
Volgens mij krijgt Extrema gewoon de line-up niet rond of kunnen ze geen grote namen krijgen.

Ga je toch lekker naar DV ;)

Extrema heeft dat speciale...
Line up is belangrijk, maar in dit ene geval voor mij net wat minder belangrijk!

Zoals de meneer hierboven verkondigd :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Extrema is veel knusser en intiemer....dancevalley is veel te massaal! Keuze is dan erg makkelijk! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Molz op vrijdag 31 maart 2006 om 01:11:
Extrema is veel knusser en intiemer

:no:
paar jaar geleden misschien nog wel, maar helaas heeft Extrema ook het grote geld geroken en is het niet meer zo intiem en knus.
Kijk naar vorig jaar, je kon je kont niet keren op het terrein, ze laten veel meer mensen toe dan vroeger en dat op het zelfde stukje grond. En dan al die kermisachtige rotzooi die ze overal hadden neergezet :S
Had meer het idee in een attractiepark te staan (N)

nee, Extrema is allang niet meer wat het geweest is.
DV is ook commercieel, maar daar heb je nog het heerlijke ongedwongen sfeertje en ach... laten we eerlijk wezen, het is gewoon nog steeds het mooiste festival van het jaar. En wie wil nou die onwijze bloemenregen missen?! ;)
Waarschuw beheerder
Dance valley op zeker. wilde dit jaar naar extrema, maar Dance valley is het hoogtepunt op dancegebied!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAP op vrijdag 31 maart 2006 om 12:55:
Dance valley op zeker. wilde dit jaar naar extrema, maar Dance valley is het hoogtepunt op dancegebied!

leg uit...

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dit jaar mijn eerste keer extrema, heb gister bevestigd gekregen dat ik er een verkoopstand krijg, dus op met volle auto met gave kleding naar Brabant!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Zeker wel extrema...was wat mij betreft het beste feest van vorig jaar !
Waarschuw beheerder
Volgend jaar zowel Extrema als Dancevalley met een dikke Truck op de Loveparade! (=probleem opgelost)

Helemaal geen gek idee eigenlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zindo op woensdag 29 maart 2006 om 19:16:
Er is nooit gezegd dat in maart de line up gepresenteerd wordt. Dat is ook bijna onmogelijk. Artiesten bevestigen nooit zo vroeg en wachten altijd af op betere opties.

vreemd dat UDC het dan wel al zo vroeg naar buiten heeft kunnen brengen en dat zij het wél zo snel rond hebben.
En dat terwijl ze de datum ook nog eens verschoven hebben, dus een hoop dj's hebben moeten omboeken enzo.
Wat is dan het probleem van Extrema??

Uitspraak van Zindo op woensdag 29 maart 2006 om 19:16:
rondom mei

vind ik vrij laat eigenlijk :S
Waarschuw beheerder
donateur
Net m'n E-Ticket gekocht en uitgeprint!

Uitspraak van Rebelbitch op zaterdag 1 april 2006 om 09:32:
Wat is dan het probleem van Extrema??

Ik maak er in ieder geval geen probleem van!
Komt wel goed, zeker weten :yes:

Ik denk dat het ook te maken heeft met die speciale aankondiging in mei, dan wil je niet al de line-up ervoor bekend hebben gemaakt.

Uitspraak van Rebelbitch op vrijdag 31 maart 2006 om 08:25:
ze laten veel meer mensen toe dan vroeger

Dat is wel zo, ja. Maar ik denk dat t dit jaar dus wel zal meevallen doordat DV en loveparade samen vallen.

Ach en je moet t gewoon over je heen laten komen. Als je je gaat ergeren is het hek van de dam, en kan je geen fijne dag ervaren.

Ik vind het ook knusser en gezelliger dan DV, ondanks de drukte.

Maar goed, zo heeft iedereen zijn favo festival. En dat is maar goed ook!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THUURR op vrijdag 31 maart 2006 om 22:51:
Volgend jaar zowel Extrema als Dancevalley met een dikke Truck op de Loveparade! (=probleem opgelost)

Helemaal geen gek idee eigenlijk...

heeh thuurr je komt dit jaar toch wel naar extrema outdoor...zou ik heeeeeel erg leuk vinden
Waarschuw beheerder
Mmmm, JA! Wat dacht jij dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zaterdag 1 april 2006 om 15:14:
Als je je gaat ergeren is het hek van de dam, en kan je geen fijne dag ervaren

precies.. dat had ik vorig jaar dus op Extrema. Ben na 2 uurtjes maar weer weggegaan, vond het echt kut.
Komt ook omdat ik van Extrema gewoon relaxte leuke feesten gewend bent en dan kom je ineens op een overvol terrein aan waar je je kont niet kan keren, een drankje halen een uur duurt, overal rare kermisachtigeonnozele dingen staan (lees: die vet in de weg staan!) en waar bovendien, vond ik, de goede sfeer héél ver te zoeken was.
Jammer vond ik dat.. was altijd groot Extrema fan, maar dat wordt met het jaar minder. In ieder geval dan Outdoor.

Ik vind het ook knusser en gezelliger dan DV, ondanks de drukte

Dat vond ik dus in het verleden ook van Extrema, nu absoluut sinds een jaar of 2 niet meer :no:
DV mag dan groot zijn, maar bij elke stage voel je de goede sfeer (over het algemeen) en is het gewoon superleuk en gezellig. En ben je het zat, loop je lekker naar een andere stage, heb nooit moeite gehad met de vele verschillende stages. Sterker nog, vind het geweldig! :cheer:
Ze liggen ook niet, zoals bijv. bij Mysteryland, zo ver uit elkaar dat je de poten uit je lijf loopt.

Maar goed, zo heeft iedereen zijn favo festival. En dat is maar goed ook!!

gelukkig wel ja :D
vooral de brabanders zullen massaal voor Extrema kiezen (merk je in dit topic in ieder geval).
Prima toch?! Wordt het tenminste niet zo druk op de weg :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 2 april 2006 om 11:55:
vooral de brabanders zullen massaal voor Extrema kiezen (merk je in dit topic in ieder geval).
Prima toch?! Wordt het tenminste niet zo druk op de weg

:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja! Normaal gesproken had ik altijd voor Dance Valley gekozen, maar ik ben nu eenmaal een muziek liefhebber en geen 100% dagjes mens. Als ik nu naar de namen kijk die al geboekt staan op Extrema dan is dat al beter dan de hele Dance Valley line up. Iets wat ik nooit verwacht had :s Maar ik zou zeggen Schiet eens op met de hele line up extrema! Ik kan niet wachten...:p

Tja had me een maand geleden gevraagd en ik had dus Dance Valley gezegd. Maar het gaat dus Extrema Outdoor worden.

Ik heb het idee dat dit een heeele gezellige editie gaat worden, het typische extrema publiek gaat zich onderscheiden van het Dance Valley publiek. Er gaan alleen maar liefhebbers komen:)

Waarschuw beheerder
Extrema :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chefke op vrijdag 14 april 2006 om 15:14:
Ik heb het idee dat dit een heeele gezellige editie gaat worden, het typische extrema publiek gaat zich onderscheiden van het Dance Valley publiek. Er gaan alleen maar liefhebbers komen

Liefhebbers :lief: :yes: Op Dancevalley inderdaad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chefke op vrijdag 14 april 2006 om 15:14:
Ik heb het idee dat dit een heeele gezellige editie gaat worden, het typische extrema publiek gaat zich onderscheiden van het Dance Valley publiek. Er gaan alleen maar liefhebbers komen

Inderdaad, deze editie van Extrema Outdoor wordt ondanks of juist dankzij het lagere bezoekersaantal de beste ooit. Helemaal mee eens! De mensen die kiezen voor Outdoor kiezen bewust voor Outdoor, en dus niet voor Dancevalley of de Loveparade, kortom, een echt Extrema publiek wat komt dus!
Kannie wachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi gesproken :respect: ;)
Waarschuw beheerder
Zag een mega reclame bord aan de A2 in Eindhoven voor Dance Valley :s... zeker brabo zieltjes aan het winnen? Ik blijf erbij, Dance Valley: de sfeer op Extrema is ongeevenaard! Extrema :respect:

Waarschuw beheerder
ik weet het nog niet, ben nog nooit naar extrema geweest, maar het verslag wat ik las op love2party over extrema vorig jaar was ook niet al te best
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 12:19:
maar het verslag wat ik las op love2party over extrema vorig jaar was ook niet al te best

dat was ook niet best nee.... vorig jaar was echt niet leuk en Extrema is allang Extrema niet meer.

Waarschuw beheerder
Dance valley
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THUURR op vrijdag 14 april 2006 om 21:07:
Inderdaad, deze editie van Extrema Outdoor wordt ondanks of juist dankzij het lagere bezoekersaantal de beste ooit. De mensen die kiezen voor Outdoor kiezen bewust voor Outdoor, en dus niet voor Dancevalley of de Loveparade, kortom, een echt Extrema publiek wat komt dus!

Helemaal mee eens!!
Ik heb ook zo'n voorgevoel dat deze editie erg gaaf gaat worden! :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THUURR op vrijdag 14 april 2006 om 21:07:

Ga er niet vanuit dat het zoooo rustig gaat worden, dat is volgens die Enquete wel gebleken. Het gaat lekker gezellig druk worden!

Extrema en UDC zijn beetje vijanden van elkaar. Die lopen elkaar dus helaas et leven zuur te maken. Toch is het Dance Valley dat zijn feest ineens op dezelfde data gooit als Extrema, ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is Dat een feest van 60.000 bezoekers ineens op dezelfde datum word gezet terwijl het daarvoor al 11 jaar in de eerste week van Augustus was. Laat ze het mooi uit klooien. Je moet gewoon kiezen wat je het leukst/lekkerst/gezelligst/vetsts etc vindt. En dan kies ik dit jaar dus voor Extrema. Waren de data nu verschillend geweest dan was ik naar beide gegaan.. :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chefke op zaterdag 15 april 2006 om 17:58:
Je moet gewoon kiezen wat je het leukst/lekkerst/gezelligst/vetsts etc vindt.

Inderdaad. Eigenlijk een hoop geouwehoer hier. Alsof je elkaar kunt overtuigen. Just party!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chefke op zaterdag 15 april 2006 om 17:58:
Laat ze het mooi uit klooien. Je moet gewoon kiezen wat je het leukst/lekkerst/gezelligst/vetsts etc vindt.

precies, helemaal mee eens.
Ze trekken beide toch wel genoeg bezoekers.
Waarschuw beheerder
Geen van beiden... Gewoon naar de Loveparade uiteraard!

Waarschuw beheerder
Geen DV voor mij...

Maar EXTREMA :woep:

:cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 12:01:
Geen DV voor mij...

Maar EXTREMA

Dat is ook niet zo gek als je in Best woont :aai:

Daarom ga ik naar Dance Valley....Ook dichtbij!
Waarschuw beheerder
Gaat voor mij dus Extrema Outdoor worden.
Als UDC de datum niet had verplaatst zou ik naar allebei de feestjes zijn gegaan. Wat het ook gaat worden: ik wens iedereen heel veel party-fun!
Waarschuw beheerder
Extrema ..... en zekers als je gaat zien hoe dik die line up is!!

daar kan Dancevalley nog wat van leren.. ;)
Waarschuw beheerder
ik blijf nog steeds bij mij keuze.. EXTREMA :)

Zaterdag line up bekend.. WHOEI!
Waarschuw beheerder
Het valt me wel op dat juist veel brabanders Dance Valley afzeiken...

Jongens echt top dat jullie naar Extrema gaan :aai:

Over de line up: SMAKEN VERSCHILLEN...

En nu ophouden met dat trieste gedoe!

Iedereen veel plezier! :bah:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Envy(k) op donderdag 4 mei 2006 om 10:50:
Het valt me wel op dat juist veel brabanders Dance Valley afzeiken...

dat komt omdat wij brabanders weten wat een gezellig feestje is... ;)
Waarschuw beheerder
Moeten jullie toch eens naar Dance Valley komen, daar is het namelijk super gezellig :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JD_Edwards op donderdag 4 mei 2006 om 12:28:
weten wat een gezellig feestje is

Denken..:-P

Extrema was vorig jaar helemaal niks...:no:

Maar goed smaken verschillen...Iedereen in zijn waarden!!
Waarschuw beheerder
Extrema for sure !!!!!!!! Nu zeker met deze line up:

*Mixed*
Sasha
Timo Maas
Hyper feat. Leeroy Thornhill (ex-Prodigy)
Dr. Lektroluv
Kraak & Smaak live
Benny Rodrigues
16 Bit Lolita’s
Base
Kruh
Visuals: Micha Klein

*Future Funk*
Deep Dish
Martin Solveig
Sandy Rivera
Steve Angello
Erick E
Fedde Le Grand
Nick-K
Bart van Wissen

*Lakeside*
Steve Lawler
Dave Seaman
Desyn Masiello
Hybrid
Kosmas Epsilon
Audiofly
Lucien Foort
Envotion

*Dome*
Chris Liebing & Speedy J Collabs Session
MBC
Marco Carola
Misstress Barbara
Oscar Mulero
The Advent *live
Shinedoe
Darko Esser
Visuals: Photonic

*Garden*
Sander Kleinenberg *exclusive DVDJ set
Josh Wink
John Acquaviva
Funk D’Void
Remy
René Amesz
Isis
Rho
Visuals: Eye Supply

*Lucky Rush*
Roog
Marcello
Brian S
Eric de Man
Victor Coral
Jefferson
Thomson
Jaziah

*Novalectra*
DJ 3000
Alexis Tyrel
Francisco
Joost van Bellen vs Aardvarck
Laidy Aïda
Petter
Seutek
Aron Friedman
Slides in Motion: Judocus

*Foodvillage*
Robob
I.N.T. feat. Melodee
Nuno Dos Santos
The Flexican
Caz
Yaiza Di Jockey
Waarschuw beheerder
donateur
staan leuke namen bij maar echt niet bijzonder ofzo, dus Dance Valley it is :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook niet echt kapot van. Het is een leuke line-up, maar haalt het bij lange na niet bij die van Dance Valley

Ik ga dus naar Dance Valley :cheer:

Waarschuw beheerder
Leuke line up van Extrema...maar haalt het zeker niet bij Dancevalley als je van techno/minimal en electro houdt
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Heb een aantal berichten verwijderd. Ik wil niet dat hier een vete uitgevochten wordt. Een discussie is (y) maar ik wil niet dat hier organisaties zwart gemaakt worden door fake accounts in dit topic te plaatsen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 7 mei 2006 om 14:11:
maar ik wil niet dat hier organisaties zwart gemaakt worden door fake accounts in dit topic te plaatsen.

beetje triest inderdaad. Ieder z'n ding en eigen keuze, daar zijn geen fakers voor nodig, toch?!
Waarschuw beheerder
donateur
Dance Valley!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zooooooooooooo de techno/minimal/progressive liefhebbers hebben op Extrema ECHT wel een geweldige tijd!
Ik wist al zeker dat ik erheen zou gaan, line up is altijd al beter geweest dan die van Dancevalley!
Don't get me wrong, vind DV ook een topfeestje, maar Extrema is toch echt specialer.....:D (L)
Waarschuw beheerder
Ik vind alleen de progressive beter :)
De rest kan echt totaal niet tippen aan Dance Valley, maargoed, smaken verschillen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja gelukkig wel he :) DV heeft ook lekker line-upje hoor, is ook wel 2 hele dagen, kun je meer in proppen ;)
Maar op Extrema komen meer van mijn persoonlijke favorietjes! Plak daar dat strandje bij, een zonnetje, veel leuke mensjes en kan niet meer stuk ;)
Wel beter op zich....op beide feesten vast wat minder druk dus meer plek om lekker te dansen! :cheer:
Waarschuw beheerder
Kies je voor SFEER en goede muziek dan ga je naar Extrema Outdoor.

Wil je iedereen NALOPEN dan ga je maar lekker nar DV...
Waarschuw beheerder
Ik ga er vanuit dat je voor jezelf praat.

Dus je staat voor ik.

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NUNU op maandag 8 mei 2006 om 13:15:
Kies je voor SFEER

die was vorig jaar op Extrema echt ver te zoeken :/
wat hebben die een goed feest binnen een paar jaar weten te verkloten zeg. Heel het intieme, relaxte, gezellige gevoel was er niet :no:
het gaat helaas ook bij Extrema tegenwoordig alleen nog om de centen, en dat komt de sfeer niet ten goede :no:
Jammer, had Extrema altijd heel hoog staan wat dat betreft.
Waarschuw beheerder

ik ben een beetje spuit-elf geloof ik :bloos:
Wat Rebelbitch dus zei :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dance valley heeft Danny Tenaglia en de Prodigy!!!!

Jammer dat het tegelijk valt, maar Dance Valley heeft een camping en de namen!!
Bijna alle namen op Extrema heb ik al gezien en op DV komen weer nieuwe uitdagingen!!

Ook wat minimal en electro betreft........

Laterz....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koninghoning op maandag 8 mei 2006 om 13:41:
Dance valley heeft Danny Tenaglia en de Prodigy!!!!

:cheer: :cheer: :cheer:

ben zoooooo benieuwd hoe die live zijn, kan niet wachten :D
Waarschuw beheerder

Hee alweer een Fake profieltje van iemand die Dance Valley weer moet afzeiken :D

Zegt weer genoeg....
Waarschuw beheerder
Ga natuuurlijk voor Extrema, lekker dichtbij! Zwaar lekkere line-up met wat onverwachte namen!
Waarschuw beheerder
Line up van Dance Valley vind ik velemalen sterker, de minimal ziet daar goed uit! Ga dit jaar zeker niet naar Extrema :nee: De lineup is na mijn mening heel zwak vergleken met afgelopen jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®oyco.. op maandag 8 mei 2006 om 15:40:
Extrema, lekker Zwakke line-up

Vind ik ook :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op maandag 8 mei 2006 om 16:49:

Vind ik ook :D

Snap ik van een hardhouse liefhebber... Ben benieuwd ofdat je de helft van de namen uberhaupt kent...

Mja das JUIST de reden dat ik naar extrema ga :) Ver weg van de trance, hardhouse en eurogrooves :) ieder zn ding zoals al eerder gezegd was...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JD_Edwards op dinsdag 9 mei 2006 om 08:56:
Snap ik van een hardhouse liefhebber... Ben benieuwd ofdat je de helft van de namen uberhaupt kent...

Mja das JUIST de reden dat ik naar extrema ga Ver weg van de trance, hardhouse en eurogrooves ieder zn ding zoals al eerder gezegd was...

Haha precies!!!! Ben ik het helemaal mee eens :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op maandag 8 mei 2006 om 16:49:

Vind ik ook

Volgende x wel goed citeren:

Zwaar lekkere line-up met wat onverwachte namen!

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SammyJo op zaterdag 15 april 2006 om 10:38:
Zag een mega reclame bord aan de A2 in Eindhoven voor Dance Valley ...

precies, zeker extrema:respect:
Waarschuw beheerder
Als ik aan een relaxed feessie moet denken dan is dat extrema natuurlijk!!!
Dus ook dit jaar zal ik daar weer als een kip zonder kop rond lopen...Love it!!
Heb alleen wel E-tickets gehaald dan hoef ik niet ik die k***e rij te staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JD_Edwards op dinsdag 9 mei 2006 om 08:56:

Mja das JUIST de reden dat ik naar extrema ga :) Ver weg van de trance, hardhouse en eurogrooves :) ieder zn ding zoals al eerder gezegd was...

Dat was een grapje hoor ;) Niet zo serieus doen he....:p

De line up van Extrema ziet er goed uit hoor. Ik zal er heel graag heen willen. Maar volgend jaar pas. Heb veel goede verhalen over gehoord. Denk maar niet dat ik in een Hardhouse hokje leef ;) Ik vraag me af of jij wel weet wat Hardhouse is.

Want Hardhouse heb je bijna niet meer. Dit is voor het eerst dat er bijna geen Hardhouse is op DV! Dus ik vind de line-up een stuk minder dan vorig jaar van DV! Dit is een de slechtste line-up van DV voor mij.
Maar toch kies ik voor DV. Lekker camperen en afteren :) Sfeertje was erg goed vorig jaar :yes:

Uitspraak van ®oyco.. op dinsdag 9 mei 2006 om 10:37:
Volgende x wel goed citeren:

Yes Sir!

Waarschuw beheerder
Extrema VIP :D
Waarschuw beheerder
DJBroadcast: Josh Wink gaat voor Extrema Outdoor
Tuesday 09 May 2006

"Ik kon zowel op Dance Valley als op Extrema Outdoor draaien, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor Extrema, omdat die organisatie me een beter gevoel geeft. Vorig jaar heb ik daar ook echt een gezellig feestje gehad met Michel de Hey, die op hetzelfde podium draaide en Benny die lekker uit zijn dak stond te gaan op de dansvloer...

Josh snapt t :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sherrif op dinsdag 9 mei 2006 om 20:18:
"Ik kon zowel op Dance Valley als op Extrema Outdoor draaien, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor Extrema, omdat die organisatie me een beter gevoel geeft. Vorig jaar heb ik daar ook echt een gezellig feestje gehad met Michel de Hey, die op hetzelfde podium draaide en Benny die lekker uit zijn dak stond te gaan op de dansvloer...

Dat zijn de echte.. B)

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:46:
Dat zijn de echte..

Wink is al jaren niet op DV geweest....zal die het ´´concept-tent-gevoel´´ vast niet kennen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als hij al jaren niet op DV is geweest kent hij dat gevoel sowieso niet meer ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:55:
Wink is al jaren niet op DV geweest....zal die het ´´concept-tent-gevoel´´ vast niet kennen

Zeur niet zo jij :9
Waarschuw beheerder
Vind het maar een klote keuze :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op donderdag 4 mei 2006 om 12:35:
Moeten jullie toch eens naar Dance Valley komen, daar is het namelijk super gezellig

Ben ik het helemaal mee eens! Vorig jaar gecampeerd, dat was helemaal super!!
Ik was ook van plan om naar beide feesten te gaan, maar helaas... Het word extrema, lekker dicht in de buurt...
We maken er zelf wel een w-end van aan ons thuis-barretje!!

Veel feest plezier allemaal!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sherrif op dinsdag 9 mei 2006 om 20:18:
DJBroadcast: Josh Wink gaat voor Extrema Outdoor
Tuesday 09 May 2006

En daarna zijn optreden in Doornroosje was al helemaal een gekkenhuis...stond Benny weer finaal uit zn dak te gaan op de sounds van zijn held
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m@rcowie op dinsdag 9 mei 2006 om 12:00:
Heb alleen wel E-tickets gehaald dan hoef ik niet ik die k***e rij te staan.

IS dat zo?? Beter dan ik ook via E-ticket gehaald, maar is daar dus een aparte ingang voor? Zeker omdat ze al die kaarten moeten scannen en controleren?
Waarschuw beheerder
Gewoon naar eindhoven, t beste
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [PT2]Sentech op maandag 15 mei 2006 om 17:24:
Beter dan ik ook via E-ticket gehaald, maar is daar dus een aparte ingang voor? Zeker omdat ze al die kaarten moeten scannen en controleren

E-Ticket staat ook een barcode op, dus dat maakt niet uit. Maar idd wél een aparte ingang, dacht ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 16 mei 2006 om 23:31:
E-Ticket staat ook een barcode op, dus dat maakt niet uit. Maar idd wél een aparte ingang, dacht ik.

Ik bedoel ook dat ze alle ID's met de kaartjes moeten controleren.. Of dat klopt laat maar zeggen..

Niet duidelijk verwoord :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 16 mei 2006 om 23:31:

Daar was het vorig jaar net zo druk als de gewone rij en vervolgens kon je ook nog eens van een stomme plek aansluiten in de gewone rij voor de fouillering. Lekker handig dan, die extra rij :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op woensdag 17 mei 2006 om 14:07:
kon je ook nog eens van een stomme plek aansluiten in de gewone rij voor de fouillering. Lekker handig dan, die extra rij :/

Dat werkt niet onwijs idd... :(.. DAn zal ik maar zorgen dat ik er op tijd ben :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op woensdag 17 mei 2006 om 14:07:
Daar was het vorig jaar net zo druk als de gewone rij en vervolgens kon je ook nog eens van een stomme plek aansluiten in de gewone rij voor de fouillering. Lekker handig dan, die extra rij

Misschien hebben ze er vorig jaar van geleerd! ;-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Envy(k) op woensdag 17 mei 2006 om 14:49:
Misschien hebben ze er vorig jaar van geleerd! ;-P

:jaja: laten we t hopen...

Waarschuw beheerder
Dance Valley Zaterdag

Main Stage 1

Danny Howells
Hernan Cattaneo
Marco V
Mauro Picotto
Max Graham
Miss Nine
Preach
Stef Vrolijk

:respect:

Waarschuw beheerder
Etreem zin in Dancevalley! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 17:00:
Etreem zin in Dancevalley!

Kheb meer zin om te Dancen @ Extrema :9

Waarschuw beheerder
Als cattaneo ook naar extrema kon... <zucht> hij moet niet op mainstage staan... geef die gozer 3 uur minimaal..
Waarschuw beheerder
dikke zin in Extrema...gewoon een te dikke line up met heel veel personal favorites :kwijl:

Waarschuw beheerder
Extrema!

Idd lekker dichtbij ook voor mij en lekker rlxd he..

ik hoop wel wat beter weer dan vorig jaar pfoeh wat een regen en onweer!

hakkend vet feest iedereen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:32:
ik hoop wel wat beter weer dan vorig jaar pfoeh wat een regen en onweer!

Dat was eervorig jaar!
Waarschuw beheerder
dance valley natuurlijk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Gipsy op donderdag 1 juni 2006 om 19:37:
dat was dus echt VORIG jaar!

:yes:
maar dit jaar heb ik zon besteld, voor beide feesten :D

Vind het nog steeds jammer dat ik Extrema moet missen, hoewel ik het ook eigenlijk na vorig jaar wel gehad had. Het is jaren een van m'n favo's geweest.
Maar er gaat sowieso niets boven Dance Valley :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Gipsy op donderdag 1 juni 2006 om 19:37:
dat was dus echt VORIG jaar!

:nee:
Het slechte weer was dus niet afgelopen jaar, maar het jaar ervoor en dat was btw maar een uurtje. Daarna brak de zon weer door bij de Audio Bulleys op de mainstage.

Maar Extrema is op dat uurtje slecht weer na, al jaren een zonovergoten festival, dus ik denk dat degenen die naar DV gaan dit jaar gewoon eens mazzel hebben qua weer ;) ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
beide 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 06:58:
Het slechte weer was dus niet afgelopen jaar, maar het jaar ervoor en dat was btw maar een uurtje

Precies!

Maar we zullen t moeten afwachten voor dit jaar.
Komt vast wel goed :)
Waarschuw beheerder
hehe heb net mijn keuze gemaakt en ik als brabo ga toch naar DV, heb ook maar gelijk kaartje voor Awakenings besteld.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga naar Extrema! Deep Dish :lief:
Waarschuw beheerder
Jippie Loeszie bij deze reserveer ik vast een pre-Ibiza dansje bij je :cheer:

Vorig jaar was het van begin tot eind straaaaaaaaalend weer en dat zal het dit jaar ook weer zijn :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er nog nooit geweest, elk jaar kwam er weer wat tussen :bloos:

Dit jaar zijn we zeker aanwezig en mama sunnie is ook weer van de party, haar eerste ik-ben-nu-mama-maar-ik-snak-naar-mijn-eerste-feestje-sinds-komst-baby :D

Uitspraak van Lisboa-B op maandag 19 juni 2006 om 12:23:
pre-Ibiza dansje

joehoe :cheer:
Waarschuw beheerder
En een van mijn laatste bijna-mama-nu-nog-even-feesten-feestjes ;)

Waarschuw beheerder
altijd naar dance valley geweest! dit jaar eens extrema proberen ! ik heb hoge verwachtingen ! ik kijk er naar uit :cheer:
Waarschuw beheerder
nou volgens mij gaat extrema snel uitverkopen gezien de aanmeldingen op PF :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaa meer dan DV....zegt wel weer genoeg.... veel mensjes met smaak ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit problemen gehad met Dance Valley hoor.
Ben ook naar Extrema geweest maar wat was dat bagger geregeld :no:

valt me wel op hoeveel mensen uit de regio van Brabant zo hard mogelijk proberen DV in een slechte naam te brengen. Arise, jij geeft feestjes volgens je beroep, toevallig ook Extrema ofzo? Gezien je agenda en dergelijke? :P

Zoja, ik wil gastenlijst +1! Dan kom ik gelijk naar Extrema :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou natuurlijk het liefst naar beide gaan maar ja. We zullen wel zien. Ik heb iig E-tickets for 7 personen dus dat gaat zeker wel door.:P
En de Love parade in Berlijn is ook diezelfde datum 15 juli. Maar ja, je kan niet overal bij zijn
Extrema Outdoor, wel dicht bij huis, lekker voetjes in het water en in het zand en misschien nog even afteren in De Rechter Eindhoven.
Waarschuw beheerder
valt me wel op hoeveel mensen uit de regio van Brabant zo hard mogelijk proberen DV in een slechte naam te brengen.

Scheer even lekker elke brabo over 1 kam :[

Je kunt de 2 verschillende feestjes toch niet vergelijken? Voorheen ging naar beiden en vermaakte ik me op beiden prima (y)

Qua terrein vind ik Extrema leuker zo aan het water, en omdat je dit jaar niet naar beiden kunt gaan moet je een keuze maken, Extrema heeft mijn voorkeur dit jaar maar wie naar DV gaat: ook veel plezier :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 20 juni 2006 om 11:18:
Scheer even lekker elke brabo over 1 kam :[

was gewoon iets wat me opviel :bloos:
Zijn ook een hoop lieve brabo's hoor :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat wilde ik even horen ;)

Waarschuw beheerder
extrema daar ben ik elk jaar bij en dit jaar weer en eindelijk van die outdoor feesten ik heb de hele winter al binnen gezeten hophop gas erop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op maandag 19 juni 2006 om 23:31:
Arise, jij geeft feestjes volgens je beroep, toevallig ook Extrema ofzo? Gezien je agenda en dergelijke?

Zoja, ik wil gastenlijst +1! Dan kom ik gelijk naar Extrema

Goed onderzoek gedaan inspector :) Ik geef feessies ja maar niet voor Extrema.. en als je naar Outdoor en Solar komt dan staan die twee er bij jou ook in voortaan want tis top geregeld :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sherrif op dinsdag 20 juni 2006 om 20:57:
en als je naar Outdoor en Solar komt dan staan die twee er bij jou ook in voortaan want tis top geregeld :)

Outdoor was ik vorig jaar, dat viel me toch tegen :(
Solar nog nooit geweest, dus daar kan ik niet over oordelen

Waarschuw beheerder
Tja wordt toch EXTREMA. Heel vervelend dat het op een dag is... was de zomer maar langer... Konden we naar extrema, dancevalley en love parade..

Maar de sfeer op extrema is ongekend
Waarschuw beheerder
Ga dit jaar naar Extrema, DV vorig jaar gedaan en ga nu met groepje vrienden naar Extrema dan
Ik vindt het wel jammer dat het tegelijk valt, maar ja, heb dit al eerder belooft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 20 juni 2006 om 11:18:
Extrema heeft mijn voorkeur dit jaar

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 21:33:
Tja wordt toch EXTREMA

Uitspraak van I love my Drugs op woensdag 21 juni 2006 om 12:02:
Ga dit jaar naar Extrema

Het wordt nog druk :D

Zo zin in weer, en t schiet echt al op nu!! :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Ook dikke zin in...mn e ticket hang op mn prikbord...wat ik wel link vindt met ie e tickets is...ik kan m vaker uitprinten dus ik zou t voor geld kunnen verkopen....is t dan zo wie t eerste binnen is heeft geluk :s

Ik zie op I-net namelijk e-tickets te koop staan en ik zou nooit een e ticket 2e hands kopen zeg maar....

hoe checken ze dit???

Waarschuw beheerder
donateur

:jaja:

Uitspraak van COÑO op woensdag 21 juni 2006 om 13:09:
ik kan m vaker uitprinten dus ik zou t voor geld kunnen verkopen....

Je brengt me op ideeën :devil:

:9
Waarschuw beheerder

Tja, dat was vroeger wél het geval. De laatste 2 jaar is het gewoon veel te druk geworden :no: Je kon amper normaal lopen, laat staan lekker uit je dak gaan. Ik had het daarom dit jaar al niet in mijn agenda staan, maar nu het gelijk met Dance Valley valt, is de keuze snel gemaakt.

Ik hoop op Extrema's Solarweekend wel weer het ouwe Extrema gevoel terug te vinden. Ik hoop dat dat nog niet écht helemaal weg is.

Iedereen die naar Outdoor gaat: Veel plezier! Maar ik ga lekker kamperen op de Dance Valley camping :smoke: :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jay Kay op woensdag 21 juni 2006 om 14:43:
Tja, dat was vroeger wél het geval. De laatste 2 jaar is het gewoon veel te druk geworden Je kon amper normaal lopen, laat staan lekker uit je dak gaan. Ik had het daarom dit jaar al niet in mijn agenda staan,

Klopt, afgelopen 2 jaar was het overal druk...echter hebben ze nu duidelijk aangegeven in hun nieuwsbrieven da het terrein vergroot wordt en de bezoekeraantallen hetzelfde dus meer ruimte voor iedereen.....maar goed ik vind t ook jammer dat ik nu DV moet missen...vorig jaa echt super geweest en ik had graag Picotto daar in die vallei willen horen :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op woensdag 21 juni 2006 om 15:06:
echter hebben ze nu duidelijk aangegeven in hun nieuwsbrieven da het terrein vergroot wordt en de bezoekeraantallen hetzelfde dus meer ruimte voor iedereen.....

Ik wil niet heel lullig doen, maar dat hebben ze vorig jaar precies hetzelfde zo gezegd en daar kwam ook geen ene moer van terrecht :(

http://www.extrema.nl/?module=news&id=347

Ik citeer:

Fijn is dat het bezoekersaantal niet is verhoogd en vanwege de nieuwe terreinindeling zal het festival stukken minder druk lijken dan de voorgaande editie.

En helaas hoor ik dat teveel in mijn omgeving. Daarom hebben we besloten om naar Solar te gaan. Van een hoop mensen heb ik gehoord dat dat ouderwetse sfeertje daar wel weer te vinden is.....dus (kleine oproep/reclame) "kom gezellig naar Solar en we maken daar een ouderwets Extrema feessie van!!"
Waarschuw beheerder
Ze zeggen nergens dat het terrein dit jaar groter is toch?
Alleen dat de indeling anders is of iets dergelijks

Verder is de infrastructuur van Extrema Outdoor veel gunstiger dan voorgaande jaren en daarom zullen er minder opstoppingen zijn, zodat je sneller op de plaats van bestemming arriveert! Voor de floorplan, check Extrema-outdoor.nl.

Ik moet het nog maar zien gebeuren, dus ik ga lekker naar Dance Valley :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paxlie op woensdag 21 juni 2006 om 15:36:
Ik moet het nog maar zien gebeuren, dus ik ga lekker naar Dance Valley

Dan ga je het ook niet zien gebeuren :)

Ik denk, dat er idd weinig verandert. Maar ach, go with the flow en niet lopen ergeren, dan is het prima te doen hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 21 juni 2006 om 15:40:
Ik denk, dat er idd weinig verandert. Maar ach, go with the flow en niet lopen ergeren, dan is het prima te doen hoor!

als het zo goed te doen was was ik vorig jaar niet om 1700 naar huis gegaan ;)

Ik hoop voor de mensen die wel gaan dat de drukte dit jaar opgelost is (of er gewoon minder mensen komen) en ze een toptijd hebben :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op woensdag 21 juni 2006 om 15:36:
Ze zeggen nergens dat het terrein dit jaar groter is toch?
Alleen dat de indeling anders is of iets dergelijks

Verder is de infrastructuur van Extrema Outdoor veel gunstiger dan voorgaande jaren en daarom zullen er minder opstoppingen zijn, zodat je sneller op de plaats van bestemming arriveert! Voor de floorplan, check Extrema-outdoor.nl.

Ok klopt ze zeggen dat de infrastructuur gunstiger zal zijn....nou ja we zien wel...ik maak me er nooit zo druk om...vorig jaar op DV stond het pad richting de main ook muurvast...ben toen ook maar over n hek geklommen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op woensdag 21 juni 2006 om 13:09:
wat ik wel link vindt met ie e tickets is...ik kan m vaker uitprinten dus ik zou t voor geld kunnen verkopen....is t dan zo wie t eerste binnen is heeft geluk

Ik zie op I-net namelijk e-tickets te koop staan en ik zou nooit een e ticket 2e hands kopen zeg maar....

hoe checken ze dit???

Diegene die E-Tickets heeft bestelt zijn je gegevens daar bekent, moet legatimatiebewijs meenemen om te laten zien dat je dat je bent wie je bent. Dus ik denk dat diegene die zo'n e-ticket kopen een heel grote miskoop hebben gedaan en zowiezo niet binnen komen. Staat iig bij de voorwaarden ergens geloof ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op woensdag 21 juni 2006 om 15:40:
Maar ach, go with the flow en niet lopen ergeren, dan is het prima te doen hoor!

voor zoveel geld wíl ik me niet hoeven ergeren :p

DV is een stuk ruimtelijker opgezet. Is ook heel erg druk (vooral bij de brug) maar daar heb je stuk minder last van vind ik. En die vallei blijft toch het allermooiste. Er zijn vele feestjes aan het water, maar geen een in zo'n vallei.

Heb vreselijk veel zin in DV :cheer:
zeer benieuwd naar The Prodigy en Danny Tenaglia :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sherrif op dinsdag 20 juni 2006 om 20:57:
Goed onderzoek gedaan inspector Ik geef feessies ja maar niet voor Extrema

dude, je loopt alleen maar te spammen voor Extrema, zelfs in het DV topic :/

Je lijst met forumberichten bestaat bijna uit alleen maar Extrema berichten of afzeikberichten in DVtopics (N)

Net zoals die Zenz zo fake als de neten dus als je het mij vraagt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb er alle vertrouwen in dat het dit jaar ook echt beter geregeld zal zijn, vanwege de rechtstreekse concurrentie met dv.

die mensen die zich ergeren zich aan dr drukte op de laatste Outdoor, er waren echt genoeg plekken waar je meer dan genoeg ruimte had, ook vooraan bij de diverse podia, maar goed...

Doorstroming was zeker waardeloos, was vorig jaar ook al dus hadden laatste keer de dagplanning erop aangepast; langer blijven staan bij 1 podium ipv heel de dag rond banjeren.

Klagers zullen er altijd blijven, hoort ook vaak mensen die vinden dat het DV terrein te groot is en je veel te lang moet lopen tussen verschillende area's...

Mensen die nog steeds klagen over de sfeer die ze missen bij Extrema, is toch al lang en breed uitgekouwd! Al zullen er zeker weer mensen zijn die dit na de 15e gaan roepen... Moet je niet naar masale feesten als Outdoor gof DV gaan, maar naar Solar of rockit...

T is nu wel genoeg met die generaliserende en in hokjes plaatsende uitspraken geloof ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JD_Edwards op donderdag 22 juni 2006 om 09:13:
er waren echt genoeg plekken waar je meer dan genoeg ruimte had, ook vooraan bij de diverse podia, maar goed...

klopt!

dus hadden laatste keer de dagplanning erop aangepast; langer blijven staan bij 1 podium ipv heel de dag rond banjeren.

Nou.. ik vind juist, dat er dit jaar overal wel wat staat, behoorlijk gehusseld, bedoel ik.
Dus ík ga juist heel veel "banjeren" :yes:

óf de timetable moet goed georganiseerd zijn, maar dat lijkt me een aardige klus....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 21 juni 2006 om 21:06:
dude, je loopt alleen maar te spammen voor Extrema, zelfs in het DV topic

Je lijst met forumberichten bestaat bijna uit alleen maar Extrema berichten of afzeikberichten in DVtopics

Net zoals die Zenz zo fake als de neten dus als je het mij vraagt.

Sinds wanneer is het erg om een feest te promoten. De naam solar heb ik bedacht en daarom ben ik misschien niet objectief. Het is niet mijn bedoeling om andere organisaties in discrediet te brengen, maar een beetje gezonde concurrentie kan geen kwaad in mijn optiek. Het feit dat DV een banner van 5 bij 5, 2 km van het kantoor van Extrema plaatst is ook een aparte handelswijze nietwaar. Maar nogmaals ik werk niet voor Extrema.. Die hebben t op dit moment te druk om de vraag naar kaarten te handelen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whahaha ik ga uiteindelijk naar allebei :D

Voor de vrijdag gratis kaartjes weten te regelen voor DV, en gister mijn kaartje voor zaterdag voor Extrema binnengekregen.

Best of both worlds :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
200% Extrema Outdoor :jaja:
Waarschuw beheerder
extrema moet echt leuk zijn. toch maar weer DV,kan ik op de fiets heen.

Waarschuw beheerder
Een ieder z´n eigen ding, toch ?? Ik ga lekker naar Dance Valley en heb het daar ieder jaar gruwelijk naar mijn zin. Als we er nog een beetje uitzien, afteren in de Escape. Gas !!
Waarschuw beheerder
Extrema kaartje is inmiddels binnen en ik ga er zeker heen :yes: nu nog ff kijken of ik misschien vrijdag naar dance valley ga......
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst de hotels en nu dit. Wie ’t snapt, mag het zeggen! De kaarten voor Extrema Outdoor zijn bij Ticketbox uitverkocht..! Dat betekent dus dat er dit weekend alleen e-tickets online via Extrema.nl verkrijgbaar zijn.
Maandag wordt er onmiddellijk gezorgd dat Ticketbox nóg een berg kaarten in huis krijgt, zodat eenieder snel ook daar nog de laatste tickets kan bemachtigen. Maar haast is zeker geboden…"

Bron: Extrema.nl

Waarschuw beheerder
Diegene die E-Tickets heeft bestelt zijn je gegevens daar bekent, moet legatimatiebewijs meenemen om te laten zien dat je dat je bent wie je bent. Dus ik denk dat diegene die zo'n e-ticket kopen een heel grote miskoop hebben gedaan en zowiezo niet binnen komen. Staat iig bij de voorwaarden ergens geloof ik.

en als iemand nu 7 tickets besteld (6 voor andere mensen/vrienden) hoe gaan ze het dan doen? staan ze toch op een naam?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fruitcake op vrijdag 10 maart 2006 om 00:13:
Dan blijft het agressieve volk lekker in amsterdam...mooi !!

er zijn nog genoeg andere agresieve mensen lijkt mij, al komt het rotte volk natuurlijk wel uit a'dam :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon nergens naartoe maar lekker op het strand gaan liggen in Cannes :D :D
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=24617946]{element is niet toegankelijk}en als iemand nu 7 tickets besteld (6 voor andere mensen/vrienden) hoe gaan ze het dan doen? staan ze toch op een naam?/quote]

De code is geldig totdat iedereen (7) binnen is. Dus je moet iedereen de code meegeven door middel van de sms of email.
Waarschuw beheerder
geen van beiden TE SOFT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 21 juni 2006 om 21:02:
DV is een stuk ruimtelijker opgezet. Is ook heel erg druk (vooral bij de brug) maar daar heb je stuk minder last van vind ik. En die vallei blijft toch het allermooiste. Er zijn vele feestjes aan het water, maar geen een in zo'n vallei.

Volledig mee eens. Er is geen mooier terrein dan dat van Dance Valley. Natuurlijk had een strandje erbij leuk geweest. Maar het idee een overzicht te hebben over al die feestende / dansende mensen in die vallei is waanzinnig. En dan een zonnetje en de bloemetjes uit de lucht erbij, wat wil je nog meer!! Het heuvelachtige landschap zorgt ervoor dat het geen benauwd gevoel geeft zoals je dat bij Extrema wel hebt als het goed druk is. En nog meer bij Mysteryland!

Tot de 15e in Spaarnwoude!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OXYD op dinsdag 27 juni 2006 om 22:12:
geen van beiden TE SOFT

Stoer man (y)

Uitspraak van Randy# op woensdag 28 juni 2006 om 08:23:
Volledig mee eens. Er is geen mooier terrein dan dat van Dance Valley. Natuurlijk had een strandje erbij leuk geweest. Maar het idee een overzicht te hebben over al die feestende / dansende mensen in die vallei is waanzinnig. En dan een zonnetje en de bloemetjes uit de lucht erbij, wat wil je nog meer!! Het heuvelachtige landschap zorgt ervoor dat het geen benauwd gevoel geeft zoals je dat bij Extrema wel hebt als het goed druk is. En nog meer bij Mysteryland!

Vind de Main Stage wel het mooiste van alle festivals. Zeker als het helemaal volstaat en de zon schijnt :) Dat zie je nergens. Voor de rest valt het terrein wel mee hoe mooi t uitziet. Maar is wel lekker groot en ruim. Al denk ik dat de indeling van DV dit jaar anders wordt :(
Waarschuw beheerder
Ben toch maar voor extrema gegaan (Y)

Waarschuw beheerder
Extrema :D :cheer:
Waarschuw beheerder
Benny Rodriguez :O

Waarschuw beheerder
SpeedyRazor citeer 28 juni 2006 20:25

mm... ik hoor verhalen dat het heeeeeeel slecht gaat mnet de kaartverkoop van Extrema en dat ze de boel alleen maar lopen te hype... Vind het ook een raar verhaal dat ze op de website zeggen dat ze kaarten aan Ticketbox brengen, volgens mij draait Ticketbox zze zelf uit.. Maar ut zal wel... Word een beetje moe van dit soort gehype, we kunne toich beter gewoon een feestje vieren?
Aanpassen

SpeedyRazor citeer 28 juni 2006 20:27
ik vind de line up van Dance Valley trouwens toch wveel beter.. De namen op Extrema heb ik ondertussen wel gezien.. Dominique Eulberg rules!
Aanpassen
SpeedyRazor citeer 28 juni 2006 20:44

Kijk dit is vernieuwen!!!

LG Action Sports World Tour @ Dance Valley 2006
Geplaatst door: Dan E op maandag, 12 juni 2006 - 04:53 CET

De LG Action Sports World Tour, waaraan ´s werelds beste skateboarders, inline skaters, BMX- en Freestyle Motocrossers deelnemen, doet voor het eerst in zijn bestaan Nederland aan.

Hiermee wordt Amsterdam vanaf dit jaar toegevoegd aan het rijtje prestigieuze toursteden als Berlijn, Parijs, Dallas, Miami en Los Angeles. LG Action Sports zal neerstrijken op Dance Valley Festival 2006 wat plaatsvindt op vrijdag 14 en zaterdag 15 juli. Voor Dance Valley is gekozen, omdat de organisatie van de wereldtour (ASA Events en LG Electronics) op dit wereldberoemde dance event een groot deel van haar doelgroep aantreft. Daarnaast is LG Electronics sponsor van beide events. De Action Sports World Tour zal op de genoemde data wereldwijd worden uitgezonden op onder meer Extreme Sports Channel (www.extreme.com) en is dus ook in Nederland te ontvangen. In de Verenigde Staten is de wereldtour onder meer te zien op CBS en het sportkanaal OLN. De Amsterdamse editie, zoals op de tourkalender wordt gecommuniceerd, is op die manier in vele miljoenen huishoudens te volgen.

Nagenoeg de gehele wereldtop van action sporters wordt op Dance Valley verwacht, onder wie voormalig wereldkampioen Sven Boekhorst uit Den Bosch. Daarnaast nemen onder andere toppers als Simon Tabron (gb), Sandro Dias (BRA), Jake Brown (AUS), Mathias Ringstrom (SWE), Anthony Furlong 🇺🇸, Tas Pappas (AUS), Jean Postec (FRA), John Parker 🇺🇸, Jay Miron (CAN), Tobias Wicke (GER), Eito Yasutoko (JAP), Takeshi Yasutoko (JAP), Marc Englehart 🇺🇸, Taig Khris 🇺🇸 en Fabiola Da Silva (BRA) deel aan het spektakel. Tijdens de tour strijden deze professionals in verschillende disciplines om de dagwinst, maar ook voor een plaats in het algemeen klassement. Het totaal aan prijzengeld voor Amsterdam bedraagt 110.000 USD. De LG Action Sports World Tour is de enige multidisciplinaire tour ter wereld waarin de onderdelen skateboarding, rollerblading, bike motocross (BMX) en freestyle motocross (FMX) aan bod komen.

LG Electronics Benelux, de hoofdsponsor van LG Action Sports World Tour, is een samenwerking aangegaan met UDC, de organisator van Dance Valley om deze tour naar Dance Valley te halen.

Brian Bout, Directeur van UDC: “De bezoekers van Dance Valley kunnen we met de komst van LG Action Sports een extra beleving meegeven. Naast de camping, de Silent Disco en de andere onderdelen maakt dit de editie van dit jaar nog completer dan voorgaande jaren. Andere landen hebben in vorige jaren al kunnen genieten dit grandioze spektakel en we zijn heel blij dat LG Mobile Dance Valley heeft uitgekozen voor de primeur in Nederland op Dance Valley Festival 2006.”

De entreetickets voor Dance Valley Festival 2006 kosten voor vrijdag-only € 39,00, zaterdag-only € 62,50 of € 85,- voor het weekend. Toegangsbewijzen zijn verkrijgbaar via Ticketbox en www.ticketbox.nl en alle andere bekende verkoopadressen.

Bron: www.lgactionsports.com
Waarschuw beheerder
donateur
Ja...... und????

Heb echt zin in dat weekend! Mooi de maandag al ff vrij geregeld! Hoef me nu alleen nog maar bezig te houden met Awakenings overleven en zonnedansjes voor Extrema doen :cheer:

I (L) Summer!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op donderdag 29 juni 2006 om 23:39:
ik doe mee!!

Ik ook!

:cheer: :cheer:

Waarschuw beheerder
zonnedansjes voor Extrema doen

ik doe mee!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 15:04:
Ik ook!

En ik ook! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Voor Awakenings heeft het geholpen! Keep on dancin'! :cheer:
Music is the answer......
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
2 daagjes dance valley, eigenlijk het meest om de prodigy!
Waarschuw beheerder
Mensen die nog steeds klagen over de sfeer die ze missen bij Extrema, is toch al lang en breed uitgekouwd! Al zullen er zeker weer mensen zijn die dit na de 15e gaan roepen... Moet je niet naar masale feesten als Outdoor gof DV gaan, maar naar Solar of rockit...

Klopt. De Sfeer op Extrema zal helaas wel weer veel te wensen over laten en je zal dit idd weer geheid als kommentaar gaan horen. En ook zal het weer veel te druk zijn en zullen de plees goor zijn. Dat weten we allemaal nu al, het is een gegeven. En toch weer gaan, he ;) Ach ja, het is de muziek die blijft trekken en ook deze line up is gewoon weer heerlijk, dus dan komt het allemaal wel weer goed :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou de zonnedansjes hebben geholpen :woep:

80 % zon en 27 graden..joehoe :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou, ik baal er nog steeds van dat allebei de festivals gelijk vallen. Dance-valley op de camping was vorig jaar superzzz :respect: :woopwoop:
Maarja, we hadden al kaartjes voor extrema voordat bekend werd dat het tegelijk zou vallen... Keuze gemaakt dus: extrema dit jaar.
Heb er mega-veel zin in, maar volgend jaar wordt het toch zeker dance-valley! Dat kamperen is toch wel extra vet!!

Iedereen veel plezier met waar hij/zij naar toe gaat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MoNieKie (k) op maandag 10 juli 2006 om 10:52:
80 % zon en 27 graden..joehoe

Jeuh!!! Was op Awakenings ook al zo lekker, beterrrr!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GMX op maandag 3 juli 2006 om 02:31:
Dat weten we allemaal nu al, het is een gegeven. En toch weer gaan, he

nee hoor :no: ;)
ga lekker naar DV :cheer:
na vorig jaar geen Extrema outdoor meer voor mij. Vond het superkut!
Solar lijkt me dan een stuk leuker.

Lekker camperen in de vallei, heb er meeeeeeeeeega zin in :woep: :bounce:
Waarschuw beheerder
Naar extrema...met de girls... :cheer:
Waarschuw beheerder
De Sfeer op Extrema zal helaas wel weer veel te wensen over laten

Vorig jaar geen problemen gehad met de sfeer hoor.. vond het super!

Waarschuw beheerder
Duidelijk Extrema! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Chievous op maandag 10 juli 2006 om 11:29:
De Sfeer op Extrema zal helaas wel weer veel te wensen over laten

Vorig jaar geen problemen gehad met de sfeer hoor.. vond het super!

idd, rare opmerking :/
Ik vind het juist heel relaxed altijd.
Ben op zich niet eens zo'n liefhebber van de muziekstijlen aldaar, maar door de sfeer vermaak ik me er uitstekend mee!
Dit jaar wordt het veel Futurefunk en Garden, denk ik.
Waarschuw beheerder
[img width=490 height=235 cacheid=0013984b00195f4aed219fae1a017c7f49]http://images.webads.it/ads/mdmidden.gif[/img]

[img width=420 height=73 cacheid=000ca47b002460e36756afa41a017c7f49]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;10722;105/st/20060715/e/Extrema%21%21/dt/7/k/b0b3/event.png[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Duidelijk Dance Valley :jaja:
Waarschuw beheerder
Duidelijk allebei :cheer: Vrijdag Dansen in de vallei en zaterdag Extrema :D.

Mijn DV kaartje voor vrijdag schijnt ook eindelijk binnen te zijn, heb er nu toch wel zin in zeg! Gisteren even langs het DV terrein gefiets en op het moment dat ik alles zag, begon het toch wel heeeeel erg te kriebelen. :bounce:

Wat 'n weekend gaat dit worden.

Waarschuw beheerder
uhm tja was elk jaar dance valley maar nu toch maar extrema en denk dat ik me wel ga vermaken :)

Waarschuw beheerder
donateur
dance valley!
Waarschuw beheerder
EXTREMA OUTDOOR 2006 UITVERKOCHT!!!
Tuesday 11 July 2006

Jazekerrr, de kogel is door de kerk: EXTREMA OUTDOOR IS UITVERKOCHT!!!

En ga niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebben...

Net nog even gecheckt en het wordt een superfestivaldag! 'n Paar steekwoorden:

brandende zon, dik 25 graden, blauwe lucht, 'n licht briesje over het water, blote voeten in het strandzand, overal lachende mensen en fijne muziek, handen in de lucht, rosé’tje, biertje, Bacardi-cocktailtje... hmmmmmm.

Kriebelt 't al..?

Extrema.nl

Waarschuw beheerder
die brandende zon, die 25 graden, die blauwe lucht, dat lichtje briesje, blote voeten in `t gras, overal lachende mensen en fijne muziek, handen in de lucht, rosé'tje, biertje, barcardi-cocktailtje heb je ook op DV... ;)
Waarschuw beheerder
In het zuiden is het meestal warmer... hihi

Maar have fun @ DV!
Waarschuw beheerder
zal dit de laatste Dancevalley worden??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jpgraphics op dinsdag 11 juli 2006 om 20:51:
zal dit de laatste Dancevalley worden??

ja, voor dit jaar wel

Waarschuw beheerder
donateur
EXTREMA
Artiest {SHOWLIST artist 41026, 24086}
Waarschuw beheerder
10000% EXTREMA + SOLAR

check .W.T. Funk:P

seee ya alll

extrema is en blijft COOL

Waarschuw beheerder
als ik moest kiezen koos ik toch voor dance valley extrema is echt (N)

Waarschuw beheerder
Extrema!! lekker dichtbij!

Waarschuw beheerder
Dance Valley :jaja:

lineup is (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 11:57:
als ik moest kiezen koos ik toch voor dance valley extrema is echt

juist andersom b)

Waarschuw beheerder
Wij hebben gruwelijk veel zin in Extrema.:P
Voetjes in het zand en water. Veel zon en zacht windje, cocktailtje, champagne, gratis naar toilet en zo goed als zo doorlopen bij de ingang. En waarschijnlijk daarna lekker afteren in De Rechter. En daarna heerlijk voldaan nog dat kleine stukje naar huis met de bups.:D

Waarschuw beheerder
Today is the day! Wiehoeoei! Dancevalley! :cheer:

Dat is nog wel het grootste nadeel van Extrema. Het is nog een dag langer wachten! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Nog één nachtje... :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Extrema! :cheer:

:O Maar ik weet niet wat ik aan moet en het is morgen al :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .T. op vrijdag 14 juli 2006 om 08:58:
Maar ik weet niet wat ik aan moet en het is morgen al

Dat probleem heb ik dus ook... niet zozeer het probleem van wat ik aan moet, maar waar laat ik nou weer mijn spulletjes?? :o

Gisteren trouwens ook nog maar ff bij de Wehkamp 2 truitjes besteld voor zaterdag 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Dance Valley vandaag .. Maar ik ben de zon eventjes kwijt :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 08:59:
Dat probleem heb ik dus ook... niet zozeer het probleem van wat ik aan moet, maar waar laat ik nou weer mijn spulletjes??

Gisteren trouwens ook nog maar ff bij de Wehkamp 2 truitjes besteld voor zaterdag laatste aanpassing 14 juli 2006 09:00

kijk! ik dacht gister mooi even een leuk setje bij elkaar te scharrelen. NOT :(

Je kan daar een kluisje huren ;)mss een ideetje ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Extremaaaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .T. op vrijdag 14 juli 2006 om 09:11:
Je kan daar een kluisje huren mss een ideetje ?laatste aanpassing 14 juli 2006 09:12

Dat hoopte ik al (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 09:22:
Dat hoopte ik al

:D opgelost!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .T. op vrijdag 14 juli 2006 om 09:31:
:D opgelost!

Nou kan ik vanavond rustig slapen...

Dank je! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 09:33:
Nou kan ik vanavond rustig slapen...

:S Ik nog niet!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 09:33:
Dank je!

Graag gedaan!

Heel veel plezier morgen :D:cheer::D

(K)

Waarschuw beheerder
;)

Gaat helemaal (y) komen!

Jij ook :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 09:38:
Gaat helemaal komen!

Jij ook

Thanks!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 07:46:
Today is the day! Wiehoeoei! Dancevalley!

Dat is nog wel het grootste nadeel van Extrema. Het is nog een dag langer wachten!

:D
en het is sowieso maar 1 dag :D

veel plezier iedereen, waar je ook naar toe gaat :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb er zin in!!!

Waarschuw beheerder
donateur
oei! kriebels! Extrema! :D

Ik ga zo al op weg naar het gehuurde huisje! heerlijk een paar daagjes vrij genomen! b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 11:47:
Ik ga zo al op weg naar het gehuurde huisje! heerlijk een paar daagjes vrij genomen! laatste aanpassing 14 juli 2006 11:57

jij maakt er helemaal een feest van :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Offcourse! :D

En dat allemaal, om een beetje in de 'Zon, goede sfeer en mooie vrouwen'- stemming te komen.. :cheer:

Waarschuw beheerder
kies toch maar voor Dance Valley
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 12:19:
kies toch maar voor Dance Valley

ja snap ik extrema is uitverkocht ;)

:flower:

Waarschuw beheerder
Had ook al kaarten Tamaar.
Vond Extrema niet zo denderend vorig jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 12:32:
Had ook al kaarten Tamaar.
Vond Extrema niet zo denderend vorig jaar.

oke!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 12:19:
Dance Valley

Heel veel plezier :flower:

Waarschuw beheerder
Extrema
Waarschuw beheerder
dance valley!!!! :yes: :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Miss C* op dinsdag 11 juli 2006 om 20:05:
Net nog even gecheckt en het wordt een superfestivaldag! 'n Paar steekwoorden:

brandende zon, dik 25 graden, blauwe lucht, 'n licht briesje over het water, blote voeten in het strandzand, overal lachende mensen en fijne muziek, handen in de lucht, rosé’tje, biertje, Bacardi-cocktailtje... hmmmmmm.

Kriebelt 't al..?

je had gelijk pik ! (y)

beetje zwemmen tussendoor, godverr wat een lekker feessie was dat.

Waarschuw beheerder
Zeker weten dat het tof was:D:P
Alleen gaan we denk ik volgend jaar en naar dance valley en naar extrema:P
Weet nog niet voor de rest van de zomer wat het gaat worden, zijn met veel toffe feesten op vakantie.
Maar wat extrema betreft, goeie muziek, sfeer was relaxed, weertje was ook al perfect. Was wel wat te druk alleen.
De WC's waren schoner dan ik had verwacht alleen mogen die dingen wat meer verspreid over het terrein. Was soms zo'n pokke-eind lopen.
Waarschuw beheerder
Dance Valley was echt goedkoop geregeld. Je moest echt lang wachten voordat je geholpen werd bij de bar(wat een kut lui!!!).
Er worden elk jaar meer gasten uitgenodigd. En dat voor €65,- Was echt de laatste keer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flessie op maandag 17 juli 2006 om 01:42:
Je moest echt lang wachten voordat je geholpen werd bij de bar(wat een kut lui!!!).

weet niet bij welke bar je bent geweest (okay mainstage niet mee rekenen) maar verder was het overal super rustig :O

Waarschuw beheerder
Ik heb er ook geen last van gehad.
Werd overal vrij snel geholpen overal.
Waarschuw beheerder
wat was extrema weer FABELTASTISCH!!!!
gewoon een mini vakantie :D
op naar volgend jaar!!!
(en dan doen we dancevalley er gewoon bij )
maar niks kan aan Extrema tippen, dat was wel weer duideijk (L)