| Betreft: | evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 evenement: Dance Valley, vrijdag 4 augustus 2006 om 00:00 evenement: Dance Valley, zaterdag 5 augustus 2006 om 00:00 |
Als de C nu eens een kwartslag draait naar rechts heb je de u van extrema oUtdoor! here we come extrema outdoor!!!! Dance Valley heb ik alleen maar zware negatieve ervaringen mee...en extrema outdoor is altijd super
extrema heb toch al kaartjes maar kreeg mailtje dat ze eraan denken om extrema nu ook te gaan verzetten!!!!!
Ik heb van deze kleine meid gehoord dat Extrema Outdoor gewoon doorgaat op 15 juli...
Volgens mij moet ze openen op de Future Funk stage OP het water...(ipv IN het water)
'Maar alleen voor de GEZELLIGE mensen hoor!', zegt ze...
En gelijk heeft ze...
Tot 15 juli op EXTREMA OUTDOOR dus!
Daarin zegt hij ongeloofwaardig te zijn als DV nu plots weer 1 dag zou zijn... De enige die hier geloofwaardig is gebleken is Extrema imo door direct aan haar publiek te hebben gevraagd wat te doen
Ik vind het juist netjes van extrema om toch te vragen aan het publiek nu D-V op E-O valt om het eventueel te verplaatsen
Als alle boeren nou naar extrema gaan dan kunnen alle westerlingen lekker knallen op Dance Valley
Extrema was toch ook redelijk goed vertegenwoordigd hoor qua progressive het afgelopen jaar Fruitcakeskuh. 8 uur non stop daar in die tent gestaan. Jaar ervoor was nog beter. Laten we hopen op James Holden en Sander Kleinenberg dit jaar dan krijgen we 15 Juli better known as 'heaven on earth'
De Dj´s die er waren waren niet verkeerd nee. Maar ik bedoelde meer de ruimte waar ze stonden te spelen.
Dit jaar krijgt de Progressive een nieuw gezicht, met meer sfeer en aanzien, en komt de Future Funk op een andere plek waar meer ruimte is.
ach kunnen altijd nog op vrijdag naar dancevalley!
Op dit moment geven 2000 PF'ers aan dat ze naar DV gaan (afgelopen jaar zijn er 6300 PF'ers geweest). Met andere woorden, DV staat op circa 30%. De gemiddelde waardering voor DV 2005 was "Goed".
Op dit moment geven 3600 PF'ers aan dat ze naar EO gaan (afgelopen jaar zijn er 4150 PF'ers geweest). Met andere woorden EO staat op circa 85%. De gemiddelde waardering voor EO 2005 was "Geweldig".
EO 2006, daar zul je mij vinden!
Denk dat Extrema niet zo leuk is als het regent.
Een deel van de line-up van DV zou toch gister bekend gemaakt worden? Nou kzie nog niks
Ach maakt ook niks uit, kga toch naar Extrema
mijn 1e keer
Tja, je gaat echt wat missen!(maar wat!?) Beetje jammer ook hoor he
Op dit moment geven 2000 PF'ers aan dat ze naar DV gaan (afgelopen jaar zijn er 6300 PF'ers geweest). Met andere woorden, DV staat op circa 30%. De gemiddelde waardering voor DV 2005 was "Goed".
Op dit moment geven 3600 PF'ers aan dat ze naar EO gaan (afgelopen jaar zijn er 4150 PF'ers geweest). Met andere woorden EO staat op circa 85%. De gemiddelde waardering voor EO 2005 was "Geweldig".
Volgens mij krijgt Extrema gewoon de line-up niet rond of kunnen ze geen grote namen krijgen.
Extrema is veel knusser en intiemer
Er is nooit gezegd dat in maart de line up gepresenteerd wordt. Dat is ook bijna onmogelijk. Artiesten bevestigen nooit zo vroeg en wachten altijd af op betere opties.
rondom mei
Wat is dan het probleem van Extrema??
ze laten veel meer mensen toe dan vroeger
Als je je gaat ergeren is het hek van de dam, en kan je geen fijne dag ervaren
Ik vind het ook knusser en gezelliger dan DV, ondanks de drukte
Maar goed, zo heeft iedereen zijn favo festival. En dat is maar goed ook!!
vooral de brabanders zullen massaal voor Extrema kiezen (merk je in dit topic in ieder geval).
Prima toch?! Wordt het tenminste niet zo druk op de weg
Ik heb het idee dat dit een heeele gezellige editie gaat worden, het typische extrema publiek gaat zich onderscheiden van het Dance Valley publiek. Er gaan alleen maar liefhebbers komen
Inderdaad, deze editie van Extrema Outdoor wordt ondanks of juist dankzij het lagere bezoekersaantal de beste ooit. De mensen die kiezen voor Outdoor kiezen bewust voor Outdoor, en dus niet voor Dancevalley of de Loveparade, kortom, een echt Extrema publiek wat komt dus!
weten wat een gezellig feestje is

Kies je voor SFEER
Dance valley heeft Danny Tenaglia en de Prodigy!!!!
Uitspraak van ®oyco.. op maandag 8 mei 2006 om 15:40:
Extrema, lekker Zwakke line-up
Vind ik ook
Snap ik van een hardhouse liefhebber... Ben benieuwd ofdat je de helft van de namen uberhaupt kent...
Mja das JUIST de reden dat ik naar extrema ga Ver weg van de trance, hardhouse en eurogrooves ieder zn ding zoals al eerder gezegd was...
Snap ik van een hardhouse liefhebber... Ben benieuwd ofdat je de helft van de namen uberhaupt kent...
Mja das JUIST de reden dat ik naar extrema gaVer weg van de trance, hardhouse en eurogrooves
ieder zn ding zoals al eerder gezegd was...
Volgende x wel goed citeren:
"Ik kon zowel op Dance Valley als op Extrema Outdoor draaien, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor Extrema, omdat die organisatie me een beter gevoel geeft. Vorig jaar heb ik daar ook echt een gezellig feestje gehad met Michel de Hey, die op hetzelfde podium draaide en Benny die lekker uit zijn dak stond te gaan op de dansvloer...
Moeten jullie toch eens naar Dance Valley komen, daar is het namelijk super gezellig
DJBroadcast: Josh Wink gaat voor Extrema Outdoor
Tuesday 09 May 2006
"Ik kon zowel op Dance Valley als op Extrema Outdoor draaien, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor Extrema, omdat die organisatie me een beter gevoel geeft. Vorig jaar heb ik daar ook echt een gezellig feestje gehad met Michel de Hey, die op hetzelfde podium draaide en Benny die lekker uit zijn dak stond te gaan op de dansvloer...
Beter dan ik ook via E-ticket gehaald, maar is daar dus een aparte ingang voor? Zeker omdat ze al die kaarten moeten scannen en controleren
E-Ticket staat ook een barcode op, dus dat maakt niet uit. Maar idd wél een aparte ingang, dacht ik.
dat was dus echt VORIG jaar!
dat was dus echt VORIG jaar!
Arise, jij geeft feestjes volgens je beroep, toevallig ook Extrema ofzo? Gezien je agenda en dergelijke?
Zoja, ik wil gastenlijst +1! Dan kom ik gelijk naar Extrema
Extrema heeft mijn voorkeur dit jaar
Tja wordt toch EXTREMA
Ga dit jaar naar Extrema
Maar de sfeer op extrema is ongekend
Tja, dat was vroeger wél het geval. De laatste 2 jaar is het gewoon veel te druk geworden Je kon amper normaal lopen, laat staan lekker uit je dak gaan. Ik had het daarom dit jaar al niet in mijn agenda staan,
echter hebben ze nu duidelijk aangegeven in hun nieuwsbrieven da het terrein vergroot wordt en de bezoekeraantallen hetzelfde dus meer ruimte voor iedereen.....
Ik denk, dat er idd weinig verandert. Maar ach, go with the flow en niet lopen ergeren, dan is het prima te doen hoor!
Ze zeggen nergens dat het terrein dit jaar groter is toch?
Alleen dat de indeling anders is of iets dergelijks
Verder is de infrastructuur van Extrema Outdoor veel gunstiger dan voorgaande jaren en daarom zullen er minder opstoppingen zijn, zodat je sneller op de plaats van bestemming arriveert! Voor de floorplan, check Extrema-outdoor.nl.
wat ik wel link vindt met ie e tickets is...ik kan m vaker uitprinten dus ik zou t voor geld kunnen verkopen....is t dan zo wie t eerste binnen is heeft geluk
Ik zie op I-net namelijk e-tickets te koop staan en ik zou nooit een e ticket 2e hands kopen zeg maar....
hoe checken ze dit???
Maar ach, go with the flow en niet lopen ergeren, dan is het prima te doen hoor!
Goed onderzoek gedaan inspector Ik geef feessies ja maar niet voor Extrema
er waren echt genoeg plekken waar je meer dan genoeg ruimte had, ook vooraan bij de diverse podia, maar goed...
dus hadden laatste keer de dagplanning erop aangepast; langer blijven staan bij 1 podium ipv heel de dag rond banjeren.
dude, je loopt alleen maar te spammen voor Extrema, zelfs in het DV topic
Je lijst met forumberichten bestaat bijna uit alleen maar Extrema berichten of afzeikberichten in DVtopics
Net zoals die Zenz zo fake als de neten dus als je het mij vraagt.
DV is een stuk ruimtelijker opgezet. Is ook heel erg druk (vooral bij de brug) maar daar heb je stuk minder last van vind ik. En die vallei blijft toch het allermooiste. Er zijn vele feestjes aan het water, maar geen een in zo'n vallei.
geen van beiden TE SOFT
Volledig mee eens. Er is geen mooier terrein dan dat van Dance Valley. Natuurlijk had een strandje erbij leuk geweest. Maar het idee een overzicht te hebben over al die feestende / dansende mensen in die vallei is waanzinnig. En dan een zonnetje en de bloemetjes uit de lucht erbij, wat wil je nog meer!! Het heuvelachtige landschap zorgt ervoor dat het geen benauwd gevoel geeft zoals je dat bij Extrema wel hebt als het goed druk is. En nog meer bij Mysteryland!
zonnedansjes voor Extrema doen
Mensen die nog steeds klagen over de sfeer die ze missen bij Extrema, is toch al lang en breed uitgekouwd! Al zullen er zeker weer mensen zijn die dit na de 15e gaan roepen... Moet je niet naar masale feesten als Outdoor gof DV gaan, maar naar Solar of rockit...
Dat weten we allemaal nu al, het is een gegeven. En toch weer gaan, he
Uitspraak van GMX op maandag 3 juli 2006 om 02:31:
De Sfeer op Extrema zal helaas wel weer veel te wensen over laten
Vorig jaar geen problemen gehad met de sfeer hoor.. vond het super!
zal dit de laatste Dancevalley worden??
Maar ik weet niet wat ik aan moet en het is morgen al
Dat probleem heb ik dus ook... niet zozeer het probleem van wat ik aan moet, maar waar laat ik nou weer mijn spulletjes??
Gisteren trouwens ook nog maar ff bij de Wehkamp 2 truitjes besteld voor zaterdag laatste aanpassing 14 juli 2006 09:00
Net nog even gecheckt en het wordt een superfestivaldag! 'n Paar steekwoorden:
brandende zon, dik 25 graden, blauwe lucht, 'n licht briesje over het water, blote voeten in het strandzand, overal lachende mensen en fijne muziek, handen in de lucht, rosé’tje, biertje, Bacardi-cocktailtje... hmmmmmm.
Kriebelt 't al..?