| Betreft: | evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 evenement: Dance Valley, vrijdag 4 augustus 2006 om 00:00 evenement: Dance Valley, zaterdag 5 augustus 2006 om 00:00 |
Beter dan ik ook via E-ticket gehaald, maar is daar dus een aparte ingang voor? Zeker omdat ze al die kaarten moeten scannen en controleren
E-Ticket staat ook een barcode op, dus dat maakt niet uit. Maar idd wél een aparte ingang, dacht ik.
dat was dus echt VORIG jaar!
dat was dus echt VORIG jaar!
Arise, jij geeft feestjes volgens je beroep, toevallig ook Extrema ofzo? Gezien je agenda en dergelijke?
Zoja, ik wil gastenlijst +1! Dan kom ik gelijk naar Extrema
Extrema heeft mijn voorkeur dit jaar
Tja wordt toch EXTREMA
Ga dit jaar naar Extrema
Maar de sfeer op extrema is ongekend
Tja, dat was vroeger wél het geval. De laatste 2 jaar is het gewoon veel te druk geworden Je kon amper normaal lopen, laat staan lekker uit je dak gaan. Ik had het daarom dit jaar al niet in mijn agenda staan,
echter hebben ze nu duidelijk aangegeven in hun nieuwsbrieven da het terrein vergroot wordt en de bezoekeraantallen hetzelfde dus meer ruimte voor iedereen.....
Ik denk, dat er idd weinig verandert. Maar ach, go with the flow en niet lopen ergeren, dan is het prima te doen hoor!
Ze zeggen nergens dat het terrein dit jaar groter is toch?
Alleen dat de indeling anders is of iets dergelijks
Verder is de infrastructuur van Extrema Outdoor veel gunstiger dan voorgaande jaren en daarom zullen er minder opstoppingen zijn, zodat je sneller op de plaats van bestemming arriveert! Voor de floorplan, check Extrema-outdoor.nl.