Partyflock

Forumonderwerp · 853858
1 volger · 6500x bekeken
Betreft: evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00
evenement: Dance Valley, vrijdag 4 augustus 2006 om 00:00
evenement: Dance Valley, zaterdag 5 augustus 2006 om 00:00
Waarschuw beheerder
Zo luitjes, de kogel is door kerk...
Danvevalley heeft besloten hun datum te verplaatsen.

Kies jij voor Dance Valley of blijf je trouw aan Extrema Outdoor?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m@rcowie op dinsdag 9 mei 2006 om 12:00:
Heb alleen wel E-tickets gehaald dan hoef ik niet ik die k***e rij te staan.

IS dat zo?? Beter dan ik ook via E-ticket gehaald, maar is daar dus een aparte ingang voor? Zeker omdat ze al die kaarten moeten scannen en controleren?
Waarschuw beheerder
Gewoon naar eindhoven, t beste
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [PT2]Sentech op maandag 15 mei 2006 om 17:24:
Beter dan ik ook via E-ticket gehaald, maar is daar dus een aparte ingang voor? Zeker omdat ze al die kaarten moeten scannen en controleren

E-Ticket staat ook een barcode op, dus dat maakt niet uit. Maar idd wél een aparte ingang, dacht ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 16 mei 2006 om 23:31:
E-Ticket staat ook een barcode op, dus dat maakt niet uit. Maar idd wél een aparte ingang, dacht ik.

Ik bedoel ook dat ze alle ID's met de kaartjes moeten controleren.. Of dat klopt laat maar zeggen..

Niet duidelijk verwoord :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 16 mei 2006 om 23:31:

Daar was het vorig jaar net zo druk als de gewone rij en vervolgens kon je ook nog eens van een stomme plek aansluiten in de gewone rij voor de fouillering. Lekker handig dan, die extra rij :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op woensdag 17 mei 2006 om 14:07:
kon je ook nog eens van een stomme plek aansluiten in de gewone rij voor de fouillering. Lekker handig dan, die extra rij :/

Dat werkt niet onwijs idd... :(.. DAn zal ik maar zorgen dat ik er op tijd ben :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op woensdag 17 mei 2006 om 14:07:
Daar was het vorig jaar net zo druk als de gewone rij en vervolgens kon je ook nog eens van een stomme plek aansluiten in de gewone rij voor de fouillering. Lekker handig dan, die extra rij

Misschien hebben ze er vorig jaar van geleerd! ;-P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Envy(k) op woensdag 17 mei 2006 om 14:49:
Misschien hebben ze er vorig jaar van geleerd! ;-P

:jaja: laten we t hopen...

Waarschuw beheerder
Dance Valley Zaterdag

Main Stage 1

Danny Howells
Hernan Cattaneo
Marco V
Mauro Picotto
Max Graham
Miss Nine
Preach
Stef Vrolijk

:respect:

Waarschuw beheerder
Etreem zin in Dancevalley! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 17:00:
Etreem zin in Dancevalley!

Kheb meer zin om te Dancen @ Extrema :9

:cheer:

Waarschuw beheerder
Als cattaneo ook naar extrema kon... <zucht> hij moet niet op mainstage staan... geef die gozer 3 uur minimaal..
Waarschuw beheerder
dikke zin in Extrema...gewoon een te dikke line up met heel veel personal favorites :kwijl:

Waarschuw beheerder
Extrema!

Idd lekker dichtbij ook voor mij en lekker rlxd he..

ik hoop wel wat beter weer dan vorig jaar pfoeh wat een regen en onweer!

hakkend vet feest iedereen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:32:
ik hoop wel wat beter weer dan vorig jaar pfoeh wat een regen en onweer!

Dat was eervorig jaar!
Waarschuw beheerder
dance valley natuurlijk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Gipsy op donderdag 1 juni 2006 om 19:37:
dat was dus echt VORIG jaar!

:yes:
maar dit jaar heb ik zon besteld, voor beide feesten :D

Vind het nog steeds jammer dat ik Extrema moet missen, hoewel ik het ook eigenlijk na vorig jaar wel gehad had. Het is jaren een van m'n favo's geweest.
Maar er gaat sowieso niets boven Dance Valley :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Gipsy op donderdag 1 juni 2006 om 19:37:
dat was dus echt VORIG jaar!

:nee:
Het slechte weer was dus niet afgelopen jaar, maar het jaar ervoor en dat was btw maar een uurtje. Daarna brak de zon weer door bij de Audio Bulleys op de mainstage.

Maar Extrema is op dat uurtje slecht weer na, al jaren een zonovergoten festival, dus ik denk dat degenen die naar DV gaan dit jaar gewoon eens mazzel hebben qua weer ;) ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
beide 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 06:58:
Het slechte weer was dus niet afgelopen jaar, maar het jaar ervoor en dat was btw maar een uurtje

Precies!

Maar we zullen t moeten afwachten voor dit jaar.
Komt vast wel goed :)
Waarschuw beheerder
hehe heb net mijn keuze gemaakt en ik als brabo ga toch naar DV, heb ook maar gelijk kaartje voor Awakenings besteld.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga naar Extrema! Deep Dish :lief:
Waarschuw beheerder
Jippie Loeszie bij deze reserveer ik vast een pre-Ibiza dansje bij je :cheer:

Vorig jaar was het van begin tot eind straaaaaaaaalend weer en dat zal het dit jaar ook weer zijn :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er nog nooit geweest, elk jaar kwam er weer wat tussen :bloos:

Dit jaar zijn we zeker aanwezig en mama sunnie is ook weer van de party, haar eerste ik-ben-nu-mama-maar-ik-snak-naar-mijn-eerste-feestje-sinds-komst-baby :D

Uitspraak van Lisboa-B op maandag 19 juni 2006 om 12:23:
pre-Ibiza dansje

joehoe :cheer:
Waarschuw beheerder
En een van mijn laatste bijna-mama-nu-nog-even-feesten-feestjes ;)

Waarschuw beheerder
altijd naar dance valley geweest! dit jaar eens extrema proberen ! ik heb hoge verwachtingen ! ik kijk er naar uit :cheer:
Waarschuw beheerder
nou volgens mij gaat extrema snel uitverkopen gezien de aanmeldingen op PF :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaa meer dan DV....zegt wel weer genoeg.... veel mensjes met smaak ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit problemen gehad met Dance Valley hoor.
Ben ook naar Extrema geweest maar wat was dat bagger geregeld :no:

valt me wel op hoeveel mensen uit de regio van Brabant zo hard mogelijk proberen DV in een slechte naam te brengen. Arise, jij geeft feestjes volgens je beroep, toevallig ook Extrema ofzo? Gezien je agenda en dergelijke? :P

Zoja, ik wil gastenlijst +1! Dan kom ik gelijk naar Extrema :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou natuurlijk het liefst naar beide gaan maar ja. We zullen wel zien. Ik heb iig E-tickets for 7 personen dus dat gaat zeker wel door.:P
En de Love parade in Berlijn is ook diezelfde datum 15 juli. Maar ja, je kan niet overal bij zijn
Extrema Outdoor, wel dicht bij huis, lekker voetjes in het water en in het zand en misschien nog even afteren in De Rechter Eindhoven.
Waarschuw beheerder
valt me wel op hoeveel mensen uit de regio van Brabant zo hard mogelijk proberen DV in een slechte naam te brengen.

Scheer even lekker elke brabo over 1 kam :[

Je kunt de 2 verschillende feestjes toch niet vergelijken? Voorheen ging naar beiden en vermaakte ik me op beiden prima (y)

Qua terrein vind ik Extrema leuker zo aan het water, en omdat je dit jaar niet naar beiden kunt gaan moet je een keuze maken, Extrema heeft mijn voorkeur dit jaar maar wie naar DV gaat: ook veel plezier :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 20 juni 2006 om 11:18:
Scheer even lekker elke brabo over 1 kam :[

was gewoon iets wat me opviel :bloos:
Zijn ook een hoop lieve brabo's hoor :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat wilde ik even horen ;)

Waarschuw beheerder
extrema daar ben ik elk jaar bij en dit jaar weer en eindelijk van die outdoor feesten ik heb de hele winter al binnen gezeten hophop gas erop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op maandag 19 juni 2006 om 23:31:
Arise, jij geeft feestjes volgens je beroep, toevallig ook Extrema ofzo? Gezien je agenda en dergelijke?

Zoja, ik wil gastenlijst +1! Dan kom ik gelijk naar Extrema

Goed onderzoek gedaan inspector :) Ik geef feessies ja maar niet voor Extrema.. en als je naar Outdoor en Solar komt dan staan die twee er bij jou ook in voortaan want tis top geregeld :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sherrif op dinsdag 20 juni 2006 om 20:57:
en als je naar Outdoor en Solar komt dan staan die twee er bij jou ook in voortaan want tis top geregeld :)

Outdoor was ik vorig jaar, dat viel me toch tegen :(
Solar nog nooit geweest, dus daar kan ik niet over oordelen

Waarschuw beheerder
Tja wordt toch EXTREMA. Heel vervelend dat het op een dag is... was de zomer maar langer... Konden we naar extrema, dancevalley en love parade..

Maar de sfeer op extrema is ongekend
Waarschuw beheerder
Ga dit jaar naar Extrema, DV vorig jaar gedaan en ga nu met groepje vrienden naar Extrema dan
Ik vindt het wel jammer dat het tegelijk valt, maar ja, heb dit al eerder belooft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 20 juni 2006 om 11:18:
Extrema heeft mijn voorkeur dit jaar

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 21:33:
Tja wordt toch EXTREMA

Uitspraak van I love my Drugs op woensdag 21 juni 2006 om 12:02:
Ga dit jaar naar Extrema

Het wordt nog druk :D

Zo zin in weer, en t schiet echt al op nu!! :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Ook dikke zin in...mn e ticket hang op mn prikbord...wat ik wel link vindt met ie e tickets is...ik kan m vaker uitprinten dus ik zou t voor geld kunnen verkopen....is t dan zo wie t eerste binnen is heeft geluk :s

Ik zie op I-net namelijk e-tickets te koop staan en ik zou nooit een e ticket 2e hands kopen zeg maar....

hoe checken ze dit???

Waarschuw beheerder
donateur

:jaja:

Uitspraak van COÑO op woensdag 21 juni 2006 om 13:09:
ik kan m vaker uitprinten dus ik zou t voor geld kunnen verkopen....

Je brengt me op ideeën :devil:

:9
Waarschuw beheerder

Tja, dat was vroeger wél het geval. De laatste 2 jaar is het gewoon veel te druk geworden :no: Je kon amper normaal lopen, laat staan lekker uit je dak gaan. Ik had het daarom dit jaar al niet in mijn agenda staan, maar nu het gelijk met Dance Valley valt, is de keuze snel gemaakt.

Ik hoop op Extrema's Solarweekend wel weer het ouwe Extrema gevoel terug te vinden. Ik hoop dat dat nog niet écht helemaal weg is.

Iedereen die naar Outdoor gaat: Veel plezier! Maar ik ga lekker kamperen op de Dance Valley camping :smoke: :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jay Kay op woensdag 21 juni 2006 om 14:43:
Tja, dat was vroeger wél het geval. De laatste 2 jaar is het gewoon veel te druk geworden Je kon amper normaal lopen, laat staan lekker uit je dak gaan. Ik had het daarom dit jaar al niet in mijn agenda staan,

Klopt, afgelopen 2 jaar was het overal druk...echter hebben ze nu duidelijk aangegeven in hun nieuwsbrieven da het terrein vergroot wordt en de bezoekeraantallen hetzelfde dus meer ruimte voor iedereen.....maar goed ik vind t ook jammer dat ik nu DV moet missen...vorig jaa echt super geweest en ik had graag Picotto daar in die vallei willen horen :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op woensdag 21 juni 2006 om 15:06:
echter hebben ze nu duidelijk aangegeven in hun nieuwsbrieven da het terrein vergroot wordt en de bezoekeraantallen hetzelfde dus meer ruimte voor iedereen.....

Ik wil niet heel lullig doen, maar dat hebben ze vorig jaar precies hetzelfde zo gezegd en daar kwam ook geen ene moer van terrecht :(

http://www.extrema.nl/?module=news&id=347

Ik citeer:

Fijn is dat het bezoekersaantal niet is verhoogd en vanwege de nieuwe terreinindeling zal het festival stukken minder druk lijken dan de voorgaande editie.

En helaas hoor ik dat teveel in mijn omgeving. Daarom hebben we besloten om naar Solar te gaan. Van een hoop mensen heb ik gehoord dat dat ouderwetse sfeertje daar wel weer te vinden is.....dus (kleine oproep/reclame) "kom gezellig naar Solar en we maken daar een ouderwets Extrema feessie van!!"
Waarschuw beheerder
Ze zeggen nergens dat het terrein dit jaar groter is toch?
Alleen dat de indeling anders is of iets dergelijks

Verder is de infrastructuur van Extrema Outdoor veel gunstiger dan voorgaande jaren en daarom zullen er minder opstoppingen zijn, zodat je sneller op de plaats van bestemming arriveert! Voor de floorplan, check Extrema-outdoor.nl.

Ik moet het nog maar zien gebeuren, dus ik ga lekker naar Dance Valley :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paxlie op woensdag 21 juni 2006 om 15:36:
Ik moet het nog maar zien gebeuren, dus ik ga lekker naar Dance Valley

Dan ga je het ook niet zien gebeuren :)

Ik denk, dat er idd weinig verandert. Maar ach, go with the flow en niet lopen ergeren, dan is het prima te doen hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 21 juni 2006 om 15:40:
Ik denk, dat er idd weinig verandert. Maar ach, go with the flow en niet lopen ergeren, dan is het prima te doen hoor!

als het zo goed te doen was was ik vorig jaar niet om 1700 naar huis gegaan ;)

Ik hoop voor de mensen die wel gaan dat de drukte dit jaar opgelost is (of er gewoon minder mensen komen) en ze een toptijd hebben :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op woensdag 21 juni 2006 om 15:36:
Ze zeggen nergens dat het terrein dit jaar groter is toch?
Alleen dat de indeling anders is of iets dergelijks

Verder is de infrastructuur van Extrema Outdoor veel gunstiger dan voorgaande jaren en daarom zullen er minder opstoppingen zijn, zodat je sneller op de plaats van bestemming arriveert! Voor de floorplan, check Extrema-outdoor.nl.

Ok klopt ze zeggen dat de infrastructuur gunstiger zal zijn....nou ja we zien wel...ik maak me er nooit zo druk om...vorig jaar op DV stond het pad richting de main ook muurvast...ben toen ook maar over n hek geklommen