| Betreft: | evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 evenement: Dance Valley, vrijdag 4 augustus 2006 om 00:00 evenement: Dance Valley, zaterdag 5 augustus 2006 om 00:00 |
wat ik wel link vindt met ie e tickets is...ik kan m vaker uitprinten dus ik zou t voor geld kunnen verkopen....is t dan zo wie t eerste binnen is heeft geluk
Ik zie op I-net namelijk e-tickets te koop staan en ik zou nooit een e ticket 2e hands kopen zeg maar....
hoe checken ze dit???
Maar ach, go with the flow en niet lopen ergeren, dan is het prima te doen hoor!
Goed onderzoek gedaan inspector Ik geef feessies ja maar niet voor Extrema
er waren echt genoeg plekken waar je meer dan genoeg ruimte had, ook vooraan bij de diverse podia, maar goed...
dus hadden laatste keer de dagplanning erop aangepast; langer blijven staan bij 1 podium ipv heel de dag rond banjeren.
dude, je loopt alleen maar te spammen voor Extrema, zelfs in het DV topic
Je lijst met forumberichten bestaat bijna uit alleen maar Extrema berichten of afzeikberichten in DVtopics
Net zoals die Zenz zo fake als de neten dus als je het mij vraagt.
DV is een stuk ruimtelijker opgezet. Is ook heel erg druk (vooral bij de brug) maar daar heb je stuk minder last van vind ik. En die vallei blijft toch het allermooiste. Er zijn vele feestjes aan het water, maar geen een in zo'n vallei.
geen van beiden TE SOFT
Volledig mee eens. Er is geen mooier terrein dan dat van Dance Valley. Natuurlijk had een strandje erbij leuk geweest. Maar het idee een overzicht te hebben over al die feestende / dansende mensen in die vallei is waanzinnig. En dan een zonnetje en de bloemetjes uit de lucht erbij, wat wil je nog meer!! Het heuvelachtige landschap zorgt ervoor dat het geen benauwd gevoel geeft zoals je dat bij Extrema wel hebt als het goed druk is. En nog meer bij Mysteryland!
zonnedansjes voor Extrema doen
Mensen die nog steeds klagen over de sfeer die ze missen bij Extrema, is toch al lang en breed uitgekouwd! Al zullen er zeker weer mensen zijn die dit na de 15e gaan roepen... Moet je niet naar masale feesten als Outdoor gof DV gaan, maar naar Solar of rockit...
Dat weten we allemaal nu al, het is een gegeven. En toch weer gaan, he
Uitspraak van GMX op maandag 3 juli 2006 om 02:31:
De Sfeer op Extrema zal helaas wel weer veel te wensen over laten
Vorig jaar geen problemen gehad met de sfeer hoor.. vond het super!