Partyflock

Forumonderwerp · 853858
1 volger · 6446x bekeken
Betreft: evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00
evenement: Dance Valley, vrijdag 4 augustus 2006 om 00:00
evenement: Dance Valley, zaterdag 5 augustus 2006 om 00:00
Waarschuw beheerder
Zo luitjes, de kogel is door kerk...
Danvevalley heeft besloten hun datum te verplaatsen.

Kies jij voor Dance Valley of blijf je trouw aan Extrema Outdoor?

Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig op extrema en wellicht de vrijdag op DV !?

Waarschuw beheerder
Duidelijk Extrema!!!

Gaan we al jaren naar toe en de keer dat we naar DV gingen vonden we het zwaar tegenvallen.

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
of de love parade...

keuzes make..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 19:34:
Als ik in het land ben dan ga ik zeker naar Extrema. Dit is hun datum !

Nou en of!!!

:jaja: Extema dus

Waarschuw beheerder
Love Extremaaaaaaa!!!

Waarschuw beheerder
Extrema zeker weten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema :jaja:
Waarschuw beheerder
ik weet het niet :no:
moeilijke keuze!!!! :@
Waarschuw beheerder
Tja, baalde al dat de Love Parade en Extrema op 1 dag waren, nu DV er ook nog bij! Hopelijk kan Extrema nog verschoven worden, komende week krijgen we daar meer over te horen!

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema :zuipen:

Waarschuw beheerder
Duidelijk..

EXTREMA!!!!

Was een extreem goed feestje vorig jaar dus dit jaar ga ik zeker weer :)!
Zat te twijfelen om 5 aug naar Dance Valley te gaan. Maar nu ik moet gaan kiezen omdat ze waarschijnlijk op dezelfde data vallen.. Toch naar Outdoor :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
extrema heb toch al kaartjes maar kreeg mailtje dat ze eraan denken om extrema nu ook te gaan verzetten!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema of love parade......
Waarschuw beheerder
EXTREMA :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik ga de line-up van beide feesten ff afwachten en dan wordt het kiezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lijpelientje op maandag 6 maart 2006 om 22:19:
extrema heb toch al kaartjes maar kreeg mailtje dat ze eraan denken om extrema nu ook te gaan verzetten!!!!!

ik hoop het!!
wat een naaistreek..alle 2 op de zelfde datum hoe verzinnen ze het?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:37:
Zeker aanwezig op extrema en wellicht de vrijdag op DV !?

[img width=255 height=31 cacheid=0001d083000431c352ac195e1a01464d93]http://i47.photobucket.com/albums/f187/Partyspacer/bouncers.gif[/img]
Gimme the best of 2worldzzz, als alleseter, tuurlijk vrijdag DV, zaterdag uitgenodigd door vriendin in Best, dusss, Extrema, ben ik nog nooit geweest :D

[img width=255 height=31 cacheid=0001d083000431c352ac195e1a01464d93]http://i47.photobucket.com/albums/f187/Partyspacer/bouncers.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ik heb van deze kleine meid gehoord dat Extrema Outdoor gewoon doorgaat op 15 juli...

Volgens mij moet ze openen op de Future Funk stage OP het water...(ipv IN het water)

'Maar alleen voor de GEZELLIGE mensen hoor!', zegt ze...

En gelijk heeft ze...

Tot 15 juli op EXTREMA OUTDOOR dus!
Waarschuw beheerder
edit...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
makkie, extrema natuurlijk :0)
Waarschuw beheerder
Extrema gewoon op 15 juli :) (bron 3voor 12) laten we hopen dat er 5000 man minder op extrema komen :)

Solar komt een weekje eerder en dat is weer handig met de parade!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NUNU op dinsdag 7 maart 2006 om 19:33:
Ik heb van deze kleine meid gehoord dat Extrema Outdoor gewoon doorgaat op 15 juli...

Volgens mij moet ze openen op de Future Funk stage OP het water...(ipv IN het water)

'Maar alleen voor de GEZELLIGE mensen hoor!', zegt ze...

En gelijk heeft ze...

Tot 15 juli op EXTREMA OUTDOOR dus!

Hmmmm......kan ze niet afsluiten??? Dan vallen die breaks wat lekkerder en kan meer publiek ervan genieten ;)
Waarschuw beheerder
Wordt dit jaar dus keuzes maken! Extrema, DV of Loveparade. Klote zooi zal dan toch de moeilijke keuze worden tussen Loveparade en DV. Volgend jaar gewoon weer eerste weekend van Augustus hoor! vier mijn verjaardag trouwens ook graag met een heleboel gezellige mensen hahaha
Waarschuw beheerder
op 3 voor12 is idd al te lezen dat Outdoor doorgaat op de 15de! Goede zet denk ik, zal de kwaliteit van de lineup (en ook de rest) zeker ten goede komen, daar beide festivals elkaar natuurlijk willen overtreffen op dit gebied...

Overigens is er ook een nieuwe column van Brian op de UDC site gezet. Daarin zegt hij ongeloofwaardig te zijn als DV nu plots weer 1 dag zou zijn... De enige die hier geloofwaardig is gebleken is Extrema imo door direct aan haar publiek te hebben gevraagd wat te doen. Dat siert ze, meer dan de vastberadenheid van dhr bout om koste wat kost een meerdaags festival te houden... OK het is geen geldkwestie maar vraag me dan af wat dan wel? Lees in het hele stuk van dhr Bout geen woord over dat ze het doen voor de bezoekers en wat die evt zouden willen... Nee, de geloofwaardigheid van dhr Bout zou op het spel staan; Zou het dan toch het welbekende ego zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
JD-Edwards, je hebt helemaal gelijk.

Volkskrant kunstbijlage van vandaag:
Extrema houdt de rug recht. De Boer: 'wij blijven zitten!' (zegt Lieke de Boer van Extrema). Onverstandig, meent Dance Valley-directeur Brian Bout. Trouwens van zo'n gentlemens's agreement (niet op elkaars dagen programmeren) heeft hij nog nooit gehoord. 'Eigenbelang dat is onze drijfveer.'

Dus omdat DV geen vergunning heeft kunnen krijgen wordt er zonder overleg keihard een andere datum gepland. En vanuit welke motivatie? 'Eigenbelang'. Tuurlijk, je bent zakelijk bezig, maar dit is wel erg arrogant en uit de hoogte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jogan op donderdag 9 maart 2006 om 10:10:
'Eigenbelang dat is onze drijfveer.'

triest ja...

Waarschuw beheerder
donateur
extrema outdoor :jaja:
Waarschuw beheerder
Na 1x Extrema ben ook ik HOOKED! En aangezien DV vorig jaar in het water is gevallen :frusty:, lijkt het me duidelijk...

EXTREMA :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JD_Edwards op donderdag 9 maart 2006 om 09:12:
Daarin zegt hij ongeloofwaardig te zijn als DV nu plots weer 1 dag zou zijn... De enige die hier geloofwaardig is gebleken is Extrema imo door direct aan haar publiek te hebben gevraagd wat te doen

Ik vind het juist netjes van extrema om toch te vragen aan het publiek nu D-V op E-O valt om het eventueel te verplaatsen :)
Werkzaam bij FCA-Music
Waarschuw beheerder
ZEKER EXTREMA als ik er zou zijn!
Ik ga naar MELT FESTIVAL!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van APE op donderdag 9 maart 2006 om 12:57:
ZEKER EXTREMA als ik er zou zijn!
Ik ga naar MELT FESTIVAL!

Jammer riel, ga je niet mee naar extrema!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 9 maart 2006 om 12:36:
Ik vind het juist netjes van extrema om toch te vragen aan het publiek nu D-V op E-O valt om het eventueel te verplaatsen :)

dat zei ik ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koninghoning op donderdag 2 maart 2006 om 12:31:
Als alle boeren nou naar extrema gaan dan kunnen alle westerlingen lekker knallen op Dance Valley

en wat versta jij onder boeren...mensen die zo vol zijn over hun zelf of zo .....
geef mij maar lekker extrema..... DV probeert hun al jaren lang kapot te maken ...maar helaas EXTREMA blijft altijd .....
Waarschuw beheerder
er gaan ergens klappen vallen, 3 feesten in 1 weekeind, waa veel nederlanders heen gaan nml DV, Extrema en loveparade

ik denk dat de buit wordt verdeeld 35.000 bezoekers voor dv 17.500 naar extrema, en de rest gaat naar de loveparade

Werkzaam bij Club Industry
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Extrema

Waarschuw beheerder
Echt heel slecht van DV dat ze zonder nadenken op de datum van Extrema gaan zitten.

Maarja als ze je toch voor de keuze stellen dan natuurlijk Extrema want dat wordt zoals elk jaar super.

Wat een sukkels dat ze de Valley niet voor 10 jaar vast hebben liggen op de normale datum.

EXTREMA 2006 here we come

Waarschuw beheerder
geen van 2en... jetz geht loss...Berlin..kick 'em!!!
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Waarschuw beheerder
De leukste DV vond ik in het jaar 2000. Daarna is het alleen maar minder geworden helaas.
en zeker als ze techno en progressive weghalen blijft er niet veel van het oorspronkelijke idee over vind ik.
Dat wordt daar dus een grote kinderspeelplaats.

Aan de ene kant is dat dus wel weer mooi dat het tegelijk met extrema valt. Dan blijft het agressieve volk lekker in amsterdam...mooi !!

Extrema is extreem rielekst. Techno word daar goed vertegenwoordigd, nu de progressive nog.
Waarschuw beheerder
Maar toch denk ik dat ik naar de love parade ga, daar de sfeer maar eens ff proeven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn allebei toppertjes :)

Waarschuw beheerder
Extrema was toch ook redelijk goed vertegenwoordigd hoor qua progressive het afgelopen jaar Fruitcakeskuh. 8 uur non stop daar in die tent gestaan. Jaar ervoor was nog beter. Laten we hopen op James Holden en Sander Kleinenberg dit jaar dan krijgen we 15 Juli better known as 'heaven on earth'

Waarschuw beheerder
Toch zeker Extrema....
Waarschuw beheerder
Zo, de UITVERKOOP bij D.V. is NU al begonnen!!!

Als je member word krijg je zo maar 10% korting...

Ze zijn zo te zien erg 'zeker'van hun zaak...

En dan over het decor: Het zal alle verwachtingen overtreffen'

Jeh right...

Zie je op EXTREMA OUTDOOR !!!
Waarschuw beheerder
dancevalley :)
maar ben nog nooit bij extrema geweest, dus eigenlijk kan ik r niet over oordelen..
Waarschuw beheerder
donateur
same here, maar het DV¨weekend 2005 was zo meesterlijk dat mijn keus al vast staat...

Waarschuw beheerder
Hmm had denk ik voor Extrema gekozen! Kan er alleen niet bij zijn ivm vakantie :nocheer:! Erg jammer!
Waarschuw beheerder
nature1.......en erna sonne morne sterren
Waarschuw beheerder
wanneer is de love parade dan??
Extrema zowiezo!!!