Partyflock

Forumonderwerp · 853858
1 volger · 6446x bekeken
Betreft: evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00
evenement: Dance Valley, vrijdag 4 augustus 2006 om 00:00
evenement: Dance Valley, zaterdag 5 augustus 2006 om 00:00
Waarschuw beheerder
Zo luitjes, de kogel is door kerk...
Danvevalley heeft besloten hun datum te verplaatsen.

Kies jij voor Dance Valley of blijf je trouw aan Extrema Outdoor?

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het dit jaar nog mooier en leuker en gezelliger wordt als vorig jaar....
Tot nu toe was het voor mij namelijk elk jaar nog geweldiger! :D

Prodigy vind ik leuk maar wordt er niet echt warm van...maar denk zeker wel dat ze een ziekend lekker sfeertje kunnen maken: toen ik amper 10 was had ik wel die cd gekocht met No good en Voodoo people, geloof music for the jilted generation dus als ze daar tracks van doen kan het nog mooi worden! (y)
Weer ff mooi kleertjes en zonnebrilletje smurfen want die gaat nodig zijn deze editie b)
Waarschuw beheerder
Dance Valley!

Waarschuw beheerder
:cheer: Extrema :cheer:

(y)
Waarschuw beheerder
Extrema zeker:kwijl:
Waarschuw beheerder
Extrema!!!!
Waarschuw beheerder
Nu ik de lineup gezien heb van DV zeker niet daarheen.

Ik verwacht eigenlijk wel dat Extrema met een stuk betere lineup komt!

Dat eis ik :)

Dus voor mij zeker al Extrema buiten de deur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
doe mij maar extrema!!!:yes:

Waarschuw beheerder
Voor mij wordt het dus nu definitief Extrema! ;):cheer:

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
dance valley :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik blijf in brabant want daar brand nog licht dus...

Waarschuw beheerder
echt wel extrema.....
Waarschuw beheerder
Voor twijfelaars: bezoek de website van Extrema, log in als E-Friend en maak later kans op gratis exclusief feest waar de line up bekend gaat worden gemaakt.
www.extrema.nl
Waarschuw beheerder
die uitgesteld en uitgesteld wordt. Hij zou eerst in maart bekend worden gemaakt en nu pas in mei.

Volgens mij krijgt Extrema gewoon de line-up niet rond of kunnen ze geen grote namen krijgen.
Waarschuw beheerder
Hier het Extrema front.
Er is nooit gezegd dat in maart de line up gepresenteerd wordt. Dat is ook bijna onmogelijk. Artiesten bevestigen nooit zo vroeg en wachten altijd af op betere opties. In 2005 hebben we de line up pas eind april bekend gemaakt en zo doen wij dit elk jaar rondom mei. Nu dus niet anders. Verder kunnen wij vertellen dat de line up erg vet wordt volgens ons en dat hij voor 99% af is, alleen de puntjes op de i. De reden dat wij het toch pas later bekend maken, is komt omdat wij deze in het geheel willen presenteren en dan wel op een hele speciale manier. 6 mei is er namelijk een persconferentie voor pers en e-friends van Extrema die in Amsterdam naar een gratis feest mogen op een heel speciale locatie. Zou illen wij iets extra's dan doen voor onze trouwe bezoekers. Lees hier meer: http://extrema.nl/?module=news&id=521
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 16:48:
toen ik amper 10 was had ik wel die cd gekocht

Toen was ik 25 :s
Waarschuw beheerder
Prodigy!!! Uiteraard DANCE VALLEY!!! :cheer: :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Moeilijk moeilijk moeilijk,
waarom veranderen ze dan ook die
datum :(

Waarschuw beheerder
Opzekersss EXTREMAA!
Waarschuw beheerder
Xtrema it is...Groot, maar niet te massa, gezellig maar niet suf, lekker weer, strandje, muziek, mooie meiden...aaaah...dus...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paxlie op woensdag 29 maart 2006 om 18:59:
Volgens mij krijgt Extrema gewoon de line-up niet rond of kunnen ze geen grote namen krijgen.

Ga je toch lekker naar DV ;)

Extrema heeft dat speciale...
Line up is belangrijk, maar in dit ene geval voor mij net wat minder belangrijk!

Zoals de meneer hierboven verkondigd :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Extrema is veel knusser en intiemer....dancevalley is veel te massaal! Keuze is dan erg makkelijk! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Molz op vrijdag 31 maart 2006 om 01:11:
Extrema is veel knusser en intiemer

:no:
paar jaar geleden misschien nog wel, maar helaas heeft Extrema ook het grote geld geroken en is het niet meer zo intiem en knus.
Kijk naar vorig jaar, je kon je kont niet keren op het terrein, ze laten veel meer mensen toe dan vroeger en dat op het zelfde stukje grond. En dan al die kermisachtige rotzooi die ze overal hadden neergezet :S
Had meer het idee in een attractiepark te staan (N)

nee, Extrema is allang niet meer wat het geweest is.
DV is ook commercieel, maar daar heb je nog het heerlijke ongedwongen sfeertje en ach... laten we eerlijk wezen, het is gewoon nog steeds het mooiste festival van het jaar. En wie wil nou die onwijze bloemenregen missen?! ;)
Waarschuw beheerder
Dance valley op zeker. wilde dit jaar naar extrema, maar Dance valley is het hoogtepunt op dancegebied!

Artiest Matt van Wyk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAP op vrijdag 31 maart 2006 om 12:55:
Dance valley op zeker. wilde dit jaar naar extrema, maar Dance valley is het hoogtepunt op dancegebied!

leg uit...

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dit jaar mijn eerste keer extrema, heb gister bevestigd gekregen dat ik er een verkoopstand krijg, dus op met volle auto met gave kleding naar Brabant!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Zeker wel extrema...was wat mij betreft het beste feest van vorig jaar !
Waarschuw beheerder
Volgend jaar zowel Extrema als Dancevalley met een dikke Truck op de Loveparade! (=probleem opgelost)

Helemaal geen gek idee eigenlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zindo op woensdag 29 maart 2006 om 19:16:
Er is nooit gezegd dat in maart de line up gepresenteerd wordt. Dat is ook bijna onmogelijk. Artiesten bevestigen nooit zo vroeg en wachten altijd af op betere opties.

vreemd dat UDC het dan wel al zo vroeg naar buiten heeft kunnen brengen en dat zij het wél zo snel rond hebben.
En dat terwijl ze de datum ook nog eens verschoven hebben, dus een hoop dj's hebben moeten omboeken enzo.
Wat is dan het probleem van Extrema??

Uitspraak van Zindo op woensdag 29 maart 2006 om 19:16:
rondom mei

vind ik vrij laat eigenlijk :S
Waarschuw beheerder
donateur
Net m'n E-Ticket gekocht en uitgeprint!

:cheer:

Uitspraak van Rebelbitch op zaterdag 1 april 2006 om 09:32:
Wat is dan het probleem van Extrema??

Ik maak er in ieder geval geen probleem van!
Komt wel goed, zeker weten :yes:

Ik denk dat het ook te maken heeft met die speciale aankondiging in mei, dan wil je niet al de line-up ervoor bekend hebben gemaakt.

Uitspraak van Rebelbitch op vrijdag 31 maart 2006 om 08:25:
ze laten veel meer mensen toe dan vroeger

Dat is wel zo, ja. Maar ik denk dat t dit jaar dus wel zal meevallen doordat DV en loveparade samen vallen.

Ach en je moet t gewoon over je heen laten komen. Als je je gaat ergeren is het hek van de dam, en kan je geen fijne dag ervaren.

Ik vind het ook knusser en gezelliger dan DV, ondanks de drukte.

Maar goed, zo heeft iedereen zijn favo festival. En dat is maar goed ook!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THUURR op vrijdag 31 maart 2006 om 22:51:
Volgend jaar zowel Extrema als Dancevalley met een dikke Truck op de Loveparade! (=probleem opgelost)

Helemaal geen gek idee eigenlijk...

heeh thuurr je komt dit jaar toch wel naar extrema outdoor...zou ik heeeeeel erg leuk vinden
Waarschuw beheerder
Mmmm, JA! Wat dacht jij dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zaterdag 1 april 2006 om 15:14:
Als je je gaat ergeren is het hek van de dam, en kan je geen fijne dag ervaren

precies.. dat had ik vorig jaar dus op Extrema. Ben na 2 uurtjes maar weer weggegaan, vond het echt kut.
Komt ook omdat ik van Extrema gewoon relaxte leuke feesten gewend bent en dan kom je ineens op een overvol terrein aan waar je je kont niet kan keren, een drankje halen een uur duurt, overal rare kermisachtigeonnozele dingen staan (lees: die vet in de weg staan!) en waar bovendien, vond ik, de goede sfeer héél ver te zoeken was.
Jammer vond ik dat.. was altijd groot Extrema fan, maar dat wordt met het jaar minder. In ieder geval dan Outdoor.

Ik vind het ook knusser en gezelliger dan DV, ondanks de drukte

Dat vond ik dus in het verleden ook van Extrema, nu absoluut sinds een jaar of 2 niet meer :no:
DV mag dan groot zijn, maar bij elke stage voel je de goede sfeer (over het algemeen) en is het gewoon superleuk en gezellig. En ben je het zat, loop je lekker naar een andere stage, heb nooit moeite gehad met de vele verschillende stages. Sterker nog, vind het geweldig! :cheer:
Ze liggen ook niet, zoals bijv. bij Mysteryland, zo ver uit elkaar dat je de poten uit je lijf loopt.

Maar goed, zo heeft iedereen zijn favo festival. En dat is maar goed ook!!

gelukkig wel ja :D
vooral de brabanders zullen massaal voor Extrema kiezen (merk je in dit topic in ieder geval).
Prima toch?! Wordt het tenminste niet zo druk op de weg :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 2 april 2006 om 11:55:
vooral de brabanders zullen massaal voor Extrema kiezen (merk je in dit topic in ieder geval).
Prima toch?! Wordt het tenminste niet zo druk op de weg

:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja! Normaal gesproken had ik altijd voor Dance Valley gekozen, maar ik ben nu eenmaal een muziek liefhebber en geen 100% dagjes mens. Als ik nu naar de namen kijk die al geboekt staan op Extrema dan is dat al beter dan de hele Dance Valley line up. Iets wat ik nooit verwacht had :s Maar ik zou zeggen Schiet eens op met de hele line up extrema! Ik kan niet wachten...:p

Tja had me een maand geleden gevraagd en ik had dus Dance Valley gezegd. Maar het gaat dus Extrema Outdoor worden.

Ik heb het idee dat dit een heeele gezellige editie gaat worden, het typische extrema publiek gaat zich onderscheiden van het Dance Valley publiek. Er gaan alleen maar liefhebbers komen:)

Waarschuw beheerder
Extrema :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chefke op vrijdag 14 april 2006 om 15:14:
Ik heb het idee dat dit een heeele gezellige editie gaat worden, het typische extrema publiek gaat zich onderscheiden van het Dance Valley publiek. Er gaan alleen maar liefhebbers komen

Liefhebbers :lief: :yes: Op Dancevalley inderdaad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chefke op vrijdag 14 april 2006 om 15:14:
Ik heb het idee dat dit een heeele gezellige editie gaat worden, het typische extrema publiek gaat zich onderscheiden van het Dance Valley publiek. Er gaan alleen maar liefhebbers komen

Inderdaad, deze editie van Extrema Outdoor wordt ondanks of juist dankzij het lagere bezoekersaantal de beste ooit. Helemaal mee eens! De mensen die kiezen voor Outdoor kiezen bewust voor Outdoor, en dus niet voor Dancevalley of de Loveparade, kortom, een echt Extrema publiek wat komt dus!
Kannie wachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi gesproken :respect: ;)
Waarschuw beheerder
Zag een mega reclame bord aan de A2 in Eindhoven voor Dance Valley :s... zeker brabo zieltjes aan het winnen? Ik blijf erbij, Dance Valley: de sfeer op Extrema is ongeevenaard! Extrema :respect:

Waarschuw beheerder
ik weet het nog niet, ben nog nooit naar extrema geweest, maar het verslag wat ik las op love2party over extrema vorig jaar was ook niet al te best
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 12:19:
maar het verslag wat ik las op love2party over extrema vorig jaar was ook niet al te best

dat was ook niet best nee.... vorig jaar was echt niet leuk en Extrema is allang Extrema niet meer.

Waarschuw beheerder
Dance valley
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THUURR op vrijdag 14 april 2006 om 21:07:
Inderdaad, deze editie van Extrema Outdoor wordt ondanks of juist dankzij het lagere bezoekersaantal de beste ooit. De mensen die kiezen voor Outdoor kiezen bewust voor Outdoor, en dus niet voor Dancevalley of de Loveparade, kortom, een echt Extrema publiek wat komt dus!

Helemaal mee eens!!
Ik heb ook zo'n voorgevoel dat deze editie erg gaaf gaat worden! :woepwoep: