tegewoordig hebben ze HEUPstrings
Uitspraak van Suzy!! op zondag 12 februari 2006 om 20:32:
dan vind ik dat zo kansloos en het toppunt van ordinair...
Inderdaad. Beetje mannetjes geil maken, heb je niks an
Uiteraard wel tot een bepaalde gewichtsklasse
na al die jaren dat heup broeken hot zijn.moet je nou wel weten dat je daar een heupstring onder draagt of niks. en als nu je string er boven uit komt..dan doe je het puur om aandacht te trekken......dus voor mij not done!
Uitspraak van Mendez! op zondag 12 februari 2006 om 20:51:
Dus niet achteraf zeiken dat je verkracht bent
Volg jou niet...
dat slaat nergens op,iedereen moet zelf weten hoe ze er bij lopen zolang je geen bord op je rug heb hangen met VERKRACHT MIJ dan moet ze van je af blijven!!!
Ik wel, snap wattie bedoelt.. je bedoelt dus: als vrouwen er uitdagend bijlopen dat er wel eens geile mannetjes zijn die hun handen niet thuis kunnen houden?
Ik denk zelf dat dat weinig met elkaar te maken heeft, die "geile mannetjes" vergrijpen zich ook aan minder aantrekkelijke types..
Ach je hoeft er ook niet zo'n toestand van te maken denk ik, je loopt erbij zoals je wil. Zijn er dan mensen die iets doen wat je niet wil dan zeg je dat, eventueel met wat fysiek geweld als woorden niet helpen. En als je je mobieltje bij je hebt kun je nog hulptroepen inschakelen ook!
Je hebt helemaal gelijk, probeerde echter een reactie bij hem te ontlokken
Gaat dus om de intentie van de string draagster, niet om uiterlijk, gewicht of kleur (van de string )
Het dubbele hieraan is dat dat soort meiden aandacht willen van mannen maar tot een bepaalde grens Of soms gaan ze er heel ver in en doen het later af als verkrachting
Toch heeft IEMAND deze foto gemaakt denk ik
beter string die erboven uit steekt dan in iemand's bilnaad gluren
die vrouw moet ritueel doodgeknuppeld worden...
Jeetje ik zou ook een weg - renner (road - runner) worden als ik zon plaatje tegen kwam zeg
Jij niet toch? haha
knuppel tegen dr ass? kun je lang knuppelen
nee ik niethahaha
beter...anders was je getekend voor het leven
hahaha denk het ook idd
Tekenen kun je er zeker op, uren lang. Volgens mij heb je zelfs na twee weken kamperen op haar ass pas de helft gezien
heb die foto niet geplaatst... maar vind hem wel heeeellllllllll ranzig
hahaha ja ik wilde deze foto graag met jullie delen, ik hoop alleen dat jullie er geen nachtmerrie van krijgen
Uitspraak van DeurdondereN op maandag 13 februari 2006 om 21:38:
moge je met je gezicht ertussen in wakker worden
hahaaa Nou nou nou... dat zijn nog eens de beste wensen
hahaaa Nou nou nou... dat zijn nog eens de beste wensen
Goed gemaakt
kreng
ja 't Zusje heeft het weer goed voor elkaar!!
ja dat kan.... gebeuren.
Ik draag vaak lage broeken en daarbij lage strings, en het wil nog wel eens gebeuren dat als ik ga zitten er toch nog iets overheenpiept. Tja, maak me er niet druk om. Zoals ik al zei, kan gebeuren, doe het heus niet met opzet of om aandacht te krijgen ofzo.
beter string die erboven uit steekt dan in iemand's bilnaad gluren
hee Zusje jij ook weer aanwezig
Hey Zussie, jij bent het eens met me? Mooi!
ik werk te veel maar tis wel leuk
Hier in de States is dat helemaal hot!
beetje scheinheilig om gelijk te roepen dat t ordi is dames..
ligt er maar net aan wat voorn broek enz je aan hebt..
Als het nou prongeluk is idd dan kan je er bar weinig aan doen, maar om nou xpres je string boven je broek uit te laten komen is btj van de sneue kant
thja wel grappig om te zien
zo zie je maar weer
waar ze allemaal niet om denken hahahahahhahaha
of het boeid ze niet dat kan ook hehe
(maar ja wat voor zin heeft het dat de mensen
om je heen weten wat voor kleur string jij draagt
of dat je er 1 draagt)>>:ga leven zoeken op google.nl
liever een string die er boven uit komt dan zo'n vieze bilnaad
liever een string die er boven uit komt dan zo'n vieze bilnaad
Wat roepen veel meiden toch dat t ordi is en alles..tot dat ze et zelf overkomt T kan soms gebeuren..ligt er maar net aan wat voorn broek enz je aan hebt..
beetje scheinheilig om gelijk te roepen dat t ordi is dames..
dus als iemand er wat van zegt doe je net of je het niet door had?
ordinair...
Waarom draag je ander een string?
ligt eraan, als het bewust er bovenuit steekt met als doel erbovenuit te steken dan vind ik het niks..
Maar is het niet de opzet om het erbovenuit te laten steken en is het perongelijk dan vind ik het wel wat hebben
Net zo kansloos als sokken/onderbroeken op je hoofd.
http://www.panorama.nl/media/filmpje/sexy/41string.wmv
Geen stijl
Of dat kan? Ja hoor. Kijk maar eens
geil hoor
NOT!!
snap niet dat je dat laat zien
wat wil je daar mee bereiken?
wat wil je daar mee bereiken?
Moet ook gebeuren...
Hahaha, hierbij hadk wel mijn knoop los hoor, hahaa...
helemaal als je van die vrouwen op een bankje ziet zitten met hun string tot bijna boven hun oren(N)
ziet er NIET uit
Voorspelbare reacties als de jouw uitlokken
ik vind het geil
bah bah..
helemaal als je van die vrouwen op een bankje ziet zitten met hun string tot bijna boven hun oren
ziet er NIET uit
Neehoor in zo'n correctieslip voor na de bevalling, liefst nog met sompig resevoir ingebouwd
ehmm... nee
ik zorg er gewoon voor dat ik er goed verzorgd uitzie.. en niet met een string boven mijn broek uit
Maar wij houden van elkaar.
heb je geen mooie kont ofzo
Waarom niet, klein stukje is niet verboden, soms heb je eenmaal je kleding niet goed gecombineert, lees: lage broek, hoge string.
Wat is je probleem, heb je geen mooie kont ofzo, of strings, die je kan showen?
nee ik hang ook niet de zijkanten van m'n string over m'n oren heen.
![[img width=209 height=240]http://image01.otto.de/pool/formatb/1231226.jpg[/img]](http://image01.otto.de/pool/formatb/1231226.jpg)

Maar koop dan heupstringen!
vind t sletterig
daarnaast zijn er ook heupstrings ... dus je kan het voorkomen
ik zou het nooit expres doen maar soms gebeurt het
bah! ordinair
krijg altijd de neiging om er aan te trekken (de string, voor de duidelijkheid)laatste aanpassing 30 december 2006
ik vind het altijd zo uitnodigend om er even aan te trekken
nou zeg
bij mij komt mn string ook wel eens boven mn broek uit...en ik ben toch echt geen slet hoor
idd beter een (mooie) string erbovenuit dan een vieze BOUWVAKKERS-DECOLETÉ!!
String boven je broek????Kan dat..ben eve benieuwd!
ik zorg er gewoon voor dat ik er goed verzorgd uitzie..
![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/6311435.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/6311435.jpg)
TIP 2: string uitlaten