Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 februari 2006 om 21:08:Je hebt helemaal gelijk, probeerde echter een reactie bij hem te ontlokken
Hahaha ik praatte voor mijn beurt
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 februari 2006 om 21:08:Gaat dus om de intentie van de string draagster, niet om uiterlijk, gewicht of kleur (van de string )
Nouja de onzekere types die bevestiging nodig hebben worden er wel uitgepikt idd. Het dubbele hieraan is dat dat soort meiden aandacht willen van mannen maar tot een bepaalde grens
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 21:22:Het dubbele hieraan is dat dat soort meiden aandacht willen van mannen maar tot een bepaalde grens Of soms gaan ze er heel ver in en doen het later af als verkrachting
Jip, maar het dubbele daaraan weer is dat dus diege die er wel mee om kunnen gaan het dus niet willen laten, er sexy uit willen zien dat vrouwen verhaal zeg maar (nooit begrepen hoor
Schnappy? Schnip, schnap, schnappy, schnappy, schnappy schnip!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 februari 2006 om 21:27:Schnappy? Schnip, schnap, schnappy, schnappy, schnappy schnip!
Hahahahaha ingewikkeld allemaal
in gewikkeld in een string die boven de heupbroek uit komt
nee kan echt niet
dat is bij mij alleen t geval alsk t niet doorheb
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 20:32:als het per ongeluk gebeurd oke, maar trek je expres je string zo hoog in je kont op dat ie boven je broek uitsteekt, dan vind ik dat zo kansloos en het toppunt van ordinair...
Idd!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 februari 2006 om 20:52:Toch heeft IEMAND deze foto gemaakt denk ik
brrrr... da's een hele enge gedachte
Jij niet toch? haha
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 februari 2006 om 20:52:Toch heeft IEMAND deze foto gemaakt denk ik
waarschijnlijk een blinde met een seksgebrek
Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 20:58:beter string die erboven uit steekt dan in iemand's bilnaad gluren
eindelijk iemand die het begrijpt
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:54:Jij niet toch? haha
Whoehahahaha nee, op zeker niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:38:die vrouw moet ritueel doodgeknuppeld worden...
knuppel tegen dr ass? kun je lang knuppelen
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 februari 2006 om 20:47:Jeetje ik zou ook een weg - renner (road - runner) worden als ik zon plaatje tegen kwam zeg
hahaha er stond ook een tekst bij met de vraag of haar kont niet te dik was voor een string
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:54:Jij niet toch? haha
nee ik ook niet
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:02:knuppel tegen dr ass? kun je lang knuppelen
gelijk op d'r kanus... moet geen twijvel over mogelijk zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:02:nee ik niethahaha
beter...anders was je getekend voor het leven... ben je al een beetje na het zien van die foto vermoed ik
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:04:ben je al een beetje na het zien van die foto vermoed ik
hahaha denk het ook idd
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:04:beter...anders was je getekend voor het leven
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:22:hahaha denk het ook idd
en je dacht bij het plaatsen van die foto, ik ben nu toch al getekend voor het leven, laa ik half pf meenemen..?!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:30:hoop alleen dat jullie er geen nachtmerrie van krijgen
LIEGERD!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 21:32:LIEGERD!!!!
hahaha ja ik ben heel heilig