Partyflock

Forumonderwerp · 844770
Waarschuw beheerder
Alweer anderhalfjaar sinds Never Compromise en gezien de laatste twee promo-vinyltjes beloofd dit album veel goeds. Promo heeft de laatste tijd wat weinig (in Nederland) opgetreden, wat betekent dat de muziekant nogal wat uurtjes in de studio heeft doorgebracht. Ik ben erg benieuwd!
Bron: http://www.djpromo.nl/
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd laat maar komen dat album.
Waarschuw beheerder
Vet B)

Hopelijk een beetje in de stijl van zn File's :) platen zoals Represent By Example en Among The Best enzo :yes:
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Promo.. OMG dat album word weer super wreed :D heb ze allemaal (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 18:49:
En 12 mei is z'n album release party

Woeiiii, hier ben ik bij. :kwijl:
Waarschuw beheerder
helemaal supers....

kom maar op met die shizzle... Promo is de baas!
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 27 januari 2006 om 18:42:
Hopelijk een beetje in de stijl van zn File's platen zoals Represent By Example en Among The Best enzo

ja idd (Y) en de nieuwe pessa pessa remix :kwijl: kijk nu al uit naar het feestje :D
Waarschuw beheerder
ben ook benieuwd :jaja:

Waarschuw beheerder
Toch wel benieuwd ja. Ondanks dat ie onder Promo meer mainstream nummers maakt , kan ik deze altijd wel waarderen. Zit altijd goed in elkaar bij deze man.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 20:39:
Zit altijd goed in elkaar bij deze man.

dat zeker
Waarschuw beheerder
ben benieuwd ook naar dit album maar ben ook cker op de party aanwezig :D

Waarschuw beheerder
vette shit! ben benieuwd!
hoop dat ie net zo vet is als z'n set afgelopen zaterdag op Indus3al! B)
Waarschuw beheerder
Promo blijft voor mij de beste producer en ik heb zeker zin in dat feessie!!

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd!

Artiest Basztard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 27 januari 2006 om 18:42:
Hopelijk een beetje in de stijl van zn File's platen zoals Represent By Example en Among The Best enzo

Mwoa, ik vond z'n vorige album ook supervet !
Waarschuw beheerder
donateur
Beter!! Daar kijk ik nu al naar uit!!!! :lief: Far from done :lief:

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Nice! Hetgeen wat Promo maakt vind ik eigenlijk altijd wel vet..

Ik ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
donateur
Nice :jaja: ben ook benieuwd...en ook nog een releaseparty :O :bounce:

Waarschuw beheerder
promo de man !!!!

Waarschuw beheerder
het is een hele goede producer, laat daar geen misverstand over bestaan...
Ik hoop alleen niet dat hij hetzelfde doet als in de 'file tijd'. Omdat het namenlijk in deze scene in deze tijd totaal geen vernieuwende waarde heeft! Desalniettemin laat ik mij graag positief verrassen...

Waarschuw beheerder
hardcore is niet helemaal mijn ding, maar de producties van Promo zijn bijna altijd gruwelijk!:yes:
Waarschuw beheerder
Don't be fucking with my shit... :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 00:34:
totaal geen vernieuwende waarde heeft!

ik vind dat promo altijd vernieuwend is dus ik verwacht dat deze keer zeker ook :jaja:
Waarschuw beheerder
Ben zeer benieuwd :jaja:
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
benieuwd
Waarschuw beheerder
laat maar komen!
Waarschuw beheerder
Het wordt weer een groot succes. :)
Waarschuw beheerder
promo kennende wel jah:)
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
Waarschuw beheerder
heel duidelijk heel erg vet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 00:34:
het is een hele goede producer, laat daar geen misverstand over bestaan...
Ik hoop alleen niet dat hij hetzelfde doet als in de 'file tijd'. Omdat het namenlijk in deze scene in deze tijd totaal geen vernieuwende waarde heeft! Desalniettemin laat ik mij graag positief verrassen...

Laat hij maar lekker de Filestyle periode toer opgaan !!!!!!!

Het moet maar eens gedaan zijn met dat NON-STOP Beuk HardCore alla Unexist , Negative A style !!!! ik wil meer 'softere' Hardcore met meer melodie En breaks en meer inspiratie inplaats van dat on-doelloos doorrammen , meer afwisseling op een feest , dat maakt een feest ook aangenamer vind IK , HardCore is heus wel Hard genoeg !!! , Ik vind het jammer dat jullie hollanders het alleen maar harder en harder willen ,Dit slaat echt NERGENS MEER OP !!! , Harder en harder past alleen maar bij die track van E A ....

FILE STYLE 4 LIFE weet je wel !!! Die soort Hardcore moet men meer draaien op feesten in plaats van dat on-doelloos door-ram Hardcore...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 14:18:
NON-STOP Beuk HardCore alla Unexist , Negative A style

ik vind dit niet doelloosdoorram hardcore :vaag:

speedcore daar in tegen weer wel....

on-doelloos

ps: dit is een beetje dubbelop :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het moet maar eens gedaan zijn met dat NON-STOP Beuk HardCore alla Unexist , Negative A style !!!! ik wil meer 'softere' Hardcore met meer melodie En breaks en meer inspiratie inplaats van dat on-doelloos doorrammen , meer afwisseling op een feest , dat maakt een feest ook aangenamer vind IK , HardCore is heus wel Hard genoeg !!! , Ik vind het jammer dat jullie hollanders het alleen maar harder en harder willen ,Dit slaat echt NERGENS MEER OP !!! , Harder en harder past alleen maar bij die track van E A ....

heb je ut zwaar knul?

Waarschuw beheerder
donateur

Hahaha, kerel....

Neem uw pilske, en rieleks!

:D
Waarschuw beheerder
Ik vind het juist wel vet man. Missing Cromosome en Don't be fucking with my shit enzo....
Maar maak je niet druk man, de cd zal verschillende muziek bevatten.
Waarschuw beheerder

-­ALLES HERSTELD-

Favoriete muziekgenres: darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, speedcore, terror

juist...:|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mja dat zegt ook niks. Hij kan ook gewoon die muziek van Promo niet goed vinden...

Waarschuw beheerder
PROMO :respect:
ben benieuwd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op zaterdag 28 januari 2006 om 14:20:
Uitspraak van -ALLES HERSTELD- op zaterdag 28 januari 2006 om 14:18:
NON-STOP Beuk HardCore alla Unexist , Negative A style

ik vind dit niet doelloosdoorram hardcore

speedcore daar in tegen weer wel....

on-doelloos

ps: dit is een beetje dubbelop

hehe idd !!! haha vet gezien...ik wist dat er een geurtje aan het woord zat :vaaag: :vaag: :vaag:

Maaruhhh ken heus wel speedcore met meer breaks dan doelloos doorram hardcore zoals tieum ! speedcore met melodie bestaat trouwens...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op zaterdag 28 januari 2006 om 14:34:

heb je ut zwaar knul?

:d

maaruhh, k'vind gewoon dat de feesten nog VETTER kunnen dan dat ze zijn.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op zaterdag 28 januari 2006 om 15:14:
Mja dat zegt ook niks. Hij kan ook gewoon die muziek van Promo niet goed vinden...

Tuurlijk is promo vet , is trouwens één van de enigste DIE VET BLIJFT !!! en die altijd zijn eigen ding blijft doen ! , goed voorbeeld is among the best !!! is één van de vetstu traxx van op heden !

maar ik had het gewoon op iemand die zei dat hij geen file style achtige cd wou uit brengen omdat het dan niet vernieuwend was :s

Ik vond hem dan ook de man op thunderdome 2004 ... heeft aantal file style plaatjes gedraaid !!!!
Dat was vet en moet meer gebeuren !!! helaas stonder er veel met hun middelvinger in de lucht !!!! dat is echt voor te schamen :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Groupie alert?

Alé zotte belg!

:9

Waarschuw beheerder
Zotte belg zal er alles aandoen om in MOH te raken :p

3.30 uur op de trein :vaag: :vaag: :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
:dood: amaiiiiiiiiii

Waarschuw beheerder
vet :)
Waarschuw beheerder
MJaaaaa op Thunderdome 2004 stond ie gewoon wat laat.

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Promo is een fijne man voor de scene

En de filestyle is voorbij :)
Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Waarschuw beheerder
Type Style dan ?

Zover ik heb vernomen zou er ook een Peaky Pounder album gereleased worden in januari,maar helaas...

Natuurlijk aanwezig op het feestje,wat zal de lineup bieden ?

Gelukkig is deze man errug druk,en het label doet het ook erg lekker...Ga zo door !
Waarschuw beheerder
Waar heb je dat vernomen dan? Een album van Peaky?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op vrijdag 27 januari 2006 om 18:36:
Promo

:respect:

Waarschuw beheerder
aanwezig :woop:
1 feest waar deze man een special unique battle heeft uitgevoerd blijft mij altijd bij :respect:
Waarschuw beheerder
zo ben zeer benieuwt kan nie wachte
Waarschuw beheerder
donateur
kwam promo gister tegen op Partyraiser.. had even gevraagd en het album zal heel erg gevarieerd zijn!

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uiteraard ben ik aanwezig op de release party, ben benieuwd naar het album, zijn laatste Type was weer om te smullen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
zeer benieuwd:9

Waarschuw beheerder

mauw nie, je vind t stiekum wel heerlijk :9

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 21:23:
Uiteraard ben ik aanwezig op de release party, ben benieuwd naar het album

Waarschuw beheerder
donateur
Fijn fijn fijn, kan nu al niet wachten :P

Waarschuw beheerder
Leidse neurologen en genetici vonden in 2004 een migraine-gen. Hersenonderzoek bij muizen die met het gen werden opgescheept, liet zien wat er omging in het brein tijdens een aanval. Een golf van grote elektrische activiteit breidt zich langzaam uit over de hersenschors en laat de cellen langdurig uitgedoofd achter. Migraine bleek niet alleen misselijkmakend pijnlijk, maar ook hersenschade te veroorzaken.
Artiest {SHOWLIST artist 60412, 60941, 55791, 48266}
Waarschuw beheerder
word een dik album en een dik feestje :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op zondag 29 januari 2006 om 17:14:
Zover ik heb vernomen zou er ook een Peaky Pounder album gereleased worden in januari,maar helaas...

dit heb ik afgelopen vrijdag nog aan de man gevraagt, hij was nog bezig ermee, maar er komt een album :D :respect:

hoorde vrijdag volgens mij weer wat nieuwe releases, en het klonk als een stoomwals, :D

peaky :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
whaha dat plaatje 8)
geweldig !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op maandag 30 januari 2006 om 14:03:
whaha dat plaatje
geweldig !

^_^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:06:
^_^

\o/ \o/ \o/

Waarschuw beheerder
/0/
Waarschuw beheerder
donateur
\o\|o|/o/ \o\|o|/o/

Waarschuw beheerder
donateur
ff dimmen Celoy! :[

:woepwoep:

[img width=270 height=326 cacheid=0013a7ef00215532a7361b781a01341360]http://www.bakker-belgie.com/images/Catalog/normal/large/4452.jpg[/img]

[img width=280 height=210 cacheid=00137a27000157eebfff61f41a01341360]http://www.affaire-discount.com/images/electromenager/tondeuse/moyenImage/949.png[/img]

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 23:51:
Leidse neurologen en genetici vonden in 2004 een migraine-gen. Hersenonderzoek bij muizen die met het gen werden opgescheept, liet zien wat er omging in het brein tijdens een aanval. Een golf van grote elektrische activiteit breidt zich langzaam uit over de hersenschors en laat de cellen langdurig uitgedoofd achter. Migraine bleek niet alleen misselijkmakend pijnlijk, maar ook hersenschade te veroorzaken.

:flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
:kwijl:
Waarschuw beheerder
NON-STOP Beuk HardCore alla Unexist

Hier moet ik hem wel gelijk in geven.. Soms heb ik hier ook genoeg van en dan klinken ouwe files opeens heerlijk!( doen ze altijd, maar dan nog wat meer :P ) :D

soms hoor ik liever een speedcore/terror set met voldoende breaks erin dan een een monotone doorrag set van unexist

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op maandag 30 januari 2006 om 22:35:
NON-STOP Beuk HardCore alla Unexist

Hier moet ik hem wel gelijk in geven.. Soms heb ik hier ook genoeg van en dan klinken ouwe files opeens heerlijk!( doen ze altijd, maar dan nog wat meer )

soms hoor ik liever een speedcore/terror set met voldoende breaks erin dan een een monotone doorrag set van unexist

Dat bedoelde ik dus !!!

en ik heb nog niet mega veel feesten gedaan...

Maar die gedachte had ik al toen ik op Thunderdome was !!!
Thunderdome 2004 was wel mijn vetstuh feest maar toch het kon nog vetter zijn !!!!
Waarschuw beheerder
Voortaan beter naar de line up van een feest en t concept ervan kijken dan :yes:

Waarschuw beheerder
laat maar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat bijna zeker wel bij de collectie :)

Benieuwd wat voor nummers er gaan komen, en welke style/samenwerkingen er op zullen staan.

Waarschuw beheerder
Misschien is hij wel een totaal andere richting ingeslagen... ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Er-Wiener op vrijdag 27 januari 2006 om 18:38:
Ben benieuwd laat maar komen dat album.

wil 't ook wel eens horen
Waarschuw beheerder
he daar hebben we die iritante bubbelgum bitch ook weer:)

k ben van de party :) uiteraard k vondt label night en club r_AW ook altijd vet duzz dit beloofd wat haha :)

power to all FRUUTS hahaha

Greetz Tha SyKo
Waarschuw beheerder
Mag deze niet missen...
Label Night moest ik vorig jaar ook al laten schieten.

Waarschuw beheerder
Vage avatar :/

r_AW moet juist doorgaan

Waarschuw beheerder
Ben zeer benieuwd...

Waarschuw beheerder
..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel humor. Beetje fout.
Had dan gemaakt "Don't" "stop" "r_AW" :D

Waarschuw beheerder
Ja, je had eerst die parodie op War child. Dit is op Stop Aids Now als ik 't goed heb, maar vind 't TE misleidend :).

Waarschuw beheerder
Niemand wil dat r_AW stopt

Waarschuw beheerder
XENO misschien.
Waarschuw beheerder
ik gebruik hem al een tijdje... beetje sarcastisch bedoeld.
Kijk maar naar In Qontrol... die line-up is toch al behoorlijk veranderd.

Waarschuw beheerder
Ben ook zeer benieuwd naar het album:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 14:25:
Groupie alert

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 18:25:
jullie hollanders

dan luister je toch niet naar die muziek, en ga je toch niet naar die feesten. ik zie het probleem niet hoor

Ontopic:

Promo = zalige shit
ben erg benieuwd naar de cd, ben er denk ook wel bij op de releaseparty
Waarschuw beheerder
Zojuist een afspraak gemaakt op valentijnsdag om het r_AW logo te laten tattoeren,dat vond ik het na een aantal feestjes,en al die superdikke releases toch wel de moeite waard,en dat voor 60 €..

See you @ Club r_AW !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 18:26:
je had eerst die parodie op War child

Is TTM zelf mee gekomen.

Uitspraak van Makewablief op woensdag 8 februari 2006 om 12:53:
het r_AW logo te laten tattoeren

Netjes hoor, maar ik ben geen fan van Tattoo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op woensdag 8 februari 2006 om 13:24:
Uitspraak van Type Negative op dinsdag 7 februari 2006 om 18:26:
je had eerst die parodie op War child

Is TTM zelf mee gekomen.

Volgens mij niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op woensdag 8 februari 2006 om 12:53:
Zojuist een afspraak gemaakt op valentijnsdag om het r_AW logo te laten tattoeren

Stuur een email naar Third Movement misschien kun je een deal maken :D

Waarschuw beheerder
ALLES HERSTELD heeft tog wel un klein beetje gelijk...
Waarschuw beheerder
Das wel te begrijpen. TTM Label Night was ook op vrijdag.
Waarschuw beheerder
klopt,toen had ik kunnen gaan omdat ik zomervakantie had nu moet ik gewoon werken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op woensdag 8 februari 2006 om 20:39:
klopt,toen had ik kunnen gaan omdat ik zomervakantie had nu moet ik gewoon werken!

ATV dagie regelen :D
ik moet ook vrij regelen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De War Child parodie is niet door TTM verzonnen,maar door een Kraakpiep of Partyflock lid,die alweer 3 tot 4 Club r_AW's geleden contact heeft opgenomen met TTM,en toen is het gedrukt op een shirt...

Ik ga btw geen deal sluiten met TTM over een tattoo van 60 €,het hele team daar herinnert zich mij wel,en ik ben altijd heel blij met de krabbeltjes die gezet worden,en dat soort dingen(thnx to Tijmen)...De man zal zeker wel een paar minuutjes tijd hebben voor een babbeltje,en dat is het gewoon waard...DAn ben je blij als je niet uren hoeft te wachten om een glimp op te vangen van een jeugdidool als Eminem..Nee het is gewoon een doodnormaal iemand met een eigen bedrijf,die tijd voor je vrij wil maken..Dat ie maar een paar jaartjes door mag blijven gaan met zn geniale concepten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op donderdag 9 februari 2006 om 01:18:
De War Child parodie is niet door TTM verzonnen,maar door een Kraakpiep of Partyflock lid,die alweer 3 tot 4 Club r_AW's geleden contact heeft opgenomen met TTM,en toen is het gedrukt op een shirt...

Paul Mols/Carnage ja.
Waarschuw beheerder
Geef het beestje een naam :D.Ik heb het van de man in persoon zelf gehoord,dus dat was me bekend.Wie of wat,verder niet.

Momenteel bezig met mn eigen mix,ook een flink aantal TTM platen,21 nummers,28 minuten...

Man,wat heb k een zin in dat feestje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op donderdag 9 februari 2006 om 12:38:
21 nummers,28 minuten...

toch wel snel gemixt dan, meeste dj's doen 21 platen in een uur
Waarschuw beheerder
Heb ik je verteld,mark,het loopt echt door en door met soms een open stuk om geleidelijk aan te versnellen..Soms heb ik echt afkappingen waar ik zel ook niet helemaal tevreden mee ben,maar ik probeer het altijd zo subtiel mogelijk te laten gaan,of het volgende nummer komt alweer,en verbergt het netjes...

Maar ik zal altijd met mn eigen mixen dingen minder leuk vinden en dingen echt super vinden...Ik wil jullie zsm het eindproduct laten horen,ik ben nu met Nukom - Beat Ya Ass aan het klooien,dus reken maar op wat grof geschut :D :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 13:29:
Volgens mij niet...

Heb ik bij elkaar gepaint dat logo :|. Het idee kwam van Stalker.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 11:40:
Paul Mols/Carnage ja.

Kan ook, ik had het idee van Stalker..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op donderdag 9 februari 2006 om 13:14:
Heb ik je verteld,mark,

I know maar dacht dat je alweer aan een nieuwe was begonnen :)

Benieuwd naar de eindmix! See ya @ r_AW B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bryan op donderdag 9 februari 2006 om 13:18:
Heb ik bij elkaar gepaint dat logo . Het idee kwam van Stalker..

Ah ok. Ik heb namelijk gehoord dat Carnage dat gemaakt had, voor een verjaardag van Proomster ofzoiets, en dat iemand op PF dat gejat had ;).
Waarschuw beheerder
Duidelijke informatie... aardig uit de hand gelopen, heb namelijk zelf ook zo'n r_AW Child shirt.

Waarschuw beheerder
Ze zijn vet ja :).
Waarschuw beheerder
Igor, wat een passie :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 9 februari 2006 om 13:21:
dacht dat je alweer aan een nieuwe was begonnen

Ik zit al 3 weken aaneen elke avond of ochtend praktisch te mixen..dat stukje wat ik gestuurd heb aan je...is nu geen stukje meer,het half uur voorbij zijnde..Jawohl herr stormbahnfuhrer,ik doe mijn best...

Uitspraak van Knits op donderdag 9 februari 2006 om 16:08:
Igor, wat een passie

Geen dank :D

Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op donderdag 9 februari 2006 om 20:14:
dit kan wel eens een heel mooi feestje gaan worden....

Wat dacht jij dan ? :bounce: Peaky :bounce: Wordt weer knalluh daarzo.. TTM:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op vrijdag 10 februari 2006 om 01:55:
Wat dacht jij dan ? Peaky Wordt weer knalluh daarzo.. TTM

ik dacht precies hezelfde, maar is er al een line up bekend??
Waarschuw beheerder
Nope eerst de promotie van Industrial.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op zaterdag 11 februari 2006 om 11:56:
ik dacht precies hezelfde, maar is er al een line up bekend??

Van Club r_AW al enkele weken,en zelfs die van de nieuwe Indus3al ook...Check de site ! De line up van Club r_AW is super,Peaky,Ruud,Promo,Amok,TOA,Imminent en een gruwelijke opmaakdoos genaamd Daniela Haverbeck....
Waarschuw beheerder
Het plaatsen van een foto van mn tattoo gaat zeker via HTML doorlinken ?
Waarschuw beheerder
Zien zien zien!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij zijn vandaag uitgenodigd voor een verjaardag. :@ En aangezien dat in Rotterdam is ga ik dit feestje nooit redden. :[ :[ :[
Waarschuw beheerder
Is er al iemand met meer info over die nieuwe album ??
Waarschuw beheerder
concepten als R_aw en industrial zullen doorgaan,komen steeds meer aanhangers... industrial can't stop!
helaas niet bij komende Raw,maar ben al nieuwsgierig naar next industrial en release party!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoos op zaterdag 18 februari 2006 om 13:28:
,komen steeds meer aanhangers...

Ja jammer he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 14:02:
Uitspraak van snoos op zaterdag 18 februari 2006 om 13:28:
,komen steeds meer aanhangers...

Ja jammer he...

nee tuurlijk niet man je moet het zakelijk zien hoe meer aanhangers hoe meer geld er word verdient;)

zie het posi
Waarschuw beheerder
sinds TTMLabelnight geen feest van Thirdmovement gemist en de volgende 3 ben ik ook weer aanwezig :9. echt gruwelijke feesten, altijd goeie sfeer (y) TTM ga zo door :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn aardige wat Pflockers op Ski vakantie denk?
Waarschuw beheerder
Omdat ik geen andere manier wist heb ik mn tattoo maar even als profielplaatje neergezet..Hij is al praktisch genezen,en het is ontzettend klote om van je linkerarm een foto te maken met je rechterarm,terwijl je links bent....
Waarschuw beheerder
Ghehehe er was niemand die even je camera vast wilde houden? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op woensdag 22 februari 2006 om 09:27:
heb ik mn tattoo maar even als profielplaatje neergezet

Gewaagd hoor...
Vind het echt super stoer
Waarschuw beheerder
Voor de r_AW style liefhebber :

Ben al enige tijd aan een mix bezig,hij is vrij groot,57,5 voor 40 minuten,maar dit is ivm geluidskwaliteit..

Tracklist :

01. Void Settler - Gnomes Tinker With Time ( HellFish RMX )
02. Deimos & 100 Kilo Maarten - Hats Through Me
03. Manu Le Malin - Dead Lock
04. Dj Producer & Hellfish - A Journey of Force(bastard Mix)
05. Peaky Pounder - Sydan
06. Rude Awakening – Lecture in Progress
07. Ruffneck & Ophidian – What Therefore Are Truths
08. N-Vitral - My Gopyrn
09. Ophidian - Thresher
10. Deimos & 100 Kilo Maarten - Gained
11. Moleculez - Wave Collapse
12. The Outside Agency - Frack
13. Promo - Still Got it
14. Nosferatu - Loose Canon
15. Peaky Pounder – Viisi
16. Stormtrooper - Todesvogel
17. Rude Awakening - Headhunter
18. Unexist - Smash
19. D-passion - Wake Up And Become (UP 2 %)
20. Rude Awakening - Revolting Against (Dedicated)
21. Electronic Pig - Deep As Dark
22. Nukom - Beat Ya Ass
23. Tieum - You What ?
24. Sandy Warez - Street core
25. Micron - Free From Your Lies
26. Promo - I Originate,They Duplicate
27. Daisy - Sacrum ( Promo Remix )
28. Skinnah & DJ Ruffneck - Push The Envelope
29. Peaky Pounder - Suolaa

En ik ben er nog steeds mee bezig natuurlijk..

http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=0CR8OEBSETXBL1CVI8B6N4OT0K

Enjoy !
Waarschuw beheerder
Lekker Mixie hoor

deze gaat op cd

Waarschuw beheerder
Vette tracklist (y)

Effe downen dan maar.

Waarschuw beheerder
donateur
w000t.... shiny tracklist ja... ff downen !!!

eerst ff keuren :D dan idd wat voor t archief in de auto :D

deze ronkt bruut achter elkaar door :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op donderdag 23 februari 2006 om 12:52:
Voor de r_AW style liefhebber :

Ben al enige tijd aan een mix bezig,hij is vrij groot,57,5 voor 40 minuten,maar dit is ivm geluidskwaliteit..

Tracklist :

01. Void Settler - Gnomes Tinker With Time ( HellFish RMX )
02. Deimos & 100 Kilo Maarten - Hats Through Me
03. Manu Le Malin - Dead Lock
04. Dj Producer & Hellfish - A Journey of Force(bastard Mix)
05. Peaky Pounder - Sydan
06. Rude Awakening – Lecture in Progress
07. Ruffneck & Ophidian – What Therefore Are Truths
08. N-Vitral - My Gopyrn
09. Ophidian - Thresher
10. Deimos & 100 Kilo Maarten - Gained
11. Moleculez - Wave Collapse
12. The Outside Agency - Frack
13. Promo - Still Got it
14. Nosferatu - Loose Canon
17. Rude Awakening - Headhunter
18. Unexist - Smash
19. D-passion - Wake Up And Become (UP 2
20. Rude Awakening - Revolting Against (Dedicated)
21. Electronic Pig - Deep As Dark
22. Nukom - Beat Ya Ass
23. Tieum - You What ?
24. Sandy Warez - Street core
25. Micron - Free From Your Lies
26. Promo - I Originate,They Duplicate

En ik ben er nog steeds mee bezig natuurlijk..

vette tracklist :D
Waarschuw beheerder
Dank u Dank U !

Ik had m al eerder online gezet,maar zonder treklijst..Ik wist stiekem wel dat ie aan zou slaan :D..Na 30 nummers kreeg ik het in mn bol,en stap ik van 170 bpm over op 190 bpm..Met een aantal vertraagde geknipte stukjes net voor het overgaan..die helaas nog niet in dit nieuwe mp3tje zitten..Graag jullie oordeel of het stukje naar Unexist klinkt,ik vindt van wel...

http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=2F71SZLRZJXFI1VVKQZXOOYCKY
Waarschuw beheerder
30. Catscan - Finishing Profiles
31. Unexist - Attack

Waarschuw beheerder
is op de computer gemixed ofnie ?
Waarschuw beheerder
donateur
With the new Promo album still shrouded in mystery

hehe, ben wel benieuwd naar het album
Waarschuw beheerder
Tot hoelaat duurt het ????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op zondag 26 februari 2006 om 16:54:
hehe, ben wel benieuwd naar het album

:yes: me ²
Waarschuw beheerder
Amok
Alex B
Peaky Pounder
D-passion
Promo(2 hr set)
Lenny Dee

Promo & Friends :D :respect:
Waarschuw beheerder
Dat is wat ik er van maak,van mij mag Ruud zeker daar staan,maar ja het is PROMO release party,en of ruud daar tussen past ?
Waarschuw beheerder
Oh ghehehe. Ik zit te graven welke dj er Ruud heet :vaag:
Ik kon niemand bedenken! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op vrijdag 24 februari 2006 om 12:41:
Dank u Dank U !

Ik had m al eerder online gezet,maar zonder treklijst..Ik wist stiekem wel dat ie aan zou slaan ..Na 30 nummers kreeg ik het in mn bol,en stap ik van 170 bpm over op 190 bpm..Met een aantal vertraagde geknipte stukjes net voor het overgaan..die helaas nog niet in dit nieuwe mp3tje zitten..Graag jullie oordeel of het stukje naar Unexist klinkt,ik vindt van wel...

http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=2F71SZLRZJXFI1VVKQZXOOYCKY

Dikke tracklist idd, alleen de download doet het niet meer :(
Waarschuw beheerder
Ik ben echt heel de week ziek,ziek en nog eens ziek geweest,dus mixen,link vernieuwen,of what the hell dan ook...Het ging me echt niet goed af deze week,Wel het plaatje van Promo - Not Down with the Standard binnengekregen,zit al een week vast in mn keel nu :D..Vanmorgen even 1 nummertje erbij gemixt,hopelijk kan ik er na mn herstel snel een eind aan breien,zodat de mensen een cdtje kunnen maken voor in de auto bijv...

31. Unexist - Attack
32. Ophidian - Crime Passionelle
33. Vince - Lyin' Through Your Teeth
Waarschuw beheerder
Maak je er dan ook ff n cue-filetje van? ;)
Waarschuw beheerder
YouSendIt doet er erg lang over,uhm cue-ert...Denk je niet dat ik al lang genoeg bezig ben met een mix ?
Waarschuw beheerder
Whehe ga dr ff serieus op in :d
Waarschuw beheerder
Hoe vaak ik deze week al iemand heb gewurgd in mn hoofd...Ongelooflijk...Ik ben net een pitbull die iemand net in zn am heeft gebeten,en het bloed heeft geproefd..Neem me niet kwalijk :D
Waarschuw beheerder
http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=29NSOILBMUQKK3A4HICUA2I634

Waarschuw beheerder
Thanx ;)
Waarschuw beheerder
Bijna wel zeker dat ik weer naar dit Feesje ga. Hoop op dezelfde Line-up als TTM toendertijds, was zwaaaer gruwlijk:)
Waarschuw beheerder
jep,heb ehm. ragt goed door Igor!
next; mindindustries-ndeux et machina,catscan-in between?
zeg maar wat..maar klinkt goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op zondag 5 maart 2006 om 15:37:
31. Unexist - Attack
32. Ophidian - Crime Passionelle
33. Vince - Lyin' Through Your Teeth

:k :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat Sebas dit x niet zulke koude digitale galmen gebruikt vergeleken met de 1e helft van CD1 - Never Compromize. Hij had duidelijk een nieuwe bak/iets gekocht wat je in alle tracks hoort op CD1. Goed gebruikt, alleen de galm zelf vind ik erg jammer.

(Jahaa, je moet ergens op mierenneuken he?! Ik zal jullie maar voor zijn, maar t stoort me toch elke x weer 8) )

Forward Observer klinkt iig in mijn oren een stuk aangenamer!
Waarschuw beheerder
Lees hier boven.
Ik vind de intro's steeds meer van het zelfde op CD1. Elke keer denk ik dat Dancefloor Hardcore begint. Ik laat mij dit album weer verrassen en weten ook dat we 2 jaar verder zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 13:24:
Forward Observer klinkt iig in mijn oren een stuk aangenamer!

Dat vind ik ook een supertrack, in mijn ogen ruud's beste :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Niet alleen de track, heel t album.
Waarschuw beheerder
ooow :) Het hele album heb ik nog niet gehoord.
R_aw heb ik me nog niet zo in verdiept eigenlijk, omdat t niet helemaal mn stijl is, vind de forward observerplaat in ieder geval beter dan die nieuwe, die heb ik maar laten liggen..
Maar ben evengoed wel benieuwd naar het album :yes:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Phreak Ya Speaka über alles
Waarschuw beheerder
blijft goed idd, maar ik ben hem helemaal zat

Waarschuw beheerder
keb hem al maanden niet meer gehoord volgens mij :P
Waarschuw beheerder
Ik luister hem nooit meer uit mezelf, maar als ik op een feest ben hoor ik hem bijna altijd
Geeft verder niks :)

hoe is t trouwens verder met je laurens? B)

Waarschuw beheerder
Zozo, we worden vriendelijk ineens ;) Ja best, met jou?
Waarschuw beheerder
whaha, ja ben in een goeie bui vandaag, misschien komt er morgen wel weer regen aan ;) Je blijft uiteraard wel een mateloos irritant ventje :D

Hier ook best B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 12:16:
Niet alleen de track, heel t album.

Inderdaad, want een Sprinkling Gunpowder en Raw & uncut doen 't 'm ook hoor !

Waarschuw beheerder
Nee, ter ere van z'n gouden bruiloft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 12:55:
keb hem al maanden niet meer gehoord volgens mij

haha echt niet?
waar hang jij uit!?
ik hoor m godver elke week onderhand! :|

Waarschuw beheerder
vaak nog 2x op n avond ook!

Waarschuw beheerder
Nee idd. Wat stelt zilver voor, goud B).
Waarschuw beheerder
wanneer komt nou die line-up!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 12:55:
keb hem al maanden niet meer gehoord volgens mij

ik vannacht volgens mij:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 09:47:
Inderdaad, want een Sprinkling Gunpowder en Raw & uncut doen 't 'm ook hoor

idd en what have i left undone en hummerstuntin :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scorpia op zondag 19 maart 2006 om 13:03:
wanneer komt nou die line-up!

Ja inderdaad, want het feest is al over 8 weken en zo lang heb ik echt nodig om te beslissen of ik wel of niet ga ....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk gewoon een greep uit de TTM stal, en niet al te moeilijke shit. Als je ziet wat er gedraaid gaat worden : Hardcore. Bij TTM zegt me dat al genoeg, dus D-Passie, Alex F, misschien Osiris & Thee Junky. Qua herrie zal t dus wel meevallen denk.

Maar gewoon aanwezig zijn, en luister wat de man gaat brengen :)

Waarschuw beheerder
waar hang jij uit!?

Op andere feesten dan jij blijkbaar ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 20:12:
Maar gewoon aanwezig zijn, en luister wat de man gaat brengen

Waarschuw beheerder
Ik denk gewoon een greep uit de TTM stal, en niet al te moeilijke shit. Als je ziet wat er gedraaid gaat worden : Hardcore. Bij TTM zegt me dat al genoeg, dus D-Passie, Alex F, misschien Osiris & Thee Junky. Qua herrie zal t dus wel meevallen denk.

Maar gewoon aanwezig zijn, en luister wat de man gaat brengen

Daarom, zoiets als de label night van afgelopen zomer.
Waarschuw beheerder
2 edities geleden vond ik de lineup van Club r_AW niet zo daverend,op een stormtrooper & unexist na dan..Maar heftig uit mn plaat gegaan daarzo...

Maak je niet druk over de line-up,de man weet hoe een feestje gegeven moet worden :D

Waarschuw beheerder
Uhmm ja, ik weet niet of X en jij nu tegen mij praten maar mijn opmerking (zo'n 4/5 posts eerder) was in ieder geval sarcastisch.
Waarschuw beheerder
Ja eigenlijk zijn ik en =X= van die supergeheime personeelsleden van TTM,die iedereen ervan moeten overtuigen dat ze moeten komen,en we zagen je sarcasme al vanaf een kilometer aankomen ;)...

D-Passie

Thee Junky

Hij kent ze zelfs bij hun echte namen :D :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op maandag 20 maart 2006 om 08:46:
Ja eigenlijk zijn ik en =X= van die supergeheime personeelsleden van TTM,die iedereen ervan moeten overtuigen dat ze moeten komen,en we zagen je sarcasme al vanaf een kilometer aankomen ...

Gelukkig :).
Waarschuw beheerder
Zeker 2 donderdagen een cursus 'Hoe zie ik sarcasme aankomen vanaf een kilometer afstand?' gevolgd,dus ja makkie ;)
Waarschuw beheerder
TTM Labelnight gemist door omstandigheden... Maar hier kijk ik wel naar uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op maandag 20 maart 2006 om 08:46:
Ja eigenlijk zijn ik en =X= van die supergeheime personeelsleden van TTM

nu niet meer :P

release party wordt sykOoO hahahaha AEWxSHGADYGDUKSAGKCUFSGIUDFESHILF
Waarschuw beheerder
Ik vind dat dj PROMO wel eens wat snellere tracks mag produceren want in de FILESTYLE vind ik die nummers 10 tot 20 bpm te laag staan !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind Corruptor op dinsdag 21 maart 2006 om 14:32:
Ik vind dat dj PROMO wel eens wat snellere tracks mag produceren want in de FILESTYLE vind ik die nummers 10 tot 20 bpm te laag staan !

Ja maar, zijn stijl is nou eenmaal niet snel. Misschien beter iets anders draaien als 't snel moet ?

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, shit happens. Netzoals dat je DJ Paul beschuldigt dat ie geen IDM & Breakcore maakt ... :nocheer:

En anders mail je m lekker ff: promo@thirdmovement.nl ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 16:19:
Netzoals dat je DJ Paul beschuldigt dat ie geen IDM & Breakcore maakt ...

Ja dat vind ik echt kut, want de IDM van Angerfist zou zo lekker passen bij de 200 BPM Breakcore of Drum 'n Bass van Paul.
Waarschuw beheerder

wel nee klinkt goed zo lekker aggresive hmmmm hahah

veer al fuck them followers idiaal!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 16:19:
Idd, shit happens. Netzoals dat je DJ Paul beschuldigt dat ie geen IDM & Breakcore

laat dj paul maar gewoon happy hardcore maken das meer zijn kant .

Waarschuw beheerder

Stab your brain remix
Don't be fuckin' with my shit
Messin with yo mind

toch niet de langzaamste lijkt me, en verder doet Promo gewoon waar die zin in heeft en gaat niet als dhr Masker ineens sneller produceren omdat dat hip is B)

Waarschuw beheerder
donateur
Hummerstuntin, Cheating Bitch ..

Waarschuw beheerder
Message to the Majors
Someone to hate
Statement of Power
Everything gained, nothing to loose

enz.
Waarschuw beheerder
Don't be fucking with my shit is in een wat D-Passion trand. Die synth zaagt door je kraakbeen :vaag:

Uitspraak van actief op dinsdag 21 maart 2006 om 18:41:
toch niet de langzaamste lijkt me, en verder doet Promo gewoon waar die zin in heeft en gaat niet als dhr Masker ineens sneller produceren omdat dat hip is

En dat maakt Promo held.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op dinsdag 21 maart 2006 om 18:55:
En dat maakt Promo held.

True!
Waarschuw beheerder
Promo maakt veel goeie nummers in korte tijd. Dan ben je toch wel muziekaal begaafd hoor !
Waarschuw beheerder
Toch langzaam aan wel benieuwd welke TTM DJ's aanwezig zullen zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op woensdag 22 maart 2006 om 10:10:
Promo maakt veel goeie nummers in korte tijd. Dan ben je toch wel muziekaal begaafd hoor !

dat wil niet altijd zeggen dat die nummers ook te pruimen zijn, nu is dat toevallig bij Promo wel het geval maar kijk naar een Tieum o.i.d, die brengt iedere week wel een vinyl uit, kan nou niet echt zeggen dat ik zijn spul te pruimen vind
Waarschuw beheerder
Man hou toch op. Tieum brengt echt niet elke week een vinyl uit.

Waarschuw beheerder
bij wijze van..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op woensdag 22 maart 2006 om 17:13:
Man hou toch op. Tieum brengt echt niet elke week een vinyl uit.

Nee, maar wel een stuk of 30 per jaar en erg veel soeps(kwalitatief gezien + op smaak beoordeeld) zit daar niet veel tussen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
promo :respect: als de line up ook nog mee zit ben ik hier denk zeker bij :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 21 maart 2006 om 18:41:
toch niet de langzaamste lijkt me, en verder doet Promo gewoon waar die zin in heeft en gaat niet als dhr Masker ineens sneller produceren omdat dat hip is

Waarschuw beheerder
Hier een nieuwe setje van Rude Awakening
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=dj-sets
Waarschuw beheerder
Als ie idd doorgaat met ze ouwe bende dus, want vind die nieuwe industrielere kant maar niks van em, maar die ouweeee knallersssss :kwijl: en die nieuwe among de best
zijn echt party knallers
Waarschuw beheerder
k vindt de nieuwe trax ook vet hoor.
ook z'n rudie productie's vindt ik heel vet ! :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op vrijdag 24 maart 2006 om 11:38:
Hier een nieuwe setje van Rude Awakening
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/archief/index.jsp?showme=dj-sets

Kan je dit ook downloaden of zoiets?
Waarschuw beheerder
Als ik zo luister naar r_AW001 t/m 004,of naar forward observer/r_AW 5 & 6,vindt ik zelf toch het eerste werk het groffe gedeelte,en het album meer de technokant opgaan als de industrial kant.

Wat mij betreft mogen de hits als Headhunter,Revolting Against,Kill Switch:kwijl:,Wake You From Your Boredom,Means to an end & Anger management de boventoon voeren.
What Have i left undone & Anything but ordinary vind ik nog het meest in die stijl passen,de rest gaat toch net weer een andere kant op...I Like It r_AW & Give It To You r_AW zijn echt heerlijke nummers !
Waarschuw beheerder
Het komt allemaal uit je hart, he Igor!
Waarschuw beheerder
Ja he Mano, we moeten Igo eens een keertje laten ontmoeten met z´n grootse voorbeeld PROMO !
Waarschuw beheerder
Is al gebeurd GEK...
Waarschuw beheerder
Misschien heeft de held nog een kamer te huur voor die jongen? :D
Waarschuw beheerder
Right hand of The TTM Boss...

Waarschuw beheerder
News about Dj promo release party:

[img width=100 height=100 cacheid=000c0f1c0022b4833ef4d7e51a01521cfd]http://www.thirdmovement.nl/images/news/therevolutionist.jpg[/img]

THE REVOLUTIONIST
On Friday the 12th of May the Melkweg in Amsterdam will host the Promo Album Release party, a night which completely focusses on the artist behind “The Revolutionist”. Musically you can expect a lot of diverse hardcore sounds during Promo his set this night, from up-tempo hardcore to the now legendary File-style. To present the album in a unique way Promo will perform an exclusive live act. Backed up by his 909, the tracks of the new album will reign during this moment of representation and improvisation. Even with the focus on Promo during the whole night, unannounced guests and unexpected dj battles are also to be expected. With Manu Le Malin, D-Passion and Outblast definitely showing up, this night will be one not to miss.

Waarschuw beheerder
donateur
YEAH BABY!!

Promo will perform an exclusive live act. Backed up by his 909

Eindelijk zie ik Sebas echt jammen op de shit! _0_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 16:02:

dit moet gaan rocken idd :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 16:02:
YEAH BABY!!

Whaaaaaaaaaa...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op dinsdag 28 maart 2006 om 17:56:
Is al gebeurd GEK...

:jaja::jaja:

Uitspraak van Knits op dinsdag 28 maart 2006 om 17:59:
Misschien heeft de held nog een kamer te huur voor die jongen?

Ik heb aan 2 meer dan genoeg :D

Uitspraak van actief op donderdag 30 maart 2006 om 15:18:
File-style

unannounced guests and unexpected dj battles

En we zijn altijd al zo lekker ongeduldig :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op donderdag 30 maart 2006 om 17:39:
we zijn altijd al zo lekker ongeduldig

Maar verrassingen zijn we ook gek op...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op donderdag 30 maart 2006 om 16:56:
Backed up by his 909

EEhhm ? wat is dit voor ding ?
Waarschuw beheerder
Hij heb zn drumstel bij :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op vrijdag 31 maart 2006 om 02:14:
Backed up by his 909
EEhhm ? wat is dit voor ding ?

drumcomputer ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eline.... op woensdag 29 maart 2006 om 18:26:
Promo :/

Maar hij staat wel in je lijstje favo artiesten? :/
Waarschuw beheerder
De man is geniaal...
Waarschuw beheerder
Ik verwacht nu wel dat het nieuwe album heel erg goed moet zijn anders ga je het niet THE REVOLUTIONIST noemen toch?
Ik hoop op 2 cd's met cd1 promo en cd2 r_aw...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S_Tony op vrijdag 31 maart 2006 om 16:36:

voor r_AW heeftie eigen cd's ( Forward Observer ), dit gaat puur om de artiest Promo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 31 maart 2006 om 16:55:
voor r_AW heeftie eigen cd's ( Forward Observer ), dit gaat puur om de artiest Promo

rudie's album is ook zekker vet!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op vrijdag 31 maart 2006 om 18:06:
rudie's album is ook zekker vet!!!!!!!

dvd is ook leuk om te zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op vrijdag 31 maart 2006 om 18:08:
jammer van outblast maja

Daar komt echt geen standaard setje uit hoor :) Mixen kan ie, ben erg benieuwd wat hij gaat doen, misschien wel een battle ofzo :)
Hoop alleen dat hij niet z'n standaard fans mee neemt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 31 maart 2006 om 11:30:
drumcomputer

aah cool !

Uitspraak van S_Tony op vrijdag 31 maart 2006 om 16:36:
Ik verwacht nu wel dat het nieuwe album heel erg goed moet zijn anders ga je het niet THE REVOLUTIONIST noemen toch?

Dat hoop ik ook stiekem !! Als hij nou weer op Sensation Black komt draaien, zouden we weer flink verrast worden !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maak er maar gewoon een cd van met alleen maar nieuwe PROMO tracks,een paar leuke samenwerkingen zijn natuurlijk niet mis,maar een TYPE 6 tegelijk uitbrengen zou (Y) zijn,voor weer een lang verlanglijstje aan kwaliteit van de TTM Shop :D
Waarschuw beheerder
donateur
hehe echt vetjes!! heb nu al zin in de live act en de files :kwijl: hopelijk alleen maar liefhebbers en geen sukkels daar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op vrijdag 31 maart 2006 om 20:25:

Ik denk weer cd 1 promo en cd2 promo in samenwerking met en remixes van hem. Net als bij Never Compromise.. En die cd is geweldig :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op vrijdag 31 maart 2006 om 19:55:
Daar komt echt geen standaard setje uit hoor

Zal blij zijn als ik dat 1 x mee maak! Want hij kan het zeker.

Uitspraak van TB op zaterdag 1 april 2006 om 11:34:
hopelijk alleen maar liefhebbers en geen sukkels daar

Helaas is Promo wel bekende naam, maar de liefhebbers zullen er zeker zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kraikel op zaterdag 1 april 2006 om 13:16:
Helaas is Promo wel bekende naam, maar de liefhebbers zullen er zeker zijn!

ja dat is zo.. maarja de meeste sukkeltjes vinden hem toch niet cool :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op vrijdag 31 maart 2006 om 19:55:
Daar komt echt geen standaard setje uit hoor Mixen kan ie, ben erg benieuwd wat hij gaat doen, misschien wel een battle ofzo
Hoop alleen dat hij niet z'n standaard fans mee neemt...

idd
op darkcore 2004 battlede hij met promo en dat was :kwijl:

maar ze fanclub mag idd thuisblijven :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
o.a. Manu Le Malin, D-Passion en Outblast die zowel party als industrial georienteerde sets zullen verzorgen

denk dat outblast de partycore zal doen :jaja:

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zaterdag 1 april 2006 om 18:10:
maar ze fanclub mag idd thuisblijven

hehe ja idd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja idd dus fanclub van O.B,ga maar ergens in een hoekje staan,en zeker niet de sfeer verpesten,en pak je jas maar na het optreden van je idool,Ome Sebas wil dat we het retegoed naar onze zin hebben :D :D :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op zondag 2 april 2006 om 08:54:
Ome Sebas wil dat we het retegoed naar onze zin hebben

Ome sebas zal ook wel afspraken maken welke stijl OutBlast zal gaan draaien. En nogmaals de man is Technisch echt heel goed!

Waarschuw beheerder
foutblast??? :S

maaruh...manu = held :respect:
gister was ie ook weer uber :k
Waarschuw beheerder
Ik vind outblast altijd zwaar goed te doen. En al die mensen die altijd foutblast roepen, doe aub eens niet zo kinderachtig...wil je meedoen met een rage ofzo??

Als ie nou niet je favo dj is, dat kan, maar hou die domme opmerking maar voor je aangezien je het niet beter kan!

Grtz :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mind.Illusion op zondag 2 april 2006 om 15:21:
Ik vind outblast altijd zwaar goed te doen. En al die mensen die altijd foutblast roepen, doe aub eens niet zo kinderachtig...wil je meedoen met een rage ofzo??

Als ie nou niet je favo dj is, dat kan, maar hou die domme opmerking maar voor je aangezien je het niet beter kan!

precies.. het zal toch wel zn redenen hebben dat hij een eigen concert heeft etc.. vast niet omdat hij niet kan mixen!
Waarschuw beheerder
outblast´s nieuwe plaat zuigt anders wel zwaar hoor !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op zondag 2 april 2006 om 18:45:
outblast´s nieuwe plaat zuigt anders wel zwaar hoor !

dat wel, maar heb Outblast nooit een goeie producer gevonden
Waarschuw beheerder
Gewoon sample van Limp Bizkit...
Bij Base Alert werkt dat altijd wel, vind de vinyl wel erg mooi (grijzig en 10")
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op zondag 2 april 2006 om 22:35:
Gewoon sample van Limp Bizkit...
Bij Base Alert werkt dat altijd wel, vind de vinyl wel erg mooi (grijzig en 10")

zeker vet vinyl maar vind die limp bizkit sample beetje jammer..net iets te vaak gebruikt nu..

ojeeoink was leuk, one of these days ook nog wel maar nu begint het te vervelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op vrijdag 31 maart 2006 om 18:08:
jammer van outblast

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mendeaz op maandag 3 april 2006 om 23:04:
ojeeoink was leuk, one of these days

Ja en nu is het klaar!

Waarschuw beheerder
Outblast & Dj D - Electro Shocking
Outblast - Seiko Groupie
Outblast - Communication
Outblast & Drokz - Black 04
Base Alert - Zoo
Base Alert - Dewegwijzer
Outblast - Master's Symphony

Die zijn wel leuk...in die volgorde :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 23:57:
Outblast - Seiko Groupie
Outblast - Communication
Base Alert - Zoo
Base Alert - Dewegwijzer
Outblast - Master's Symphony

Die zijn wel leuk...in die volgorde

klopt alleen vind ik Seiko Groupie sucken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 23:57:
Base Alert - Dewegwijzer

Maar voor de rest niets..
Waarschuw beheerder
Base Alert - Down with the game
Base Alert - Ojeeoink
Base Alert - Zoo
Base Alert - Dewegwijzer
Outblast - my lifestyle

Daar houdt het bij mij wel op :)

Edit: maar daar ging het topic niet over

edit2: hoe kon ik jellyneck nou vergeten :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Blijkbaar is Outblast interessanter dan Promo B)
Waarschuw beheerder
Nee Promo is de Man...
Waarschuw beheerder
ligt (thnx Igor ;-))het aan mij of is dit feest gewoon erg duur?
16€ entree + 3.5€ reserveringskosten + 3€ lidmaatschap = 22.5€ voor een niet echt spannenende line-up, en een niet echt spannende locatie :no:

helemaal als je dit vergelijkt met een DnB feest....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
helemaal als je dit vergelijkt met een DnB feest....

Uhh...waarom zou je het daarmee vergelijken?
Waarschuw beheerder
top locatie, meer dj's, goedkoper
(het woord 'DnB' was klikbaar ;-))
Waarschuw beheerder
Als je spreekt over de Promo Release Party,daar is geen line-up van bekend,enkel wat artiesten(Manu:D),en wat stelt 23€(al weet ik niet waar je die andere kosten vandaan haalt) nou voor..Wat wordt er neergelegd voor Thunderdome,Mystery Land etc. ? De reis vanuit Eindhoven is haast zo duur als het ticket voor Promo,spendeer ze en vermaak je gegarandeerd !

Ik weet haast zeker dat er een hoop dj's zijn waar je bek van openvalt,plus de nodige dj's die niet on stage hoeven,maar er ook zijn...Geen gladde wegen als reden van afwezigheid(Jeffrey),dus reken maar op een flinke crew !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op woensdag 5 april 2006 om 12:54:
Ik weet haast zeker dat er een hoop dj's zijn waar je bek van openvalt,plus de nodige dj's die niet on stage hoeven,maar er ook zijn...

precies, er stond ook in het nieuwsbericht nog dat er verassende battles gehouden gaan worden en speciale optredens.

Waarschuw beheerder
Even with the focus on Promo during the whole night, unannounced guests and unexpected dj battles are also to be expected

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op woensdag 5 april 2006 om 12:54:
al weet ik niet waar je die andere kosten vandaan haalt

dat zijn lidmaatschapskosten bij de melkweg, (3 euro).

als je niet reserveert maar aan de deur haalt, (voorverkoop) dan scheelt dat alweer 3.5 euro :)

zo kost het voor mij dus 19 eu dat feest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim!!! op woensdag 5 april 2006 om 15:06:
als je niet reserveert maar aan de deur haalt, (voorverkoop) dan scheelt dat alweer 3.5 euro

deur kaartjes zijn 2 eurie duurder, dus het scheelt maar 1.5

Uitspraak van actief op woensdag 5 april 2006 om 13:57:
Even with the focus on Promo during the whole night, unannounced guests and unexpected dj battles are also to be expected

dat had ik nog niet gelezen :no:, en ik hoop dat het wat leuks gaat brengen!
TTM kennende zal het wel goed komen:yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
Als Outblast komt dan kan Catscan ook wel komen he
ging vroeger ook mooi Promo&Catscan
of is dat ondenkbaar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S_Tony op woensdag 5 april 2006 om 19:05:
Als Outblast komt dan kan Catscan ook wel komen he
ging vroeger ook mooi Promo&Catscan
of is dat ondenkbaar?

ondenkbaar :jaja:
na wat meningsverschillen tussen sebastiaan en bart is bart weggegaan bij TTM dus die zien we daar ook niet meer terug :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim!!! op woensdag 5 april 2006 om 21:04:
na wat meningsverschillen tussen sebastiaan en bart is bart weggegaan bij TTM

Dacht dat dit al tijdje duidelijk was...
Toch lekker als D-passion, AP, of Peaky nog komen verrassen.

Waarschuw beheerder
ik gok wel op Peaky, is toch wel DE publiekslieveling van TTM
Waarschuw beheerder
precies, er stond ook in het nieuwsbericht nog dat er verassende battles gehouden gaan worden en speciale optredens.

Oh ja ? En waar staat dat dan ? Want ik zie het niet hoor !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op donderdag 6 april 2006 om 12:44:
Oh ja ? En waar staat dat dan ? Want ik zie het niet hoor !

Waarschuw beheerder
Ophidian/TOA vs Mindustries :jaja:
D-passion vs. Rude Awakening :D:D
Void Settler vs. Manu :jaja: :jaja:
Promo vs AP :respect:

Als het niet teveel gevraagd is :D
Waarschuw beheerder
morgen eerst Project Domination... Mijn eerste
Waarschuw beheerder
Ben echte liefhebber van de muziek, dus gaat goed komen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op donderdag 6 april 2006 om 21:35:
zouden de mensen bij pieter baan ook naar promo's muziek luisteren??

Ik heb jou in elk geval om.nu de rest van de afdeling nog:D
Waarschuw beheerder
hij is de son of the boss :jaja:
Waarschuw beheerder
Enwie mag die boss dan wel niet wezen ? DJ Paul ?
Waarschuw beheerder
Peaky vs. Sandy warez
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op zondag 9 april 2006 om 10:16:
Enwie mag die boss dan wel niet wezen ? DJ Paul ?

Nee want dan had Sebas vast en zeker wel een grotere bek gehad,en een Rotterdams accent...
Waarschuw beheerder
Thrid movement heeft weer de toon gezet gister...
N-vitral, Peaky en D-passion waren geweldig in deze volgorde.

Waarschuw beheerder
promo is gewoon geniaal die style van hem is gewoon super
Waarschuw beheerder
tieum vs unexist
Moleculez vs rude awakening
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd! Promo heeft altijd wel goede producties :)
Waarschuw beheerder
Wat is eigenlijk het minimale leeftijd?

Het is namelijk nergens te vinden...

Waarschuw beheerder
zal wel 18 zijn

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op maandag 10 april 2006 om 10:15:
Wat is eigenlijk het minimale leeftijd?

De minimale leeftijd is 18, melkweg......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 00erik1 op maandag 10 april 2006 om 01:35:
tieum vs unexist

Ik denk dat dit wel een heel voorspelbare combo is,gezien de Darkcore cd-reeks...Sommige onder ons zetten ze bij elkaar in 1 hokje..

r_AMP child is naar mijn mening eigenlijk niet echt complimenteus...Vind ook dat het omgooien van War Child naar r_AW Child super was,maar dat daarmee iets origineels is gecreeerd,wat hier niet geldt...

Waarschuw beheerder
tieum vs unexist

alsjeblieft niet
Moleculez vs rude awakening

en dit zal al helemaal geen goeie combi zijn, verschillen zijn te groot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op maandag 10 april 2006 om 19:39:
jij blij;)

haha eigenlijk niet, ik maak me er niet zoveel zorgen om maar een vriend van me gaat ook en die is 17...

dan blijft het altijd maar de vraag zeker omdat hij er niet echt als een achtienjarige uit ziet :)

Waarschuw beheerder
donateur
tieum vs unexist

NEE! Zet zoiets in de 'Industrial' zaal op MoH, niet op dit feest .. krijg je veel Snoeivolk die de rest van de herrie niet trekt.
En ik trek die 2 samen al helemaal niet ..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 10:23:
En ik trek die 2 samen al helemaal niet ..

dan trek je toch lekker alleen thuis?

Waarschuw beheerder
donateur
*mag ik even lachen?*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 10:40:
*mag ik even lachen?*

voor deze ene keer dan, leef je uit

Waarschuw beheerder
donateur
1 2 3, nee.

Btw: lijkt me erg sterk dat Sebas Tieum gaat boeken 8)

Dus vrienden: jullie hebben PECH! MOEHAHA :cheer:
Waarschuw beheerder
Jaap K trekt het niet...
:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op maandag 10 april 2006 om 20:59:
Ik denk dat dit wel een heel voorspelbare combo is,gezien de Darkcore cd-reeks...Sommige onder ons zetten ze bij elkaar in 1 hokje..

voorspelbaar misschien, maar is het bij voorbaat zwaar kut omdat het een voorspelbare combi is?
friet met mayo is ook voorspelbaar, maar daardoor minder lekker?

r_AMP child is naar mijn mening eigenlijk niet echt complimenteus...

soms voel ik me echt dom... ik dacht altijd dat een avatar op de gebruiker zelf sloeg :frusty:, en dat je zo een beeld over jezelf neerzet, complimenteus of niet, origineel of niet.
maar bedankt voor het opmerken ;-)

Vind ook dat het omgooien van War Child naar r_AW Child super was,maar dat daarmee iets origineels is gecreeerd,wat hier niet geldt...

ieder zijn mening :yes:, ik probeer er tenminste nog iets van te maken, ipv rechtstreeks een cd-cover kopieeren ;-)(over origineel gesproken :D)

wel cool dit! bedankt voor mijn eerste avatar flame! :D

en tjah Tieum, als dit feest zoals TTM labelnight wordt, is het voor TTM begrippen behoorlijk mainstream, en dan zou -naar mijn mening- tieum niet echt misstaan.
maar goed ik heb er dan ook niet zo gek veel verstand van :bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kraikel op dinsdag 11 april 2006 om 13:03:
Jaap K trekt het niet...

ik kreeg te horen dat hardcore te hard voor me was, dus blijkbaar niet :CHEER:

Waarschuw beheerder
donateur
Zoveel txt is t niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 00erik1 op dinsdag 11 april 2006 om 13:27:
ipv rechtstreeks een cd-cover kopieeren

*flyer vooralsnog* ;)
Waarschuw beheerder
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat in mei alles wordt bekend gemaakt van de Nintendo Revolution en dat Promo z´n album, die ook in mei gereleased wordt, misschien wel heel toevallig The Revolutionist noemt ? :D
Zou dit een commerciele stunt zijn van de heer Promo ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op dinsdag 11 april 2006 om 17:42:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat in mei alles wordt bekend gemaakt van de Nintendo Revolution en dat Promo z´n album, die ook in mei gereleased wordt, misschien wel heel toevallig The Revolutionist noemt ?
Zou dit een commerciele stunt zijn van de heer Promo ??laatste aanpassing 11 april 2006 17:50

Hmm nou nee denk ut niet
Ik denk dat oom Promo niet zo veel Interesse heeft voor nintendo
Waarschuw beheerder
Het is ook niet al te serieus bedoeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 00erik1 op dinsdag 11 april 2006 om 13:27:
ieder zijn mening :yes:, ik probeer er tenminste nog iets van te maken, ipv rechtstreeks een cd-cover kopieeren ;-)(over origineel gesproken

Je kunt proberen er iets van te maken,maar niet nodig,want het was al iets...Als het idd een afspiegeling is van jezelf,vind ik de kopie van het album een eer om als avatar te hebben..Origineel of niet..Je slaat hiermee wel veel vliegen in een klap,Revolting Against heeft al een hele tijd iets van Ruud,Bryan heeft ook vaak het echte r_AW Child logo als avatar...En ik ben pas geswitcht van de ouwe Promo kaft naar de nieuwe...Hmm,Bravo !
Waarschuw beheerder
Het is ook zoooo belangrijk wat voor avatar je hebt! :/
Waarschuw beheerder
Zal wel weer ouderwets promobeukersss!!!! zijn.
Waarschuw beheerder
deze man blijft geniale producties afleveren :yes: beetje af van die hype paar jaar terug, wat em alleen maar ten goede komt, lekker terug naar de underground (y)
maar voor de liefhebbers blijft het smullen geblazen ;)
Waarschuw beheerder
promo is zieke geest

ik durf niet ik denk dat ik toch niet ga
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt zin in 12 mei, dat word weer een leuk feessie ;)
Waarschuw beheerder
teering vette zin :D er zit ook een dvd bij z'n nieuwe album!!!!!!

hahaha PIETER BAAN sneller als een banaan:D wahhahaha
Waarschuw beheerder
Up to now DJ Promo (Sebastian Hoff) has released an impressive list of innovative productions, constantly amazing both friend and fo. With his fresh style he performed at numerous big events, demonstrating in effect what he stands for as a DJ and producer. Now, two years after his last album "Never Compromise", Promo is putting on the final touch to the next chapter in the evolution of his style: "The Revolutionist".

DOUBLE ALBUM
The album "The Revolutionist" contains two CDs. The first disc is mostly compiled of tracks which are considered as more party orientated. These melody-driven productions were created with the dancefloors in mind and therefor will be liked by a wide audience. CD 2 labelled "the studio" contains more experimental and darker tracks, which together give a good reflection of the innovative ideas of Promo. With this split up Promo achieved to blur musical borders and proves once again that as a producer he controls all the elements of creating innovative music.

Next to the music "The Revolutionist" also contains a DVD.

DVD
The DVD is an overview of 10 years Promo; the many performances at all sorts of events and festivals in The Netherlands and far beyond. This visual side of “The Revolutionist” is a peak over the shoulder of Promo. From the highlight at Sensation Black to an illegal rave in a factoryhall in Siberia. The wide selection of events and behind the decks moments place the viewer next to Promo himself, and give a thrilling impression of the reach of his music.

THE REVOLUTIONIST VINYL
In the slipstream of the album release a special vinyl will be available featuring 6 tracks taken straight from "The Revolutionist". With tracks from both the dancefloor orientated and the studio side of the album this release will definitely attract attention.
Waarschuw beheerder
DVD = VET!! alles is gewoon vet :D
Waarschuw beheerder
zooooooooo das iets om naar uit te kijken B)
Artiest A-Lee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van megalomania op donderdag 27 april 2006 om 19:46:
zooooooooo das iets om naar uit te kijken

Zekers,Hij mag van mij snel uitkomen!!

En het vinyl lijkt me ook relax!!

:respect: voor deze man!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 20:58:
Aanwezig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Sinner op donderdag 27 april 2006 om 21:44:
bagger

a joh ga toch lekker naar trance energy

damn mensen wat wil ik die nieuwe cd van promo graag hebben zeker vol zieke stuff :jaja:

Promo de nummer 1 in syko muziek :respect:

Waarschuw beheerder
het is zo'n partyraiser die gast syco... die houd ­alleen daarvan want hij is zo de beste NOTTTTTTTTT­TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 18:29:
is promo vet , is trouwens één van de enigste DIE VET BLIJFT !!!

:O dan moet ie op dieet! :P

Ben benieuwd! gaan t meemaken in de melkweg!
Heb er zin in! :D
Waarschuw beheerder
kan niet wachten op dit dik feestje...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zondag 30 april 2006 om 16:09:
Uitspraak van Iloontjuh op zondag 30 april 2006 om 14:30:
is promo vet , is trouwens één van de enigste DIE VET BLIJFT !!!

juist en punt uit:)

Naja, t is iig dj E-Rick .. dat die gast nog achter de DJ Booth past man :frusty:

Uberhaupt moeten ze die gast afschaffen. Hij is de Dutchbad van het Noorden.
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Waarschuw beheerder
het klink erg TE goed over zijn Cd .....dat die maar heel erg snel uitkomt .....b)

Waarschuw beheerder
wat kosten die kaarten in de voorverkoop dus incl fee? bij een Free Record of postkantoor?

Waarschuw beheerder
Ik heb vanmiddag een kaartje gekocht bij het postkantoor, totaalbedrag was € 19,35 :)

Waarschuw beheerder
thnx Sander, ik wil graag gaan maar niemand van mijn groepje gaat, althans een maat van me waar ik vaker mee naar feesten ga die gaat wel, alleen die is ff op vakantie dus die heb ik nog niet gesproken
Waarschuw beheerder
Promo draait een uur of 2,5
eerst een dj set, van oud tot nieuwe nummers.
Daarna een uur Live.

Waarschuw beheerder
of je luistert gewoon MoH Radio :P
Waarschuw beheerder
haha idd ik zit ook al te luisteren
Waarschuw beheerder
ok nog een bericht:
2 cd's
26 nummers, 22 daarvan nieuwetracks.
cd1 is melodieus
cd2 is studio, meer de donkere kant.

Waarschuw beheerder
ben gelijk die set ff aan het ID'en, dus die staat zodadelijk in het tracklist topic

Waarschuw beheerder
Denk niet dat dat een lastige klus zal zijn hehe, veel hitjes... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 4 mei 2006 om 21:33:
ben gelijk die set ff aan het ID'en, dus die staat zodadelijk in het tracklist topic

Ik neem um op, dus alles komt goed :D

Waarschuw beheerder
hij staat er al :)
Waarschuw beheerder
Hoet heette die nieuwe track van Promo, die ze net uitgezonden hadden.
Waarschuw beheerder
We Got The Advance

als ik het goed hoorde

Waarschuw beheerder
klopt, vond em niet zo

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand t opgenomen?
Wil m best hosten als iemand m even upt @ rapidshare oid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 09:44:
Heeft iemand t opgenomen?
Wil m best hosten als iemand m even upt @ rapidshare oid.

http://theharderstyle.web-log.nl/

Waarschuw beheerder
donateur
Ah, hoeft dus niet meer.

Coolz & danck b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb m nog nooit live gezien (schaam schaam) dacht ik dat t voor t eerst zou zijn met Defqon,maar goed aangename verassing!!! Aanwezig!!
Waarschuw beheerder
THE REVOLUTIONIST TRAILER
Take a sneak peak at the new Promo album with the trailer of 'The Revolutionist'! Including the new track 'We got to advance', the trailer unveils the visual side of The Revolutionist.

ok
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op vrijdag 5 mei 2006 om 20:24:
got to advance

Goed nummer, nu nog op de andere 21 nieuwe tracks wachten.
Waarschuw beheerder

Ziet er vet uit!!!
Waarschuw beheerder
Dit is dus de eerste slechte nummer
Waarschuw beheerder
nou de rest nog ..........het begint goed b)
Waarschuw beheerder
Weekie nog voor de revolutie! :D
Uitspraak van Farouane op vrijdag 5 mei 2006 om 20:24:
THE REVOLUTIONIST TRAILER
Take a sneak peak at the new Promo album with the trailer of 'The Revolutionist'! Including the new track 'We got to advance', the trailer unveils the visual side of The Revolutionist.

vette shit:D
Waarschuw beheerder
Normaal maak ik mij niet zodruk over parkeren of openbaar vervoer, maar parkeren kost 3,50 voor 1 uur (tot dagtarief van 36 euro)en de eerste trein gaat pas om 7 uur.
Hoe lossen jullie dit op?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kraikel op zondag 7 mei 2006 om 09:46:

Volgens mij kan je je auto ook wel ergens gratis (of na een bepaalde tijd gratis) neerzetten, achter museumplein ofzo.
En anders kan je hem in Amstelveen of Diemen gratis neerzetten en een tram pakken.Moet je alleen wel met nachtbus terug naar je auto.
Waarschuw beheerder
Disc 1 - The Dancefloor

01 Time For Revolution
02 The Voice Of A Rebel
03 We Got To Advance
04 Insp-her-ation
05 Revenants Of Revolution
06 Reign Supreme
07 That Ain't Real
08 The Revolutionist
09 Among The Best
10 As The Beat Goes On
11 Go Against The Grain
12 Down With Nothing (feat. Lenny Dee)
13 Can't Be Stopped

Disc 2 - The Studio

01 The Visionary
02 Many Styles And Forms
03 Original Thinker
04 Silence Is Dangerous
05 Represent By Example
06 Revolutionary Movement
07 Rage Ignites The Fire
08 Bass Management
09 No Man's Pawn
10 Cyprinus Carpio
11 You Lost A Star
12 The Revolutionist (Radical Mix)
13 Don't Be Fucking With My Shit

Disc 3 - The Dvd

The visual side of "The Revolutionist" is an overview of 10 years Promo.

Waarschuw beheerder
en toch vraag ik me af wat er met die track met Daisy is gebeurd, Covered in Black

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op zondag 7 mei 2006 om 15:36:
Daisy is geen TTM artiest meer he...

nee, maar die track kan nog wel uitgebracht worden

Waarschuw beheerder
Misschien komt er ooit nog eens een 'lost tracks' album uit ofzo waar die track opstaat.
Waarschuw beheerder
Nee lijkt me stug.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb zin in de releaseparty, alleen nog even kijken wie er mee gaat :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar parkeren kost 3,50 voor 1 uur (tot dagtarief van 36 euro)en de eerste trein gaat pas om 7 uur.

Ja heel lekker dus weer, not! Met openbaar vervoer is dus uitgesloten.. Moet wel met de auto! En die wil ik het liefst dicht bij me in de buurt hebben, dus ga hem echt niet in Amstelveen neerzetten ofzo! Duur grapje wordt dat parkeren dus..
Waarschuw beheerder
This is your chance to remix ‘We got to advance’ from the The Revolutionist album. The fact alone that Promo allows one of his tracks to be remixed is already something special; with his huge list of releases so far, until now only two tracks have ever been remixed. The best part about this is; you can be the remixer!

The rules
As all contest, there are some rules to be followed:

- The deadline for the remix contest is the 10th of June 2006.
- The remix should fit in the hardcore genre.
- Send us your remix on (audio)-CD, NOT on mp3, to:

The Third Movement
P.O. Box 290
1620 AG Hoorn
The Netherlands

- Clearly mention your name, e-mail, phone number and postal address.
- The producer of the remix must not have any previous releases, and not be tied into a contract with other labels.
- With sending in your remix, the remixer assigns all rights to The Third Movement.

All remixes will be judged by Promo himself, so do your best.

Your claim to fame
It cannot be a contest if there’s nothing to win. So check this out; the best remix will receive a spot on a Promo release. Plus the winner will also receive a TTM bag containing several copies of the Promo release alongside some of the latest Third Movement releases. And of course, you will get eternal fame which a winner truly deserves.

Why are you still reading? Download the samples here and start remixing!

www.djpromo.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Success mensen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Morgen komt als het goed is 'The Industry Can't Stop me' in mn bus gevallen,dus deze week begint al goed :D
Artiest M-Base
Waarschuw beheerder
en de eerste trein gaat pas om 7 uur.

Door niet in een gehucht te wonen O:)

Waarschuw beheerder
ik ga dat album koope ! lijkt me mooi stukje muziek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 15:11:
Success mensen!

doe je ook mee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-Base op maandag 8 mei 2006 om 20:21:

Door niet in een gehucht te wonen

We kunnen niet allemaal in De Stad Leiden wonen. Misschien heb je het niet gelezen, maar ik kan ook met de auto komen.
en ziet er naar uit dat mijn parkeer probleem is opgelost.

Waarschuw beheerder
als je met de auto komt, ben je dus echt gedwongen om em bij dat Q-Park te zetten voor 3 euro het uur?
Waarschuw beheerder
Ik kom met het OV... Ben rond een uur of 9 's ochtends weer thuis.. en lekker om 12 uur weer werken B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-Base op maandag 8 mei 2006 om 20:21:

A:Het is geloof k al ff zomer toch ?
B:De bus zal vast en zeker wel richting burgerflippie rijden:D
C:Je jent zo'n achmed dat ie opschiet met zn tjopper,gaat zeker niet voor de groepsfoto staan,neemt ergens plaats,en geniet van je oorsuizen...

Nou,makkie toch ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 22:36:
doe je ook mee?

Neen, deze track/vocals doet me te weinig om er een rmx van te maken. Hij heeft wredere tracks die ik door de mangel wil halen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 07:58:
Neen, deze track/vocals doet me te weinig om er een rmx van te maken. Hij heeft wredere tracks die ik door de mangel wil halen

ok... als je het nix vindt moet je het niet doen idd

Uitspraak van actief op maandag 8 mei 2006 om 22:54:
als je met de auto komt, ben je dus echt gedwongen om em bij dat Q-Park te zetten voor 3 euro het uur?

ja, ik heb ook even gekeken... maar dr zit denk niks anders op.. 2,80 is het trouwens bij die europarking ;) scheelt toch weer een biertje of 2
Waarschuw beheerder
Aanwezig! hopen dat het niet TE druk wordt omdat die zaal niet al te groot is..
Waarschuw beheerder
Vol is vol lijkt me.

Waarschuw beheerder
Kaartje in de pocket!

Waarschuw beheerder
albumpjes zijn altijd leuk om te hebbe :D
voor de verzameling dan he
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 10:18:
ja, ik heb ook even gekeken... maar dr zit denk niks anders op.. 2,80 is het trouwens bij die europarking scheelt toch weer een biertje of 2

Plaatsje op de gracht zoeken en dan 10 minuutjes lopen.
Hoef je volgens mij niet te betalen, of tot 24.00 uur.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zin in!!!! Op mijn 14e ofzo een keer in de melkweg geweest, ben benieuwd hoe het er nu zal zijn!
Ga vrijdag ook mooi niet naar school dus kan ik er goed tegen aan!!!! Heb zoveeeel zin in het files-uurtje/s !!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is er eigenlijk al bekend hoe laat promo moet draaien? Aangezien ik wel graag heen wil maar ik die zaterdag ochtend moet werken :(

Vooral zijn liveact wil ik wel horen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nou al zin in Promo op Titans, veel nieuwe muziek is altijd leuk op een groot feest:D
Waarschuw beheerder
Ben zwaar benieuwd...
Waarschuw beheerder
Lijkt altijd of je zo lang moet wachten op een feest, maar het is toch al over 2 dagen...

Waarschuw beheerder
yes over 2 dagen! zin in!

en kreeg gister een mailtje, dat ik de cd gewonnen heb bij de MoH prijsvraag :woep:

Waarschuw beheerder
donateur

Er is inderdaad te weinig verloop in een track, het begint met rossen en eindigt met rossen.

Nummers als Buzz Fuzz - Frequenties
Promo - King of Pain
Horrorist - Flesh is the Fever
hebben allemaal zo'n mooie intro, opbouw, knallen, break, en dan qlimax zoals het hoort...

Waarschuw beheerder
Ik vind het jammer dat jullie hollanders het alleen maar harder en harder willen ,Dit slaat echt NERGENS MEER OP !!!

Dude, wat bral je nou altijd met 'jullie Hollanders' bla bla, beetje generaliserend vind je niet?
Gelukkig staat Belgie groot aangeschreven op de hardcore kaart :/

Waarschuw beheerder
Die cd moet ik zeker aanschaffen :jaja:

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Ook maar even koekeloeren vrijdag :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 10 mei 2006 om 13:04:
Gelukkig staat Belgie groot aangeschreven op de hardcore kaart

:yes: Uit Belgie kwamen de allereerste grote hardcoreklappers die echt kwalitatief goed waren (Bonzai)
In Belgie had je de enige echte 100% hardcoretent van de Benelux (Club-X)
Ik heb de mooiste hardcorefeesten ooit in Belgie beleefd (Thunderdome '96)

Waarschuw beheerder
zoals het hoort

Jij legt zeker ook altijd keurig netjes je mes en vork horizontaal op je bord als je klaar bent met eten en tegen over elkaar als je pauze houd, zelfs als je alleen bent?

Gelukkig staat Belgie groot aangeschreven op de hardcore kaart

Stryktniks B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:33:
In Belgie had je de enige echte 100% hardcoretent van de Benelux (Club-X)
Ik heb de mooiste hardcorefeesten ooit in Belgie beleefd (Thunderdome '96)

ik doelde meer op producerend vlak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:00:
het begint met rossen en eindigt met rossen.

Mja wellicht de titel hardcore? :D

Waarschuw beheerder
Ik vind het jammer dat jullie hollanders het alleen maar harder en harder willen ,Dit slaat echt NERGENS MEER OP !!!

Ik vind Belgen op Partyflock jammer
Harder en harder???? Het heet toch niet voor niets Hardcore :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 15:29:
Ik vind Belgen op Partyflock jammer

8)
Waarschuw beheerder
ik wil hier ook kurkuu eten :P

Waarschuw beheerder
Is dat niet strottenhoofd ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knits op woensdag 10 mei 2006 om 15:08:
Mja wellicht de titel hardcore?

de 3 titels die ik noemde zijn geen hardcore??? :/

Waarschuw beheerder
promo is tog hardcore dj en geen hardcore titel :/

Waarschuw beheerder
Ja mensen tot morgenavond, semi-r_AW meeting als ik het zo bekijk :)
Waarschuw beheerder
Al uitverkocht ???
Waarschuw beheerder
Wat was er ook alweer te doen?

*kijkt naar forumplaatje*

OH JA !!!

Tot vanavond !

Waarschuw beheerder
donateur
Zouden er nog kaarten aan de deur zijn? Jawel toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:15:
de 3 titels die ik noemde zijn geen hardcore???

Beetje (te) happy hardcore ... dat dan weer wel.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Allstyles op vrijdag 12 mei 2006 om 08:40:
Beetje (te) happy hardcore ... dat dan weer wel..

The Horrorist - Flesh is the Fever 'happy'? :/

Het enige happy aan die plaat is dat ik er happy van wordt als ik 'm hoor...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 09:42:
The Horrorist - Flesh is the Fever 'happy'?

Het enige happy aan die plaat is dat ik er happy van wordt als ik 'm hoor...

:yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 07:31:
Zouden er nog kaarten aan de deur zijn? Jawel toch?

Voor jou wel X, maar ik dacht dat jij je altijd bij de elite voegde die hun kaart allang in bezit hadden O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 12 mei 2006 om 11:17:
Voor jou wel X, maar ik dacht dat jij je altijd bij de elite voegde die hun kaart allang in bezit hadden

Tjah ehm.. :$ blijkbaar niet.
Waarschuw beheerder
Eyyy is de Promo cd vandaag je halen in de winkel? :O
Waarschuw beheerder
nee, alleen vanavond op het feest zelf. De cd zal ongeveer 1 week later in de winkels liggen...
Waarschuw beheerder
Wil degene die em al heeft alvast hier de tracklist zetten ? Alvast bedankt !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op vrijdag 12 mei 2006 om 13:10:

Disc 1 - The Dancefloor

01 Time For Revolution
02 The Voice Of A Rebel
03 We Got To Advance
04 Insp-her-ation
05 Revenants Of Revolution
06 Reign Supreme
07 That Ain't Real
08 The Revolutionist
09 Among The Best
10 As The Beat Goes On
11 Go Against The Grain
12 Down With Nothing (feat. Lenny Dee)
13 Can't Be Stopped

Disc 2 - The Studio

01 The Visionary
02 Many Styles And Forms
03 Original Thinker
04 Silence Is Dangerous
05 Represent By Example
06 Revolutionary Movement
07 Rage Ignites The Fire
08 Bass Management
09 No Man's Pawn
10 Cyprinus Carpio
11 You Lost A Star
12 The Revolutionist (Radical Mix)
13 Don't Be Fucking With My Shit

aldus de tracklist van de cd's!
Waarschuw beheerder
Vet Insp-her-ation en Represent By Example er ook op gedaan.
Waarschuw beheerder
idd represent by example vink zoon mega nummer. Among the best trouwens ook!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op vrijdag 12 mei 2006 om 13:10:

je gaat zo'n meesterwerk toch niet kopieren he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 12 mei 2006 om 14:40:
je gaat zo'n meesterwerk toch niet kopieren he?

Nee joh :) Is iets te hoog gegrepen voor mij !

Waarschuw beheerder
donateur
Tot vanavond folkz.
Waarschuw beheerder
YEAH!!!!! tot vanavond :9

Waarschuw beheerder
Jammer genoeg geen geld om de CD zelf aan te schaffen :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 16:17:
Jammer genoeg geen geld om de CD zelf aan te schaffen :nocheer:

:aai:

Waarschuw beheerder
Ik krijg em voor free :woep:

Contests roelen ;)

Waarschuw beheerder
:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 16:17:
:[

:aai::aai: en nogmaals :aai:
Waarschuw beheerder
zinn in vanavond :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga hopelijk ook vanavond.
Worden er nog aan de deur kaarten verkocht?
Waarschuw beheerder
Moet er dan perse iemand mee ?

Hoe zit het btw met het blowbeleid daar ? Niet dat ik straks de toegang al kan vergeten door een beetje wiet,omdat ik denk dat het mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op vrijdag 12 mei 2006 om 18:43:
Moet er dan perse iemand mee ?

wel zo gezellig ja :D

Hoe zit het btw met het blowbeleid daar ? Niet dat ik straks de toegang al kan vergeten door een beetje wiet,omdat ik denk dat het mag...

mag gewoon blowen.. geen probleem in die toptent! (Y)
Waarschuw beheerder

vlede jaar met TTMLabelNight heeft die kerel van de garderobe nog een joint gedraait voor ons dus neem aan dat het mag 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Shizzle op vrijdag 12 mei 2006 om 18:22:
Uitspraak van the dancing party man op vrijdag 12 mei 2006 om 17:51:
helaas geen melkweg voor mij 2night, niemand wil mee

same here :S

Waarschuw beheerder
Denk dat het voor mij ook niks wordt! :o
Waarschuw beheerder
wordt gezellig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 16:10:
Tot vanavond folkz.

jammergenoeg niet........
Heb ik wat gemist??
Outblast?? ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op zaterdag 13 mei 2006 om 04:31:
Outblast??

mou mirke... outblast was boven verwachting goed... die wilde zich even bewijzen tegenover het publiek denk..

verder was het ook een zalig feest! alleen manu had harder en vooral sneller moeten afsluiten! maargoed, je kan niet ales hebben...

maar zoals gewoonlijk TTM :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 06:26:
zalig feest! alleen manu had harder en vooral sneller moeten afsluiten! maargoed, je kan niet ales hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
Geslaagde avond :) Was erg gezellig en 2 uur lang staan genieten van de ste van Promo :respect:

Waarschuw beheerder
1 woord: GENIAAL!!!
Waarschuw beheerder
super avond 8)

Waarschuw beheerder
Was erg vet!

Waarschuw beheerder
donateur
Back 2 life. Terwijl CD2 opstaat zit ik hier erg brak te zijn met koffie & een shaggy.

Ik vond Proomster's DJ set ERG wreed. Idd alle hits, en ik kon gewoon niet breder grijnzen elke keer. Fuck wat wreed om zoiets achter elkaar te horen.
Zn liveset klonk echt goed en veel nieuw gefreak gehoord! _0_

Outje draaide ook leuke dingen, maar toch vaak niet mijn ding.

Sfeer was gewoon bijna 100% :lief: voor de muziek. Echt nog wel iets meer dan op r_AW.

Heb me uitsteekbaar vermaakt met alles & iedereen.

En t album klinkt echt met dezelfde progressie als Forward Observer!! Klinkt allemaal fokking strak, dikke lijnen en geluiden.

Sebas is de man!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nou al helemaal verliefd op 'the voice of a rebel' en dat is het eerste nummer wat ik luister (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een verschrikkelijk vet topfeest was het toch!! Echt alles was goed van het begin tot het einde, en de 2 uurs set van promo was (L)

Vandaag hele dag weggeweest, dus morgen ff cd's door me kamer blazen!!

Waarschuw beheerder
Erg mooi album! :D

En mooi kunnen beluisteren tijdens de terugreis na een zeer geslaagd TTM feest!

Waarschuw beheerder
Heerlijk zeg, ik zit nog helemaal na te genieten van vrijdag.
Die set van zijn ouwe shit was zo ongelofelijk vet, 2 uur non stop losgaan, HEER-LIJK om dat allemaal weer te horen ( sommige platen hoorde ik zelfs voor het eerst in een zaal, omdat ze simpelweg en jammergenoeg nooit vaak gedraaid werden/worden ).

Ik denk dat het vanaf woensdag ( als ik genoeg na genoten heb ) maar eens toe ga leven naar club r_AW 10 :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 14 mei 2006 om 18:04:
Ik denk dat het vanaf woensdag ( als ik genoeg na genoten heb ) maar eens toe ga leven naar club r_AW 10

goed plan ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 18:45:
Sfeer was gewoon bijna 100% voor de muziek. Echt nog wel iets meer dan op r_AW.

ja dat zekkerzzz was vet bruud

de dvd is ook heel vet trouwens :jaja:

:respect: ik heb echt heel veel respect voor sebastian :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wij willen foto's!
Waarschuw beheerder
ey xtrecist, ik heb je eigenlijk alleen maar stil zien staan en heen en weer zien lopen + je aansteker opsteken voor outblast zijn neus :P

Waarschuw beheerder
Hij had z'n pogo kisten niet bij.

Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, ik stond op kisten. En ik luister altijd de muziek .. ik geniet massaal, alleen dansch ik niet zoveel. Word ook oud ;)

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
Als je de grijns van X ziet tijdens een paar smerige file-kicks wordt je vanzelf enthousiast (y)
Waarschuw beheerder
=X=Trecist absorbeert optimaal,daar in het midden van de zaal het volle geluid op zich af,alles in zich opnemend.En die grijns van oor tot oor bedoel je ?
Waarschuw beheerder
The Revolutionist is echt een lekker trackie zeg b)

Waarschuw beheerder
donateur
hehehehe, dank u mensen. Klopt volledig! Ik heb echt overmatig genoten die 2 uur dj set. Kon t echt amper aan 8) Wat afgrijselijk wreed om t allemaal achter elkaar te horen.

De XtreGrijnz.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 22:58:
Wat afgrijselijk wreed om t allemaal achter elkaar te horen.

helemaal mee eens, allerlei herrineringen kwamen in me op tijdens die set (L)

Waarschuw beheerder
Was zeer vet ja, openen met What The Fuck :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 14 mei 2006 om 23:01:
helemaal mee eens, allerlei herrineringen kwamen in me op tijdens die set (L)

met kippenvel hakken komt ook niet dagelijks voor :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 23:02:
Was zeer vet ja, openen met What The Fuck

hehe op dat moment zag ik jou ook ineens en dacht: what the fuck ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hij opende gewoon zoals t album begint .. Ice T intro en dan WTF ... kon t niet geloven!! Te wreed gewoon!1!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 14 mei 2006 om 23:05:
hehe op dat moment zag ik jou ook ineens en dacht: what the fuck

Haha :D
Waarschuw beheerder
Ik werd gisteren nog even aangespoord een korte recensie te doen van cd1 richting _thyz,nadat ik cd 2 had gehad.Niet meer zo gek van de partycore,maar hij flikt het hem weer :D :respect:...Maar Cd2 is voor mij het geniaalst...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Makewablief op maandag 15 mei 2006 om 09:00:
Maar Cd2 is voor mij het geniaalst...

Idem hier
Waarschuw beheerder
Dat stuk Rage Ignites The Fire,na die sample Ooh,I'm Afraid...

Cyprinus Carpio (That Hunt For Mystery),Gooi dat voor mij maar op een plaatje...

Original Thinker(L)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Original Thinker heerst in combo met de intro ervoor. _0_

Heb deze ook gisteren gedraaid @ DKPS .. en later Bass Management oock. Erg kicke.

Ga ze deze week nog eens helemaal in alle rust beluisteren wanneer ik weer ik meer mensch ben. Ben nu brack.nl²
Waarschuw beheerder
Bass Management bevalt ook erg goed in den oren..
Waarschuw beheerder
Heb nu alles bekeken/geluisterd. Echt zulke goeie scheisse is het gewoon. De cd de dvd. Denk dat we best trots mogen zijn op dat wij dit zomaar hebben in NL!!
Uitspraak van Mind.Illusion op maandag 15 mei 2006 om 11:45:
gewoon. De cd de dvd. Denk dat we best trots mogen zijn op dat wij dit zomaar hebben in NL!!

idd zeker!
ik vind dit album ook heel vet veel nieuwe dingen en echt heel apart
promo is a true revolutionist ! :respect:

Waarschuw beheerder
Het is idd weer relaxte poep wat hij geleverd heb :)
Klink lekker strak allemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 11:09:
Original Thinker

Uitspraak van Makewablief op maandag 15 mei 2006 om 10:44:
Rage Ignites The Fire

Uitspraak van Makewablief op maandag 15 mei 2006 om 11:34:
Bass Management

dat zijn ook mijn favorieten...

That Ain't Real vind ik heel goed in elkaar zitten en genieten geblazen... (wil hem op een party horen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op maandag 15 mei 2006 om 11:45:
Heb nu alles bekeken/geluisterd. Echt zulke goeie scheisse is het gewoon. De cd de dvd. Denk dat we best trots mogen zijn op dat wij dit zomaar hebben in NL!!

niet minder trots dan op tiesto... maar Promo blijft de man op HC gebied
Waarschuw beheerder
CD 2:
The Visionary :respect:
Many Styles And Forms :respect:
Original Thinker :respect:
Represent By Example :respect:
Revolutionary Movement :respect:
No Man's Pawn :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op dinsdag 16 mei 2006 om 14:13:
CD 2:
The Visionary
Many Styles And Forms
Original Thinker
Represent By Example
Revolutionary Movement
No Man's Pawn laatste aanpassing 16 mei 2006 14:21

Inderdaad, CD1 vind ik tegenvallen, als 'fanbWoy' zijnde.
Waarschuw beheerder
Ik heb m nog steeds niet :(
Void Settler album ook niet :(
Waarschuw beheerder
Was erbij en man man man...idd alleen jammer van manu maar goed,k was aan t eind toch al kapot van Promo...
Dik feestje!!
Bij Defqon weer vooraan!
Waarschuw beheerder
donateur
Represent By Example, wat een heerlijk nummer, nu al mijn favoriet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the dancing party man op dinsdag 16 mei 2006 om 18:04:
Represent By Example, wat een heerlijk nummer, nu al mijn favoriet

Toch al 'n tijdje uit. Ook op plaat.

Waarschuw beheerder
Ik heb um.. en het is een lekkere album hoor:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the dancing party man op dinsdag 16 mei 2006 om 18:14:
Was voor mij niet echt bekend

Is niet erg, beter blijft iedereen nieuwe shit ontdekken :).

Waarschuw beheerder
heb em ook!, zitten echt super nrs in, ook al wat oudere

maar deze zijn toch het vetst :

Bad man's spawn
bass management
represent by example
can't be stopped :respect:

maar verder hele album kun je keer op keer luisteren :)

Waarschuw beheerder
Bass management :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb cd 1 al regelmatig geluisterd:D Hoe heeft hij het toch allemaal weer bedacht en gemaakt zeg :D:D
Knap hoor!

Mijn favo's zijn: the voice of a rebel, we got to advance, reign supreme, as the beat goes on

& Insp-her-ation, among the best en don't be fucking with mij shit maar jammer genoeg kennen we die al paar weekjes:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kraikel op dinsdag 16 mei 2006 om 09:43:
That Ain't Real vind ik heel goed in elkaar zitten en genieten geblazen... (wil hem op een party horen)

heerlijk album (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ja deze is zeker wel lekker
vooral cd 2
Waarschuw beheerder
Binnekort maar is ff halen :)

Promo = held! :respect:

Waarschuw beheerder
cd 2 is meesterlijk (l) :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 23:02:
cd 2 is meesterlijk

Mee eens !
Waarschuw beheerder
Toch wel leuk :

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 19:40:
Bad man's spawn

Uitspraak van DJ Dewon op dinsdag 16 mei 2006 om 14:13:
No Man's Pawn

Ja ik weet het,het gaat erom hoe het klinkt....
Waarschuw beheerder
Reign Supreme dikke Promo-stijl mainstream b)

CD 2 zéér bruut jah.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudenkimmetje op dinsdag 16 mei 2006 om 22:13:
& Insp-her-ation, among the best en don't be fucking with mij shit maar jammer genoeg kennen we die al paar weekjes:(

Jammer genoeg? :D
Ik ben heel blij met die dingen! :D
Waarschuw beheerder
Super cd!
Dvd heeft ook een aantal kippenvel momenten!
Waarschuw beheerder
cd1 niet helemaal mijn ding al is promo,s idee van mainstream erg vet

cd 2 wel vet

Original thinker
bass management
silence is dangerous
represent by example

heersen op dit album
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
CD 2 vind ik zelf ook vetter, maar op CD 1 staat echt goede mainstream moet ik zeggen. Die Reign Supreme vind ik erg cool.

vetste track van het album denk wel: Bass Management.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manga Corps op zondag 21 mei 2006 om 19:54:
Bass Management.

:yes:

al vind ik die original thinker ook erg vet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is ie al ergens te downen ?

Waarschuw beheerder
donateur
n3rd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op zondag 21 mei 2006 om 22:31:
Is ie al ergens te downen ?

:no: kopen zal je!
Waarschuw beheerder
Kopen is ie niet waard, want CD 1 is om van te huilen, zo slecht istie :(
Alleen voor cd 2 heb ik interesse en die dvd.
Ik wacht wel op een nieuwe r_AW album, hopelijk wordt ie net zo goed of beter dan Forward Observer, want dan koop ik em zeker weten ;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Ben er helaas nog niet aan toegekomen om dit album goed te beluisteren, maar is me naar ff vlug vlug te luisteren wel al opgevallen dat dit mischien wel eens 1 van zn beste, en zeker meer uiteenlopende albums zou kunnen zijn. Sowieso, disc 2 zitten tracks op wat gewoon r_AW stijl is. Dit icm met de meer file style georiënteerde nummers, en wat nummers wat meer in het straatje van messin'with your mind, of the new revolution oid zouden passen, zorgen echt wel voor een album waar je volgens mij niet snel op uitgeluisterd zult raken:)

Maar zo als ik dus al zei, heb hem nog niet goed kunnen luisteren, maar dit is dus gewoon mijn eerste indruk.

Edit: Hoop alleen dat al deze nummers uiteindelijk ook op vinyl zullen uitkomen, want die 6 platen wat op de "sampler" van deze cd staan, zijn volgens mij dus echt niet de nummers wat ik zelf het liefste op vinyl zou willen hebben. Ben daar dus echt benieuwd naar, aangezien r_AW 007 waar dus volgens mij oa hummerstuntin' op moet komen te staan, ook nog steeds op zich laat wachten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Dewon op zondag 21 mei 2006 om 23:13:
want CD 1 is om van te huilen

Is ie slecht of valt ie gewoon niet geheel in jouw smaak?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op maandag 22 mei 2006 om 10:51:
gewoon niet geheel in jouw smaak

k denk dat dat het is
Waarschuw beheerder
donateur
keb um vorige week gedownload :x :P

en ik vind um wel (Y)(Y)(Y)

luister um elke dag....is goed te doen hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mary Cherry :[ op maandag 22 mei 2006 om 12:23:
keb um vorige week gedownload

:looser: ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op maandag 22 mei 2006 om 10:51:
Is ie slecht of valt ie gewoon niet geheel in jouw smaak?

Het is natuurlijk een mening. Maar ik ga niet telkens zeggen : Ik vind...
Waarschuw beheerder
Te gekke cd, volgende maand kopen als ik weer geld heb :cheer:

Kan niet wachten tot derest uitkomt op vinyl :cheer:

Er zou toch nog een Rude Awakening komen, iemand?

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Cd 1 vind ik wel lekker,
cd 2 zal ongetwijfelt een hoog staaltje werk zijn, maar echt niet mijn ding.
Waarschuw beheerder
Fuck is dat Russisch?

Uitspraak van actief op maandag 22 mei 2006 om 12:26:
[img]https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/looser.gif[/img] ;)

Heb Void Settler album via internet en ik schaam me diep...
Ik moet écht langs Free Records Shop maar heb er niet zoveel tijd voor :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op maandag 22 mei 2006 om 14:07:

Shop.thirdmovement.nl

Uitspraak van Mary Cherry :[ op maandag 22 mei 2006 om 12:23:
keb um vorige week gedownload

Zeker shop.thirdmovement.nl
Waarschuw beheerder
Ja laat ik m inderdaad maar online bestellen dan bestel ik de Promo cd gelijk mee.
En een IM shirt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag dan een uitzondering zijn, maar ik vind de eerste cd veel vetter :jaja:

Het doet me veel meer, cd twee raakt me niet echt. Vind ik een beetje eentonig en veel van hetzelfde over het algemeen :)
Waarschuw beheerder
ik vindt hem echt heerlijk...

weer een meesterwerk van de meester zelf :respect:
Waarschuw beheerder
cd 2 is zeker super goed!!! :jaja: cd is een beetje minder!!

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat de pessa pessa rmx er niet op staat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op maandag 22 mei 2006 om 14:07:
Heb Void Settler album via internet en ik schaam me diep...

toen ik laatst in de frs was hadden ze die niet :cry:
maar wel the revolutionist :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 16:17:
toen ik laatst in de frs was hadden ze die niet :cry:

Nee hier zelfde. Ik MOEST m hebben dus heb gezondigd op het net:$

Waarschuw beheerder
hehe
ik heb naar aanleiding van mn zondigen besloten em te kopen :)
zo vet is ie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekkere cd :yes:
Waarschuw beheerder
Geklaag over downloaden altijd... Ik sponsor al genoeg door iedere maand 20/25 platen te kopen. Dan kan af en toe een cd'tje kopen toch niet veel kwaad lijkt me zo:)
Waarschuw beheerder
The Voice Of A Rebel
That Ain't Real
Reign Supreme
As The Beat Goes On
Bass Management

en "Many Styles And Forms" is ook lekker trouwens!!!

Gewoon weer een Super album!!!(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beetje tegen vallen iuk vindt persoonlijk dat toch wer terug naar zijn ouwe style moet
Artiest Q-riz
Waarschuw beheerder
Ben laatst eventjes naar Arnhem geweest, wou ik die cd kopen, hadden ze um nergens :S Naja dan maar naar de platenzaak gerend en de vinyl gehaald :D Helaas zitten hier niet zo gek veel nummers op:

A1. The Visonary
A2. The Revolutionist
A3. The Revolutionist (Radical Mix)
B1. Advanced Scream
B2. We Got To Advance
B3. Down With Nothing (feat. Lenny Dee)

Zelf vind ik van deze plaat dan: The Revolutionist (Radical Mix, The Visonary (intro) & We Got To Advance het vetst :D

Denk dat ik misschien ook nog wel de cd ga halen, want daar staan volgens mij ook nog heel wat vette nummers op!